הפטיש שלי: להיות הפרס

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הפטיש שלי זה שגברים ילחמו עלי, להיות הפרס לחזק, למנצח! מתי זה התחיל? לדעתי כבר בתקופת הבת-מצווה, לא במסיבה שעשו לי אלא באותה שנה, כשהציצים התחילו לצמוח לנו והבנים החליפו את המשיכות בצמה בלעשות רוגטקה מהגומי האחורי של החזייה שהתחלתי ללבוש, הייתי שמנמונת והיה לי ציצים גדולים, יחסית לגילי, והם קראו לנו 'הפרות', לכל הבנות השמנמנות עם הציצים הגדולים.

קנאתי במלכת הכתה, זאת עם הגוף ברבי, שיער בלונדיני חלק, ציצים קטנים, שכל הבנים קרקרו סביבה, ללכת לידה בחצר היה סמל סטטוס, לסחוב לה את הילקוט היה כבוד שבשבילו שיניתָ את המסלול בדרך הביתה אפילו שהוא היה בכיוון ההפוך לזה שלךָ.

המשכתי לקנא במלכת הכתה גם בתיכון, איתה רקדו כי זה שוב סמל סטטוס, סלאו עם מלכת הכתה היה משהו-משהו אפילו שהיא לא נתנה למזמז, ואיתי רקדו כי נתתי, בהתחלה רק לנשק ולדחוף יד מתחת לחולצה, אחר כך הדרישות התגברו ומצצתי, מה לא עושים כדי לא לשבת בצד, ואחר כך נתתי שיגמרו לי בפה, כי ככה זה, הפשרות של היום הן הנורמות של מחר שיביאו לפשרות חדשות.

בכתה י' הבנתי שאני צריכה לעשות שינוי והתחלתי לעסוק בספורט, ריצה למרחקים ארוכים וקָרָאטֶה, חזה גדול נשאר לי אבל לאט לאט הצמיגים ירדו והשרירים התמצקו ועדיין המשכתי לקנא במלכת הכתה, אחריה רבו, אני עדיין הייתי מין בררת מחדל ואפילו לא ברירת המחדל השניה.

בקיץ בין כתה יא' ליב' פתחו אותי. עכשיו זאת כבר הייתה מלכת המחזור שאחריה קרקרו, ואני הייתי תמימה כשהיא פנתה אלי ושאלה בשם אייל הצנחן אם אני אסכים להפגש איתו.

החמיא לי שהיא מדברת איתי ככה על שפת הים לפני כולם, מה שלא קרה מעולם, החמיא לי שאייל הצנחן מתעניין בי, אייל הצנחן היה גדול מאתנו בשנתיים, קפטן נבחרת הכדורסל של התיכון בזמנו והכי חשוב הוא היה החבר של מלכת המחזור באיזו תקופה וגם עכשיו רואים אותם מדי פעם ביחד, ואני, התמימה, כל כך התרגשתי שלא חשבתי בכלל לפני שאמרתי לה "כן".

"אבל את יודעת," היא אמרה לי כבדרך אגב, "הוא בליגה של הגדולים והגדולים הולכים יותר רחוק מסתם מציצה" וככה מצאתי את עצמי שוכבת עירומה עם רגליים פשוקות על המיטה של אייל, הוא עומד על ברכיו בין רגליי ומלביש לעצמו קונדום, אחרי שאמרתי לו שאני בתולה ולא לוקחת גלולות, אחר כך הוא נשכב עלי, כיוון בידו את הזין שלו והתחיל לדחוף לי אותו, לאט, לרגע הרגשתי מין דקירה כזאת שם בפוסי שלי, כאילו משהו נקרע, או אולי בכלל דמיינתי את זה כי ידעתי שהוא קורע את בתולי, והוא המשיך ודחף עד שכל הזין שלו היה עמוק בתוכי ו"פתחתי אותךְ" הוא חייך חיוך נצחון כזה והתחיל לזיין אותי.

מודה, אהבתי את זה, את זה שהוא שכב עלי, את הזין שלו שהשתפשף בין שפתי הכוס שלי, העיקצוצים האלה שהתפשטו בפושפוש שלי, אפילו הפטמות שלי התקשו והוא חגג, זיין אותי במרץ, ישבנו עולה ויורד והזין שלו מפמפם בתוכי ולא פלא שמהר מאד גם גמרתי, גמרתי פעם והוא המשיך בשלו, גמרתי פעם שניה והוא לא עצר אבל אז הוא פתאום הגביר אפילו יותר את הקצב, כאילו מישהו רודף אחריו, "אני מזיין אותךְ," הוא גנח במין הנאה כזאת, "כן, אני תוקע אותךְ! כן! עכשיו את השרמוטה שלי!!" ואז תקע את עצמו הכי עמוק בתוכי ועצר ככה, דוחף בחוזקה ו"קחי!" הוא גנח ואפילו דרך הקונדום שלבש הרגשתי את החום של הזרע שלו.

"פתחתי אותךְ," הוא חזר שוב אחרי שהתגלגל ונשכב על הצד לצידי, "עשיתי אותך אשה," הוא המשיך בקול מתגאה כזה, "אבל עכשיו תלכי, היה לנו שבוע קשה ואני צריך להשלים שעות שינה" הוא זרז אותי להתלבש וללכת, כן, ככה, לבד, אפילו לא ליווה אותי הביתה.

יותר לא שמעתי ממנו אבל כבר למחרת כל המחזור ידע שפתחו אותי, שאני נותנת, וידעתי שמעכשיו זאת הנורמה, אני לא יכולה לא לתת אם אני רוצה שיזמינו אותי אז כבר ביום ראשון הלכתי לרופאת הנשים שרשמה לי גלולות ואחרי הווסת, כמו שהיא הסבירה לי, התחלתי לקחת ובעצם הפכתי שרלילה, לא רק כי זאת הייתה מעכשיו הנורמה אלא גם, ואולי בעיקר, כי אהבתי את זה, כן, מודה, אהבתי להזדיין! אהבתי שבן ישכב עלי, יכניס את הפין שלו לפות הרטוב והחם שלי ורצוי פין גדול ואתם יודעים, הפשרות של היום זה הנורמות של מחר שיביאו לפשרות חדשות אז סתם זיון כבר לא ממש הספיק להם ומהר מאד איבדתי גם את בתוליי האחרים ונכון, זה כאב, אבל אהבתי את הכאב הזה והמשכתי ו…לקראת סוף השנה גם התחלתי עם סקס של בנות, חברה טובה ניסתה לשכנע אותי שסקס של בנות זה עדיף ואכן אהבתי את זה אבל בנוסף, לא במקום.

מה שהתברר לי די מהר זה שאני לא היחידה שעשו לה את זה, כשסיפרתי לחברה שלי היא התוודתה שגם לה עשו בדיוק אותו הדבר, גם אותה מלכת המחזור ספסרה לאייל הצנחן שפתח אותה, ואחריה גילינו גם עוד שתיים כאלה והיום, בדיעבד, אני יודעת שאייל הצנחן סחט אותה, היה לו סרט אינטימי שלה מהתקופה שהם היו חברים וכדי לא לפרסם אותו ברבים הוא דרש ממנה לסדר לו לפתוח אותנו, כן, התחביב שלו היה לפתוח בתולות!

בצבא שרתי כמד"סית בבסיס בנגב, לכאורה הרבה גברברים חסונים וחרמנים על מעט מאד בנות, חלקן, כמוני, חרמניות לא פחות, אבל הייתה שם הקפדה נוקשה של הפרדות מגורים, כמה בנים ובנות שנשלחו לכלא גרמו רק כי היו במגורי האחרים, אפילו לא נתפסו על חם, השביתו כל שמחה, וגם סקס של בנות לא הצלחנו לעשות כשאנחנו 4 בחדר, וכל שנשאר לי זה לחגוג בחופשות סופי השבוע, ותאמינו לי, חגגתי.

טיול אחרי צבא עשיתי בעיקר בהודו, טראקים וגוהה עם הרבה סקס ופטריות וחזרתי לקראת תחילת שנת הלימודים באוניברסיטה, נרשמתי עוד לפני שיצאתי לטיול, הייתה לי תעודת בגרות מצויינת ופסיכומטרי 732 כך שנרשמתי למה שרציתי, שכרתי דירת סטודנטים קטנה עם שותפה שחברה מהצבא המליצה עליה, למלצר לא הייתי צריכה, סבתא השאירה לי ירושה לצורכי לימודים שתספיק לי גם לתואר שני.

היחסים עם השותפה התחילו קורקטיים, כל אחת לנפשה, מותר להביא חברים "לישון" בחדר אישי אבל לא עושים בפרהסיה. העונה החדשה של "משחקי הכס" חיזקה את הקשר ביננו, התברר ששתינו שרופות על הסדרה והתחלנו לראות ביחד וערב שבת אחד, כששתינו לא יצאנו, שיחקנו קלפים, מלחמה, עד שבשלב מסויים היא אמרה שזה משעמם והציעה שנעבור ל-21, סטריפ-21, וזה בא לי בטוב אז הסכמתי, להתפשט ליד אשה כבר התפשטתי הרבה וגם לשכב כבר שכבתי כך שלא הייתה לי שום בעיה גם כשנגמרו הבגדים גם לעבור למטלות, ירדתי לה, היא ירדה לי, ואת הלילה סיימנו יחד במיטה והמשכנו עם זה אבל שוב, לא במקום סקס עם גברים, בנוסף.

מועדון קרב

הסיפור בעצם מתחיל באותו יום שישי, כשישבתי במטבח ושתיתי את הקפה של הבוקר עם מעמול והתכוונתי ללכת לחדר כושר אחרי שכבר שבוע לא הייתי, כשרעות, השותפה שלי נכנסה, ולא הצלחתי להסתיר את החיוך, כמו שהיא הלכה היה ברור שהיא אכלה בתחת ולא סתם, שמישהו פתח לה שם מטריה רצינית.

"מה?!?" היא חייכה, חיוך אירוני כזה, "כן, הבן זוג שלי הפסיד ואני הייתי הפרס הגדול והיה לו גדול למנצח, מה גדול? חדק של פיל!".

כל מילה בנפרד הבנתי, מה זה חדק של פיל גם הבנתי, אבל את המכלול הכולל לא הבנתי ו"לא ידעתי שיש לך בן זוג" אמרתי.

"לא הבנת, אין לי באמת בן זוג, זה במועדון הזה שאני חברה בו, 'מועדון קרב' הם קוראים לו, לכל חבר, גבר, יש בת זוג, אשה, הגברים עושים קרבות ומי שמנצח מקבל את הבת זוג של המפסיד שחייבת לו ארוח מלא לפני כולם, את יודעת מה זה ארוח מלא?" היא חייכה.

"יודעת" הסמקתי, "לתת לו לבקר בכל הפתחים".

"אז הבת  זוג של המפסיד מעניקה אירוח מלא למנצח בזמן שבת הזוג של המנצח חוגגת על המפסיד שחייב לתת לה לעשות לו דברים, כל מה שהיא רוצה, כולל עם הסטראפאון!".

לא האמנתי, בדיוק כמו הפנטזיה שלי, על זה חלמתי כל חיי, שגבר ילחם עלי, מסתבר שהפטיש שלי, שעד היום לא מימשתי אותו, קיים ובר השגה וכל סמני החירמון הופיעו אצלי בבת אחת, העיקצוצים האלה בשפתי הכוס, הוגינה שלי שהוצפה והרטיבה לי את התחתונים, והפטמות הגדולות שנעמדו והפכו נוקשות כפלדה וכאילו כישוף נפל עלי כי הבטתי בה במין מבט מתחנן ולחשתי "אני יכולה גם?".

לרגע היא הביטה בי במין מבט מופתע, "יכולה מה?" היא שאלה והביטה בי במבט לא מאמין.

"את יודעת, להיות חברה במועדון, להיות בת זוג של"

רגע ארוך היא הביטה בי ושתקה, "את בטוחה?".

"בטוחה" עניתי בביטחון.

"אני יכולה לנסות לבדוק," היא המשיכה אחרי עוד רגע של שתיקה, "אבל קודם את תהיי ממלאת מקום, מישהי בלי בן זוג קבוע, כזאת שכשבת הזוג לא יכולה מכל סיבה שהיא להשתתף, בדרך כלל בגלל המחזור, היא ממלאת את מקומה ורק אם אחד הגברים ירצה בך כקבועה שלו יהיה לך בן זוג קבוע, גם אני התחלתי ככה" ובפעם הראשונה היא חייכה אלי.

"אני מסכימה" עניתי, שוב במין בטחון כזה.

"ועוד משהו," היא הוסיפה, "תחויבי לעבור ועדת קבלה, כל אחת עוברת את זה, גם אני עברתי" והיא הסבירה לי מה עושים בועדת הקבלה, קינקי למדי, ובכל זאת הגירוי שלי רק התגבר ואמרתי שאני עדיין רוצה.

"ו…אני צריכה שתהיי בטוחה-בטוחה שאת רוצה כי בוועדת הקבלה יבדקו לך את כל החורים," ותנועת היד הגסה שליוותה את היבדקו לא השאירה ספק באיזו בדיקה מדובר, "ובתור הממליצה שלך, אם תחליטי לפרוש באמצע, אני אצטרך להשלים במקומךְ את החסר!"

"אני לא אפרוש, מבטיחה!" והרמתי את כף ידי בשבועת הצופים.

"אז אני אנסה" היא סיכמה ואכן, עוד באותו יום, היא דיברה עם מי שצריך וקבעה לי ועדת קבלה ליום שני.

ועדת קבלה

בערב לפני דיברנו שוב, היא הסבירה לי יותר על ועדת הקבלה ומה מצפה לי שם ואחרי ששוב חזרתי ואמרתי שאני רוצה ושאני מבטיחה לא לברוח באמצע, היא נתנה לי לקרוא כמה טופסי סודיות שאני אדרש לחתום לפני שאוכנס לועדת הקבלה.

למחרת נסענו במונית לאזור התעשיה, היה כבר ערב והאזור ברובו היה כבר נטוש. עצרנו ליד בניין גדול שנראה לי יותר כמו מחסן, שילמתי לנהג שנסע ורעות הובילה אותי אל מאחורי הבניין ודפקה על אחת הדלתות.

רעות הכינה אותי מראש שזאת שתפתח לנו היא עורכת דין אבל לא לאיך שהיא תהייה לבושה, קודם כל היא הייתה פצצה, נראתה לי אומנם מבוגרת יחסית לנו, אבל הלוואי עלי גוף כזה, שיער בלונדיני ארוך קלוע בצמה ולבושה במה שהבנתי שאלה ה"מדים" של בנות הזוג, חזיית חוטים שמשולשי הבד האדום בקושי מצליחים להסתיר את הפטמות של השדיים הגדולים, שדיים גדולים ועדיין זקופים, תחתוני חוטיני אדומים, שוב עם משולש בד שבקושי מצליח להסתיר את שפתי הכוס, גרבי רשת אדומים, כאלה שתפוסים על הירך גם בלי חגורת בריות, ונעלי עקב סטילטו אדומות.

נכנסנו לחדרון קטן, קודם היא חיבקה את רעות והתנשקה איתה על השפתיים, אחר כך איתי, וזה לא שלא התנשקתי כבר עם נשים על השפתיים ועדיין זה קצת הביך אותי להתנשק ככה עם מי שאני לא מכירה, "ענת," היא הציגה לי את עצמה.

"דנה" הצגתי את עצמי חזרה והיא הושיבה אותי ליד שולחן שעמד בצד והתיישבה מולי ו…"בינתיים את תתלבשי" היא חייכה לעבר רעות ולהפתעתי רעות ניגשה לארון הלוקרים הגדול שליד הקיר, הוציאה תיק וממנו הוציאה תלבושת דומה רק בכחול, התפשטה, כאילו אין טבעי מזה שהיא מתפשטת כך לידנו, והתלבשה כמו ענת.

ענת נכנסה לתפקיד העורכת דין, קודם בדקה שקראתי את מסמכי הסודיות שרעות נתנה לי, אחר כך שאלה עם הבנתי, ואז אם אני חותמת על זה מרצוני החופשי ורק אחרי שאישרתי והיא אמתה את הפרטים שרשמתי עם תעודת הזהות שהצגתי לה, היא ביקשה שאחתום לידה והוסיפה את האישור שלה ו…"בואי" היא הזמינה אותי להצטרף אליה ואל רעות ונכנסנו בדלת נוספת אל אולם גדול ומואר.

הדבר הראשון שתפס את עיניי הייתה זירה עגולה ומוגבהת שעמדה במרכז החדר, מוקפת רשת גבוהה מכל הצדדים ומוארת חזק מלמעלה ומדרגות המובילות לדלת רשת שמאפשרים להכנס לתוכה ורק אז הבחנתי בשלושת השולחנות הקטנים המסודרים במין קשת קטנה ופס צהוב לפניהם, בשני השולחנות הצדדים ישבו גבר ואישה, היא לבושה בדיוק כמו ענת ורעות רק בתחתונים וחזיה בצבעים אחרים, והוא במכנסי מתאגרף בצבע זהה לתלבושת שלה, וענת התישבה בשולחן האמצעי ליד הגברבר שישב שם, לבוש גם הוא באותם מכנסי מתאגרף אדומים.

"בואי" רעות אחזה בידי והובילה אותי אל הפס הצהוב, נעמדנו לפניו ורעות לצידי עזבה את היד, "בהצלחה," היא לחשה לי ו"אני מבקשת להציג לאשורכם מועמדת לבת-זוג, קוראים לה דנה ואני ממליצה עליה".

"את יודעת מה זה אומר?" הגברבר שליד ענת שאל.

"כן, שאני ערבה לה" רעות ענתה.

הגברבר הסתכל ימינה ושמאלה על הגברברים האחרים שסימנו לו 'כן' עם הראש ורק אז המשיךְ, קודם שאל כמה שאלות אישיות שהיה ברור שישאל, השם, בת כמה, מה אני עושה וכאלה, ואז, כמו שרעות הכינה אותי, עבר לשאלות קצת יותר אינטימיות, אם אני בתולה? האם עשו אותי בתחת? האם אני בולעת? כמה רחוק אני מוכנה ללכת מינית? שאלות שהבנתי גם למה הוא מתעניין בהם,

"רעות הסבירה לך מה יידרש ממךְ?" ענת שאלה.

"כן" עניתי.

"ספרי לנו!"

סיפרתי את כל מה שרעות אמרה לי, גם מה שקורה כשבן הזוג מנצח וגם כשהוא מפסיד, ענת הוסיפה עוד כמה פרטים ובסוף שאלה אם אני עדיין רוצה וכשעניתי "כן" היא עברה לתכל'ס, "תתפשטי! תני לנו לראות מה יש לך להציע".

למרות שידעתי שזה יגיע, רעות הכינה אותי, עדיין לשניה קפאתי וזה לא שלא התפשטתי כבר ליד גברים ונשים, מין רגע כזה של היסוס, כאילו מין קול פנימי שאל אותי 'את בטוחה?' ו…'כן, אני בטוחה!' עניתי לאותו קול פנימי, שלחתי ידיים והתחלתי להתפשט במהירות.

עמדתי מולם עירומה, לרגע הסתרתי בכפות ידיי את הכוס המגולח שלי, רק בצהריים גילחתי את מברשת שיער הערווה המטופחת שלי כי רעות אמרה לי שזה תנאי, "תורידי!" רעות סיננה בין שיניה ואני הורדתי, לרגע לא יודעת מה לעשות אתם, עם כפות הידיים, אז הצמדתי אותם לצידי הירך, וראיתי את המבטים הסוקרים שהם בוחנים אותי, שמנמונת אני כבר מזמן לא, חטובה מכל הספורט שאני עושה, ויש לי חזה גדול ועדיין זקוף עם עטרות פטמה גדולות וכהות ובמרכזן הזדקרו פטמות גדולות ונוקשות.

"תסתובבי!" אחת הנשים אמרה, מסמנת לי גם בידה להסתובב. הסתובבתי לאט, נותנת להם להנות ממראה ישבני המוצק, הסתובבתי סיבוב מלא ועוד סיבוב, ראיתי אותם מתלחששים ביניהם ואז "מספיק!" האשה השלישית עצרה אותי, קמה וניגשה אלי, הגישה לי סט תחתונים וחזיה כמו שכל האחרות לבשו רק בלבן ו"תלבשי, נראה איך את נראת בזה" היא ציחקקה וחזרה למקומה, מעכסת.

לבשתי אותם, הצטערתי שאין שם מראה שאוכל לראות את עצמי, הרגיש לי מוזר, אף פעם לא לבשתי כזה בגד-ים מינימלי, הביטוי 'ללכת עם ולהרגיש בלי' התאים בול למה שהרגשתי באותו רגע ועדיין זה גירה אותי, אהבתי את ההרגשה הזאת מהמבטים שהגברים בעיקר, אבל גם הנשים, נעצו בי.

שוב הם ביקשו שאסתובב ושוב הסתובבתי, ראיתי אותם מחליפים ביניהם מבטים והחיוכים שלהם עודדו אותי, "עד עכשיו זה בסדר," ענת חייכה לעברי, "אבל עכשיו מגיע שלב ההוכחה המעשית," היא עמרה והביטה בי, אולי מחכה לראות איך אגיב, "מבחן שלושת הפתחים אנחנו קוראים לזה," היא המשיכה במה שרעות הכינה אותי אליו, "יש פה שלושה גברים, כל אחד יבקר עכשיו באחד הפתחים שלךְ ויחווה את דעתו, רעות," היא פנתה לשותפה לדירה שלי שהמליצה עלי, "מניסיונךְ," ציחקקה, "מי לדעתך הכי מתאים לפתח העליון שלה".

"רמי" רעות ענתה וחייכה.

אחד הזוגות קמו וניגשו אלי, "בואי, נכנס לזירה" האשה הושיטה לי יד והובילה אותי אל הזירה הגדולה, עוזרים לי לעלות, וברגע שהוא סגר את הדלת מאחורינו שאר הנוכחים הצטרפו ונעמדו מסביב.

"יש שלושה שלבים, את חייבת לעבור בהצלחה כל אחד מהם, אם תכשלי המבחן יופסק ולא תתקבלי," ענת, העורכת דין, הסבירה לי, "בכל שלב הגבר והבת זוג שלו יתנו לךְ ציון, כדי לעבור לשלב הבא את חייבת ציון עובר שהוא שש לפחות, משניהם, כל ציון מעבר לזה רק ישפר את סיכוייך בין המחליפות, ברור?"

"ברור" עניתי בולעת רוק, ידעתי את זה, רעות הכינה אותי.

"אוקיי, אז המבחן מתחיל" ענת הכריזה ופתאום האורות שמעל הזירה התחזקו.

רמי, הגבר שבזירה, נעמד מולי, שלשל את מכנסיו עד הברכיים ו"תמצצי!".

ירדתי על הברכיים ונישקתי את ראש הזין שלו, היה לו זין גדול, מכובד, מצצתי כבר גדולים ממנו כך שלא ממש חששתי אבל גייסתי את כל הטכניקה שפתחתי לרגע הקובע הזה, נישקתי שוב וליקקתי, ליקוק קולני מגרה משק הביצים עד ראש הזין ואז הכנסתי אותו לפה, את כולו ומצצתי, מניעה את ראשי קדימה ואחורה והזין שלו נע בין שפתי כבוכנה משומנת היטב, מחליקה עם השפתיים כשאני דוחפת אותו פנימה ומתופפת בעדינות עם השיניים כשמוציאה, לוקחת אוויר ושוב מכניסה, מוצצת חזק יונקת ממש, כשכולו בפנים ושוב מוציאה, טריק שלמדתי מאיזה יזיז שהיה לי, טען שזאת המציצה הכי טובה שיש.

האשה הסתובבה סביבנו, מביטה מכל זוית אפשרית, הרגשתי איך מה שעמד לו עוד קודם עכשיו הולך ונמתח עוד יותר, הוספתי עוד טריק, מצצתי ושיחקתי לו בביצים, מגלגלת אותם בעדינות והרגשתי את הקפיצה החרמנית של הזין שלו בפה שלי וכנראה שגם בת הזוג שלו ראתה שהוא בדרך לגמור כי מייד היא הודיעה לי "את חייבת לבלוע! הכל!" ואחרי עוד מציצה או שתיים הוא אחז פתאום בראשי, אחז ודחף את כל הזין עמוק לגרון וגמר, ירה מטח ראשון של שפיך חמים ומלוח, לשניה נתן לי לנשום, לבלוע, ואז ירה את המטח השני ושוב הפסקה והיה גם שלישי ועד שהטפטוף לא הסתיים הוא לא הוציא את הזין ו…"מוצצת בסדר אבל לא שיחקה בעצמה, שבע!" הודיעה בת הזוג "חוש-שלוק של מוצצת," הגבר נתן את חוות הדעת שלו, "גרון עמוק, כמו שצריך, בלעה כל טיפה, שמונה!" שזה אומר שעברתי לשלב הבא.

הגבר הרים חזרה את המכנסיים והוא והאשה יצאו מהזירה ובמקומם נכנסו הזוג השני, האשה נגשה אלי והפשיטה אותי, מנצלת את ההזדמנות להקפיץ לי את החזה ואפילו לבדוק לי שמן ומזל שרעות הזהירה אותי שזה מה שצפוי, "על ארבע! בדוגי!" הגבר פקד אלי תוך שהוא מוריד את המכנסיים שלו, חושף גם הוא זין גדול ועומד, מכובד לכל הדעות רק שכמוהו כבר תקעו לי בלי בעיות.

ירדתי על ארבע, פישוק קל בברכיים, משאירה לו מקום להכנס בין רגליי, הרגשתי איך הוא יורד על ברכיו מאחורי, מכוון בידו את זקפתו אל בין שפתי הכוס המגורות שלי, משפשף רגע, מגרה, לוחץ מעט ואוחז בידיו במותניים שלי ו"לאט," הבת זוג שלו ציחקקה, "אני רוצה לראות" והוא התחיל לדחוף לי, לאט, כמו שהיא בקשה.

כשכל הזין היה תקוע עמוק בין רגליי הוא התחיל לזיין אותי, לפמפם, התחיל לאט ולאט-לאט הגביר את הקצב. לא הייתי צריכה הרבה כדי לגמור פעם ראשונה, הייתי מגורה בטרוף וזכרתי את מה שרעות אמרה לי, להודיע כשאני גומרת! אז "הנה," גנחתי בקול, "כן, הנה, כן!" המשכתי באותו קול מגורה אחרי כל אותן גניחות הנאה, הברות חסרות פשר  שלא משאירות ספק עד כמה אני נהנית מזה, "כן, הנה, גומרת," הכרזתי, "הנה! גומרת! עכשיו! הנה! גמרתי!!" צרחתי במין אקסטזה כזאת, כן, אהבתי את מה שקיבלתי, "כן, עוד, עוד" בקשתי בקול מתפנק למרות שידעתי שהוא לא יפסיק עד שהוא יגמור ועדיין, השתמשתי בעוד טיפ מרעות, בנים אוהבים שמבקשים מהם עוד.

גמרתי עוד פעם אחת לפני שהוא גמר, מרוקן את הביצים המלאות שלו עמוק בכּוּס הגועש ורוגש שלי ו…"שבע" בת הזוג שלו הכריזה ברגע שהוא יצא ולדעתי שמעתי נימה של קנאה בקולה ואחר כך רעות הסבירה לי שהיא מחשיבה את עצמה מזדיינת-על ושבע זה הציון שהיא קיבלה במבחן שלה ומאז היא לא נותנת יותר לאף אחת כך שאני צריכה להיות גאה בציון שקיבלתי ממנה, וגם הגבר הוסיף את הציון שלו, גם שבע, וגם פה רעות הסבירה לי שהם גם זוג בחיים ולמען שלום בית הוא לא נותן יותר ממנה.

ברגע שהם יצאו נכנסו ענת והבן-זוג שלה, "עברת גם את המבחן השני והגיע הזמן לשלישי," ענת חייכה לעברי, "איך אתה רוצה אותה, על ארבע או שוכבת?" היא פנתה לבן זוג שלה.

"שוכבת" הוא חייך והתחיל להוריד את המכנסיים שלו.

לפני שנשכבתי על הבטן במרכז הזירה עוד הספקתי לראות מה מחכה לי, זיין גדול, נכון, אכלתי כבר כאלה יותר מפעם אחת ואולי בגלל זה ידעתי שאני מסוגלת אבל ידעתי גם שהוא הולך להשאיר לי "מזכרת" שתשאר איזה יום או יומיים, כזאת שכל מי שיראה אותי הולכת ידע בדיוק איפה ביקרו לי, אבל גם ידעתי שזה שווה, מרגע לרגע המחשבה שאני מתקרבת למימוש הפֶטִיש שלי, הפנטזיה שלא חשבתי שאצליח לממש אותה, רק חיזקה אותי ושלחתי ידיים לאחור ופישקתי חזק את פלחי ישבני, פותחת בפניו את הדרך.

הרגשתי איך הוא נשכב עלי ונשכתי שפתיים, ידעתי שזה הולך לכאוב לי, הרגשתי איך הוא מחפש את הפתח ו…מוצא, איך הוא לוחץ מעט ואני בתגובה פתחתי חזק יותר את פלחי ישבני ואז הגיע הכאב המוכר כשהוא חדר לפי הטבעת המכווץ, מותח ופותח, חודר ודוחף עד שכולו היה תקוע בתחת שלי ואז לרגע עצר.

"פאק!" גנחתי בכאב, חורקת שיניים.

"כואב?" הוא ציחקק.

"כן" עניתי.

"לצאת? להפסיק?"

"לא!" וזה היה לא חזק ותקיף, "לא, תמשיך," חזרתי שלא תהיה אי הבנה, "כן, ככה, זיינ'תי בתחת" גנחתי כשהוא התחיל לפמפם, לזיין לי את התחת, לשפשף את הזין בפי הטבעת המתוח סביבו ומהר מאד הרגשתי את החום הזה מהשפשוף שמתחיל לצרוב את פי הטבעת, להשאיר בי את המזכרת הזאת שלא תעלם גם מחר.

הוא חגג לי בתחת, רוקד בי את הטנגו-האחרון-בפריז כמו שהחבר'ה אוהבים לקרוא לזה, ועכשיו כבר הכאב הפך למין עונג כזה, כאב של תענוג, עובדה, די מהר הרגשתי איך אני טסה אל עוד אורגזמה שלי, כן, אני אוכלת בתחת ואוהבת את זה, "כן," גנחתי בקול, "כן, אימא'לה, הנה," המשכתי באותו קול כואב אבל גם נהנתני, "כן, פאק, הנה, גומרת! גומרת!!" גמרתי בסערה וגמרתי, גמירה חזקה, מטלטלת, רק שאז גם הוא הצטרף וגמר, תוקע את עצמו הכי עמוק שנכנס והשקה את התחת שלי בשפעת זרמתו החמימה.

"רק על לחטוף זין כזה בלי לצרוח מגיע לה שמונה!" ענת הכריזה, מחמיאה לי, "מצטרף, שמונה!" גם בן הזוג הודיע, "ישבן מעדן, מומלץ לכל מנצח" הוסיף, מחייךְ, "ואם תשאלו אותי, כאות תודה לזאת שהמליצה עליה מגיע גם לרעות לקבל ממנה פינוק" וככה מצאתי את עצמי שוכבת בזירה, בין רגליה של רעות, ומפנקת אותה.

ירדתי לה בכיף, מגיע לה, עשיתי כל מה שאני יודעת שמפנק אשה, אבל גם הצצתי לצדדים ומה שראיתי הפתיע אותי, הם נעמדו בזוגות מסביב לזירה העגולה, שומרים מרחק זוג מזוג, בת הזוג מקדימה, צעד או שתים מרצפת הזירה המוגבהת, עומדת בפישוק ומתכופפת קדימה, נשענת בכפות ידיה על הרשת סמוך לרצפת הזירה, החזיה פתוחה מאחור, תלויה על צווארה והשדיים חשופים, גם החלק התחתון פרום בצד אחד ומשולש הבד לא מסתיר יותר, ובן הזוג עומד מאחוריה, המכנסיים שלו משולשלים עד הברכיים והוא מזיין אותה, מזיין ומשחק לה בציצים וכן, "פאק, זה טוב!" ענת גנחה, כן, גם הבן זוג שלה שרק לפני רגע גמר בתחת שלי הצליח להעמיד לעצמו מחדש ולזיין, "עד ששלושת הגברים שלנו לא גומרים את לא מפסיקה לפנק" ענת הודיעה לי והמשיכה לנהום ולגנוח בהנאה בדיוק כמו שתי חברותיה האחרות.

התחרמנתי, שלחתי יד אל בין רגליי ואוננתי, רעות גמרה, הרגשתי את זה בטעם הממלא את פי, גם אני גמרתי, גמרתי והמשכתי לפנק ואחד אחרי השני הגברים גמרו, גומר ומרים את המכנסיים והיא מסדרת את עצמה ו"את יכולה להפסיק" ענת הודיעה כשהאחרון גמר אבל "לא! רגע! רגע!!" שטוף זימה של רעות עצר אותי ונתתי לה לממש את האורגזמה שכבר התחילה ורק אז הפסקתי.

חזרנו לחדר הקטן, ללוקרים, ולהפתעתי הם התפשטו "מהמדים" והתלבשו בבגדים אחד ליד השני בלי בושה, "כולנו כבר ראינו את כולם עירומים" רעות ציחקקה והסבירה, אולי כי הרגישה במבוכה שלי.

"יש עוד שלב אחד שאת צריכה לעבור לפני שתהפכי לשחקן ספסל, למחליפה," ענת הסבירה לי, "להיות אורחת בערב כזה, לראות בדיוק מה קורה, ואז להחליט סופית", "לא! לא עכשיו, רק אחרי!" היא כנראה קראה את מחשבותיי להגיד שאני מסכימה, "נעליי סטילטו אדומות, גרבי רשת לבנים וסט מדים לבן את צריכה לקנות, לבן זה הצבע של מחליפות," היא הסבירה, "רעות תדע לקחת אותך לחנויות שאנחנו קונות בהן, את הסט הצבעוני תקבלי על פי בן הזוג, וביום חמישי יש שלושה קרבות, באחד מהם רמי ונעמי משתתפים," היא חייכה והצביעה על הזוג בצהוב, "אם את רוצה את מוזמנת" והיא חייכה למשמע ה"כן, רוצה" המהיר וההחלטי שלי והוסיפה "כל פגישה עולה 100 ₪ לכיסוי ההוצאות, גברים ונשים, זוגות מנצחים וזוגות מפסידים, אין הפליה" היא ציחקקה ועדיין הסכמתי.

אורחת פלוס

למחרת הלכתי עם רעות לאותן חנויות וקניתי נעלי סטילטו אדומים, סט מדים לבן וגרבי רשת לבנים, כאלה שנצמדים לירך ולא צריכות חגורת ביריות, וביום חמישי בערב נסענו למועדון באותו אזור תעשיה מסחרי שכבר היה נטוש ברובו.

בדרך רעות הסבירה לי עוד כמה פרטים, בעיקר על הקרבות אבל גם מה קורה מסביב ואחד מהם עורר אותי במיוחד, "מותר לשחקנים שלא נלחמים באותו ערב ושבת-הזוג-הקבועה שלהם איננה או במחזור או אפילו סתם מרשה להם "לבגוד" לבחור שחקנית ספסל," ככה היא קראה לנו, המחליפות, "ולבקש ממנה לנשנש אותה, ככה אנחנו קוראות לאקט הזיון כמו שראית שהזוגות האחרים עשו כשירדת לי, את לא חייבת להסכים, אצלנו הכל בהסכמה, אבל לדעתי מישהו כבר ינשנש אותך הערב," והיא הוסיפה את אותה תנועה גסה של זיון כשאמרה לנשנש, "אני מכירה לפחות שתים שהן במחזור" ואצלי כל הסימנים לייחום הופיעו מייד, לנשנש, לזיין, לא אכפת לי איך הם קוראים לזה, בא לי שגבר יעשה אותי הערב, בא לי מאד!.

ענת שוב קיבלה את פנינו, לבושה באותם "מדים" אדומים שלא הסתירו את יתרונותיה, מסתבר שהיא אחת היותר פעילות בהנהלת המועדון, שוב התנשקנו על השפתיים והפעם זה פחות הביך אותי, היא לקחה והובילה אותי ללוקר שלי ו"תתלבשי" היא חייכה אלי ופה דווקא כן הובכתי, אומנם פחות למרות שהיו לידנו עוד זוגות שהתלבשו ואותם לא הכרתי, אבל איך אומרים? ברומא התנהג כרומאי? אז התפשטתי וניסיתי להקרין נון-שלנטיות, התפשטתי כמו כולם, חייכתי ולבשתי את המדים הלבנים שלי.

רעות ליוותה אותי לאולם, הפעם היו בו הרבה יותר אנשים ומה שהיה יפה זה שכולם, למעט שחקניות הספסל, היו בצבע מדים שונה, לפעמים צבע שונה לגמרי, לפעמים פסים בצבעים שונים אבל אף זוג לא לבוש כמו השני ו…"מה זה?" לחשתי לרעות כשראיתי שתי נשים במכנסי טיץ אדומים.

"זה הסימן שהן במחזור," היא חייכה והסבירה, "אמרתי לךְ," צחקה, "תראי איך הבן זוג שלה מביט לעברך, לדעתי את על הכוונת שלו" ואצלי אותם סימני ייחום התגברו עוד יותר עד שפחדתי שטיפה תטפטף לי וכולם יראו, "ו…מקנא בךְ," היא הפתיעה אותי והבהירה לי עוד כלל, "הבן זוג שלי איננו היום, מילואים, אבל קבועה אסור לאף אחד לזיין! אלא אם הוא ניצח את הבן זוג שלה".

"אימא'לה, זאת" התחלתי כשראיתי דוגמנית צעירה ומפורסמת צמודה לבן זוג שלה, גם הוא ידוען מהטלוויזיה, ו"ששש," רעות עצרה אותי, "כן, זאת היא אבל נהוג אצלנו לשמור על פרטיות אז תתיחסי אליה כאילו את לא מכירה אותה ואחר כך גיליתי שהם לא לבד, היו שם עוד כמה ידוענים, בעיקר פליטי ראליטי משלל תוכניות.

הגונג הודיע שהקרב הראשון מתחיל ונעמדנו מסביב לזירה, מסתכלות, כדי לנצח צריך לפחות לזכות בשני סיבובים, הראשון אגרוף והשני האבקות, אם כל אחד מנצח בסיבוב אחד יש סיבוב שלישי, הורדת ידיים, והמנצח בסיבוב הזה הוא המנצח בתחרות ועכשיו נכנסו לזירה שני המתמודדים הראשונים עם בנות הזוג שלהם, כפפות אגרוף על כפות הידיים שלהם, מגן פנים חבוש להם על הראש ובפה מגן שיניים ויחד אתם השופט שקודם הזכיר את החוקים, אחר כך דרש מבנות הזוג להתחייב להוות את הפרס אם הבן זוג שלהם יפסיד ואחרי שהן התחיבו הן יצאו והקרב התחיל.

הסיבוב הראשון הסתיים וברגע שהמתמודדים התחילו לפשוט את כפפות האגרוף שתי בנות הזוג עלו לזירה, בת הזוג של המפסיד הורידה את החזיה שלה ומסרה אותה לבת הזוג של המנצח ושתיהן יצאו, מפנות את הזירה לסיבוב השני ו"אל תדאגי, בסוף הערב היא תחזיר לה אותם" רעות לידי ציחקקה והסבירה.

גם הסיבוב השני הסתיים בניצחונו של אותו מתמודד, שוב בנות הזוג עלו, הפעם בת הזוג של המפסיד הורידה את תחתוני החוטיני הזעירים שלה והושיטה אותם לבת הזוג של המנצח אבל הפעם גם בן הזוג המנצח הוריד את המכנסיים שלו, מגלה לכולם שהוא בלי כלום מלמטה כמו שאחר כך הבנתי שכולם הולכים ככה, ומסר אותם למנצח.

בני הזוג נעמדו משני צידי השופט שאחז בידו של המנצח והרים אותה גבוה וכולם מחאו כפיים, "זה הפרס שלךָ על הנצחון" הוא אחז בידה של בת הזוג של המפסיד ומסר אותה למנצח, "לךְ תממש את הפרס שלךָ" והוא הצביע על צד ימין של הזירה, "וזה הפרס שלךְ," הוא אחז בידו של המפסיד ומסר אותה לבת הזוג של המנצח, "לכי תממשי את הפרס שלךְ" הוא הצביע על צד שמאל של הזירה.

הרגשתי מין רחש ותזוזה בקהל, ראיתי את חלקם מסתדרים סביב הזירה כמו אז, הגבר מאחור, הבת זוג מקדימה, צמודים, ו"תתכונני, תכף יבוא לבקש לנשנש אותךְ" רעות לחשה לי ולימיני ראיתי כבר שתי נשים מכופפות והבן זוג שלהם פותח להם את החזיה.

בזירה בת הזוג של המפסיד מצצה למנצח בזמן שהמפסיד ירד לבת הזוג של המנצח, מסביבי עוד ועוד זוגות התחילו להזדיין באותה תנוחה מוכרת כשמישהו מאחורי, שלא הרגשתי שהוא מגיע, פנה אלי פתאום "את מרשה לנשנש אותךְ?".

למרות שרעות הכינה אותי שזה יגיע, ולמרות שרציתי קפאתי לשניה אבל מייד התעשתי, "מרשה" סובבתי את הראש לעברו וחייכתי, מגלה את אותו בן זוג שקודם רעות אמרה שאני על הכוונת שלו, פתאום גם ידעתי בדיוק מה אני צריכה לעשות והתקרבתי טיפה לזירה, פישקתי רגליים, התכופפתי קדימה ותפסתי ברשת של הזירה, קרוב לרצפת הזירה והרגשתי איך הוא מוריד את מכנסיו עד הברכיים ונצמד אלי מאחור.

קודם הוא פרם את שרוכי החזיה שנשארה תלויה על הצוואר ושחרר את שדיי, אחר כך הוא פרם את השרוך שבצד תחתוני החוטיני שאומנם נשארו תלויים על צד אחד אבל הכּוּס שלי כבר לא היה מכוסה, אם אפשר בכלל לקרוא מכוסה לאותה פיסת בד זעירה שחיפתה עליו קודם, ואז הרגשתי אותו מכוון בידו את זקפתו הנוקשה אל החריץ הרטוב שבין רגליי, לחץ מעט, שלא יברח מהמקום הנכון, ואחז חזק במותניי, "מוכנה?".

"כן," עניתי, "כן!!" גנחתי בקול כשהוא דחף לי את כל הזין באבחת אגן אחת חזקה עמוק לכוס הכל כך משומן שלי ולא התביישתי לגנוח כי מסביבי גניחות הנאה קולניות כאלה נשמעו עוד לפני, "כן!" גנחתי שוב באותו קול נהנתני כשהרגשתי שאני מיוחמת הרבה יותר ממה שתארתי לעצמי, שהאורגזמה שלי תכף מתפוצצת, "כן! כן!! כן!!" היא התפוצצה בתוכי, אורגזמה חזקה, כזאת ששולחת זרמי הנאה בכל הגוף ומכווצת חזק את הנרתיק, כאילו מנסה לחלוב את הזין שלו.

הוא המשיך לזיין אותי, הוא עוד לא גמר, הבטתי קדימה, בזירה המנצח כבר זיין את בת הזוג של המפסיד בדוגי, זיון חזק, עוצמתי, וגם המפסיד, כמו הבת זוג שלו, עמד בדוגי והבת זוג של המנצח, עם סטראפאון שלא ראיתי מתי היא הספיקה להלביש לעצמה, זיינה אותו בתחת, ומה אני אגיד לכם, להרגיש את השפשוף הנעים הזה בין שפתי הכוס, את הזין הנוקשה המחליק בנרתיק שלי ולראות הצגת סקס בלייב (live) מול העיניים הם המתכון הבדוק לעוד גמירה מטלטלת שלי, כן, גמרתי פעם שניה אבל הוא לא והוא המשיך, משחק לי בציצים וממשיך לפנק אותי עם הזין שלו.

גם המנצח עבר לתחת של בת הזוג של המפסיד, טוחן לה אותו ו…"הנה," שמעתי את הגברבר שדופק אותי גונח בקול, "הנה, הנה, קחי!" הוא שוב אחז חזק במותניי והרגשתי אותו חודר הכי עמוק שאפשר, "הנה!!" וזרם של שפיך נורה בתוכי, שפיך חמים שמילא לי את הכוס ו…גמרתי, כן, פעם שלישית, טיפה מאוחר מדי כדי שזה יהיה ביחד, שזאת תהייה הגמירה המושלמת.

"את זיון טוב" הגבר שזיין אותי חייך והרים את מכנסיו.

"גם אתה זיון טוב" חייכתי אליו חזרה כשאני קושרת את השרוכים שפרם בתחתונים והחזיה שלי וכיסיתי את הפטמות עם אותם משולשי בד קטנים, הפטמות עמדו זקורות ונוקשות ובלטו מבעד לבד הדק. גם מסביבי התארגנו לקראת ההמשך, חלקם גמרו עוד לפני וחלקם די מהר אחרי. גם בזירה הגבר כבר גמר לה בתחת ולבש חזרה את מכנסיו אבל בת-הזוג עדיין טחנה את ישבנו של המפסיד אבל לא לעוד הרבה זמן, רק עד עוד גמירה אחת שלה לפני שיצאה.

בזמן שהם פינו את הזירה שני הזוגות הבאים עלו, הפעם אחד הזוגות היו רמי ונעמי, כמו בפעם הקודמת גם הפעם השופט הזכיר את החוקים, וידא שבנות הזוג מתחייבות ושרק להתחלה.

הפעם הקרבות היו יותר צמודים, הקרב הראשון היה אגרוף ורמי הפסיד בו בנקודה מה שאילץ את נעמי להוריד את החזייה ולמסור אותה לבת זוג השניה, אבל בהאבקות רמי ניצח וגם בת-הזוג השניה נדרשה להוריד ולמסור את החזיה שלה ושני המתמודדים נשכבו על מזרון הזירה זה מול זה לקרב הורדת הידיים המכריע.

קרב הורדת הידיים הוא קצר יחסית, לרגע נראה שרמי מנצח, לרגע שהשני מצליח ליישר את היד ואפילו להוריד קצת ואז, במין מאמץ מרכז רמי הצמיד את גב כף ידו של היריב למזרון וניצח ולבת הזוג של המפסיד לא נשאר אלא להוריד גם את התחתונים שלה ולמסור אותם לנעמי ולמפסיד להוריד ולמסור את המכנסיים שלו ולי רק נשאר לקוות ששוב יבוא מישהו ויבקש לנשנש אותי כי אולי פעם אחת זה מספיק להם אבל לא לי, אני הייתי מיוחמת, מגורה מחדש בטרוף.

כשהבת זוג של המפסיד התחילה למצוץ לרמי והמפסיד לרדת לנעמי הפעילות מסביב לזירה התחילה מחדש וכבר חשבתי שעזבו אותי לנפשי כשיד של אשה נגע בי וכשהסתובבתי אליה היא שאלה, בקול הכי טבעי בעולם, אם אני מוכנה שהבן-זוג שלה ינשנש אותי וזיהיתי אותה, רק קודם הבן זוג שלה עשה אותה די קרוב לידי.

ניסיתי להראות רגועה למרות שבתוכי הכל רעש וגעש, "אהה, כן, בשמחה" עניתי בקול הכי רגוע שהצלחתי, התקרבתי צעד לעבר הזירה והתכופפתי קדימה, אחזתי ברשת, נשענת ממש על שולי רצפת הזירה, פישקתי רגליים והרגשתי איך הוא פותח לי את החזיה, הפעם בקשר שעל העורף, והיא נפלה קדימה וחשפה את שדיי, אחר כך את הקשר בצד התחתונים שנשמטו אל הצד ו"מוכנה?" הוא שאל והרגשתי איך הוא מכוון ומוצא את המקום הנכון.

"מוכנה" עניתי והוא התחיל לדחוף לי, הפעם לאט, נותן לי להרגיש כל סנטימטר שחודר לתוכי וברוך השם היה לו מספיק סנטימטר כדי להפוך אותי למאושרת, "כן" גנחתי בקול כשכל הזין שלו היה תקוע עמוק בין רגליי, "כן, ככה" המשכתי באותו קול שטוף זימה כשהוא אחז חזק במותניי והתחיל לפמפם אותי.

גם בזירה העניינים התחממו, ראיתי את נעמי מלבישה לעצמה את הסטראפאון והמפסיד נשכב על הבטן, מפשק רגליים ופותח את התחת, מתכונן לביקור שיבוא, ואת רמי דופק במרץ בדוגי את בת הזוג של המפסיד, מעמיד אותה ככה שתוכל לראות מה עושים לבן זוג שלה ושוב, השילוב הזה של זין נוקשה שמפמפם בי והצגת הזימה מול עיניי שלחו אותי לגמירה הראשונה, גמרתי והודעתי על כך, כמו כל האחרות שנשענות מסביב לזירה ונדפקות כמוני, ו…"אכפת לך אם גם אני אצטרף?" בת הזוג של הגבר שדופק אותי לחשה לי בקול מפתה.

אמנם לזה רעות לא הכינה אותי אבל אתם יודעים, אני כבר ילדה גדולה ואני יכולה להחליט בעצמי ו"בשמחה" לחשתי חזרה, עדיין לא יודעת מה זה אומר אבל לא הצטערתי, היא ירדה על ברכיה ונכנסה מתחתי והתחילה ללקק לי, ללקק לי את שפתי הכּוּס הכל כך מגורות ותוך כדי כך גם ללקק את הזין של הבן זוג שלה שנכנס ויוצא ביניהם ואימא'לה, כמה שזה מחרמן, ביחוד כשמול עיניי נעמי התחילה לזיין את המפסיד בתחת וגם רמי עבר מהכוס לתחת של בת הזוג של המפסיד ולא רק אני ראיתי את זה, גם הגברבר שדופק אותי כי הרגשתי איך הוא מתלהב, איך הוא מגביר את הקצב, שמעתי את ה"כן!! קחי!!" החזק שלו והרגשתי את המטח הראשון נורה בתוכי, מטח ואחריו עוד מטח והמפתיע היה שהבת זוג שלו לא הפסיקה ללקק לי, לאסוף כל טיפה שנזלה ולבלוע אותה, ממצמצת בשפתיה כאילו אכלה מעדן.

בזירה החגיגה הייתה בעיצומה, גם הבת זוג שכבה על הבטן ורמי חגג לה בטוסיק, בדיוק כמו שנעמי חגגה בישבנו של המפסיד אבל זה לא נמשך עוד הרבה, רמי גמר וקצת אחריו גם נעמי וגם לי כבר גמרו ללקק וקשרתי חזרה את החזיה והתחתונים ואחרי שרמי ונעמי לחצו ידיים לזוג שהפסיד הם יצאו מהזירה ופינו את המקום לשני הזוגות האחרונים לאותו ערב ולא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך המפסיד והבת זוג שלו הולכים, לא צריך תואר־שני כדי להבין שפתחו להם טוב טוב את התחת.

הקרב השלישי היה קצת מוזר, קרב חד צדדי ורעות הפתיעה אותי כשסיפרה לי שהגבר לא ניצח עד היום ולו גם בקרב אחד ועדיין מתעקש להמשיך, ושהבת זוג שלו היא בעצם אשתו החוקית ונראה לה שהוא בעצם קוקהולד שנהנה לראות איך עושים את אשתו ומוכן בשביל זה לשלם בישבנו, והיא, מצידה, מתחרמנת מזה שבעלה רואה איך עושים אותה, וגם נהנית מזיון טוב, ועדיין, כשהגיע שלב הפרסים, התחרמנתי והייתי מוכנה לעוד סיבוב ואכן זה הגיע, אחד הגברים שהבת זוג שלו הסתובבה עם מכנסי טיץ אדומים ניגש ושאל אם אפשר לנשנש אותי ואחרי שהתכופפתי הוא אכן נישנש ונתן לי עוד שתי גמירות מפנקות אבל הבת זוג שלו לא ביקשה ללקק.

לפני שהלכנו ענת ניגשה אלי עם הבן זוג שלה והציגה אותו, אחר כך היא שאלה אם אני עדיין, אחרי כל מה שראיתי, רוצה להמשיך? ואחרי שאמרתי שכן היא חייכה ואמרה "בשבוע הבא לדור," שזה הבן זוג שלה,  "מתוכנן קרב אבל אני אהיה במחזור אז חשבנו אולי תסכימי להחליף אותי" ואצלי הלב דפק על 200, ניסיתי לשמור פאסון אבל לפי ה"כן, אני מסכימה" שיצא לי, ולפי החיוך שלהם, אני לא בטוחה שהצלחתי.

להתחיל ברגל ימין.

אותו לילה, כשחזרנו הביתה, עשיתי סקס נשי עם רעות. הכלל הזה, שאסור לנשנש בת זוג קבועה, הרג אותה מרוב חרמנות וגם אני, למרות שלושה זיונים ואין סוף גמירות, עדיין רציתי עוד אז עשינו סדר 69 נשי כהלכתו, שלחנו האחת את השניה לגמירות מפנקות כמו שרק אשה יודעת לפנק אשה.

"אני לא מאמינה!" היא צרחה אחר כך, כששכבנו זו ליד זו על הגב וסיפרתי לה שאני הולכת להחליף את ענת בשבוע הבא, "זה מה שנקרא להתחיל ברגל ימין, דור תותח-על, לא הרבה יכולים עליו".

שבוע אחרי שוב נסענו למועדון, ענת קיבלה את פני בחיוך, לבושה במכנסי הטיץ האדומים המצביעים על כך שהיא במחזור, והגישה לי את המדים האדומים שלה, כבת זוג של דור אני נדרשת ללבוש אותם.

ההפתעה הגדולה חיכתה לי כשנכנסתי לאולם הגדול, באחת הפינות ראיתי את אייל, זה שפתח אותי, לבוש במכנסיים ירוקים עם פסים צהובים ולידו איזו פליטת ראליטי במדים זהים לשלו שהדבר שהכי בולט בה היו שדיי הענק שלה, ולרגע רציתי לברוח אבל נעצרתי, אם הוא פה למה אני לא יכולה? ויחד עם ענת נגשנו לדור.

פחדתי שאייל יכיר אותי אבל לא, הוא הביט בי במין מבט אטום ולא מזהה וגם אני הצלחתי לשלוט בעצמי. כשהקרב הראשון התחיל עמדתי לפני דור שנצמד ומזמז אותי, לא שונה ממה שכל בן זוג אחר עושה לבת זוג שלו, וענת עמדה לידי ואחזה לי את היד, כאילו משדרת לי 'זה בסדר'.

שלושה סיבובים נדרשו כדי להכריע מי המנצח, אגרוף, האבקות והורדת ידיים, וכשהגיע שלב הפרסים שאלתי את דור אם הוא רוצה שאני אתכופף?

"לא," הוא אמר, "הקרב הבא הוא שלנו ואני צריך להגיע אליו רענן" רק שבדיוק מולי ראיתי את אייל מכופף את הבת זוג שלו ועושה אותה ושוב, למרות שהמבטים שלנו נפגשו, הוא לא עשה שום סימן שהוא מזהה.

ההפתעה הבאה הייתה אפילו יותר גדולה, כששלב הפרסים הסתיים והכריזו על הזוגות הבאים התברר לי שמי שנלחם מול דור זה אייל! ואצלי עבר רעד בגוף, האם זה שפתח אותי יהיה גם זה שיזכה בי כפרס בפעם הראשונה?

גם כשעליתי עם דור לזירה הוא עדיין לא זיהה אותי,  השופטת, כן, גם לקרב הזה נקבעה שופטת, חזרה על החוקים ואחר כך דרשה מאתנו, בנות הזוג, להתחייב להוות את הפרס אם הבן זוג שלנו יפסיד והתחייבתי.

"אל תדאגי, דור יותר טוב ממנו" ענת נעמדה לידי כשיצאתי, אחזה לי את היד ולחשה לי, "אבל אני מרגישה שאת מכירה אותו?" הדהימה אותי.

"כן," לחשתי חזרה, "הוא זה שפתח אותי, פתח וזרק!".

"אז היום את תפתחי לו ת'תחת" היא הביטה וחייכה לעברי, אומרת את זה במין בטחון כזה ומהר מאד התברר לי שיש לה על מה להתבסס, "בואי נחזיק לדור אצבעות" ושתינו הנחנו את האמה על גבי האצבע המורה ושילבנו אצבעות.

הסיבוב הראשון הסתיים בנצחון מוחץ של דור. עליתי ונכנסתי שוב לזירה ובת הזוג של אייל הורידה את החזיה שלה ומסרה לי אותה.

גם הסיבוב השני הסתיים בניצחונו של דור, שוב עלינו, בנות הזוג, לזירה והפעם בת הזוג של אייל הורידה את תחתוני החוטיני הזעירים שלה והושיטה לי אותם בזמן שאייל הוריד את המכנסיים שלו, ועכשיו, כשיש לי כבר נסיון עשיר בבולבולים, ראיתי שהוא לא כל כך גדול כמו שחשבתי אז, כשהוא ביתק את בתוליי, ואייל מסר אותם לדור.

נעמדנו משני צידי השופטת שאחזה בידו של דור והרימה אותה גבוה באוויר לאות נצחון וכולם מחאו כפיים. "זה הפרס שלךָ על הנצחון" היא אחזה בידה של בת הזוג של אייל ומסרה אותה לדור, "לךְ תממש את הפרס שלךָ" והיא הצביעה על צד ימין של הזירה, "וזה הפרס שלךְ," היא אחזה בידו של אייל ומסרה לי אותה, "לכי תממשי את הפרס שלךְ" היא הצביע על הצד השמאלי.

"בוא, לוזר (loser)", אחזתי בזין של אייל והובלתי אותו לצד הזירה, עשיתי את זה כי את זה בדיוק עשו כל הזוכות לפני, "רד על הברכיים ותלקק לי" פרמתי צד אחד של החוטיני וחשפתי את הכוס שלי, "כן, לקק, לקק, יא לוזר" המשכתי כשהוא התחיל ללקק לי את הכוס, "לקק ופנק!"

ומולי ראיתי איך הבת זוג שלו מוצצת לדור.

כשדור הוריד את הבת זוג של אייל לדוגי גם אני הוריתי לאייל לרדת על ארבע כשראשו לעברה, שיראה מה דור עושה לבת זוג שלו, והצמדתי לעצמי את הסטראפאון שהשופטת מסרה לי, "תתכונן" ציחקקתי וירדתי על ברכי בין רגליו המעט מפושקות של אייל וכיוונתי בידי את ראש התותב אל פי הטבעת שלו, לוחצת מעט, שלא יברח, מביטה בדור שמזיין בהנאה את הבת זוג של אייל וגם היא גונחת בקול, גניחות הנאה קולניות, "אתה לא זוכר מי אני," אחזתי חזק במותניו ולחשתי לו, "אני דנה, זאת שפעם פתחת, פתחת וזרקת, אז קבל!" אחזתי אפילו יותר חזק במותניו ובתנועת אגן אחת חזקה נעצתי את כל התותב עמוק לתחת שלו והתחלתי לזיין, לדפוק אותו בתחת.

"פאק!" שמעתי אותו מסנן בין שיניו, כאב לו, שמעו את זה גם ב"פאק!" השני אחרי עוד תקיעה חזקה בתחת שלו, "כן!" אחזתי חזק במותניו וטחנתי אותו, כמו אז, כמו שהוא טחן אותי, גם זכרתי היטב את המילים שלו ו"אני מזיינת אותךָ," ציחקקתי במין הנאה כזאת, "כן, אני תוקעת אותךָ! כן! עכשיו אתה השרמוטה שלי!!" המשכתי לכתוש לו את התחת ו…גמרתי בפעם הראשונה.

גם דור מולי עבר לזיין בתחת את הבת זוג של אייל, מסובב אותה שתראה בדיוק מה אני עושה לבן זוג שלה, ברגע מסויים הוא דחף אותה לרצפה ונשכב עליה, בלי לצאת, שוכב וממשיך לזיין אז עשיתי כמוהו, "תשכב!" לחשתי לאייל, דוחפת אותו והוא נשכב ואני איתו, הפעם עליו, שוכבת וממשיכה לזיין ורצפת הזירה נותנת לי קונטרה וגמרתי פעם שניה, גמרתי והמשכתי לזיין, זה היתרון של תותב, הוא לא מתדלדל רק שאצל דור זה לא ככה, כשדור גמר, ממלא לה את התחת באותו נוזל גברי חמים וריחני, הוא החליק ויצא מתוכה ואני המשכתי עוד קצת, עד הגמירה השלישית, ורק אז שחררתי את רצועות הסטראפאון וקמתי, משאירה את התותב תקוע בתחת שלו ו…מודה, זאת לא הייתה ההמצאה שלי, עשו את זה כבר לפני.

אנחנו יצאנו מהזירה ועוד קרב התחיל, הפעם צמוד יותר, עם סיבוב שלישי. דור עמד שוב מאחורי, צמוד, מחבק וממזמז, והרגשתי איך לאט לאט נעמד לו מחדש וכשהגיע שלב הפרסים שאלתי אותו שוב עם הוא רוצה שאני אתכופף והפעם הוא אמר "כן" ועשה אותי, עשה כשענת, הבת זוג הקבועה שלו, עומדת לידנו ואוחזת בידי.

הפעם, כשחזרנו לדירה, לא עשיתי סקס נשי עם רעות. דני, הבן זוג שלה, בא לישון איתה ובוא נגיד שלישון לא היה הדבר היחידי שהם עשו, שמעתי היטב מבעד לקיר הדק שמפריד בין חדרי השינה שלנו, שמעתי, ונדלקתי, הגשמתי את הפֶטִיש שלי, נלחמו עלי וכבונוס גם נקמתי באייל הצנחן, זה שפתח וזרק אותי, והייתי כל כך חרמנית אבל כל מה שנשאר לי זה לאונן אז גלגלתי את הכרית, נשכבתי על הבטן כשהיא בין רגליי, השתפשפתי ואוננתי כמו חתולת רחוב מיוחמת.

 לא כל יום פורים

בשבוע אחרי הייתי שוב שחקנית ספסל, לא נלחמו עלי אבל לפחות נישנשו אותי שלושה גברברים חסונים. בשבוע אחרי לא הלכתי, קיבלתי, נכון שהייתי יכולה ללבוש טיץ אדום אבל בשביל מה, ממילא לא יכולים לנשנש אותי, ובשבוע אחרי שוב הייתי שחקנית ספסל ונושנשתי רק שבסוף מישהי הציעה לי להחליף אותה ושבוע אחרי כבר לבשתי מדים כחולים עם פסים לבנים וראיתי איך הבן זוג הזמני שלי מפסיד ולמי? לזה שרעות אמרה שיש לו חדק של פיל!

לא רק חדק של פיל יש לאותו בחור, גם שרירים וטכניקה ואחרי שלב האגרוף נאלצתי לעלות לזירה , להוריד את החזיה שלי ולמסור אותה לבת זוג שלו, ואם שלב האגרוף היה די צמוד שלב ההאבקות היה חד צדדי ובסופו עליתי והורדתי את התחתונים שלי ומסרתי גם אותם ורעד עבר בגופי כשהשופטת, כן, שוב שופטת, אחזה בידי ומסרה אותה למנצח, מחייכת אליו ואומרת לו את המשפט הקבוע, "זה הפרס שלךָ על הנצחון, לךְ תממש את הפרס שלךָ" והיא הצביעה על צד ימין של הזירה.

המנצח אחז בידי וגרר אותי לעבר הצד, ראו עליו שהוא ממהר והבליטה במכנסי ההתעמלות שלו לא השאירה ספק עד כמה שהוא מיוחם, "על הברכיים, ביץ'!" הוא נהם כשהוא מוריד במהירות את המכנסיים ועכשיו כבר יכולתי לראות בבירור מה מחכה לי ומה אני אגיד לכם? רעות צדקה, חדק של פיל התרומם בין רגליו, אנטנה לונג כמו שקראנו לזה בצבא, ארוכה ועבה, "תמצצי לי! ביץ'" וכן, גם ביץ' זה לא המצאה פרטית שלו, ככה קראו בזירה לכל בנות הזוג של הלוזרים.

פתחתי את הפה הכי גדול שיכולתי והכנסתי את הזין לפה, לשמחתי יש לי גרון עמוק, מניסיון, אבל לא הצלחתי להכיל את כולו, מצצתי לו והרטבתי לו אותו עם הרוק, יודעת שככל שארטיב לו אותו יותר ככה יהיה לי יותר קל אחר כך, כשהוא ידחוף לי אותו לכוס.

הוא לא נתן לי הרבה למצוץ לפני שהורה לי לרדת על ארבע, נעמדתי בדוגי, מולי גם בת הזוג הורידה את המפסיד והלבישה לעצמה את הסטראפאון, הרגשתי איך המנצח יורד על ברכיו בין רגליי, הרגשתי את ראש החדק לו מחפש את המקום הנכון, הרגשתי איך הוא נלחץ והמנצח תופס במותניים שלי ומתחיל לדחוף לי, לאט, עשיתי כל מה שאני יודעת כדי להרפות לתת לו לחדור, למזלי מהפתח הזה יוצא תינוק והרגשתי איך הוא חודר עמוק יותר ויותר לתוכי, משפשף את שפתי הכוס ומותח את קירות נרתיקי ו…גמרתי! כן, מודה, זין כזה עוד לא אכלתי ולמרות שידעתי שעוד רגע הוא הולך לקרוע לי את התחת עדיין התחרמנתי כל כך שגמרתי.

שמחתי שהייתי רטובה שם בפנים, משומנת, ידעתי שכמו שהרוק עזר לי עכשיו, כשהוא דחף לי את חדק הפיל לכוס, ככה המיץ כוס השמנוני שלי יעזור לי בחלק הבא, כשהוא ירצה לבקר בטוסיק שלי.

המנצח זיין אותי בתנועות ארוכות וחזקות ואהבתי את זה, כמה אהבתי? הרבה, עובדה שעוד גמירה חזקה טלטלה את גופי, מציפה את הכוס עוד יותר, וכנראה שהמנצח הרגיש בזה כי הרגשתי איך הוא יוצא מתוכי, מכוון מחדש, הפעם אל פי הטבעת המכווץ ומתחיל לדחוף לי לתחת.

כאב לי, נשכתי שפתיים שלא לצעוק, עוד קודם הבטחתי לעצמי שאני לא צורחת ועכשיו נשכתי שפתיים חזק והצלחתי, למזלי הוא תקע לי לאט, אולי כי הוא יודע איזה אוצר יש לו שם בין הרגליים ואולי בכלל כי הוא אוהב את זה ככה, הרגשתי כל סנטימטר שחודר לישבני, וברוך השם יש לו הרבה סנטימטרים, "אפשר עוד?" הוא לחש והפתיע אותי עוד לפני שכל הזין הגדול שלו היה בתוכי.

"כן" גנחתי והוא המשיך, דוחף וחודר, "עוד," גנחתי במין תשוקה בלתי מוסברת, כאילו בוחנת את עצמי עד כמה אני יכולה עוד לְהֵחָדֵר, "פאק, כן!!" גנחתי במין יצריות מהולה בהרבה גאווה כשהרגשתי את ערוותו נלחצת לישבני, הסימן הבדוק שעשיתי את זה, שהצלחתי לקלוט את כל הזין הענק שלו בטוסיק שלי, "את טובה" הוא ציחקק והתחיל לזיין אותי, "לא הרבה הצליחו לאכול את הזין שלי" ואני הרגשתי את הצריבה המתחילה בפי הטבעת המתוח סביב הזין שמשתפשף בתוכו.

המנצח טחן לי את התחת, מצד אחד אהבתי את זה, כן, אני אוהבת לאכול בתחת, מצד שני התחת בער לי ועכשיו הבנתי למה רעות הלכה אז ככה, אין לי ספק שגם אני אלך ככה, כמו מי שאכלה חדק של פיל בתחת שלה, שמעתי אותו מתנשף והרגשתי איך הוא דוהר לגמירה שלו וגם אני הייתי בדרך ונשאר רק לראות אם אני אספיק לגמור לפני שהוא גומר, "כן, כן" גנחתי והוא עונה לי ב"הנה, קחי, קחי" משלו וברגע שהרגשתי את המטח הראשון הממלא את התחת שלי גם אני גמרתי, גמירה חזקה, כמו כל הזיון הזה, נכון, כואבת, אבל אני אוהבת את הכאב הזה.

רק עכשיו שמתי לב שהבן זוג שלי שוכב על הרצפה והבת זוג של המנצח שוכבת עליו וטוחנת לו את התחת עם הסטראפאון שלה, זיון חזק, עוצמתי, כזה שסוחט ממנה גניחות הנאה קולניות וראיתי על פניו שזה גם כואב לו, כואב אבל הוא חרק שיניים ולא התלונן ו…כמוני אז, ברגע שהיא שוב גמרה, ואני לא יודעת כמה פעמים היא גמרה בדרך, היא שחררה את רצועות הסטראפאון וקמה, משאירה אותו תקוע בתחת שלו.

אפילוג

רעות חייכה כשראתה איך אני הולכת, "אמרתי לךְ, חדק של פיל," היא צחקה, "נו, ואחרי זה את רוצה להמשיך?" ובלי שניה של היסוס אמרתי לה "כן".

בבית עשיתי אמבטיה חמה עם שמנים ארומטיים להרגיע מעט, לא שלמחרת לא הלכתי כמו מי שפתחו לה מטריה בתחת, אחר כך עשיתי סקס נשי עם רעות, היא אמרה שזה עוזר להשכיח, שזה כדור השינה הכי טוב כשכואב בישבן, ואכן זה עבד, אחרי 69 של מולטי-אורגזמות איתה נרדמתי מייד.

המשכתי ללכת לאותו מועדון, הייתי שחקנית ספסל, היו ימים ש"רק" נישנשו אותי, היו ימים שהחלפתי, לפעמים הבן זוג שלי ניצח וחגגתי, לפעמים הבן זוג הפסיד והייתי הפרס, חגגו בי, קרעו לי ת'תחת, אבל זה בדיוק הפטיש שלי, שילחמו עלי ואני אהיה הפרס.

בערך ארבעה חודשים אחרי הבת זוג של בעל החדק עזבה והוא הציע לי להיות הבת זוג הקבועה שלו וברור שהסכמתי, תראו לי מי לא הייתה מסכימה. נכון שעכשיו אני בעיקר חוגגת, רק לעיתים נדירות הוא מפסיד אבל "כפיצוי" הוא אוהב לנשנש אותי, לכופף אותי ולדפוק אותי בזמן שהמנצח חוגג, ויש לו כושר, לבעל החדק, לפחות פעמיים בערב הוא עושה לי את זה ו…לפעמים, אחרי, בעיקר כשאני מבקשת, אנחנו הולכים אלי למיטה ושם הוא נותן לי לדהור עליו וכפרס, לקינוח, אני מזמינה אותו לבקר לי בתחת אפילו ש, אתם יודעים, כולם יראו את זה למחרת.

++ The ¿END? ++

 

Loading

2 מחשבות על “הפטיש שלי: להיות הפרס”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן