הפטיש שלי: דוגינג (dogging)

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פֶטִיש ושמו דוגינג

קוראים לי תמר והפֶטִיש שלי זה דוגינג (dogging), ביצוע אקטים מיניים במקומות פומביים-למחצה, כאלה שרק יודעי דבר מכירים, כשאחרים צופים בי, מציצים לי, ורצוי גם מאוננים תוך כדי צפיה.

דוגינג הוא לא פֶטיש מוּלָד, לא נולדים עם זה, דוגינג הוא פֶטִיש נרכש ואני רכשתי את שלי בחופשת הקיץ שבין יא' ל-יב', כששלחו אותי לקיטנת אנגלית באנגליה לשפר את האנגלית שלי, גיליתי ת'דוגינג ולמרות שעדיין הייתי אז בתולה ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות.

הקיטנה הייתה ביער צפונית ללונדון, מבני עץ גדולים שבכל אחד מהם ישנו עשרה, תשע תלמידות ומדריכה שתפקידה להשגיח שלא נעשה שטויות.

למדנו דקדוק אבל בעיקר למדנו לדבר, לשפר את אוצר המילים שלנו, להפוך את האנגלית לשפת האם השניה שלנו.

היינו תשע בנות בצריף שלנו, דאגו שלפחות שתיים יהיו מאותה ארץ למרות שאסרו עלינו לדבר לא באנגלית! היו מפקיסטן, היו מיפן, היו שלוש מכווית, ומישראל היינו נגה, בחורה מכפר שמריהו שסיימה בדיוק יב' ושאבא שלה שלח אותה לצחצח עוד יותר את האנגלית שלה לקראת הגיוס לדובר צה"ל ואחר כך להשתלב בעסק שלו, ואני.

ערב אחד, כמה ימים לפני סיום הקיטנה, שכבתי במיטה אחרי כיבוי האורות ולא הצלחתי להרדם כשפתאום ראיתי את מרגרט, המדריכה שלנו, קמה, מביטה ימינה ושמאלה, כאילו בודקת שכולנו ישנים, חשבתי שהיא תלך לשרותים הצמודים אבל לא, היא הלכה בשקט לעבר הדלת, פתחה לאט, שלא תחרוק, יצאה וסגר באיטיות, דואגת שלא תטרוק.

"את ישנה?" נגה לחשה לי מהמיטה הסמוכה אחרי רגע או שניים.

"לא" עניתי, לוחשת כמוה.

"אז בואי, יש הצגה" היא לחשה/ציחקקה התישבה במיטה ולבשה את החלוק שלה.

"אבל" ניסיתי, זכרתי את כל העונשים שהבטיחו למי שתפר את הכללים והכללים היו מספיק ברורים, לא יוצאים מהצריף אלא במקרה סכנה.

"זה בסדר, מרגרט לא תעשה לנו כלום," נגה הרגיעה אותי, "בואי!".

התלבשתי כמוה והלכתי אחריה, גם היא דאגה לפתוח ולסגור את הדלת בשקט שאף אחת אחרת לא תתעורר. הקפנו את הצריף מאחור ונכנסנו ליער, נגה ידעה בדיוק לאן היא רוצה להגיע, גם אני הכרתי את השביל המוביל לאותה קרחת יער קטנה עם שולחן עץ גדול וספסלים משני הצדדים שמדי פעם היינו אוכלים סביבו או לומדים, רק שרגע לפני חורשת היער היא משכה אותי אל מאחורי השיחים ו"ששש, דיר באלק! לא חשוב מה את רואה אל תשְמִעִי הגה!!" היא לחשה והזהירה אותי, "תראי" והיא הצביעה אל קרחת היער.

לקח לי רגע להבין מה אני רואה, בצד אמנם דלקה מדורה אבל את התאורה העיקרית סיפק הירח המלא מלמעלה, מרגרט כרעה על ברכיה, עירומה בפלג גופה העליון ושדיה הגדולים חשופים, ארבעה גברברים עמדו סביבה כשהמכנסים והתחתונים שלהם מופשלים והכרתי אותם, מדריכים של קבוצות בנים אחרות, שלושה משפשפים את הזקפות המתוחות המתרוממות בין רגליהם, משפשפים לאט, רק כדי לשמור שהזקפה לא תידלדל, ולרביעי מרגרט מצצה, מניעה את ראשה קדימה ואחורה, מוציאה את הזין כמעט עד הסוף ואז מכניסה חזרה ומוצצת ובשקט מסביב שמעתי את קולות המציצה שלה.

הבטתי בהם מהופנטת והרגשתי איך בשניה אני הופכת חרמנית בטרוף, "מה זה?" הפניתי מבט לנגה ולחשתי לה וראיתי ששולי החלוק שלה מורמים וכף היד שלה דְּחוּקָה לתוך התחתונים שלה, מאוננת אז עשיתי כמוה, דחפתי את כף היד וליטפתי לעצמי את שפתי הכוס הרגישות, שומרת שלא לדחוף אצבע, שחלילה לא אפגע בקרום הבתולים שלי.

"קוראים לזה דוגינג" היא לחשה חזרה, "אני אסביר לך אחר כך, עכשיו תסתכלי! את מפסידה" היא החזירה אותי להביט במרגרט.

מרגרט כבר עברה לטפל בבחור השני, מוצצת לו, הראשון עמד כשהזין שלו רטוב ומדולדל והוא משפשף אותו לעצמו, מנסה להעמיד אותו מחדש. שוב הבטתי באותו מבט מהופנט בראשה של מרגרט, נע קדימה ואחורה כשהיא מוצצת בקולות תאווה קולנית עד שהבחור אחז חזק בראשה, תקע את עצמו הכי עמוק לגרונה ועצר אותה להניע את הראש, גנח בקול "אני בא!", באנגלית כמובן, ואחריו עוד סדרה של "כן" באנגלית וגמר לה בפה והיא בלעה את הכל, מלקקת את השפתיים מטיפות שנזלו ועברה למצוץ לשלישי.

גם לשלישי היא מצצה באותה תאווה כמו לראשון ולשני, מניעה את הראש קדימה ואחורה, מוצצת בקול ואפילו משחקת עם היד בביצים רק שהפעם היה טוויסט קטן בעלילה, ברגע שהבחור הרגיש שהוא עומד להשפריץ הוא שלף את הזין מהפה שלה, שפשף לעצמו שפשוף או שניים וגמר לה על הפרצוף, מרסס את הפנים שלה ואת השדיים באגלי שפיך לבנים שנצצו לאור הירח ו…מרגרט הסתובבה לעבר הרביעי והתחילה למצוץ לו.

הייתי חרמנית בטרוף, עוד כמה ליטופים בפוסי וגמרתי, נושכת שפתיים שלא לגנוח בקול, גניחות הנאה כמובן. מולי מרגרט מצצה בתאווה לגבר הרביעי, שאר הגברים שפשפו לעצמם, מנסים להעמיד מחדש את מה שרק לפני רגע גמר, האמת שלראשון כבר די עמד, זין גדול וזקוף שהתרומם מחדש בין רגליו, והוא המשיך לשפשף ולהעמיד אותו עוד יותר.

גם הרביעי גמר לה על הפנים והשדיים, מוסיף עוד טיפות שפיך לאלה של קודמו, חשבתי שזהו, הם גמרו ותכף ילכו והבטתי בנגה במבט של 'בואי נחזור' רק שהיא סימנה לי בידה 'חכי' והיה לה חיוך של החלק הטוב עוד לפנינו ואכן הגבר הראשון, זה שעמד לו כבר מחדש, אמר לה משהו שלא ממש הצלחתי לשמוע ומרגרט נעמדה והורידה את המכנסיים והתחתונים שלה, התייצבה לפני השולחן בפישוק ונשענה עליו עם המרפקים וכפות הידיים, אז עוד לא ידעתי שקוראים לזה תנוחת המזכירה בגלל הסרט ההוא אבל מאז כבר למדתי ואפילו ראיתי את הסרט יותר מפעם אחת, והגבר נצמד מאחוריה ובלי הרבה הכנות מקדימות תקע לה את כל הזין במכת אגן אחת חזקה והתחיל לזיין.

שלושת האחרים נעמדו מאחוריו בטור משפשפים לעצמם, מעמידים עוד יותר את מה שכבר מזמן התעורר מחדש, הראשון הגביר את הקצב, אוחז במותניה ודופק אותה מהר וחזק ו…"כן!" הוא נהם וגמר, תוקע את עצמו עמוק ולא זז ורק הטיפות הלבנות שהתחילו לנזול מהכוס לאורך הירך שלה לא השאירו ספק שהוא גמר בתוכה, גמר וזז הצידה ובאור הירח ראיתי את הזין שלו שמוט מדולדל ורטוב בין רגליו וכשהוא זז ופינה את המקום השני נעמד במקומו, נצמד ותקע אותה, הפעם לאט, תקע והתחיל לזיין. למרות שמרגרט לא הוציאה הגה אני בטוחה שהיא גמרה ואפילו יותר מפעם אחת, שפת הגוף שלה צעקה את זה, גם השני גמר בתוכה וזז והשלישי תפס את מקומו, השחיל אותה והתחיל לפמפם, לזיין, רק שאז נגה אחזה בידי ומשכה אותי, "בואי," היא לחשה לי, "אנחנו צריכות לחזור לביתן לפניה" ושתינו התגנבנו חזרה לביתן שלנו, פושטות את החלוק ונכנסות למיטה, עשיתי את עצמי ישנה וכמה דקות אחרי מרגרט נכנסה, לפי השיער הרטוב שלה לדעתי בדרך היא התרחצה, שוב היא הביטה מסביב לראות אם מישהו הבחין בה והיא נכנסה ישר למיטה ומהר מאד נרדמה אבל אני לא הצלחתי, שכבתי במיטה ומה שראיתי רץ לי שוב מול העיניים רק שהפעם זאת הייתה אני שכרעה על הברכיים ומצצה, ולא מרגרט, ואני זאת שנשענתי על השולחן ונתתי להם לזיין אותי, אני ולא מרגרט, ודבר אחד הבטחתי לעצמי לפני שנרדמתי, יום אחד אני אעשה את זה! לא עכשיו, אני עדיין בתולה, אבל, יום יגיע ואני אעשה דוגינג!

בלילות הבאים, אחרי כיבוי האורות, חיכיתי לראות אם מרגרט שוב תצא אבל כלום לא קרה, גם השבעתי את נגה שאם היא שומעת ואני ישנה שתעיר אותי, אבל גם היא לא שמעה ודבר אחד טוב יצא מזה, נגה ואני הפכנו חברות יותר טובות, היה לנו סוד משותף ועוד איזה סוד, ואפילו בדרך חזרה היא שדרגה לי את הכרטיס לביזנס, לשבת לידה, עם חלק מהנקודות שיש לה ויש לה המון.

גם כשחזרנו הביתה שמרנו עוד קצת על קשר, היה לה ג'יפון סוזוקי שאבא קנה לה והיא הייתה אוספת אותי לעשות איתה שופינג או סתם לשבת לפטפט ולתרגל את האנגלית אבל לדייטים לא יצאנו ביחד, היא כבר מזמן לא בתולה ואת הגברברים שהיא מסתובבת איתם בתולות לא מענינות כך שלאט לאט הקשר התרופף, בעיקר אחרי שהיא התגייסה, עד שנותק.

כבר לא בתולה

השקעתי בלימודים, בבגרויות הקרובות, היה חשוב לי להשיג ציונים גבוהים כדי לפתוח לעצמי דרך לכל פקולטה שארצה. החלומות על דוגינג המשיכו ללוות אותי ולא רק חלומות, הייתי מוצאת את הסרטים המתאימים באינטרנט באותם אתרים כחולים או באתרי הסיפורים ומשכללת את אותם חלומות, תאורטית הייתי מומחית, בפנטזיה שלי הייתי עושה את זה ערב אחרי ערב, מעשית זה לא קרה!

את בתולי אבדתי לאביתר באמצע כתה יב', היה לי כלל שלמדתי מ'מילה קוניס' בסרט 'ידידים פלוס', ללכת עד הסוף רק אחרי הדייט החמישי, לא לפני, והקפדתי על זה, זה לא שלא התמזמזנו, אפילו ירדנו אחד לשני, כן, עוד כלל שלי, ירדתי רק אם גם הוא ירדו לי, אני לא פראיירית, אבל אף פעם לא הגעתי איתם עד הפעם החמישית, או שמשהו בהם לא מצא חן בעיני ואני זרקתי אותם או להפך, אבל עם אביתר ידעתי כבר בדייט הראשון שהוא האחד שיפתח אותי, הוא זה שיקטוף את דובדבן בתולי, וככה זה אכן קרה, בדייט השלישי מצצתי לו, אחרי שקודם הוא ירד לי, ובדייט הרביעי אפילו בלעתי! פעם ראשונה בחיי שטעמתי טעם של זרע גברי רענן שמילא את פי, ובדייט החמישי, אחרי שחזרנו לחדר שלו אחרי סרט ב'סינמטק', הודעתי לו שהערב זה הערב שלו, הערב הוא הופך אותי לאשה. קודם הוא הפשיט אותי, ולא החסיר שום הזדמנות למזמז, אחר כך אני הפשטתי אותו ועשיתי לו את אותו הדבר ורק אז נשכבתי על הגב ופתחתי רגליים, והאמת שלא ממש התרגשתי, הרבה פחות ממה שדמיינתי, אביתר עלה ונשכב עלי, הוא נישק אותי על השפתיים והרגשתי איך הוא מחפש את המקום הנכון אז עזרתי לו קצת, הרגשתי איך ראש הזין שלו נלחץ אל בין שפתי הכוס שלי שכאילו נפתחות לכבודו, "בעדינות, אני בתולה" לחשתי ועצמתי עיניים, חשבתי שיכאב לי כשהוא התחיל לחדור, חודר לאט, אבל אז הרגשתי כאילו צביטה קטנה, או אולי דקירה, וכל הזין שלו היה בתוכי, שוכב עלי בכל כובד משקלו ולא זז, "פתחתי אותךְ" הוא לחש לי בקול גאה כזה, "עכשיו את כבר אישה" והוא התחיל לזיין אותי.

הזיון הראשון שלי היה אכזבה, הייתי הראשונה שאביתר מבתק את בתוליה והשניה שהוא בכלל מזיין והוא התרגש אפילו יותר ממני, זיין אותי כמו שפן, מהר כאילו רודפים אחריו, וגמר עוד לפני שחוויתי אפילו אורגזמה אחת אבל המשכנו לצאת והסקס השתפר, שלושה חודשים המשכנו להיות חברים לפני שנפרדנו, הזדיינו בלי סוף אבל אהבה ממשית לא הייתה שם, ידעתי גם שאביתר הוא לא הטיפוס שאיתו אני אוכל לעשות דוגינג ושנינו החלטנו להפרד כידידים, לנסות עוד אחרים, ואכן נפרדנו בטוב, בעצם הפכנו לסוג של יזיזים, בקטעים בין חבר לחבר, כששנינו פנויים, אני ממשיכה להזדיין איתו, סקס לצורך סיפוק יצרים ותו לא.

המשכתי לחלום בלילות על הדוגינג אבל לא מצאתי את האחד שאיתו אני אוכל לממש את זה וזה די תיסכל אותי אבל תמיד ידעתי שיגיע היום ובינתיים הסתפקתי באותם סרטי פורנו באינטרנט.

כשהגיעה לי המנילה רשמתי במקום הראשון דובר צה"ל למרות שלא האמנתי שיש לי סיכוי, תמיד זה הצטייר לי כחבורה של פרוטקציונרים, אני חושבת שמה שהכי השפיע עלי היו התאורים שנגה תארה לי כל הדרך חזרה מלונדון. להפתעתי זומנתי לבחינות וראיונות וככה, כשנגמרו הבחינות בגרות והתיכון, מצאתי את עצמי בקורס קדם צבאי כהכנה לדוברות ואחריו הגיוס והטירונות ובסוף הוצבתי לדובר צה"ל ושם פגשתי שוב בנגה רק שעכשיו היא כבר הייתה ותיקה ואני בשר טרי והיא שמרה מין דיסטנס כזה עד ששלחו אותה לארצות הברית לדבר בכנס של FIDF[i], ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ובפנמה, וכשהיא חזרה פתאום הדיסטנס נשבר, (והיום אני יודעת שהיה לה שם קטע עם אשה) וחזרנו להיות חברות ואפילו יצאנו לבלות ביחד וערב אחד, ישבנו ככה סתם באיזה בר, רק היא ואני, ושתינו מרגריטה ופתאום היא שאלה אותי "זוכרת את הלילה ההוא כשהצצנו למרגרט?".

"זוכרת, ועוד איך זוכרת" חייכתי אליה.

"ואחר כך אמרת לי שאת היית מתה לעשות את זה".

"גם את זה אני זוכרת" והחיוך שלי התרחב.

"ואת עדיין רוצה?".

הופתעתי, לא התכוננתי לשאלה כזאת, ועדיין "כן!" אמרתי בלי להסס, כן החלטי, "למה?"

"כי אני עשיתי את זה," והפעם תורה היה לחייך, "אפילו יותר מפעם אחת, ואם את רוצה אני יכולה לקחת אותך בפעם הבאה שאני נוסעת לשם אבל," ולשניה היא עצרה, מהססת, ואז המשיכה, "אבל את יודעת, אין מתנות חינם" היא הסמיקה.

"מה את רוצה?"

"שתתני לי"

"מה?" שאלתי בקול מופתע כי באמת לא הבנתי.

"את יודעת, שנעשה סקס של נשים," והיא סיפרה לי מה היא עשתה שם בארצות הברית עם אשה, "וזה היה כל כך טוב שאני רוצה עוד".

הרגשתי איך אני מסמיקה, "אהה, את יודעת, I haven't had sex with a woman yet (עוד לא עשיתי סקס עם אשה)" ומשום מה היה לי יותר נוח להגיד את זה באנגלית.

"גם אני, עד שהייתי אתה, תאמיני לי, אחרי פעם אחת גם את תִּרְצִי עוד, לא במקום גברים כמובן, בנוסף!" היא חייכה.

אני לא יודעת מה השפיע יותר, הרצון לעשות דוגינג או הסקרנות בסקס של נשים, אבל לא חשבתי הרבה לפני שמכרתי את עצמי, "אני מסכימה," חייכתי אליה, "אבל התשלום רק אחרי, לא מראש".

"סוחרת," נגה חייכה, "מקובל אבל שוטף, לא שוטף פלוס" ואחרי שאשרתי הזמנו עוד שוט טקילה, השקנו כוסות לחתימת העסקה ושתינו.

 

ליל ירח מלא

נגה הסבירה לי שירח מלא זה הזמן הנכון לדוגינג וכמעט שבועיים חיכינו שיהיה לילה כזה ואצלי החלומות בלילה על מה אני אעשה שם רק התגברו ולא רק החלומות, הייתי שוכבת במיטה עירומה, עוצמת עיניים, מפנטזת שזה קורה לי ומאוננת, לפעמים על כרית מגולגלת ולפעמים עם האצבע, ותאמינו לי אלה היו גמירות נפלאות.

נגה באה לאסוף אותי בג'יפון שלה, הייתי לבושה בדיוק כמו שהיא הדריכה אותי, חולצת טריקו פשוטה שלא אכפת לי לאבד אותה ובלי חזייה, חצאית, שוב כזאת שלא אכפת לי לאבד אז לבשתי את אחת מהחצאיות של התיכון שאין לי בהם כבר צורך, תחתונים פשוטים ונעלי 'בלנסטון', נכון, לא סקסי אבל מתאימים לשטח, ואת התיק שהבאתי עם סט בגדים נוסף להחלפה הנחתי מאחור ליד התיק של נגה.

הוויז (waze) כבר עבד, היעד: נקודה בלי כתובת, אי שם בין בן-שמן למודיעין ששמורה אצלה מפעמים קודמות שהייתה, כן, הסתבר לי שנגה כבר עמוק בסצנה הזאת. נגה ניצלה את הזמן עד שם כדי להדריך אותי עוד יותר, "יש כללים ברורים שאת צריכה להכיר," היא התחילה, "סימנים מוסכמים, הכל נעשה בהסכמה, רק את מחליטה מה את רוצה שיעשו לךְ, כשאת רוצה למצוץ את מורידה את החולצה ויורדת על הברכיים, כמו שראית את מרגרט, תאמיני לי, לא תחכי הרבה עד שהם יבואו אליך ויגישו לך את הזין שלהם למציצה, כשהם רוצים לגמור לך בפה הם יחזיקו לך את הראש, אם את לא רוצה תזיזי להם ת'ידיים והם יגמרו בחוץ, עליך!" היא עצרה לשניה, לראות איך אני מגיבה או אם יש לי שאלה וכששתקתי היא המשיכה, "כשאת רוצה להפסיק תני לו לגמור ואז תקומי ותעמדי, זה הסימן שאת מפסיקה אבל תזכרי, חולצה שירדה לא לובשים חזרה עד סוף הערב!" ושוב היא עצרה וכשלא הגבתי המשיכה, "כשאת רוצה שיזיינו אותך את מורידה את התחתונים וכורכת אותם סביב פרק כף היד, עליהם את צריכה לשמור, ויש שתי תנוחות אפשריות, הראשונה את ניגשת לאחד מהשולחנות של קרן-קיימת, עומדת לפני השולחן בפישוק ומרימה את החצאית שיראו לך ת'תחת, נשענת על השולחן עם המרפקים וכפות הידיים, כמו שראינו אז את מרגרט, ומחכה שיבואו לבצע בךְ את זממם, והשניה את נשכבת על השולחן, על הגב כשהישבן על שפת השולחן, אוחזת בברכיים ומושכת אותם לכיוון החזה ומפשקת אותם רחב והם כבר יעמדו בתור לזיין אותךְ ו…יש למתקדמות," היא ציחקקה, "כאלה שאוהבות לאכול בתחת, אם את רוצה את נשענת על השולחן עם החזה, שולחת ידיים לאחור ומפשקת ת'תחת ותאמיני לי, יעוטו עליך, לא יתנו לך הרבה לחכות, וכשאת לא רוצה יותר, או סתם רוצה לצאת להפסקה, את נותנת לו לגמור, קמה ולובשת את התחתונים חזרה, ואולי יהיו כמה מאוכזבים אבל גם הם יכבדו את רצונךְ".

לרגע נגה הפסיקה, בהתאם להנחיית ה'וויז' היא ירדה מכביש מספר־1 ועלתה על 443, ורק אז המשיכה,

"יש עוד כמה דברים שאת צריכה לדעת, במחשבה שניה אולי הייתי צריכה לספר לך קודם אז אם זה לא מתאים לךְ תגידי ונחזור, קודם כל אצלנו הכל פתוח, אין הפליה על רקע מיני אז כשאת יורדת למצוץ גם לאשה מותר לגשת אליך ואסור לך להגיד לה לא! זאת אפליה!" היא הפנתה אלי את המבט, הביטה בי במבט שואל, והחזירה את המבט אל הכביש.

לרגע קפאתי, היססתי, עם אשה עוד לא עשיתי את זה, לאשה עוד לא ירדתי, אבל בעצם כבר הבטחתי לנגה לעשות איתה את זה, את ההחלטה כבר קיבלתי אז מקסימום היא לא תזכה להיות הראשונה שלי ו…"אני על זה," עניתי בקול בטוח וראיתי איך היא מחייכת, "עוד משהו שאני צריכה לדעת?".

"כן, שהכללים על הנשים חָלִים גם על הגברים, גבר שרוצה למצוץ צריך להוריד חולצה ולרדת על הברכיים וגם לו אסור להגיד 'לא' לאשה, ואם הוא רוצה לאכול בתחת הוא צריך לשכב בדיוק כמו שאנחנו צריכות ו…גבר שרוצה שגבר ימצוץ לו, גבר ולא אשה! מוריד את המכנסיים והתחתונים ועומד נשען עם הגב על עץ ואותו דבר אנחנו, אם את רוצה שאשה תרד לךְ, אשה ולא גבר, זה מה שאת צריכה לעשות! וחוץ מזה מותר להסתובב ולהביט, חופשי, בשביל זה בעצם באנו לכאן, להציץ ושיציצו לנו, ו…אני חושבת שזהו, הערב נעשה את זה ביחד, שתינו את אותו הדבר, אבל הערב לא בתחת! אם תרצי נבוא לפה שוב מחר ואז כל אחת לנפשה, ו…אם אני אזכר בעוד משהו אני אסביר לךְ תוך כדי תנועה" היא ציחקקה ועל פי הנחיית ה'וויז' היא פנתה מכביש 443 לכביש צדדי ואחרי עוד כמה מאות מטרים פנינו לחניון עפר שעוד כמה מכוניות חנו שם ושם חנינו.

לפני שירדנו נגה מסרה לי זוג בִּרְכִּיּוֹת מרופדות, "זה שלא נשפשף את הברכיים כשאנחנו יורדות למצוץ" היא הסבירה לי עם חיוך והלבישה גם לעצמה, "ועכשיו בואי, החגיגה מתחילה" ושתינו יצאנו מהאוטו והתחלנו ללכת לעבר העצים.

"קודם נסובב, נציץ, תביטי ותלמדי," היא ציחקקה כשהלכנו לעבר כמה שולחנות עץ שעמדו שם, "וכשתהיי מוכנה תגידי לי עם מה את רוצה להתחיל ונתחיל" היא אחזה בידי, "ואם לא נעים לך אל תתבישי, תגידי ונפסיק" ואני בלעתי רוק ושתקתי אבל בתוכי אמרתי לעצמי שאם היא יכולה גם אני יכולה ואין לי כל כוונה לפרוש.

ככל שהתקרבנו ראיתי את האנשים, הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי הייתי מכונית וולוו לבנה  שהאירה על אשה שכרעה על ברכיה, פלג גופה העליון חשוף, מציגה זוג שדיים גדולים במיוחד, גבר עמד מולה והיא מצצה לו, "זה בעלה במכונית," נגה לחשה לי, "הוא קוקהולד, הפטיש שלו לראות איך עושים את אשתו בכל החורים ולכן הוא מאיר אבל גם היא נהנית מזה, פעם דיברתי איתה, לדעת שבעלה נדלק מלראות איך עושים אותה מחרמן אותה ברמות פסיכיות, ואלה המילים שלה" היא ציחקקה.

עמדנו בצד והצצנו, כמונו עמדו עוד כמה, כמה גברים עמדו משולשלי מכנסיים ושפשפו לעצמם, חלקם לאט, מעמידים לעצמם, מחכים לתורם, חלקם מהר, מאוננים, גם שתי נשים עמדו והציצו, אחת עם פלג גוף עליון חשוף, "זה הסימן שהיא כבר מצצה הערב, זוכרת? חולצה שירדה לא מלבישים חזרה" נגה הזכירה לי.

"זוכרת" עניתי אבל המבט שלי היה נעוץ דווקא באשה השניה שהתחתונים שלה היו מתוחים בין הברכיים והיא אוננה במרץ, עם יד אחת הרימה את שולי החצאית מלפנים, שיראו, ועם השניה עשתה את עצמה עם האצבע, ככה, לפני כולם, בלי בושה.

הגבר שהיא מצצה לו גמר לה על הפרצוף והשדיים, מרסס אותה באגלי שפיך לבנים שנצצו מאור המכונית המאירה עליהם, עוד אחד התכונן לגשת שתמצוץ לו אבל היא קמה, נעמדה וניגשה לשולחן הסמוך, הורידה את התחתונים שלה וגלגלה על פרק כף היד, נעמדה בפישוק, הרימה את החצאית והתכופפה אל השולחן כשאור המכונית מכה על ישבנה הלבן. הגבר שהתכונן למציצה נעמד עכשיו מאחוריה, מכנסיו משולשלות, כיוון עם היד את הזין שרק לפני רגע שפשף כדי שיעמוד בשיאו, והשחיל אותה, תקע עד הסוף, סוחט ממנה גניחת הנאה זימתית, והתחיל לפמפם, לזיין אותה במרץ וגניחות ההנאה שלה לא אחרו להגיע.

"בואי, נמשיך," נגה לחשה לי, "את צריכה לראות עוד לפני שנתחיל" הוסיפה כשהיא מושכת אותי אחריה ביד ועברנו לשולחן סמוך.

משני צידי השולחן הסמוך התכופפו גבר ואשה, הראש שלהם זה ליד זה, מביטים אחד בשני ואפילו מתנשקים, מאחורי כל אחד מהם עמד גבר וזיין אותם, את הגבר בתחת, את האשה בכוס. "גם הם זוג בחיים, בעל ואשה," נגה לחשה לי, "זה שהביא אותי לכאן בפעם הראשונה מכיר אותם וסיפר לי," הרגישה כנראה צורך להסביר לי מאיפה הידע, רק שאז האשה עברה להשען על החזה, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה והגבר שזיין אותה לא חיכה אפילו שניה לפני שיצא לה מהכוס ותקע את עצמו לתחת שלה וחזר לפמפם לה בתחת, "זה טריק שלנו, הנשים, אין כאן ג'ל סיכה אז קודם נותנים להם לשמן את הזין בכוס ורק אז מזמינים אותם לבקר בישבן" היא חייכה.

עמדנו והצצנו, גם פה עמדו עוד נוספים, חלקם רק מביטים וחלקם מאוננים או מעמידים לעצמם מחדש וגם אצלי הרגשתי איך ההורמונים משתוללים, הפטמות שלי עמדו שגעון, בולטות מבעד לבד החולצה הדק, והפוסי שלי הפך רטוב ומשומן ו"בואי, נמשיךְ" נגה אחזה שוב בידי והובילה אותי לשולחן הבא.

בדרך ראינו גבר נשען על עץ, המכנסיים שלו מופשלים וגבר אחר כורע לפניו ומוצץ לו, "במציצה פרטית לא צריך להוריד חולצה," נגה לחשה לי, מסבירה למה המוצץ לובש עדיין חולצה, "אלא אם כן הורדת אותה קודם" היא ציחקקה ושוב עמדנו רגע, מציצות, והמשכנו.

בשולחן הבא אשה שכבה על הגב, אוחזת בידיה את הברכיים המשוכות לחזה ורגליה מפושקות רחב, גבר עמד וזיין אותה אבל מה שהפתיע אותי הייתה אשה שעמדה על ברכיה על הספסל הצמוד וליקקה לה את הציצי, ליקקה ומצצה את הפטמה הנוקשה, "כן, לא אמרתי לך," נגה הסבירה, "כשאת שוכבת ככה עם חזה חשוף מותר למצוץ לך ת'ציצים," היא חייכה לעברי, "מבחינתי האישית זה אפילו רצוי," ציחקקה, "אני מקווה שזה לא מפריע לךְ".

"לא!" עניתי, "בתנאי שלא מכאיבים"

"לא מכאיבים" נגה ענתה בטון החלטי וחייכה, "רק מפנקים".

גם פה עמדו מסביב והציצו, גם פה חלקם גם אוננו, נראה שאוננות פופולרית מאד כאן ואני מבינה גם למה, זה פשוט מחרמן אפילו יותר ממה שחשבתי. הגבר גמר וגבר אחר החליף אותו, תוקע את עצמו לכוס המשומן באותו מיץ כוס שמנוני שלה והשפיך של הגבר שרק הרגע גמר בה, גבר נוסף נעמד על ברכיו על הספסל בצד השני של השולחן והתחיל ללקק את השד השני, מלקק, מנשק ומוצץ, "גומרת!!" האשה צרחה, "הנה, גומרת!!" והגבר חייך, חיוך נצחון כזה, והגביר את הקצב ורגע אחרי הוא שלף את עצמו, שפשף וירה שפע אגלי שפיך על הערווה והבטן שלה, מוסיף לאותם טיפות לבנות שכבר היו שם בשפע ו…גבר שלישי נעמד וחדר.

"הבנת את הפְּרִינְצִיפּ?" נגה לחשה לי.

"הבנתי".

"ובא לך להתחיל?"

"מזמן" ציחקקתי.

"נתחיל מהקל, למצוץ, מקובל?" וראיתי אותה מביטה סביב, מחפשת.

"מקובל".

"אז בואי, יש שם שולחן חופשי", היא הצביע על שולחן שעמד פנוי, "תורידי את החולצה ותראי איך באים אחרינו" ובתנועה חתולית היא הורידה את החולצה שלה וחשפה את שדיה אז עשיתי כמוה, הורדתי חולצה, חשפתי את שדיי הלבנים והלכתי לידה אל השולחן הפנוי וראיתי כמה גברברים מתחילים ללכת אחרינו, שומרים קצת מרחק ו"עד שלא נרד על הברכיים הם לא יתקרבו" נגה הסבירה לי.

"תזכרי, המתחיל במצווה אומרים לו גמור! גם אם את רוצה להפסיק קודם תתני לגבר לגמור ורק אחר כך תקומי, ועוד משהו, את יכולה לסמן לו איפה את מבקשת שהוא יגמור לך, אם את מבקשת שיגמור לך על הפרצוף ולא בפה תרימי את הציצים שלך עם הידיים, אם את רוצה בפה תשימי את כפות הידיים על הראש, הוא לא חייב אבל בדרך כלל הם מתחשבים" והיא הדגימה לי איך, תמכה בשדיים שלה בכפות ידיה והרימה אותם, "ואם אני קמה, תני לו לגמור ותקומי גם! יש עוד הרבה מה לעשות הערב חוץ מלמצוץ, שנתחיל?".

"שנתחיל" חייכתי אליה והרגשתי איך הלב שלי דופק על 200. נגה ירדה על ברכיה ואני אחריה, עומדת על הברכיים לצידה ובלב הודיתי לה על הבִּרְכִּיּוֹת שנתנה לי, מסביבנו התקבצו במעגל כמה גברים ושתי נשים וראיתי איך אחד הגברים התקרב לעבר נגה, שלף את הזין שלו והיא התחילה למצוץ לו וגבר שני התקרב ונעמד מולי, הפשיל את מכנסיו והגיש לי את הזין שלו למציצה ולמרות שלרגע הזה חיכיתי מאז אותו לילה שראיתי את מרגרט עדיין, כשזה קרה, קפאתי לרגע אבל מכה עם המרפק של נגה החזירה אותי למסלול, התעשתי, פתחתי פה גדול ונתתי לו לדחוף לי את הזין לפה והתחלתי למצוץ לו אותו.

מצצתי והייתי בְּאוּפוֹרְיָה, סוף סוף אני מגשימה את החלום שלי, סוף סוף הפנטזיה שלי מתגשמת, הייתי מיוחמת בטרוף, הראש שלי נע קדימה ואחורה, הזין שלו נכנס ויצא לי בפה, משתפשף בין השפתיים שלי המחבקות אותו, השיניים שלי מקישות עליו בעדינות מגרה ואני מרגישה איך הוא נמתח ומתקשה עוד יותר, את הקפיצות הקטנת האלה שבכל מתיחה, איך הוא ממלא לי את הגרון.

עשיתי כל מה שאני יודעת כדי לגרות אותו, אפילו שיחקתי לו בשק האשכים, מגלגלת בעדינות את הביצים הכבדות, מהצד שמעתי את נגה ממצמצת בשפתיה ועשיתי כמוה, דואגת שישמעו שאני נהנית, כשהוא הניח את ידיו על ראשי ידעתי מה זה אומר ורציתי, "קחי!" הגבר צרח ודחף את כל הזין עמוק לגרוני, "הנה! קחי! קחי!" והרגשתי את המטח הראשון של זרע גברי רענן ממלא את גרוני ואינסטינקטיבית בלעתי, מכינה מקום למטח השני שהגיע מייד אחריו ושוב בלעתי כדי לקלוט את המטח השלישי שכבר היה יותר מצומצם ועדיין מצצתי, חולבת ממנו את הטיפות האחרונות ורק אז הוא יצא, הפתיע אותי כשאמר לי "תודה" ועוד לפני שהספקתי לענות הוא זז הצידה ו…גבר אחר תפס את מקומו, הגיש לי את הזין שלו והתחלתי למצוץ לו.

גם הגבר של נגה גמר לה בפה וגבר אחר תפס את מקומו. מסביב עמדו והביטו בנו, חלקם "סתם" מאוננים וחלקם משפשפים כדי להעמיד, להכין ולחכות לתורם. אישה שעמדה מולנו הורידה את התחתונים עד הברכיים, הרימה את שולי החצאית מקדימה ועשתה את עצמה עם האצבע, מאוננת במרץ, גבר שעמד ואונן גמר, יורה את רסיסי השפיך שלו לכל עבר וממלא את האוויר באותו ריח חזק של זרע גברי רענן, הייתי שקועה בלמצוץ רציתי שיגמור לי שוב בפה, כבר מזמן גיליתי שאני מכורה למציצות, שזה לא מגעיל אלא מגרה אותי עוד יותר, ועכשיו, כשאני יודעת שרואים איך אני מוצצת זה חירמן אותי אפילו יותר ו"הנה!" שמעתי את הגבר שנגה מוצצת לו נוהם, כאילו קורא לי 'תביטי', וכשפזלתי לעברם ראיתי שנגה מרימה את השדיים שלה והוא הוציא את הזין והתחיל לשפשף ורגע אחרי הוא השפריץ עליה, מטח ראשון על הפרצוף והשני על השדיים רק שבאותו רגע הגבר שלי אחז בראשי, צרח "קחי!!" מלא תאווה והתמסרתי לו, נתתי גם לו לגמור לי בפה, בלעתי עוד מנת זרע גברי.

כשהגבר של נגה גמר וזז האישה שאוננה התקדמה ונעמדה מולה, התחתונים שלה עדיין מתוחות בין ברכיה והשמלה מורמת ונגה, כאילו אין טבעי מזה, התחילה לרדת לה, ללקק ולדחוף את הלשון רק שלא היה לי זמן להמשיך להביט, עוד גבר ניגש והגיש לי את הזין שלו למציצה והתחלתי למצוץ לו, מוצצת במין תאווה כאילו הוא היה הראשון שלי הערב, כאילו לא מצצתי לגבר שנה, אבל הפעם החלטתי שאני רוצה כמו נגה, על הפרצוף, אז כשהרגשתי שהוא מתחמם הרמתי בכפות ידיי את הציצים שלי ושמעתי אותו מצחקק "הבנתי" וכשהרגשתי שהוא מוכן לשיגור, שהוא תכף מוציא ומרסס, עצמתי חזק את העיניים, פחדתי שטיפה מלוחה תכנס, והרגשתי את המטח הראשון פוגע בפניי, טיפות ריחניות שמתחילות להחליק, ואז עוד מטח על הצוואר והשדיים ואחריו עוד אחד.

כששמעתי אותו מתרחק פתחתי עיניים, גבר רביעי ניגש והגיש לי את הזין שלו והתחלתי למצוץ לו, לצידי נגה עדיין טיפלה באותה אשה, מפנקת אותה, שוב השקעתי, מצצתי ושיחקתי לו בביצים, בזווית העין ראיתי שנגה  גמרה לרדת לאשה וקמה, נעמדת ומסמנת שהיא מחוץ למשחק וגבר שהתחיל ללכת לכיוונה נעצר והבעת אכזבה על פניו. המשכתי למצוץ אפילו בַּיֵּתֶר שְׂאֵת, ממש יונקת, וזה עבד, הרגשתי איך הוא מתקרב אל השיא והחלטתי שבלעתי מספיק אז עצמתי עיניים והרמתי את השדיים שלי בכפות ידיי ורגע אחרי חטפתי את מַטָּח הזרע הראשון על הפנים ואחריו עוד אחד שברור שכוונו אל שדיי, מוסיף עוד טיפות לבנות על אלה שכבר היו שם וברגע שהוא לקח צעד לאחור גם אני קמתי רק שאז ניגש גבר למקום שעמדתי, הוריד את החולצה וירד על הברכיים וגבר אחר ניגש ונתן לו למצוץ לו.

"בואי," נגה אחזה בידי והובילה אותי אל עבר הג'יפון שלה, "אל תדאגי, לא סיימנו, רק הפסקה להתרעננות לפני המנה העיקרית," היא ציחקקה, "נו, איך היה? רוצה להמשיךְ?".

"היה מעולה, אפילו יותר טוב ממה שחשבתי," חייכתי אליה, "ורוצה, בטח רוצה".

בדרך ראיתי גבר עומד עם הפנים לעץ, המכנסיים שלו משולשלים עד הקרסוליים וגבר אחר נצמד לו מאחור ודופק אותו בתחת, "מה זה?" לחשתי.

"זה למתקדמים מאד," היא ציחקקה, "אנחנו קוראים לזה לחבק עץ, אם אשה או גבר רוצים להזמין מישהו ספציפי שיבצע בו מין אנלי יש טקס חיזור, את ניגשת אליו, מורידה מולו את התחתונים ומסובבת אליו את הגב, מרימה את החצאית, או אם זה גבר מוריד תחתונים ומכנסיים, הולכת לעבר עץ ומחבקת אותו, לגבר מותר לסרב, לא ללכת אחריך, אבל עד היום לא שמעתי על מקרה כזה, ושם, כשאת מחבקת עץ, את אוכלת ממנו בתחת," היא צחקה, "אבל את זה אני שומרת למקרים חריגים, אם אני רוצה בתחת אני עושה את זה בדרך "הרגילה"" והיא סימנה מרכאות כפולות באצבעותיה כשאמרה רגילה.

הגענו לרכב, קודם הנחנו את החולצות שלנו על התיקים שהבאנו, זוכרים? חולצה שירדה לא מלבישים חזרה, אחר כך נגה הוציאה שתי פחיות קוקה-קולה קרה מצידנית קטנה מלאה קרח שחיכתה מאחור, נתנה לי אחת ופתחה לעצמה את השניה, לקחה לגימה וגרגרה, שוטפת את הפה וירקה החוצה אז עשיתי כמוה ואז התחלנו לשתות.

"קודם בא לי לאונן קצת," היא התחילה להסביר לי תוך שאנחנו שותות, "אני אוהבת להיות משומנת היטב כשמבקרים לי בטוטה," היא ציחקקה, "אז נציץ קצת, נאונן, כמו האשה ההיא שאוננה מולנו, לפחות גמירה אחת, רצוי שתיים, ורק אז נמצא לנו שולחן להתכופף עליו".

חזרנו ונעמדנו ליד אשה ששכבה על הגב על שולחן-קרן-קיימת מעץ, ברכיה משוכות לחזה ושני גברים אוחזים בברכיים ועוזרים לה לפשק אותם, שלא תתאמץ😊, כשגבר שלישי עומד בין רגליה ומזיין אותה בתנועות ארוכות וחזקות המרעידות את גופה, וכדי להשלים גם אשה נשענה עם הברכיים על הספסל הצמוד ומצצה לה את הפטמה הזקורה.

עמדתי ליד נגה ועשיתי כמוה, משכתי את התחתונים שלי עד הברכיים, עם יד שמאל הרמתי את שולי החצאית שלבשתי ועם יד ימין פינקתי את עצמי, אוננתי, האצבע שלי פמפמה לי בכוס. הרגשתי כמה אני רטובה שם, הייתי מגורה בטרוף ולא פלא שלא הייתי צריכה הרבה כדי לגמור פעם ראשונה, גמירה חזקה, כזאת שהריצה זרמים בכל גופי. "גמרתי" לחשתי לנגה.

"אני עוד לא," נגה ענתה בקול מְגוֹרֶה, "תמשיכי" אז המשכתי, מאוננת ומביטה בגבר הגומר לה על הבטן ובגבר הבא התופס את מקומו, חודר לתוכה ומתחיל לזיין.

גמרתי שוב לפני שגם נגה גמרה, "רוצה להתחיל?" היא לחשה לי.

"מזמן" ציחקקתי.

"תורידי ת'תחתונים ובואי, אני רואה שם שולחן פנוי" נגה לחשה לי. הורדנו את התחתונים ותוך שאנחנו הולכות לשולחן כרכנו את התחתונים על פרק כף היד וכנראה שהיו גברים שראו את זה כי כמה מהם התחילו לעקוב אחרינו.

"תזכרי," נגה הזכירה לי, "היום סולידי, להתכופף על השולחן, לא בתחת! כמו שהבטחתי לך אם תרצי נבוא גם מחר, כמה את רוצה, שלושה או ארבעה גברים?".

"ארבעה" חייכתי אליה והסמקתי.

"חרמנית, מתאים גם לי, ארבעה ואנחנו נעמדות ולובשות תחתונים! עכשיו תעמדי מולי בפישוק מצידו השני של השולחן, תרימי את החצאית, תתכופפי ותתכונני, הזין יבוא מייד".

נגה צדקה, ברגע שהרמתי את החצאית והתכופפתי שמעתי מישהו נעמד מאחורי, הרגשתי זין נלחץ אל חריץ הכוס שלי ובאבחת אגן אחת חזקה הוא השחיל אותי, תקע את כל הזין שלו עמוק לכוס הכל כך רטוב ומשומן שלי והתחיל לפמפם.

מסביב עמדו אנשים וצפו, חלקם מאוננים כמובן, חלקם ממתינים לתורם. מולי ראיתי את נגה, גם אותה כבר השחיל גברבר מטורזן ועכשיו הוא פמפם אותה בתנועות ארוכות וחזקות, מרעיד את גופה, גם הגברבר שלי דפק אותי חזק, חזק ומהר, משפשף את הזין שלו בין שפתי הכוס הנפוחות והמגורות שלי, הייתי מגורה בטרוף, הנה אני מגשימה עוד פנטזיה, מישהו מזיין אותי בפרהסיה, מדהיר אותי במעלה משעול האורגזמה, אנשים עומדים ורואים איך דופקים אותי וזה מגרה אותם, אין ספק שאני עושה דוגינג, החלום שלי מתגשם ובענק! ולא פלא שגמרתי פעם ראשונה, לא אומרת אבל גונחת בקול, גניחות הנאה תאוותניות שרק מפגר לא יבין שאני גומרת.

הרגשתי את הידים שלו נחות על פלחי ישבני, חופן אותם בכפות ידיו המסוקסות ומגביר את הקצב, ידעתי שגם הוא בדרך לגמור, "פאק!" שמעתי אותו גונח, "כן, הנה!" הוא המשיך באותו קול מיוחם, "כן, קחי!" הוא תקע את עצמו הכי עמוק שאפשר וקפא ככה, "קחי!!" הוא צרח והרגשתי את החום המתפשט בתוכי, את שפעת זרמתו הממלא לי את הכּוּס, "כן" וזה היה כן ארוך ונהנתני של מי שגמר, "הבא בתור" הוא ציחקק ויצא ורגע אחרי הבא בתור אכן השחיל אותי והתחיל לזיין.

גם הגבר של נגה גמר וגבר אחר תפס את מקומו, ראיתי שתי נשים עומדות זו ליד זו קצת מרחוק, בלי חולצה, הסימן שהן מצצו כבר, החזה הלבן בולט על רקע העור השזוף, מביטות לסרוגין בי ובנגה ומתלחששות, הבטתי בנגה והיא בי וחייכנו זו לזו, "מתאים לךְ" קראתי את השפתיים שלה.

"מאד" עניתי בלי קול.

"תרצי עוד?".

"ברור" חייכתי ו"כן, הנה!" הרגשתי איך הגמירה השניה שלי מכה בגופי והפעם לא השארתי מקום לספק, "כן, תן לי! תן לי!" צרחתי בלי בושה והוא הגביר עוד יותר את הקצב, טוחן אותי חזק ומהר וגם הגמירה שלו לא אחרה להגיע, מוסיף עוד מנת זרע טרי לזאת שכבר ממלא לי את הכּוּס, גמר, יצא, לחש לי "תודה" והשלישי מיהר למלא את מקומו בתוכי, חדר והתחיל לזיין.

גם נגה כבר טיפלה בשלישי שלה, או אולי יותר נכון להגיד שהשלישי טיפל בה, מזיין אותה במרץ ואני רואה את החיוך על פניו. גם השלישי שלי הצליח להעניק לי גמירה, בעצם שתיים, גמירות חזקות, מפנקות, כאלה שכל כך חלמתי עליהם ואין לי ספק שהידיעה הזאת, שעומדים ומציצים לך, רק מוסיפה לחירמון רק שכשהוא הגיע לשיא הוא ברח לי, שלף את עצמו ואני, לא שולטת בעצמי, צרחתי "למה!!" ואז הרגשתי את אגלי השפיך הנופלים על גבי וישבני, ושוב הרחתי את הריח הזה של זרע גברי רענן וידעתי שזה ממני, מאותם טיפות המכסות את גבי.

כשהרביעי חדר לתוכי נגה כבר הייתה בשלב מתקדם עם הרביעי שלה, ראיתי איך הוא גומר וגם הרחתי את זה, גם הוא ריסס את גבה של נגה בשפע זרע טרי. הוא גמר וראיתי את נגה נעמדת ולובשת חזרה את התחתונים שהורידה מפרק כף ידה, מתקרבת אלי ונעמדת בצד, מחכה לי והיא לא הייתה צריכה לחכות הרבה, הרביעי שלי גמר הכי מהר מכל אלה שהיו לפניו אבל הרביעי לא רק שגמר בתוכי הוא גם העניק לי גמירה משותפת, כן, הוא ואני גמרנו ביחד ותאמינו לי, אין כמו גמירה משותפת!

כשהוא יצא גם אני נעמדתי ולבשתי את התחתונים שלי, שמעתי מלמולי אכזבה מסביב אבל התעלמתי, נגה אחזה בידי והתחלנו ללכת, "אני חושבת שלהיום זה מספיק אבל לפני זה יש משהו שאני תמיד עושה, אני ממליצה עליה גם לךְ," היא חייכה, "אני אוהבת שאשה תלקק לי, שתנקה אותי שם בין הרגליים, את רואה את שתי הנשים האלה," והיא הצביעה בראשה על שתי הנשים שקודם עמדו וצפו בנו ועכשיו הלכו אחרינו, שומרות מרחק, "אנחנו קוראות להן המנקות, יש כמה כאלה, הפטיש שלהם הוא בדיוק מה שאני צריכה, ללקק כּוּס של אשה שגבר גמר בה, אז בואי נשען על העץ וניתן להן לעבוד" היא הצביעה על שני עצים סמוכים והלכנו לעברם.

"אבל אני רואה שהן מצצו כבר" צינתי לאור פלג גופם העליון החשוף.

"נכון אבל הקינוח שלהם זה למצוץ את הקוקטייל הזה של שפיך ומיץ כוס של אשה שגמרה".

שוב עקבתי אחרי נגה ועשיתי כמוה, היא הורידה את התחתונים ואני הורדתי, היא נצמדה עם הגב אל העץ ואני נצמדתי, היא פישקה רגליים ואני פישקתי, היא הרימה את החצאית ואני הרמתי, הנשים התקרבו עוד יותר ועכשיו יכולתי לראות כמה הן דומות אחת לשניה, רק שאחת מבוגרת והשניה צעירה, לרגע הן התנשקו, נשיקה תאוותנית על השפתיים, לחשו האחת לשניה "בונָא-פאטי ([ii]bonne appétit)", ואז הצעירה פנתה אל נגה והמבוגרת אלי, ירדה על ברכיה לפני ונישקה את שפתי הכוס שלי, נשיקה תאוותנית, קולנית, ואז לרגע הביטה בי ככה מלמטה, לוחשת "תודה שאת מרשה לי" והתחילה ללקק לי.

הייתה לה שיטה, קודם ליקוק ארוך לאורך החלק הפנימי של הירך הימני, אוספת את אותן הטיפות שנזלו עד שהגיעה לכוס ואז בולעת בצקצוק שפתיים, מלקקת ליקוק ארוך לאורך החלק הפנימי של הירך השני, שוב עד הכוס, ובולעת, ואז מלקקת עם קצה הלשון לאורך החריץ, חודרת מעט ואוספת את אותו קוקטייל של זרע גברי והגמירות שלי, בולעת ושוב עוברת לאסוף את הטיפות שבינתיים הצליחו להחליק לאורך הירכיים ושוב לחריץ, ככה כמה פעמים ורק כשהייתה מרוצה דחפה את הלשון והתחילה לפנק אותי, לגעת לי בנקודות הנכונות, אלה שהדהירו אותי לעוד גמירה חזקה.

פתאום קלטתי שזאת האשה הראשונה שיורדת לי ושמה שהיא עושה לי אף גבר לא הצליח לעשות לי בעבר, שטעיתי, שזה בכלל לא נורא לתת לאשה לרדת לךְ, להפך, זה מעולה, אמנם עדיין אני לא יודעת מה יקרה כשאני אצטרך לרדת לאשה אבל בטוח שאני רוצה שהיא תמשיך ככה ו…גמרתי שוב, עוד גמירה מפנקת כזאת ועכשיו כבר הבנתי למה צריך להשען על העץ, הברכיים רעדו לי מרוב הנאה ובלי העץ בטח הייתי נופלת.

עוד שתי גמירות היא העניקה לי, התביישתי לצעוק אבל אני בטוחה שהיא הרגישה בזה, קצת לפני הרביעית הצעירה ש"ניקתה" את נגה קמה, מלקקת בהנאה את שפתיה כמו חתולה ששתתה הרגע כוס חלב, אמרה לה "תודה שהרשת לי," אבל אז היא הוסיפה "אני יכולה גם לנשק אותךְ?" וכשנגה אמרה לה "כן" היא נישקה אותה נשיקה תאוותנית על השפתיים, נשיקה הדוקה, ארוכה, אולי אפילו עם הלשון.

כשגמרתי בפעם הרביעית המבוגרת קמה ונעמדה מולי, גם היא מלקקת לעצמה את השפתיים, "תודה שהרשת לי" היא אמרה בדיוק כמו הצעירה ואז שאלה "אני יכולה לנשק אותךְ?".

לשניה קפאתי, מה שחילץ אותי הייתה אותה החלטה שהחלטתי כבר בדרך לכאן, שמה שנגה עושה גם אני יכולה! 'על החיים ועל המוות' אמרתי לעצמי בלב ו"כן, בטח" חייכתי אליה והושטתי לה את השפתיים שלי.

התנשקנו, הרגשתי את הלשון שלה מנסה לחדור לפי ואני התמסרתי, טעם חדש מילא את פי, הטעם שלי, אמנם לא רק שלי, מהול באותו שפיך שהיא אספה שם בתוכי ו…לא האמנתי, אהבתי את זה, גם את הנשיקה שלה אבל בעיקר את הטעם, לא האמנתי גם כשלא רציתי שהיא תפסיק אבל לכל דבר טוב יש סוף והיא הפסיקה, "את חדשה, נכון?" היא חייכה לעברי.

"אהה, כן" הסמקתי.

"אני אשמח לנקות לך גם בעתיד," היא חייכה לעברי, "אני והבת שלי" הצביעה על הצעירה, מאוששת את מה שחשבתי, שזאת אמא ובת.

חזרנו לג'יפון ולבשנו את החולצות, לא נעים לנסוע עם חזה חשוף בכבישים, זה עלול לגרום לתאונה😊. עד כביש מספר־1 שתקנו, כל אחת בעצמה, שומעות גלגל"צ ושותות מפחית [iii]BLU שנגה הוציאה מהצידנית. "את באה לישון אצלי או להקפיץ אותך הביתה?" נגה שברה את השתיקה.

ידעתי בדיוק לאיזה לישון היא מתכוונת, ידעתי שאני חייבת לה, ככה סיכמנו מראש, ככה הבטחתי ואני נוהגת לקיים הבטחות, אפילו הודעתי לאמא שאני ישנה הלילה אצל חברה, למרות שלדעתי בראש שלה היא תרגמה את זה לחבר, "אצלךְ" עניתי לנגה ועניתי ככה כי באמת רציתי, מה שהאמא "המנקה" עשתה לי שם בפּות שלי גרם לי לרצות לעשות סקס עם אשה על מלא וכמו נגה גם אני לא אוהבת לדחות סיפוקים.

נסענו לכפר שמריהו, לנגה יש דירת ארוח בווילה של ההורים שלה, כניסה נפרדת, סלון קטן ובפינה מטבחון שמאפשר להכין ארוחות קלות, טוסטים וכאלה, לא ממש בישולים, ומקרר כמו מיני-בר במלון לחלב ומשקאות, שרותים ומקלחת וחדר שינה עם מיטה זוגית גדולה במיוחד, ממש לא פרופורציונלית לגודל החדר.

"קודם נתרחץ," היא חייכה לעברי כשנכנסנו, "אבל אני צריכה שמישהי תשפשף לי את הגב, נראה לי שנדבק לי משהו מהעץ כשנשענתי," היא קרצה לי "אז יאללה, תתפשטי" והיא התחילה להתפשט בעצמה.

המקלחון היה די צפוף בשביל שתינו והתחככנו זו בזה, נוגעות, נגה מסרה לי סבון וסובבה לעברי את הגב, "תסבני לי" ביקשה בקול מתחנחן. סיבנתי, שום דבר כמובן לא נדבק לה אבל שפשפתי וליטפתי לה את הגב, אני לא יודעת מאיפה תפסתי את האומץ אבל ירדתי ושפשפתי לה את הישבן, "כן, תמשיכי," היא לחשה, "גם את הרגליים" והמשכתי קודם רגל אחת, ביחוד בירך למרות שמישהי כבר לפני "ניקתה" לה אותו ואחר כך בשניה, "עכשיו מקדימה, פה" היא הרימה את הציצי שלה ורחצתי לה מתחתיו, "ועכשיו בפושפוש," היא מסרה לי בקבוק מיוחד לשטיפה אינטימית עם צוואר צר שמאפשר לשטוף גם בפנים וריח לבנדר מילא את החלל כשלחצתי והשפרצתי, "תודה, עכשיו תורי, תסתובבי!" ונגה החזירה לי את אותו הטיפול בדיוק, רוחצת, מסבנת ומשפשפת, מלטפת וממזמזת, נוגעת לי במקומות שאני לא העזתי, כולל שם למטה, ובסוף העניקה לי את אותה שטיפה אינטימית רווית ניחוח הלבנדר, "מותר גם לי לנשק אותךְ" היא עמדה מולי וחייכה כשסיימה ואחרי שאמרתי שכן היא הצמידה אותי אל הקיר, שדיה נמחצים אל שדיי ובטן נלחצת לבטן, וכשהמים ממשיכים לזרום עלינו לחשה "תתמסרי" והצמידה את שפתיה לשפתי בנשיקה ואני התמסרתי, נותנת ללשון שלה לחדור לפי ודוחפת אותה, את הלשון שלה, בשלי וחודרת לפיה בנשיקה צרפתית לוהטת במיוחד.

רגע ארוך עמדנו כך מתחת למים והתנשקנו, מעולם לא התנשקתי ככה עם בחורה וזה היה נעים לי, "בואי, קודם קפה ואחר כך למיטה, "לישון"" היא ציחקקה כשאמרה לישון וסימנה מרכאות כפולות באצבעותיה, יצאה מהמקלחון ומסרה לי את אחת המגבות שחיכתה שם בצד.

התנגבנו וכמו כל הערב הייתי צעד מאחוריה, מחכה לראות מה היא תעשה, וכשהיא קשרה את המגבת סביב מותניה, משאירה את פלג גופה העליון חשוף, עשיתי כמוה.

נגה הכינה אספרסו כפול וחזק והגישה אותו עם עוגית לוטוס. בהתחלה זה קצת הביך אותי לשבת ככה מולה חשופת חזה אבל אחרי כל מי שראה הערב את הציצק'ס שלי, כולל היא, המבוכה נעלמה ולאט לאט זה נראה לי טבעי. "נו, נהנית?" היא חייכה לעברי.

"מאד, אפילו יותר מכל הציפיות שלי".

"ממה הכי נהנית?".

"אהה, מהכל, למצוץ ולבלוע, שישפיכו עלי, להתכופף ולחטוף, לגמור בלי סוף, אפילו מהמנקות נהניתי".

"ותרצי שוב?" היא חייכה, חיוך של מי שיודעת מראש את התשובה.

"ברור," חייכתי חזרה וזה היה ברור של איך בכלל חשבת אחרת? "כבר מחר! הבטחת ואני מקווה שתעמדי במילה שלךְ".

"אצלי מילה זאת מילה," היא חייכה לעברי, "כבר מחר, אבל קודם יש לך חוב לשלם, זוכרת? סיכמנו שוטף, לא שוטף פלוס פעם נוספת".

"זוכרת, בשביל זה בדיוק באתי לפה," חייכתי אליה חזרה, "בתור חצי-בתולה עם נשים, לרדת לי אשה כבר ירדה לי," ציחקקתי, "תגידי לי מה לעשות כדי להשלים ת'משימה ואני אעשה".

"אז בואי למיטה," היא קמה והושיטה לי יד, "בואי תשלימי את החצי השני, בואי תֵּרְדִי לי".

האם הסקס עם נגה הצליח? האם הן חזרו גם למחרת? ומי זה בכלל תמיר?? את כל זה נדע בפרק הבא>>> (אל הפרק הבא) 

[i]     FIDF: Friends of the Israel Defense Forces

[ii]   bonne appétit: תהני מהאוכל שלך

[iii] BLU  הוא משקה אנרגיה

Loading

6 מחשבות על “הפטיש שלי: דוגינג (dogging)”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן