המסאג'יסט – חלק 2

*זהו המשך לסיפור: המסאג'יסט –  חלק 1, ומומלץ לקרוא אותו קודם*

עם 2 אצבעות בתוך הכוס שלה, טלי החלה להתפתל על מיטת הטיפולים ולגנוח יותר חזק.

ואז גיא, שעמד בצד המיטה עם הפנים אלי, שלח את היד השנייה והחל להכניס בעדינות אצבע לתחת של טלי. מכניס קצת ומלטף.. ככה כמה פעמים, תוך כדי שהוא לא מפסיק לרגע לשחק לה עם 2 אצבעות בדגדגן בקצב מתגבר. טלי גמרה פעמיים לפחות לפי הרטיבות על מיטת הטיפולים, ואז גיא סימן לי עם הראש להתקרב אליהם.

אני שכבר הייתי ערום, התקרבתי אליהם נעמדתי קרוב לגיא בצד המיטה. לא ידעתי מה לעשות ופשוט הסתכלתי מקרוב באצבעות של גיא נכנסות ויוצאות במהירות מהכוס של טלי.

"אתה יכול לגעת בו.." חייך אליי גיא בציניות והסתכל לכיוון הזין העומד שלי,  ואיך שנגעתי בו והתחלתי לאונן, גיא הוציא את 2 האצבעות מהכוס שלה ודחף לי לפה. פשוט התחיל לזיין לי את הפה עם האצבעות שלו שהיו רטובות לגמרי מהנוזלים של טלי אשתי.. לא הייתי מוכן לזה, ומההלם והחרמנות,  איך שהרחתי את הריח של טלי על האצבעות של גיא, לקח לי 5 שניות עד שגמרתי כמו מטורף ויריתי כמויות של זרע על הרצפה.

"תחזור חזרה.." אמר לי גיא, וסימן על הכורסה שבקצה החדר מולם, ובעודי הולך לי לאיטי חזרה,גיא סובב את טלי על הגב לאט, הושיט לה יד, הוריד אותה ממיטת הטיפולים ונעמד מאחוריה צמוד מחבק אותה כאשר שניהם עם הפנים אליי.

התיישבתי חזרה בכורסה מביט בהם מחובקים, ובאותו רגע, לאחר שכבר גמרתי, והחרמנות ירדה ממני, רציתי לעצור הכל. להגיד לגיא תודה רבה ולשלוח אותו לדרכו. אבל איך אני אומר לו את זה עכשיו? איך אני עוצר את הטירוף הזה? ותוך כדי שאני חושב מה להגיד לו, הרגשתי כאילו תקעו לי סכין בלב.

גיא מחבק את טלי הערומה לגמרי מאחורה הראש שלה מסובב לצד אליו והם.. מתנשקים!!

במשך שניות ארוכות הם מתנשקים בתשוקה, מחליפים נוזלים, כאשר טלי מתמסרת אליו לגמרי. ותוך כדי,  היד שלה מושטת לאחור מלטפת את הבליטה שבמכנס שלו, והיד שלו מלטפת לה את השדיים מטיילת על הפיטמות, כאשר ברקע מוזיקה שקטה עדיין מתנגנת מהרמקולים.

נהייתי לבן. לזה לא הייתי מוכן.

נכון שפינטזתי על זה שנים, אבל באותו הרגע, איך שטלי הביטה בגיא שהם התנשקו, הרגשתי שהיא מתחילה להתאהב בו, ושהמצב הולך לצאת משליטה. שזה לא יהיה זיון סתמי ביניהם, אלא משהו שאני הולך להצטער עליו כל החיים.

גיא עבר לנשק את טלי בעורף, וטלי עצמה עיניים הרימה את הראש למעלה וחייכה, אפילו לא הביטה בי. התחלתי לזוז באי נוחות על הכורסה מחפש את התחתון והמכנס שלי ללבוש חזרה, ואז גיא, שקלט אותי, וראה את ההבעה בפנים שלי, הבין שאני כנראה הולך להתחרט על הכל.

"דודי… אתה רוצה להגיד לנו משהו..?" חתך גיא את המתח שהיה באוויר.

טלי פתחה לאט את העיניים והורידה את הראש לכיווני.

"אני.. אני.. חושב ש.. נראה לי ש… אולי כדאי שנפסיק עם זה..?" אמרתי בחשש..

"להפסיק??.. אבל רק התחלנו.. לא ככה טלי..?" גיא צחק, ונתן כאפה קטנה לתחת של טלי שקפצה מזה קצת וציחקקה..

"כן.. מה לעצור עכשיו דודי? חוץ מזה אתה רצית את זה.. לא ככה?" אמרה טלי בנימה של אכזבה..

"כן בדיוק.. אתה רצית את זה.." אמר גיא וחיבק את טלי שוב מאחור, כאשר יד אחת משחקת לה שוב בפטמות והיד השניה יורדת לכוס החלק והצר שלה מלטפת אותו.. "עכשיו שב בשקט ותן לאשתך להינות.."
באותו רגע, טלי הסתכלה עליי ישר לעיניים, מבלי למצמץ אפילו, עם מבט שבחיים לא ראיתי עליה לפני כן.
קפאתי. הרגשתי שאין לי אוויר.

טלי הסתובבה לגיא, התנשקה איתו שוב למשך מספר שניות, ואז הורידה לו את המכנסיים.

כמובן שהוא היה בלי תחתון, והזין שלו פשוט קפץ החוצה. הוא היה עצום. משהו כמו 23 ס"מ די עבה, חלק לגמרי ומרשים. טלי, שלא ראתה זין אחר חוץ מהזין שלי, שהיה די עלוב עכשיו לעומת הזין של גיא, פתחה עיניים בתדהמה ונפלט לה " וואו.. מה זה.."

גיא לקח את היד של טלי והניח על הזין המפלצתי שלו.

לקח לטלי כמה שניות לצאת מההלם והיא החלה ללטף אותו מלמעלה למטה, יורדת גם לביצים החלקות והמלאות שלו, משחקת איתן.

תאכלס הם צודקים. אני הבאתי את זה על עצמי ולא נשאר לי יותר מדי מה לעשות חוץ מלהסתכל עכשיו על גיא נשען אחורה על המיטת טיפולים מלטף את השיער של טלי בעדינות ומוריד אותה לאט על הברכיים מולו תוך כדי שהיא מנשקת לו את הבטן החלקה והשרירית מלמעלה למטה.

טלי, על הברכיים עם הגב אליי,  החזיקה את הזין של גיא והרימה אותו למעלה, הצמידה אותו לבטן שלו, והחלה מנשקת ומלקקת לו את הביצים, תוך כדי שהוא מצמיד לה את הראש לשם.

"אוחח טלי..איזה פה חם יש לך.. תמשיכי מאמי.." גיא לחש לה.. וטלי, שהייתה באטרף של חרמנות שבחיים לא ראיתי, פשוט התענגה על הביצים והזין שלו, שכבר היה בפה שלה. היא התחילה ללקק לו את הזין מלמעלה למטה ואז הכניסה אותו לפה שלה, שכיסה רק חצי ממנו בגלל הגודל. היא מצצה לו בטרוף ושיפשפה לו תוך כדי.

גיא, שכל הזמן הזה לא הפסיק ללטף לטלי את השיער, חייך אליי, ואז תפס לה פתאום את השיער חזק עם 2 הידיים, קרץ לי עין, והחל לזיין לטלי את הפה באגרסיביות, מכניס לה כמה שיותר עמוק את הזין העצום שלו. טלי החלה להיחנק קלות ולרייר מהגודל שלו, ואז גיא החל לדבר אליה מלוכלך.

"כן טלי.. בדיוק ככה..זונה קטנה..תמצצי לי את הזין שרמוטה שלי.."

לא ידעתי את זה עד לאותו רגע, אבל כנראה שטלי ממש אוהבת את זה. היא התחרמנה מזה שהוא דיבר אליה ככה כי היא פשוט השתגעה לו על הזין באותו רגע. היא מצצה לו בטירוף. ירקה לו על הזין ומצצה, ליקקה לו את הביצים.. ממש כמו שחקנית פורנו..כאילו לא עניין אותה כלום באותו רגע חוץ מהזין של גיא. לא האמנתי שאשתי הביישנית והנאמנה מתנהגת ככה ומאבדת את עצמה ועוד עם גבר זר.

בעוד טלי על הברכיים מוצצת לו בתאווה, גיא תפס אותה מהשיער חזק, הרחיק לה את הפנים ממנו קצת, וביד השניה החזיק את הזין שלו וליטף איתו את הפנים שלה.

"טלי… מה את רוצה שיקרה עכשיו..?" שאל אותה גיא..

טלי, עדיין על הברכיים, הסתכלה עליו מלמטה.. "תזיין אותי גיא..בבקשה.." אמרה בלחש, כמעט מתחננת..

גיא סטר לה עם הזין על הפנים שלה.. "בעלך לא שמע אותך זונה קטנה שלי.." וסובב לה את הראש מהשיער לכיווני..

"תזיין אותי גיא.." צרחה טלי בעודה מסתכלת לכיווני עכשיו, "תזיין לי את הכוס אני חרמנית עלייך..תזיין לי את הצורה עכשיו!!"

גיא חייך חיוך מרוצה, הושיט לטלי יד והעמיד אותה, ואז הוביל אותה לכיווני עד שעמדה ממש מולי. הוא השעין אותה עליי, בעודי עדיין יושב על הכורסה, כאשר היא נשענת עליי עם הידיים שלה על הכתפיים שלי.

 גיא נעמד מאחוריה והחל ללטף את הזין שלו על הכוס של טלי מאחור.. "דודי.. תסתכל על אשתך היקרה.. תסתכל לה בעיניים ותראה כמה טוב לה.. אתה לא שמח..?"

הסתכלתי עליה.. טלי הייתה נראית כאילו היא בטראנס.. היא החלה להתנשף בכבדות ולגנוח, ובשלב הזה הזין שלי כבר עמד שוב.

 ואז גיא הכניס לה בבת אחת את הזין שלו ונשאר בתוכה כמה שניות. "פאקקקקק אחחחח".. יצאה לטלי צעקה, היא תפסה לי חזק את הכתפיים ולחצה, והעיניים שלה התגלגלו אחורה. הזין שלו היה גדול מדי לכוס הצר שלה.. ואז גיא החל לזוז בתוכה לאט לאט..נותן לכוס שלה להתרגל אליו.

בשלב הזה הראש של טלי כבר היה צמוד לחזה שלי כאשר גיא עומד מאחוריה אוחז אותה מהמותניים ומפמפם בקצב איטי ואחיד.

"ממממ…כן גיא..זה טוב..כן תמשיך ככה.." מלמלה טלי שכבר השתחררה והתרגלה לזין שלו.. "אתה מדהים.. תמשיך לזיין אותי בדיוק ככה.." ועם כל דפיקה שלו היא  זזה עלי, והרגשתי את החזה שלה מלטף לי את הבטן.

הלב שלי דפק במהירות באותם רגעים ולא ידעתי מה לעשות, והחרמנות שוב השתלטה עליי, אז פשוט ליטפתי לטלי את הראש שהיה מונח עליי ונתתי לה נשיקה במצח. "אני אוהב אותך מאמי.." לחשתי לה מחרמנות והתרגשות, בעוד גיא רק מגביר את הקצב.

"ממממ אחחח..כןןןן.. זה מדהיםם" הרימה טלי את הראש כאילו לא שמעה מה אמרתי לה הרגע, ואז הסתכלה עליי ואמרה.. "מאמי שלא יפסיק.. שלא יפסיק עכשיו..אני גומרת..אמאאאא" וכל הגוף שלה התחיל לרעוד תוך כדי שהיא תופסת אותי חזק..

"תגמור בתוכי..תמלא אותי..!!" היא ייללה..כמעט בכתה מהאורגזמה..

"אוחחחח טלייי..כןן.." שאג גיא, נצמד אליה מאחור וירה כמויות של זרע לתוך הכוס של טלי אשתי, נשאר בתוכה כמה שניות ויצא ממנה.

טלי פשוט התרסקה עליי. היא נפלה עליי כאשר הרגליים שלה על הרצפה וחצי הגוף העליון שלה היה עליי. גיא התכופף אליה נישק אותה בעורף בעוד היא מסדירה נשימה.. "היית מדהימה טלי.." חייך אליה ברכות..

"וואו.. מה זה היה.."חייכה אליו בחזרה בעודה מסדרת את עצמה ומתיישבת לי על הברכיים..

גיא החל להתלבש לאסוף את החפצים שלו, ולקפל את מיטת הטיפולים

"אני חייבת להתקלח.." אמרה טלי, ונעמדה פתאום, כאילו חזרה לעצמה. "מזל שאני לוקחת גלולות.." מילמלה לעצמה והלכה לכיוון המקלחת, משאירה אחריה שובל של זרע שטיפטף לה מהכוס על הרצפה.

הרגשתי אידיוט באותו רגע עם הזיקפה האדירה שהיתה לי, שמייד התלבשתי גם, ואז גיא ניגש אליי..

"זה 400 שקל..המסאג'.. כמו שסיכמנו.." אמר לי ברוגע, כאילו לפני רגע הוא לא טחן פה את אשתי.

"אהה..כן..כן..בטח.." קמתי והוצאתי לו כסף מהתיק.. עדיין מנסה לעכל מה הלך פה..

"תודה..היה ממש טוב.." אמר גיא בעודו יוצא מהצימר.."ואם תרצו להזמין שוב מסאג'.. יש לך את המספר שלי..אה?"

גיא נכנס לאוטו ונסע, ואז חשבתי מה עכשיו? איך אני מסתכל על טלי עכשיו? נשכבתי על המיטה ותוך 2 דקות נרדמתי…

Loading

14 מחשבות על “המסאג'יסט – חלק 2”

  1. סיפור מחרמן בטירוף. חובה המשך עם איך האישה הופכת מצנועה וביישנית לזנזונת חרמנית.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן