הדרך לעונג המיני השלם שלי

סיפור מאת פיטר פן

אני רונית, בת 49, מבנימינה ובא לי לשתף אתכם בסיפור חיי המין שלי, מאיפה התחלתי ולאן הגעתי. רק אומר לכם שאינני מצטערת על דבר. מלבד העובדה אולי שלו ידעתי כמה אני מינית, נשית ואוהבת מגע הייתי מתחילה לחיות הרבה יותר מוקדם. המוטו שלי כיום הוא מתים רק פעם אחת, חיים כל יום, אז תחיו ותהנו, אל תתלבטו.

נשואה כבר 25 שנה לאיתן + 3 ילדים, רובם כבר מחוץ לבית. כמו לרובנו גם הזוגיות שלי עם איתן ידעה עליות וירידות. מעולם לא רבנו מידי ואיתן תמיד היה דיי פרווה ותמיד וויתר, גם במיטה וגם מחוצה לה. בשורה התחתונה אמנם לא הכרזנו 'קבל עם ועדה' אבל בעשור האחרון קרו לשנינו מספר מקרים שבסופם דיברנו בגילוי לב ושחררו האחת את השנייה מכבלי הנישואים הפורמליים, המקובלים והסטנדרטיים. מעולם של אסור לעולם פתוח בו מותר הכל, שבו מכבדים את חופש הבחירה, את הרצונות ואת הצרכים של האחר.

במהלך נשואינו, לא זוכרת באיזה שלב בדיוק, איפשהו אחרי 15 שנה בערך, שמתי לב שאיתן החל לנסוע בתכיפות רבה יותר למזרח הרחוק, תמיד "בענייני עבודה". בתחילה זה היה ל- 4-5 ימים כל פעם ואז זה התארך ל- 12-14 יום כל פעם. עם הזמן הבחנתי בשינוי התנהגותי אצל איתן. הוא היה חוזר יותר ויותר "משוחרר" מינית. מלא כרימון ברעיונות ורצונות לתנוחות וחדירות אנאליות. להפתעתי איתן ביקש ממני להתנסות עם סטראפ-און, בתחילה הסכמתי אבל מהפעם הראשונה נדהמתי כמה מהר הישבן שלו נפתח וכמה הוא ביקש שאחדור יותר ויותר עמוק, מה שהתברר כגורם לו לגמירה חזקה ומטורפת בעוצמתה. הסקתי שזו לו לא הפעם הראשונה בחדירה אנאלית והחלטתי שאני מתעמתת איתו. לילה אחד, אחרי שהוא גמר ביללות של תן חרמן כלו מיוזע עם חיוך דבילי שלא ניתן למחוק, ישבנו במיטה ושאלתי אותו מה קורה איתו?! ואיפה אני מפספסת אותו?! איתן הפתיע ומיד שיתף בכל, התברר לי שאיתן חווה הרבה סקס בכל דרך וחור אפשריים עם לא מעט גברים. הוא הודה שהוא דו-מיני עם אוריינטציה חזקה לגברים וזה הפתיע כי בינינו הסקס היה מונוטוני ודי סטנדרטי עד למהפך הגדול. איתן היה "מזיין" אותי בקושי פעם בשבוע לעיתים פעם בחודש. 10 דקות לכל היותר ולא תמיד עמד לו לגמרי.

איך אני חיה עם זה אתם שואלים?! אז אני אישה מאוד מינית והתרגלתי לאונן ולענג את עצמי בכל מקום, דרך וחור אפשריים. לא פעם במשרד באמצע היום אני הולכת לשירותים רק כדי לגמור ולפרוק. בקניון לא חושבת פעמיים ומענגת את עצמי בחדר ההלבשה. לעיתים, ולאחרונה יותר ויותר, אני חותכת מהעבודה שעתיים לפני סוף היום (אחרי הכל עובדת מדינה) או לטובת מפגש האהבה של צהרים מאוחרים או שאני באה הביתה ובתירוץ "שכואב לי הראש", אני עולה לקומה העליונה, מתקלחת ועושה לי סשן של ענוג מיני ארוך וחודרני עם שלל הצעצועים שלי. בלילות כאיתן לרוב ישן עמוק, כשהוא נרדם עם הגב אלי, אני שמה לי באייפון בעיקר סרטונים שאני אוהבת, בעיקר של גברים עם זין גדול ועבה שמצטרפים לזוג, שולפת מהמגירה את הדילדו השחור והעבה שלי ומפנקת את עצמי. לרוב אחרי 20-25 דקות כאשר אני רטובה ופתוחה לשלב הבא, אני שולפת גם את הפלאג האנאלי, מרחיבה לעצמי את פי הטבעת עם אצבע ועוד אחת ואחרי ששימנתי טוב והיטב את הפתח אני מחדירה את הפלאג פנימה. בשלב הזה הכוס שלי כבר רטוב ופתוח מהדילדו הענק ואז האורגזמות מתחילות לזרום, אחת אחרי השנייה.

נחזור לעניינו איתן היה ישיר וסיפר ארוכות מה עבר עליו. הוא סיפר לי ארוכות על איך התברר לו שהוא אוהב למצוץ זין של גבר וכיצד באחת הפעמים הגבר השני מצץ לו והחדיר לו אצבעות לישבן. זה היה כל כך מגרה שאיתן ביקש ממנו לחדור אליו. למרות החשש איתן פיסק את ישבנו ואחרי דקה שתיים התרגל ומאז הוא חווה מין אנאלי קבוע עם אורגזמות נפלאות. הפתעתי את איתן ואת עצמי וממש לא כעסתי עליו. אני מודה שזה אפילו חרמן אותי. לא לקח לי יותר מחצי שעה של שיחת עומק לבשר לאיתן שאני מקבלת את זה בהבנה ובשמחה שמחה אם טוב לו. סיכמנו שלהתגרש איננה אופציה מועדפת גם משום שאנחנו חברים טובים ואוהבים אחד את השנייה וגם משום שפשוט יותר ללכת עם הטבע ולקבל את זה שלכל אחד מאיתנו יש צרכים מיניים שונים וחלומות רטובים שונים למימוש. איתן אמר לי שהוא לגמרי מבין ושהוא מפרגן לי על מלא מלא… "את משוחררת לחוות מיניות חופשית עם מי שבא לך ולעשות מה שבא לך, אני לא מתערב" הוא אמר "רק תתאמי מולי את לו"ז שנוכל להתארגן מראש לדייטים שלך ולדייטים שלי".

בשנים שאח"כ חוויתי תקופות משוגעות. זה התחיל עם אלי המורה הפרטי למתמטיקה, 5 יחידות כהכנה לבגרות של נויה, הקטנה שלי, שבכיתה י"ב. אלי בדיוק עבר לגור ביחידת דיור במושב סמוך אחרי פרידה מאשתו. הייתי צריכה לשלם לאלי על השיעורים של נויה ובאתי מהבית מקולחת וריחנית בדרכי למפגש חברות בפאב. כשנכנסתי לדירתו, אלי קיבל אותי במגבת סביב מותניו, "אני אחרי מקלחת" הוא הסביר, ספק מתנצל והציע לי כוס יין מהיין שהוא שתה. סירבתי אבל ישבנו על הספה לקשקש קצת. מיד הבחנתי בזה שאלי חלק ונטול שיער גוף. פה חשוב לדעת שאני חולה, מכורה קשות ודלוקה על גברים חלקים נטולי שיער. כמה שפחות שיער יותר טוב. אלי הביט בי בעיני שקד ואני הרגשתי חום מתפשט לי בבטן התחתונה. אלי אמר משהו על הריח הטוב שלי ושאל מה שמתי בשיער?! קשה היה לפספס כיצד הוא לוקח נשימות עמוקות. מוזר שפתאום שמתי לב גם אני לריח שלו שאחרי המקלחת. השיחה גלשה אט אט לנושאים פרטיים וכל אחד סיפר על אהבתו הראשונה. כבדך אגב אלי שם רגל אחת, בכוונת מכוון, מן הסתם, על השולחן שמולו… ובעודי מתארת באזניו את הפעם הראשונה שלי עם גבר, המגבת נפתחה עצמאית וכאילו במקרה, צץ לו, כך פתאום, קצהו של איבר עבה, ראש של זין ניבט אלי. שנינו "כאילו" לא שמנו לב ובעוד הוא מספר לי על הסקס הראשון שלו עם השכנה הנשואה, והאיבר שלו מפמפם לפי קצת דפיקות הלב שלו ותופח מול עיניי המשתאות. אני חייבת להודות שעד אז לא ראיתי זין כזה גדול אפעם. כן איתן שלי מצויד כהלכה, ואני רגילה ל 17-18 ס"מ שלו שהם גם מעל לסטנדרט אבל דבר כזה לא ראיתי קודם.

העיניים שלי נפערו ואיתן שם לב לזה או אז הוא למגבת להמשיכה להחליק מעל רגלו ובלי משים אלי שלח יד וליטף את הזין תוך שהוא נמתח לאחור, כאילו ממש במקרה. ממשיכים לדבר ואני מתקרבת לאלי ואלי מתקרב אלי ופאק-איט החלטתי שם ומיד שאני חייבת לרכב על הזין הזה הלילה ויהי מה. השתתקנו שנינו ואני הושטתי יד מהוססת לכיוון הזין של אלי. אלי ליטף את רגלי… הבטנו בעיניים אחת של השנייה תוך שתיקה ארוכה. שניה וחצי אח"כ מצצתי לאלי את הזין כאילו אין מחר. ואווו כמה שזה היה טעים ואוווו כמה שאני רציתי עוד ועוד ממנו. אלי קם זרק את המגבת, נתן לי יד והוליך אותי לחדר השינה. אלי גבר מאסיבי, כתפיים רחבות, אגן רחב, זין אדיר… שם על מיטת קינג-סייז שלו אלי זיין אותי, עם הזין הענק שלו, במשך 4.5 שעות כמעט ברצף, כמו שלא זיינו אותי עד אז וחוויתי הרבה זין מהצד במהלך שנות הנשואים שלי עד אז, לא אתכחש למציאות. באותו ערב/לילה קיבלתי את הזין, הכי מדהים בעולם מאלי המורה למתמטיקה, בשלל קצבים וכיוונים. הייתי כל כך רטובה שהוא החליק לתוכי כמעט ללא הפרעה. התחננתי, בכיתי, זעקתי שלא יפסיק. גמרתי תוך דקות ומשם לא הפסקתי לחוות אורגזמות גם כשהוא הפסיק לפתע וירד לי. בדוגי, ב- 69, בתחת… הוווו כמה שהתחת שלי היה רעב לזה… אלי התגלה כקוסם. אלי המשיך לזיין אותי גם אחרי שהוא גמר כי אלי פשוט לא איבד זקפה. איבדתי את חוש הזמן. בשלב כלשהו נרדמתי ל- 40-45 דקות והתעוררתי כי אלי שוב היה בתוכי בעודי שוכבת על בטני, מפמפם אותי בדוגי… הרגשתי מלאה ושלמה עם כל מה שהיה שם ויצאתי מדירתו הרבה אחרי חצות אל תוך הלילה ומאז לאלי ולי יש תקופות של יום אחד לפחות, קבוע בשבוע בו אנחנו נפגשים, לעיתים כשאלי ואני ממש רעבים ז מגיע גם ליומיים בשבוע.

עם השכן החשמלאי הצעיר והרווק שבא להתקין לי שעון שבת לבוילר כשאיתן היה במזרח הרחוק, ביום שישי בצהריים ונשאר עד שבת בצהריים ומאז אנחנו בעונג שישי בבקרים אצלו בדירה. בכלל אני אוהבת אותם צעירים, כאמור חלקים, נטולי שיער לחלוטין ועם ציוד כבד… כמה כבד?! כמה שיותר. כמו אבי לדוגמא, מנכ"ל של חברה גדולה, גרוש שהכרתי ברכבת לראש העין, בדרכי לפגישה עם חברה טובה מהצבא. מיד התחברנו והוא היה מקסים ומצחיק. הציע להסיע אותי למקום המפגש בקניון הגדול ולחכות לי על מנת להחזיר אותי לתחנת הרכבת. אלא שלתחנת הרכבת כבר לא הגעתי ובמקום זאת אבי הציע עיסוי מפנק אצלו בדירה. "אני מרגיש חיבור מקסים בינינו ואם יש לך זמן פנוי יש לי מיטת עיסוים ואת כל הציוד הדרוש" הוא הכריז בגאווה. הוא לא ידע עד כמה אני מגורה כבר בשלב הזה ועד כמה אני מכורה לעיסויים מענגים. אחרי מקלחת משותפת שם גיליתי שלאבי יש איבר גדול במיוחד, התגשמות החלומות שלי, אבל התאפקתי למרות המחמאות על הגוף הסקסי והנערי שלי, אבי הקדיש לי עיסוי של מעל לשעה, מענג ,מפנק, עוד לפני שהוא חדר אלי, תוך כדי העיסוי, אבי הגמיר אותי כמה פעמים וכשהוא סוף סוף חדר אלי הרגשתי בעננים. מה זה הזין המדהים הזה שלו?! איך מגיע לי כל הטוב הזה?! אבי זיין אותי חזק. מהיר. גמרתי מהזין שלו שוב. הוא אמנם גמר מהר יחסית וזקפתו ירדה אך מהר מאוד הוא שוב הזדקף ומיד רציתי אותו בתוכי וכך היה בלא פחות מ – 5 מחזורים של זיונים חזקים ומוטרפים… אבי זיין אותי בכזאת התלהבות, עוצמה ונחישות משל זה היה הזיון האחרון שלו לעד. אגלה לכם סוד אהבתי את העוצמה ואת זה שהוא לא מרפה בחדירה. זה הסב לי עונג אדיר ואני צריכה עוד ממנו…. בשבוע הבא נפגש ככל הנראה לאחר חזרתו מלונדון.

מאז אלי, השכן, אבי ועוד רבים וטובים אני מודה שהתמכרתי לגברים חזקים בעלי זין ענק. ואני נוהגת לפקוד מסיבות חילופי זוגות וסיבות מין רבות משתתפים בסופ"שים בעיקר ולעיתים גם באמצע השבוע, בחיפושי בד"כ אחרי בעלי האיבר הגדול. במסיבות כאלו אין יותר מידי סמול-טוק. ניגשים לעניין דיי מהר.

בתחילה הדרך שלי לעונג המיני המושלם הלכתי כאשר איתן היה בחו"ל אבל עם הזמן הפסקתי להסתתר כי הכל היה גלוי ופשוט לא היה יותר טעם בלהסתתר או להתבייש. הייתי יוצאת בערבי שישי ואיתן היה מברך אותי שאהנה כשהוא היה מחכה לאייל בן הזוג שלו שיבוא לעונג שבת. כי זאת הדרך הנכונה לעונג המיני השלם שלי…

דברים קורים כל הזמן וקשרים חדשים נרקמים כל הזמן ברקע, אולי, אם יהיו מספיק מתעניינים אחזור לעדכן אתכם בפיקנטריה.

בנתיים תחיו, תזיינו, תתחברו ותאהבו יקרים שלי, כי יום שעובר איננו חוזר.

אוהבת רונית .

Loading

3 מחשבות על “הדרך לעונג המיני השלם שלי”

  1. מסכים בהחלט..חלום של כל אחד ואחת .
    אם תרצי טיפול דומה..תצרי קשר בפרטי

    הגב
    • אהבתי מאוד זקוק לאישה כזאת חופשיה… מינית…. חלומו הרטוב של כל גבר

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן