המאלפת פרק 2 לקוחה ראשונה

המאלפת פרק 1

גברת וויט היא טיפוס מוחצן אשב"ל (אמא שבא לזיין) מיל"פ באנגלית. כל השכונה מכירה אותה, היא נראית נפלא גם בגיל 48. שדיים מנותחים לתלפיות, שיער צבוע בלונד, תמיד מטפחת ולבושה בצורה שאיש לא יכול שלא להפנות אחריה את הראש.

כולם מכירים את התשוקה שבוערת בה חלק גדול מכיר אותה מנסיון. היא ידועה כמשהי שלא בוחלת בכלום כשהיא רוצה עונג מיני. אנשים מבוגרים וצעירים נשים בכל גיל נערים ונערות שאם יתלוננו עליה במשטרה, היא תשב בכלא. אבל איש לא מתלונן. כולם נהנים וגם היא נהנית.

לגברת וויט יש מועדון ארוחת בוקר קטן בו מתכנסות כמה משכנותיה כמעט כל יום לארוחה משותפת, רכילות ולפעמים גם לארועי שמחת נשים זו עם זו.

לגברת וויט יש גם חתול יקר וחולני שאדגר מטפל בו כבר שנים. למרות שברור שעדיף היה לו ולבעלים שלו אם יורדם, הוא עדיין מטופל כי איש לא מסרב לגברת וויט.

זה כבר כמה חדשים שהיא שמה עין על הסטאז'רית החדשה ג'ני. למרות חוצפתה של ג'ני והתשובות ה"לא מקובלות" אותן היא יורה בעניין החתול, גברת וויט רואה בה מטרה לעונג משותף.
יום אחד, אחרי פרוצדורה מיותרת, השאירה גברת וויט את החתול להתאוששות בקליניקה. בצאתה, עברה בחדר הסטאז'רים ומצאה את מבוקשה. היא גילתה את רשימת השיבוץ לתורנויות הלילה והחליטה להפתיע את ג'ני בערב התורנות שלה.

ביום התורנות צלצלה גברת וויט אל הקליניקה, וכשג'ני ענתה, אמרה לה בקול מאנפף שהיא מבקשת לבוא לבקר את החתול שלה אבל תגיע רק אחרי 11 בלילה. ג'ני שלא אהבה אותה, ענתה בקשיחות שהיא מוזמנת אבל שלא תאחר וחזרה לענייניה חושבת על הביץ' שתבוא לבקר.

בערב אחרי שהתקלחה ג'ני בקליניקה, היא חזרה אל הבגדים הרגילים שלה, ג'ינס מינימאלי לא הדוק מידיי וחולצת טריקו מינימאלית שהיתה תלויה ברפיון על שדיה. היא שכחה את הביקור הצפוי אבל ב 11 בדיוק הגיעה גברת וויט וצלצלה בפעמון הדלת החיצונית שהיתה נעולה. ג'ני הביטה מסך המחובר אל מצלמת הדלת וסיננה "ברוכה הבאה ביץ'" גברת וויט נכנסה ובקשה לראות את החתול. ג'ני ליוותה אותה היא היתה לבושה כאילו חזרה ממועדון סקס.
חזיית לטקס כיסתה חלק קטן משדיה ונגמרה ברצועת צוואר עם אבזם. על מתניה חצאית מיני תואמת ומינימאלית ולרגליה הנעולות בסטילטו גבוהים גרבוני תחרה שחורים. אחרי שליטפה את החתול ושאלה שאלה סתמית היא הסתובבה אל ג'ני ואמרה לה:
"אני יודעת שאת לא אוהבת אותי, אבל אני אוכל לגרום לך הנאה שלא הכרת". ג'ני ענתה לה "בואי תפתיעי אותי, אבל תדעי שגם אני אפתיע אותך, כמה את פתוחה להפתעות?"
גברת וויט אמרה לה שכל דבר יכול לקרות, וג'ני חייכה, הושיטה יד, תפשה בצווארה ונשקה על פיה נשיקה צרפתית. dברת וויט נענתה מייד ושתיהן הרגישו איך גופיהן מתחממים ומתחילים להרטב.

בואי נשב על הספה, אמרה ג'ני והובילה את גברת וויט אל פינת ההסבה שבירכתי הקליניקה. כשהתישבו על הספה ריחה של ג'ני כבר עלה באפו של ג'ופ והוא הגיע בשמחה מופתע לגלות מישהי ביחד עם אדוניתו.

ג'ני תפשה בכח בשערה של גברת וויט והורידה אותה אל עבר הג'ינס הגזורים. גברת וויט נענתה ברצון, בתחילה דרך המכנס ואחר כך הפשיטה את ג'ני והחלה מלקקת בתאווה. ג'ני נרטבה וגנחה בעונג אבל ג'ופ היה פחות שמח. הוא ניגש אל גברת וויט שהיתה עסוקה בכוס של ג'ני ונהם עליה כשהוא חושף שיניים. גברת וויט נבהלה וצעקה "קחי אותו מכאן" אבל ג'ני לא ענתה. הכלב דחק את גברת וויט והחל מלקק את אדוניתו מהרקטום על הדגדגן גורם לה עונג מושלם. גברת וויט עמדה בצד על ברכיה נדהמת ממה שקורה וסיננה "את חולה" ג'ני בין גניחותיה, ענתה לה "אמרת שאת פתוחה להכל". ג'ופ לא נזקק לזמן רב כדי לגרום לה לאורגזמה הראשונה. ג'ני רעדה והתעוותה בעונג מיללת אליו פאק מי פאק מי גוד דוג. ואז סימנה לגברת וויט לשבת על הספה לידה. גברת וויט מבועתת התישבה לידה. ג'ני משכה ממנה את המיני לא מופתעת לראות שהיא ללא תחתונים, וירדה על ברכיה בין רגלי גברת וויט כדי ללקק את הכוס ששמו הלך לפניו בשכונה. כשעברה ג'ני לתנוחה זו קפץ עליה ג'ופ והחל מגשש את דרכו אל הכוס הרטוב שלה. ג'ני נדפקה על ידי הכלב וירדה לגברת וויט כשהיא אוחזת בחזקה בשדיה. בהתחלה חדר הזרג הגרמי וג'ני חשה איך כולה מלאה בו. הכלב דפק במרץ אבל לג'ני היתה תכנית אחרת. היא נעמדה והביאה את הכלב ללקק את גברת וויט. בהתחלה הוא נרתע, זה לא הנקרטר שאליו הוא רגיל, אבל ג'ני הרטיבה יד במיצים שלה ומרחה אותם על ערוותה של גברת וויט. אז הסתער ג'ופ והחל בעבודתו. החיכוך של האף המחוספס והקר בדגדגן הרטוב והלשון הפעלתנית שנכנסה עמוק יותר ויותר אל בין שפתי הערווה שלה הרגישו כמו עונג שכמוהו לא חוותה.

ג'ני עלתה על הספה והתישבה על פיה של גברת וויט. הלשון שלה ליקקה ושפתיה נישקו ומצצו את ג'ני מביאות אותה לאורגזמה חדשה. בינתיים הכלב העמיק עוד ועוד והדגדגן של גברת וויט כבר היה נפוח ורגיש והיא התפוצצה באורגזמה מסוג חדש. נחשולי עונג ירדו במורד בטנה והתנקזו אל הכוס הלוהט מביאים איתם פרץ אדיר של שפיכה נשית לשמחתו של הכלב המיוחם.

אחרי האורגזמה ירדה ג'ני מפיה של גברת וויט והורתה לה לעמוד על ארבע. הכלב החל ללקק מאחור מקרב אותה לעוד שיא, ואז זה קרה. הרוטווילר קפץ עליה מאחור חובק את מתניה ברגליו הקדמיות ומתחכך בה מאחור. גברת וייט היתה באקסטזה וזזה המון, מה שגרם  שלכלב יקח כמה דקות למצוא את הכוס שלה. הוא ניסה שוב ושוב וכשמצא החל חודר בתנועות אגרסיביות וארוכות. גברת וויט היתה מנוסה בדילדואים גדולים אבל זרג פועם וגרמי בגודל כזה היה בהחלט הפתעה מדהימה. הוא פימפם ודפק ואז הגיעה ההפתעה. הכדור הגדול בבסיסו החל לחדור אותה, שפתי הערווה נמתחות מסביבו. זה כאב והיה מגרה ברמות שלא ציפתה.הזיון הזה הביא אותה לכמה אורגזמות רצופות עם גניחות וצרחות עונג שלא פסקו, כשהושלמה החדירה הוא היה תקוע עליה כמעט עשר דקות מזרים לתוכה שפיך חם שהחל לטפטף מתוכה.  כשהוא החל לרדת, יציאת הכדור מתוכה כאבה ואחריה היא הרגישה כאילו התרוקנה ממשא גדול גברת וויט שמטה את כתפיה על הרצפה ירכיה עדיין פונות למעלה וג'ופ מלקק אותה בשמחה.

ג'ני הושיטה לה יד ועזרה לה לקום, "אהבת?" שאלה ג'ני וגברת וויט הנהנה והתקרבה כשהיא מנשקת אותה על שפתיה.

אוכל לבוא שוב? שאלה גברת וויט, וג'ני השיבה שכן, היא כבר אהבה את גברת וויט.

אחרי יומיים הגיעה גברת וויט ובקשה מאדגר לקנות את ג'ופ. אדגר ענה שזה תלוי בג'ני והוא יתייעץ איתה כשתהיה בעבודה. ג'ני פגשה בה במקרה במרכז המסחרי הקטן והן ישבו לקפה משותף, "אז מה את אומרת?" שאלה גברת וויט, "אוכל לקבל את ג'ופ?" ג'ני השיבה שלא אבל יעצה לה היכן למצוא כלב אחר. כעבור כמה ימים הופיעה גברת ווויט עם רוטווילר צעיר בקליניקה. "מה דעתך?" שאלה את ג'ני וג'ני ענתה שהוא יזדקק לאילוף. גברת וויט השיבה שתבוא ככל שידרש וג'ני אמרה "לא, את תשאירי אותו אצלי ותבואי כשאסיים את התהליך. אבל בזמן שהוא יהיה אצלי, את תצטרכי לטפל בג'ופ ולספק אותו". הן סיכמו להתחיל למחרת וגברת וויט הביאה את דפ ולקחה את ג'ופ.

דפ היה מאוד ילדותי והתקשה ללמוד מתי האדונית שלו זקוקה לו. הוא היה חביב אבל הרגיש לג'ני  לא בשל. ג'ני החליטה להשתמש בקצפת זה הביא אותו ללקק אותה אבל עדיין לא היה מושלם. יום אחד הבריק לה רעיון. היא הזריקה הורמונים לאחת הכלבות בקליניקה להשראת ייחום וכשהכלבה היתה מיוחמת שאבה ממנה שתן והתמרחה בו. בינגו, את זה דפ הבין. הוא בא אל בין רגליה והחל מלקק. הוא היה נהדר ליקק במרץ והביא את ג'ני לאורגזמה די מהר, אבל ללא שפיכה. ג'ני נתנה לו עוד צ'אנס למחרת וכך תוך מספר ימים הכלב למד את העבודה. אחרי מספר ימים היא נתנה לו לנסות לעלות עליה. זה היה מתסכל, היא רצתה זין בתוכה והכלב לא הצליח בפעמים הראשונות. אבל אז יום אחד מרחה שוב שתן של כלבה מיוחמת ודפ הבין את הרמז. הוא עלה עליה מאחור חובק את מתניה ברגליו הקדמיות ומתחכך בה עד שיצא הזרג מנדנו, ואז החל לפמפם את דרכו פנימה. הוא זיין מהר מאוד, וזה היה מסעיר, ג'ני נהנתה מאוד והאורגזמות שחוותה היו מעולות. דפ היה פחות אגרסיבי מג'ופ אבל זיין יותר חזק.

בינתיים אצל גברת וויט ג'ופ זכה לכבוד מלכים. כל בוקר אחרי שנגמרה ארוחת הבוקר והבית התרוקן הוא היה מוזמן פנימה כדי לפרוק את פורקנו אצל גברת וויט. הוא נהנה מאוד כי היתה לו אפשרות לזיין אותה פעמיים שלוש ביום והוא החל להתרגל אל המקום החדש.

אחר צהריים אחד ביום שבו לא היתה גברת וויט בבית, היא צילמה את עצמה כשחזרה עם דילדו ענק בתוכה ושלחה לבעלה, שואלת מתי הוא יבוא למשמרת שלו. אחרי שעה בעלה הופיע בבית. ג'ופ שהיה ליד הדלת כי גברת וויט לא רצתה שיבוא לתבוע את חלקו, פרץ הביתה אל ריחה המשכר של גברת וויט. ולהפתעתו בעלה התכופף מולה והחל מלקק את הכוס שהיה שייך לו. ג'ופ נהם וחשף שיניים מגרש את הפולש וניגש לטפל באדוניתו, יודע בדיוק מה היא אוהבת. גברת וויט שהיתה לבושה בייבי דול שקוף ותחתונים פתוחי מפשעה היתה נבוכה רגע אבל מייד התעשתה ופתחה את מכנסי בעלה כדי לתת לו מציצה שכה אהב.  הכלב ליקק אותה מעביר בה נחשולי עונג ובעלה דפק את פיה מחדיר את הזרג העבה שלו עד לגרונה. גברת וויט כבר היתה קרובה לפיצוץ והוציאה רגע את הזין מפיה לוקחת אויר ומחזירה אותו פנימה כשאורגזמה אדירה מתנחשלת ממנה החוצה ומשפריצה על אפו של הכלב נוזלים רבים.

תשב על הספה, פקדה על בעלה אחרי שנרגעה מעט, והסתובבה כדי להמשיך למצוץ אותו. ג'ופ כמובן עלה עליה מאחור דופק אותה במרץ וגורם לפיה להיסגר חזק על אברו של בעלה. גברת וויט גמרה פעמיים לפני שהכלב ירד ממנה ותוך כדי גם קלטה מטעני זרע סמיך מבעלה. היא היתה גמורה גופה רעד קצת מהפחד מתגובת בעלה, קצת מהאורגזמות הרבות וקצת מהעייפות. בעלה הביט בה וחייך. "זה מוצא חן בעיניי" אמר, "כמה זמן את כבר שפחה של המפלצת? " מהיום שהוא הגיע השיבה גברת וויט, השבוע נקבל את הכלב שלי. זה כלבה של המאלפת.

המאלפת פרק 3

Loading

9 מחשבות על “המאלפת פרק 2 לקוחה ראשונה”

  1. אוחחחחח

    הצלחת בגדול , רטובה מהסיפור תמשיך עם עוד פרקים

    הגב
  2. הסוף אוחחחח הסוף!
    שילוב של קוקהולד עם ביסטיאליות ושבירה של כל טאבו אפשרי שנרמזת בפתיח. הסיפור הזה יכול להתרחב לסדום ועמורה וטוב שכך.

    עם זאת חבל כל כך שנקרא כסיפור מתורגם ולא נותן ניחוחות ואדפטציה מקומית, אני רוצה לחשוב על השכנה שלי כאן בישראל כשאני גומרת, ולא להרחיק לעולמות רחוקים, להנות מזה שיש כאן עוד סוטים וסוטות כמוני. גם ככה קריאה היא דבר בודד.

    תודה על התעוזה וההשקעה.

    הגב
    • גם אני כמוך רוצה בישראל !!!
      אבל רטובה לגמרי מהסיפור ודווקא גברים לא בא לי שם

      הגב
  3. אני אוהב את הדברים המאוד אסורים וחולניים
    עוד כאלה

    הגב
    • וואווו…בא לי גם זיון עם כלב..נשמע שיהיו פה צרחות

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן