הגלולה המרה – הזוג

סיפור מאת מר מרץ

ידעתי איך הערב הזה בדיוק ייראה. היא תיראה כמו מיליון דולר, שמלה משגעת וכיסוי ראש מהמם. היא תסובב ראשים של גברים אחרים. נשב במסעדה ונדבר על הילדים, כל אחד יזמין לעצמו מה שהוא אוהב. בזמן שנחכה למנות, כל אחד יהיה קבור בטלפון שלו. ניכור זוגי, ככה אני קורא ליחסים שלנו.

כשנגיע הביתה היא תסכים שאעלה עליה רק אחרי מקלחת, והפרצוף שלה יאמר הכל, רק שתגמור כבר.

וככה נחגוג את יומהולדת 40 שלי.

 

החיים שלי חרא, הזוגיות איתה לא תמיד היתה כזאת, כשרק התחתנו הייתה בינינו אהבה, הכרנו 4 חודשים לפני שהתחתנו, ברור שהיינו בלי ניסיון מיני. זוג די ממוצע מהמגזר הדתי לאומי.

במה התנסנו, רק במה שהיא העיזה. מסיונרי, כשהיא רוכבת עליי, פעם אחת אפילו הסכימה לקבל בדוגי ואפילו הכניסה את הזין לפה שלה, לא הייתי קורא לזה מציצה. אבל פה זה נגמר. מחוץ לחדר שינה, אפילו לא בסלון. אנאלי, הצחקתם אותי. רשימת הלא כלכך ארוכה וזה כל כך מבאס. לאט, לאט התמכרתי לפורנו. רציתי עוד, להתנסות, כבר חשבתי לבגוד. אבל לא היה האומץ. היד סיפקה לי את כל הצרכים המיניים שלי.

ההקדמה הזאת ארוכה, כי זה ניסיון לתרץ את מה שעשיתי. זה היה אחרי שהביאו את הלחם והיא קמה ליטול ידיים. היה לי בכיס גלולה קטנה, קיבלתי אותה מחבר שהבטיח לי שזאת תרופה טיבעית לשיפור הלבידו של האישה.

הדילמה היתה קשה, חשבתי שמגיע לי יותר. מגיע גם לי להינות מסקס, מגיע לי אישה שתהיה נמרה במיטה ולא כמו אבן שאין לה הופכין. מצד שני האם היה לי אומץ לסמם את אישתי? לדחוף לה לגוף משהו שהיא לא רצתה? בטח הגלולה הזאת זה פייק אחד גדול, זו גם מחשבה שעברה בראשי. התחושה שמגיע לי יותר ניצחה. שפכתי את תחולת הגלולה לכוס המים של אישתי.

היא חזרה, התיישבה במקומה נגסה בלחם, ושתתה מהמים שלה. זה הרגע שהרגשתי אפס ואדיוט, בגדתי באישתי בדרך נכלולית. נתתי לה גלולה שלא ידעתי מה המשמעות שלה.

אחרי המנות הראשונות עוד חשבתי שהכל בסדר, והגלולה לא תעולל כלום. אך באמצע המנה העיקרית ראיתי את האישונים המורחבים שלה, היא התחילה ללטף אותי וללחוש מילות אהבה. הלב שלי עלץ, כלכך הרבה זמן חיכיתי לשמוע אותה אומרת את זה. כבר חשבתי שיהיה מה לצפות בבית.

בקינוח הכל השתבש, בהתחלה האכלנו אחד את השנייה. פתאום, הרגשתי משהו חדש, אישתי, אהבתי, עשתה משהו שלא עשתה בחיים. רגלה הארוכה נשלחה למבושיי, והחלה ללטף אותם. ככה באמצע המסעדה, 25 זוגות יכולות לצפות בנו. הליטוף בהתחלה היה נעים, ככל שחלפו הדקות היה נראה שאישתי מחפשת משהו נוסף. היא קמה מזיעה, עם עיניים של ציידת וסימנה לי לבוא אחריה.

כך מצאתי את עצמי בשירותי המסעדה, ואישתי מצמידה אותי אחורה למראה וטורפת אותי בנשיקה.

שפתיים בשרניות ולשון חלקלקה, אכלו את פי. משהו שלא חוויתי שנים, נשיקה מכל הלב, נשיקה שלא מתנתקת. היא ינקה את שפתיי.

היא תפסה בידי, והניחה אותם על שדיה. חיפשה שאלטף את פיטמותיה מעל השמלה היפה שלבשה. מזמוז שלא מפסיק, ואני בעננים. סוף סוף יש בה תעוזה למשהו חדש.

וככה אנחנו מתמזמזים כמו שני בני נוער שגילו את חדוות המזמוז בפעם הראשונה. רגשי האשמה עזבו אותי.

"עוד רגע מישהו ייכנס" לחשתי באזנה. בתגובה רטט חלף בגופה, והיא הושיטה יד לתוך מכנסיי לאיברי הזקור.

היד שלה החזיקה בגבריותי, והפשילה את מכנסיי. אני שומע קולות אנחה מפיה. גופה יוצא משליטה, שמלתה סתורה והיא מתכופפת ומהופנטת לאיבר מיני.

השפתיים הבשרניות שלה ננעלו על כיפת הזין שלי. היא גופה זז קדימה ואחורה, נראה היה שכל פעולה מינית הכניסה אותה לאורגזמה. לשונה ליטפה את קצה הזין, ואני הייתי מופתע. ההתרגשות, המציצה המושקעת הביאו אותי לקצה.

זה היה הרגע שכבר לא יכולתי להתאפק, מתחי זרע פרצו מקצה הזין ישירות לתוך פיה. גרגורי השקיקה והיניקה שלה התגברו, טיפת זרע לא חמקה מהלוע שלה.

הסתכלתי במראה, הייתי חייב להסריט את מה שראיתי. זוג דתי, הגבר עם כיפה לא גדולה עם מכנסיים מופשלות עד הבירכיים. ואשתו מתנפלת בכריעה ובולעת את הזין שלו, כיסוי הראש שלה מבולגן ואינו מכסה את ראשה. האיפור שלה מרוח.

בתחילת הערב היתה לי אישה עם קלאס, ועכשיו היא נראתה כמו המופקרת שיושבת בצמתים.

כמו קפיץ, היא חזרה לנשק אותי. נתנה לי לטעום מהזרע שלי. נגעלתי, וקצת דחקתי בה לחזור למצוץ לי.

הייתי ער לצרכיי, לא הייתי מיוחם כך שנים. ההתרגשות, שיתוף הפעולה של אישתי, חגיגות יום ההולדת שלי, עזרו לי להעמיד את הזין פעם שנייה. ידעתי מה אני רוצה, והייתי בטוח שאישתי תספק לי את הפנטזיה שרציתי.

את השיכמיות שהיו על השדיים של אישתי הזזתי הצידה, לא הפריע לי ששמעתי קול קריעה קטן ואת החזייה פתחתי. השענתי אותה קדימה על הכיור, הסרתי לה את התחתונים והיא היתה מוכנה לבעילה שלי.

לקחתי שנייה שוב להסתכל על שנינו במראה, היא עמדה רכונה מול הכיור, כיסוי הראש שלה שמוט לגמרי ויכלו לראות כיצד השדיים שלה חופשיות מהשמלה.

הפשלתי מעלה את שמלתה, וראיתי כיצד ערוותה נוזלת מחרמנות. לא ראיתי מעולם רטיבות כזאת, הכל התנקז לשלולית מים.

חדרתי אליה, אם לא הייתי גומר לפני דקות אחדות כבר הייתי גומר שוב. הכוס שלה לפת את איברי, כל השרירים שלה חלבו את גבריותי. החדירה היתה חלקלקה והגירוי עצום.

בעלתי אותה, דוחף את אגנה שוב ושוב קדימה. כל המעצורים שלה השתחררו, זעקות עונג נשמעו מפיה. היה לי ברור שיושבי המסעדה שומעים את גניחותיה. עוצמת ההתרגשות שלי גברה.

מלצר נכנס לראות אם אנחנו בסדר, זה השלב שאיבדתי שליטה על אישתי. אם עד עכשיו זה היה בינינו, נכנסה צלע שלישית למשחק.

אישתי גרגרה בעונג "עוד זין". מלצר בן 20, שחרמן כמו אש לא היה צריך יותר מזה.  בעוד אני בועל את אישתי, היא מכניסה לפיה זין של בחור זר. גרגורי עונג נשמעים ממנה, היא באקסטזה.

יותר מזה לא יכולתי להכיל, הכוס שלה לפת ולחץ בכל אזורי הגירוי שלי, הפה שלה הכיל זין אחר. מהר מאוד התחלתי לגמור בתוכה, שולח זרעונים לתוך רחמה. ידעתי שלי אין כח לסיבוב נוסף, אבל ממה שחוויתי עד כה הבנתי שאני חייב להחזיר את אישתי הביתה, היא עכשיו מצצה לגבר זר, מי יודע מה תעשה הלאה אם ייכנסו עוד גברים לתא השירותים.

יצאתי סמוק כולי מתוך השירותים, רצתי לשלם את החשבון. כל העיניים היו עליי, וזעקות וגניחות מילאו את חלל המסעדה. ידעתי שהבחור תפס את מקומי בין רגליה.

מכירים את זה שאתם נסערים ומנסים לעבוד הכי מהר ואז הכל משתבש?

אז זה מה שקרה לי, ניסיתי ללכת לשלם על המנות, והמלצר האחראי אמר לי לשבת במקום שלי. ניסיתי לזרז העניינים ונראה שהייתי מול חומה בצורה. ראיתי מלצרים נוספים נעמדים בתור לשירותים, רעש הזיונים בקע לכל עבר במסעדה. ניסיתי לחזור להציל את אישתי מהגברים שעמדו באופן מנומס בתור, כולם אמרו שהיא רק רוצה זין ושאחכה לתורי, קורננתי בנימוס . אחרי דקות ארוכות שחיכיתי לשלם במסעדה רעש הזיונים נרגע, לא ידעתי למה, קיוותי שאישתי נרגעה. הזמנתי מונית, האדרנלין שלט בי עבדתי על טייס אוטומטי.

באתי לקחת את אישתי מחמדתי הביתה, אבל כל שראיתי מרחוק את גופה חצי מעורטל עם השמלה השחורה שכה אהבה ואת אחד המלצרים שמבריח אותה החוצה מדלת אחורית. הצלחתי לרדוף אחריהם, אבל הם נכנסו לרכב ונסעו.

 

**********

 

יסורי המצפון אכלו אותי, לא ידעתי היכן היא נמצאת. מי יכול להירדם כשאשתך נעלמת ככה. למה נתתי לה את הגלולה הזאת.

ישבתי בבית ובכיתי, הרסתי לעצמי את החיים. אני אוכל להישאר עם אישתי אחרי שזרים זרעו בה, אוכל להפקיר את אישתי אחרי מה שאני עשיתי?

 

לילה של בכי ודאגה.

 

לפנות בוקר הדלת נפתחה, אישתי עמדה שם חשופת שד שיערה סתור ושאריות זרע היו על גופה, טפטוף של זרע היה בין רגליה. עדות אילמת למספר הגברים שביקרו בה. היא התגוננה עם פיסת בד שחור שכיסה ממש מעט, שבעבר הלא רחוק היה חלק משמלה מפוארת.

 

היא הסתכלה עליי, צחקה צחוק משוגע, נפלה על הספה ונרדמה.

Loading

6 מחשבות על “הגלולה המרה – הזוג”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן