הסיפור דמיוני לחלוטין

עוזרת הבית

לאחר הצבא חיפשתי עבודה שקטה על מנת לחסוך כסף לטיול לחו"ל, לאחר חיפושים  מצאתי עבודה בארכיב של חברת ביטוח גדולה במרכז תל-אביב. כל בוקר הייתי מגיע לבניין משרדים יורד כמה קומות לתוך האדמה ושם הייתי עובד עד שעה 17 בערב. השכר היה טוב , הרבה אנשים לא הייתי צריך לפגוש בעבודה ובלי יותר מידי בלבולי מוח.

הבוסית שלי, אירנה,  בארכיב היתה גרושה, בת 40 לערך קטנה גובה לא יותר מ- 1.60 ממוצא רוסי. הדבר הכי מדליק מבחינתי היה שמיד לאחר שהגיעה לעבודה היתה חולצת נעליים ומסתובבת יחפה בארכיב. כמובן שעד מהרה היא זיהתה את אהבתי לרגליים, וכל ארוחת צהריים התפקיד שלי היה לעסות את כפות הרגליים שלה בזמן, שהיא אוכלת, משוחחת בטלפון. היא כמובן אהבה את תשומת הלב מבחור צעיר.

פעם בשבוע בימי שלישי היא היתה נועלת ב- 17 את הארכיב, מנפחת מזרון אוויר במשרד שלה והיינו שוכבים. סקס רגיל, פשוט שהיה נמשך לא יותר מחצי שעה ומסתיים שהיא גומרת אחרי שהייתי יורד לה, ואני מחתים שעון והולך הביתה.

מעת לעת היתה מגיעה עובדת נוספת מהקומות הגבוהות של המגדל בו עבדנו לאכול איתה צהריים. התברר לי כי זו גיסתה, ולנטינה, אשר היתה בערך באותו הגיל קצת יותר גבוהה ויותר רזה מהבוסית שלי. ולנטינה היתה צופה בי עושה מסאז' רגליים בזמן שהן היו יושבות ואוכלות צהריים ומקשקשות ברוסית.

יום אחד בזמן ארוחת צהריים של ולנטינה עם אירנה, נכנסה לולנטינה שיחת טלפון, שאחר כך הבנתי היתה עם בעלה, שהתנהלה כך:

"             מה שלומך אהובי?

  • לא… אתה רציני?
  • הוא עזב.
  • למה?
  • נמאס לו?
  • חתיכת כפוי טובה, אפס מאופס.
  • אחרי כל מה שעשינו בשבילו..
  • טוב, מי ינקה עכשיו את הבית ?
  • אני מזכירה לך, יש לנו אורחים בשבת.
  • אני לא מנקה את כל הבלגן שיש בבית
  • זו משפחה שלך, אתה תנקה
  • אז מה… תמצא אתה מחליף
  • זו לא בעייה שלי
  • מה נעשה ?
  • רגע אולי יש לי פתרון (תוך שהיא מסתכלת עלי מעסה את כפות הרגליים של אחות בעלה)
  • אעדכן אותך .. ביי"

אירנה, שכנראה הבינה את השיחה ומה הפתרון שגיסתה חושבת להציע משכה את רגליה ממני, ויצאה לעשן. נשארתי עם ולנטינה בחדר עם זין עומד בתוך המכנסיים.

תגיד – היא שואלת אותי בקול לוחש- היית פעם בשלישייה?

לא, עניתי מופתע.

תרצה להשתתף בשלישיה? שאלה

בוודאי עניתי בלי לחשוב הרבה.

אני ואת ואירינה ? שאלתי בתמימות

ולנטינה צחקה… אתה חמוד…. לא…  שלישייה איתי ועם בעלי… אחיה של אירינה. הוא אוהב שיש עוד בחור צעיר אתנו במיטה, זה עושה אותו גם צעיר.

כלומר, היססתי… אני חייב לשכב איתו ?

אירנה ענתה בשאלה – אתה רוצה לשכב איתי?

כן…בוודאי אמרתי

אז תצטרך לעשות כל מה שאני אגיד לך במיטה.

אבל… אני ואת נשכב.. כן?

בוודאי ענתה ולנטינה, אבל אם אתה מסכים אתה גם אחר כך מנקה לנו את הדירה עד שתבריק. ואם תהיה טוב, נוכל לעשות לפחות פעם בשבוע, אתה תהיה עוזרת הבית שלנו גם במיטה וגם בדירה.

עצם זה שהזין שלי עמד כבר קודם מעיסוי הרגליים שלאירנה המחשבה להיות עם ולנטינה באותה מיטה ולשכב איתה הדחיק את המחשבה על עוד גבר במיטה עניתי לה שאני מוכן להכל. אין בעיה אמרתי אני אעשה כל מה שתגידי לי.

מעולה אמרה , תגיע אלינו הביתה ביום שישי בבוקר בשעה 08:30;

אחותה שחזרה בינתיים מבחוץ, הסתכלה עלי ואמרה "אידיוט" מה אתה צריך אותה ואת בעלה. הם מנצלים אותך. סשה אחי יודע עליך ועלי , ונראה לך שהוא יירחם עליך, כאשר אתה מזיין את אחותו… אתה טועה.. אבל לבריאות לך.

לא עניתי, אבל היא כנראה ידעה מה מצפה לי.

ביום שישי בשעה שקבענו הגעתי לבניין ברמת אביב הישנה. עליתי במדרגות לקומה השנייה ודפקתי בדלת בדיוק ב8:30 בבוקר. לאחר כמה שניות הדלת נפתחה ושמעתי אותה אומרת "כנס" נכנסתי והדלת נסגרה מאחורי. הדירה היתה אפלולית, מבעד לתריסים ניתן היה לראות את הדירה ונראה שיש בה בלגן של אוכל, כלים, צעצועים בכל מקום ובגדים מפוזרים.

ולנטינה נעמדה מולי, היא לא היתה גבוהה במיוחד היא לבשה חולצת טריקו ארוכה וגדולה עליה בכמה מידות, ללא חזייה דבר אשר התבטא בחזה הגדול שהתנדנד מצד לצד. הורדתי את המבט לרצפה היא היתה רק בתחתונים, והרגליים הלבנות שלה היו חלקות ומזמינות כמו שדמיינתי, היא היתה עם גרביים לבנות, אשר הסתירו את כפות הרגליים שלה.

"רדי על הברכיים!"

לא הבנתי למה היא פונה אלי בלשון נקבה.. אבל מיד צייתי. היא רכנה לעברי ,ומהמתלה מאחורי דלת הכניסה הורידה קולר. היא עטפה את הקולר סביב צווארי וחיברה אליו רצועה. ולנטינה הורידה את המבט אלי ותפסה את הפנים שלי ביד אחד משמע היתה אמא אשר נוזפת בילדים שלה,

"עד שלא תשרתי אותי ואת בעלי כמו שצריך, ותבריקי את הדירה, הקולר לא יורד מהצוואר שלך ברור לך?".

הנהנתי בהסכמה.

"עכשיו בואי!" היא משכה אותי על ארבע בדירה, הלכתי מהופנט מאחורי התחת שלה שהתנדנד מצד לצד, "זה חדר הילדים – את מסדרת ושואבת אבק" למה היא מדברת אלי בלשון נקבה (הרהרתי לעצמי), אחר כך המשכנו לשירותים "האמבטיה ושירותים את מבריקה אותם, חומרי הניקיון במרפסת בחוץ". היא הוציאה אותי החוצה למסדרון "המסדרון את מטאטאת שוטפת, גם הסלון את מנקה הכל שואבת ושוטפת, הכל צריך להיות מבריק".

היא המשיכה להוביל אותי על ארבע בדירה, "את המטבח את מנקה כלים, שוטפת שיש, מקרר , מנקה תנור, הכל ומבריק – ברור לך" – עניתי ברור מאוד.

ולנטינה קראה בקול "סשה, אתה רוצה קפה" .. מהחדר עלה קול גברי "דא". ולנטינה אמרה – תכיני 2 כוסות, אחד אספרסו והשנייה הפוך בשבילי ותביאי לנו למיטה אנחנו מחכים לך שם.

היא ניתקה את הרצועה והשאירה אותי על ארבע במטבח רק עם הקולר. הוצאתי מהארון 2 כוסות, והכנתי במכונה אספרסו וקפה הפוך, חיפשתי ומצאתי מגש קטן שמתי את כוסות הקפה על המגש וצעדתי לכיוון החדר.

נכנסתי לחדר עם המגש. ולנטינה וסשה היו חבוקים מתחת לשמיכה והם התנשקו בלהט. ולנטינה הרימה את הראש "תניחי את ההפוך לידי ואת האספרסו בצד של סשה". הנחתי את הספל על השידה שליד מיטתה, היקפתי את המיטה והנחתי את המגש וספל הקפה בצד שלו. ולנטינה הרימה את היד וסימנה לי ללכת לקצה המיטה, תוך שסשה שואב את הלשון שלה לתוכו בנשיקה עוצמתית.

הלכתי לקצה המיטה. ולנטינה התנתקה מהנשיקות, "קדימה תתחיל לנקות לנו את הרגליים עם הלשון". הרמתי את השמיכה קלות וארבע כפות רגליים לבנות הציצו. הרגליים של ולנטינה היו מזמינות, אצבעות ארוכות לבנות משוכות בלק שחור, תאווה לעיניים. לפתע ולנטינה משכה את השמיכה וסילקה אותה הצידה. היא וסשה היו ערומים , הם התיישבו על המיטה ושתו קפה. "קדימה תתחיל".

התחלתי ללקק את כפות הרגליים של ולנטינה טועם אצבע אחר אצבע שלה, האצבעות היו עדינות ונעימות, הכנסתי כל אצבע ואצבע לפה וינקתי אותם בהנאה. ניסיתי לעבור וללקק את כף הרגל אולם ולנטינה אמרה בקול אסרטיבי עכשיו אותו דבר עם הרגליים של סשה.

התחושה לא היתה טובה, לא אהבתי את זה הרגליים הגבריות, הן לא עשו לי את זה אבל זזתי מרגל לרגל בזמן שהם שתו קפה במיטה, הרמתי את המבט, ולנטינה חייכה, סשה חפן את השד שלה, ונישק את צווארה הלבן והארוך, היא הסתכלה עלי וחייכה מעבודות הניקיון שביצעתי על כפות רגליה.

"איזה מזל שמצאנו אותך" אמרה ולנטינה תמשיכי לנשק לנו את הרגליים… הבנתי כי הדיבור בלשון נקבה עוזר להם להתחרמן יותר ויותר, סשה ליקק את החזה שלה בזמן שאני מנשק לו את הרגליים, וולנטינה מערסלת את ראשו על החזה שלה ויד שנייה לוגמת קפה.

ולנטינה סיימה עם  כוס הקפה, והסתכלה עלי מנשק את הקרסוליים והשוקיים הלבנות שלה, "תעלי לאט לאט לכיוון הכוס שלי" אמרה, ומיד עליתי בנשיקות על העור הצחור והתקדמתי לעבר משולש הערווה השחור שלה.

כאשר הייתי קרוב ולנטינה זזה, והיא וסשה היו נעמדו על הברכיים במיטה זה מול זו והתנשקו בלהט. תשכבי על הגב ביננו –הורתה לי ולנטינה. הסתובבתי והם התקרבו כל אחד מצד והיו מעל הראש שלי. הם התנשקו וסשה לש את השדיים של ולנטינה. הזין שלו עמד והיה מול הלחי השמאלית שלי וגם הרגשתי את השערות הערווה של ולנטינה על הלחי הימנית שלי. ולנטינה התקדמה עוד קצת וכיוונה את הראש שלי לעבר הפתח שלה. התחלתי לחפש עם הלשון את הדגדגן בין השערות, כאשר מצד שני הזין של סשה כל הזמן חופר לי בלחי השנייה ומנסה להתקרב לדגדגן של ולנטינה. הרגשתי את הדגדגן וסובבתי את הראש התחלתי ללקק אותו במרץ. ולנטינה נאנחה והמשיכה לנוע עם האגן לכיוון הפה. אחרי כמה דקות שאני מענג אותה עם הלשון סשה משך את הקולר וסובב את הראש שלי ודחף את הזין לתוך הפה שלי והתחיל לנוע לאט לאט עמוק לתוך הגרון שלי. מעולם לא מצצתי וזה הזין בתוך הפה היה מפתיע. ולנטינה החלה לנשק את הצוואר של סשה וירדה וליקקה את הפטמה של סשה כאשר האגן שלה מונח על הראש שלי ומונע ממני לזוז ימינה ושמאלה, כך שהזין של סשה נע ללא הפרעה בתוך הגרון שלי, כאשר הם מתנשקים מעלי. על מנת להקל על המצב שלחתי יד לזין שלי והתחלתי לשפשף אותו בזמן שאני מוצץ לסשה.

אחרי כמה דקות סשה יצא ממני וולנטינה קמה. ולנטינה נשכבה על הגב ואמרה לי לבוא בין הרגליים שלה. התחלתי ללקק את הערווה שלה וניסיתי להכניס את הלשון לתוך הכוס שלה. ולנטינה אמרה לי לשכב כל הגב ולשים את הראש שלי בין הרגליים. היא עטפה עם הרגליים את הראש שלי כאשר הרגליים שלה על הבטן שלי משחקות עם הזין שלי. בצד ראיתי סשה מעמיד את הזין שוב, הוא התרומם וכיוון את האיבר לתוך הפה שלי כאשר הוא נשכב מעל ולנטינה. הפעם הזין שלו שוב נכנס לי לגרון וכמו בוכנה נע קדימה ואחורה עמוק לתוך הגרון שלי. ולנטינה נישקה את סשה  כאשר היא משחקת עם רגליה בזין שלי. התחושה היתה ערבוב של עונג מדהים, לגועל דבר שמעולם לא הרגשתי.

שוב אחרי כמה דקות סשה יצא מהגרון שלי. ולנטינה אמרה לי להתהפך לכיוונה ולעמוד על ארבע מולה. היא שכבה מולי השדיים שלה היו מלאות והפטמות גדולות וחומות גלשו משני עבריה היא התרוממה קמעה.. הייתי מוכן לחדור אליה, מאחור שמעתי את סשה מלביש קונדום על האיבר שלו. ולנטינה תפסה את הקולר ומשכה את הפנים לעבר המפשעה שלה, הרגשתי את הרטיבות שלה, סשה מסר לולנטינה קופסא, "קחי… תמרחי לך מאחור שלא יכאב לך" , הייתי המום .. "קחי… ".. "אמרתי לך את באה לשרת … ".. "לא טוב לך? …את רוצה ללכת… ?" "לא" עניתי בלחש. לא דמיינתי שזה מה שיקרה, אבל המחשבה לשכב עם ולנטינה ולראות אותה מולי עירומה הייתי מוכן להכל. מרחתי את עצמי וקברתי את הפנים בתוך הכוס של ולנטינה. ולנטינה עצמה עיניים, ולאט לאט התחיל סשה להיכנס אלי מאחור. הגשתי את הלחץ מאחור, התחושה לא היתה נעימה, מן מלאות שנדחפת לתוכי… נגעתי בזין על מנת להרגיע את הלחצים שתקפו אותי… אבל ההשפלה או ההשפלה היתה מגרה. סשה התחיל לדחוק את עצמו עוד ועוד לתוכי ואני הכנסתי את הלשון עמוק עמוק לתוך הכוס של ולנטינה שהחזיקה את העורף שלי שלא אזוז מהכוס שלה. סשה החל לנוע מהר יותר ועוד יותר מהר , והאנחות של ולנטינה היו חזקות יותר ויותר ההרגשה היתה כי שניהם הולכים  תכף לגמור כל אחד מהצד האחר שלי.

לפתע סשה יצא ממני, סילק את הקונדום, ולנטינה גם זזה ממני ונשכבה על הצד הפנוי של המיטה.  הם הסתערו אחד על השני. שכבתי חסר נשימה כאשר לידי סשה נכנס באבחה אחת לתוך ולנטינה שהיתה כבר רטובה ומוכנה לקבלו. הם התפוצצו אחד על השנייה. סשה נע בתוך ולנטינה כמו מטורף, ולנטינה נאנחה אנחות בצעקות עוד עוד חזק כאשר רגליה משולבות על גבו של סשה והוא עולה ויורד בתוכה במהירות עצומה. סשה התפוצץ בתוכה, זה היה חייתי. הוא גמר באנחה גדולה וולנטינה המשיכה לנוע עם האגן על מנת לשאוב ממנו את כל הזרע. אחרי דקה שהזין של סשה הפסיק לפלוט זרע לתוך הכוס של ולנטינה הוא יצא.

סשה נעמד ליד מהמיטה הסתכל עליה ובלי לומר מילה הסתובב ונכנס למקלחת.

ולנטינה, הפעם בקול רך יותר, אמרה לי הפעם הלשון זכר "בוא כנס אלי". התהפכתי לעברה. הזין שלי עמד מתוח , היא פיסקה רחב וראיתי את הזרע של סשה גולש מתוכה למיטה. היא דחפה כרית מתחת לישבן שלה, התרוממה תפסה את הקולר ומשכה אותי אליה. התנשקתי איתה בטירוף, לשתי את שדייה הגדולות והזין נכנס לתוכה בקלות. היא היתה רטובה לגמרי מהזרע. היא הצמידה אותי אליה ינקתי אותה , כאשר במקביל אני שומע את סשה פתוח את הברז במקלחת.

ולנטינה נעה כמו מטורפת מתחתי, נראה שהיא מזיינת אותי והרטיבות שלה כמעט ולא יצרה אצלי כל חיכוך. המחשבה שהזין שלי נע בגלל הרטיבות של הזרע של בעלה היתה מגרה. היא אחזה בישבן שלי והכניסה אצבע לתוכו אשר היה עדיין משומן. היא ידעה בדיוק את העבודה … לא הצלחתי להחזיק עוד … גמרתי בתוכה, הזין שלי פעם ופעם בתוכה. יצאתי ממני באפיסת כוחות. ולנטינה שכבה מתנשפת מלאה בזרע שלי ושל סשה.

ולנטינה קמה מהמיטה, והתיישבתי על המיטה מסתכל על הערווה שלה. נטיפי זרע נתלו משערות הערווה שלה, וראיתי את הזרע גולש על הרגל הפנימית שלה, ולנטינה אמרה "אני באה" ונכנסה למקלחת יחד עם  סשה. לאחר כמה שניות היא פתחה את דלת המקלחת הוציאה את הראש מהדלת "קדימה …תתחילי לנקות… ".

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן