אימא שלך ערו?

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט. 

פרולוג 

לפני קצת יותר מ-4 וחצי שנים, לקראת סוף התיכון, אני ודנה היינו חברים, זוג. כשהתחלנו היא הייתה בתולה, גם כשנפרדנו, כמה חודשים אחרי, היא עדיין הייתה בתולה וזה לא שלא רציתי, תאמינו לי, רציתי, וזה לא שלא ידעתי מה עושים, ידעתי, את שלושת החברות הקודמות שלי זיינתי, אחת מהן אפילו הייתי זה שפתח, וזה לא שלא ניסיתי, ניסיתי, עשינו כמעט הכול, התמזמזנו, חופשי, התפשטנו אחד על יד השני, חופשי, היא מצצה לי ואני ירדתי לה, חופשי, היא אפילו עשתה לי ביד אבל ללכת עד הסוף, לדחוף את הפין שלי לפות שלה, זה לא! דנה החליטה החלטה אסטרטגית שהיא מגיעה לחופה בתולה, שמי שרוצה את המפתח לשער צריך קודם לשים לה על האצבע טבעת, וזה לא היה בתכניות שלי, בטח לא בשלב כל כך מוקדם בחיים.

למסיבת הסיום של התיכון הלכנו יחד כזוג, אולי עוד קיוויתי שהיא תתעשת, שבערב החגיגי הזה היא סוף סוף תתן לי, אפילו הכנתי קונדום, אבל לא, היא בשלה ואני עם כאב הביצים אז נפרדנו כידידים, אני כיבדתי את ההחלטה שלה והיא הבינה אותי.

דנה גרה בבנין שאני גר, שתי קומות מעלי, והיינו נפגשים במדרגות או בבית הקפה השכונתי או במסיבות של החבר'ה ושנינו לא שמרנו טינה, גם לא ניסינו לעשות שֵׁיְמִינְג וברור שלא הורדנו עוקבים, באיזה מקום אהבתי אותה ולדעתי גם היא אהבה אותי. הפגישות התמעטו כשהתגיסנו, אחר כך היא השתחררה ונסעה לטיול הגדול ושנה אחריה אני השתחררתי ויצאתי לטיול שלי, מהפייסבוק ידעתי שהיא התחילה ללמוד באוניברסיטה ובעצם הסיפור שלי מתחיל בערך חודש אחרי שחזרתי מהטיול והתחלתי ללמוד לשפר פסיכומטרי ושתי בחינות בגרות כדי להתקבל לרפואה.

 הצעה מפתיעה.

צהריים אחד חזרתי הביתה כשבלובי של הבנין ראיתי את אימא של דנה עומדת עם שני סלי-קניות עמוסים והצעתי לה עזרה. שתבינו, אנחנו גרים בבנין די ישן בן ארבע קומות ללא מעלית והיא גרה בקומה העליונה אז מה יותר טבעי מלהציע עזרה?

הכנסתי לה את הסלים למטבח ורציתי לצאת כשהיא הציעה לי לשבת לשתות קפה כי בדיוק היא אפתה שטרודל תפוחים שעמד על השיש והפיץ את אותו ריח מגרה ומוכר מאותם ביקורים שלי אז אצל דנה, עוגה שאני כל כך אהבתי ולרגע רציתי להגיד 'לא, תודה' אבל אז היא הוסיפה עם חיוך מפתה "עם גלידה וניל צרפתי" ואם יש משהו שאני לא יכול לעמוד מולו זה השילוב הזה של העוגה והגלידה הזאת אז הסכמתי.

ישבנו במטבח, היא רק עם הקפה ואני גם עם פרוסה נדיבה של עוגה וכדור גלידה גדול. היא התעניינה מה אני עושה ואיך היה הטיול וסיפרתי לה רק שבשלב מסויים היא פתאום שאלה אותי "תגיד בועז, היית עושה אותי?" והיה לה מבט רציני כזה.

הייתי המום, אולי אפילו הסמקתי, אימא של דנה מילפית (MILF [i]), אני יודע שהיא יותר צעירה מאימא שלי ואימא שלי בת 47, ויש בה את כל מה שאפשר לבקש ממילפית, גם יפה, גם בלונדינית, גם גזרה חטובה, גם שדיים גדולים שמבעד למחשוף בחזייה שלבשה היה אפשר לראות את העמק הקסום שביניהם, ואם זה לא מספיק היא גם לא נשואה, גרושה, את אבא של דנה אף פעם לא פגשתי, ההורים שלה התגרשו עוד לפני שהן עברו לגור כאן, אבא שלה רצה לחזור לרוסיה, משם הוא עלה, אימא שלה לא רצתה אז הם נפרדו, התגרשו, והוא חזר, "מה? מה אמרת?" יצא לי.

"בועז, אתה לא חירש," היא חייכה לעברי, "שאלתי אם היית עושה אותי, ככה אתם הצעירים קוראים לזה, לא?".

"אהה, אימא של דנה, אהה" גמגמתי וזה לא שלא רציתי, הגבר גבר שלי כבר עמד זקור ומתוח מוכן לפעולה רק שאתם יודעים, אימא של דנה, שכנה, אפילו חברה די טובה של אימא שלי.

"למה?" היא שוב חייכה לעברי, חיוך מפתה כזה, "אני לא שווה זיון?".

"שווה," נפלט לי בלי לחשוב, "אבל את יודעת,"

"מה? בגלל דנה?" היא שאלה עוד לפני שסיימתי.

"אהה, גם" שוב הסמקתי.

"מי עוד? אימא שלךָ?"

"גם"

"בועז, אם אתה לא תספר ואני מבטיחה לא לספר, הם לא ידעו, תגיד, מה עוד אישה צריכה לעשות כדי שיזיינו אותה, למצוץ לךָ?".

"אימא של דנה!"

"נעמי, תקרא לי נעמי" היא לא נתנה לי להמשיך וקמה, נעמדה לידי וסובבה לי את הגב, "תפתח לי" ביקשה בקול מִתְחַנְחֵן והצביע על רוכסן השמלה שלה.

נקודת האל-חזור הייתה כשקמתי, נעמדתי מאחוריה והתחלתי לפתוח לה את הרוכסן והיא, בתגובה, נצמדה ושפשפה את הישבן המוצק שלה בזקפה האדירה שהתרוממה במכנסיים שלי ונמתחה עוד יותר, אני חושב שגם אם היא הייתה אומרת עכשיו 'סתם, לא באמת התכוונתי' הייתי כל כך מגורה שהייתי אונס אותה, אבל לשמחתי זה לא קרה, להפך, היא עודדה אותי להמשיך, "כן, ככה, תמשיך" כשבאיטיות פתחתי את הרוכסן הארוך, מתחיל כמעט בצוואר ומסתיים לקראת חריץ התחת, "כן, תודה" היא הסתובבה לעברי כשסיימתי, מחייכת אלי חיוך מפתה, "בוא," היא אחזה בכף ידי והובילה אותי אחריה אל חדר השינה, "תתפשט!" והיא החליקה את השמלה מעליה ונשארה לעמוד מולי בחזייה וחוטיני לבנים.

רגע עמדתי נבוך, מביט בה בעיניי עגל, "תפתח לי" היא שוב ביקשה בקול מתפנק והפנתה לי את הגב ואני, כמו מכושף, שלחתי ידיים ופתחתי לה את קרסי החזייה, "נו, למה אתה מחכה" היא הסתובבה חזרה ונתנה לחזייה שלה לצנוח לרצפה, חושפת בפניי את שדיה הלבנים וגדולים עם עטרות פטמה כהות שבמרכזן עומדת פטמה גדולה ונוקשה, "אתה צריך עזרה?" היא ציחקקה ושלחה ידיים אל חגורת המכנסיים שלי.

זהו, נָפַל הַפּוּר, בזמן שהיא הורידה לי את המכנסיים אני פשטתי את חולצת הטריקו שלבשתי, "יאמי," היא חייכה אלי כשגם אני עמדתי רק בתחתונים, תחתוני בוקסר צמודים עם אוהל בחזית שהדגיש עוד יותר את הזקפה הנוקשה, "ברשותךָ," היא אחזה בשולי התחתונים והורידה לי אותם במשיכה, "מישהי הולכת לחגוג כאן" ציחקקה ונישקה את ראש הזין המתוח.

אימא של דנה כרעה לפני ומצצה לי, לרגע עוד ניסיתי לְהָנִיעַ אותה מכך, בכל אופן, לא נעים, "זוכר, נעמי" היא ציחקקה ולא ויתרה ואחרי רגע זה היה לי מאד נעים😊 והתמכרתי לכך, מרגיש איך הגבר-גבר שלי הופך לגבר-גבר.

"זהו, עכשיו אתה מסכים לעשות אותי," היא הפסיקה למצוץ וציחקקה, "בוא," היא הורידה במהירות את התחתונים שלה ונשכבה על הגב במרכז המיטה, "בוא תעשה אותי" פישקה רגליים והושיטה לעברי את ידיה בתנועה מזמינה, "בוא תזיין את נעמי".

עליתי עליה, נשכבתי ומחצתי אותה למיטה, החזה שלי נלחץ אל השדיים הגדולים שלה והרגשתי את הפטמות הנוקשות דוקרות, פישקתי יותר את רגליה ברגליי והיא גנחה "כן" תאוותני, כשהרמתי מעט את האגן היא שלחה יד וכיוונה את הזין שלי למקום הנכון בין רגליה, "כן, תכניס לי, לאט," היא לחשה באותו קול מתאווה, "לאט, תשחיל לי לאט, אני אוהבת לאט, אני אוהבת להנות מכל סנטימטר שתוקעים לי" אז חדרתי לתוכה לאט, כמו שביקשה, נהנה מהפות הרטוב והחם שחיבק באהבה את מה שנכנס לתוכו, "כן, ככה, תכניס לי," היא גִּרְגְּרָה בהנאה, "כן, כול הזין, זה מה שרציתי," היא חיבקה אותי ברגליה כשכול הזין היה נעוץ עמוק בין רגליה ולחצה, כאילו מנסה שיכנס עוד קצת, "כן, ועכשיו תזיין אותי".

זיינתי אותה. התחלתי לאט, הזין המתוח השתפשף בין שפתי הכוס המגורות שלה והיא גרגרה בהנאה, פולטת בליל של הברות חסרות פשר אבל מלאות זימה ותשוקה עם 'כן' מעודד להמשיך, הגברתי מעט את הקצב והגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, "פאק, פאק, כן, פאק," שמעתי אותה ממלמלת לעצמה והרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק, "כן, הנה, הנה זה, הנה זה בא!" היא התנשפה והכיווצים התחזקו עוד יותר, "כן! כן!! כן!!!" כל גופה נמתח והנרתיק שלה סחט בחוזקה את הזין שלי, "גומרת, גומרת, הנה! גמרתי!!" ובבת אחת כל גופה המתוח רפה והרגשתי איך הכוס החם שלה הופך רטוב עוד יותר, "גמרתי" ושמעתי את ההנאה השלובה בגאווה בקולה, "עוד, תמשיך עוד, בבקשה, עוד" ולי לא הייתה שום כוונה להפסיק אז המשכתי ואפילו הגברתי עוד יותר את הקצב.

הייתה גם גמירה שניה שלה, חזקה לא פחות וקולנית עוד יותר, ושוב היא ביקשה שאמשיך רק שאז גם שאלה "אתה רוצה שאני אסתובב על הבטן?".

"רוצה" ירדתי ממנה ונתתי לה להסתובב, אני אוהב את התנוחה הזאת, אימא של דנה הסתובבה על הבטן, לקחה שתי כריות וסידרה אותם תחת האגן, מגביה את אחוריה, "בוא" היא הזמינה  אותי לחזור, "לא שם!" התריעה כשהיה לה נדמה שאני מכוון לחור הלא נכון, "כן, לאט" היא גנחה בתשוקה שראש הזין המשומן באותו מיץ כוס שמנוני שלה נלחץ חזרה לחריץ הכוס, "כן", וזה היה כן ארוך ושטוף זימה והנאה, היא גרגרה כשהתחלתי לדחוף לה, "כן, עכשיו ת'טחן את נעמי" היא המשיכה באותו קול נהנתני כשכל הזין היה נעוץ עמוק בין רגליה, "כן, ככה, חזק" היא עודדה אותי כשהתחלתי לטחון אותה, לפמפם לה בכוס בתנועות ארוכות וחזקות, מוציא כמעט עד הסוף ותוקע אותו חזרה באבחת אגן חזקה שסוחטת ממנה גניחת הנאה קולנית, "כן, תמשיך, נעמי אוהבת חזק" היא גנחה והרגשתי איך שוב הכיווצים בנרתיק מתחזקים, "בפנים!" היא גנחה, כנראה שהרגישה שגם אני בדרך לאורגזמה שלי, "תגמור לנעמי בפנים, זה בסדר!" היא צווחה והכיווצים הלכו התחזקו, "כן, בוא, תן לי, תן לי!" היא עודדה אותי לגמור, "הנה! עכשיו! תן ליייי!!" היא גמרה ואני איתה, שוכב עליה, כל הזין תקוע עמוק בתוכה ומַטָּח אחר מַטָּח פרקתי את הביצים המלאות שלי בכוס הגועש ורוגש שלה.

ברגע שהזין שלי החליק מתוכה התגלגלתי מעליה. רגע ארוך שכבנו ככה, היא על הבטן ואני על הגב לצידה, מסדרים את הנשימה. "תודה, הייתי צריכה את זה," היא סובבה את הראש לעברי והיה לה חיוך של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה, "הרבה זמן לא עשו אותי ועוד יותר הרבה זמן לא עשו אותי ככה, אתה זיון טוב,"  היא ציחקקה, "חבל רק שהבת הטמבלית שלי לא מבינה מה היא מפסידה".

"אני יכול לשאול אותך משהו, קצת אישי אז את לא חייבת לענות"

"אחרי כזה זיון טוב איך אני יכולה להגיד לך לא" היא הביטה לעברי וחייכה.

"דנה עדיין בתולה?"

"שובב," היא צחקה, "כן, עדיין, אמרתי לךָ, מטומטמת, לא הצלחתי לשכנע אותה לנסות", "עכשיו גם אני יכולה לשאול אותך משהו אישי?" הפתיעה אותי.

"תנסי" לא התחייבתי.

"אהבת אותה?"

"כן" עניתי בלי היסוס.

"אהבת בעבר או גם עכשיו?"

"גם עכשיו אבל את יודעת, אני בן ויש לי צרכים"

"כן, מבינה, אבל גם לבנות יש, תראה דוגמה," היא ציחקקה ותוך שהיא מצביעה על עצמה, "גם דנה עדיין אוהבת, היא מדברת עליך בכל הזדמנות ואני שומעת בקולה שהיא מתגעגעת" והיה רגע ארוך של שתיקה, כל אחד שקוע בעצמו, עד שאימא של דנה קטעה אותה, "אולי תחזרו?" הפתיעה אותי.

"בשביל מה, ששוב היא תעשה לי כאב ביצים?" עניתי בלי לחשוב ומייד תפסתי את עצמי, לא מגיע לה מכה כזאת מתחת לחגורה, בטח להגיד את זה לאימא שלה, "מצטער, לא הייתי צריך להגיד את זה" ניסיתי לתקן.

"אל תצטער, אתה צודק," שוב היא הפתיעה אותי, "ועדיין אני במקומךָ הייתי נותנת לזה צ'אנס, יש לי דִיל (deal) בשבילךָ, תחשוב, אתה לא מוכרח לקבל, אתה תתן לזה צ'אנס ואת כאב הביצים אני אפתור לךָ".

הסתובבתי אליה, מביט בה ישר בעיניים, "תסבירי".

"פשוט, בכל פעם שתצאו והיא לא תתן לךָ אני אתן לךָ במקומה," היא חייכה לעברי, "אבל רק אם יכאבו לך הביצים," הוסיפה, מצחקקת, "ורק אתה מחליט אם הם כואבות, לא צריך פתק מרופא," צחקה, "וגם רק אם אתה ממשיך לתת לזה צ'אנס ואתה לא עוזב אותה" הוסיפה עוד תנאי.

"ותתני לי איך שאני רוצה?" ניסיתי את מזלי.

"שובב," היא שוב צחקה, "תלוי, ביקור בטוכעס שלי זה רק אחרי הדייט החמישי, לא לפני, וגם אז לא יותר מפעם בחודש," חייכה לעברי, יודעת מה גברים אוהבים, "ופעם עושים איך שאתה רוצה ופעם אני זאת שקובעת איך מזדיינים".

התאים לי, על הטוכעס אני אפילו לא חשבתי, ומה זה חשוב מי קובע אם בסוף אני מזיין? "אוקיי," חייכתי אליה חזרה, "יש לךְ תכנית?".

"בוא, אני אעשה לנו עוד קפה ונחשוב ביחד," היא קמה, "אל תתלבש, אני עוד לא גמרתי אתךָ, פעם אחת לא מספיקה לי," הוסיפה וזרקה לעברי מגבת וקשרה גם לעצמה מגבת על המותניים, משאירה את הציצים שלה חשופים, "אל תדאג, יש זמן, דנה חוזרת היום רק לקראת חמש".

היא עשתה קפה שחור עם הל, אולי כי זכרה שאני אוהב ואולי כמו שאמרה שזה טוב לאון הגברי. ישבנו במטבח ושתינו, העיניים שלי נעוצות בשדיים החשופים שלה ורק מלראות הזין שלי התעורר, אני לא תרמתי הרבה לתכנית, היא ידעה בדיוק מה צריך, גם מה כדאי לי להגיד, ועד שגמרנו את הקפה ידעתי בדיוק מה אני צריך לעשות אז חזרנו לחדר השינה לסיבוב שני.

קודם היא מצצה לי כדי לגמור להעמיד אותו, וגם קצת להרטיב למרות שהיא הייתה משומנת היטב שם בפוסי שלה, "איך אתה רוצה אותי?" היא  חייכה אלי כשהחליטה שאני מוכן לזיון. בחרתי בדוגי והיא נעמדה במרכז המיטה על ארבע, מפשקת מעט את רגליה, בדיוק כמו שצריך כדי שאני אעמוד על ברכיי בין רגליה, קודם שפשפתי את ראש הזין הנוקשה בין שפתי הכוס הרכות שלה, מרגיש כמה היא רטובה שם ואז התחלתי לדחוף לה לאט, לא ממהר, נותן לה להנות מהזין החודר לתוכה והיא נהנתה, גניחות ה"כן, ככה," הזימתיות וה"כן, ככה נעמי אוהבת, כן, ככה, תכניס לי" הנהנתניות לא השאירו ספק שהיא נהנית.

אחזתי במותניה ודחפתי חזק, נועץ את כל הזין ודוחף עם האגן, אולי יכנס עוד קצת, לרגע עמדתי ככה, כל הזין תקוע עמוק בפות הרטוב והחם שלה, ואז התחלתי לזיין, לפמפם, הזין שלי השתפשף בין שפתי הכוס המגורות והחליק בתוך הנרתיק המשומן שלה, התחלתי לאט ולאט לאט הגברתי את הקצב.

הגמירה הראשונה הגיעה מהר, גמירה חזקה שעליה היא הודיעה בקול, הייתה גם שניה, חזקה לא פחות וקולנית עוד יותר, "כן!" היא התנשפה, "גמרתי!" לא התביישה לספר, "עוד!" דרשה, "רוצה עוד" ניסתה לשכנע אותי, המשוכנע, לא התכוונתי בכלל לעצור, גם לי מגיע לגמור.

"רוצה לשכב" היא התנשפה בכבדות והניחה כרית גדולה מתחת לאגן, היא ירדה לאט ואני איתה, לא יוצא לשניה אבל מפסיק לפמפם, וברגע שהיא שכבה על הבטן חזרתי לזיין אותה, תנועות ארוכות וחזקות, "כן!" היא שוב גנחה באותה הנאה זימתית, "כן, תטחן אותי" עודדה אותי להגביר את הקצב, "כן, ככה חזק, נעמי אוהבת חזק" היא גנחה כשכתשתי לה את הכוס בתנועות נעיצה חזקות, "כן, הנה, הנה, בוא, הנה, בוא, תן לנעמי, תן לי! כןןןןן!!!" והכן האחרון, חזק וארוך במיוחד, היה כשגמרנו ביחד, כששלחתי את מיליוני זירעוניי למסע מפרך וחסר תכלית במעמקי החצוצרה שלה.

מארב מתוכנן

קצת לפני חמש ארבתי במקום שהחלטנו, דיברתי בפלאפון עם אימא של דנה שצפתה מהחלון לרחוב כדי להזהיר אותי כשדנה מתקרבת וזה מה שקרה, "במקרה" דנה ואני נפגשנו בכניסה לבנין.

"מזמן לא ראיתי לךְ" ציחקקתי אחרי ה"שלום" וה"מה נשמע של נימוס", 'מזמן לא ראיתי לךְ' הייתי אומר לה אז, כשיצאנו, אחרי כל פעם שלא התראנו יותר מיום.

"כן, גם אני לא ראיתי לךָ" היא ציחקקה חזרה וזאת גם הייתה התשובה הקבועה שלה.

"ראיתי בפייסבוק שהיית בקרנבל בריו" עבדתי על פי התכנית.

"כן, גם אני ראיתי שהיית"

"וואו, תגידי יש לך חבר?" שאלתי למרות שידעתי שאין.

"אהה, לא, ולךָ?"

"לא, אז מה דעתך שנצא לקפה ונדבר קצת? יש לנו המון מידע להשלים" וכשראיתי שהיא מהססת המשכתי, "רק קפה, פה בארומה, מה יש לך להפסיד?".

"אין אבל, אהה, בוז'י, רק שתדע," ובוז'י היא הייתה קוראת לי ברגעים היותר אינטימיים שהיו לנו, "זיון לא ייצא לך מזה!" הודיעה בקול פסקני.

"לא חשבתי, אבל, אהה, רגע," עשיתי פני מופתע, "אל תגידי לי שאת עדיין, אהה"

"בתולה," היא השלימה, "כן, עדיין" היא חייכה והסמיקה.

"וואו, אישה חזקה," חייכתי אליה, "וההצעה שלי עדיין בתוקף"

"אוקיי," היא חייכה, "בעצם, בבוקר ראיתי שאימא מכינה את האפל-שטרודל שכל כך אהבת אז אולי פשוט תעלה אלי לקפה?"

זה שלא צרחתי 'יש!!' בכל הכוח היה נס, "אפשר" עניתי, מתאמץ שלא להשמע מתלהב, "עכשיו?".

"לא, אני רוצה קודם להתרחץ ויש לי איזו עבודה שאני חייבת מחר להגיש ואני צריכה להשלים משהו, אז בשמונה, אם זה מסתדר לךָ"

"מסתדר, קבענו".

"עבד, עולה אליה ב-8" שלחתי הודעת וואטסאפ (WhatsApp) לאימא של דנה.

"שמחה" התקבלה מייד התשובה.

התרחצתי ולמרות שלא ציפיתי שיהיה איזה מגע גם התגלחתי, זכרתי שהיא לא אוהבת זיפים. בשמונה עליתי, צלצלתי ואימא שלה פתחה לי את הדלת, "דנה, בשבילךְ, בועז" היא צעקה לה.

"תשלחי אותו לחדר" הגיעה הקריאה חזרה.

"תכנס," היא חייכה לעברי, "אתה יודע את הדרך," חייכה ואז הוסיפה בלחישה "בהצלחה".

כשנכנסתי דנה בדיוק סגרה את המחשב הנייד שלה וקמה מהכסא, "שב," היא חייכה אלי והצביעה על הכסא שהתפנה, "אני הולכת לעשות לנו קפה, הפוך, בלי סוכר, נכון?".

"נכון".

דנה יצאה ואני בחנתי את החדר, לא הרבה השתנה, אפילו הפוסטר שהבאתי לה מתנה כשחגגנו חודשיים לחברות עדיין תלוי מעל המיטה שלה באותו מקום שעזרתי לה לתלות.

דנה חזרה עם הקפה והעוגה, הניחה לפני על שולחן הכתיבה והתישבה מולי על המיטה. עכשיו יכולתי לבחון אותה, נראה שגם היא התכוננה, אמנם לבושה בפשטות, מכנסי ג'ינס צמודים וחולצת טריקו לבנה אבל זה פשוט הבליט אפילו יותר את יתרונותיה, הגזרה הנאה, החזה הגדול ויחד עם השיער הבלונדיני האסוף בקוקו, האף הסולד והאיפור הקל היא פשוט נראתה נהדר.

שתינו, אכלנו מהעוגה, דנה לא שכחה להוסיף את כדור גלידת הוניל המסורתי או אולי בכלל אמא שלה עזרה לה, ודיברנו, קודם דיברנו על הפסטיבל בריו אבל מהר מאד עברנו לעדכן אחד את השני על מה שעבר עלינו, חלק ידעתי מהפייסבוק שלה, חלק ממה שאני ספרתי גם היא ידעה מהפייסבוק שלי.

"פעם היית יושב פה לידי" היא הפתיע אותי כשסימנה לי על המיטה לידה.

"חשבתי ש"

"אז חשבת," היא ציחקקה, לא נותנת לי לסיים, "בוא!" היא שוב טפחה על המיטה לידה.

עברתי לשבת לידה, היא נצמדה עוד יותר, "התגעגעתי" היא לחשה לי והסמיקה.

"גם אני".

"אתה יודע למה הכי התגעגעתי?"

"למה?"

"לנשיקות שלךָ" והיא הסמיקה עוד יותר.

מרימים לךָ להנחתה, לא תנחית? "גם אני" לחשתי ואחזתי בראשה בשתי כפות ידיים, כמו פעם, ונישקתי אותה על השפתיים, קודם נשיקה מהוססת משהו, אולי חששתי מהתגובה שתבוא, אבל כשזאת לא באה נישקתי שוב, הפעם נשיקה צרפתית והיא התמסרה.

רגע ארוך התנשקנו, העיניים עצומות והלשונות משחקות זו בזו, "בלילות הייתי חולמת על הנשיקות שלךָ" היא לחשה לי בקול תאוותני כשלרגע הפסקנו כדי לקחת אוויר, "לא רק בשפתיים, רגע!" והיא קמה, ניגשה לדלת ונעלה אותה ובדרך חזרה, במין תנועה חתולית כזאת, הורידה את חולצת הטריקו שלבשה ומייד אחריה את החזייה ונשארה בחצי גוף עליון עירום, מציגה את זוג שדיה המפוארים, גדולים בדיוק במידה הנכונה וזקופים, "ידיים!" היא אחזה בשולי חולצת הטריקו שלי וברגע שהרמתי היא הורידה לי אותה והתישבה חזרה לצידי, "גם פה" ציחקקה והצביעה על הפטמה שלה, "אתה יודע, כמו פעם".

נישקתי לה את הפיטמה הימנית, מצצתי לה אותה, בעדינות מחרמנת, והיא ליטפה אותי וגנחה בהנאה, לרגע שוב נישקתי אותה על השפתיים וחזרתי לנשק את הפטמה השמאלית, "כן," היא גנחה בהנאה, "על זה בדיוק חלמתי, חלומות רטובים" היא ציחקקה והתמסרה לטיפול שלי.

נישקתי וליטפתי אותה, קודם על הבטן ולאט לאט גלשתי, רק כשרציתי לפתוח את הכפתור במכנסי הג'ינס שלה כדי לדחוף יד היא עצרה אותי, "לא בוז'י, בבקשה, אמרתי לךָ שזיון לא ייצא לך מזה" היא לחשה בקול מתנצל, "לא מתחת לחגורה".

רציתי להגיד לה שכבר ירדנו מתחת לחגורה והיא עדיין בתולה, שהיא מצצה לי ואני ירדתי לה וזה לא הפריע לה אז אבל שתקתי, זכרתי את העצה של אימא שלה, לאט, אל תמהר, תן לזמן לעשות את שלו, אז חזרתי למזמז לה את הציצים ושוב התנשקנו.

"בוז'י," היא לחשה לי, "לא גמרתי את העבודה שאני צריכה להגיש ואני חייבת לסיים אז מה דעתך שנמשיך לדבר בפעם אחרת?"

עצם ההצעה שתהיה עוד פעם עודדה אותי, זה גם אומר שאני הולך לזיין את אימא שלה לפחות עוד פעם אחת, "מה דעתך על סרט מחר, יש סרט טוב ב"רב-חן" הצעתי.

"מחר קבעתי עם חברה, אם אתה רוצה אני יכולה לבטל אבל מָחֳרָתַיִם יהיה נהדר" היא חייכה אלי.

"מחרתים זה טוב" חייכתי חזרה ולבשתי את החולצה שלי בזמן שהיא לבשה את שלה, מדלגת על החזייה, "אני אאסוף אותך בשמונה, אחר כך נלך לשתות משהו".

"מתאים" והיא התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותי על השפתיים, "תודה בוז'י, תודה שאתה לא לוחץ".

כשהגעתי הביתה שלחתי מסרון לאימא שלה "כואב ב- 🥚🥚 😊"

"מסכן😊, קבעתם המשך?" חזרה מייד התשובה.

"כן, מָחֳרָתַיִם" עניתי.

"סבבה, אני חוזרת מהעבודה לקראת השעה 2, אני אודיע לך כשהגעתי ותעלה".

למחרת היא הודיעה לי כשהגיעה ועליתי. אימא של דנה פתחה לי את הדלת לבושה רק בחלוק הקשור ברישול מגרה. "דנה חוזרת לקראת ארבע אז בוא," היא אחזה בידי ומשכה אותי אחריה, "אין לנו הרבה זמן, תתפשט!".

התפשטי, היא עמדה והביטה בי, כשהורדתי את התחתונים היא פתחה את החלוק ונתנה לו להחליק לרצפה, נשארת מולי עירומה.

עמד לי, ראיתי את המבט שהיא נעצה בגבר-גבר שלי, "בוא נכין אותו עוד קצת" היא התיישבה על שפת המיטה וחייכה לעברי, התקרבתי ונעמדי מולה בין רגליה המפושקות שלה ואימא של דנה התחילה למצוץ לי.

"אני רוצה שתרכב עלי," היא הודיעה כשהחליטה שהגבר-גבר שלי מוכן, הניחה שתי כרית גדולות אחת על השניה ונשכבה על הבטן כשהכריות מתחת לבטן התחתונה והאגן שלה, "בוא תכניס לי," הזמינה אותי לשכב עליה ולהשחיל את הזין המתוח אל הפות הרטוב והחם שלה, "עכשיו תשב, בלי לצאת!" המשיכה באותה מלאכת ביום ואני התיישבתי על מעלה הירכיים שלה ודחפתי חזרה את מה שיצא קצת, "עכשיו תחזיק לי בידיים" היא הושיטה לי את הידיים אחורה, "ועכשיו תמשוך" ומשכתי, מרים את פלג גופה העליון באוויר, "ועכשיו תרכב, תזיין לנעמי ת'צורה" היא התנשפה ו…"כן" היא גנחה בהנאה כשהתחלתי לדהור, "כן, עכשיו נעמי הסוסה שלךָ," היא ציחקקה, "תחזיק עם יד אחת ובשניה תעשה לי 'דיו'" ושמעתי את החרמנות בקולה הצרוד, "כן, ככה" היא צווחה כשאחזתי ומשכתי את שתי ידיה עם יד אחת שלי  ועם השניה הפלקתי לה על פלח ישבנה הלבן, מזרז אותה ב'דיו' קולני ומוסיף עוד הפלקה, "כן, תמשיך, הנה, הנה! הי-נה!!!" והיא גמרה בפעם הראשונה.

המשכתי לרכב עליה, אהבתי את התנוחה, משכתי בידיה ושדיה הגדולים נתלו באוויר והתנדנדו בקצב נעיצותי החזקות, "פאק, כן, אני אוהבת את זה," היא גנחה בתשוקה, "פאק, זה טוב, זה טוב לי, תמשיך, כן, חזק, כן, זיינ'תי, כן, דפוק'תי, כן, אימא'לה כמה שאני אוהבת את זה! כןןןן!!" והיא גמרה פעם שניה.

המשכתי, עזבתי את ידיה ושכבתי עליה בכל כובד משקלי המשכתי לזיין, לדפוק אותה בתנועות ארוכות, מהירות וחזקות שהרעידו את גופה, "בואי!" הזמנתי אותה כשהרגשתי שאני בדרך לגמור, "בואי, בואי" זרזתי אותה כשהרגשי איך מתחיל לעלות לי במעלה הצינור וה"בואי!" הבא התלכד עם ה"כן! תן לי!" שלה לכדי גמירה משותפת, גמירה חזקה שמילאה לה את הכּוס במנה גדושה של זרע גברי רענן.

רגע ארוך שכבנו במיטה מתנשפים ואז היא קמה וזרקה לעברי את הבגדים שלי, "תתלבש, הייתי מזמינה אותך גם לקפה אבל אין זמן, דנה תחזור בקרוב ואני צריכה להתרחץ".

"מָחֳרָתַיִם דנה ואני נפגשים," חייכתי אליה, "ההסכם שלנו ממשיך?" שאלתי אותה תוך שאני מתלבש.

"ממשיך אבל אל תשכח יש את התנאי שסיכמנו, רק אם אתה ממשיך לתת לזה צ'אנס, רק אם אתם קובעים דייט נוסף!".

יומיים אחרי נפגשתי עם דנה, הלכנו לסרט רק שבמקום לשבת בבית קפה היא הזמינה אותי לשתות אצלה "כי נשארה עוד עוגה ועוד גלידה" חייכה והיה ברור שזה רק תרוץ.

שוב התנשקנו, בפעם הראשונה בחושך בחדר המדרגות לפני שעלינו ואחר כך בחדר שלה, הפעם גם התפשטנו יותר ואפילו ירדנו האחד לשני ב-69 כמו פעם, היא גם אמרה לי שהיא אוהבת אותי אבל ללכת עד הסוף היא שוב לא הסכימה וכל שנשאר לי זה לדאוג שיהיה עוד דייט כדי שלפחות אני אוכל לזיין את אמא שלה וקבענו ללכת יחד למסיבה אצל חברה שלה.

"כואב ב- 🥚🥚 😊" שלחתי מסרון לאימא שלה ברגע שחזרתי לחדר שלי.

"תנחומיי😊😊, קבעתם המשך?" חזרה מייד התשובה.

"כן, אוסף אותה למסיבה בשישי" עניתי.

"חוזרת מהעבודה לקראת השעה 2, אני אודיע לך כשהגעתי ואם יעמוד לך תעלה😊".

"חחח… 😊😊"

"הרווחתָ" היא חייכה אלי למחרת כשנכנסתי, "דנה חוזרת רק מאוחר ויש זמן ליותר מפעם אחת ו…" היא חייכה, בונה את המתח, "היום תורךָ להחליט איךְ, אז תתפשט" והיא התחילה להתפשט בעצמה.

"וואו, אני רואה שהוא מוכן" היא חייכה למראה הזקפה שהתרוממה בגאון בין רגליי, "איך אתה רוצה אותי?"

עמדנו ליד שולחן האוכל וזה נתן לי רעיון, "נשענת על השולחן, תנוחת המזכירה, כמו בסרט".

"חרמן," היא ציחקקה, נעמדה מול השולחן והתכופפה אליו, "בדיוק כמו בסרט," היא מילמלה לעצמה ונשענה עם המרפקים וכפות הידיים על השולחן, "בדיוק-בדיוק כמו בסרט," זזה מעט לאחור עד ששדיה היו תלויים באוויר מתחתיה והרחיבה מעט את הפישוק, "בסדר?" נענעה בישבנה בתנועה מזמינה.

נצמדתי אליה מאחור וכיוונתי בידי את הזין העומד אל החריץ הרטוב שבין רגליה, קודם משפשף מעט את ראש הזין בין שפתי הכוס הרכות, מרגיש עד כמה היא רטובה שם, ואז התחלתי לתקוע, "לאט!" היא הזדעקה, "לאט, בבקשה, אני אוהבת להרגיש" היא המשיכה במהירות אז המשכתי לאט, לא רק כי היא ביקשה, כי גם אני נהנה מהמגע הזה כשהזין חודר לפות הרטוב והחם שלה, "כן, וואו, הבת הבתולה הסתומה שלי לא יודעת מה היא מפסידה" היא גנחה בתשוקה כשכל הזין שכן עמוק בין רגליה והתחלתי לפמפם אותה.

זיינתי אותה, כמו במשפט הידוע מ'מבצע סבתא' התחלתי הכי מהר וחזק ולאט-לאט הגברתי, גניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר, גניחות של אשה מיוחמת שמתקרבת לנקודת השיא שלה, לאורגזמה, "כן, ככה, ככה," היא גנחה בתשוקה, "כן, תמשיך, חזק, נעמי אוהבת חזק" ואני אחזתי חזק במותניה וטחנתי אותה, "כן, הנה, גומרת, גומרת!" היא מלמלה לעצמה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "כן, תן לי, בוא, תן לי, בוא!" היא התנשפה ולכזאת בקשה אי אפשר לסרב אז דחפתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי ו"קחי!" יריתי את המטח הראשון בתוכה, לוקח אוויר ושוב דוחף, "קחי!" יריתי מטח נוסף והרגשתי איך גם היא גומרת, מחבקת אותי בידיה וברגליה, לוחצת שחלילה לא אברח לה.

"וואו," היא גנחה עם חיוך על שפתיה כשהתרוממה והסתובבה לעברי, "הדִיל (deal) הכי שווה שעשיתי מאז הגרושים שלי" היא צחקה, "זיון בדיוק כמו שאני אוהבת בלי להתאמץ להשיג".

"יש לך כוח לעוד?" שאלתי.

"ברור, השאלה אם לךָ יש" היא ציחקקה.

"יש אבל, אהה," הסמקתי והצבעתי על הזין שלי שהִתְדַּלְדֵּל בין רגליי.

"קטן עלי" אמא של דנה חייכה, "בוא נעבור למיטה," הזמינה אותי וברגע שנשכבתי על הגב ירדה והתחילה למצוץ לי, להעמיד לי אותו מחדש.

שכבתי על הגב, בוהה במאוורר המסתובב לאיטו מעלינו, והתמסרתי למציצה המפנקת שהיא העניקה לי, מוצצת ומשחקת לי בביצים, מרגיש איך לאט לאט הזין שלי הולך וצומח, נמתח ותופח, גדל ומתקשה. "היום זה היום שלךָ, זוכר?" היא עלתה ונשכבה לצידי כשהרגישה שהוא מוכן לפעולה אבל המשיכה לשפשף לי את הזין, שפשוף עדין, שפשוף-שומר-זקפה, "איך אתה רוצה אותי?".

"על הגב, עם רגליים פתוחות," חייכתי אליה ואז, לא יודע למה, נפלט לי גם "כמו שרמוטה".

"מה? מה אמרת?" היא הביטה בי, "קראת לי שרמוטה?!?" היא המשיכה במבט שנראה לי כועס וכבר נראה לי שאני הולך להפסיד את הזיון, אבל אז היא חייכה, "שובב," וכנראה שאני הסמקתי כי היא הרגיעה אותי, "זה בסדר, נעמי אוהבת גסויות, עכשיו נעמי באמת השרמוטה-המחליפה-לבתולה," היא צחקה, "אני מרשה לך להמשיך לקרוא לי ככה, זה דווקא מחרמן אותי," היא נשכבה על הגב ופתחה רחב את הרגליים, נותנת לי לראות את החריץ הרטוב הנוצץ בין השפתיים הכהות והנפוחות, נוצץ וכאילו מזמין לבוא לבקר בתוכו, וזה בדיוק מה שעשיתי, עליתי ונשכבתי עליה, כיוונתי בידי את הזקפה הנוקשה אל אותו חריץ רטוב ומזמין והתחלתי לתקוע אותו לכוס הרטוב והחם שלה, חודר לאט, כמו שהיא אוהבת, כמו שגם אני אוהב, להרגיש את הרטיבות השמנונית החמה העוטפת את הזין הנבלע ונעלם בין רגליה.

רגע שכבתי עליה ככה, כל הזין בפנים ואני לא זז, רק מצמיד את גופה למיטה ומרגיש את שדיה הרכים נמחצים לחזה שלי. "כן, ככה, אני אוהבת להיות השרמוטה שלךָ" היא לחשה כשהתחלתי לפמפם אותה, הפעם התחלתי לאט, נהנה מהשפשוף הנעים בין השפתיים ובנרתיק המשומן שחיבק באהבה את הזין המחליק בין קירותיו, "כן, תמשיך, עוד, פאק! איזה בת מטומטמת יש לי, איך היא לא מבינה שהיא מפסידה" ו…שתי גמירות חזקות היא גמרה לפני שגם אני גמרתי, הפעם לצערי לא ביחד.

"הדיל שלנו ממשיך?" שאלתי אותה כשהתלבשתי ללכת, "כי בשישי אנחנו שוב נפגשים".

"ממשיך," והיה לה חיוך זימתי על שפתיה, "אבל אל תשכח את התנאי שסיכמנו!"

בשישי הלכנו למסיבה, התמזמזנו קלות במסיבה, התמזמזנו ארוכות בספסל האחורי באוטו של אמא שלי, התנשקנו בתשוקה בחדר המדרגות אבל ללכת עד הסוף לא הלכנו אבל החשוב הוא שקבענו לצאת שוב לסרט ביום שני ו…בבית, למרות השעה המאוחרת, שלחתי לאמא שלה את הודעה שהפכה כבר שגרה "כואב חזק ב- 🥚🥚!".

"מסכן, מרחמת עליךָ😊😊, קבעתם המשך?" חזרה מייד התשובה.

"כן, סרט בשני" עניתי.

"ביום ראשון אודיע כשאני חוזרת, אם עוד יבוא לךָ תעלה😊".

"יבוא לי, יבוא לי😊" לא התאפקתי ושלחתי מסרון חזרה.

ביום ראשון עליתי אליה והזדיינו רק שדנה חזרה מוקדם יחסית אז היה לנו זמן רק סיבוב אחד וזה היה התור של אמא של דנה לבחור והיא בחרה שאני ארד לה לפני שאני מזיין אותה וזה מה שעשינו, ירדתי לה, נותן לה את הגמירה הראשונה ואז זיינתי אותה בטוטה כשהיא שוכבת על הבטן עם כרית גדולה מתחת לאגן והענקתי לה עוד שתי גמירות והפעם הגמירה האחרונה שלה התלכדה עם זאת שלי לכדי גמירה משותפת.

ביום שני דנה ואני הלכנו לסרט, בקולנוע היא לא התנגדה כשדחפתי לה יד לחזיה ומשמשתי לה את הציצים, שוב התנשקנו ממושכות בחדר מדרגות ואפילו היא הסכימה לעלות לחדר שלי ושם עשינו 69 ארוך ומפנק אבל בסוף היא דרשה ממני לגמור בחוץ, כאילו מישהי אי פעם נכנסה להריון דרך הפה, ולכן על ללכת עד הסוף בכלל לא העזתי לבקש ממנה, ועדיין, לפני שנפרדנו, קבענו לצאת לפאב לשתות קצת, לא רק כי ככה הרווחתי עוד זיון אצל אמא שלה אלא כי אולי, עם קצת-הרבה אלכוהול, היא תשכח את הנדר שלה ותסכים ללכת עד הסוף.

ליוויתי אותה במדרגות, אפילו התנשקנו שוב ליד הדלת שלה ו…"כואב ב- 🥚🥚 😊" שלחתי את המסרון לאימא שלה עוד לפני שחזרתי לחדר שלי.

"לא נורא, מחר יעבור, אבל רק אם קבעתם שוב! 😊😊" חזרה מייד התשובה.

"קבענו" עניתי.

"פנוי בבוקר? מחר אני עובדת אחה"צ".

"פנוי" עניתי

"אז אני אקרא לך שדנה תצא".

למחרת בערך קצת לפני עשר היא קראה לי, "נו הוואֶבוס עדיין כואבים?" היא חייכה כשפתחה את הדלת.

"מאד" חייכתי אליה חזרה ועשיתי פרצוף קצת אומלל.

"בוא, בדיוק הכנתי קפה," היא הזמינה אותי להכנס, "אספרסו זה בסדר?" היא שאלה כשהגענו והתחילה להכין במקינטה.

ישבנו משני צידי האי ושתינו את האספרסו שנעמי הגישה לי עם בישקוט, "זה הדייט החמישי שלנו, אני סופרת גם את ההוא, הראשון, זה שלפני ההסכם," היא חייכה לעברי כשסיימתי, "והיום זה תורךָ להחליט איך עושים" היא הוסיפה, "אז בוא, אני מיוחמת!" ציחקקה.

ברגע הראשון הדיבור על הדייט החמישי לא הזכיר לי אבל כשנכנסנו לחדר השינה וראיתי את בקבוק ג'ל הסיכה הסגול שעמד על השידה שלצד המיטה האסימון נפל לי ואם הייתי צריך עוד אסמכתא היא שאלה בקול מתחנחן "אז איפה אתה רוצה להכניס לשרמוטה שלךָ?".

"בטוכעס" חייכתי אליה והרגשתי איך הגבר-גבר שלי נמתח לשיאו.

"בועז," היא אמרה בקול מתפנק, "בטוכעס זה בסוף, אחרי שתוקעים לי שם אני לא יכולה להמשיך אז אולי, קודם, לפני," היא הסמיקה, "תרשה לי לרכב עליך קצת ואחר כך אני מבטיחה להעמיד לך מחדש" המשיכה באותו קול מתפנק.

"מקובל, תתפשטי!" והתחלתי להתפשט בעצמי.

שכבתי על הגב והיא רכבה עלי, דוהרת לעבר האורגזמה השניה שלה,  האמת שאני אוהב את התנוחה הזאת, היא עושה את העבודה ואני נהנה. אחרי הגמירה הראשונה שלחתי ידיים ושיחקתי לה בציצים, לש ומקפיץ והיא ציחקקה בהנאה, "אתה אוהב חזה מוקפץ" היא ציחקקה אחרי עוד הקפצה של שניהם, "כן, תמשיך, גם אני אוהבת את זה" עודדה אותי, "כן, הנה, הנה!" גם הגמירה השניה הכתה בה, חזקה, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק ואת הפטמות שהופכות אבן צור ומוללתי אותן, "כן, עוד, רוצה עוד, אני יכולה להמשיך?" היא שאלה בקול מתחנן.

"תרגישי חופשי, תחגגי, אני לרשותךְ אבל רק עד שגם אני אגמור" חייכתי אליה, "כי אחר כך זה אני שאחגוג בטוסיק שלךְ" והחיוך שלי התרחב.

נעמי, אמא של דנה, חגגה, דהרה אל עבר עוד אורגזמה חזקה במיוחד, כזאת שסחטה ממנה גניחות הנאה קולניות והתנשפויות של זימה וחשק, "כן, אני חוגגת," היא התנשפה בכבדות כשהגיעה אל הקצה, "כן, אני בגן-עדן!" צווחה באותו קול צרוד וארוטי, "כן! הנה! גומרת! גומרת! הנה!! גומרתתת!!!" היא גמרה ואני הצטרפתי, מרים את ישבני ואותה היושבת עלי, מרגיש איך אני חודר הכי עמוק שאפשר, מרגיש את הכיווץ החזק בנרתיק שכאילו סוחט אותי ומשפריץ! גומר! גמירה מהנה, משחררת כזאת.

שכבנו זה לצד זה על הגב, מתנשפים ובוהים במאוורר התקרה המסתובב לאיטו, שולח אוויר רענן לעברנו. "אתה יודע," היא לחשה לי פתאום במין קול חרמני, "מאז שהתחלת לטפל בי כאן בגינה שלי," והיא אחזה בכף ידי והצמידה אותה לכוס הרטוב שלה, "אני שוכבת בלילה במיטה עירומה, נזכרת איך עָדַרְתָּ וחָרַשְׁתָּ לי שם, איך הִשְׁקְתָה את הגן הצמא שלי, ואני עושה ביד, תוקעת לי אצבע ומְאוֹנֶנֶת".

"אמא של דנה, את שוכבת עירומה?" ציחקקתי.

"כן, עירומה, ומְאוֹנֶנֶת כמו בת-טיפש-עשרה מיוחמת," היא נאנחה בתשוקה, "ועכשיו בוא נעמיד לךָ, התחת שלי כבר לא יכול לחכות".

נעמי, אמא של דנה, ירדה ומצצה, ממצמצת בשפתיה כאילו טעמה סוכריה מתוקה כשהכניסה את הזין המצופה במיצי הגמירה של שנינו לפה והתחילה למצוץ, מוצצת בתאווה ומשחקת לי בעדינות בביצים עם היד ואצלי הכל שם התעורר מחדש, נעמד ונמתח, חודר לגרון והיא לא מפסיקה, הראש שלה עולה ויורד, השפתיים שלה משפשפות עור הזין המתוח והשיניים מתופפות עליו בעדינות מגרה והוא, בתגובה, נעמד והתקשה עוד יותר.

"זהו, הגיעה שעת הביקור" היא הפסיקה למצוץ וציחקקה, "עשית את זה פעם?".

"כן," עניתי במין גאווה, "אפילו יותר מפעם".

נעמי הושיטה יד, לקחה את בקבוק ג'ל הסיכה והגישה לי אותו, "אז אתה יודע מה לעשות" היא נשכבה על הבטן, סידרה כר גדול מתחת לכוס שלה ופישקה את פלחי ישבנה בידיה, "הרבה, הוא גדול הגבר-גבר שלךָ" השלימה בקול מתחנף.

ידעתי מה לעשות ועשיתי, זילפתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה בפי הטבעת ועיסיתי אותו, חודר עם האצבע ומותח אותו, בעדינות, לא בכוח, מכין את הפתח לקראת חדירה.

"בוא תכניס לי" היא גנחה בתשוקה, מפשקת חזק יותר את פלחי ישבנה. עליתי עליה, נשכבתי, הרמתי אגן וכיוונתי עם היד את הזין לפתח המשומן, לוחץ מאט ומנסה לחדור, "לאט," היא לחשה ואני הגברתי את הלחץ, "וואו, לאט, הוא גדול" היא גנחה בכאב מהול בתאווה כשראש הזין חדר לפי הטבעת שלו, מרחיב ומותח את הפתח המכווץ, "פוּ," היא התנשפה בנשיפות כלב מהירות ככל שחדרתי יותר, "וואו, גדול התותח שלךָ,"  המשיכה באותן התנשפויות מהירות, "וואו, התגעגעתי, הרבה זמן לא ביקרו לי שם, בתחת", היא שיחררה את פלחי ישבנה ומתחה את ידיה לצדדים, תופסת חזק בסדין, נאחזת בו, "תגיד לי משהו, תגיד לי שאתה אוהב לזיין ת'שרמוטה בתחת" היא לחשה לי בקול מגורה כשכל הזין היה תקוע עמוק בתחת שלה.

"כן," לחשי לה חזרה וחייכתי לעצמי, חיוך גאווה כזה, "אני אוהב להכניס לךְ בתחת," התחלתי לפמפם אותה, לאט, נהנה מהחיכוך הנעים של פי הטבעת המתוח סביב הזין שלי, "כן, את השרמוטה שלי, את השרמוטה שאני חוגג לה בתחת" הגברתי את הקצב, "כן, את מתה על הזין שלי, תודי!".

"כן," היא ענתה בלי היסוס, "אני מתה על הזין שלךָ!", "אני מתה על מה שהשחלת לתחת שלי," התנשפה בכבדות והרגשתי איך היא מתקרבת לאורגזמה, "כן, זיין אותי, זיין את אמא של דנה בתחת, זיין ת'שרמוטה שלךָ, כן, הנה! כן!!" והרגשתי איך היא נמתחת לרגע ואז כל גופה רפה באחת, "כן, תודה, אמא של דנה גמרה," התנשפה בכבדות, "כן, תמשיך, עוד תמשיך" היא ממש התחננה "אמא של דנה אוהבת שאתה חוגג לה בתחת!".

המשכתי עוד קצת,  לא הרבה, ואז גם אני גמרתי, ממלא לה את התחת בשפיך חמים וסמיך, רגע עוד שכבתי עליה ואז התגלגלתי, שוכבים זה לצד זה, אני על הגב והיא על הבטן, שוכבים, מתנשפים ושותקים.

"עכשיו לך, אני צריכה קצת לנוח" היא שברה את השתיקה שהייתה. קמתי והתלבשתי, היא המשיכה לשכב, מביטה בי, "בוא, אני אלווה אותך לדלת" היא קמה וראו שכואב לה בתחת, "מה??" היא שאלה, מחייכת, כשראתה את החיוך על פני, לא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך היא הולכת, "ככה זה שאוכלים גדול כמו שלך אחרי כל כך הרבה זמן שלא ביקרו לי שם," היא חייכה מין חיוך מאולץ, "אבל שווה, תאמין לי, מעכשיו אתה יכול לבקש בכל פעם שבא לךָ, אבל רק כשאתה אומר איך עושים, לא כשאני!".

יומיים אחרי דנה התקשרה אלי, כבר חשבתי שהיא רוצה לבטל את הדייט אבל לא, "בוז'י," היא התחילה בקול מתחנף משהו, "אולי במקום לצאת תעלה אלי, אמא שלי הולכת לישון אצל חברה וליין אני כבר אדאג" אז הסכמתי, מה אכפת לי איפה שותים העיקר שתשתה ותהייה עליזה.

בשמונה בערב עליתי אליה, להפתעתי היא הייתה לבושה רק בחלוק שקשור ברישול ויכולתי לראות שהיא בלי חזייה אבל עם תחתונים. "בוא ניקח בירה, היין כבר נושם בסלון" היא חייכה לעברי, עברנו במטבח, לקחנו לנו בירה מהמקרר והלכנו לחדר שלה, בקבוק יין פתוח ושתי כוסות אכן חיכו שם על השולחן שלפני הספה.

התיישבתי על הספה והיא לידי, נצמדת. היא לקחה את השלט ביד ולחצה כמה לחיצות, הטלוויזיה נדלקה ואיתו ה-DVD ולהפתעתי על המסך הוקרן סרט כחול, הבטתי בה והיא חייכה, "מה?? שאלה בקול מתמם, "אהבת את זה, רציתי שתהיה אווירה" והיא צדקה, כשהיינו חברים הייתי עושה לה את זה בחדר שלי, אני זה שהמצאתי לזה את המושג לעשות אווירה.

עם יד אחת שתיתי בירה, עם השניה ליטפתי את הירך שלה, בהתחלה באזור הברך ולאט לאט עולה. דנה הייתה קצת יותר אגרסיבית, היא פתחה לי את המכנסיים, שלפה את הזין והתחילה לשפשף לי אותו, להעמיד לי, אז דחפתי לה כף יד אל תוך התחתונים וליטפתי עם האצבע את השפתיים הרכות.

להפתעתי כשחדרתי מעט עם האצבע אל בין השפתיים, מרגיש כמה היא רטובה שם, היא לא עצרה אותי כמו תמיד, היא רק נשענה לאחור, עצמה עיניים, גנחה מין גניחת הנאה והמשיכה לשפשף לי. "בוז'י," היא לחשה לי בקול מגורה כשעמד לי תותח וכבר חשבתי שהיא הולכת לעשות לי ביד עד שאגמור, "תנשק אותי" היא הגישה לי את שפתיה והתנשקנו, נשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה רק שפתאום היא קטעה אותה, נשענת שוב לאחור, "בוז'י, אני אוהבת אותךָ," וראיתי שהיא מסמיקה, "ו…אהה…החלטתי שאני רוצה להיות החברה שלךָ ואני מוכנה לשלם את המחיר".

אני לא מטומטם, הבנתי ישר על מה היא מדברת ועדיין "מחיר? איזה מחיר?" התממתי.

"אתה יודע, לוותר על עיקרון הבתולה שלי וללכת איתךָ עד הסוף" והיא הסמיקה יותר.

"את מתכוונת," חייכתי אליה, "לתת לי לפתוח אותךָ?"

"אהה, כן," ועכשיו היא הייתה בטוחה בעצמה, "לתת לךָ לפתוח אותי, לתת לךָ להכניס את הפין שלךָ לפות הרטוב והחם שלי" והיא ציחקקה ומזגה במהירות יין לשתי הכוסות והגישה לי כוס, "קח את זה ובוא, זה לרגע אחרי!" היא קמה והושיטה לי יד, "בוא, לפני שאני אתחרט".

כבר לא בתולה

הנחנו את הכוסות ליד המיטה שלה והתחלנו להתפשט, לה לא היה הרבה מה להוריד, את החלוק היא פתחה והחליקה לרצפה ואחריהם הורידה גם את התחתונים ופרשה במרכז המיטה מגבת גדולה שהכינה, "אמרו לי שלפעמים יש דם" הסמיקה ונשכבה על המגבת, על הגב, ופישקה רגליים, "בוז'י, אבל תנשק אותי כשאתה פותח אותי" היא לחשה לי כשעליתי ונשכבתי עליה, מכוון בידי את הזין למקום הנכון.

שפשפתי את ראש הזין בין שפתי הכוס שלה, בעיקר כדי לגרות אותה אבל חדרתי מעט, מספיק כדי לגלות שהיא רטובה שם בפנים, "בוז'י, אני לא מוגנת אבל אתה יכול לגמור לי בפנים, הכנתי פוסטינור" היא לחשה ועצמה את עיניה, "ובוז'י לאט" היא לחשה ונישקתי אותה על השפתיים, נשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה, דנה חיבקה אותי והתחלתי לדחוף, לאט, כמו שביקשה. לרגע אני חושב שהרגשתי את הקרום מתנגד והיא נעצה את ציפורניה בגבי, אבל עוד לחיצה ו"כן," היא גנחה כשכל הזין היה תקוע עמוק בין רגליה, "הרגשתי אבל לא כאב," היא כאילו התאכזבה, "בוז'י, אני אוהבת אותךָ" היא לחשה, "עשית אותי אשה, עכשיו תזיין אותי, תראה לי מה הפסדתי".

זיינתי אותה, התחלתי לאט ולאט-לאט הגברתי את הקצב, יוצא כמעט עד הסוף ונכנס חזרה, משפשף את כל הזין בין השפתיים העוטפות אותו, מחליק בנרתיק הרטוב והחם שלה. בהתחלה היא שכבה מתחתי ושתקה אבל בשלב מסויים התחילו גניחות ההנאה, קודם סתם הברות ואז "כן, זה טוב, כן, תזיין אותי" היא לחשה בקול חרמני, "כן, זה טוב לי," היא חייכה ושוב התנשקנו, "כן, דנה אוהבת את זה," היא הפתיעה אותי, בדיוק כמו אמא שלה קוראת לעצמה בשם, "כן, זה נעים לי מה שאתה עושה לי בפושפוש" היא ציחקקה בקול מתפנק, "כן, הנה," היא נעצה ציפורניים חזק בגבי, "הנה! גומרת! הנה! גומרתתת!!!" הרגשתי איך היא נמתחת ואת הרעד העובר בגופי ואז הוא רפה, "בוז'י, גמרתי," היא חייכה מאושרת, "אני יכולה עוד?" לחשה בקול מתפנק.

המשכתי ואפילו הגברתי את הקצב, מזיין אותה חזק ומהר, מרעיד את גופה בכל נעיצה וסוחט ממנה הברות של הנאה חסרות פשר ו"כן, תמשיך" תאוותני, "הנה עוד אחד בא" היא בישרה לי על הגמירה השניה שלה, גונח ומתנשפת בקול, "בוז'י, הנה, דנה גומרתתת!!" היא צרחה במין אקסטזה כזאת, "כן, תודה" היא התנשפה, "עוד," הוסיפה באותו קול חרמני מתנשף, "כן, זה טוב, עוד, בבקשה, עוד"

הייתה גם שלישית, לצערי לא ביחד, היא גמרה ורגע אחרי גם אני, "בוז'י! בפנים!" היא צרחה ובמין אינסטינקט יצרי חיבקה אותי ברגליה ולחצה שלא אברח לה, "כן, אני מרגישה" היא המשיכה באותו קול מתפעל כשיריתי את המטח הראשון בתוכה, "כן, זה טוב" היא גנחה במין הנאה עילאית כשהמשכתי ורוקנתי את הביצים המלאות שלי עמוק בכוס שלה, "זה טוב, אני אוהבת את זה" היא חייכה חיוך מאושר, "בוז'י, אני אוהבת אותךָ" היא אחזה בשתי ידיה את ראשי והצמידה שפתיים בנשיקה ארוכה.

"בוז'י, אני מצטערת, הייתי מטומטמת, הייתי צריכה להסכים כבר מזמן" היא לחשה לי כשהיא שוכבת בחיקי מכורבלת ומוחצת את שדיה אל צלעותיי, "אמא צדקה, אני מטומטמת" ואני לא יודע למה אבל האזכור של אמא שלה הזכיר לי משום מה את מה שאמא שלה סיפרה לי, שהיא שוכבת עירומה ומאוננת, ופתאום ניקרה במוחי המחשבה שאולי גם עכשיו אמא שלה שוכבת עירומה ומאוננת? ו…"אמא שלךְ ערו" לחשתי לה.

"מה??" היא קפצה ואז קלטה מה יצא, "בוז'י, מה אתה ילד? אמא שלךְ ערו-מה" היא צחקה, "לא התבגרת? מה אתה עוד בגן?"

"בצחוק," חייכתי אליה ונישקתי אותה, "לא יודע, יצא לי, וחוץ מזה לא רק אמא שלך אמרה לך, גם אני אמרתי לךְ"

"צודק, סליחה, אני אפצה אותךָ, אם אני אעמיד לך תזיין אותי שוב?" היא שאלה בקול מתפנק.

"ברור" חייכתי אליה, "יש לנו הרבה חוסרים להשלים".

קודם שתינו את היין, אחר כך היא מצצה לי והעמידה לי אותו מחדש ואז זיינתי אותה, הפעם בדוגי, היא על ארבע על שפת המיטה ואני עומד, אוחז חזק במותניה וטוחן אותה, נותן לה עוד שלוש גמירות לפני שגם אני גמרתי ולצערי שוב לא ביחד אבל היה גם סיבוב שלישי, שוב שתינו יין, שוב היא מצצה לי והעמידה אותו ושוב זיינתי אותה, במיסיונרית, שוכב עליה, מזיין בהנאה, נותן לה עוד שתי גמירות רק שהפעם השלישית שלה התלכדה עם זאת שלי לכדי גמירה משותפת, "הכי טוב ביחד" חייכתי אליה.

"כן" היא גנחה בקול רווי הנאה.

"פתחתי אותה!" שלחתי הודעה לאמא שלה כשחזרתי הביתה, אולי זה לא פּוֹלִיטִיקָלִי קוֹרֶקְט לשלוח הודעה כזאת לאמא של מי שפתחת אבל זה מה שיצא לי, רק שאז באה התשובה המפתיעה "פאק! ומה יהיה איתי?".

ברגע הראשון התבלבלתי אבל אז הרגשתי איך בבת אחת שוב נעמד לי והחרמן שבי ענה במקומי: "אם את צריכה עזרה תודיעי כשאת מגיעה ונדאג לךְ😊" ו…התשובה ממנה לא אחרה להגיע "צריכה, חוזרת ב-2, תתכונן!".

בשעה שתים היא הודיעה ועליתי אליה, קודם שתינו קפה והיא רצתה שאני אספר לה איך היה וסיפרתי, היה משהו סְלִיזִי בלספר לאמא איך זיינתי את הבת שלה, איך פתחתי את הילדה שלה! וזה גירה אותי אבל מסתבר שלא רק אותי, גם אותה, "נעמי מְ-יוּ-חֶ-מֶת!" היא הכריזה, מגלגלת ומותחת את המיוחמת, "בוא!" היא נעמדה, הורידה במהירות את התחתונים, הרימה את שולי החצאית והתכופפה אל השולחן, "בוא תכניס לי!" ולכזאת הזמנה לא אומרים 'לא', אז פתחתי במהירות את המכנסיים, הורדתי אותם עם התחתונים עד הברכיים, נצמדתי אליה מאחור, כיוונתי ובתנועת אגן אחת חזקה השחלתי אותה, נעצתי את כל הזין עד ששיער הערווה שלי נמחץ אל ישבנה, אחזתי במותניה והתחלתי לפמפם, לזיין.

כנראה שבאמת היא הייתה מיוחמת ברמות כי הגמירה הראשונה שלה הגיעה מייד, שניים שלושה פמפומים וה-"כן!!" שלה הרעיד את חלל החדר, "כן, זה מה שהייתי צריכה," היא התנשפה וגם בלי לראות את הפנים שלה ידעתי שהיא מחייכת, "כן, עוד, זיין אותי, דפוק אותי, חזק, כמו שרמוטה, כן, אני אוהבת להיות השרמוטה שלךָ, כן, תטחן אותי, כן! כן!! כן!!!" ועוד גמירה מהירה טלטלה את גופה.

עוד גמירה אחת הצלחתי להעניק לה לפני שגם אני גמרתי. "פעם אחת לא מספיק לי, בוא למיטה" היא הזמינה אותי ואני באתי. אחרי שהיא מצצה לי והעמידה לי מחדש עשינו את זה שוב, היא על הבטן עם שתי כריות מתחת שמבליטות את ישבנה ואני עליה, מזיין אותה, טוחן לה את הכּוּס או אולי כותש הוא המושג היותר מתאים לאותו זיון חזק ומהיר, נותן לה את עונתה בענק.

"וואו, היה טוב," היא התנשפה כשגמרתי ושנינו שכבנו על המיטה וסידרנו את הנשימה, "חבל שהסידור הזה נגמר".

"למה?" ציחקקתי, " אם את לא תספרי לה ואני מבטיח לא לספר, היא לא תדע ואפשר להמשיך," הסתובבתי לעברה וחייכתי אליה, "אם את רוצה כמובן, אין אונס".

"חרמן!" ולרגע היא הביטה בי במבט מאיים, "דווקא מתאים לי," היא חייכה, "מה אני צריכה לעשות?".

"כלום, כשנעמי מְ-יוּ-חֶ-מֶת," וחיקיתי את המיוחמת המתגלגל שהיא אמרה קודם, "תשלחי לי מסרון ונתאם, אבל רק כשדנה לומדת או עובדת!" התניתי, ופעם בחודש מותר לי לבקש בתחת" הוספתי עוד תנאי.

"מקובל," היא חייכה, "אז מעכשיו אני האמא השרמוטה של החברה שלךָ?" היא צחקה.

"האמא השרמוטה שפעם בחודש הולכת לאכול בתחת" הזכרתי לה את התנאי שהיא רק לפני רגע הסכימה לו.

"קטן עלי".

אפילוג או רוקד על שתי חתונות

כבר באותו ערב דנה ירדה אלי, הסתגרנו בחדר שלי והזדיינו עד העצמות, שלושה סבבים והיא לא ידעה שובע, טוב, באמת יש לה הרבה פערים להשלים.

רקדתי על שתי החתונות, בלילות הייתי רוכב על דנה, חוגג עליה בגדול, ופעם בשבוע לפחות, אחרי הצהרים כשדנה למדה או עבדה, הייתי רוכב על אמא שלה וחוגג גם עליה.

אחר צהרים אחד שכבתי על אמא של דנה וזיינתי אותה בתחת, מממש את האופציה החודשית שלי, כמו תמיד הזיון בתחת היה האחרון, לפניו היה זיון מיסיונרי שמילא לה את הכוס במנת שפיך לבנה וריחנית וכמובן מציצה כדי להעמיד אותו מחדש למנה העיקרית, התחת שלה ו…

הפעם החלטתי לכתוב לסיפור שני סופים, תחליטו אתם מי מהם אתם יותר אוהבים:

סוף ראשון:

אחר צהרים אחד שכבתי על אמא של דנה וזיינתי אותה בתחת, מממש את האופציה החודשית שלי, כמו תמיד הזיון בתחת היה האחרון, לפניו היה זיון מיסיונרי שמילא לה את הכוס במנת שפיך לבנה וריחנית וכמובן מציצה כדי להעמיד אותו מחדש למנה העיקרית, התחת שלה, זיון ארוך יחסית, בדרך כלל בתחת אני גומר יותר מהר מזיון בכוס אבל הפעם זה פשוט לא נגמר וכשזה סוף סוף קרה והוספתי עוד מנת שפיך חמימה הפעם לתחת שלה, היא לא קמה כמו תמיד ונשארנו לשכב במיטה ו… קרה מה שלא קרה אף פעם לפני, נרדמתי!

התעוררתי עם מציצה וכמעט התעלפתי, זה שלא חטפתי דום-לב היה רק נס, מי שמצץ לי היו דנה ואמא שלה! כן שתיהן שכבו עירומות משני צדדיי ומצצו לי, פעם זו מוצצת והשניה מלקקת את הביצים ורגע אחרי מתחלפות והזקפה לא אחרה להגיע, עמוד מתח גבוה התרומם בגאון בין רגליי ו…"אימו'ש," דנה חייכה אל אמא שלה, "את כבר חטפת, עכשיו תורי" ובלי הרבה הכנות עלתה והשתפדה לי והתחילה לדהור ו…"אימו'ש, גם לך מגיע פינוק אז שבי לו על הפרצוף שירד לךְ, אתה מסכים, נכון בוז'י" והפעם היא חייכה אלי ולי כל שנשאר זה לאשר ולה לעמוד על ברכיה מעל ראשי כשהיא מביטה בדנה, לרדת עד שהלשון שלי חדרה לכוס שלה ולהתפנן.

מה אני אגיד לכם? עשיתי כבר שלישיות לפני אבל כזאת לא עשיתי אף פעם, אמא ובת ואני מפנק את שתיהן, נותן להן את עונתן כשהן מתנשקות זו עם זו, נשיקה אמיתית, צרפתית רטובה עם הלשון שעוברת מפה לפה, גומרות ולא מפסיקות עד שגם אני גמרתי.

זהו, אני ממשיך לרקוד על שתי חתונות רק שהפעם זה הכל גלוי ופתוח, לדנה לא היה אכפת שאני דואג גם לעונתה של אמא שלה רק היה לה תנאי: רק עם אמא, לא עם אף אחת אחרת! ועד החתונה! רק שלגבי עד החתונה, על פי בקשה של אמא שלה, היא תיקנה ואמרה שהיא מוכנה לשקול מחדש כשנגיע לרגע.

 סוף שני:

אחר צהרים אחד שכבתי על אמא של דנה וזיינתי אותה בתחת, מממש את האופציה החודשית שלי, כמו תמיד הזיון בתחת היה האחרון, לפניו היה זיון מיסיונרי שמילא לה את הכוס במנת שפיך לבנה וריחנית וכמובן מציצה כדי להעמיד אותו מחדש למנה העיקרית, התחת שלה, והיינו כנראה שקועים בזיון, ביחוד כשאמא של דנה צרחה באותה אקסטזה מוכרת של זיון בתחת שהסתבר כאהוב עליה במיוחד, צועקת ומודיעה שהשרמוטה אוהבת את מה שדחפתי לה שם בטוסיק, כשפתאום שמענו את דנה צורחת: "אי-מאאא!!!" היסטרי, "מה זה?!?!" ואז כנראה ראתה אותי כי היא עברה אלי "בוז'י! יא מאניאק! יא בן זונה! מה אתה עושה על אמא שלי?!?? בוז'י, רד ממנה, מייד!".

הייתה מהומת אלוהים, אולי בגלל ההפתעה והבהלה פי-הטבעת התכווץ ולרגע לא הצלחתי לצאת ממנה, "זה לא מה שאת חושבת" צרחתי את המשפט הכי טיפשי שאפשר כשסוף סוף נחלצתי וניסיתי לגשת אליה.

"תעוף ממני! סוטה! אל תגע בי! תעוף! אני שונאת אותךָ! אני לא רוצה לראות אותךָ יותר בחיים!" היא התרחקה ממני במהירות כאילו הייתי מצורע, "קח ת'בגדים שלךָ ועוף! עוף ושלא תעז להתקרב אלי שוב!" היא המשיכה באותו קול עצבני ונסער, "איזה מטומטמת אני! איך נתתי לךָ! עכשיו אני מבינה למה אמרת לי אז 'אמא שלך ערו!' זה לא היה סתם, שכבת איתה גם קודם! איזה מטומטמת אני שלא הבנתי! עוף! עכשיו!! הלוואי שלא יעמוד לךָ כל החיים יא סוטה!" הוסיפה גם "ברכה" והיה ברור שאין עם מי לדבר אז התלבשתי במהירות והלכתי.

יומיים אחרי דנה עזבה את הבית ועברה לגור עם שותפה, לא לפני שדאגה לחסום אותי בפייסבוק שלה ולמחוק לי עוקב. גם מאִמא שלה לא שמעתי, חשבתי שהיא תתקשר אבל לא. שבועיים אחרי איזו חברה משותפת של דנה ושלי פגשה אותי והתעניינתי על דנה. הרכילות, היא סיפרה לי, היא שדנה לא סתם גרה עם השותפה, שהשותפה כבר מזמן יצאה מהארון ושיש רק מיטה אחת בדירה, אמנם מיטה זוגית אבל אחת, ושראו אותן מתחבקות ומתגפפות בפרהסיה ואפילו מתנשקות על השפתיים, בקיצור שהן זוג! ומחשבה חלפה במוחי שאולי, רק אולי, כל מה שקרה ביננו זאת הייתה דרכו של בונה-עולם לאותת לדנה שהוא ברא אותה לסבית😊.

לא אלמן ישראל, צ'יק-צ'ק גם אני מצאתי לי מישהי חדשה למשחקי המיטה, יזיזה, אחת שזורמת, פותחת רגליים ולא רק רגליים, אחת שאפשר לחגוג איתה בלי מחויבויות.

חודשיים אחרי, אולי קצת יותר, כשחזרתי הביתה, ראיתי את אימא של דנה בלובי של הבנין עומדת עם שני סלי-קניות עמוסים. התלבטתי, אחרי כל מה שקרה, אם להציע לה עזרה אבל הג'נטלמן שבי לא התאפק, אנחנו גרים בבנין די ישן בן ארבע קומות ללא מעלית והיא גרה בקומה העליונה, אז הצעתי לעזור לה והיא קיבלה את זה בברכה.

הכנסתי לה את הסלים למטבח ורציתי לצאת כשבמין דֶּזָ'ה⁻ווּ היא הציעה לי לשבת לשתות קפה קר עם שטרודל תפוחים וגלידה וניל, ואתם יודעים כבר שמול זה אני לא עומד אז ישבתי.

שתינו ואכלנו בשקט, לא מדברים. נעמי, אמא של דנה, שברה את השתיקה שסיפרה לי שדנה והיא רבו אחרי מה שקרה באותו אחר צהריים, שדנה האשימה גם אותה שבגללה היא כבר לא בתולה, ושדנה עברה לגור עם חברה אבל התביישתי לשאול אותה אם השמועה נכונה.

שוב שתיקה, ושוב נעמי שברה אותה. "בוז'י," היא חייכה מין חיוך מתחנף, "אני יכולה לבקש ממך משהו? אתה לא חייב להסכים".

שוב שניה של היסוס, שוב דֶּזָ'ה⁻ווּ, בסרט הזה הייתי כבר פעם, ועדיין "תנסי" לא התחייבתי.

"אני צריכה שתעביר בי משחולת," היא הסמיקה, "אני מתגעגעת להיות שוב השרמוטה שלךָ" היא הסמיקה עוד יותר.

"ומה ייצא לי מזה?" חייכתי אליה.

"מה אתה רוצה?" היא ענתה בשאלה משלה.

"את התחת שלךְ!".

"קיבלת," היא חייכה, "אבל רק פעם בחודש" הוסיפה בקול מתחנחן.

"אם פעם בחודש אז בשאר הפעמים אני גומר לך בפה ואת בולעת".

"סחטן," היא ציחקקה, "קיבלת, זהו? בוז'י בוא! בוא כי נעמי מְ_יוּ_חֶ_מֶת!!" והיא משכה במיוחד את המיוחמת, "בוא תכניס לשרמוטה שלךָ" היא הזמינה אותי אל חדר השינה אז הלכתי ורכבתי עליה, תראו לי גבר אחר במקומי שלא היה עושה את אותו הדבר.

 ועכשיו כל שנשאר לכם ולכן זה לכתוב בתגובות איזה סוף אהבתם יותר (ואם אפשר גם למה?)

[i]  MILF : Mother I'd Like to Fuck

Loading

8 מחשבות על “אימא שלך ערו?”

  1. הסיפור מושלם.
    הסוף הראשון יותר כיפי, הסוף השני יותר מציאותי. ומכיון שזו פנטזיה, נלך על הסוף הראשון 🙂

    הגב
  2. אהבתי יותר את הסוף הראשון אם היה לו המשך, השני לדעתי מוריד מאיכות הכתיבה שלך הסיפורים שלך בדרך כלל עם יותר אקשן שלישיות וסקס ללא הגבלה מאשר סוף יפה של לסבית ודיאלוג חוזר עם האמא היה מתאים שם איזה חלק ב של חתונה ומשחקי שליטה אולי גם סחיטה ומשהו עם אמא שלו אבל בכל מקרה אם כבר התחלתי לכתוב בתגובות אציין לדעתי אתה אחד הכותבים בה הידיעה יש לך כישרון מטורף ואני מת על הסיפורים שלך

    הגב
  3. ברור שהסוף הראשון, זה פותח הרבה יותר אפשרויות להמשך. סיפור מחרמן, עשה לי זיקפה חזקה, נהניתי לאונן ולגמור ממנו

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן