אבא של יהלי 2

מאת סיגלית

לתחילת הסיפור

תמיד חשבתי מה יקרה אחרי הפעם הראשונה שאחצה את הקווים, ביום שאחרי, ביום שאדע שאחזתי בזין אחר שהוא של מישהי אחרת, ביום שבמקום לדמיין איך זה יהיה אוכל להיזכר איך זה היה.
אז הגעתי לרגע, ליום שאחרי, קמתי בבוקר והשיגרה היא שיגרה, השמיים כחולים והשמש זורחת וטל ואביעד משדרים ברדיו ומגכחים על אסנת מארק בנושא כלשהו, והחביתות על הגז והילדים לא רוצים לקום ו…. בקיצור הכל אותו הדבר.

אבל לרגע אחד ביום יש איזו נגיעה של עונג, דרך המחשבה שזה לא חייב תמיד להיות ככה ושאפשר לשאוף ליותר, אפשר להיות מסופקת.

הגעתי לעבודה, אני עובדת במחלקת שיווק בחברת הייטק, די משעמם האמת. מדי פעם חלפו לי מחשבות שמה המשמעות של כל זה אם אין תחושה, אין תחושה של אשמה ואין תחושה שגם זו מהות החיים, לא התאהבתי בו, באבא של יהלי אבל הרגשתי שאולי כל התפיסה של המעשה, של… סקס וזיונים… היא לא נכונה בתרבות שלנו.
אולי זה צריך להיות כמו ללכת לשירותים, כמו עוד איזה צורך קיומי שלנו.. וזה צריך להיות משהו שבשיגרה.
קיבלתי, סופקתי, המשכתי.
למה זה צריך להיות טאבו?! מה אם בעלי היה מכין לי כל בוקר חביתה במשך 10 שנים ופתאום אחליט שאני אוהבת חביתה שמישהו אחר מכין אז ברור שזה קצת מתסכל ויש היגידו שזה כפוי טובה אבל אי אפשר לתווכח על זה שיחד עם זאת זה מובן והגיוני. ואולי הסיבה היחידה שזה עדיין טאבו כי לרוב האנשים קשה להשיג את זה כלומר, יש 2 משוכות עיקריות שעל הראשונה הרוב מדלגים שהיא ההבנה שבא להם משהו חדש ומרגש ושאי אפשר לקבל סיפוק אחרי שחיקה של 10 שנים יחד עם הדינמיקה של ניהול בית וכל השיט שבא איתו, אי אפשר להיות כל היום במתח הזה של המטלות בבית כמו הרדמות, אמבטיות, החלפות חיתולים וניקוי חרא מהאסלה ולשמר את אותו מתח מיני ולהגיע ללילה באווירה סקסית ורומנטית זה פשוט לא עובד. זה כמו להכנס למקדונלדס ולצפות לאווירת ארוחה לאור נרות, זה אולי יקרה בסיטואציות מסויימות אבל נדירות.

והמשוכה השנייה בכל אופן, היא המשוכה שאף אחד כמעט לא עובר, היא המשוכה שמשמרת את הטאבו. אנשים מפחדים לשדר את המסרים ועוד יותר גרוע לא מצליחים לקבל אותם ולתרגם אותם לפעולות, וזה מהרבה סיבות שלא באשמתם. בגיל הזה יש חוסר ביטחון לגבי הניראות, יש פחד שנתויג כמקריפים, יש פחד שיפרשו את זה בחיוב ואז לא נדע לפעול יש גם את הפחד מהבן זוג ואיך הוא יגיב, אולי הבן או בת הזוג זו המשוכה השלישית. ובאמת בן הזוג שלי אורן לא היה שותף עד כה.

16:00 יוצאת מהעבודה, מגיעה לאסוף את הבן מהגן, חונה בחנייה ורגע אחרי האוטו של אבא של יהלי עוצר לידי וחונה גם הוא. שנינו יוצאים מהרכב, הוא לבוש יפה היום, מכנס בד בצבע אפור וצמוד שמחמיא לגזרתו, חגורה יפה וגברית וחולצה שחורה צמודה לגוף, מהחולצות היוקרתיות האלו שלא משדרות יוקרה, מראה "לא התאמצתי ואני נראה טוב כי לא לרמה של היופי שלי להתאמץ"

הוא מחייך מעביר עלי מבט סוקר מלמטה למעלה ואומר: היי סיגל, וואוו את נראית טוב היום, הייתה איזו ישיבה מיוחדת בעבודה שככה השקעת?

בום! רטטים רטטים, חום בבטן התחתונה. איך החתיך הזה מעז לשקר עליי ככה ולמה זה מרגיש טוב כל כך?! למה אני רוצה שישקרו אותי ואולי אני צריכה לרצות את זה יותר, "פייק איט טיל יו מייק איט" או רק פייק פייק פייק פאר וטו מייק איט מייק איט כן אני מייק איט קאם. סוף. אני הייתי סיגל ונראה לי נמסתי ממחמאה מסכנה בחנייה.

ואז נזכרתי שאני צריכה גם לענות במקום רק לעמוד ולנטוף שם כמו איזה ריבוע קרח שנפל ממגשית אז עניתי בציניות עם חיוך: דיי… תמשיך…
והוספתי גם תנועה מבטלת עם היד. אורן אתה נראה טוב היום מה עשית שונה או שזו חולצה חדשה? והוא ענה שהחולצה דווקא ישנה אבל הוא יודע שהיא נראית עליו טוב על הגוף והוא מת עליה.

ואז בדיוק אז הגיע הרגע שחיכיתי לו, השקט המביך הזה, השקט המביך הזה שמבטיח שיהיה פה משהו ושנותן את המקום לתפנית בשיחה לקטע מיני ואסרטיבי. אם היינו שני כלבים הוא היה מנצל את השקט הזה לטפס עלי מאחורה ולהתחיל לדפוק אותי פה בחנייה, אבל מה לעשות שאנחנו בני אדם תרבותיים אז ניצלתי את השקט הזה ואת כל התרבות שבי ושאלתי: אתה רוצה שנעשה פליידייט אצלנו הפעם כי אורן חוזר מאוחר ואני חרמנית אש ורוצה ש…. ואז הוספתי בלחישה: רוצה שתטפס עלי בדוגי…

בזווית העין ראית את אמא של יונתן בוחנת אותנו במבט מוזר וקצת נעלב שאף אחד מאיתנו לא מברך אותה לשלום.

אספנו את הילדים והפעם אני הובלתי לכיוון ביתי, הנחנו את הילדים בסלון בפינת המשחקים, רק שמרוב הריגוש לא תיווכנו כמו שצריך ולא נתנו להם לשקוע באיזה משחק אז ברגע שנכנסנו לחדר השינה המשותף שלי ושל אורן בעלי (אוי כמה שזה הרגיש רע וטוב) יהלי נכנסה וביקשה את אבא שלה שישחק איתם, הוא קם וניסה לתת להם קוביות מגנטיות כאלו, התקדם לעבר החדר וסימן לי עם העיניים לקום, אני התרוממתי מהכסא שבאי שבמטבח כמו שחקן ספסל שיודע שהוא הולך לתת גול או לקבל אני הולכת לקבל…

נכנסנו פנימה סגרנו את הדלת אבל לא טרקנו, נדבקנו אחד לשנייה כמו היה בינינו מתח חשמלי שחיכה להיפגש, משיכה מטורפת, לא סתם קוראים לזה משיכה כי באמת יש איזה כח נסתר שמושך אותנו אחד לשנייה ואולי עדיין לא גילו את זה אבל הוא מתפרק ונטען דרך השפתיים.. הרגשתי את הידיים שלו מטפסות לשיערי תוך כדי שהשפתיים שלו מוצצות את השפתיים שלי אבל אז… הדלת נפתחה, והתנתקנו באותה מהירות שבה התחברנו כן יהלי. הוא קצת צעק אבל עידן את הצעקה בסוף המשפט ויצא לו "יהלי" חמוד כזה… בוא תשחק איתנו אמרה יהלי ובני בעקבותיה…

אוקיי, ענה אבא של יהלי, אבל אז נכנסה בי האסרטיביות כי יש פה אישה עם צרכים ואם את רוצה להיות אישה חזקה, אישה עצמאית, אישה שתקבל בדוגי ותהיה מסופקת.. את צריכה להיות אסרטיבית ולעמוד על שלך כדי להעמיד את שלו. אני מצטערת ילדים שלא הצעתי לכם כלום לאכול, לא יודעת איך שכחתי, רוצים גלידה?

כןןן! צעקו שניהם בשמחה, לא חשבתי אחרת, ובמקום להכין להם אוכל אמיתי שתותנה בקינוח של כדור גלידה אחד לכל ילד, עברתי על כל החוקים הלא כתובים של פליידייט, באמת כל החוקים…

לקחתי קערה ולא כוס, ושפכתי לשם מנה שלא הייתה מביישת את גולדה לגבות 99 ש"ח עליה לא כולל דמי משלוח של וולט עד הבית. פתחתי ערוץ לוגי ליתר ביטחון ושיאכלו יותר לאט, ומזגתי להם סירופ שוקולד מלמעלה. וידאנו ששניהם יושבים, והפעם אני סימנתי לו לקום עם העיניים ולחשתי לו בלחישה סקסית שבחיים לא חשבתי שאני יכולה לבצע מבלי להישמע פתטית, הייתי בשיא הביטחון שלי כנראה בגלל האסרטיביות ובגלל שמדובר במגרש הביתי שלי אצלי בבית. אז לחשתי לו בכל אופן: קח איתך את השוקולד.

נכנסנו לחדר השינה והמשכנו מאיפה שהיינו רק בקצב יותר מהיר כאילו יש שעון חול עשוי גלידה מרחף מעלינו. הורדתי לו את החלה השחורה ויכולתי להריח את שאריות הבושם שכנראה התיז על עצמו באותו הבוקר והיה לו ריח משגע והוא לעומת זאת הסניף את שיערי וידיו עברו על גבי נוגעות ומגששות על חולצתי, לבשתי חולצה פשוטה ירוקה צמודה עם מחשוף גדול וגופייה לבנה מתחתיה

הוא חזר לנשק אותי והכניס את ידיו החמות אל תוך חולצתי והרגשתי את ידיו על המותניים מטפסות על הצלעות למעלה, אבל היום אני לוקחת פיקוד ואני אסרטיבית. אז התנתקתי ממנו לרגע קטן כדי להסיר מעלי את החולצה ומיד לאחריה את הגופייה ונשארתי עם החזייה השחורה שלי בלבד רואה את מבטו מהופנט בחזה שלי ששופע מהחזייה הצמודה שלי. התחלתי לנשק אותו בחזה, יורדת לכיוון הבטן מוצצת את החלק העליון של בטנו כמעט עד כדי היקי, ומסתכלת על החגורה ומורידה אותה, יורדת על ברכיי ומפשילה את מכנסיו, מביטה באיברו הזקור והקשה שבולט מתוך תחתון לבן ומעט שקוף, ממש מול עיניי אבל אז החלטתי לדחוף את גופו למיטה, זה הזמן… הוא נשכב על גבו בתחתונים לבנים בלבד, התקדמתי אליו בצעדים איטיים כשאני עם ג'ינס כהה צמוד, חזייה שחורה והתכופפתי בתנועה חדה להרים את הסירופ שוקולד, פתחתי את הפקק והחלתי לכופף את המיכל וללחוץ חזק לכיוון החזה שלו, רואה שובל דק של שוקולד מתחיל לנזול ואני מורידה את היד לכיוון תחתוניו ומסירה אותם תוך כדי שאני לוחצת חזק על הבקבוק ומלכלכת אותו או יותר נכון ממתקת אותו בשוקולד על כל גופו מהחזה ופס ארוך עד לזין הקשה והגדול שלו שכבר הייתי מתה לטעום.

נתתי לו מבט והתקדמתי עליו נשענת עם החזה שלי שמרגיש נמחץ על כתפיו ומתחילה ללקק את הצוואר שלו ויורדת בעקבות שביל השוקולד למטה, כאשר מדי פעם אני מוצצת חזק יותר את עורו החם והטעים. הגעתי אל הבטן וסטיתי ימינה לכיוון המפשעה שמתחברת עם הירך והתחלתי ללקק כאשר כל הלשון שלי בחוץ את החלק הפנימי של ירך שלו לכיוון הביצים שלו שהיו חלקות, מגולחות ומרוחות בשוקולד מפתה, מתקדמת לאט לאט ובסוף מגיעה לביצים שלו ומתחילה למצוץ אותם ולשחק איתם ומלקקת את החלק שמתחת לאשכים לכיוון הישבן ורואה אותו מתמוגג ומתחיל לגנוח מעט ולהתפתל… ואז הורדתי את הידיים שלי שהיו מונחות על החזה שלו לכיוון הבטן ובידי הימנית אחזתי בכלי שלו מתלכלכת משוקולד והתחלתי להביא לו ביד ולמרוח לו את השוקולד על כל האיבר באופן שווה. מתבוננת בתפארתו ואז בעיניו ומכניסה את האיבר היפה שלו לפיו, וטועמת ומוצצת ונהנית מכל רגע, עוצמת את העיניים ועולה ויורדת ושואבת ומוצצת ומלקקת ומחככת אותו על פנים הלחי שלו ושומעת ומרגישה אותו נהנה, מתמוגג, מתפתל ואז הרגשתי גם את ידו בשערי המלא מכתיבה את הקצב של המציצה ומתמסרת אליו כמו למנגינה משותפת שבינינו.. ליקקתי את כל השוקולד והרגשתי את ידו מושכת אותי למעלה כי הוא היה על סף גמירה וזה מוקדם מדיי…

הוא משך אותי בשיערי למעלה והתנשקנו וליקקנו אחד את השנייה עם הלשונות שלנו שהתחברו ורקדו ריקוד משלהם. ואז נזכרתי ששעון הגלידה נמס מהר.. ואין לנו הרבה זמן ואני עוד עם הגי'נס עליי… אסרטיביות סיגל, אסרטיביות! עכשיו אני חיבקתי אותו והפכתי אותו כשאני על הגב והוא מעליי, תפסתי אותו בשיערו השחור והתחלתי לדחוף מטה, כשהוא מלקק את צווארי תוך כדי שאני עוזרת לו ופותחת את אבזם החזייה נותנת חופש לחזה שלי, ללב שלי ולרצונות שלי לקבל את מה שהם כל כך זקוקים לו, הוא החל ללוש את השד הימני שלי ולמצוץ את הפיטמה כשהוא עובר עם היד השניה לכפתור הג'ינס שלי ומתחיל לפתוח אותם ואני מסייעת ומרימה את ישבני עד שהוא מצליח לפתוח את כולם ושני ידיי יחד עם יד אחת שלו מתחילים למשוך אותם למטה ומסירים אותם מעליי תוך כדי שהוא מוצץ את פיטמותיי שמתקשות ומכניסות אותי לטירוף. אני יודעת שהגלידה נמסה ברקע (שעון החול של הגלידה…) ומחליטה לזרז את הענייינים, מסירה לבדי את התחתונים הלבנים והספוגים שלי ומסמנת לו עם העיניים והוא מבין כי המשיכה המטורפת בינינו הושלמה עכשיו לכדי חיבור מיני, מושלם.

הוא תופס לי את הישבן ומסובב אותי בכח כשאני על המיטה שלי ושל בעלי אורן, עומדת בתנוחת דוגי שהמיטה הזו לא ידעה כבר כמה שנים (או בעצם לא ידעה מעולם כי מאז החלפנו מיטה לא נראה לי שעשינו דוגי) אבל בדיוק אז כשאיכשהו עם ההפרעות קשב שלי התחלתי לנדוד מהסיטואציה. משהו החזיר אותי למציאות, וזו הייתה לשונו של אבא של יהלי שהחלה ללקק לי את הכוס ולהכנס לתוכו כשאני נשענת על מרפקיי מקדימה ומרחיבה את ברכיי שעל המיטה מאחורה, עוצמת עיניים, מתמסרת ומתחילה לגנוח בשקט כשהוא עם כל ראשו בתוך ישבני מעביר את לשונו לאורך כל שפתיי האחוריות, מביא אותי לעוד דרגה של עונג בדרך לפיצוץ שאני מרגישה שיגיע.. (אם שעון החול של הגלידה לא יפסק קודם…) ואני דוחפת את ישבני לכיוון פניו ומתחילה לפמפם ומזיינת את פניו, מושיטה יד אחורה ומרגישה את הירכיים שלו ועולה עם היד לכיוון איברו ולא מגיעה אבל לשימחתי הוא מבין את הרמז ומתנתק מישבני ומתרומם מעט ומכין את איברו מול הכוס הרטוב שלי שמתחנן להמשכיות, הוא מחכך את איברו בשפתיי ומכניס מעט את הקצה, תופס את מותניי ונשכב מעליי כשאני מרגישה על גבי את חום גופו שמריח משוקלד ונדבר אליי מעט ולאט לאט מכניס את איברו יותר עמוק ומתחיל לפמפם אותי מאחורה בקצב איטי אני מרגישה מתמלאת וחשה חמה, למטה ובבטן ובלחיים שמאדימות ומוציאה קולות גניחה קלים ודקים נהנית מכל רגע,עוצמת את העיניים ומתמסרת לסיטואציה שאבא של יהלי אורכב עליי מאחורה כשהוא דבוק אל גבי ומתחיל להגביר את הקצב ומפמפם אותי חזק יותר כשהמיטה מתחילה לרעוד קצת, הוא תופס את המזרון בקצה שלו ומתחיל לדפוק אותי חזק יותר בקצב מהיר ועמוק ואני משתוללת הכל עולה לי ומתפוצצת שם לכדי אורגזמה שמרגישה ארוכה מהרגיל, והוא שם לב לכך שגמרתי ומוציא את איברו במהירות מסובב אותי על גבי עולה עליי כשברכיו משני צידיי ואיברו נמצא בין שני שדיי ומתחיל לאונן תוך כדי שהוא לש את החזה שלי ומתפוצץ בשני מטחים של זרע שעפים לכיוון הפה שלי והשיער ועוד מטח על החזה שלי שאני מורחת ונותנת לו עוד מציצת סיום שואבת את כל השאריות כמו שמלקקים תחתית קופסת גלידה טעימה.

זהו, הכל נמס לחלוטין ולא נותר כלום. היה טעים.

Loading

7 מחשבות על “אבא של יהלי 2”

    • המחבר/ת
      אקשיב לקהל ואתחיל לעבוד על סיפור שליטה נשית חדש, פרסום בקרוב 😉

      הגב
  1. די מיצית את הסיפור או טוויסט בעלילה או לעבור לסיפור הבא לא עשה לי את זה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן