לילה קסום בברזיל

סיפור מאת יובל

אחרי הצבא, כמו כולם, נסעתי לטיול ארוך לדרום אמריקה לנקות קצת את הראש, החלטתי שבטיול הזה אני לא כובל את עצמי עם לטייל עוד בן אדם ואני טס לבד עם ראש פתוח לפגוש אנשים חדשים.

את הטיול התחלתי בארגנטינה, כך הסתדר מבחינת עונות השנה ולאט לאט עליתי צפונה.

ניצלתי את האנגלית הסבירה פלוס שלי (ואת המשפטים שהצלחתי לחבר בספרדית) כדי לטייל גם עם אנשים מהעולם ולא רק עם ישראלים.

חודש לתוך הטיול, לאחר שביליתי שבוע בריו דה ז'ניירו בברזיל. תכננתי לנסוע לעיירת חוף בחלק הצפוני יותר של ברזיל להיזרק ולהירגע קצת.

האנשים שביליתי איתם בריו חזרו הביתה באותו שבוע כך שאת הטיול המשכתי לבד, זה לא ממש הטריד אותי כי כמו שאמרתי הייתי עם ראש פתוח להכיר אנשים חדשים.

תכננתי לעשות את הנסיעה הזאת באוטובוס, מכיוון שזו הייתה האופציה הזולה יותר. זה היה כרוך ב13 שעות נסיעה, לא חוויה כיפית במיוחד אבל לא משהו שלא עשיתי כבר במסגרת הטיול.

תכננתי לעשות את זה באוטובוס לילה.

הגעתי לתחנה שממנה יוצא האוטובוס, נכנסתי לקיוסק שהיה שם וקניתי לי כמה חטיפים וסנדוויץ' בכדי שיהיה לי לנסיעה.

כשהגעתי לאוטובוס רוב הנוסעים כבר עלו. שמתי את התיק שלי בתא המטען מסרתי את הכרטיס שלי לדייל שעמד בכניסה ועליתי להתיישב במקום השמור שלי באוטובוס.

מושבי האוטובוס היו מין סוג של כורסאות, כאשר יש שתי כורסאות צמודות בכל שורה. ובין כל שורה היו חוצצי פלסטיק שחילקו את האוטובוס לתאים והעניקו פרטיות למי שרצה.

כשסגרו את הדלתות הבנתי שאף אחד לא יושב ליידי, סגרתי את דלת הפלסטיק שבודדה אותי מהעולם החיצון והלכתי לישון.

לאחר שלוש שעות של שינה טובה האוטובוס עצר בחנות נוחות.

הדייל הכריז על 20 דקות הפסקה.

ירדתי לחנות, קניתי לי תה חם, הוצאתי מהתיק עוגיות חמאה שקניתי מבעוד מועד והתיישבתי על אחד מהשולחנות שהיו במרפסת החנות שקעתי בטלפון בשיטוט ברשתות החברתיות.

כשאני עם הראש בטלפון שמעתי קול נשי מולי אומר 'היי' עם מבטא אירופאי.

הרמתי את הראש וראיתי בחורה בלונדינית יפיפיה, היה לה לוק סקנדינבי עם שקית של דברים שהיא קנתה בחנות.

'אני יכולה קצת עוגיות?' ביקשה באנגלית בחיוך.

לאחר בהייה קצרה התעוררתי ועניתי לה 'בוודאי' והגשתי לה את שקית העוגיות.

היא לקחה 3 עוגיות והכניסה אחת מהם לפה והוציאה משהו מהשקית.

היה זה קרטון יין ושתי כוסות (בדרום אמריקה ניתן לקנות יין בקרטוני חלב כאלה. בדרך כלל אלו היינות הזולים יותר).

היא מזגה שתי כוסות והגישה אחת מהן אליי.

'אז מאיפה אתה?' שאלה

'ישראל ואת?'

'אההה נחמד'

'שלום שלום' אמרה במבטא מוגזם, זו כנראה המילה היחידה שידעה בעברית.

חייכתי

'אני דיאנה, אני מסלובניה. מכיר?' שאלה בחצי חיוך

לא הייתי סגור בדיוק איפה המדינה ממוקמת אבל ידעתי שזה איפשהו במזרח אירופה. אבל עניתי בבטחון:

'בטח, אני גיא אגב'

"הלו, גיא". בדיוק שסיימתי את כוס התה והתפניתי לכוס היין הדייל קטע לנו את השיחה וקרא לכולם לחזור לאוטובוס.

חזרנו לאוטובוס עם כל הדברים שקנינו, כשעליתי הבנתי שהוא חצי ריק. מסתבר שדיאנה ישבה בשורה האחרונה באוטובוס ואני רק שתי שורות מלפניה כאשר בשורה שבינינו לא היה אף אחד.

התיישבתי כלום אחד במקום שלו, קצת התבאסתי שלא הצלחנו לפתח שיחה וקיוויתי שאולי בעצירה הבאה נוכל להכיר יותר אחד את השני.

אחרי כמה דקות ששמתי אוזניות לשמוע מוזיקה אני שומע דפיקה על דלת הפלסטיק.

פתחתי, זאת הייתה דיאנה.

היא לבשה בגדים נוחים טייץ ארוך וחולצה וז'קט שהגיעו לה עד הפופיק.

'לי יש יין, לך יש חטיפים, נשמע כמו שילוב מעולה, יש לי מקום ריק לידי בא לך לבוא?'

לא התלבטתי כל כך, הכנסתי את האוזניות והטלפון לתיק. הוצאתי ממנו את השקית עם החטיפים והאוכל והיא הובילה אותנו לכיוון המקום שלה, בדרך נתתי במבט בתחת שלה, הטייץ החזיק אותו מושלם ל הוא עשה חשק להצמיד אליו את הזין שלי אליו. הגענו לתא שלה

היא פתחה את דלת הפלסטיק לרווחה והכריזה: זאת הממלכה שלי!

היא הורתה לי לשבת בכיסא הפנימי יותר (אולי כדי שלא אוכל לברוח לה) והיא ישבה בכסא החיצוני יותר. היא סגרה אחריה את דלת הפלסטיק ונעלה בשביל להשיג פרטיות מקסימלית.

היא פתחה את שולחן האוכל, הוציאה מהשקית יין ושתי כוסות, אני שמתי על השולחן כמה שקיות חטיפים ומזגתי יין לשתינו לכוסות הפלסטיק וסגרתי את הקרטון. עשינו לחיים ולגמנו כל אחת מהכוס שלו.

דיאנה הסתובבה לכיווני והתיישבה בישיבה מזרחית לכיווני עם כוס היין ביד אחת וחופן עוגיות ביד השנייה. כל אחד התחיל לדבר על עצמו, על החיים שלו ועל הטיול שלו ביבשת. כשסיפרתי על עצמי כמו ילדת תגלית טובה היה נראה שהדליק אותה החלק של השירות הקרבי. היא סיפרה שהיא בדיוק סיימה שנה ראשונה באוניברסיטה ושהיא ממשפחה די אמידה בסלובניה. היא ביקרה עם משפחתה חברים בעיר בדרום ברזיל, והיא החליטה להמשיך לטייל עוד חודשיים לבד אחרי שהמשפחה חוזרת.

לאחר קרטון וחצי של יין שנינו היינו די שיכורים אבל שכרות נעימה של יין. דיאנה נשענה לי על היד והתחילה ללטף לי אותה. לאט לאט עוברת עם היד אל הכתף, ומשם למטה, נתקעת קצת על בית החזה, ועל הבטן. כל זה, תוך כדי שיחה כאילו כבדרך אגב, נראה שהיא גם לא הייתה מרוכזת ממש בשיחה. אני, לא ממש סבלתי. אחרי שהיא ליטפה את הבטן היא ירדה עוד קצת והתחילה ללטף את אזור הזין.

היא הרימה מבטה אליי כמעין בקשת אישור חייכתי אליה היא חייכה אליי בחזרה.

היא הניחה את היד של הזין והתחילה לעסות אותו, כמובן שהוא התעורר לחיים והתחיל להתקשות.

היא מיששה אותו בהנאה במשך מספר דקות.

לקחתי את ידי השמאלית וחיבקתי הכתף הרחוקה ממני, שלחתי ליד לשדה השמאלי והתחלתי למשש את השד, היא לא לבשה חזייה באותה נסיעה כך שלא היה מה שיפריע לי.

היה לה שד עגול, עומד ויציב. תפסתי את כל החלק של הפטמה והיא הזדקרה.

היא הרימה את ראשה אליי והפיות שלנו התקרבו אחד לשנייה התנשקנו נשיקה עמוקה, הלשונות שלנו התערבבו אחד בשניה.

לאחר בערך 20 דקות היא נרגעה והפסקנו להתנשק היא הורידה את היד מהזין שלי ואני בהתאמה מהשד שלה. היא שמה את הראש על הברכיים שלי והרגליים שלה מקופלות בתנוחת עובר. אני נרדמתי תוך כדי ליטוף שערה הרך והיא נרדמה עם הראש על הברכיים שלי והלכנו לישון.

בבוקר, התעוררנו שנינו פחות או יותר באותו זמן. לנסיעה נותרה בערך שעה. נשארתי במקום ליד דיאנה עד הסוף הנסיעה. לאחר שירדנו מהנסיעה התכוונתי לנסוע לאחד מההוסטלים שראיתי באינטרנט שהם מומלצים. דיאנה ראתה שאני מחפש בטלפון הוסטל, ואמרה לי שכבר שכרה חדר בairbnb ואם אני רוצה היא תשמח שאצטרף אליה.

הסכמתי בשמחה, יצאנו מטרמינל האוטובוסים ותפסנו את אחת מהמונית שחיכתה בכניסה למתחם.

אחרי נסיעה קצרה במונית הגענו לאיזור שהיה נראה יחסית קרוב לאזור של החוף. נכנסו לאחד המלונות אספנו את המפתח של החדר, עלינו במעלית לקומה האחרונה. כשדמיינתי את הדירה לפני, דמיינתי חדר פשוט במלון עם מיטה זוגית מקלחת ואולי מרפסת.

לאן שהגעתי בפועל היה מפואר בהרבה מהציפיות שלי. המיטה הייתה עצומה. זאת הייתה אחת מהסוויטות של המלון. היה שם שני מרפסות, אחת עם נוף לים והשנייה עם נוף מלמעלה על העיר המרפסת לכיוון העיר הייתה גדולה יותר והיה בה גם ג'קוזי, בחדר גם חיכה לנו גם בקבוק יין יוקרתי עם חפיסת שוקולדים. דיאנה בעצמה הייתה מופתעת מהפאר.

"אבא שלי הגזים הפעם". כך הבנתי שבעצם אבא שלה הוא זה שמממן את התענוג הזה.

יצאתי למרפסת לכמה דקות כדי להתקשר למשפחה על רקע נוף הים. החופים בעיירה היו ממש יפים ועם אווירה צעירה של מוזיקה ואנשים צעירים.

לאחר כמה דקות נכנסתי חזרה לחדר. כשנכנסתי ראיתי את דיאנה עם הגב אליי לבושה אך ורק בתחתון בגד הים כאשר הייתה באמצע ללבוש את החזייה. התחתון היה כמובן ברזילאי שלא השאיר מקום לדמיון.

"אתה בא לחוף?" שאלה אותי.

"יאללה!" אמרתי בעברית, הספקתי ללמד אותה בערך 4 מילים בעברית.

היא ציחקקה, וביקשה שאקשור לה את החזייה של הבגד ים בגב. היא הסתובבה ועמדה עם הגב אליי.

היה לה שדיים יחסית גדולות, כך שהיה מה לתפוס.

כשלקחתי בידיים את החוטים של החזייה משכתי קצת חזק גם בשביל קצת שילחץ לה על השדיים לחרמן, וגם בשביל למשוך את הגוף אליי כך שהתחת שלה יתנגש עם הזין שלי.

נראה שזה עבד, אחרי שהיא התנגשה בי היא נתנה לי חיוך מחורמן במעט.

לאחר שסיימתי לקשור לה את הבגד ים החלפתי גם אני לבגד ים ויצאנו לחוף. כשהגענו לחוף, עמד בחור בכניסה שחילק פליירים על מסיבת חוף שהולכת להיות באותו ערב, ושנינו היינו בעניין של לעשות משהו באותו ערב אז קבענו ללכת למסיבה.

הגענו לספוט מתאים בחוף ושכרנו לנו 2 מיטות, הזמנו 2 כוסות בירה ואננס. ונשכבנו להשתזף. אני הוצאתי את הספר שהבאתי איתי מבעוד מועד ונראה שדיאנה נרדמה.

לאחר בערך חצי שעה דיאנה התעוררה והציעה שניכנס למים. באיזשהו שלב בתוך המים כשהיינו באזור קצת יותר מבודד, דיאנה שלחה את היד שלה מתחת למכנסיים שלי והתחילה לשחק לי בזין.

אני בתגובה הצמדתי אותה אליי והזזתי לה את התחתון התחלתי לשפשף לה את הדגדגן מתחת למים היא משכה את הראש אחורה מחרמנות. לאחר כמה דקות ראינו שאנשים מתקרבים והתחרמנות הפסיקה. אני התכופפתי קצת כדי להסתיר את הזקפה שחגגה לה.

כשחזרנו לחוף שיחקנו קצת כדורגל עם מקומיים וניצלנו את הזמן להשתזף עוד קצת עד שחזרנו לחדר.

דיאנה נכנסה להתקלח ראשונה, ואני בינתיים גלגלתי לנו ג'וינט במרפסת.

אחרי כמה דקות, כשאני כבר סיימתי לגלגל דיאנה יצאה מהמקלחת שרק מגבת לגופה. העדפתי להתקלח גם לפני שאנחנו יושבים לעשן. ונכנסתי למקלחת במקומה.

כשיצאתי דיאנה כבר הייתה לבושה היא לבשה מכנסיים טריקו שלא באמת כיסה אפילו את התחת וחולצה שהגיעה רק מעט מתחת לשדיים וחזייה.

אני יצאתי רק עם בוקסר, שהבליט את מה שהיה צריך להבליט.

דיאנה התעסקה עם המזוודה שהייתה על המיטה והרימה את מבטה כשיצאתי מהמקלחת וחייכה חיוך מרוצה למראה הלוק הלח על הגוף.

הצעתי לדיאנה איתי לעשן את הג'וינט שגלגלתי ושתינו יצאנו למרפסת.

אחרי כמה פאפים דיאנה נמרחה אחורה ואחרי כמה שניות גם הרשתה לעצמה לשים רגליים על הברך שלי.

אחרי עוד כמה שאכטות, שגם לי קצת נמאס מהפייסל הנחתי אותו בצד המאפרה ונשענתי אחורה שוקע בבהייה בנוף היפה שהיה מהמרפסת שלנו לכיוון האוקיינוס.

אחרי כמה דקות של רוגע ושקט, הרגשתי את הרגל של דיאנה זזה לכיוון הזין שלי, עם האצבעות של הרגליים החלה משחקת איתו. הפניתי את המבט אלייה, היא חייכה אליי אבל לא הפרעתי לה.

עם הרגל השנייה היא משכה את התחתונים כלפי מטה, הבוקסר ירד אחרי קצת עזרה ממני והיא עיסתה אותם עם שתי הרגליים.

אחרי כמה דקות תפסתי לה את היד ומשכתי אותה אליי, היא קמה והתיישבה לי על הברך והתחלנו לדחוף את הלשון לגרונות אחד של השנייה.

היא עם היד היא המשיכה להביא לי ביד, אני עם יד ימין, הרמתי לה את החולצה ועיסיתי לה את השדיים, היה לה שדיים, בדיוק בגודל הנכון, כאלה שכיף לתפוס, היא אהבה את זה והגבירה קצב.

באיזשהו רגע, היא הפסיקה לאונן לי והזיזה לי את היד מהשד שלה, היא קמה והתכופפה עם הגב אליי כשהתחת לכיוון שלי. היא הזיזה את התחתון הצידה והתיישבה על הזין שלי והחלה לרכב. בהתחלה לאט, כדי להרחיב את החור ואז הגבירה. אחרי כמה זמן היא נשענה לכיווני כשהיא עדיין יושבת עליי אבל יותר עמוק כאשר כל הזין שלי כבר היה בתוכה והיא עולה מעלה ולמטה הראש שלי נשען לי על הכתף עם יד ימין שלה היא תפסה לי את הראש וגנחה. עם יד ימין שלי שיחקתי לה בשדים ומעכתי אותם. כל האקט, התרחש במרפסת, קומה רביעית במלון, כשהחוף נמצא ממש מולנו ואם מישהו בחדר לידנו שומע את דיאנה נהנית לה ויוצא לבדוק במרפסת הוא יכול לצפות ללא כל הפרעה.

את דיאנה אבל זה לא עניין, גם אותי לא ממש, הרי אני לא מכיר פה אף אחד ואף אחד לא מכיר אותי. אחרי כמה דקות של פמפומים. עברתי עם היד לדגדגן של דיאנה והתחלתי לשחק איתו. זה כבר היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה והיא הגיעה לאורגזמה רצינית. צעקתי לה שעוד כמה שניות גם אני עומד לגמור ובשנייה האחרונה הוצאתי את הזין וגמרתי לה על הבטן. דיאנה התלהבה, ניגבה עם האצבע קצת מהזרע והכניסה לפה, נראה שהיה לה טעים.

נשעתי אחורה על הכסא ושמתי עלי חזרה את הבוקסר קצת מסדיר נשימה אחרי מה שהלך פה בדקות האחרונות.

דיאנה, נכנסה חזרה לחדר ערומה, הלכה לכיוון המקלחת לנקות את הזרע שהיה לה על הבטן. אחרי שניקתה, חזרה למרפסת, לקחה את החצי פייסל שנשאר על המאפרה והדליקה אותו. השעה הייתה בערך 17 בערב היינו אחרי הים, סקס מעולה ופייסל עייפים.

החלטנו שלפני המסיבה שתכננו ללכת אליה בערב נלך לישון, נכנסו למיטה, כששינו רק עם תחתונים, אם לא הייתי גמור מעייפות הייתי כנראה מתפתה לעוד סיבוב עליה אבל נרדמתי די מהר וגם דיאנה נטרקה.

אחרי בערך שעתיים קמנו, כבר החשיך בחוץ. היינו קצת פצוצים ולקחת לנו לא מעט זמן להתעורר. קבענו שנלך למסיבה שראינו את הפרסומים עליה בחוף. המסיבה מתחילה יותר מאוחר, ככה שהיה לנו זמן לשרוף, ירדנו בינתיים למסעדה ואכלנו שם את ארוחת הערב. לאחר הארוחה, עברנו במעין סופר קטן וקנינו אלכוהול ועוד כל מיני חטיפים שיהיו לנו לקראת המסיבה.

חזרנו לחדר, התיישבנו לנו במרפסת, ושתינו מהבקבוק שקנינו.

כשהגיעה השעה 21 כבר התחלנו לשמוע מוסיקה מכיוון החוף ואנשים שמתקדמים לאזור המסיבה. התחלנו להתארגן. כיאה למסיבת חוף, קוד הלבוש היה מינימלי ולא רשמי וכלל כפכפים ובגד ים.

אני לבשתי את אחד מבגדי הים שקניתי במהלך הטיול, דיאנה לבשה בגד ים אחר מזה שלבשה בבוקר, הוא היה בצבע כחול כהה, באופן כללי הוא היה יפה יותר. התחתון היה חוטיני והבליט את התחת האגסי שלה, החזייה תפסה לה השדיים והצמידה אותם אחד לשני עושה חשק לדחוף את הזין ביניהם.

יצאנו לכיוון המסיבה, היינו קצת שיכורים.

הגענו למקום, המתחם היה שטח פתוח, בגודל של בערך מגרש כדורסל. הרחבה הייתה מוקפת בדוכנים. ברובם מכרו אלכוהול אבל היו כאלה של מאנצ'ים ושל אננסים וקוקוסים.

נכנסו למסיבה, בהתחלה שהגענו היה ריק באופן יחסי, אבל לאט לאט התמלא. סגנון המוסיקה היה בעיקר היפ הופ ברזילאי, דומה קצת לרגאטון אבל לא בדיוק. בנוסף היה קצת מוזיקה בינלאומית ולטינית.

הסתבר לי במסיבה שדיאנה חיית רחבה, הזיזה את הגוף לזה בסקסיות רקדנו כשהתחת שלה מוצמד לזין שלי ועשתה טוורק. הזין התקשה, ותפס את מקומו בין הפלחים והשתפשף לו. כשהמוזיקה קצת השתנתה, דיאנה הציעה שנלך לשתות משהו.

היא החזיקה אותי ביד והובילה אותנו לכיוון הדוכנים. הזין שלי עדיין עמד מהריקודים ודי בלט מהמכנסיים. כשהגענו לדוכן נעמדנו בתור וחיכינו, דיאנה עמדה משמאלי. והגיע תורנו לקנות שתייה

לפתע שמעתי מימני קול נשי.

"היי" היא קראה לעברנו.

הסטתי את המבט.

"יש לך גוף מאוד נחמד" אמרה בישירות ונתנה סריקה על הגוף כולל החבילה שעדיין הייתה קשיחה ובלטה מהמכנס.

"תודה, גם את נראית מעולה" עניתי.

מהמבטא שלה הבנתי שמדובר במקומית, היא הייתה נראית גם ברזילאית, יחסית גבוהה ציצי עומד, ספק סיליקון. האיבר הבולט אבל היה התחת שהיה גדול כמו לכל הברזילאיות. היא לבשה, תחתון בגד ים ברזילאי, חזייה ומעל החזייה גופייה שהגיעה לך בערך עד גובה הטבור.

"אני מריה" אמרה את שמה.

לא ידעתי איך כל כך להתייחס לסיטואציה כי מצד אחד אני פה עם דיאנה וכמובן שאנחנו לא זוג ולא בקשר מחייב או משהו כזה אבל בכל זאת נוצר פה איזשהו קשר שאני לא הייתי בטוח מה הגבולות שלו.

מהר מאוד, הסיטואציה התבהרה לי כאשר דיאנה חזרה עם 3 כוסות של קפריניה.

היא הציגה את עצמה למריה. הייתה שיחת היכרות קצרה סיפרנו מאיפה אנחנו, היא סיפרה שהיא אכן ברזילאית, אבל גם היא בחופשה באזור, היא בת 23 סטודנטית גרה בריו דה ז'נירו. היא הייתה בחופשה עם חברה שלה. כששאלנו אותה איפה החברה, היא הצביעה מאחוריה על בחורה, גם היא הייתה די נאה, מדברת באופן די צמוד עם בחור שהיה בעל לוק אירופאי. "היא קצת עסוקה" היא אמרה בחצי הומור.

אחרי כמה דקות של דיבורים דיאנה הציעה שנחזור לרקוד קצת. התקדמנו לכיוון אזור הרחבה והתמקמנו לנו בצד הרחבה.

גם מריה התגלתה כמישהי שיודעת לרקוד באופן סקסי במיוחד, אך כעת דיאנה נצמדה לא רק אליי אלא גם למריה הן רקדו בהתחלה צודק אחת לשנייה ומהצד זה היה מאוד מחרמן. באיזשהו שלב רקדנו שלושתנו צמוד אחד לשני, הן משני הצדדים שלי, הרבה נגיעות היו שם, מריה התלהבה מהגוף שלי והרבתה לשלוח וללטף, דיאנה אף הגדילה לעשות ושלחה ידיים למטה. מריה התקרבה לדיאנה והחלה מנשקת אותה, הסתכלתי מהצד בהנאה וחרמנות. מריה אחרי כמה שניות הפסיקה את הנשיקה, סובבה את הראש לכיוונים ומשכה אותי לכיוונן, הצטרפתי לנשיקה משולשת עם שתיהן כשכל יד שלי הייתה מונחת על תחת אחר.

אחרי בערך חצי שעה של ריקודים, דיאנה הציעה שמריה תבוא איתנו למלון ונמשיך לשתות שם, מריה הסכימה והתקדמנו שלושתנו לכיוון המלון. הגענו לחדר, דיאנה גם התרשמה מהסוויטה. לקחתי אותה לסיור, הראתי לה את הנוף לים, את המקלחת, ואת המרפסת עם הג'קוזי. דיאנה בינתיים מזגה לנו צ'ייסרים של טקילה וכשחזרנו הרמנו איתה את הצ'ייסרים.

"חדר מגניב לקחתם" מריה אמרה לנו "החדר שלקחתי בכלל לא מתקרב לזה".

"אנחנו יודעים, גם אנחנו לא ממש רגילים לרמה הזאת" אמרתי.

"בא לכן אולי לשבת קצת בג'קוזי?" הצעתי.

שניהן הנהנו לחיוב. דיאנה הביאה איתה את הבקבוק. אני לקחתי איתי שתי מגבות ויצאנו למרפסת. דיאנה לגמה מהבקבוק ודילגה מעל דופן הג'קוזי אל תוך הג'קוזי תוך כדי שהיא משפריצה מים לכל עבר..

מריה הורידה את הגופייה ורקה אותה הצידה. ונכנסה אחריה אפשר עכשיו היה קל יותר לראות את השדיים הגדולים שלה עומדים צפופים בתוך הבגד ים.

הנחתי את המגבות על שולחן בצד ונכנסתי גם אני.

הג'קוזי לא היה מאוד גדול כך שהרגליים שלנו נגעו אחד בשנייה, לא חסכנו מגע אחד מהשני והמתח היה באוויר.

דיאנה שתתה מהטקילה היישר מהבקבוק יחסית הרבה והייתה כבר די שיכורה. לאחר מכן היא זזה לכיוון מריה והזיזה לה את הראש אחורה והשקתה אותה. היה משהו סקסי באקט של שניהם משקות אחת את השנייה.

מריה לא הייתה חזקה כמו דיאנה והפסיקה אחרי  5 שניות בערך לשתות.

דיאנה הסתכלה לכיווני ורצתה להשקות גם אותי.

"אם אתה שותה 10 שניות רצוף אני מורידה עכשיו את החזייה" דיאנה הציעה.

בשביל לחמם עוד יותר את האווירה הצעתי:"בואו נעשה דבר כזה. אם אני שותה 15 שניות שתיכן מורידות את החזייה. " דיאנה צחקה ואישרה. שנינו חיכינו לתגובה של מריה. אחרי כמה שניות של היסוס אמרה "אני מוכנה".

דיאנה הגישה לי את הבקבוק והתחלתי לשתות, מריה ספרה בקול את השניות שעברו. בערך אחרי 7 שניות כבר הרגשתי חזייה עפה לכיווני בניסיון להפריע לי. לא ראיתי מי זאת הייתה אבל לפי הצבע זיהיתי שזאת של דיאנה.

למרות שכבר נשרף לי הגרון והיה לי קשה להחזיק הצלחתי לעמוד בזה. הורדתי את הבקבוק  אחרי 15 שניות, דיאנה כבר הייתה עם השדיים בחוץ. תמיד היה כיף לראות את השדיים שלה עם הפטמות הגדולות. הזין שלי כבר מזמן עמד. עכשיו היה תורה של מריה, היא הושיטה ידיים לגב, ושיחררה את החזייה וזרקה אותה לצוף על המים. השדיים הגדולות שלה נחשפו מולי, ללא חזייה היה ניתן לראות שהכל טבעי. מריה בהתחלה קצת התכופפה להסתיר עם קו המים אבל דיאנה התחילה לשחק איתם קצת ועזרה למריה להשתחרר.

רציתי לחמם עוד יותר את האווירה "עכשיו תורי, לא?" שלחתי את הידיים והורדתי את הבגד ים ממני וזרקתי אותו על דיאנה. כעת הייתי ערום לגמרי. הזין כבר מזמן היה בשיאו. ראיתי שגם הן נדלקו מהסיטואציה, מריה שכבר הייתה חרמנית עליי באה לכיווני. תחילה היא שלחה יד לזין שלי והחלה לשחק איתו היא התיישבה לידי ונישקה אותי, דיאנה התיישבה מצדי השני, היא שלחה את ידה והחלה לשחק עם השדיים של מריה, עברתי לנשק גם את דיאנה ואחרי כמה שניות שתיהן התנשקו אחת עם השנייה מולי, קשה היה לי להתאפק ולהסתפק בצפייה והצטרפתי אליהן לנשיקה.

אחרי כמה דקות של התחרמנויות בג'קוזי, כאשר, כל אחת מצד אחר רוכנת לכיווני הצעתי שנמשיך במיטה. מריה יצאה ראשונה לקחה קצת מגבת והתנגבה. דיאנה התכוונה לצאת, אני התכוונתי לצאת אחריה. תוך כדי שדיאנה מדלקת החוצה מהג'קוזי היא הייתה עם רגל אחת על דופן הג'קוזי ועם התחת מול הפנים שלי. לא יכולתי להתאפק ושלחתי יד לכוס שלה, הזזתי קצת את התחתון הצידה והתחלתי לשפשף. דיאנה הופתעה מכך וגנחה קלות, כנראה שהיא נהנתה מכיוון שהיא נשארה בתנוחה הזאת עוד קצת זמן ונתנה לי להמשיך, מריה שצפתה מהתרחשות בצד התחרמנה מזה וקינאה בנו. לאחר קצת זמן שחררתי את הכוס של דיאנה והפלקתי לה בתחת. היא יצאה מהג'קוזי ולקחה את המגבת השנייה שהייתה מונחת שם וחייכה לכיווני.

מריה הביאה לי את המגבת שלה ושתיהן הלכו לכיוון החדר כאשר רק תחתון מונח לגופן. אני הייתי ערום לגמרי כשהזין בולט לו מלמטה.

אחרי שסיימתי להתנגב הלכתי גם אני לכיוון המיטה מריה ודיאנה לא ממש חיכו לי ועמדו על הברכיים על המיטה והתנשקו. כשהדעתי, הצטרפתי גם אני לנשיקה.  באיזשהו שלב, מריה החליטה לעבור שלב ודחפה אותי לשכב על המיטה. נשכבתי כשהראש לי על הכרית והגוף לאורך המיטה. מריה התכופפה עם הפנים לכיוון הזין שלי, היא פתחה את הפה והכניסה את הזין שלי לשם. היא מצצה עמוק והכניסה כמעט את כולו לפה. דיאנה במקביל הורידה למריה את התחתונים פתחה לה את הרגליים וירדה לה כשהיא מלקקת את הדגדגן במקצועיות. מריה, התחרמנה ממה שדיאנה עוללה לה שם והגבירה קצב. היה לי קשה להחזיק עם המציצה שלה. אחרי כמה דקות של עונג צרוף למריה זה לא הספיק. היא התקדמה לכיווני, הכניסה את הזין שלי לתוך הכוס שלה והתחילה לרכב, קצב הגניחות ועוצמתן עלו .

דיאנה באה לכיווני גם כן והחלה לנשק אותי, אחר כך היא עמדה עם הברכיים עם הכוס שלה לכיוון הפנים שלי והתחלתי לרדת לה. ליקקתי את הדגדגן עם הלשון ובמקביל דחפתי לה אצבעות לתוך הכוס. היא במקביל מצצה את השדיים של מריה. תוך כדי האקט, שתיהן הגיעו לאורגזמה אבל רצו להמשיך למרות זאת.

אחרי כמה דקות כבר לא יכולתי להחזיק ואמרתי להן שאני עומד לגמור. מריה יצאה שנייה לפני ושפריץ של נוזל מילא את הבטן שלה. היא חייכה. דיאנה העבירה את הלשון שלה על הבטן של מריה וליקקה את השפיך. נתתי לה מגבון בכדי לנקות את השפיך ממנה.

היה לכולנו ברור שלא נסיים פה ושיהיה סיבוב שני, אבל כולנו היינו צריכים כמה דקות לנוח. הוצאתי מהמגירה ג'וינט שהכנתי עוד מהצהריים ויצאנו לג'קוזי, הפעם עירומים, לעשן.

שלושתנו היינו ישובים מסטולים בתוך הג'קוזי חצי שכובים.

אחרי חצי שעה בערך שגם הספקנו לשתות עוד קצת.

יצאתי מהג'קוזי, התייבשתי והלכתי לכיוון החדר. נכנסתי לשירותים להשתין כשיצאתי מריה נשארה בג'קוזי עם ידיים פרוסות צופה לכיוון החדר ודיאנה, גם כן נכנסה לחדר ונשענה קדימה על שידת האיפור והתעסקה בטלפון שלה כשהיא מבליטה את הישבן.

הלכתי מאחוריה, ונצמדתי לתחת שלה כשאני מלטף את פלח ימין ומצמיד את הזין שלי, שהתעורר שוב לחיים לפלח שמאל. דיאנה לא התנגדה ושפשפה מעט את התחת שלה בתזוזות ימין ושמאלה על הזין שלי. סטרתי לה בתחת והיא הזדקפה אחורה ואחזה לי בעורף. עם יד ימין תפסתי לה את השד, סובבתי אותה ודחפתי אותה על המיטה. היא עמדה על 6 מוכנה לדוגי, דחפתי את הזין לכוס שלה והתחלתי לזיין אותה. השדיים שלה קפצו והיא התחילה לגנוח מהנאה. מריה, נשארה בג'קוזי, הסתכלה עלינו ושיחקה עם היד בכוס אוננה על הסיטואציה. אחרי כמה דקות שאני מזיין את דיאנה, מריה באה מאחורי, רטובה עדיין וחיבקה אותי מאחור, השדיים שלה נמחצו על הגב שלי, והיא ליטפה את שרירי החזה, סובבתי את הראש והתחלנו להתחרמן. לאחר כמה דקות, מריה עברה מקדימה והמשכנו להתחרמן תוך כדי שאני מזיין את דיאנה.אחרי כמה דקות דיאנה התחילה להגביר קצב והגניחות שלה הפכו ליותר קולניות עד שהיא הגיעה לאורגזמה. היא הסתובבה, התיישבה על המיטה, והתחילה למצוץ לי את הזין, מריה הצטרפה אליה וקיבלתי מציצה זוגית, הן התנשקו אחת עם השנייה כאשר הזין שלי היה בין שני הפיות שלהן. לאחר מכן דיאנה עברה יותר להתמקד בביצים בעוד מריה ניסתה להכניס את הזין שלי עמוק ככל האפשר ובמהירות המירבית תוך כדי שהיא משמיעה קולות חנק.

אחרי כמה דקות של מציצה אמרתי להן שאני עומד לגמור. שניהן התייצבו עם פתוח לקלוט את ההשפרצה, ושפשפו את הזין עם היד.

שפריץ של שפיך עף לפה שלהן, הן בלעו אותו בהנאה. אחרי הסשן הזה הלכנו לישון, היה כבר כמעט בוקר. מריה נפרדה מאיתנו עם נשיקה בבוקר. לא ראינו אותה יותר בחיים האמיתים. אני ודיאנה המשכנו לטייל ולהנות עוד כמה שבועות ביחד עד שחזרנו הביתה, נהגנו לשלוח למריה לפעמים סרטונים שלנו עושים סקס כדי לחרמן אותה. היא גם, שלחה לנו סרטונים ותמונות מגרות שלה.

אחרי החזרה הביתה קפצתי כמה פעמים לבקר את דיאנה וטיילנו באירופה הטיולים כללו כמובן הרבה חוויות מיניות אותי. אבל לילה כמו הלילה בברזיל לא נשכח בחיים…

מחשבה 1 על “לילה קסום בברזיל”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)