יפתח – חלק ראשון

למען הסר ספק:

עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

תמר כץ ישבה בכסא המנהלים הגדול, לבושה באותה חליפת מנהלים מחויטת שהדגישה את גזרתה הנאה והחמיאה לה כל כך, מותחת את רגליה הארוכות אל מתחת לשולחן העץ הגדול והמהודר ומעיינת בתיק בקשת ההלואה שלפניה, מסתכלת לסירוגין בלקוח שמולה ובתיק.

רעד עבר בגופה כשנכנס לחדר, הכירה אותו מייד למרות עשרים השנה שעברו מאז הפעם האחרונה שנפגשו, יפתח, זה שהפך אותה לאשה! לרגע לא היתה בטוחה, התבגר, צימח קרס לא קטנה והבלורית שכל כך הרשימה אותה בעבר נעלמה, אבל הפרטים בתיק שלפניה אימתו את שחשבה.

יפתח לעומתה לא זיהה אותה, התיישב בכסא שמולה, מדבר בשקט, בנימוס, יודע שהחלטתה היא הקובעת, זוכר היטב את הפגישות הקודמות בבנקים האחרים בהם בקשת ההלואה שלו נענתה בסרוב מוחלט כשהם מסבירים לו, בנימוס פטרוני מתנשא, שאין לו מספיק ביטחונות והסיכון גדול מדי.

יפתח ידע שזאת ההזדמנות האחרונה שלו, הוא חייב לעשות רושם טוב ואפילו יותר מזה, להרשים, כי אם גם כאן ידחה הוא יאבד את כל רכושו או שיאלץ לפנות לשוק האפור ושם זה כבר סיפור אחר לגמרי.

בראשה של תמר עלו הזכרונות מסיפור ישן של אהבה ראשונה, עושה עצמה קוראת בתיק שלפניה אבל במחשבותיה נודדת למקום אחר, חוזרת עשרים שנה אחורה, לרמת השרון, לחופש הגדול שבין שביעית לשמינית, נזכרת בפרטים, צופה בעצמה מרחוק כאילו הייתה בסרט, ב"אסקימו לימון" הפרטי שלה…

******

החופש הגדול עבר על תמר בעצלתיים, בריכה או ים, נסיעה לתל אביב וסיבוב קניונים, לפעמים סרט, בלילה ישיבה בגינה הציבורית עם החבר'ה עד השעות הקטנות והרבה רכילות, בקיצור… שעמום.

"ההורים של יפתח נסעו לחו"ל, הבית שלו ריק ואנחנו חוגגים שם," עדכנה אותה ורד, חברתה הטובה, "וחוץ מזה יפתח פנוי, נפרד מחדווה, והוא ביקש ממושיק, את יודעת החבר שלי, שאני אשאל אותך אם את רוצה לצאת איתו".

תמר כמעט התעלפה, יפתח היה החתיך של בית הספר, גם חכם וגם גוף מושלם, בטן עם ריבועים שאותם היה נוהג להציג לראווה במשחקי הכדורסל בהפסקות בקיצור חלומם הרטוב של כל בנות התיכון.

יפתח היה גדול ממנה בשנה, למד שכבה אחת מעליהם, סיים השנה את הלימודים וצריך להתגייס בקרוב, לצנחנים כמובן, גבר גבר.

"ל-א-א-א" תמר פלטה מופתעת, לא מאמינה, "את בטוחה, אותי?? יפתח???"

"כן, מושיק אמר שהוא שם עליך עיין כבר הרבה זמן אבל פחד שתגידי לו לא" החמיאה לה ורד, "את יודעת מה, קבעתי להפגש עם מושיק אצל יפתח בשמונה, את יודעת יחד עם כל החבורה" עצרה לרגע, לא צריכה להסביר, כולם הכירו את החבורה הזאת, ארבעת המוסקיטרים, יפתח, מושיק, נוח וירון, תמיד יחד, לטוב או לרע, אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד, חבורה מגובשת שלא נפרדה, שיא הקוליות, פסגת החלומות של כל הבנות, "אם את רוצה אני אבוא אליך ונלך אליו ביחד".

תמר ידעה שלהצעה כזאת לא אומרים לא, ביחוד לא היא שעד היום לא היה לה חבר אמיתי, שלא היתה מהמקובלות, היא משכונת מורשה והוא מנווה רום, מבני האצולה.

הצעה כזאת מהחתיך של התיכון, שעד היום חשבה שהוא לא סופר אותה בכלל, החמיאה לה כל כך עד שהשכיחה ממנה את כל הסיפורים ששמעה על יפתח, הג'יגולו שהחליף חברות כמו שהיא מחליפה גרביים.

יפתח פתח להם את הדלת, לבוש מכנסיים קצרים בלבד ובקבוק גולדסטאר בידו, "שלום בנות, תכנסו" נתן להן להכנס למסדרון ושם חסם את דרכן.

"תכיר, זאת תמר" הציגה אותה ורד ויפתח אחז בידה ונישק אותה בטקסיות כאילו היתה זו חצרו של לואי ה-15, "נעים מאד" קד בפניה, "אני יפתח" הציג את עצמו, כאילו היה צורך, כאילו יש בת בתיכון שלא מכירה אותו, הציג ופנה לורד "תגידי ורד סיפרת לה הכל?"

ורד הסמיקה "לא, לא חשבתי שאני…"

"אז לפני שאנחנו נכנסים תספרי לה, תסבירי לה בדיוק, רוצה טוב, לא רוצה – להתראות" אמר במין אדישות כזאת של אחד שמכיר בערכו ושתה מבקבוק הבירה שבידו.

"לספר מה?" תמר שאלה.

"אהה…" התחילה ורד, מסמיקה "לא ספרתי לך אבל… את יודעת… הם קבוצה כזאת ויש להם מבחן קבלה לקבוצה… את יודעת… כמו… כמו בסרט ההוא, 'הצגת הקולנוע האחרונה'" גמגמה, "כשסיביל שפרד עמדה על המקפצה והתפשטה בפני כולם"

ברגע הראשון תמר נבהלה, "גם לך הם עשו?" שאלה בחשש.

"כולנו עברנו את זה" פלטה ורד במהירות "בהתחלה זה קצת מביך אבל את יודעת, אהה, אבל בדיעבד זה היה שווה" השלימה במהירות ועצרה לרגע, "כן, כדאי לך, תאמיני לי שכדאי לך" עודדה "את מסכימה, נכון? תגידי שאת מסכימה, תגידי"

"מסכימה" תמר לא חשבה פעמיים והסכימה, לא באמת יודעת למה ההיא מסכימה, ככה זה כשאת רוצה להיות מקובלת, רצתה להיות בחבורה של השווים ולא שאלה שאלות.

יפתח פנה לסלון והן אחריו, ורד אוחזת בידה. אף אחד לא הכין אותה למה שהיה שם, נכנסה וקפאה במקומה, המומה, על הכורסה הגדולה ישבו ריקי ונוח, מחובקים, שדיה הגדולים של ריקי חשופים, החולצה והחזיה שלה זרוקים לידם על הרצפה ונוח לש את שדיה המוצקים בתאווה כשהוא שר לה "ריקיל'ה אופה קטנה יש לה קמח מים" והיא צוחקת בקול, מהנאה, ומנשקת אותו על פיו.

על הספה ממול שכבו והתגפפו דנה וירון, גם היא, כמו ריקי, חשופה בפלג גופה העליון, צמודה לירון שמצץ בתאווה את שדה הימנית, מכנסיו ותחתוניו מופשלים, והיא מלטפת באהבה את אברו הגלוי שעמד זקוף ומתוח, מוכן לפעולה.

לרגע רצתה לברוח, נכון שגם היא התמזמזה פעם או פעמיים עם אחד הבנים מהשכבה אבל אף פעם לא נתנה לו יותר מדחיפת יד אל מתחת לחולצה שלה וליטוף בד החזיה שלבשה, לא מעבר לזה, בטח שלא לראות אותה עירומה.

"זה לא כמו שזה נראה" לחשה לה ורד, מחזיקה בחוזקה בידה כאילו הרגישה שהיא רוצה לברוח "זה רק ההלם הראשון, גם לי זה היה, אחר כך מתרגלים וזה כיף, כדאי לך" המשיכה במסע השכנוע שלה.

"חברים" יפתח קטע את השמחה, מחבק אותה ביד אחת ומצמיד אותה לגופו, "למי שלא מכיר זאת תמר קופילביץ מי"א 5, סליחה עכשיו זה כבר י"ב 5, ואני הזמנתי אותה להצטרף אלינו לחבורה," הפסיק לרגע, רק כדי לחסל את שארית הבירה מהבקבוק שבידו ולאפשר לכולם להציג את עצמם, "וכמו כל חברה חדשה שמצטרפת אלינו נעשה גם לה את מבחן הקבלה המסורתי שלנו" השלים לקול מצהלות הנוכחים בחדר.

******

תמר עצרה לרגע את מחשבותיה, חוזרת למציאות, לחדרה המהודר בבנק, מרגישה את הרטיבות שפשטה בין רגליה, העקצוצים המוכרים בנרתיקה, תחושות מוכרות של חרמנות שאחזו בה רק מהמחשבה על מה שהיה לפני עשרים שנה, שואלת את יפתח כמה שאלות לגבי הפרטים שרשם בטפסים שהגיש, מוודא שוב שאכן הוא יפתח שגר בעבר ברמת השרון, בודקת משהו במחשב ורושמת לפניה, "מעניין" מהמהמת לעצמה ורואה אותו מחוויר קמעה, עושה עצמה קוראת שוב בתיק שלפניה וחוזרת ומפליגה לזכרונות העבר…

*********

לרגע תמר קפאה, לא יודעת מה לעשות, איזה מבחן? מסתכלת סביב "תסבירי לה ורד" קטע יפתח את הדממה ועזב אותה, הניח תקליט של הפלאטר'ס על הפטיפון, שירים שקטים ומחרמנים, ניגש והוציא עוד בקבוק בירה קרה מהצידנית המלאה שעמדה בפינת החדר, פותח את הפקק בשיניו, מתיישב על כורסת הטלוויזיה הגדולה ולוגם לגימה ארוכה "נו, תסבירי לה מה היא צריכה לעשות" חזר בחוסר סבלנות.

"את צריכה לעלות על השולחן" לחשה לה ורד "ולעשות סטריפטיז" המשיכה, רואה שתמר לא מגיבה והסבירה, "את יודעת לרקוד ולהתפשט!" אחזה בידה והובילה אותה בעדינות לעבר שולחן הסלון שעמד במרכז, עזרה לה להוריד את הנעליים ולעלות עליו "אחר כך יפתח יבדוק אותך, תעשי כל מה שהוא אומר, ואז…" נעצרה באמצע, מצחקקת.

"ואז מה?" לחשה תמר חזרה "איך אני אדע שהצלחתי?"

"את כבר תדעי" השלימה ורד מצחקקת שוב, "בהצלחה, אני הולכת לשבת עם מושיק אז אל תעשי לי בושות".

ורד עזבה אותה, משאירה אותה עומדת קפואה על השולחן מול כולם והלכה לכיוונו הכורסה עליה ישב מושיק, מורידה תוך כדי כך את החולצה שלבשה וזורקת אותה בהפגנתיות, שולחת ידים לאחור, פותחת את החזיה ובנונשלנטיות נותנת גם לה ליפול לרצפה, מנענעת את זוג שדיה המפוארים בתנועות מתריסות, שדים גדולים וזקופים, שולחת ידים אל מתחת לחצאית ומורידה את התחתונים, זורקת אותם על מושיק בתנועה מתגרה ומתיישבת על ברכיו, נצמדת אליו בנשיקה תאוותנית "התגעגעתי!"

תמר התחילה לנוע באיטיות לקצב המוסיקה, תנועות קטנות, מהססות, לא בדיוק קולטת מה רוצים ממנה, מסמיקה. ליושבים מסביב לא היה הרבה סבלנות, רצו אקשן "את החולצה" צעקה לה ריקי וצחקה, "תורידי את החולצה"

תמר התחילה לפתוח את הכפתורים, בתנועות איטיות, כאילו כפויות, חושפת לאט את גופה, את החזיה שמתחת, מנסה להוציא את החולצה מהחצאית ומתחרטת, פותחת את כפתור החצאית שבצד ואחריו את הרוכסן ונותנת לחצאית להחליק על השולחן, לחשוף את זוג רגליה הארוכות, המפתות, ממשיכה לפתוח את כפתורי החולצה, מגלה את הבטן השטוחה, עוד רגע של היסוס והיא פושטת גם את החולצה, נשארת רק בתחתונים וחזיה.

ממולה ראתה את ריקי כורעת על ברכיה מול נוח ומתחילה ללקק את הזיין הזקור שלו, מוצצת אותו בתאווה גלויה, בקול, שישמעו ויקנאו. תמר הסתכלה בהם מהופנטת, רואה איך ריקי מכניסה את הזיין הגדול עמוק לפיה, מחדירה את כולו, מפנקת אותו, ורואה את מבט ההנאה המתפשט על פניו בכל מציצה שלה.

"עכשיו את החזיה" צעקה דנה מהצד, מחזירה אותה למופע הסטריפטיז הפרטי שלה, ותמר שולחת ידים לאחור בניסיון לפתוח את קרסי החזיה המסתירה את שדיה ולא מצליחה, מסתבכת כאילו לא עשתה זאת מעולם, מסמיקה עוד יותר.

יפתח קם לעזור לה, פותח ביד מיומנה את הקרס הסרבן, מושך ממנה בעדינות את החזיה הלבנה והיא מתמסרת, לא מתנגדת, רואה אותו מנפנף בגאווה בחזיה שלה מול חבריו ודמעה קטנה מבצבצת בעינה.

יפתח עמד לידה, מחכה, מביט בה מתנועעת באיטיות לקצב המוזיקה, מושיט יד ונוגע בה, רעד עבר בגופה, המשיך והחליק את ידו על גופה החשוף, על ביטנה, לאורך רגליה הארוכות, על ישבנה, אחז בשתי ידיו בתחתוניה "צריכה עזרה?" לחש ובלי לחכות לתשובה משך בבת אחת את התחתונים למטה, מוריד אותם, חושף אותה לראווה.

לרגע היא היתה בהלם ואז מהרה לכסות את ערוותה בכפות ידיה, מתכופפת מעט, מתכווצת, מסמיקה כעגבניה, "תורידי את הידים" לחש לה בנועם, אוחז בהם ומושך בעדינות, לא בכוח, "אל תתבישי, תורידי" המשיך ולחש, מנשק את ירכה, והיא, ממושמעת, צייתה וחשפה את שפתיי הכוס הכהים שלה שפס ורוד ולח חוצה בינם, בולטים כל כך על רקע הלבן הבוהק של משולש השיזוף שלה, מציגה את פלומת שיער הערווה העדינה שלא הראתה לאיש עד היום, עומדת עירומה מול העינים הבוחנות אותה בשקיקה.

יפתח הלך סביבה, ממשיך לגעת, ללטף "תעמדי בפישוק" לחש לה והיא לא היססה, נעמדה בפישוק קטן, מניחה לידו לטייל בין רגליה, לעלות לאט לעבר מקדשה.

"תתכופפי"

ברגע הראשון לא הבינה, אחר כך צייתה, מתכופפת קדימה, שדיה מתנדנדים, תלויים, ישבנה בולט מעט, חשוף ופגיע, יפתח נעמד מולה ונישק את שפתיה, נשיקה תמימה בפה, אחר כך המשיך להקיף אותה, מנשק את כתפה, מניח את ידו על עורפה ומתחיל להעביר אצבע לאורך חוט השדרה שלה, מתקדם לאט, יורד לאורך גבה ונכנס אל החריץ שבין פלחי ישבנה, בעדינות, ממשיך בדרכו ומרגיש את הרעד שעובר בגופה כשהוא נוגע בפי הטבעת המכווץ שלה, לוחץ מעט, לא מספיק כדי לחדור, עוזב לרגע כדי להרטיב את אצבעו בפיו ומחזיר חזרה, מרגיש איך ישבנה מתכווץ, מפחדת אבל לא אומרת מילה, שבויה בקסמו נותנת לו לעשות בה כרצונו והוא ממשיך במסע, עומד מאחוריה ויורד באצבעו עוד מעט, נוגע בשפתי הכוס שלה ומתחיל לחדור, לא ממהר, יש לו זמן, מרגיש שהיא רטובה וחודר עוד, עמוק יותר לכוס הפתוח בפניו, משחק בה וממשיך לחדור עד שנגע בקרום הבתולים שלה.

"בתולה?"

"כן" הסמיקה מחדש, עוצמת עיניה.

"לא נורא" לחש לאוזנה "נדאג גם לזה" הוסיף בחיוך והוציא את האצבע מתוכה, נעמד מולה ונישק אותה שוב על שפתיה, החזיר ידו ושיחק באצבע הרטובה ממיציה בפלומת שיער ערוותה ומשם המשיך את המסע לאורך הבטן שלה, מלטף אותה בשתי ידיו, עולה לעבר שדיה ואוחז בהם, לש בעדינות, מעסה בתאווה, באצבעותיו משחק בפטמות שלה, כהות ונוקשות ומעמיד אותם עוד יותר.

יפתח המשיך בסיבוב, עובר לצידה, תמר פקחה את עיניה, רואה את ורד יורדת אף היא על ברכיה, כורעת בין רגליו של מושיק, ראשה אחוז בידיו והזיין שלו תקוע עמוק בפיה, מוצצת לו בתאווה.

הרגישה את יפתח דוחף את כתפו אל מתחת לגופה ואוחז בה, "בואי נעלה לקומה שניה" הודיע והניף אותה באוויר, בטנה מונחת על כתפו כשרגליה מקדימה וראשה מאחור, מחבק את שוקיה ביד אחת שלא תיפול ומסובב אותה לראווה, ידו השניה מלטפת את ישבנה כשהוא נושא אותה בקלות במעלה המדרגות אל עבר חדר השינה של הוריו.

בלי להוריד אותה מכתפו נכנס יפתח למקלחת ולקח מגבת נקיה מהארון, גדולה ולבנה, פרס את המגבת על המיטה והשכיב עליה את תמר על גבה,

"את יודעת מה אנחנו עושים?" שאל כאילו היתה ילדה קטנה כשהוא מתחיל לפשוט את המכנסיים הקצרות שלבש.

"יודעת"

"ואת מסכימה?" המשיך ושאל, ניצב מולה עירום והזיין שלו, תורן זקור לתפארת, ניצב זקוף ומוכן.

"מסכימה" רעד קולה כשפישקה את רגליה, פותחת בפניו את הדרך אל מערת אוצרותיה, מביטה בו כשהוא עולה ונשכב עליה, מרגישה את גופו הנמעך אל גופה, את הזיין שלו המחפש את דרכו אל היעד הנכסף, חשה בעטרת הזיין נושקת בין שפתי הכוס, איבר נוקשה וחם החודר באיטיות לתוכה עד שנעצר בקרום החוסם את דרכו, שפתיו נצמדו לשפתיה ולשונו חדרה לפיה בנשיקה צרפתית תאוותנית, מרים מעט את ישבנו, מתכונן לתקיעה הגדולה.

תמר עצמה את עיניה, מחכה, חיבקה אותו בחוזקה, נצמדת אליו, נרגעת מחום גופו, מתכוננת…

"בטוחה?" שאל, כאילו נותן לה הזדמנות אחרונה להתחרט.

"כן" אמרה ועוד לפני שסיימה הוא תקע עצמו בתוכה בתנועת אגן חזקה!

ו…תמר הרגישה כאילו חרב ננעצת בה, כאב חד הרעיד את גופה כשהזין הנוקשה שלו פילח את קרום בתוליה, מבתק אותו, קורע דרכו, חודר בחוזקה לעומקה, לא עוצר עד שכולו היה בתוכה ורק אז נח.

יפתח שכב עליה ולא זז, מחכה לה, נותן לה להרגע. דמעות זלגו מעיניה ולא מכאב "אני אשה" לחשה ליפתח והוא החל נע בתוכה, מזיין אותה בתנועות קטנות, עדינות.

"כואב?" שאל.

"לא תמשיך" לחשה.

"אז למה את בוכה?"

"אני שמחה" צחקה ופשקה חזק יותר את רגליה "עכשיו אני אשה" נעצה את ציפורניה בתאווה בגבו.

יפתח זיין אותה והיא אהבה את זה. ישבנו עלה וירד והזיין שלו החליק בנרתיקה הרטוב, תמר הרגישה את אגנו המכה באגנה, את האיבר הנוקשה היוצא ונכנס במהירות, חודר עמוק יותר בתוכה מוביל אותה לתחושה לא מוכרת, לאורגזמה ראשונה שלה כאשה, "זה טוב," לחשה באוזנו "כן, זה טוב, תמשיך, בבקשה תמשיך, עוד, כן," והוא לא עצר, בועל אותה בחוזקה, אוחז בפטמת שדה בין שיניו ומוצץ בקול, בתאווה.

"כן הנה," הרגישה שהיא באה, גומרת, "כן, אמאל'ה, זה בא לי, כן!!" צווחה כשהגיעה לשיאה והוא ממשיך לזיין אותה במהירות ופתאום עצר וברח מתוכה, התיישב על ברכיו וגופה בין רגליו, שפשף פעם או פעמיים את הזיין המתוח וירה את מטענו על החזה החשוף שלה, מכסה את שדיה בשפעת זרמתו, נוזל לבן וחם שמילא את החדר בריח עז, ריח לא מוכר לה.

לרגע נמתח יפתח, קופא במקומו ואחר כך נפל לצידה, ידו מחבקת את גופה "וואו…" אמר, מתנשף, "עשיתי זאת!" נמרח חיוך של גאווה על פניו "פתחתי אותך!!"

כשקמה ראתה את הכתם הקטן שעל המגבת שפרס תחתיה, כתם דם בתוליה, וידעה שימי התום שלה תמו.

*******

שוב עצרה תמר לרגע את מחשבותיה וחזרה למציאות, שואלת את יפתח עוד מספר שאלות לגבי התוכנית העסקית המצורפת בתיק, בודקת עוד כמה נתונים במחשב, "קצת מסוכן," המהמה לעצמה וראתה אותו מתפתל באי נוחות בכסא "אפילו יותר מקצת"

"תראי אני יכול להסביר" ניסה

"עוד לא!" עצרה בו, מפעילה את סמכותה וקוטעת את דבריו באמצע "אני רוצה לבדוק עוד משהו לפני" הוסיפה ומבטה חזר אל מסך המחשב המוסתר ממנו אבל במחשבותיה נדדה שוב אל זכרונות העבר…

************

שבוע אחרי שפתח אותה יפתח התגייס אבל את השבוע הזה, עד הגיוס, היא לא תשכח לעולם, שבוע של שכרון חושים וזיונים ללא הפסקה שהיא, תיכוניסטית תמימה, היתה בשמיים והוא, שובר לבבות ידוע, ניצל עד תום.

הידיעה שהיא החברה החדשה של יפתח פשטה כאש בשדה קוצים, פתאום הבנים שקודם לא ספרו אותה ניגשו ושאלו בשלומה, הבנות שקודם עברו על ידה כאילו היתה שקופה עצרו ושאלו לדעתה.

היו שוכבים מחובקים על הדשא בבריכת השחיה, מתנשקים והוא שולח ידים אל מתחת לבגד הים שלה אבל לה לא אכפת, נותנת לו, אולי אפילו מעודדת בצחוקה.

כבר למחרת, כשהחבורה התאספה אצלו שוב בסלון וריקי נתנה את הסימן והורידה חולצה לא היססה תמר לרגע והורידה גם היא, כמו כולם, נצמדת אליו, מרגישה את חום גופו, את האיבר הנוקשה החבוי בתחתוניו, מלטפת אותו, מנשקת אותו ולא מתנגדת גם כשהוריד אותה בעדינות על ברכיה לפניו, עוזר לה להוציא את הזיין שלו ממחבואו, אוחז בראשה ומוביל אותו אל חלציו, מוריד אותה למציצה ראשונה בחייה ועוד בפומבי.

התחילה בהיסוס, קצת מתביישת מהמבטים שנשלחו לעברה, מלקקת את האיבר הגדול והנוקשה המוגש לה, מכניסה אותו לפיה וטועמת, קודם קצת, מפחדת, ואחר כך עוד קצת, ועוד קצת, עד שכולו היה בפיה, חודר לגרונה, אוחז בראשה בחוזקה ומצמיד אותה אליו עד שכמעט ונחנקה ורק אז שחרר, נתן לה רגע לקחת אוויר ושוב לחץ, משמיע קולות הנאה, כמו חבריו מסביב, מתערבים מי יגמור אחרון, מי יחזיק הכי הרבה זמן מעמד.

עקבה בעיניה אחרי הבנות האחרות, מנסה ללמוד, להיות הכי טובה, כמו בלימודים שבהם היתה תמיד המצטיינת גם כאן רצתה להיות הכי טובה, רצתה שיפתח יתגאה בה.

ירון היה הראשון שגמר, הודיע בקול שהוא משפריץ והיא הביטה בהם בלי להפסיק לרגע למצוץ את הזיין של יפתח שבפיה, ראתה את ירון מצמיד חזק את ראשה של דנה לגופו, לא נותן לה לברוח, גומר לה בפנים, ממלא את פיה בזרעו ורק אז משחרר והיא, להפתעתה של תמר, מלקקת שפתיה בהנאה ובולעת, כאילו היתה זה מעדן.

נוח גמר שני, מודיע בקול, וריקי בולעת בהנאה, בלי שאפילו יחזיק בראשה.

תמר מצצה בלהט, מחליטה בליבה שלא תברח, עוצמת את העיניים ומתופפת בשיניה על הזיין הנוקשה הממלא את פיה וגרונה, מחליקה עליו בלשונו, מפנקת את אהובה עד שלא יכל יותר וגמר, תוקע את הזיין שלו עמוק יותר, משפריץ וצועק בהנאה, ממלא את פיה בנוזל החם והמלוח והיא מתאמצת שלא להקיא, בולעת לאט בלי שיכריח אותה, מסתכלת עליו בגאווה.

אחר כך יפתח לקח אותה שוב לחדר השינה של הוריו ושם לימד אותה את רזי הדוגי סטייל, נתן לה להלביש לו קונדום ותקע אותה מאחור, הכוס שלה עוד כאב קצת מאתמול אבל היא שתקה, רצתה אותו בתוכה. יפתח אחז במותניה וזיין, טחן אותה מהר וחזק, שדיה מתנדנדים בפראות לכל צד, גורם לה לגמור ולרצות עוד ושוב לגמור, ממשיך ולא להסתפק עד שגם הוא גמר, ממלא את הקונדום בזרעו.

למחרת חזרו הוריו של יפתח אבל הם לא עצרו בחגיגה. היו מסתגרים בחדרו, נועלים את הדלת ומזדיינים בפראות או נוסעים לדרייב-אין ומזדיינים במכונית ופעם אפילו יצאו באמצע הסרט והזדיינו בשרותי הנשים, בתא הקטן והצפוף.

את הלילה האחרון לפני הגיוס בילתה אצלו בחדר, סיפרה להוריה שהיא ישנה אצל ורד, שיקרה. שלוש פעמים הוא גמר לפני שנרדמו משאיר אותה מסופקת לשנה.

לפני שנפרדו בתל השומר השאירה לו מתנת פרידה, סימן כהה בצוואר, מציצה, מזכרת ממנה, המחכה, אות לאהבתם.

יפתח חזר מהטירונות אחרי שבועיים עם נעליים אדומות ו-16M, בא לקחת אותה מבית הספר, מחבק אותה וכל התיכון עומד ומתבונן, מחדיר יד אל מתחת לחולצתה, מצמיד אותה אליו ומדביק נשיקה צרפתית לחה לשפתיה.

"התגעגעת?" שאל כשהוא מצמיד את ידה לבליטה במכנסיו, נותן לה להרגיש את הזיין הגדול והנוקשה שנלחץ אל הבד הצבאי הגס, "תראי איך הוא מתגעגע" צחק והם מיהרו להסתגר בחדרה הקטן.

התפשטה במהירות, לא יכולה לחכות, רצתה לשכב אך הוא אחז בה והוריד אותה על ברכיה "קודם תמצצי לי!" שלשל את מכנסיו ומילא את פיה באברו הגדול, דוחף באגנו וחודר לגרונה "קודם ת-מ-צ-צ-י"

אחר כך הוציא קונדום מכיסו והגיש לה "תלבישי, עכשיו אני רוצה לזיין אותך"

"לא צריך" חייכה באושר "התחלתי לקחת גלולה, בוא" נעמדה על המיטה בתנוחת הדוגי סטייל החביבה עליו, מפנה אליו את ישבנה ומנענעת אותו בהזמנה "בוא תשחיל אותי" לחשה לו מילים גסות והסמיקה, יודעת שזה מחרמן אותו עוד יותר, מרגישה איך עטרת הזיין הנוקשה שלו נושקת אל בין שפתי הכוס הפתוח בפניו, מרגישה אותו מתכונן ואז חשה אותו חודר לתוכה, דוחף עצמו במכה חזקה שהרעידה את כל גופה, הקפיצה את שדיה, תוקע את הזיין שלו עמוק לכוס הרטוב שלה שחיכה לו בשקיקה.

תמר לא היתה צריכה הרבה בשביל לגמור, היתה חרמנית משבועיים של המתנה שיבוא לתוכה ושתים או שלוש תקיעות חזקות הספיקו לה לגמור בסערה, ליפתח לקח קצת יותר, דופק אותה מאחור בתנועות ארוכות וחזקות, מזיין אותה במרץ, ידיו אוחזות במותניה ואגנו מכה בישבנה, מפמפם במהירות עד שהרגישה את זרמתו החמה בתוכה, תחושה חדשה, הרגשה לא מוכרת, נעימה.

*******

הזכרונות עשו לה משהו, אפילו יותר ממשהו, תמר הרגישה את הרטיבות הפושטת בנרתיקה ומתחה את חצאית המיני שלבשה כלפי מטה, כאילו פחדה שהיא התרוממה ויפתח מצליח לראות את ההתעוררות שבחלציה מבעד ללוח שולחן העץ העבה.

"מסוכן," אמרה לעצמה, מנסה בכל כוחה לשמור על קול עניני ורגוע, וסימנה במרקר צהוב פסקה בתוכנית העסקית שלפניה "גם זה," סימנה בעוד מקום וראתה אותו מתכווץ עוד יותר בכסאו, המשיכה לקרוא, מנסה להתרכז בנתונים שלפניה אבל לשווא, מחשבותיה קיבלו חיים משלהם, חזרו לעבר…

********

בערב נפגשו כולם אצל נוח, ההורים שלו נסעו וכל הבית עמד לרשותם, אומנם ירון ומושיק נשארו שבת בצבא אבל זה לא הפריע לורד ודנה להצטרף.

הערב התחיל רגוע, בעיקר בסיפורי הצבא של המתגייסים הטרים, הם מספרים ומתגאים והן יושבות ומקשיבות בשקיקה לעלילות יפתח ונוח בטירונות הצנחנים הקשה, שומעות שמות וראשי תיבות שלא הכירו, מסתכלות על הבנים במבטי הערצה.

כשגמרו דנה וריקי הכינו קפה, ישבו ושתו, שותקים, עד שדנה הציעה לשחק אמת או חובה ונוח אמר שלדעתו אמת זה סתם בזבוז זמן ולמה שלא יעברו ישר למשימות החובה.

ברגע הראשון תמר לא הבינה וורד הזדרזה להסביר לה "החוקים פשוטים, מסובבים בקבוק, מי שהבקבוק מצביע עליו מוריד בגד וכשאין יותר בגדים, צריך לעשות" עצרה לרגע מסתכלת על יפתח ומחייכת "בעצם נשחק ביפתח אמר" המשיכה "כשאין מה להוריד יפתח יגיד מה צריך לעשות, מסכים נוח?" פנתה לנוח כאילו שאר הבנות הביעו כבר הסכמה.

התחילו לשחק, מסובבים ומתפשטים, מנסים להיות מקוריים, לרקוד תוך כדי, לחרמן, עומדים ומורידים בגד והחבר'ה מעירים הערות, עוקצים, הכל בצחוק, ברוח טובה, מסובבים ומורידים עוד בגד עד שנשארו עירומים.

ריקי היתה הראשונה שהבקבוק נעצר מולה ולא היה לה בגד להוריד, קמה ונעמדה מול יפתח המחייך בשמחה.

"יפתח אמר," יפתח משך רגע, כאילו חושב מה יגיד לה, "יפתח אמר שתרדי לנוח"

בלי שום בושה ריקי מהרה לעבר נוח, כולם יושבים וצופים בה והיא יורדת על ברכיה בין רגליו, מתכופפת ומתחילה למצוץ לו.

תמר התבוננה בהם מהופנטת, נכון היא כבר ראתה אותה מוצצת לו אבל אז זה היה אחרת, אז לא כולם הסתכלו רק בה.

תמר עקבה אחריהם והרגישה איך היא מתחרמנת, גלי חום עברו בכוס שלה, מדליקים אותה, רטיבות פשטה בנרתיקה, משמנת את כתליו.

"מספיק" קבע יפתח, "תסובבי את הבקבוק"

הבקבוק הסתובב ועצר מול דנה שגם היא היתה כבר עירומה, "יפתח אמר שתרדי ל…"

"לך" התנדבה דנה עוד לפני שסיים ותמר החסירה פעימה.

"לא, לורד!" קבע יפתח.

תמר חשבה שהיא מתעלפת אבל לורד ודנה זה לא נראה מוזר, זאת לא היתה הפעם הראשונה שהם קיבלו משימה כזאת, ורד נשכבה על השטיח ודנה נשכבה בין רגליה, מקרבת ראשה אל ערוותה של ורד ומתחילה ללקק, מוציאה לשון ארוכה ומתחילה לחדור אל בין שפתי הכוס הכהות, שפתי פיה של דנה דבוקות לשפתי הכוס של ורד והלשון שלה משחקת בתוכה.

ורד לא היתה צריכה הרבה כדי לגמור, מודיעה על כך בקול לכולם, בלי בושה, "אני באה, כן, הנה, אני גומרת, אל תפסיקי!"

תמר לא יכלה להוריד מהן את העיניים, חרמנית אש, מתבוננת בדנה המסתובבת לאט לאט, בלי להוציא לרגע את לשונה, עד שהכוס שלה היה מול פניה של ורד וזאת התחילה למצוץ גם לה.

יפתח נתן להם להנות ולא הפסיק אותן עד ששתיהן גמרו. בחדר נשמעו רק אנקות התאווה של השתיים, כולם שותקים ומסתכלים בתאווה על ה-69 המחרמן שמול עיניהם.

התור הבא היה צריך להדליק לה מנורת אזהרה, הבקבוק עצר הפעם מול יפתח עצמו, יפתח קם ממקומו, נעמד כשהזין שלו ניצב זקור, גדול ונוקשה, רוטט מתשוקה מול עיניהם הבוחנות.

"תגיד אתה" פנה לנוח, "לא יפה שאני אגיד לעצמי מה לעשות"

"נוח אמר שתדפוק את…" קיבל נוח את התפקיד בשמחה, צוחק בקול גדול, הלב של תמר נפל ממקומו, מסמיקה, בטוחה שנוח יבחר בה, שהיא תצטרך עכשיו להזדיין מול עיניי כולם, "שתקח לחדר השינה ותדפוק את…" חזר על דבריו, בונה את המתח והיא כבר כמעט קמה ממקומה "את ורד!!".

תמר לא האמינה למשמע אוזניה, נשארה המומה, לא מאמינה שיפתח שלה יסכים לזיין את ורד, שורד, החברה הטובה שלה, תסכים. הסתכלה על ורד במבט שואל והיא עליה ולא הצליחה להוציא מילה.

יפתח ניגש לורד והושיט לה יד, מתעלם מממנה, מתמר, "בואי, נוח אמר," הוא צחק "חייבים!"

תמר קפאה במקומה, רצתה לקום ולצרוח ולא יכלה, ראתה את המבטים הננעצים בה, מצפים לתגובתה והיא שותקת.

"מצטערת תמר אבל זה המשחק" התנצלה בפניה ורד וקמה ממקומה, הולכת אחריו, כאילו בלי חשק, כאילו נגררת, עולה לקומה השניה, לחדר השינה.

תמר ישבה בשקט, מסוגרת בעצמה. ריקי הציעה להכין לה כוס קפה נוסף והיא לא רצתה, מחשבותיה שקועות בנעשה שם למעלה, אחרי הדלת הסגורה. ישבה ומבטה מושפל, לא מסתכלת על אף אחד, לא מבינה למה היא נשארת, רוצה לברוח אבל לא יכולה, בגללו, כאילו הטיל בה כישוף, מוכנה לעשות הכל רק להיות איתו.

אחרי שעה קלה הם חזרו, הזיין שלו משתלשל בין רגליו, מצומק ורטוב ועל פניה של ורד מרוח חיוך של סיפוק שלא הצליחה להסתיר, מבט של חתולה ששתתה את השמנת, שקיבלה את עונתה בגדול.

חזרו לשחק, הפעם הבקבוק נעצר מולה, היא קמה בשקט ונעמדה מול יפתח, עיניה מושפלות והיא מצפה לגזר דינה, יודעת שתעשה את כל מה שיגיד לה, לא חשוב מה, תתן לו להשפיל אותה רק שימשיך להיות שלה.

"בוא תדפוק אותי אהובי" התחננה לפני כולם.

"יפתח אמר שתעלי לחדר השינה, תכסי את העינים ותחכי בדוגי סטייל שמישהו יבוא לדפוק אותך" אמר בקול קר ומנוכר.

נורה אדומה נדלקה ופעמון האזעקה צלצל לה, 'שימי לב, הוא אמר מישהו לא אני!' והיא סרבה לשמוע. ההגיון אמר לה לברוח אבל היא דווקא צייתה לקולו המנוכר, עלתה לקומה השניה, נכנסה לחדר השינה, קשרה צעיף שמצאה שם סביב עיניה ונעמדה בדוגי סטייל על המיטה, מחכה.

נתנו לה לעמוד ככה כמה דקות, לחכות, לא שמעה שנכנסים עד שהרגישה פתאום מישהו נעמד מאחוריה ונוגע בחריץ הרטוב שבין רגליה, מחדיר אצבע לכוס הפעור בפניו, בודק אותה, מגלה עד כמה היא רטובה, עד כמה היא רוצה.

אחר כך הרגישה זיין מתדפק בפתחה, נוגע בין שפתי הכוס המגורות, הרגישה אותו ונרעדה, ידעה שזה לא הוא, זה לא אהובה, ורצתה לברוח.

"אל תזוזי!" שמע את יפתח מכיוון אחר וקולות צחקוק נשיים אחריו וידעה שהם צופים בה, "אל תזוזי! יפתח אמר!" הוסיף והיא הכנועה צייתה.

הרגישה שנוח חודר לתוכה, הזיין שלו היה קשה וגדול והוא החליק אל תוך מעמקי נרתיקה המשומן, אוחז בידיו את מותניה ודוחף באגנו, תוקע עצמו עמוק יותר ויותר עד שהרגישה את ערוותו נלחצת לישבנה.

התחיל לדפוק, לפמפם, מזיין אותה בתנועות חזקות, לא מהר מדי, לא רוצה לגמור, נהנה, אברו הנוקשה משתפשף בקירות נרתיקה, מדליק אותה, בליבה רוצה לבכות מבושה אבל בין רגליה הרגישה תחושה נעימה, הרגישה שהיא הולכת לגמור.

"תגידי שזה טוב, תגידי שאני יודע לזיין" שמעה את נוח מתנשף מאחוריה והיא שותקת, בחיים היא לא תספר להם שנהנתה, לא תגלה שגמרה.

"נו תגידי," הפליק בכוח על ישבנה החשוף, "אני יודע שאת נהנת, שאת רוצה עוד" פמפם אותה בכוח, מגביר את הקצב, טוחן אותה במהירות "תגידי שהזיין שלי הכי טוב" דחף אותה והיא נפלה על המיטה, שוכבת על בטנה והוא שוכב עליה, בטנו לחוצה לגבה וישבנו עולה ויורד במהירות, מזיין אותה והיא לא זזה, "כן! כן!!" שמעה אותו צועק וידעה שהנה זה בא, התפללה בליבה שיברח, שלא יגמור לה בפנים אבל לא, "אני בא, קחי! ק-ח-י-י-י!!" הרגישה אותו יורה את מטענו בתוכה, נצמד אליה, מנשק את עורפה, יוצא מתוכה ומתגלגל ונשכב לצידה.

כשהורידה את הצעיף מעיניה לא היה שם אף אחד, רק נוח השוכב לצידה.

הוא ירד ראשון, היא שטפה את עצמה במקלחת הצמודה ורק אז ירדה. מצאה אותם סביב שולחן האוכל הגדול, אוכלים גלידה ומדברים, "בואי, יש פה כפית בשבילך" קם לעברה יפתח, כאילו דבר לא קרה, מושיב אותה לידו ומניח את ידו על ירכה, מלטף.

תמר ראתה את החיוכים הקטנים של הבנות המסתכלות עליה כאילו במקרה, ראתה את קריצת העין של ורד ושמעה את הלחישה של ריקי באוזנה, "נו, איך הוא?" ולא ענתה, טועמת מהגלידה, מחכה.

ישבו עירומים ודיברו, כאילו אין יותר טבעי מזה. דיברו על בגרויות, דיברו על המנהלת הקשוחה של התיכון, ואז התחיל פתאום הויכוח הזה בין נוח ליפתח מי יותר גבר, מי מהם יכול לזיין יותר זמן.

שאלו את תמר והיא הסמיקה, אמרה שיפתח כמובן. ריקי, החברה של נוח, קפצה ואמרה שלא יתכן ותמר בכלל לא אוביקטיבית כי היא מאוהבת ביפתח. התחיל ויכוח עד שורד הציעה פשרה, "נעשה תחרות, פתחה והסבירה, "ניתן להם לדפוק אותנו ונראה מי גומר ראשון" המשיכה "אבל כדי שהתחרות תהיה הוגנת הם צריכים לדפוק את כולנו, דופק דקה ועובר לשניה, לפי הסדר… ועוד משהו" הפתיעה "אסור לנגוע בחברה לפני שמזיינים את כל האחרות"

"מסכימים!" קפצו הבנים על המציאה ותפסו פיקוד, מסדרים את הבנות סביב השולחן, כל אחת בצד אחר.

תמר, ריקי, ורד ודנה נשענו עם המרפקים על השולחן, מסתכלות אחת על השניה, אוחזות ידים, רגליים בפישוק קל, ישבנן מובלט והכוס שלהן חשוף ומוכן לפעולה.

דנה התנדבה לקחת זמן, להכריז כשעברה דקה ושמה שעון מול עיניה. יפתח ונוח הסתובבו סביבן, נוגעים, מלטפים את הישבן ומחדירים אצבע אל בין רגליהן, בודקים שהן מוכנות, רטובות. הזיין שלהם עמד זקוף, כאילו לא גמרו רק לפני כמה דקות, ממשיכים ומסדרים אותן עד שנחה דעתם.

"מוכנים?" שאלה דנה.

"מוכן" השיב נוח.

"גם אני" ענה יפתח.

"תתחילו!"

יפתח התחיל עם דנה ונוח עם ורד, חודרים לתוכן, מטביעים את האיברים הזקורים ומזיינים אותן "יותר מהר" עודדה ורד את נוח "אני משתעממת" הוסיפה דנה שמן למדורה "תראה להם" הצטרפה גם ריקי ורק תמר שתקה, מבוישת, מסתכלת עליהם ומצפה לתורה.

"עוד 5 שניות" הכריזה דנה "שלוש..שתים..אחת.. תחליפו!"

הבנים יצאו ועברו ימינה, בכיוון השעון, תמר הרגישה את נוח מכוון את אברו הזקור לפתחה וחודר לתוכה, מתחיל לדפוק, חזק ובכוח, מולה זיין יפתח את ריקי והיא, תמר, מסתכלת ומקנא.

נוח טחן אותה, תמר הרגישה שהיא מחורמנת, הרטיבות בנרתיקה הלכה וגדלה, הזיין שלו, ארוך ועבה, החליק בקלות בתוכה.

דנה וורד עודדו את הבנים, מזרזות אותם, "יותר מהר, אתם מרמים. אל תנוח יפתח. אל תרדם נוח"

"עוד 5 שניות" הכריזה שוב דנה ותמר הרגישה הקלה, "שלוש, שתים, אחת… תחליפו!"

הבנים זזו שוב ימינה, חוזרים לזיין "אני גומרת" צעקה ורד כשיפתח טוחן אותה במהירות.

"כן, תן לי, עוד!" הצטרפה גם דנה לחגיגה "כן, זה בא! הנה! הנה!!"

על הפנים של הבנים עלה חיוך של גאווה, ממשיכים לתקוע, לזיין אותן, "תתכונו" הכריזה דנה ותמר נדרכה, עכשיו תורה, "שלוש, שתים, אחת… תחליפו!"

תמר הרגישה את יפתח חודר לתוכה ורצתה לצעוק משמחה, אוחז במותניה ותוקע עצמו, לא צריך כוח, מחליק בקלות לכוס המצפה לו, רטוב ומשומן.

תמר הרגישה שהיא לא שולטת בעצמה, שהיא גומרת רק מהמחשבה שאהובה בתוכה, עוצמת עיניים וחולמת שהם לבד, רק היא והוא, שומעת מישהי צועקת "כן. תן לי! עוד, אני רוצה אותך!" ומזהה את קולה, רוצה שהשעון יעצור, שימשך לנצח.

"אני בא!" שמעה צעקה ופתחה את עיניה "פאק! אני גומר!" נוח הכריז שעמד מולה וזיין את ריקי חברתו "קחי!" נמתח במקומו.

יפתח לא עצר, ניצח אבל רצה להוכיח עד כמה הוא תותח, "עברה דקה, תחליף" הכריזה דנה, מתכוננת לקראתו בשמחה, תמר עקבה אחריו, מזיין שוב את דנה, תוקע אותה במשך דקה וממשיך ממנה לריקי ומשם עובר לורד והיא, תמר, מתפללת שרק יספיק לו הכוח ויחזור גם אליה?

הספיק, הרגישה את אהובה חודר שוב למעמקיה ושוב גמרה, מהעונג, מהצפייה שהתגשמה, מרגישה איך הוא טוחן אותה, מפמפם במהירות, את הזיין שלו פועם בפראות בתוכה "אני ג-ו-מ-ר!" הכריז בקול וירה את מטענו הרותח בתוכה "אני משפריץ" הודיעה בגאווה "ניצחתי!".

*********

"רק בשביל ההשפלה הזאת מגיע לו שאני לא אאשר את ההלואה" חשבה תמר בליבה והסתכלה בו שוב "רק בגלל שנתן לנוח לזיין אותי ואפילו שזה היה רק משחק" הסבירה לעצמה.

תמר ידעה שכמנהלת בכירה במעמדה היא לא היתה צריכה לתת הסברים וגם אם תדרש הרי שעיון קצר בתיק לא יטיל ספק בהחלטתה המקצועית הנבונה אבל היא רצתה עוד משהו… מנסה להבין מה.

 

לחלק שני >>>

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן