ריח של סקס

כשהשמש החלה לשקוע והשמיים הפכו אדומים, הלב שלי החל דופק קצת מהר יותר. כאילו לא מורגש ועדיין מורגש מאד.
בשניה שהבנתי את מה שהלב שלי כבר ידע לפני, הכוס שלי התחיל להרטיב. יכולתי ממש להרגיש את הנוזלים מצטברים להם בנרתיק ומתחילים לנזול להם על הירכיים הפנימיות, נספגים בתחתונים. לפחות רובם.
היה לי ברור שאני מוכנה לגמרי. נו כבר. שיגיע הזמן.
הבטתי בשעון. נותרו לי 10 דקות לפני שהלילה מלא הזימה, הסקס ובעיקר גירוי הדגדגן שלי לרמת בלתי נסבל עומד להתחיל.
קפצתי ממקומי והלכתי /רצתי לשרותים.
הפשלתי את המכנסיים והתחתון וריח החרמנות שלי, ריח הנוזלים שלי עולה באפי.
אין ריח דומה לו. זה ריח חזק מאד, לא ממש לבנדר אבל לגמרי מיוחד. ריח של סקס. ריח של "חייבת להזדיין".
בדרך חזרה למקומי ראיתי אותו מגיע. כל הגוף שלי החל לנזול. הרגשתי שעוד לפני שהוא נגע בי אני הופכת לסוג של שלולית מינית מטורפת. הוא ראה אותי מרחוק וחייך.
התקרב אלי, חיבק אותי חיבוק עוטף ומוחץ ולחש לי "אוףףףףף! מה שמחכה לך!" אני שחייכתי רגע קודם, קפאתי.
אני יודעת שהוא מתכוון לכל מילה. הוא יודע כמה כח יש למילים עלי. כמה זיון מנטלי חשוב לא פחות מהפיזי.
הוא הוביל אותי לכיוון החדר עם יד איתנה על הגב התחתון שלי, כאילו תומך בי שלא אתחרט או אמעד אחורה.
בלי מילים הוא הפשיט אותי. לאט אבל כל כך מהר. הרגשתי את כל הדם זורם לכוס. אולי לפטמות? לא יודעת. הרגשתי הכל. והרגשתי כלום. ידיו החלו מלטפות אותי, מרפרפות על גופי, מנגנות עליו בעדינות, לגאטו, מוזיקה שטרם נשמעה בעולמנו, מנגנות שיר מקורי. כן. שיר שהוא רק שלי ושלו. עצמתי את עיני, מתמסרת למגע ידיו, נוסקת לעולם הרגש כאילו אני הגשמית איננה כאן.
הוא הוביל אותי למיטה והניח אותי עם הגב עליה, הרים את ידי מעל לראשי ואמר לי לא להוריד אותן. הפריד את רגלי ופיסק אותן רחב ככל שניתן בעודו ממשיך ללטף ולפרוט על גופי מנגינה נפלאה ומרטיטה. הרגשתי איך כל גופי נשמע לו.לא יכולתי להזיז את ידי גם אם רציתי בכך. גופי ונפשי כרגע בידיו האמונות ואני מרחפת מעל. יכולתי להישאר כך שעות.
בשניה אחת עולמי התהפך, שתי אצבעות חדרו לכוס שלי באבחה אחת חדה. נשמתי נשימה עמוקה ופתחתי את עיני בהפתעה תוך שאני מתכווצת וסוגרת את ברכיי. "לא לסגור את הרגליים" הוא אמר לי, "תפתחי אותן רחב. הכי רחוק שאת יכולה ואל תסגרי אותן בשום אופן".
עשיתי כדברו, רועדת קלות פיסקתי את רגליי תוך שאני מביטה בעיניו השחורות שהפכו בורקות.
הוא חידש את החדירות ביד אחת ושם את ידו השניה על הבטן החתתונה שלי.
"את עומדת לגמור כמו שלא גמרת מעולם. אני רוצה לראות אותך משפיצה בגללי, בזכותי, עבורי"
החדירות שלא פסקו מנעו ממני להגיב בגיחוך והתמסרתי לזיון האצבעות שהוא מעניק לי.
הוא החל מעלה ומוריד את האצבעות בתוכי במהירות בלי להזיז פנימה והחוצה. ההרגשה היתה מטורפת.
תוך שניות הרגשתי שאני מתקרבת לגמירה. ואני לא גומרת כל כך מהר. אף פעם.
אין סיכוי. זה לא קורה, עוד הספקתי לחשוב לפני שאורגזמה שטפה אותי. כן. שטפה אותי זו ההגדרה הנכונה כי הייתי רטובה כולי.
"מה קרה לי" שאלתי אותו ספק בקול רם ספק בלחישה.
"השפרצת" הוא ענה לי. "השפרצת כל כך יפה. את מדהימה כשאת מתפוצצת" אמר וחייך. "אבל לא סיימנו" הוא הוסיף ,אני רוצה להביא אותך לאפיסת כוחות. אני רוצה שלא תצליחי לעמוד על הרגליים".
זה לא יקרה, אמרתי לעצמי. אני לא כזו שמסוגלת לגמור פעם אחרי פעם. מצד שני, חשבתי, אני גם לא אחת שמשפריצה אז הכל כנראה יכול לקרות. תוך אני מחייכת לעצמי על המחשבות המשעשעות ומנסה להמר ביני לביני מה באמת יקרה, הוא התחיל שוב להניע את ידו בתוכי.
ידו השניה מלטפת, ממוללת את הפטמה הימנית שלי שמתקשה ברגע והופכת לאיבר מין נוסף שנמצא בידיו. אני מרגישה שאני שוב מתקרבת לגמירה וחושבת לעצמי שזה לא יכול להיות ברגע שהוא מוצץ לי את הדגדגן ואני מתפרקת לרסיסי עונג שמתפזרים בתוכי.
אני גומרת וגומרת וגומרת ונראה שזה לא נגמר, אני מתקשה לתפוס נשימה ומנסה לתפוס את ראשו להרים אותו, שייתן לי כמה דקות להירגע, לנשום. והוא מוציא ממני את ידו בתנועה חדה ומרים את ראשו.
אני מנסה לפקס את העיניים המזוגגות שלי בעיניו המחייכות ולוקח לי כמה שניות לראות את החום והחרמנות שניבטים מעיניו.
בלי לחשוב פעמיים, אני מתרוממת מהמיטה למבטו המופתע, דוחפת אותו על המיטה, מורידה לו את הג'ינס והתחתון במשיכה אחת ואומרת לו "עכשיו תורי".
הוא הניח בזחיחות ידיים מאחורי העורף כמתריס בי אבל אני מכירה אותו ויותר, אני מכירה אותי. אני אוהבת לראות זין גדול לפני שהוא נהיה באמת גדול. אני אוהבת להרגיש אותו מתרגש וגדל אצלי בפה ובידיים.
אני פותחת את פי, מעבירה לשון על שפתיי ונותנת נשיקה על ראש הזין שלו. הגניחה הקלה שנפלטת מפיו היא תמריץ מספיק כדי להעביר לשון רטובה על בסיס כובע הזין שלו. אני רואה איך הזין שלו מתקשה, מגיב לפלירטוטים שלי איתו. אני מחליטה ליהנות כמו שאני רוצה, בלי חימום ומכניסה את כל הזין שלו לתוך פי. שומעת את ההפתעה בקולו הנאנק ומוצצת אותו, יונקת אותו, עולה ויורדת עם פי תוך גירוי הכובע עם הלשון עד שאני מרגישה את אצבעותיו נסרגות בשערי וטועמת את הטיפה שנפלטת מהזין שלו.
אני יודעת שהוא מוכן. אני מוצצת אותו עוד מציצה אחת ארוכה ורטובה , מתרוממת ומורידה את עצמי על הזין שלו, מחדירה אותו עמוק עמוק לתוכי ולא זזה. יש משהו מזכך בהרגשה של זין נעוץ עמוק בתוכי. הרגשה של מלאות נפשית, פיזית מנטאלית. הכל!
מתכופפת ומניחה את ידי על כתפיו, מלטפת את החזה שלו, משחקת בשער החזה ובפטמות שלו ואז נשכבת עליו ומחדירה את הלשון שלי לפה שלו, עוטפת את הלשון שלו בשלי ובו בזמן מרימה מעט את האגן ומורידה אותו על הזין שלו.
מנתקת את הנשיקה ומתחילה לזיין אותו, למעלה ולמטה בקצב שלי. בדרך שבה אני אוהבת.
הוא לוחש לי שהוא קרוב ואני מזהירה אותו לא לגמור לפניי.
"אני לא יכול להתאפק" הוא אומר לי "תפסיקי לזוז" אבל אני ממשיכה לדהור עליו ורואה איך הוא לא מצליח להחזיק מעמד בתוכי ומתפוצץ בשאגת גמירה אדירה.
אני ממשיכה לדהור עליו עוד שניות ספורות וגם אני מתפוצצת בגלים גלים של אורגזמה נפלאה.

Loading

2 מחשבות על “ריח של סקס”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן