בן של זונה – פרק שני

זהו פרק שני בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרק הקודם תחילה.

 

ביום חמישי שאחרי תמר צלצלה. הופתעתי כי תמיד היא שומרת על מרווח של חודש. "משהו קרה?" שאלתי בחשש והאמת שנבהלתי.

"לא" היא צחקה, "יש לך תורנות בסוף השבוע?" ענתה בשאלה משלה.

"לא" עניתי והרגשתי איך הגבר-גבר שלי מתעורר, "אני פנוי עד יום ראשון" עניתי והיא הודיעה שתבוא לאסוף אותי בשמונה בערב.

"איפה נאכל היום?" שאלתי בצחוק כשהיא התחילה לנסוע, בכל פעם היא מחפשת מקום חדש לאכול.

"הפתעה" היא חייכה, מיסתורית.

הגענו לאיזה בר קטן בשוק הפשפשים, די חבוי, בלי שלט מאיר עיניים ואורות מהבהבים. "אורי" היא שאלה אותי לפני שנכנסנו, "זוכר שאמרתי לך שיש הרבה נשים בשלות שמחפשות גברברים כמוך שירכבו עליהן וצריך רק לדעת איפה לחפש?",

"כן" הסקרנות שלי התגברה,

"אז זהו, זה המקום" היא פתחה את הדלת ונכנסנו.

בפנים היה די אפלולי, בר ארוך נמתח לאורך אחד הקירות ואשה אחת ישבה לידו שתתה קוקטייל ופיטפטה עם הברמנית. כמה שולחנות היו מפוזרים בחלל הקטן, רחוקים זה מזה ומוארים עם נר קטן שעמד בתוך צנצנת זכוכית אדומה. ליד אחד השולחנות ישב זוג, הוא צעיר, בערך בגילי, והיא מבוגרת ממנו, הם שתו איזה קוקטיל, החזיקו ידים והתלחשו.

התישבנו ליד שולחן מרוחק מהם, "אין פה מלצריות, צריכים ללכת לבר" תמר הסבירה לי את הקונספט ואחר כך הבנתי גם למה, "אבל חכה, קודם אני צריכה לשרותים".

בדרך תמר עצרה ליד האשה שישבה על הבר, התחבקה והתנשקה איתה, נשיקות של ידידות ותיקות על הלחי, לחשה לה משהו באוזן והלכה לשרותים.

התעסקתי בפלאפון שלי ולא הבחנתי באשה שהתקרבה עד שהיא כחכחה בגרונה, "אפשר לשבת?" היא שאלה ובלי לחכות לתשובה התיישבה בכסא לידי, "אני שונאת לשתות לבד" היא הניחה כוס קוקטייל לפני, "מוחיטו" היא חייכה, "אני מקווה שאתה אוהב".

"אהה" גימגמתי והסמקתי קצת, "אני לא לבד, אני עם מישהי והיא רק הלכה לשרותים"

"אני יודעת" היא חייכה, "תמר, דברתי איתה, היא תכף תצטרף, דרך אגב, קוראים לי ורד",

"אורי" הצגתי את עצמי,

"בן כמה?",

"עשרים ושתיים, בעצם קצת יותר מ-22, ואת?",

"לא שואלים אשה בת כמה היא?" היא צחקה, "בת כמה אני נראית לךָ?",

"שלושים ושתיים" חייכתי,

"מניאק" היא צחקה, "אבל אהבתי", היא הקישה את כוס המוחיטו שלה בשלי, "לחיינו".

תמר חזרה עם כוס יין לבן ביד, "אני צריכה לנהוג" התנצלה והתיישבה מולי.

שתינו ודיברנו, מהר מאד הבנתי שהן מכירות אחת את השניה, "מאיפה אתם מכירות?" התעניינתי.

"מפה" תמר ענתה.

"יש לנו תחום עניין משותף" הוסיפה ורד, חייכה וגמרה בלגימה אחת את המוחיטו שלה, "אני הולכת להביא עוד" וראיתי איך היא קורצת לתמר, "רוצֶה גם?" פנתה אלי, "מוחיטו? מרטיני? או אולי 'אורגזמה'?"

"אהה" היססתי לרגע, בקוקטיילים אני לא בדיוק מבין, "מה שאת מביאה לך".

"אורי" תמר גחנה לעברי ברגע שורד ניגשה לבר, "איך היא? היית עושה אותה?"

נדהמתי, לא ציפיתי לשאלה כזאת, "אהה, כן" הסמקתי.

"מצויין" תמר חייכה, "רק שתדע, מצאתָ חן בעינה" היא התכופפה עוד יותר ולא יכולתי שלא לראות את החריץ המפתה שבין שדיה הגדולים, "היא מרצה באוניברסיטה, נשואה, בטח ראית את הטבעת על האצבע שלה אבל אל תדאג בעלה עכשיו באיזה כנס בחו"ל, והיא מהזן שלי, מנצלת את ההזדמנות ומחפשת איזה גברבר צעיר עם זיין גדול שישלוט בה וירכב עליה".

"איך את מכירה אותה?" שאלתי את מה שהתבישתי לשאול אותה קודם.

"איזה תמים" תמר חייכה וליטפה את ידי, "חשבתי שאתה יודע, אתה לא היחיד שרוכב עלי, אני אוהבת לגוון אז מדי פעם אני באה לפה לדוג איזה גברבר וככה נפגשנו, כמה פעמים עשינו את זה אפילו ביחד, בשלישיה, אם תרצה נעשה את זה בקרוב אבל לא הלילה, הלילה אני רוצה שתעשה את זה רק איתה".

לא ידעתי שתמר עושה את זה עם עוד גברים אבל במחשבה שניה הכתובת הייתה על הקיר ואולי באמת אני כזה תמים אז שתקתי ותמר המשיכה, "היא אפילו יותר מזוכיסטית ממני, אני בטוח שתהנה ממנה" היא חייכה והתחילה לתת לי טיפים מה ורד אוהבת שיעשו לה והיא צדקה, לפחות לפי הטיפים ורד יותר מזוכיסטית ממנה.

ורד חזרה עם שתי כוסות של קוקטייל, היא הביטה בתמר וראיתי אותה מחייכת אליה ועושה לה 'כן' קטן עם הראש.

"קוראים לזה 'אורגזמה'" ורד ציחקקה, "לקוקטייל" הוסיפה אם זה לא מספיק ברור לי, "יש בזה ליקר קפה, אייריש קרים ושמנת, אני מקווה שתאהב" היא התיישבה לידי ונצמדה, ביד אחת היא אחזה בכוס הקוקטייל שלה ואת השניה הרגשתי מלטפת את הברך שלי מתחת לשולחן.

גבר צעיר שנכנס משך את תשומת ליבה של תמר, ראיתי איך המבט שלה מתמקד במפשעה שלו וחיוך עולה על שפתיה, "אופס, אני חושבת שאני אשנה תכניות להערב" היא ציחקקה, "תעשו חיים" היא קרצה לי, "אני אדבר איתךְ מחר" היא לחשה לורד בשעה שקמה, "ביי" תמר הלכה לעבר הבר ורגע אחרי ראיתי אותה מעכסת אל עבר אותו צעיר שהתיישב באחד השולחנות, מניחה כוס קוקטייל שלא הכרתי לפניו ואומרת את מה שאחר כך הבנתי שהוא משפט הפתיחה הקבוע כאן, "אני שונאת לשתות לבד" והתיישבה לידו.

"קוראים לקוקטייל הזה 'סקס על החוף'" ורד לחשה לי, "אתה חושב שהיא רומזת לו משהו?" היא ציחקקה ואני מוכרח להודות שקנאתי, ידעתי מה הם הולכים לעשות אבל זה בדיוק גם מה שגירה אותי, זה והיד של ורד שכבר מזמן לא הייתה על הירך שלי אלה במפשעה.

"את באמת רוצה אותי?" שאלתי כשנזכרתי באחד הטיפים שתמר נתנה לי.

"כן" היא חייכה ונצמדה עוד יותר.

"אז תוכיחי!"

"איך?"

"התחתונים שלך, תורידי אותם" לקחתי סיכון ואמרתי את מה שתמר אמרה לי להגיד.

חיכיתי לסטירה שתבוא אבל היא לא באה, במקום זה היא ציחקקה "שובב" מתחנחן, התפתלה מעט, הורידה והראתה לי חוטיני לבן, "ומה לעשות אתם?"

אלתרתי, לזה תמר לא הכינה אותי, "תענדי אותם על היד, כמו צמיד!".

"אהבתי" היא ציחקקה ועשתה את מה שביקשתי ממנה, "עכשיו אני רעבה, אתה בא?" ורד קמה והושיטה לי את היד שהחוטיני היה מגולגל עליה, מזכירה לי שבעצם עוד לא אכלתי, אז קמתי והלכתי איתה, שולח עוד מבט אל עבר תמר אבל היא הייתה שקועה בלהתגפף עם הגברבר שבחרה.

אכלנו אצל 'ד"ר שקשוקה', לפני שנכנסנו הרשתי לה ללבוש את החוטיני, הייתה לה חצאית די קצרה ולא רציתי שיציצו לה למרות שמה כבר החוטיני יכול להסתיר באם החצאית תתרומם?

הייתי רעב והתחלתי עם שקשוקה חצילים עם הרבה לחם לבן טרי לנגב את הרוטב ואחריה קוסקוס במיה ובשר, ורד הסתפקה בסלט ירקות טרי ושקשוקה ובדיוק כמו תמר גם היא הציעה שקפה נשתה אצלה בדירה כי יש לה "במקרה" עוגה טובה.

נסענו אליה הביתה במונית, כבר בדרך היא הפעילה את המיזוג בבית מהאיפון שלה, "בית חכם" היא הסבירה, "שיהיה נעים כשנגיע".

ורד גרה באחד ממגדלי היוקרה בצפון תל-אביב עם שוער שפתח לנו את הדלת, הסתכל בי במבט חוקר וחייך אליה. במעלית תפסתי אומץ והנחתי יד על הישבן שלה אבל היא הזיזה אותו ולחשה "מצלמים!" אז ויתרתי.

כשנכנסנו לדירה שלה היא אספה קולר שחיכה על השידה שבכניסה, "תענוד לי" היא הגישה לי אותו.

"בשביל מה?" לא הבנתי, נראה לי מיותר כי ממילא אני הולך להפשיט אותה.

לשניה היא הביטה בי במבט קצת מופתע, "תמר לא עונדת אחד כזה כשאתם ביחד?"

"לא"

"אז אתה צריך להכריח אותה, יש לה קולר כזה, אני יודעת, מניסיון" היא ציחקקה בזמן שענדתי לה את הקולר, "הקולר נועד שנזכור מי פה השולט ומי הנשלטת" היא הסבירה את תפקידו, "מי נותן את הפקודות ומי המצייתת ו…שלא תשכח שמותר לך להעניש אותי" והיה מין הפצרה בקולה כשאמרה להעניש אותי כאילו ביקשה שאעשה לה את זה. "תודה אדוני" היא השפילה עיניים כשסיימתי לענוד לה את הקולר והיה משהו שונה בקולה, מין השתעבדות שכזאת, "מה האדון רוצה שאני אעשה?"

"תתפשטי!".

הבטתי בורד שעמדה והתפשטה מולי, מתכופפת ושדיה הגדולים תלויים ומתנדנדים תחתיה כשהיא מורידה את התחתונים שלה. "תורידי ת'ידיים! תני לי לראות" ציוויתי כשהיא התיישרה וכיסתה בתנועה בישנית את ערוותה בכפות ידיה.

ורד הסמיקה, עומדת מולי עירומה כשרק הקולר על הצוואר וטבעת הנשואין על האצבע, לא יודעת מה לעשות בידיה ואז החביאה אותם מאחורי ישבנה, חושפת בפני את שפתי הכוס הכהות והמגורות שלה, נפוחות כמו שרק שפתי אשה מיוחמת יכולות להיות ובולטות על רקע משולש העור הלבן שהביקיני שלה דאג שלא ישתזף.

"עכשיו תגידי לי מה את מבקשת?" חייכתי אליה.

"אני רוצה שתזיין אותי, אדוני" ורד הסמיקה עוד יותר.

"את יודעת שאין מתנות חינם" נזפתי בה כאילו הייתה ילדה קטנה ולא מרצה מכובדת באוניברסיטה, "מה את מוכנה לעשות בשביל זה?".

"אהה" היא השפילה עיניים ומילמלה מובכת, "אני אמצוץ לך".

"אוקיי" חייכתי, "על הברכיים!" פקדתי והצבעתי על השטיח לפניי וורד ירדה, מוכיחה לי שאפשר להסמיק אפילו עוד יותר, "ידיים מאחורי הגב!" הוספתי עוד פקודה, "ועכשיו תמצצי!", שלשלתי את המכנסיים והתחתונים עד הברכיים וראיתי את עיניה נפערות לרווחה למראה הזיין הגדול והמתוח שהחבאתי עד עכשיו במכנסיים, "לא! בלי ידים!" הוספתי מייד כשהיא רצתה לאחוז בארז הלבנון שהתנוסס בגאון בין רגליי, "רק עם הפה" והיא התקדמה מעט לעברי על הברכיים והתחילה למצוץ לי.

ורד ידעה למצוץ, אין ספק, עמדתי בפישוק, עצמתי עיניים ונשענתי על הקיר, לא ליפול, ונתתי לה לפנק אותי. מכל המוצצות שמצצו לי יהודית, הדוסית, הייתה המוצצת הכי טובה שמצצה לי עד עכשיו, "בורא עולם העניק לי את זה כדי שאוכל לשמור את בתולי" היא הסבירה לי פעם כששאלתי אותה מאיפה היא יודעת למצוץ כל כך טוב, תמר הייתה במקום השני אבל עכשיו ורד איימה על התואר הזה.

פתחתי עיניים והבטתי בה, כורעת על ברכיה לפניי ומוצצת לי, מביטה בי ככה מלמטה למעלה, מוצצת ומשמיעה מצמוצי שפתיים של הנאה. "הרשיתי לך להביט בי ככה?" שאלתי, משתמש בעוד טיפ של תמר, "לא!" עניתי במקומה, "ועכשיו הרווחת לעצמך עונש!" הודעתי לה.

הייתי מגורה בטרוף, אחזתי חזק בראשה בשתי ידי, לא נותן לו לזוז, והתחלתי לזיין לה את הפה, הנעתי את אגני קדימה ואחורה והחלקתי את הזיין המתוח בין שפתיה העוטפות אותו ועמוק בגרונה, דוחף חזק ועמוק, עוצר לשניה עד ששמעתי אותה משתנקת והוצאתי, נותן לה לנשום ושוב מכניס.

"אני רוצה שתבלעי!" הודעתי לה כשהרגשתי שאני עומד לגמור, "תבלעי!" אחזתי חזק בראשה ודחפתי לה את כל הזיין לפה, "הנה, עכשיו, תבלעי!" יריתי את המטח הראשון ולרגע עצרתי, נותן לה לנשום ולבלוע ושוב דחפתי ויריתי את המטח השני.

"אל תחשבי ששכחתי מהעונש" הודעתי לורד לפני שלחתי אותה לשטוף את הפה ולהכין לנו קפה עם העוגה המובטחת.

ישבנו בסלון ושתינו, מחזה קצת סוריאליסטי כשאני יושב לבוש, הרמתי חזרה את המכנסיים, והיא יושבת עירומה. "עוגה טובה, עשית אותה לבד?" שאלתי על עוגת המוס שוקולד שהגישה.

"במו ידי קניתי אותה" היא חייכה, "אני טובה במיטה אבל כשלון בבישול".

"אחרי שתעניש אותי תזיין אותי?" ורד שאלה בקול מתחנחן כשגמרתי לשתות את הקפה.

"ברור" חייכתי, "בואי" סימנתי לה על הברכיים, "בואי נחמם לך קצת את התחת, אני אוהב נשים עם תחת אדום" ציחקקתי.

הפלקתי מכה ראשונה על פלח ישבנה הימני והיא לא הגיבה, הפלקתי יותר חזק על השמאלי ועדיין היא לא הגיבה אז הפלקתי שוב על הימני, עוד יותר חזק, והפעם נפלט לה "אווץ'" חלש. "את מצטערת?" שאלתי, כמו שתמיד אני שואל את תמר כשאני מעניש אותה.

"לא, אדוני" היא ציחקקה והיה ברור שהיא לא מסתפקת בזה. פישקתי לה מעט את הרגליים והרגשתי איך היא נדרכת, לא היה לי ספק שהיא יודעת מה אני הולך לעשות לה, העברתי אצבע חוקרת לאורך החריץ שבין שפתי הכוס הרגישות, חודר מעט ובודק לה שמן כמו שתמר קוראת לזה, והרגשתי את הרעד העובר בגופה, "ועכשיו?" הפלקתי חזק, דואג שהאצבעות יפגעו בשפתיים העדינות, "אאוץ'" היא נשכה שפתיים, "עוד לא, אדוני".

עוד ארבע מכות כואבות היא ספגה, בכולן דאגתי לפגוע גם בשפתי הכוס הרגישות, לפני שהיא ביקשה סליחה ואולי לזה תמר התכוונה כשהיא אמרה לי שורד יותר מזוכיסטית ממנה, "איי! סליחה, אני מצטערת" היא צווחה, ועדיין מתוך הצווחה היה ברור שהיא מתגרה מזה, "די, אני מצטערת, סליחה" היא התנשפה.

"רק אני אגיד מתי די!" שיחקתי אותה קשוח והפלקתי לה שוב כשאני דוחף תוך כדי כך את האצבע עמוק לכוס, בודק שמן ומרגיש עד כמה היא מיוחמת, "עכשיו בואי תראי לי את חדר השינה שלך" ציחקקתי אחרי עוד "איי" חזק ומתפנק שלה.

הכל היה גדול בחדר השינה, החדר היה גדול ומרווח, המיטה הזוגית גדולה, מסך הטלוויזיה שהוצמד לקיר שמול המיטה היה גדול ודק, מראה ענקית כיסתה את דלתות ארון ההזזה בצד אחד של המיטה ובצד השני חלון גדול ממנו נשקפו אורות העיר תל-אביב עד הים ומעל המיטה תלויה תמונה גדולה של ורד ובעלה ביום החתונה שלהם ולפי התמונה הוא היה מבוגר ממנה בהרבה.

"זה מפריע לך?" ורד שאלה כשהבחינה שאני מביט בתמונה.

"הוא מבוגר ממך?" שאלתי במקום לענות.

"כן, ב-20 שנה, היה המרצה שלי באוניברסיטה" היא חייכה, "התמונה מפריעה לך? אתה רוצה שאני אוריד אותה?"

"לא" חייכתי אליה, "זה דווקא מחרמן אותי, כאילו בעלך מביט בנו" טפחתי לה על הישבן, "רואה?" ציחקקתי לעבר התמונה והצבעתי על הקולר שעל צווארה, "תתכונן, אני הולך לדפוק את אשתךָ" הוספתי גם תנועה גסה באגן שיהיה ברור, "עכשיו תשכבי על המיטה, תבחרי איך מתאים לך שאני ארכב עליך" טפחתי לה שוב על הישבן.

"תרשה לי קודם להפשיט אותך?" היא שאלה בקול מתפנק.

"בבקשה" התמסרתי והיא התחילה להפשיט אותי, מלטפת וממזמזת כשהיא מורידה פריט אחר פריט, מקפלת ומניחה על הכסא שעמד בצד. "עכשיו למיטה!" עצרתי את המזמוזים שלה כשנשארתי עירום, "רואה, הוא מוכן" הצבעתי לעבר הזיין שעמד זקוף ומתוח, "ובגלל שנהניתי מהעוגה שהכנת אני מרשה לך לבחור את התנוחה".

ורד הפתיעה אותי, היא נשכבה על הגב אבל הפוך, הרגליים אל גב המיטה, "שהוא יוכל לראות טוב מה אתה עושה לי" היא חייכה לעברי והסבירה, "בוא" היא הזמינה אותי ופתחה את הרגלים, "הפות החם והרטוב שלי מחכה לך"

באתי, ועוד איך באתי, עליתי ונשכבתי עליה, מחצתי אותה תחת גופי ובאבחת אגן חזקה תקעתי בה את גבריותי המתוחה עמוק בין הרגליים. "פאק, זה טוב!" היא גנחה בתאווה כשכל הזיין הגדול ננעץ עמוק בתוכה, "כן, זיין אותי, כן, ככה, וואו, כמה גדול הזוּבִּי שלך, בדיוק כמו שתמר הבטיחה לי, בדיוק כמו שאני אוהבת שתוקעים לי שם בין הרגליים", ופתאום הסתבר לי שלדבר במילים גסות בזמן הזיון זה לא אובססיה יחודית של תמר.

זיינתי אותה, זיינתי חזק, ישבני עלה וירד ואגני היכה באגנה בחוזקה, הזיין שלי נע בתוכה כבוכנה משומנת היטב. המשחק המקדים שלנו, אותם פליקים שחיממו את ישבנה לאדום והפכו את הכוס שלה לביצה טובענית, עשו את שלהם ולא הייתי צריך הרבה כדי להביא אותה לגמירה הראשונה, גמירה חזקה וקולנית, "כן, הנה, זה בא. כן! הנה! כן! כן!! כן!!!" היא הכריזה בקול, "כן" היא התנשפה, "גמרתי, וואו, גמרתי" היא חייכה לעברי, "אבל תמשיך, אני רוצה עוד!".

המשכתי, לא כי היא ביקשה אלא כי גם אני הייתי מיוחם. ורד הרימה את הרגלים, אחזה בברכיה ומשכה אותם קדימה, פותחת בפני עוד יותר את הדרך, נותנת לי לחדור עוד יותר עמוק לתוכה, ואני נשענתי על כפות ידי, הרמתי את פלג גופי העליון והמשכתי לכתוש אותה, ישבני נע קדימה ואחורה והעלי הגדול שלי היכה בחוזקה בתוך בכוס הרטוב והחם, משמיע את הקולות המוכרים. הבטתי בה, עיניה היו עצומות אבל הבעת פניה בכל נעיצה חזקה שלי סיפרה עד כמה היא נהנית, "כן" היא שוב גנחה "כן, אלוהים, הנה זה שוב, הנה עוד אחד בא, כן, כן! כן!!" היא גמרה שוב, מתנשפת "וואו, גמרתי" אם זה לא מספיק ברור ומחייכת באושר, אבל אני המשכתי טחנתי אותה במהירות, גם לי מגיע לגמור ולמרות שהייתי מיוחם ברמות הגמירה הגואלת סרבה להגיע, "אימא'לה, הנה!" היא צווחה באקסטזה אחרי עוד טחינה רצינית, "הנה! כן! אני מתה, כן, כן! כן!!" היא גמרה בפעם השלישית אבל הפעם הצטרפתי אליה, יורה בתוכה מטח אחר מטח של זרמה גברית חמימה וריחנית.

התגלגלתי מעליה ונשכבתי לצידה, ורד נשארה לשכב על הגב ברגליים מפושקות, "אני רוצה שהוא יראה מה עשית לי שם" היא ציחקקה, "שיקנא".

"יקנא?" לא הבנתי.

"כן, שיקנא, הוא כבר מזמן לא מצליח לזיין אותי ככה, אפילו ויאגרה כבר לא מועילה, הדרך היחידה שהוא מצליח להגְמִיר אותי זה עם הלשון וגם בזה הוא לא משהו"

שתקתי, מה אני אגיד לה, "רגע" הבליחה במוחי פתאום מחשבה, "איך הוא ידע?" והיה מין פחד בקולי.

"כי הוא ראה, לא?" היא הצביעה על התמונה, "בצחוק" היא צחקה, "הוא יודע שמזיינים אותי כשהוא בחו"ל, זה מין סידור כזה ביננו, הוא לא יודע עם מי, את זה אני אף פעם לא מספרת לו, אבל זה שאני מזדיינת הוא יודע"

"והוא גם יודע ש… את יודעת, ש…" נתקעתי.

"שאני אוהבת ששולטים בי?" היא הבינה אותי, "כן, לא הייתי כזאת כשנפגשנו והוא זה שלימד אותי את ההנאה בלהיות נשלטת, הוא זה שקנה לי את הקולר וחשף אותי לגירוי שבמשחקי העונש, בעצם הוא זה שהפך אותי לכזאת"

"והוא מסכים?" התפלאתי, "את יודעת, שתעשי את זה עם אחרים".

"הסכמה שבשתיקה" היא הסבירה, "בעלי הוא זה שרמז לי לעשות את זה כשכבר לא הצליח לתת לי את עונתי ואני לא מסתירה שאני עושה את זה. גם הפעם, כשהוא יחזור, אני אספר לו שמישהו ביקר אותי, באופן כללי ובלי לפרט מה עשינו, וכמו תמיד הוא יגיד לי שהוא מקווה שנהניתי, אחר כך אני אתן לו סיבה להעניש אותי, להפליק לי, ואחרי העונש הוא יתנצל שהכאיב לי ויפנק אותי עם הלשון ו…זהו, נחזור לחיים הרגילים שלנו עד הנסיעה הבאה שלו".

"מוזר" מלמלתי לעצמי.

"למה?" היא שאלה ונצמדה אלי, שלחה יד והתחילה ללטף את האיבר המדלדל בין רגליי.

"לא יודע, אני לא חושב שהייתי מסכים לסידור כזה עם אשתי, כשתהיה לי אשה",

"זה תלוי כמה תאהב אותה",

"והוא אוהב אותך?",

"מאד!", היא אמרה בבטחון, "רק מי שאוהב מוכן לוויתור כזה" והליטוף שלה הפך לשפשוף, "אני רוצָה עוד" היא עברה לקול מתפנק, "אתה מרשה לי?"

"הוא ישן" חייכתי והצבעתי על האיבר הרופס.

"עלי".

"ושאת תעשי את העבודה" הוספתי.

"גם עלי" היא ציחקקה וירדה למצוץ לי, לנסות להעמיד לי אותו מחדש.

שכבתי על הגב, כפות ידי מאחורי העורף והבטתי בורד שישבה משופדת על הזיין שלי. תמר קוראת לזה לנרתק אותי, ורד לרכב אל האורגזמה אבל זה אותו הדבר, שניהם זיינו אותי ואני נהניתי, מביט דרך המראה  בשדיה הגדולים הקופצים, מהצד זה נראה עוד יותר מדליק ממה שרואים מקדימה. "כן" היא גנחה בקול, כן ארוך ומלא תאווה, "כן, זה טוב" המשיכה כשהיא עולה ויורדת על הזיין הנוקשה הנעוץ בתוכה ושוב לא יכולתי שלא להזכר באותם סוסי-עץ העולים ויורדים בקרוסלה שבגן השעשועים.

לא רק אני נהניתי, גם היא. האורגזמה הראשונה שלה טילטלה את גופה. "אפשר עוד?" היא שאלה בקול מתפנק אחרי שגמרה ואני חייכתי ועשיתי כן עם הראש. גם אחרי השניה היא שוב שאלה וגם אחרי השלישית רק שאז שלחתי ידים והתחלתי לשחק לה בציצים, ללוש ולהשתעשע לה בפטמות שהיו כהות וזקורות ונוקשות, מוללתי אותן וסחטתי מורד גניחות הנאה תאוותניות, צבטתי אותן בעדינות ובתגובה הרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצות חזק סביב הזיין שלי.

הייתה גם גמירה רביעית שלה, החזקה מכולן שאחריה היא התנשפה בכבדות, ממלמלת לעצמה "אימא'לה, אני מתה" אז אחזתי בה ובלי לצאת השכבתי אותה על הגב ואני עליה וטחנתי אותה מהר וחזק, טחנתי דק דק כמו שתמר קוראת לזיון כזה, ולא הייתי צריך הרבה כדי להגיע לשיא ולהציף את נרתיקה בעוד מנה מכובדת של זרע גברי חם וטרי.

מה שתמר לא הסכימה אף פעם ורד דווקא רצתה. אותו לילה ישנתי במיטה שלה, שכבנו כפיות, אני מאחוריה, צמוד לה לגב ולתחת, מחבק אותה וממשמש את שדיה ומחכך את הזין הרטוב והמדולדל בישבנה. "ככה לא נרדם אף פעם", היא הסתובבה לעברי, "תשמור קצת כוח למחר, תסתובב!" היא ציחקקה ושינינו כיוון, היא נצמדה אלי, שדיה נלחצות לגבי וערוותה נושקת לישבני, וחיבקה אותי, חיבוק תמים בלי לשלוח ידים וככה נרדמנו.

בבוקר ורד העירה אותי עם מציצה, אף פעם לא העירו אותי ככה, מומלץJ. ורד לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה כדי שזקפת הבוקר שלי תהיה מוכנה, היא נעמדה על ארבע, בדוגי, ראשה מופנה אל עבר התמונה שלה ושל בעלה שעל הקיר, "בוא תשחיל אותי" היא התחנחנה בקול מגורה ונענעה קלות את ישבנה ואני באתי והשחלתי, נעצתי את עצמי לתוכה אחזתי חזק במותניה והתחלתי לזיין, "מהר, אני אוהבת מהר" היא גנחה באותו קול חרמני ורועד ואני הגברתי את הקצב, דופק אותה חזק ומהר, "כן, ככה, כזה זיין גדול אני אוהבת לחטוף, כן, ככה בדיוק אני אוהבת שדופקים אותי" היא הכריזה בקול, כאילו רצתה שבעלה שכאילו מביט מבעד לתמונה גם ישמע ולא רק יראה, ואני לא יודע מה יותר חירמן אותי, התנוחה? העובדה שבעלה מביט בנו ככה? או השדים הגדולים התלויים תחתיה שדרך המראות שעל דלתות הארון ראיתי אותם משתוללים לכל עבר? או אולי הסופרלטיבים שהיא חילקה לזיין שלי שהשתפשף בהנאה בין שפתי הכוס הבשרניות שלה ובתוך הנרתיק הרטוב והחם? בכל אופן הרגשתי שזה מגיע לי, שאני הולך לגמור, "בואי" לחשתי לה, "בואי, בואי!" המשכתי בקול חזק יותר, "הנה, בואי!, בואי!!" נצמדתי חזק לישבנה ודחפתי את עצמי הכי עמוק שאפשר והרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצים סביב הזיין שלי, "כן! הנה! עכשיו!" היא צווחה באקסטזה וזה היה הסימן בשבילי, "קחי!" חייכתי אל עבר תמונת בעלה שעל הקיר ו…השפרצתי, יריתי בהנאה את מטחי השפיך החמים שלי בתוכה.

"אתה יודע למה הקולר עדיין על צווארי?" היא לחשה לי במונית שלקחה אותנו למתחם התחנה, "כדי שנזכור איזה כרטיס אשראי מגהצים" היא ציחקקה, "שלא תעז בכלל להציע, היום הכל עלי!" ואני לא התווכחתי.

ארוחת בוקר אכלנו ב"איטלקיה בתחנה", לפתיחה ורד הזמינה לנו קוקטייל מימוזה אננס, אני אכלתי 'ארוחת בוקר בנאפולי' עם שקשוקה טעימה וסלט ירקות טרי, ורד הסתפקה בצלחת עמוסה יוגורט עם גרנולה, פירות וסילאן. קינחנו בטרמיסו מסקרפונה שחלקנו, זאת אומרת היא טעמה אולי כפית או שתים ואני את כל השאר, ותה עם נענע.

אחר כך היא לקחה אותי לקנות בגדים כי אני צריך משהו יפה לארוחת הערב, בחנות אחת היא קנתה לי מכנסיים וחולצה ובשניה נעליי עור וגרביים. כשהיא נכנסה להגיד שלום אצל 'דורית גריי' אני הלכתי ל'גאיה', חנות משחקי חשיבה, הייתי שקוע במשחק חשיבה מדליק ולא ראיתי מתי ורד חזרה אבל כנראה ראו עלי שאני מתלהב אז בלי למצמץ ורד קנתה לי אותו.

במונית בדרך חזרה ורד שאלה אם אני מסכים שהיא תזמין גם את תמר לארוחת הערב. "את תבשלי?" חייכתי.

"אני בעצמי אשלם במסעדה" היא חייכה חזרה, "אבל אל תפחד, קפה נשתה אצלי" היא לחשה לי באוזן.

"תזמיני" עניתי, מנסה להראות אדיש, יש לנהגי מוניות מין הרגל כזה לעקוב אחריך דרך המראה ולא רציתי שיראה שאני מתלהב, "ואל תשכחי להגיד לה להביא את הקולר" הוספתי בקול הכי נינוח שיכולתי להוציא מפי.

ורד הביטה בי וחייכה, "שובב" היא ציחקקה ושלפה את האייפון שלה ושלחה לתמר הודעה, אחר כך נכנסה לאתר של מסעדת 'יפו תל אביב' והזמינה לנו מקום.

בדרך עוד עצרנו בגן העיר כי ורד החליטה שאני צריך גם תחתונים ובגדי ספורט. בחנות ההלבשה התחתונה היא קנתה לי גרביים ושלוש זוגות תחתונים ולעצמה סט של חוטיני וחזיה תואמת זנותיים להפליא, כאלה שיותר משהם מסתירים הם מגלים ומגרים, "כדי שיהיה לי מה ללבוש הלילה בשבילך" היא ניצלה את העובדה שהמוכרת התרחקה ולחשה לי. בחנות הספורט היא קנתה לי כל מה שצריך בשביל ללכת לחדר כושר וזה בדיוק מה שעשינו כשחזרנו אליה לדירה, ירדנו לחדר הכושר שבבנין כדי לשרוף קלוריות.

כשעלינו חזרה לדירה החלטתי לפצות אותה, זכרתי את אחד הטיפים של תמר על מה שהיא אוהבת שיעשו לה והשתמשתי בו. "גבירתי, אני בלש ואני עוקב אחריך, את חשודה שגנבת בחנות ואת מחביאה אותו עליך" הודעתי לורד.

ורד הבינה מייד למה אני מכוון, "אדוני הבלש, לא גנבתי" ראיתי אותה מחייכת, "אני לא מחביאה כלום",

"מצטער אבל אני אצטרך לחפש" הודעתי בקול קשוח, "רגליים מפושקות וידיים על הקיר" דחפתי אותה אל עבר הקיר והיא נעמדה כמו שתמיד רואים בסרטים.

עשיתי עליה חיפוש, יותר נכון מזמזתי אותה, ולאט לאט הפשטתי אותה, מוריד לה בגד אחר בגד, התחלתי בחולצת טריקו ואחריה חזיית הספורט, המשכתי במכנסי הטייץ הקצרים והתחתונים, נגעתי בכל מקום מוצנע בגופה, כאילו מחפש וכמובן שלא מצאתי. "יש עוד מקום אחד שלא חפשתי" הודעתי לורד "את מאלצת אותי לעשות לך חיפוש חודרני" המשכתי כשאני מוריד את מכנסיי ההתעמלות והתחתונים עד הברכים וראיתי איך היא מתכוננת, צועדת צעד לאחור בלי להוריד את הידים מהקיר, מפשקת יותר את הרגלים ומתכופפת קדימה.

נצמדתי אליה מאחור ותופפתי עם הזיין על פלחי ישבנה, "את מגלה איפה החבאת?"

"אדוני הבלש, אני נשבעת, לא גנבתי כלום"

"טוב, את לא משאירה לי ברירה" הנחתי את ראש הזיין המתוח על שפתי הכוס שלה, "פעם אחרונה! איפה?!?"

"נשבעת לך, לא גנבתי"

"בואי נבדוק" דחפתי את הזיין שלי עמוק לכוס שלה והתחלתי לזיין אותה, "אם לא נמצא לפחות תרוויחי זיון" ציחקקתי והרגשתי איך היא הופכת יותר ויותר רטובה בכל נעיצה שלי ואז הגיעו הגניחות, גניחות ההנאה הקולניות שלה כמובן, היה ברור שהיא אוהבת את התנוחה הזאת, תנוחת השוטר כמו שתמר אמרה שהיא קוראת לה, ואולי יותר על איך שאני מבצע אותה וכשהיא נהנית גם האורגזמה שלה לא אחרה להגיע, אורגזמה חזקה ומייד אחריה עוד אחת, רציתי לתת לה גם את השלישית אבל לצערי גמרתי לפני…

לפרק שלישי….

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן