הכלוב השקוף – פרק 11

"תרפה, רפאל, תשחרר,  לא כדאי לך שהיא תקרע ללך את התחת. היא כבר עשתה את זה, תרפה, תשחרר, ההגמון ייכנס ויצא וזה הכל, זה כמו זריקה. מה כל כך נורא? אני מוכנה לקבל את הזין שלו בכל אחד משלושת החורים שלי בכל רגע. ראית איזה זין נפלא יש לו?

 

 

 

11  A man’s got to do what a man’s got to do

 

המענישות לא ביזבזו אפילו דקה. הרחבה הורידה את ראשי עמוק לתוך שולחן המהגוני. הבכירה, שעמדה מאחורי, חפנה את ישבני והפרידה את שני פלחיו בכוח. וזה כאב. הכאב פילח את הפתח האחורי שלי

בעוד הבכירה מפלחת את האחוריים, הרחבה, החלה ללחוש לאוזני – "תרפה, רפאל, תשחרר,  לא כדאי לך שהיא תקרע ללך את התחת. היא כבר עשתה את זה, תרפה, תשחרר, ההגמון ייכנס ויצא וזה הכל, זה כמו זריקה. מה כל כך נורא? אני מוכנה לקבל את הזין שלו בכל אחד משלושת החורים שלי בכל רגע. ראית איזה זין נפלא יש לו?, שווה לך, ממש שווה.

אם המינזר הביטה בי ואמרה: "כרגע נמסר לי שבעודך כאן, על השולחן שלי, נענש, העזת לפרסם עוד אחד מסיפורי הזימה שלך. זה פשוט נורא!"

הבכירה החלה להחדיר את הדילדו שלה משוח בקרם ידיים שנטלה מן המגירה של אם המינזר. והדילדו לא עצר, הוא נכנס במהירות לתוך הפתח והרחיב אותו. הכאב העז שנגרם לי כתוצאה מהחדירה המהירה של הדילדו הקפיץ אותי במקום. הרחבה צחקה בקולי קולות.  "כואב נזיר מתוק שלי? חכה עד שהזין של ההגמון יחדור לתוכך"

"הפתח מוכן מונסיניור" אמרה הבכירה וההגמון חזר ונתן לה להוביל את קצה הזין שלו אל הפתח שלי. הבכירה נטלה את הזין, שימנה אותו בקרם הידיים של אם המינזר, מרחה ושימנה בתנועות סיבוביות בעדינות מרובה וניכר בה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה. היא הביאה את ראשו האדום והגדול של הזרג של ההגמון עד הפתח ושיחררה את הדילדו במהירות תוך כדי שהיא שולפת את הדילדו בזריזות ומנסה להחליפו בראש האדום והמשוח.

 

 

רגע של חסד?

ובעוד אני מהדק שוב את פי הטבעת הדואב שלי ומאמץ את כל כוחותי כדי למנוע את כניסתו של הזין הענק של ההגמון, אם המינזר מדברת איתי, מבטיחה לי הרים וגבעות של אושר ואמת פנימית אם רק אחזור אל דרך הישר, ובעוד ההגמון הולם בי מאחור, שלפה לפתע הבטחה: "אם תבטיח שלא לפרסם יותר מסיפורי הזימה הנוראים שלך, אני אבקש מן ההגמון לחוס על אחוריך ולתת לך הזדמנות שנייה. מה אתה אומר?"

מה אתם הייתם עושים?

 

טוויסט של רגע

 

בעוד אם המינזר מתאמצת בכל כוחות השיכנוע שלה לשכנע אותי לשוב לדרך הישר ומבטיחה לי הרים וגבעות, וההגמון מחזיק מאיים מאחור עם הראש הגדול של הזרג הענק שלו שהולם בפתחי ללא רחם, ניגשה לפתע נזירה ולחשה משהו על אוזנה של אם המינזר. אם המינזר התפוצצה מזעם:

"אני מנסה לעזור לך, ולשחרר אותך מעונש ובעודי מדברת איתך אתה משחרר עוד פרק מעלילות הבית של ג'ינה? אתה לא מתבייש? את הזימה הזו אתה משחרר בזמן שאתה משוחח איתי ועם הוד קדושתו הההגמון. אני לא יודעת מה לעשות איתך. אחרי שההגמון יזיין אותך כראוי, אתה תישאר כאן ותקבל טיפול נוסף."

רעדתי מפחד, ידעתי שאם המינזר עוד הרבה אמצעי ענישה ששימעם הגיע לכל רחבי המינזר.

לפתע, בעוד ההגמון מתדפק על דלתי האחורית התערבה האחות מרי, ידידתי הקרובה, היא כרעה ביני לבין ההגמון, חטפה את הזרג הענק והזקור שלו ובלעה אותו בין שפתיה. הזין הענק נכנס לתוכה כמעט במלואו, מעולם לא ראיתי מין מעשה לולינות שכזה. בליעה של זין ענק כמעט במלואו ע"י אישה די קטנה. האחות מרי אחזה בזין הענק בכוח, שאבה אותו ועלתה וירדה עליו עם פיה החמוד במהירות עצומה. זה לקח אולי 3 דקות, אולי פחות וההגמון בגניחה אדירה ירה לתוך פיה מיטען שמילא את פיה ונזל בין שפתיה החוצה.

את השקט שבחדר ניתן היה לחתוך בסכין. כולם הביטו באחות מרי שהרימה את פיה מן הזרג הגדול שהלך ואיבד את ממדיו במהירות. חיוך של שביעות רצון נסוך על פניה. אם המינזר היתה המומה ושותקת. המענישות הביטו זו בזו מחליפות מבטים רבי משמעות.

ואני תהיתי ביני לבין עצמי – מה יהיה עכשיו?

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן