בן של זונה – פרק ראשון

לידיעת הקוראים : זהו ספור ארוך בן 17 פרקים

 

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

הבטתי בורד שעמדה והתפשטה מולי, מתכופפת ושדיה הגדולים תלויים ומתנדנדים תחתיה כשהיא מורידה את התחתונים שלה. "תורידי ת'ידיים! תני לי לראות" ציוויתי כשהיא התיישרה וכיסתה בתנועה בישנית את ערוותה בכפות ידיה.

ורד הסמיקה, לא יודעת מה לעשות בידיה ואז החביאה אותם מאחורי ישבנה, חושפת בפני את שפתי הכוס הכהות והמגורות שלה, נפוחות כמו שרק שפתי אשה מיוחמת יכולות להיות ובולטות על רקע משולש העור הלבן שהביקיני שלה דאג שלא ישתזף.

"עכשיו תגידי לי מה את מבקשת?" חייכתי אליה.

"אני רוצה שתזיין אותי" ורד הסמיקה עוד יותר.

"את יודעת שאין מתנות חינם" נזפתי בה כאילו הייתה ילדה קטנה ולא מרצה מכובדת באוניברסיטה, "מה את מוכנה לעשות בשביל זה?",

"אהה" היא השפילה עיניים ומילמלה מובכת, "אני אמצוץ לך",

"אוקיי" חייכתי, "על הברכיים!" פקדתי והצבעתי על השטיח לפניי וורד ירדה, מוכיחה לי שאפשר להסמיק אפילו עוד יותר, "ידיים מאחורי הגב!" הוספתי עוד פקודה, "ועכשיו תמצצי!", שלשלתי את המכנסיים והתחתונים עד הברכיים וראיתי את עיניה נפערות לרווחה למראה הזיין הגדול והמתוח שהחבאתי עד עכשיו במכנסיים, "לא! בלי ידים!" הוספתי מייד כשהיא רצתה לאחוז בארז הלבנון שהתנוסס בגאון בין רגליי, "רק עם הפה" והיא התקדמה מעט לעברי על הברכיים והתחילה למצוץ לי…

 

בית יתומים

הפֶטיש שלי הוא לשלוט בנשים בשלות, כאלה מזן המילפיות (M.I.L.F), נשים שמורות במצב טוב, רצוי אפילו טוב מאד, נשואות לבעל עשיר שמבוגר מהם וכבר לא מצליח לספק אותן, במובן המיני של הסיפוק, והן מחפשות סייח צעיר עם זיין גדול כמו שלי שירכב עליהן ויתן להן את עונתן וגם לאלמנות או גרושות עשירות אני לא אומר "לא" ולא! לא תמורת כסף, את זה יש לי מספיק בעצמי, תמורת הפֶטיש שלי, לשלוט בהן, לפעמים גם להעניש אותן, ולא תאמינו כמה נשים כאלה אפשר למצוא אם רק יודעים איפה לחפש.

 

את אבא שלי לא הכרתי. לא, זה לא מהסיפורים האלה שהוא מת מות גיבורים במלחמה או סתם בתאונת דרכים כשנהג שיכור חצה באדום ופגע בו, את אבא שלי גם אמא שלי לא מכירה, נולדתי כתוצאה "מתאונת עבודה"! אמא שלי הייתה זונה, מה שכמובן הופך אותי אוטומטית לבן של זונה או בקיצור בן-זונה J, זונה שהעדיפה עוד מנת סם על פני גלולות וקונדומים איכותיים, וכשאת מסוממת את לא בדיוק זוכרת למי נקרע הקונדום.

 

עד גיל תשע גדלתי עם אמא שלי. הייתה לה דירה שכורה קטנטנה ששימשה גם כחדר העבודה שלה וככה מצאתי את עצמי שומע מבעד למחיצה הדקיקה איך מזיינים אותה ואיך היא משפילה את עצמה בשביל עוד שטר או איזה מנת סם זולה. בגיל שמונה בערך הייתי סקרן ופעם כשאמא לא הייתה עשיתי חור קטן במחיצה והייתי מציץ ורואה איך דופקים את אמא שלי, מביט בה כשהיא יורדת על הברכיים ומוצצת, צופה איך היא שוכבת ברגליים פתוחות ונותנת שיזיינו אותה ואיך תמורת עוד שטר או שנים מסובבת את אחוריה ונותנת שיתקעו אותה גם בתחת!

אמא אהבה אותי, הדבר הכי חשוב לה היה שאלמד, "לימודים הם המפתח להצלחה" היא הייתה חוזרת ואומרת לי, "אל תלמד ממני, תלמד!" היא הייתה מדגישה בכל שיחה כזאת ואת שאריות הכסף ממנות הסמים שהייתה צורכת הייתה מבזבזת על חוגים בשבילי.

אמא מתה ממנת יתר כשהייתי בן תשע ואני נשלחתי לבית יתומים. לא כזה כמו בספרים של דיקנס, גם לא הייתי ה-אוליבר טוויסט שהיה רעב לאוכל, אוכל היה לנו מספיק, אומנם לא סטייק פילה עם גרטן ברוטב בשאמל ונגיעות כמהין כמו שאני אוהב להזמין עכשיו, אבל תמיד היה מספיק וטעים כדי לִשְבוע.

 

גם בבית היתומים המדריכים דאגו שנלמד ומהר מאד נחשפתי לכל נושא המחשבים. הייתי טוב בזה וכשלמדריכים כבר לא היה מה ללמד אותי למדתי לבד דרך האינטרנט והייתי מספיק חכם ומוכשר כדי להפוך לפַּצְחָן (האקר) ועשיתי את זה בשביל הכיף לא בשביל להזיק חס וחלילה.

מה שעוד עזר לי בבית היתומים זה שהייתי חזק ושרירי, אולי האבא שמעולם לא הכרתי היה מתאבק והוריש לי את זה עם הגנים שלו, אחד הכללים הכי בסיסיים בבית יתומים הוא שהחזק מנצח ויחד עם ההצטינות בלימודים והגלישות באינטרנט דאגתי גם לפתח את השרירים.

בסוף י"ב התגייסתי. בדרך כלל המסלול מבית היתומים, בטח לילד חזק ושרירי כמוני, הוא להתנדב לגולני ואם לא אז שולחים אותךָ לתותחנים או לשריון ולא שיש לי משהו רע להגיד על התותחנים והשריון, להפך, אבל אני רציתי משהו אחר ופרצתי לאי-מייל של מפקד 8200, הייתי צעיר וחצוף והצפנתי את כל הדואר שלו אבל גם השארתי לו שם את כל הפרטים שלי.

הייתה מהומת אלוהים, עם הפרטים שהשארתי לא הייתה להם שום בעיה לתפוס אותי. האחראי על אבטחת המידע, שכבודו חולל, רצה לשלוח אותי לכלא לכל החיים אבל מפקד 8200 הבין את הפוטנציאל וניצלתי.

 

ארבע שנים הייתי ב-8200, עשיתי שם בדיוק את מה שאני אוהב, הרבה מאד דברים לטובת המדינה שהשתיקה יפה להם, הרבה יותר ממה שהייתי תורם כלוחם בשריון, וחלילה שלא ישתמע שאני מזלזל בלוחמי השריון, וכשהשתחררתי פתחתי את חברת ההזנק (סטארט אפ) הראשונה שלי יחד עם איציק, אותו אחראי אבטחת מידע שאחרי שחשפתי לו כמה פרצות אבטחה ביחידה, שלשמחתנו אף אחד עוד לא הספיק לנצל, ועזרתי לו לחסום אותם הוא הפך לחבר הכי טוב שלי.

 

את חברת ההזנק מכרנו תמורת סכום דימיוני עם 7 אפסים ובדולרים (לאחר מס כמובן) לאחת מחברות האבטחה הגדולות בעולם ואם זה לא הספיק כדי לשמח את מנהל הבנק שלי אז גם המזל שיחק לידיי וזכיתי לבד בפרס הגדול בדאבל לוטו ככה שכסף כבר לא חסר לי גם אם אני אשכב בטן-גב על חוף הים בזנזיבר או תאילנד עד סוף חיי ולא אעבוד.

 

תמר

הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי את הכסף מהאקזיט היה לקנות את הדירה השכורה הקטנה של תמר ולתת לה אותה במתנה!

תמר הייתה המדריכה שלי בבית היתומים ואני חייב לה הרבה מההצלחה שלי בחיים. תמר הייתה מבוגרת ממני, מבוגרת אפילו יותר מאמא שלי. כמו אמא שלי גם היא הייתה בעבר זונה רק שהיא עשתה את זה כדי לממן את לימודי הפסיכולוגיה שלה ואחרי שסיימה תואר שני ותקופת הכשרה בחרה דווקא לעבוד כמדריכה בבית היתומים. תמר הייתה המדריכה היחידה שאיתה הרגשתי חופשי לדבר על כל דבר אבל היחסים האמתיים שלי עם תמר התחילו רק אחרי שהתגייסתי ועזבתי את בית היתומים.

 

ערב שבת אחד, אחרי שסיימתי טירונות וגרתי בבסיס, תמר הזמינה אותי אליה הביתה לארוחת ערב טעימה, לא משאירה מקום לספק שגם לבשל היא יודעת. אחר כך ישבנו בסלון הקטן שלה ושתינו קפה עם עוגת שוקולד שהיא אפתה בעצמה. דיברנו, התחיל תמים, אני הייתי צעיר, בערך בן 18 וחודש או מקסימום חודשיים, והיא מבוגרת, אני חושב בת 50 למרות שנראתה הרבה פחות, ובכשרון הטבעי שלה היא הצליחה לדובב אותי ואחרי שגילתה שאני עדיין בתול היא דאגה שההורמונים שלי יעשו את שלהם ומהר מאד מצאנו את עצמנו שוכבים במיטה שלה עירומים ומתמזמזים.

כן, מודה, הייתי בתול, או אולי בטלן כמו שתמר צחקה עלי באותו ערב, אף פעם לא הייתה לי חברה ובטח שלא הייתי ככה לבד עם אשה וכן, אני יודע מה אתם חושבים על בית יתומים וזה בכלל לא כך, זה בית יתומים ולא בית זונות, אומנם היו שם גם בנות אבל המדריכים דאגו ששום דבר לא יקרה כאילו חלילה נחטא בגילוי עריות.

את בתוליי איבדתי בין רגליה של תמר. בהמשך תמר לימדה אותי את כל מה שגברבר צעיר כמוני צריך לדעת כדי לספק אישה ואפילו יותר מסתם לספק, לגרום לה לצרוח בהנאה ולבקש עוד! אבל אותו הלילה התחלנו בביסיק, בתנוחה המיסיונרית, "תעשה מה שאני אומרת לך" היא לחשה לי כששכבתי עליה והתנשקנו, "אל תתנגד" היא המשיכה כשאחזה בזיין המתוח שלי והובילה אותו אל הכוס שלה, "לאט, הוא נורא גדול, תאמין לי אני יודעת" היא ציחקקה כששפשפה את ראשו בחריץ שבין שפתי הכוס העדינות ונתנה לי להרגיש עד כמה היא רטובה, "זהו, עכשיו תכניס לי" היא לחשה בקול תאוותני ואני הכנסתי, לאט, כמו שהיא ביקשה, דוחף סנטימטר אחר סנטימטר עד שכולו היה תקוע עמוק בתוכה.

"רגע! תקעת לי אותו" תמר עצרה אותי כשרציתי להתחיל לפמפם בה, "עכשיו תשכב ואל תזוז, תהנה מהרגע, אל תפחד, אני לא אברח לך" ואני שכבתי עליה, מחצתי את גופה בגופי והרגשתי איך היא מעסה בעדינות עם שרירי הנרתיק שלה את הזיין שתקוע בתוכו, שוכב ונהנה מההרגשה החדשה, זאת שעד היום לא הכרתי.

"עכשיו" תמר פישקה יותר את רגליה והרימה אותם באוויר, "לאט" היא לחשה לי בקול מגורה, "כן, ככה" היא אחזה בראשי בשתי ידיה ונישקה אותי נשיקה תאוותנית על השפתיים כשהתחלתי לפמפם בה, "כן, זה טוב, תמשיך, עכשיו תטחן אותי" היא עודדה אותי, קצת הופתעתי מהמילים הגסות שלה, תמיד היא הייתה עם עברית תקנית ונקיה כל כך, אבל נעניתי והגברתי את הקצב.

זיינתי אותה מהר וחזק, הזיין שלי החליק בתוכה כבוכנה משומנת וגניחות ההנאה שלה הדהדו בחלל החדר, "כן, הנה" היא נישקה אותי חזק על השפתיים, "כן, כן, הנה, אני גומרת!" היא צווחה וחיבקה אותי ברגליה, "כן, הנה! אני גומרת!!" התנשפה בקול והרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצים סביב הזיין המשתפשף בתוכם והכוס שלה הופך חם ורטוב יותר ו…"תגמור בפנים, אל תברח" היא צווחה, כנראה שהרגישה שאני לא יכול לעצור בעצמי יותר, "כן, תן לי, תמלא את הכוס שלי בשפיך שלך" וזהו, בדחיפה חזקה תקעתי את כל הזיין עמוק לכוס שלה  והשפרצתי, זהו אני לא בתול יותר, פעם ראשונה שמילאתי כוס של אשה באותו נוזל גברי שלי.

"פתחתי אותךָ" תמר לחשה לי כששכבנו על הצד זה מול זה והבטנו אחד לשני בעיניים.

"מה?" לרגע לא הבנתי.

"אתה יודע, היית בתול ואני פתחתי אותך" היא צחקה ונישקה אותי על השפתיים, "אני אוהבת גסויות כשאני עושה סקס, זה מחרמן אותי" היא כאילו קראה את מחשבותיי, דחפה אותי על הגב ונשכבה עלי, "עכשיו שקט" היא לחשה ונישקה אותי על השפתיים.

"אני הולכת למצוץ לך" תמר הודיעה לי אחרי רגע ארוך ששכבנו ככה והתנשקנו.

"את לא צריכה" ניסיתי לעצור אותה, זוכר איפה הזיין שלי היה רק לפני רגע.

"שתוק, טמבל" היא חייכה והתחילה לרדת, מסמנת את דרכה בנשיקות רטובות, "זה לא בשבילך, זה בשבילי" היא לחשה כשהגיעה ליעד והתחילה למצוץ לי.

 

נכון הייתי בתול אבל למצוץ מצצו לי כבר בעבר אבל לא ככה, היה משהו מיוחד במציצה שלה, היא לא רק מצצה היא ממש ינקה, ולא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי שוב מחדש. "אתה יודע מה זה לנרתק?" תמר שאלה ונעמדה על ברכיה מעליי.

"לא"

"זה כשהאשה מזיינת" היא ציחקקה, "תן לי, אל תפחד" היא שלפה צעיף ארוך וקשרה את שתי ידי לגב המיטה, "זה שלא תפריע לי" היא הסבירה, "כי עכשיו אני הולכת לנרתק אותך" היא כיוונה בידה את האיבר הנוקשה שהזדקר בין רגליי אל הכוס הרטוב והחם שלה והתיישבה עליו, נועצת אותו לעצמה עד הסוף, קודם השתפשפה קצת, קדימה אחורה וגם לצדדים, עד שהייתה מרוצה ואז התחילה לדהור.

תמר זיינה אותי, טוב נִרתקה אותי כמו שהיא התעקשה לקרוא לזה, עולה ויורדת על הזיין הנעוץ בתוכה ושדיה הגדולים קופצים איתה, לאט לאט הגניחות שלה הלכו והתחזקו, "כן, הנה, הנה! תודה!" היא צווחה וגמרה בפעם הראשונה אבל לא הפסיקה, להפך, היא אפילו הגבירה את הקצב, "כן, הנה עוד אחד, כן, הנה! פאק! הנה!" הרגשתי את הכיווצים בנרתיק והיא גמרה בפעם השניה, מתנשפת בקול ועדיין המשיכה.

רציתי לגעת בה אבל לא יכולתי, הייתי קשור, וכל מה שנותר לי זה רק להביט בה, בשכרון החושים שלה, בשדיה הקופצים ובפטמות הכל כך כהות וזקופות, תמר דהרה אל עבר עוד אורגזמה והפעם גם אני הצטרפתי, ברגע השיא הרמתי את אגני ואותה איתו וכשהיא גמרה שוב גם אני גמרתי, השפרצתי, מלאתי לה את הנרתיק בעוד מנת שפיך לוהטת.

 

אחרי שהיא נרגעה מעט מהזיון הפרוע היא שחררה את ידי. חשבתי שהיא תתן לי לישון איתה אבל היא ביקשה שאני אתלבש והקפיצה אותי חזרה לבסיס. "אל תצלצל אלי, אני אצלצל אליך" היא אמרה לפני שהורידה אותי אבל אחרי שכמה ימים היא לא התקשרה ניסיתי כמה פעמים לצלצל אליה אבל היא סיננה אותי, לא ענתה ולא החזירה שיחה.

 

רק אחרי חודש תמר צלצלה וקבענו להפגש. תמר אספה אותי ונסענו למסעדה. הלב דפק לי במהירות כשהיא הציעה שבמקום לשתות פה קפה ניסע אליה ובדרך, כשהיא שאלה אם כל מה שאנחנו עושים אני מבטיח לשמור בסוד נשבעתי שכן והרגשתי איך הגבר-גבר שלי נעמד וכמעט קורע לי את המכנסיים.

ההפתעה הראשונה חיכתה לי כשנכנסנו אליה לדירה, "אורי" היא פנתה אלי בקול קצת מהסס, "תרשה לי למצוץ לך".

"בטח" עניתי, "אבל קודם תתפשטי" הוספתי בצחוק.

"ברור" תמר ענתה ברצינות ושלחה יד לרוכסן השמלה שלה.

"אז בואי" הושטתי לה יד ורציתי להוביל אותה למיטה בחדר השינה.

"לא, כאן" היא עצרה אותי, "כשאתה עומד ונשען על הקיר"

הייתי המום, עמדתי ולא זזתי. תמר התפשטה במהירות, רגע היא עמדה מולי עירומה, כבר לא צעירה והשדיים כבר לא זקופים ועדיין היא גירתה אותי בטרוף, ואז בעדינות דחפה אותי אל הקיר, "לא!" היא עצרה אותי כשרציתי לפתוח את המכנסיים, "תן לי לשרת אותך" היא ירדה על ברכיה לפניי והתחילה לפתוח לי את החגורה במכנסיים.

תמר כרעה על ברכיה ומצצה לי כשידיה משולבות על ישבנה, ראשה נע קדימה ואחורה, שפתיה מוצמדות סביב הזיין שבפיה והיא מוצצת חזק ובקול, ממש יונקת. עמד לי בטרוף, ממציצה כזאת אפילו לאימפוטנט מוחלט היה נעמד. "אני הולך לגמור" הודעתי בקול כשהרגשתי שהרגע תכף מגיע אבל תמר לא הפסיקה, "אני הולך לגמור!" צווחתי, אולי היא לא שמעה.

"שמעתי" היא גרגרה בפה מלא, "אני רוצה שתשקה אותי".

"מה?" לא הבנתי.

"אני רוצה שתגמור לי בפה!" היא הוציאה לרגע את הזיין והביטה בי ככה מלמטה במבט מתחנן, "אני רוצה שתחזיק לי ת'ראש ותכריח אותי לבלוע" ושוב הכניסה אותו לפה וחזרה למצוץ.

לרגע היססתי אבל תמר אחזה בכפות ידי והניחה אותם על ראשה, לוחצת ולא נותנת לי לעזוב, "אני גומר!" צרחתי במין דחף כזה ודחפתי את עצמי עמוק לגרונה, "זהירות, אני משפריץ!" לא התאפקתי יותר והשפרצתי ולהפתעתי אכן היא באמת בלעה.

 

בזמן שאני התפשטתי היא שטפה את הפה וציחצחה שיניים. שכבנו במיטה עירומים והתמזמזנו, שלחנו ידים האחד לשני וליטפנו את הפרטיים,   התנשקנו, נשיקות צרפתיות רטובות, ולאט לאט נעמד לי מחדש.

"אני יכולה לנרתק אותך?" תמר שאלה בקול מתחנחן.

"כן" חייכתי אליה ונשכבתי על הגב, "את יכולה" שלחתי ידים ונתתי לה לקשור לי אותם עם צעיף לגב המיטה.

תמר נעמדה על ברכיה מעלי, כיוונה בידה את מה שכבר עמד לכבודה זקור ומתוח אל החריץ הרטוב והחם שבין רגליה, התיישבה ונעצה אותו לעצמה עד הסוף, השתפשפה עד שהייתה מרוצה מהמיקום שלו והתחילה לדהור.

תמר זיינה אותי, או אם תרצו נִרתקה אותי, דוהרת עלי, עולה ויורדת על הזיין הנעוץ בתוכה כמו אותם סוסי-עץ בקרוסלה שבגן השעשועים, נתמכת בידיה בירכיי ונשענת מעט לאחור, מבליטה את שדיה הגדולים המשתוללים לכל עבר בכל תנועה שלה.

תמר גמרה הפעם שלוש פעמים, כל אחת חזקה מהקודמת לפני שגם אני גמרתי, "אני מרים אותך" התנשפתי כששוב הרמתי את אגני ואותה איתו, מחדיר את הזיין הנוקשה הכי עמוק שאפשר, "קחי" התנשמתי בכבדות, עונה ל-"תשקה אותי, כן, תן לי" שלה, "קחי! קחי!" יריתי מטח ראשון של זרמתי החמה בתוכה והורדתי את ישבני, "קחי!" הרמתי אותה שוב לגובה ויריתי עוד מטח של השפיך הלבן, "הנה, קחי!" יריתי מטח שלישי ואחרון, "וואו, גמרתי" התנשפתי בכבדות עם חיוך נצחון גדול על שפתיי.

 

תמר שחררה אותי ושכבנו על הגב, בוהים בתקרה, מתנשפים ומחייכים, חיוך של מי שהגיע לסיפוקו. "אני אוהבת להזדיין אתך, אתה זיון טוב" תמר לחשה לי.

"תודה" הסמקתי.

"ואני מתנצלת" היא הוסיפה.

"על מה?"

"שהכאבתי לך כשקשרתי אותך"

"זה כלום" חייכתי.

"לא, זה לא כלום, מגיע לי על זה עונש"

"זה בסדר, אני לא חושב שמגיע לך עונש על כך"

"אורי, אני מתעקשת, הכאבתי לך ואתה חייב להעניש אותי!".

היה משהו נחוש בקולה של תמר שסיקרן אותי, "איך להעניש אותך?" שאלתי.

"תשכיב אותי על הברכים ותפליק לי"

היה משהו בבקשה שלה שהדהים ובו זמנית גם גירה אותי, "להפליק לך?" שאלתי בקול תָמְהָה.

"כן, עם היד או אם אתה רוצה עם סרגל"

לרגע היססתי, בכל אופן היא הייתה המדריכה שלי בבית היתומים ויש לי כבוד אליה, אבל הסקרנות ניצחה, הסקרנות ותחושת הגירוי שליוותה אותה, והתיישבתי על שפת המיטה. "בואי, תשכבי!" סימנתי לה על ירכי והיא חייכה ונשכבה עליהם.

הפליק הראשון היה מהוסס, יותר סמלי ממכה אמתית, "אורי, בלי רחמים, זה צריך לכאוב אחרת זה לא עונש" תמר אמרה.

"ככה?" הפלקתי לה חזק יותר.

"יותר! ותשאל אותי אם אני מצטערת" היא הדריכה אותי והרגשתי איך הזיין שלי מתחיל להתעורר מחדש.

"את מצטערת?" הפלקתי עוד יותר חזק.

"לא"

הבנתי את הקטע שלה. "ועכשיו?" הפלקתי בחוזקה ולמראה טביעת כף ידי באדום על פלח ישבנה הלבן הרגשתי איך הזיין שלי נעמד עוד יותר.

"לא!"

"ועכשיו?" הפלקתי עוד יותר חזק, מטביע את טביעת כף ידי על פלח ישבנה השני בצליל מהדהד.

לרגע היא שתקה, חשבתי שהיא נושכת שפתיים שלא לצעוק מכאב אבל אחר כך היא סיפרה לי שבעצם היא גמרה, ואז היא צעקה "כן, אני מצטערת, סליחה שהכאבתי לך".

תמר קמה ושפשפה את התחת שלה, "וואו, עומד לך" היא ציחקקה ונעמדה על ארבע על המיטה, "בוא תרכב עלי" היא לחשה בקול מפתה, והיא לא הייתה צריכה לבקש פעם שניה, הייתי מגורה בטרוף, נעמדתי על ברכי מאחוריה  כיוונתי את העמוד מתח גבוה שהתרומם בין רגליי ותקעתי לה אותו במכת אגן חזקה, תקעתי והתחלתי לדפוק אותה בתנועות חזקות, מזיין ומשחק לה בציצים המתנדנדים, חופן ולש אותם וממולל את הפטמות הנוקשות.

 

כמו כל זיון טוב גם הזיון הזה נגמר מהר מדי למרות שלפני שגמרתי הספקתי לתת לה עוד אורגזמה חזקה שהרעידה את כל גופה אבל רציתי יותר, רציתי לשמוע אותה צווחת כמו בסרטים הכחולים.

אחר כך, כששכבנו מתנשפים על המיטה היא נצמדה אלי ומחצה את שדיה הגדולים אל גופי. "אורי" היא לחשה לי באוזן, "אתה חושב שאני מוזרה?"

"אהה, קצת" עניתי במבוכה.

"חמוד" היא צחקה ונישקה אותי, "רציתי שתדע שכזאת אני, אני קצת מזוכיסטית, אני אוהבת שבחורים צעירים שולטים בי ומזיינים אותי, אני נהנית כשהם משפילים אותי וכשהם מפליקים לי זה מחרמן אותי ברמות, אני לא יודעת אם הרגשת אבל גמרתי כשהפלקת לי".

שתקתי, לא ידעתי מה אומרים במצב כזה, ותמר המשיכה, "אורי, אני רוצה שנמשיך להפגש אבל יש לי תנאי"

"מה?" הסתקרנתי.

"שתעשה לי מה שאני אוהבת"

"להשפיל אותך?"

"כן" היא חייכה.

"איך?"

"איך שאני אגיד לך וגם תמציא בעצמך, תפתיע אותי"

"ומה תתני לי בתמורה?" חייכתי אליה.

תמר הביטה בי וחייכה, "לזיין אותי, איך שאתה רוצה"

"וגם להעניש?" לא התאפקתי.

"שובב" היא ציחקקה, "זה מחרמן אותך"

"מאד"

"גם להעניש, אני אוהבת שאתה מעניש אותי" היא עצרה לרגע, "סיכמנו?"

"סיכמנו"

"אז עכשיו תתלבש, אני אקח אותך לבסיס!"

 

"אל תצלצל אלי, אני אצלצל אליך" תמר הודיעה לי לפני שהורידה אותי ליד השער, הפעם לא ניסיתי להתקשר למרות שמאד רציתי  אבל אחרי שכמה ימים היא לא התקשרה לא התאפקתי וניסיתי כמה פעמים לצלצל אליה אבל גם הפעם היא לא ענתה.

רק אחרי חודש תמר צלצלה וקבענו להפגש שוב אבל בינתיים גם זיינתי את דנה, האפסנאית, פעמיים עשינו את זה במחסן החרום כשהיא נשענת על ערמת מנות קרב גדולה ואני מאחוריה, טוחן אותה, נותן לה את עונתה ורק הפחד שיתפסו אותנו מנע ממנה לצעוק מהנאה אבל למרות שאלה היו זיונים טובים ובאתי בהם על סיפוקי לא נהניתי כמו עם תמר.

 

תמר שוב באה לאסוף אותי מהבסיס, שוב אכלנו במסעדה ושוב נסענו אליה הביתה לשתות את הקפה, בדרך היא הסבירה לי מה היא רוצה שנעשה ועשינו את זה, הורדתי אותה למצוץ לי וגמרתי לה בפה, נתתי לה לקשור ולנרתק אותי והפלקתי לה כי הכאיבה לי רק שהפעם עשיתי את זה עם הסרגל כשהיא נשענת על שולחן האוכל ובאותה תנוחה גם זיינתי אותה וגם הפעם היא לא נתנה לי לישון אצלה אלא לקחה אותי חזרה לבסיס.

 

המשכנו ככה, פעם בחודש היא הייתה מצלצלת והיינו נפגשים, מבצעים את אותו ריטואל, עלינו דרגה בהצלפות והייתי פוגע לה בשפתי הכוס כשהפלקתי לה וזה היה מגרה אותה ואותי בטרוף ומוביל את הזיון שאחרי לרמות שלא הכרנו.

היה לי סקס מטורף עם תמר אבל לא הסתפקתי, הכרתי את מירב, אילתית יפה ששרתה ביחידה ואבא שלה שכר לה דירת חדר ברמת השרון ומפעם לפעם היינו הולכים אליה לדירה ומזדיינים עד-העצם, ככה היא קראה לזה, רק שהיא לא הסכימה למצוץ לי, טענה שזה שוביניסטי ומשפיל והיא לא מוכנה, ועל פליקים בכלל לא היה מה לדבר וגם בדוגי היא לא ממש הסכימה כי היא רצתה לראות אותי כשאני מזיין אותה כך שבעצם עשינו את זה בשביל ההורמונים.

כשמירב השתחררה הייתה נטע, קצינת השלישות הנימפומנית שלא ידעה שובע, ובלילה היינו מתגנבים למשרד שלה ומזדיינים על מיטת השדה או בתנוחת המזכירה על השולחן וגם היא, כמו מירב לא הסכימה למצוץ או להשתעשע בעונשים.

כשנטע קודמה ועברה לשרת בבסיס בדרום הייתה יהודית הדוסית שהייתה מסתובבת עם חצאית ארוכה עד הרצפה, שרוולים ארוכים והכפתורים בחולצה מכופתרים עד הצוואר גם בקיץ, היא דווקא הסכימה למצוץ לי והרבה. איתה עשיתי בפעם הראשונה מין אנלי, גיליתי את נפלאות החור הקטן שמאחור. שאני ארד לה היא אומנם הסכימה אבל ממש לזיין היא לא נתנה, "לחופה אני רוצה להגיע בתולה, את הבתולים אני שומרת לבעלי, יהודי שומר מצוות" היא הייתה אומרת ומפנה בתמורה את אחוריה לתקיעה.

והייתה גם מיקה, התימניה הקופצנית שאחרי שגילתה שאני יודע לרקוד רקודי עם, ואני חייב על זה תודה לברוך המדריך מבית היתומים שלימד אותנו, הפכה אותי לבן זוג שלה ויחד היינו יוצאים לחוג לריקודי עם ב'בית דני' ובהפסקה, בתא הצר של השרותים, היא הייתה נותנת לי לזיין אותה כשהיא נשענת על האסלה ולמרות זאת, למרות שזיונים לא היו חסרים לי, אף פעם לא נהניתי כמו שנהניתי עם תמר והייתי מחכה לפגישה החודשית שלנו.

 

לילה אחד, כשכבר הייתי לקראת סיום הקבע שחתמתי מראש כדי להגיע ליחידה, ואחרי שעברתי עם תמר את כל הריטואל הקבוע שלנו, שכבתי על הגב והיא נצמדה אלי ושפשפה לי, מנסה להעמיד אותו מחדש כי בא לה עוד סיבוב, ואז, לא יודע למה, שאלתי אותה, בתור פסיכולוגית, את מה שהציק לי כבר הרבה זמן ולא העזתי לשאול, "תמר, תסבירי לי, למה אני כל כך נהנה איתך אבל פחות עם כל הצעירות שאני מזיין?".

 

זה שאני מזיין בבסיס היא ידעה ואפילו עודדה אותי לספר לה תוך כדי שאני רוכב עליה מה עשיתי להן ואין ספק שזה היה מוסיף לגירוי של שנינו. ברגע הראשון תמר שתקה ואז היא חייכה לעברי, נישקה אותי על השפתיים ואמרה "אורי, זה נורמלי, אל תדאג, כל אחד והפֶטיש שלו, אני נהנית כשבחור צעיר שולט בי ורוכב עלי ואתה נהנה לזיין נשים בשלות שנותנות לך לשלוט בהן ואת החלק הזה הצעירות לא יכולות לספק לך אבל אל תדאג, יום אחד זה ישתנה ותמצא את האחת שלך ובינתיים יש מספיק דגים בים, יש הרבה נשים בשלות שמחפשות גברברים כמוך שירכבו עליהן, צריך רק לדעת איפה לחפש" ושוב היא נישקה אותי, "עכשיו בוא" היא ציחקקה והרגשתי שעומד לי תותח, "אני רוצה שתכניס לי בתחת" היא נשכבה על הבטן ופישקה בידיה את פלחי ישבנה, מזמינה אותי, באותן מילים גסות שהיא כל כך אוהבת, להכנס בדלת האחורית שלה.

 

"קרעת לי ת'תחת" תמר ציחקקה כשהסיעה אותי חזרה לבסיס וראו עליה שלא נוח לה לשבת, "אבל זה שווה, אני אוהבת את זה, אל תפסיק" היא חייכה לעברי, מאז שסיפרתי לה איך דפקתי את יהודית בתחת היא גם מבקשת את זה, "ואורי, אל תדאג, הכל אצלך בסדר, מבטיחה לך שיום אחד תגיע האחת שלך ובינתיים פשוט תהנה".

לפרק שני >>>

 

Loading

מחשבה 1 על “בן של זונה – פרק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן