בן של זונה – פרק שלישי

זהו פרק שלישי בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

בערב נסענו למסעדה אבל לפני שיצאנו ורד דאגה שאענוד לה את הקולר, "כדי שאני אזכור מי השולט ומי צריכה לשלם" היא חייכה והסבירה.

תמר כבר חיכתה לנו שם. עד שנבחר מהתפריט ורד הזמינה לנו קוקטייל והשקנו כוסות. אחרי שהמלצרית לקח את ההזמנה שלנו תמר הפתיעה אותי, שלפה קולר מהתיק שלה והגישה לי אותו, "אני מבקשת שתענוד לי אותו" היא ביקשה ממני.

"את יודעת את המשמעות?" הקשתי עליה.

"כן, המשמעות שאתה השולט ואני הנשלטת" היא השפילה עיניים, "אתה אומר ואני עושה וכשאתה מחליט אתה יכול גם להעניש אותי". תמר חזרה על אותן המילים של ורד, התכופפה מעט ואני ענדתי לה את הקולר.

אחרי המנה הראשונה החלטתי לעלות שלב. "אני רוצה שתלכו לשרותים, תורידו את התחתונים שלכן ותענדו אותם על היד!" התכופפתי לעברן והודעתי, מנסה לשוות לעצמי חזות שלווה למרות שפרפרים פרפרו לי בבטן.

ורד חייכה וקמה, לתמר לקח כמה שניות לעכל וראיתי את המבט המופתע על פניה אבל גם היא הצטרפה לורד. התרווחתי בכסא וחייכתי כשראיתי אותן חוזרות כשעל פרק כף ידן ענודים התחתונים, למזלן חוטיני שאחרי שהן גלגלו אותו לא ממש בלט, ורד מחייכת ותמר קצת מסמיקה, מביטה לצדדים לראות אם מבחינים.

למנה העיקרית הן אכלו דג ושתו יין לבן, אני העדפתי אנטריקוט על העצם צלוי בטאבון עם כוס יין אדום שהמלצר המליץ ובצדק.

לקינוח ורד הזמינה לנו גרפה, את הקפה היא הציעה שנשתה אצלה בבית, אומנם רציתי כנאפה אבל הסכמתי, ידעתי שכשהיינו בכיכר המדינה היא קנתה קרם-שניט, העוגה שאמרתי שאני הכי אוהב.

ורד שילמה והוסיפה טיפ מכובד, ראיתי את המבט המופתע על פניה של המלצרית כשהבחינה בחוטיני על פרק כף ידה של ורד כשזאת הגישה לה את כרטיס האשראי אבל היא שתקה, אולי רצה לספר לחברים שלה שיבואו לראות אבל אנחנו כבר יצאנו ונסענו לורד.

הדבר הראשון שעשיתי כשהגענו הביתה, עוד לפני שורד הספיקה לנעול את הדלת, זה להגיד להן להתפשט.

לשניה הן היו המומות, מביטות בי. "להתפשט! אמרתי לכן להתפשט, מה לא ברור?" חזרתי שוב, הפעם בטון קשוח יותר.

תמר התעשתה ראשונה וראיתי חיוך אירוני בזווית הפה שלה, היא ידעה בדיוק מה אני מתכוון לעשות, זה היה עוד אחד מהטיפים שלה על מה שורד אוהבת אבל היא כנראה לא חשבה שאני אעשה את זה גם לה.

הן התפשטו ונעמדו מולי עירומות כשרק הקולר לצווארן, עגילים וטבעת הנשואים על האצבע של ורד. "לא מספיק מהר!" הודעתי באותו קול קשוח שסיגלתי לעצמי מאז שנכנסנו, "מה עושים למי שנותנת לבוס לחכות?" פניתי לורד.

"עונש אדוני" היא השפילה עיניים והסמיקה.

"כן, עונש" חייכתי אליה, "עונש חמור" המשכתי כשאני פותח את החגור במכנסיים ומחלץ אותה, "את יודעת מה עושים עם זה?" שיחקתי בחגורה מול עיניה.

"כן אדוני, מפליקים"

"נכון, מפליקים, ואת אוהבת כשמפליקים לך?"

ורד הסמיקה עוד יותר, "כן אדוני" היא ענתה בקול מתרגש.

"ואת?" פניתי לתמר.

"כן אדוני" היא השפילה עיניים.

"מצויין" חייכתי לעברן, "אז תגשו לשולחן, תעמדו אחת מול השניה, תפשקו רגלים, תתכופפו, תשענו עליו ותביטו אחת בשניה!"

הן היו רטובות עוד לפני שהפלקתי להן את המכה הראשונה עם החגורה, אני יודע כי בדקתי להן שמן. גם אני הייתי מגורה, עמד לי, אבל התאפקתי וקודם רציתי להעניש אותן, בכל אופן מגיע לורד על הארוחה הטובהJ.

נעמדתי מאחורי ורד וליטפתי עם החגורה בין רגליה, נוגע בשפתיים המגורות ורואה את הרעד העובר בגופה, "מוכנות?".

"כן אדוני" שתיהן ענו יחד והפלקתי את המכה הראשונה על אחוריה של ורד, מכה לא כל כך חזקה אבל מצלצלת.

עברתי לתמר וגם לה ליטפתי עם החגורה בין הרגליים, ליטוף ואחריו פליק שהקפיץ אותה מעט, "זה לא נחשב, לא ספרתן" נזכרתי באיזה סיפור שקראתי ועכשיו ישמתי אותו ובלי לחכות הפלקתי לתמר עוד מכה.

"איי! אחת!" היא צווחה בקול, אין ספק שתפסתי אותה לא מוכנה למרות שגם לה המכה לא הייתה כל כך חזקה. עברתי שוב לורד ושוב ליטפתי לה עם החגורה בין הרגליים, מלטף ומרגיע, רואה איך היא נושכת שפתיים, מתכוננת, ואז מפליק, מותח פס אדום על פלחי ישבנה הלבנים, "אחת, תודה אדוני" היא הכריזה.

עברתי ככה בינן, מלטף ומפליק, בודק שמן ומרגיש איך הן הופכות יותר ויותר רטובות. אחרי שש מכות לכל אחת הפלקתי את השביעית, חזקה ומצלצלת, סוחט מהן גניחת כאב אמיתית לפני שהכריזו "שבע, תודה אדוני"

עמדתי מאחורי ורד ובדקתי לה שמן, היא פישקה יותר את הרגליים כשדחפתי את האצבע עמוק לתוכה ובחשתי בביצה הרותחת, הרגשתי עד כמה היא מיוחמת. "מה את רוצה?" לחשתי לה.

"שתזיין אותי אדוני" היא צווחה בקול, "שאדוני ידחוף לי את הזיין הגדול שלו"

התאים לי, הזיין עמד לי בטרוף עד שאיים לקרוע את מכנסיי, שלשלתי את מכנסיי והתחתונים ונצמדתי אליה מאחור, ראיתי איך תמר מביטה בנו במבט משתוקק, "אל תדאגי גם תורך יגיע" חייכתי אליה ונעצתי את עצמי לתוך הכוס הרטוב והחם של ורד.

זיינתי את ורד, אחזתי חזק במותניה ופמפמתי בה בתנועות ארוכות וחזקות, יוצא כמעט עד הסוף ואז תוקע בכוח, מרעיד את גופה בנעיצה חזקה וזה עבד, הגניחות שלה הלכו והתגברו, "תביטי בתמר!" הפלקתי לה על פלח ישבנה כשהיא הניחה לרגע את הראש על השולחן והביטה לצד והרגשתי את קירות נרתיקה מתכווצים סביב הזיין שלי, "אני רוצה לשמוע כשאת גומרת" הפלקתי גם לפלח ישבנה השני וכאילו הצתתי את האורגזמה שלה, "כן, הנה, תודה, הנה! אני גומרת, גומרת! הנה!!" היא צווחה באקסטזה והרגשתי איך הכוס שלה הופך רטוב וחם יותר, "גמרתי, תודה" היא התנשפה, "לא! למה? עוד" ורד הזדעקה כשיצאתי ממנה ומיהרתי לעבר תמר.

"יהיה גם עוד" חייכתי אליה כשנצמדתי לתמר מאחור ובלי שום הכנות תקעתי את עצמי לתוכה, נועץ ומרגיש שגם היא כבר קרובה לקטרזיס. זיינתי אותה בדיוק כמו את ורד, שלא תטען לקיפוחJ, בתנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופה ולא רק אותו, גם את האורגזמה שלה, הפלקתי לה והודעתי שאני רוצה לשמוע אותה גומרת ושמעתי, ועוד איך שמעתי, תמר לא הסתירה את הגמירה שהרעידה את גופה ו…חזרתי לורד.

אלוהים אהב אותי באותו ערב ודאג שאתן שתי גמירות חזקות לכל אחת מהן לפני שגם אני גמרתי בסערה ומלאתי את ורד בשפיך גברי חם וטרי.

ישבנו בסלון ושתינו קפה עם הקרם-שניט המובטח, אני אוהב קודם לקלף את בצק העלים העליון ולאכול אותו ורק אז את הקרם עם הבצק התחתון.

כבר שורד, המלצרית בעירום, הגישה לי את הקפה והעוגה הזיין שלי התחיל להתעורר ועם כל ביס הוא נעמד עוד קצת, ככה זה כששתי נשים עירומות יושבות מולך עם רגלים פתוחות ומציגות בגאווה את מגרש המשחקים הפרטי שלהם שהערב הם הצהירו שהוא עומד לרשותי.

נזכרתי בעוד טיפ שתמר סיפרה לי שורד אוהבת שעושים לה והחלטתי שזה הרגע הנכון לממש אותו. "כוסית" פניתי לורד וראיתי איך היא נדרכת, "בא לי על התחת שלך!"

ראיתי רעד עובר בגופה של ורד, נראה לי שזה מתשוקה ולא מפחד כי היא חייכה כשאמרה "התחת שלי לרשותך, אדוני"

"ואת יודעת איך בא לי לתקוע אותך?" חייכתי אליה.

"איך? אדוני"

"כשאת שוכבת קשורה למיטה ולא יכולה לזוז, נתונה לחסדיי!" ולא יכולתי שלא לראות את החיוך על שפתיה של תמר, "ואת!" פניתי לעבר תמר "תכיני אותה, תקשרי אותה טוב טוב אם את לא רוצה שהחגורה שוב תרקוד על התחת שלך!" לקחתי לעצמי עוד חתיכה מהקרם-שניט והתרווחתי בכורסה, "ותמר" ראיתי אותה נדרכת, "תקראי לי כשהיא מוכנה" חייכתי ולקחתי ביס גדול.

"היא מוכנה" תמר חזרה אחרי כמה דקות והודיעה.

"לא שכחת משהו?" חייכתי לעברה, "מי האדון ומי פה הנשלטת" הוספתי בקול נוזף למראה המבט התוהה על פניה.

"פאק, סליחה אדוני, היא מוכנה אדוני"

"מאוחר מדי, תתכופפי!"

תמר ידעה בדיוק מה אני מצפה ממנה, היא זאת שלימדה אותי את העונש הזה, היא נעמדה בפישוק והתכופפה קדימה, מחבקת את רגליה הישרות ומבליטה את ישבנה, מוכיחה לי שוב עד כמה היא גמישה. "לא מספיק רחב!" אותתי ברגלי על כף רגלה והיא הגדילה את הפישוק, "אני מצטערת אדוני, אני מבקשת שתעניש אותי" היא הודיעה בקול וראיתי אותה נושכת שפתיים, מתכוננת, יודעת בדיוק איפה אני הולך לפגוע לה.

קודם ליטפתי לה את הישבן, אחר כך את שפתי הכוס הנפוחות, וברגע שהרגשתי שהיא נרגעה הפלקתי לה, חזק, פגעתי כמובן בשפתיים הרגישות וקריאת הכאב שלה לא אחרה לבוא, לשניה היא שתקה, נושכת שפתיים, ואז הכריזה בקול, "תודה אדוני, זה מגיע לי"

"אחת לא מספיק" הודעתי שוב ובלי לחכות הפלקתי לה שוב רק שהפעם גם דחפתי לה אצבע והתחלתי לפמפם במהירות אבל רגע לפני שהיא גמרה הפסקתי, השארתי אותה ככה, "שלא תעזי לאונן!" הודעתי, "שלא תגמרי, זה עונש!"

"תודה אדוני שהענשת אותי" והיה ברור מקולה שהשארתי אותה ותאוותה בידה.

ורד שכבה קשורה למיטה כשרגליה וידיה מתוחים בצורת X, ידיה קשורות בעניבות לחלק התחתון של המיטה ורגליה בחגורות לגב המיטה כך שהכוס החשוף שלה, המופנה לעבר התמונה שלה ושל בעלה התלויה על הקיר, הוצג לראווה לעין כל, הישבן שלה מורם עם כרית גדולה שהונחה מתחת למפסעה שלה וחריץ התחת שלה הבריק מכמות נדיבה של ג'ל סיכה שתמר מרחה לה.

ורד הביטה בנו כשנכנסנו במבט מסוקרן, אין ספק שהיא שמעה את תמר, "ספרי לה מה עשיתי לך" פקדתי על תמר והיא סיפרה, "תראי לה איך עמדת" המשכתי ותמר התכופפה קדימה ונעמדה באותה עמידה שעמדה קודם, "ככה אני רוצה שתתכופפי אם אני אגיד לך" הודעתי לורד "ותגידי לה גם מה אני מצפה שהיא תגיד" חזרתי לתמר והיא הסבירה לה.

עמד לי, כל הסיטואציה הזאת מתחה את הזיין שלי לשיא וכל מה שרציתי עכשיו זה לדחוף אותו ולזיין, חייכתי לעבר התמונה וקרצתי לבעלה, "אני הולך להשחיל את אשתך בתחת" ציחקקתי אליו, עליתי על המיטה ונעמדתי בין רגליה של אשתו, "תתכונני" פישקתי את פלחי ישבנה בידי והנחתי את ראש הזיין המתוח על פי הטבעת המשומן שלה ובלי לחכות לתגובה נשכבתי עליה ובנעיצה אחת חזקה תקעתי את כל הזיין הגדול עמוק בתחת שלה.

הרגשתי איך כל גופה של ורד נמתח, גם בכוס לא פשוט לחטוף זיין גדול כזה באבחת אגן אחת חזקה בטח ובטח כשנועצים לך את זה בתחת, "וואו" היא גנחה בקול, "פאק, רק ככה מבינים כמה הוא גדול הזיין שלך" היא סיננה בין שפתיה.

התחלתי לזיין אותה, משפשף את הזיין הגדול והמתוח בפי הטבעת המתוח סביבו, הרגשתי את החום שנוצר מהשפשוף וידעתי שזה יצרוב לה עוד הרבה אחרי שנפרד אבל לא היה אכפת לי כי נהניתי, "אני מת על התחת שלך" לחשתי לה.

"תודה" היא לחשה חזרה ולמרות שלא הוסיפה 'אדוני' לא הגבתי כי אין תופסים אשה בשעת יחומה וורד הייתה מיוחמת, גניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר והיה ברור שהיא בדרך לאורגזמה המיוחלת, "הנה" היא מילמלה, "אלוהים, הנה" המשיכה בקול חזק יותר, "כן, הנה!" וגם אני הרגשתי שזה בא לי ועשיתי כל תרגיל שאני מכיר כדי לא לגמור לפניה, "כן, הנה! הנה! אלהים! פאק! הנה!" ורד הודיעה בהתרגשות והרגשתי איך כל גופה נמתח תחתיי, "כן, ככה, חזק, תטחן אותי! תטחן לי ת'תחת!" היא צווחה באקסטזה ואני עשיתי בדיוק מה שהיא ביקשה, טחנתי לה את התחת במכות אגן מהירות וחזקות, "כן, הנה, זה בא, הנה! אני גומרת! גומרת!!" ואני הצטרפתי אליה, דחפתי את עצמי עמוק לתוך אחוריה וגמרתי יחד איתה, מילאתי לה את התחת בשפיך החמים שלי.

רק אחרי שהתגלגלתי מעליה ראיתי שהאצבעות של תמר, שעמדה והביטה איך אני מזיין את ורד, תקועות עמוק בכוס שלה והיא מאוננת. "הרשיתי לך?" עצרתי אותה שוב כשהיא מתקרבת לשיא.

"לא אדוני" היא התנצלה, מסמיקה, "אבל זה היה כל כך מחרמן ש"

"לא מעניין אותי!" קטעתי אותה בקשיחות, "זה כבר יעלה לך" הודעתי והרעיון מה אני הולך לעשות לה כאילו העיר את הזיין שלי מחדש למרות שהיה צריך הרבה יותר מסתם רעיון כדי להעמיד אותו, "עכשיו תתירי אותה" נעמדתי ונשענתי על הקיר, מביט איך היא מתחילה להתיר את הקשר בעניבה שקשורה סביב פרק כף ידה, "לא!" עצרתי אותה כשרצתה לשחרר את העניבה מהמיטה, "תשאירי, עוד מישהי הולכת להקשר ככה" חייכתי וראיתי את הרעד העובר בגופה.

"גם על התחת שלך אני מת" ציחקקתי וצבטתי את תמר בישבן, "תשכבי!" הצבעתי על המיטה, "ואת!" פניתי לורד, "תקשרי אותה טוב טוב אם את לא רוצה עונש!" חיכיתי שהיא תתחיל לקשור את תמר, "ובלי ג'ל! לא מגיע לה" הודעתי ושוב ראיתי רעד עובר בגופה למרות שידעתי שהיא אוהבת את זה, זאת לא תהיה הפעם הראשונה שאני מכניס לה בתחת על יבש כמו שהיא קוראת לזה, "וכשאת מסיימת לקשור תבואי לסבן לי את הגב" השלמתי ונכנסתי לחדר הרחצה הצמוד.

לסבן לי את הגב היה בעצם למצוץ לי כשאני עומד מתחת למים החמים, למצוץ ולשפשף בין השדים הגדולים שלה, והשילוב הזה של ורד שכורעת על ברכיה ומפנקת לי את הזיין יחד עם המים החמים הזורמים על גופי עשה את עבודתו והזיין שוב נעמד לי, "בואי נראה איך קשרת אותה" הודעתי לורד.

תמר שכבה קשורה למיטה כשרגליה וידיה קשורים ומתוחים בצורת X לצדדים כמו אלה של ורד לפניה. הישבן שלה הורם עם כרית גדולה שהונחה מתחת למפסעה שלה וחריץ הכוס הרטוב המוצג לראווה מנצנץ ומודיעה שתמר מגורה מלשכב ככה ולדעת מה אני הולך לעשות לה.

עמד לי אבל הייתי צריך עוד את האקסטרה כדי שמסתם תותח יהיה לי תותח על. "לא מספיק מתוח" הודעתי אחרי שבדקתי, "מגיע לך עונש, תתכופפי!"

לרגע ורד הביטה בי במבט לא מבין, "תתכופפי, מה לא ברור? אני צריך להעניש את תמר שלא הסבירה מספיק טוב?" הוספתי בקול מאיים.

"לא אדוני, ברור" היא הפנתה אלי את אחוריה, פישקה רגליים והתכופפה, אומנם היא לא הייתה גמישה כמו תמר אבל גם ככה זה היה מספיק מפתה כשהיא הכריזה בקול "אני מצטערת אדוני, מגיע לי עונש!"

לא הפליתי אותה לרעהJ, גם לה ליטפתי לה את הישבן ובין הרגלים בשפתי הכוס הנפוחות שלה, גם אצלה חיכיתי עד שהיא נרגעה ואז הפלקתי לה, מכה חזקה, הפלקתי וחפנתי את הכוס שלה, דחפתי אצבע ובדקתי לה שמן. לרגע היא השתתקה, נשכה שפתיים, ואז הכריזה בקול, "תודה אדוני, זה מגיע לי, אפילו מגיע לי עוד!"

תמר צדקה, ורד יותר מזוכיסטית ממנה, חמש מכות כואבות החטפתי לה שם בין הרגלים, על השפתיים הרגישות, ובכל פעם היא ביקשה עוד ואז, אחרי השישית והכואבת מכולם, היא גמרה! גמרה וצעקה, "תודה אדוני, תודה שהענשת אותי, אני מבטיחה שזה לא יקרה יותר!" אז שלחתי אותה להדק את הקשירה והפעם היא עשתה עבודה משובחת, מותחת את הידים והרגלים של תמר עד שזאת לא יכלה לזוז.

עליתי על המיטה וירדתי על ברכי בין רגליה המפושקות של תמר, רכנתי מעליה וכיוונתי בידי את הזיין הנוקשה אל פי הטבעת המכווץ שלה, "אני אוהבת כשאתה תוקע אותי ככה" היא לחשה לי,

"איך?" ציחקקתי,

"ככה, בתחת, על יבש" היא לחשה ושמעו מקולה שהיא מתכוננת וכבר לא הייתי כל כך משוכנע מי משתיהן היא יותר מזוכיסטית.

"אז תבקשי"

"תתקע לי אותו"

"לא מספיק טוב, תתחנני!"

"בבקשה, תתקע לי אותו, תתקע לי אותו בתחת, בבקשה, פליז (please)" היא לחשה ושמעתי בקולה עד כמה היא מגורה.

"חזק, שורד תשמע" התעללתי בה, לא היה ספק שורד, שעמדה ליד המיטה והביטה בנו, שמעה גם קודם.

"פליז, תתקע לי, תתקע לי את הזיין הגדול שלך בתחת שלי, בבקשה" היא צעקה בקול ואני תקעתי, נעצתי חזק את הזיין בתחת שלה ופרצתי את פי הטבעת המכווץ שלה, המשכתי ללחוץ ודחפתי את הזיין דרך החור הצר ולא הפסקתי עד שכולו היה בפנים, עד שאגני נשק לישבנה ושערות ערוותי נמחצו לתחת שלה.

הרגשתי שכואב לה אבל היא נשכה חזק שפתיים ולא הוציאה הגה, "כן, זה מה שאני אוהבת" היא גנחה בקול כשהתחלתי לפמפם לה בתחת בתנועות איטיות, "כן, תמשיך" והיה בקולה גם הנאה וגם כאב, "כן, כן, הנה!" היא צווחה אחרי עוד כמה פמפומים כאלה, "כן, אימא'לה, זה בא!" היא גמרה בסערה, מתנשפת בקול, "כן, תודה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה".

לדפוק בתחת על יבש זה לא בדיוק המתכון האהוב עלי, אני אוהב יותר את החיכוך כשזה משומן ואני מחליק בקלות אבל עשיתי את זה בשבילה וברגע שהיא גמרה שלפתי את עצמי מישבנה ודחפתי את זקפתי לכוס המוצף בנוזל השימון הטבעי שלה, כמה נעיצות חזקות, מספיק כדי לצפות את הזיין, וחזרתי, נעצתי את עצמי חזרה בפי הטבעת והפעם החלקתי ביתר קלות, "כן" לחשתי לה, נהנה, "אני מת על התחת שלך" והתחלתי לטחון לה אותו.

הייתה לי שיטה, כמה פמפומים מהירים וחזקים, יציאה וטבילה בכוס המוצף, ושוב חזרה אל התחת. מהצד ראיתי את ורד נשענת על הקיר, מביטה בנו ומאוננת אבל לא התיחסתי, הייתי עסוק בתמר, ידעתי שלא אצליח להחזיק עוד הרבה מעמד ורציתי לתת לה עוד גמירה אחת ו…הצלחתי! "הנה, הנה, זה בא! כן, כן! כן!!" והכן האחרון היה גם הסימן בשבילי להשפריץ, למלא לה את התחת בשפעת זרמתי החמה.

בשעה שאני התרחצתי ורד שיחררה את תמר והן הכינו לנו קפה מחוזק בפינה-קולדה. "שלא תעז לצחוק" תמר שלחה לעברי מבט קטלני למראה החיוך על שפתי כשראיתי איך היא הולכת, אותה הליכת ברווז עם רגליים פתוחות שלא משאירה ספק שמישהו נכנס בדלת האחורית שלה והייתי גאה שהמישהו הזה היה אני.

אחר כך תמר הלכה ואני נשארתי לישון עם ורד. "הרשתי לך לאונן כשדפקתי את תמר?" שאלתי אותה כשנכנסנו לחדר המיטות שלה.

"אהה, לא, סליחה" היא הסמיקה, "סליחה אדוני"

"סליחה לא מספיק, תבחרי, למצוץ או להתכופף?"

"למצוץ" היא חייכה.

"עם לבלוע!" הוספתי.

"למצוץ עם לבלוע".

"אז בואי" נשכבתי על גב במרכז המיטה והיא כרעה בין רגליי והתחילה למצוץ ולמצוץ היא יודעת, עובדה, כמה דקות אחרי גמרתי לה בפה.

הייתי עייף, כשהיא הלכה לצחצח שיניים אני נרדמתי, לא פלא אחרי כל הגמירות שגמרתי באותו היום. בבוקר היא שוב העירה אותי עם מציצה וכשעמד לי היא ביקשה לרכב עלי, שזה השם שלה למה שתמר קוראת לנרתק אותי, אז נשכבתי על הגב ונתתי לה.

אחר כך היא לקחה אותי חזרה לבסיס, היא אמרה לי מראש שיש לה בר-מצווה שהיא חייבת להיות בצהרים ושבעלה חוזר בלילה. לפני שהיא הורידה אותי היא שאלה אם היא יכולה לצלצל אלי כשבעלה שוב יסע והסכמתי, למה לא? ורד היא זיון טוב, מהזן הזה של נשים שאני אוהב לשלוט בו.

*****

הרעיון לסטארט-אפ שלנו התגבש בחצי השנה האחרונה של שרות הקבע שלי. איציק, השותף שלי, ואני ניצלנו כל שעה פנויה לתכנן את הרגע שנשתחרר ונתחיל לעבוד רק על זה וכאילו אלוהים אותת לי שהוא אוהב אותי אז ארבעה חודשים לפני השחרור זכיתי בפרס הגדול בדאבל לוטו מה ששיחרר אותנו מהתלות במשקיע חיצוני ועזר לנו מאד אחר כך בשלבי המכירה.

לא סיפרתי לאף אחד על הזכיה, ההבדל היחיד היה שבמקום לגור בבסיס שכרתי דירה קטנה ברחוב עמוס בצפון תל-אביב. היינו עסוקים ובדרך כלל הגעתי לשם מאוחר בלילה כדי לישון והייתי יוצא מוקדם בבוקר והייתי כל כך שקוע בתכנון כך שסקס היה בבחינת מותרות אבל על הפגישה החודשית שלי עם תמר לא ויתרתי, מספק את עונתה בדיוק כמו שהיא אוהבת, כולל לנרתק אותי ואחר כך ביקור על יבש בכניסה האחורית שלה, ובו בעת מספק גם את עונתי, וגם פעם אחת, כשהבעל של ורד נסע לאיזה כנס סלולר בברצלונה, בליתי אצלה לילה של שולט, אני כמובן, ונשלטת, ברור שהיא, שהשאיר על ישבנה פסים אדומים לוהטים מהחגורה שלי ולשנינו טעם של עוד והייתה גם דורית.

את דורית, סטודנטית לתואר שני בתולדות האומנות, הכרתי בזכות איזה האקר שהשתלט על המחשב שלה ודרש שתשלם לו כופר כדי שישחרר את הקבצים שלה. פגשתי אותה במדרגות והיא שאלה אם אני מבין במחשבים ואולי אני יכול לעזור לה והסבירה במהירות מה הבעיה, "אני אתן לך מה שתרצה" היא הוסיפה בהתרגשות, "כל עבודת הגמר שלי שם ואין לי מה להגיש".

היה כבר מאוחר, הייתי די עייף אבל לאתגר כזה אני אף פעם לא אומר לא. עם הכלים שיש לי ביחידה הייתי פותר את זה כנראה בחמש דקות אבל ליחידה אני לא יכול לקחת את זה, ברגע שהייתי מחבר את המחשב שלה לרשת כל מערכות האזעקה היו מתריעות ואין לי חשק להסתבך עם אבטחת מידע כל כך קרוב לשחרור, אז במקום זה נאלצתי לעבוד יותר משעתיים ובסוף הצלחתי לחלץ לה את כל החומר שהיא הייתה צריכה ועוד התקנתי לה כמה תוכנות הגנה חינמיות שיקשו על פורץ בעתיד.

"הצלת אותי" דורית חיבקה אותי, "אני עושה קפה, רוצה?"

דורית בישלה קפה שחור עם הל, "הייתי מש"קית חינוך בגדוד "חרב", זה של הדרוזים, ושם למדתי להכין ולשתות" היא הסבירה למראה המבט המופתע על פניי, "הבטחתי לך כל מה שתרצה אבל כסף אין לי" היא הפתיעה אותי כשהתחילה לפתוח את החולצה שלה, "אז אם אתה רוצה" היא הסמיקה כשחשפה את זוג שדיי האגס הזקופים שלה, "זה גם יעזור לי לפרוק את המתח" היא חייכה במבוכה.

דורית הלבישה לי קונדום לפני שעזרתי לה לפרוק את המתח, "אתה יודע, אתה לא מכיר אותי" היא התנצלה והיה משהו במגע ידיה כשהיא הלבישה לי את הקונדום שהעמיד לי עוד יותר את מה שממילא כבר היה מוכן להתקפה.

שכבתי בין רגליה וזיינתי אותה, דורית הייתה משומנת היטב אבל היה לה כוס צר וזה רק הגביר את ההנאה שבזיון. אומנם צעירה עם שדיים קטנים בתנוחה המסיונרית שלא גונחת בקול ועוד עם קונדום זה לא בדיוק הטעם שלי אבל זה לא שעשיתי לה טובה, גם לי היו לחצים לפרוק ונהניתי, ביחוד כששרירי הנרתיק שלה התכווצו סביב הזיין הבוטש בתוכה בתנועות חזקות.

היא לא הוציאה אף הגה מפיה כשהיא גמרה אבל הרגשתי שהיא מגיעה לשיא שלה כשהיא נעצה את צפורניה בגבי והכוס שלה התכווץ בחוזקה סביב הזיין שלי, היא שתקה אז גם אני שתקתי, שתקתי וזיינתי, ישבני עלה וירד והזיין שלי כתש בתוכה ומהר מאד היא גמרה שוב אבל לא הפסקתי, להפך, הגברתי את הקצב עד שגם השיא שלי הגיע, שיא חזק ומטלטל ובכמה מטחים מילאתי את הקונדום באותו נוזל לבן וסמיך שלי.

"וואו, תודה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה" היא התנשפה אחר כך כששכבנו על הגב ובהינו בתקרה, מנסים לסדר את הנשימה שלנו, "אתה יודע, כבר הרבה זמן לא גמרתי ככה" היא ציחקקה, "אתה רוצה שנהיה יזיזים?" היא הפתיעה אותי.

"יזיזים?"

"כן, אתה יודע, כמו בסרט ההוא 'קשר לא מחייב' עם נטלי פורטמן ואשטון קוצר, קשר לא מחייב, סקס מזדמן ללא התאהבות, רק לצורך הסיפוק"

"אוקיי" עניתי, מה יש לי להפסיד, "נהיה יזיזים" הסתובבתי לעברה וחייכתי.

"אבל בלי דיבורים, אני שונאת שמדברים בזמן הסקס, זה הורס לי את הליבידו, ובלי נשיקות, נשיקות זה מחייב, את זה למדתי מהסרט "אשה יפה" " היא צחקה.

"אוקיי, סקס ויפאסנה" ציחקקתי וקמתי, "כבר מאוחר" התחלתי להתלבש, "כשיבוא לך את יודעת איפה למצוא אותי"

"ואתה יודע איפה למצוא אותי" היא ציחקקה חזרה.

ניסו לשכנע אותי לחתום עוד קבע אבל סרבתי אבל הבטחתי שאני אסיים את הפרויקט שהתחלתי ואכן עמדתי במילה שלי, פרויקט יוקרתי שזכה לשבחים רבים גם מגורמים בכירים מחוץ ליחידה וסייע לא רק להגן על הרשתות שלנו, היעד שהוגדר לי בתחילת הפרויקט, אלא גם לגלות פרצות ברשתות של האויב ולעזור לחדור אליהם.

ביום השחרור תמר צלצלה והודיעה שהיא באה לקחת אותי. אכלנו ב"יאקימונו", תמר אוהבת אוכל יפני, ובפעם הראשונה היא הסכימה שאני אשלם עליה במסעדה שאכלנו.

משם היא לקחה אותי לאותו בר מוכר ביפו, כבר בדרך היא הסבירה לי שהפעם אני לעצמי, היא אומנם תשב על הבר ותשגיח, לראות שחלילה אני לא מפשל או לחלץ אותי אם אני אסמן לה שאני במצוקה, אבל הפעם היא לא מתערבת.

אשה שישבה על הבר הביטה בנו כשנכנסנו, תמר הלכה והתיישבה על הבר ואני באחד השולחנות הפינתיים. ראיתי איך האשה שואלת משהו את תמר, אחר כך מדברת עם הברמנית ולבסוף פוסעת לעברי עם שתי כוסות היי-בול של 'סקס על החוף'.

בשלב הזה לא הייתה לי שום סיבה לשלוח לתמר אותות מצוקה, היא הייתה בדיוק מה שאני מחפש, מבוגרת אבל לא זקנה, בשלה כמו שתמר אוהבת שאני קורא לה, שדיים גדולים, כמו שאני אוהב, בטן שטוחה, רואים שהיא מבלה די הרבה בחדר הכושר, לבושה בהידור מאופק, עוד מושג שתמר לימדה אותי, חצאית לא קצרה מדי אבל גם לא ארוכה, חולצה משי לבנה ומעליה ז'קט שמחמיא לגזרה שלה, כזה שברור שנתפר במיוחד על פי המידה שלה. "אני שונאת לשתות לבד" היא הניחה את אחת הכוסות לפני וחייכה.

"גם אני" חייכתי לעברה חזרה וסימנתי על הכסא הפנוי לצידי.

"אתה מכיר אותי?" היא התישבה לידי.

"לא" עניתי, אז לא הכרתי אבל בערך שבוע אחרי ראיתי את התמונה שלה במסגרת כתבה בדה-מרקר, מנכ"לית קשוחה של חברה עיסקית גדולה וידועה בתחום המזון.

"מצויין" היא חייכה, "דום?" היא המשיכה ושאלה, עניינית.

לשניה התבלבלתי אבל מייד הבנתי, "כן, דום, שולט" חייכתי אליה, "ואת?".

"סאבית" היא התכופפה לעברי, נותנת לי להציץ לתוך העמק הקסום שבין שדיה הגדולים, "אני מחפשת מישהו שישלוט בי הערב, שיקרע לי ת'צורה ויראה לי מאיפה משתין הדג" היא ציחקקה,

"כולל עונשים?" תאמתי ציפיות,

"כולל עונשים" היא חייכה, "אפילו רצוי",

"בטוחה?",

"בטוחה",

"תוכיחי" חייכתי אליה, "תניחי את התחתונים שלך על השולחן!".

היא חייכה לעברי, התרוממה מעט והתפתלה ובסוף הניחה את התחתונים שלה על השולחן, חוטיני מתחרה לבנה שכתם רטיבות בלט על משולש הבד הקטן. "יד!" אחזתי בתחתונים, לשניה היא לא הבינה ואז הושיטה לי את ידה הימנית ואני גלגלתי וענדתי לה את החוטיני על פרק כף היד, "זה שתזכרי מי השולט ומי הנשלט" חייכתי אליה.

"תודה, אהבתי" היא חייכה חזרה, "תקרא לי שרמוטה" היא הרימה את כוס הקוקטייל שלה.

"ואת תקראי לי אדוני" הנפתי גם אני את הכוס שלפני.

"שיהיה לנו ערב מוצלח אדוני" היא חייכה, הקשנו כוסות ושתינו.

מרחוק ראיתי את תמר מחייכת, פותחת עוד כפתור בחולצה, לוקחת גם היא שתי כוסות 'סקס על החוף' ומעכסת לעבר אחד הגברברים שישב ליד שולחן מרוחק מאתנו.

 

לפרק 4 ….>>.

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

Loading

מחשבה 1 על “בן של זונה – פרק שלישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן