בן של זונה – פרק אחד עשר

זהו פרק 11 בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

חזרתי הביתה והמשכתי לעבוד על ספר ההדרכה, עבדתי כמעט שעתיים רצוף ואז פתאום נתקעתי וכמו תמיד כשאני נתקע שלפתי בקבוק בירה "חיטה בווארית" מהמקרר, פתחתי את הטלוויזיה במשחק מה-NBA בערוץ הספורט ולא הרגשתי איך הזמן עובר עד שמסרון מתמר "מניאק !" הגיע ומייד אחריו עוד אחד מעפרה, "תמר הסכימה", שהזכירו לי שהגיע הזמן להתכונן.

 

כמו תמיד התגלחתי, אחר כך התרחצתי, עמדתי תחת המים החמים וסיבנתי טוב טוב את כל הגוף וסיימתי עם זרם מים קרים דוקר ומעורר. לפני שהתלבשתי עמדתי מול המראה ובחנתי את עצמי, עושה שריר ביד ומחייך, אין ספק שיש לי במה להתגאות ולפני שיצאתי מחדר האמבטיה שמתי כמות נדיבה של 'ארמיס' (Aramis), האפטר-שייב האהוב עלי.

התלבשתי, כמו תמיד ספורט-אלגנט, הסתרקתי, שלחתי עוד מבט במראה וחייכתי כשסידרתי את החגורה, גם הלילה אני מייעד לה תפקיד מרכזי בחגיגה שלנו.

בשמונה וחמישה נכנסתי לבר, זה לא שאחרתי, אתם כבר מכירים אותי אני מקדים תמיד, אבל עמדתי בחוץ, ראיתי שהמונית מגיעה, תמר ועפרה יצאו ממנה והן נכנסו לבר, נתתי להם זמן להתארגן ורק אז נכנסתי.

כמו תמיד לא היו הרבה לקוחות בשעה כזאת והשולחן הקבוע שלי היה פנוי, התיישבתי ובחנתי את הנמצאים.

 

תמר ועפרה היו היחידות שישבו על הבר, הברמנית ניצבה לידן, עומדת כאילו לא מתעניינת, כמו תמיד עסוקה בהברקת כוסות עם המגבת שבידה, אבל ברור שהיא מקשיבה לכל מילה הנאמרת על ידן.

עברתי לבחון את השולחנות האחרים, רק שני שולחנות היו תפוסים, באחד מהם ישבו אשה בשלה וגברבר צעיר ושרירי ואת שניהם הכרתי, אותו רק בפנים, ראיתי אותו פה כמה פעמים כשהוא בא לצוד לו זיון, אבל אותה הכרתי יותר לעומק, אם אתם מבינים למה אני מתכווןJ, רכבתי עליה לילה אחד ואני זוכר אותו לטובה לא רק בגלל הפֶטיש שלה לחטוף בתחת על יבש אלא בעיקר בגלל המציצות שהעניקה לי ושהייתי נותן לה עליהם שני כוכבי מישלין לפחות.

בשולחן השני ישבו שתי לסביות והתמזמזו, עונות בדיוק על כל הקלישאות והסטראוטיפים על לסביות, האחת צעירה ויפה עם שדיים גדולים, לבושה בשמלה צמודה וחושפנית שדואגת להדגיש את שדיה המפוארים, והשניה מבוגרת יותר, שטוחה, או אולי מוחצת את שדיה בתחבושת כמו שראיתי פעם בסרט, מסופרת קצר ולבושה בחליפה גברית מהודרת שמטשטשת עוד יותר את חמוקיה הנשים, אם יש כאלה, ואם זה לא מספיק אז גם שפם דק מצוייר לה מעל השפה העליונה.

ראיתי את הברמנית אומרת משהו לתמר ועפרה ושלושתם הסתכלו לעברי וצחקקו. אחר כך תמר הזמינה משהו וראיתי את הברמנית מוזגת  לה יין לבן ואז עפרה הזמינה והברמנית התחילה לערבב משקאות באותן תנועות מדודות שלה, תמר לגמה לגימה מהיין, הסתובבה על הכסא הגבוה, הניחה באיטיות רגל על רגל באותה תנועה שכל כך הזכירה לי את הסצנה המפורסמת של שרון סטון מהסרט 'אינסטינקט בסיסי', נותנת לי לצלם לה ולא רק לי, גם לשתי הלסביות שנעצו בה עינים מורעבות, וחייכה לעברי.

לרגע הכל נעצר כשעוד זוג מחובק נכנס ולקח לי רגע להבין שמדובר בשני גברים, טוב צריך לאזן קצת את היחס בין המינים בברJ. את הראשון זיהיתי מיד, שחקן כדורסל מוכר וידוע שבחר רק לא מזמן לצאת מהארון וכיכב בכל מדורי הספורט והרכילות, את השני לקח לי קצת יותר זמן לזהות, פליט ראליטי שבלבוש, ובמיוחד בתנועותיו הנשיות, לא השאיר ספק שהוא הנטחן אצלם, זה שנושך כריות כשהוא חוטף מאחורה. הכדורסלן הלך לעבר הבר להזמין והשני, או אולי יותר נכון להגיד השניהJ, התיישב/ה באחד השולחנות המרכזיים, כזה שאי אפשר שלא להבחין בו.

 

הברמנית גמרה לנער את השייקר, לא ראיתי למה היא מוזגת עד שהניחה לפני עפרה שני מוחיטו באותן כוסות מיוחדות. 'זהו, מתחילים', חלפה המחשבה בראשי כשעפרה קמה ומתחה את החצאית הקצרה ומייד אחריה עוד מחשבה, הפעם 'היא אמא של החברה שלי! למה הסכמתי?' אבל גם היא חלפה במהירות כשעפרה התחילה לטופף לעברי על עקבי הסטליטו הארוכים והצרים, מעכסת בישבנה כדרכן של דוגמניות מסלול מנוסות, היה בה את כל מה שהפֶטיש שלי מחפש, כוסית בשלה עם שדיים גדולים, מילפית שמורה במצב מעולה שמוכנה לעשות הכל, בעיקר שישלטו בה, ישפילו אותה ואפילו יענישו, רק כדי שסייח צעיר עם זיין גדול כמו שלי ירכב עליה וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות הלילה, לְרַצּוֹת את הפֶטיש שלי ושלה (וכן, אני יודע שמנומס להגיד שלה ושלי אבל הלילה אני האדון!).

יש מין טקס חיזור קבוע, מין מסורת כזאת וגם הפעם התנהלנו על פיה. "אפשר לשבת?" עפרה התייצבה מולי, "אני שונאת לשתות לבד" היא התכופפה וחשפה יותר משדיה הגדולים, "מוחיטו, אני מקווה שאתה אוהב" היא הניחה את כוס הקוקטייל הרחבה לפני, "אתה אוהב את מה שאתה רואה?" היא חייכה למראה המבט ששלחתי בעמק הקסום שבין שדיה העסיסיים,

"אוהב" חייכתי חזרה, "בבקשה" סימנתי על הכסא שמולי,

"נעים מאד, עפרה" היא התיישבה והציגה את עצמה, משחקת את המשחק כאילו היינו זרים זה לזה,

"אורי" עניתי חזרה ורציתי להוסיף גם 'זה שמנענע את הבת שלך' אבל התאפקתי,

"לחיים" השקנו כוסות ושתינו.

לא נתתי לעפרה לגמור את המשקה שבידה לפני ששאלתי אותה, "את רוצה ממני משהו?", מנסה לשוות לקולי נימה אדישה.

"כן" ולשניה היא הביטה בי ישר בעינים ואז השפילה מבט, "אני מחפשת מישהו שרכב עלי, שישלוט בי, שיקרע לי ת'צורה ויעשה אותי הלילה לשרמוטה שלו".

"ואם אני ארצה להשפיל אותך?" התחלתי באותו טקס של תאום ציפיות,

"אז תשפיל, אני אוהבת את זה",

"ואם תפשלי?",

"אז תעניש אותי" היא ענתה במהירות והסמיקה מעט,

"איך שאני רוצה?",

"איך שאתה רוצה ו…" היא לשניה נעצרה והסמיקה עוד יותר, "ובלי רחמים",

"את בטוחה?",

"כן",

"משוכנעת?!?" וִידִּיתִי,

"כן",

"אז תוכיחי" חייכתי אליה, "תלכי לשרותים, תורידי את החזיה, תכרכי לך אותה סביב פרק כף היד ותחזרי הנה" שלחתי אותה כמו ששלחתי אז את תמר.

 

החזיה הייתה כרוכה סביב פרק כף ידה של עפרה כשהיא חזרה מהשרותים, לבנה ובולטת על רקע העור השזוף. הולכת לאט, לא ממהרת, מעכסת ושדיה העסיסיים מקפצים ולא משאירים ספק שהיא בלי חזיה. עקבתי אחריה ולא רק אני, ראיתי את שתי נשים נועצות בה עיניים, את שני הגברים מביטים לעברה ומתלחששים ואת הגברבר שולח את האשה לעשות את אותו הדבר רק שריחמתי עליה, החולצה שלה הייתה הרבה יותר דקה וצמודה מזאת של עפרה.

"זהו?" עפרה שאלה כשהתיישבה חזרה מולי, "עוד משהו?" היא חייכה,

"כן!" חייכתי לעברה חזרה, כמו תמר היא ביקשה וכמו תמר היא תקבל, "עכשיו תורידי את התחתונים שלך ותניחי אותם כאן, על השולחן!" הצבעתי על מרכז השולחן.

עפרה חייכה, אין ספק שהיא ידעה זה מה שיקרה, התרוממה מעט, התפתלה, הורידה את התחתונים, תחתוני תחרה לבנים, והניחה אותם במרכז השולחן.

"על מה ציחקקתם קודם?" הפתעתי אותה,

"מתי?" היא התממה,

"קודם, עם הברמנית, הבטתם לעברי, התלחששתם וצחקתם",

"סתם" היא ניסתה להתחמק,

"לא הבנת!" שלחתי בה מבט כועס והיא השפילה עוד יותר את העיניים, "הרווחת עונש ראשון! כשאני שואל את עונה, תשובה אמיתית וכנה, לא סתם!",

"סליחה" היא הסמיקה,

"על מה ציחקקתם?!",

"הברמנית אמרה שהיא מקווה שאני לובשת תחתונים של הביוקר",

"למה?" לא תפסתי,

"כי היא אמרה שהיא הולכת עכשיו עם התחתונים ששלחת את תמר לתת לה, היא הודתה לך ואמרה שלא תתנגד לקבל עוד".

 

האשה שהגברבר שלח להוריד את החזיה חזרה בדיוק מהשרותים והפסקנו לרגע את השיחה. הבטנו בה, עפרה ואני כמו כל שאר יושבי הבר, החזיה שלה הייתה כרוכה על פרק כף ידה והיא הסמיקה והשפילה עיניים כשראתה את המבטים הננעצים בה ולֹא בִּכְדִי, כמו שחשבתי ראו את השדיים שלה מבעד לבד החולצה ובעיקר את הפטמות שעמדו בולטות ואת העטרות הגדולות והכהות שסביבן.

 

"כן, אז איפה היינו, אהה, כן" חייכתי לעבר עפרה, "רצית כמו תמר אז קחי את התחתונים שלך, תניחי אותם בכוס הטיפים של הברמנית ותגידי לה בקול רם, שכולם ישמעו, שאת לא צריכה אותם יותר הלילה",

"ולהביא עוד קוקטייל" היא חייכה ונראה שתמר הכינה אותה לזה מראש,

"כן",

"משהו מיוחד?",

"תפתיעי אותי".

עפרה חייכה והלכה, "קחי, טיפ" היא הכניסה את התחתונים שלה לכוס הטיפים של הברמנית שחייכה לעברי, כאילו אומרת תודה, "אני לא אצטרך אותם כבר הלילה" עפרה הוסיפה בקול ושוב ראיתי את המבטים הנשלחים אליה, "ותכיני לנו שני 'אורגזמה', אני הולכת לקבל הרבה כאלה הלילה" היא הוסיפה בקול את מה שאפילו אני לא ביקשתי ממנה להגיד ולא יכולתי שלא להתפעל מהאומץ שלה.

בזמן שהברמנית מזגה ושיקשקה את השייקר ראיתי את תמר ועפרה מתלחששות. עפרה חזרה עם שתי הכוסות, הגישה לי אחת, שוב מתכופפת ונותנת לי לצפות בשדיה החופשיים מבעד למחשוף הנדיב, "לחיי האורגזמות שבדרך" בירכתי כשהשקנו כוסות וכבר בלגימה הראשונה הרגשתי שהברמנית הוסיפה גם נגיעת פרנג'ליקו, ליקר אגוזים, וזה מצא חן בעיני.

"הרשתי לך לדבר עם תמר?" שאלתי בקול נוזף,

"אהה, לא" היא הופתעה,

"אז הרווחת לעצמך עוד עונש" גערתי בה, "על מה התלחששת עם תמר?" חקרתי,

"היא שואלת אם אתה רוצה שהיא גם תציץ לנו בבית?" עפרה הפתיעה אותי,

"את מסכימה?",

"כן" שמעתי את ההתלהבות בקולה והיה לה מין ברק בעינים, "זאת אומרת רק אם אתה מסכים" היא השפילה עיניים, אולי מנסה לתקן את הרושם מהלהט שהפגינה,

"אבל יש לי תנאים, לכי תקראי לה".

עפרה הלכה לתמר, לרגע הן התלחששו וראיתי את הברמנית מצותתת, ואז תמר קמה, ישרה את חצאית המיני שלה, סימנה לברמנית למלא לה מחדש את כוס היין שהתרוקנה ושתיהן צעדו לעברי בצעדים מתגרים, כאלה כמו שג'וליה רוברטס הלכה כשצעדה לעבר מכונית ה'לוטוס' שבה נהג ריצ'ארד גיר בתחילת הסרט 'אשה יפה'.

"שמעתי שיש לךָ תנאים" תמר חייכה לעברי כשהתיישבה בכסא שליד עפרה.

"נהנית ממה שראית עד כה?" כאילו התעלמתי ושאלתי בפנים רציניות,

"כן" היא חייכה, "מאד",

"ואת רוצה לראות עוד?",

"אם אתה רוצה",

"שאלתי אם את רוצה?!?" שאלתי שוב בקול נוזף והדגשתי את ה-את,

"כן" היא ענתה והשפילה עינים, "אני רוצה",

"ומה את מוכנה לעשות בשביל זה?",

"מה אתה רוצה?",

"קודם כל שגם את תהיי עירומה כשהיא עירומה",

ראיתי את ההפתעה על פניה, ואז "חרמן!" עם החיוך המוכר כשאני מצליח לגרות אותה, "אוקיי, אני אהיה עירומה",

"ולא תתערבי",

"ואם אני לא אשלוט בעצמי ו…",

"אז יהיו עונשים" קטעתי אותה, נחרץ, ושוב ראיתי את אותו חיוך שלה מתרחב, "ועוד משהו" הוספתי במין החלטה של רגע, "אני רוצה דמי רצינות, לדעת שאת באמת מתכוונת לזה",

"מה?" ולפי החיוך שהתרחב עוד יותר אני חושב שהיא ניחשה את מה שאני הולך להגיד לה.

"שתורידי את התחתונים, תלכי ותניחי אותם בכוס הטיפים של הברמנית ותגידי לה, בקול רם שכולם ישמעו, שגם את לא תצטרכי אותם הלילה",

"אתה יודע מה?" היא הפכה בבת אחת רצינית, דחפה את הכסא שישבה אחורה כאילו בכעס והביטה בי במבט נוקב, "אתה מִנְיָאק!" ולרגע הייתי בטוח שהיא התחרטה והולכת להודיע שהיא לא משתתפת, "אבל אני לא מוותרת, אני מסכימה" היא חייכה והתחילה להוריד את התחתונים שלה.

לזה שנהג המונית מציץ בנו דרך המראה כבר התרגלתי למרות שהפעם המבטים שלו היו יותר מציצניים, אולי כי ישבתי בין שתי נשים, בין עפרה ותמר.

הידים שלי היו מונחות על הברכיים שלהן, אפילו קצת יותר גבוה מהברכיים, מלטף חודר מתחת לחצאית אבל את זה הנהג לא ראה כמו גם שהן יושבות שם בלי תחתונים, העיניים שלו זפזפו בין הכביש למראה שדרכה הציץ בחזה של עפרה, רוקד בכל קפיצה בכביש, ובפטמות הנוקשות ששפשוף בד החולצה בשדיים החשופים העמיד והבליט אותם.

הגענו לבית שלה, וילה מפוארת בהרצליה פיתוח. עפרה פתחה את הדלת ונכנסה וראיתי את תמר מחייכת, "לא עשית לי כבוד, נכנסת לפני, הרווחת עוד עונש" הודעתי לה, התרוץ הקבוע לעוד עונש, מתעלם מההסבר שלה שהיא הייתה צריכה לנטרל את האזעקה, "עכשיו תתפשטי, מהר!" הפעלתי את מחולל העונש הקבוע הבא שכמובן גם הפעם עבד, "לא מספיק מהר" הודעתי לה כשהיא עמדה עירומה לפני, "הרווחת עוד עונש, רביעי, אבל עכשיו תמצצי לי" נשענתי על הקיר הנחתי את ידיי על כתפיה ודחפתי אותה למטה, מזרז אותה לרדת על ברכיה ולהתחיל למצוץ לי וזה לא שהיא לא הייתה יורדת לבד אבל היה במעשה הזה משהו משפיל וזה בדיוק מה שבא לי באותו רגע, להשפיל אותה.

קצת סוריאליסטי חשבתי, אמא של החברה שלי כורעת לפניי כנועה ומוצצת לי, אבל בעצם היא בחרה בזה ולי לא נשאר אלא לֵהָנוֹת. הבטתי בתמר שעמדה בסמוך והביטה בעפרה שמוצצת לי. "לא שכחת משהו?" פניתי אליה.

"אהה, מה?"

"שהתחיבת להיות עירומה כשהיא עירומה!"

"אופס, סליחה" היא ציחקקה והתחילה להתפשט במהירות.

עפרה מצצה לי בקול, ממצמצת בשפתיה, מלקקת את הזיין לכל אורכו המתוח, מכניסה אותו עמוק לגרונה ושואבת, משחקת בידיה בשקית האשכים ומגלגלת בעדינות את הביצים המלאות. "מחרמן" תמר לחשה לי, עומדת עירומה וגם היא נשענת על הקיר לא ליפול, "אימא'לה, כמה שאני רטובה" היא שלחה יד והתחילה לשחק בעצמה, מאוננת, משפשפת את אגרופה בערוותה, דוחפת לעצמה אצבע ומפמפמת.

"אורי" תמר פנתה אלי ומקולה היה ברור שהיא מחורמנת ברמות, "אני מצטערת שהסכמתי, אני מתחרטת",

"מתחרטת על מה?",

"שהסכמתי לתנאים",

"אז את יכולה להתלבש וללכת" עניתי בקשיחות,

"לא, לא לזה, דווקא מתאים לי להיות עירומה ולהציץ לכם" היא התנשפה, מאוננת במרץ וברור שהיא בדרך לאורגזמה שלה, "ההתחיבות שלי שאני לא אתערב",

"את רוצה להתערב?",

" כן, להשתתף, אני רוצה גם",

"אז זה יעלה לך",

"אני מוכנה לשלם, כמה זה יעלה לי?",

"לא כמה, מה? כל העונשים של עפרה יחולו גם עליך",

"מסכימה" היא ענתה במהירות באותו קול של מי שתכף גומרת.

"כולל בדיעבד, מה שהיא כבר צברה לחובתה",

"מקובל",

"ואני עושה בך כל מה שבא לי",

"ברור",

"גם אם יבוא לי מקלחת זהב!",

לשניה היא השתתקה, אבל רק לשניה, "גם" היא ענתה,

"וגם לי תעשה?" עפרה הפסיקה למצוץ והביטה בי ככה מלמטה במבט מצפה,

"למה? את רוצה?" התפלאתי, האמת שלא התכוונתי באמת לעשות את זה לתמר, רק רציתי להפחיד אותה,

"רוצה",

"אוקיי, אם אני אעשה לה אני אעשה גם לך" לא התחיבתי, כנראה שבאותו רגע עוד לא הייתי מספיק מחורמן בשביל להטיל את מימיי על אמא של החברה שלי, "תפתחי את הפה!" אחזתי את הזיין שלי בידי וכיוונתי אותו לפיה, דוחף לה אותו חזרה, "עכשיו תמצצי!" ציוויתי על עפרה, "ואת!" פניתי לתמר, "על הברכים! לְיָדָהּ!".

לא הייתי מספיק מחורמן בשביל להטיל את מימיי אבל הייתי מספיק מחורמן כדי לגמור לה בפה, למלא לה אותו בשפעת זירמתי החמימה ולדרוש ממנה לא לבלוע אלא להתנשק עם תמר, כן, ככה, כשהפה שלה מלא בשפיך שלי, להתנשק ולהתחלק "באוצר" עם תמר.

"הגיע זמן העונשים" הודעתי להם אחרי שנרגעתי קצת כשאני שולף את החגורה מהמכנסים ומתפשט, "תעמדו מולי!" הודעתי והן נעמדו במהירות, "את!" פניתי לעפרה, "תני לי את החזיה שלך!".

ראיתי את ההפתעה על פניה אבל היא מהרה לציית, "תסתובבי!" היא הסתובבה, "ידים לאחור!" היא שלחה ידיים בהיסוס ואני תפסתי וקשרתי לה אותם עם החזיה שלה, "עכשיו את!" פניתי לתמר ולא הייתי צריך להוסיף כי היא מיהרה והגישה לי את החזיה שלה, הסתובבה והושיטה זרועות לאחור וכל מה שנשאר לי זה לקשור לה אותם.

"ביחד או לחוד?" ציחקקתי בקול, "העונש" הוספתי אם זה לא מספיק ברור,

"לחוד" תמר מיהרה לענות, "מחרמן לחטוף אבל גם מחרמן לראות" הפסיכולוגית שבה חייבה אותה גם להסביר.

"ואת?" פניתי לעפרה,

"מה שיותר מחרמן אותך",

"תשובה נכונה" צחקתי, "אבל לא בדיוק לשאלה ששאלתי ולכן את תהיי ראשונה" חייכתי אליה וראיתי מין רעד עובר בגופה, "תשעני על השולחן!" הצבעתי על שולחן העץ הגדול שעמד בסמוך.

עפרה לא הייתה צריכה הסברים נוספים, היא ניגשה קרוב לשולחן, נעמדה פישוק והתכופפה קדימה, נשענת עליו עם החזה למרות שקצת קשה לעשות את זה עם ידים קשורות לאחור. ניגשתי אליה וסימנתי לה ברגלי להגדיל את הפישוק עד ששפתי הכוס שלה היו חשופות וגלויות. "את!" פניתי לתמר, "על הברכים!" הצבעתי על המקום שרציתי, מקום שממנו תוכל לראות טוב את מגרש המשחקים של עפרה שאני הולך להשתעשע בו, "אני רוצה שתספרי ותגידי תודה אחרי כל הצלפה" הודעתי והשמעתי עם החגורה צליל מאיים, "ברור?!?" והצלפתי הצלפה ראשונה על ישבנה.

"אייי, כן, ברור. אחד, תודה" היא צווחה ואני חייכתי, כאן זה לא הבית שלי שכל מילה שאומרים השכנים יכולים לשמוע, כאן היא יכולה לצווח כמה שהיא רוצה ואף שכן לא ישמע.

עצרתי לרגע, ליטפתי את ישבנה עם החגורה, הרגעתי אותה ואז שוב הפלקתי, "אייי" היא צווחה בכאב,  "שתים, תודה" השלימה מיד.

שוב ליטפתי עם החגורה והרגעתי אבל את המכה השלישית כבר כיוונתי יותר, "פאק!!" היא צווחה בכאב כשהחגורה פגעה בשפתי הכוס המגורות שלה, "איי, שלוש, תודה" היא לא שכחה.

"מה כואב?" שאלתי בציניות וליטפתי בידי את אחוריה, יורד אל בין הרגלים וחופן את הפוסי שלה, "בואי, נבדוק לך שמן" ציחקקתי כשדחפתי לה אצבע לכוס, "אולי כואב אבל מה זה מגרה" צחקתי אחרי שהרגשתי עד כמה היא רטובה.

"פישוק!" ציוויתי כשהיא סגרה קצת רגליים וחיכיתי שהיא תרחיב את הפישוק, "אחד אחרון" הודעתי כשאני מניף באוויר את החגורה וראיתי איך היא נדרכת, "בשלב זה" ציחקקתי והנחתתי מכה כואבת על ישבנה, דואג שוב לפגוע בשפתי הכוס המגורות שלה ו…"פאק! פאק! פאק!" היא התנשפה במהירות, "ארבע, תודה" היא השלימה באותו קול מתנשף, "ועוד תודה, גמרתי" היא הפתיעה אותי ולא התאפקתי, דחפתי לה שוב את האצבע לכוס ובאמת היא הייתה יותר רטובה וחמה שם בפנים.

"גם אני" תמר הסמיקה, "זה מחרמן ברמות"

"תתחלפו" הודעתי, כאילו מתעלם ממה שתמר אמרה אבל ברגע שהיא פישקה רגליים ונשענה על השולחן לא התאפקתי, חפנתי את הכוס שלה בכף ידי "בדיקת שמן" ציחקקתי ודחפתי לה אצבע ו…היא באמת הייתה רטובה שם.

"תתכונני" החלקתי על ישבנה עם החגורה והרגשתי איך היא נדרכת ונושכת שפתים, מחכה למכה שתבוא והיא באה, חזקה, כואבת, פוגעת גם בשפתי הכוס הנפוחות מתאווה, "תודה" תמר צווחה, ושמעו את הכאב בקולה, "אחת, תודה" היא התנשפה, מתכוננת למכה הבאה.

ההפתעה הגיעה אחרי המכה הרביעית, מדוייקת, פוגעת לה בול בין הרגליים, סוחטת ממנה "איייי!!" מתמשך וכואב ואחריו "ארבע, תודה" חזקים ואז ההפתעה, "מגיע לי עוד אחד, כי לא קיימתי את ההבטחה שלי" והיא הבליטה את ישבנה הלבן שארבעה פסים אדומים שורטטו על גבו וכמו תמיד לתמר אני לא אומר לא אז הפלקתי לה חמישי, חזק וכואב לא פחות, ו…"חמש, תודה" היא צווחה בכאב ואז "פאק! הנה! תודה, תודה, הנה! גמרתי!"

שחררתי להן את הידיים ונתתי להן רגע לשפשף את ישבנן הכואב. עמד לי, אין ספק שמחרמן אותי להפליק ככה לשתי נשים בשלות. "מי רוצה בתחת?" שאלתי בקול משועשע.

כמו שקיוויתי שתיהן רצו, התאים לי לתוכנית שרקמתי. "זוכרת שסיפרת לי שאם שתים רוצות את אותו גבר הן נלחמות?" פניתי לעפרה.

"זוכרת" היא חייכה ולדעתי גם ניחשה מה אני מתכוון לעשות.

"אז אני רוצה שתלחמו על הזכות" חייכתי חזרה, "רק שאצלי זה לא סתם הורדת ידיים, אצלי זה האבקות אמיתית, המנצחת היא זאת שתצליח להוריד לשניה את התחתונים ולתקוע לה אצבע בכוס או בתחת ל-10 שניות"

ראיתי את ההפתעה על פני שתיהן, אחר כך בא החיוך ו-"חרמן, אני מסכימה" שתמר ציחקקה, ו-"מניאק, גם אני בפנים" שעפרה מיהרה להוסיף וכול מה שנשאר לי זה להגיד "מצויין" ו-"בואי, תראי לי את מגירת התחתונים שלך ונבחר לכן תחתונים מתאימים"

כשעפרה פתחה את המגירה היא הסמיקה ולא בגלל הכמות הגדולה של התחתונים שהיו מקופלות שם, כמה מהם זנותיים למדי, כנראה שהיא שכחה שגם הסטראפאון שלה מונח במגירה אבל לי זה העלה רעיון חדש, ברגע הראשון כאילו התעלמתי ממנו, כאילו אין טבעי מזה שיהיה שם סטראפאון, בחרתי להן חוטיני תואמים, אותו דגם, אותו סוג בד אבל בצבעים שונים ורק אז, כשהיא רצתה לסגור את המגירה עצרתי אותה והרמתי את הסטראפאון, "יש לי רעיון, נשדרג את הפרס למנצחת" חייכתי אליה, "ניתן לה חדירה כפולה!".

לשניה היא שתקה ואז עלה על שפתיה חיוך זימתי, "ראש כחול" היא ציחקקה לעברי, "אתה יודע מה? דווקא מתאים לי, ביקשתי משהו חדש ומשהו חדש אני הולכת לקבל" היא עצרה לשניה והשפילה עיניים, "זאת אומרת אכלתי כבר חדירות כפולות בעבר" היא הוסיפה במין קול מתנצל, "אבל זה היה לפני המון זמן ואני מתגעגעת".

לשמחתי התגובה של תמר לא הייתה שונה כשהודעתי לה שהחלטתי לשדרג את הפרס, "קול (cool), מגניב" היא חייכה, "וואלה מתאים לי עכשיו לחטוף זרג בשני החורים" וכשהיא מדברת גסויות זה הסימן הבדוק שהיא מחורמנת.

"אוקיי" הובלתי אותם לשטיח הגדול בסלון, "זאת זירת ההאבקות שלכן, תרדו על הברכים, אסור לכן לעמוד" נזכרתי בכללים מאותו אתר האבקות נשים בעירום שבסיום הקרב המנצחת משפילה ומתעללת במפסידה, כולל לזיין אותה.

"אני מכירה, כמו ב-ultimate surrender" עפרה ירדה על הברכיים, "גם אני" תמר הצטרפה, יורדת בצד השני של המזרון ומסתבר שלא רק אני מחובבי האתר הזה.

בשעה שהן עמדו על הברכים אחת מול השניה, עושות פרצופים זו לזו, אני מזגתי לעצמי ג'וני ווקר פלאטינום לייבל מהבר המאובזר שניצב בפינת החדר, התישבתי מולן בכורסה, בחנתי אותן שוב, לגמתי לגימה ראשונה מהמשקה הענברי שהחליק במורד גרוני כשהוא שולח גלי חום נעימים בכל גופי ו…"מוכנות?" שאלתי ובלי לחכות לתשובה הכרזתי "תתחילו" והתרווחתי בכורסת העור הגדולה, לוגם עוד לגימה מהוויסקי המשובח.

תמר ועפרה התחילו בגישושים, מתקדמות על הברכים, מנסות לתפוס זו את זו ובו בעת להתחמק מהנסיון של השניה, תמר הצליחה ראשונה אבל עפרה התחמקה ותקפה, מצליחה לתפוס והפעם תמר התחמקה, עוד כמה ניסיונות כאלה ותמר הצליחה לתפוס את עפרה, להשכיב אותה ולתלוש את החוטיני שלה אבל לא יותר מזה, הניסיון לדחוף אצבע לכוס נכשל ושוב הן ניצבו האחת מול השניה והמשיכו בניסיונות.

במהלך מתוחכם עפרה הצליחה לתלוש לתמר את החוטיני ואפילו לדחוף לה אצבע לכוס אבל הספקתי לספור עד שלוש לפני שזאת הצליחה להשתחרר. לאט לאט התברר שעפרה היא החזקה בין השתים, תוקפת יותר, מצליחה להשכיב את תמר פעם אחר פעם ולדחוף לה אצבע וזאת לא נכנעת, מתחמקת ומנסה להתקיף אבל ללא הצלחה.

עוד התקפה של עפרה והפעם היא הצליחה לשכב על תמר במין 69, לרתק ברגליה את כתפיה של זאת לשטיח, לפתוח ביד אחת את רגליה של תמר ולחפון בשניה את הכוס שלה, לדחוף לה אצבע ולהתחיל לפמפם, לזיין.

התחלתי לספור, "אחת", "שתיים", "שלוש", ב"שש" נראה לי שתמר כבר הפסיקה לנסות להתחמק, אולי נכנעה, אולי התחרטה כי זה הלילה של עפרה והיא רק הצטרפה ואולי ויתרה לעפרה כי היא בעלת הבית, המארחת, "שבע", "שמונה" המשכתי באותו קצב אחיד והיא רק שכבה מתנשפת ונתנה לעפרה לזיין אותה עם האצבע, "תשע", עצרתי, צ'אנס אחרון לתמר, "עשר! ניצחון!" הכרזתי ועפרה התגלגלה מעליה, הרימה ידים בתנועת נצחון והתנשפה כשהיא מחייכת באושר.

שתיהן התנשפו אז חיכיתי רגע שירגעו קצת. "קחי, תחגרי לך" הגשתי לתמר את הסטראפאון, "בואו" הובלתי אותן לחדר השינה, "קחי, תשמני אותו קצת" הגשתי לה את ג'ל הסיכה שחיכה על השידה שבצד המיטה, כנראה שעפרה ידעה שהלילה היא תצטרך אותו, "עכשיו תשכבי על הגב" המשכתי לביים את התנוחה שתכננתי ולא הייתי צריך להסביר לתמר למה אני מתכוון, היא נשכבה על הגב במרכז המיטה הגדולה והתותב המוצמד לערוותה ניצב זקור ומוכן לחדירה, "עכשיו את" פניתי לעפרה, "תשתפדי!"

החיוך על פניה של עפרה סיפר שהיא חיכתה כבר לרגע הזה, היא עלתה במהירות, נעמדה על ברכיה כשאגנה של תמר בין רגליה, כיוונה בידה את התותב אל החריץ שבין רגליה, יורדת עוד מעט ומקפידה שיגע בדיוק במקום הנכון בין שפתי הכוס הנפוחות שלה, "כן" היא גנחה והתיישבה על תמר, נועצת בעצמה את התותב הנוקשה, משתפשפת קדימה ואחורה, ימינה ושמאלה, עד שהתותב ישב בדיוק במקום שרצתה ואז נשכבה קדימה, מוחצת את שדיה הגדולים לשדיה של תמר הגדולים לא פחות, ושתיהן התנשקו.

הגיע תורי, עליתי על המיטה ונעמדתי על ברכי מאחוריה, קודם לקחתי את בקבוק הג'ל ומרחתי כמות נדיבה בחריץ התחת שלה. עפרה הפתיעה אותי כששלחה ידים לאחור ופשקה את לחיי ישבנה, פותחת בפני את הדרך אל הפתח הנסתר, אל פי הטבעת המכווץ, הייתי חרמן, אולי במצב אחר הייתי מעסה אותו מעט אבל עכשיו כל מה שרציתי זה לדחוף אותו וזה בדיוק מה שעשיתי, גחנתי מעליה, נשען על יד אחת שלא להכביד יותר מדי על תמר, ביד השניה כיוונתי את הזיין אל הפתח הקטן ובאבחת אגן חזקה חדרתי אליו, שומע את ה-"פאק!" שנפלט לעפרה כשכל הזיין ננעץ עמוק בישבנה ומרגיש איך כל גופה נמתח וגם בלי לראות ידעתי שהיא נושכת שפתיים, חוסמת גניחת כאב מתבקשת כי ככה זה שחוטפים בתחת זיין גדול כמו שלי.

שכבתי מעליהן ונשענתי על שתי ידי, כמו במצב עליה בשכיבות סמיכה, משתדל שלא למחוץ את תמר שמתחת לשנינו. לרגע נשארתי קפוא בתוכה, לא זזתי, עד שהרגשתי איך גופה נרפה ורק אז התחלתי לדפוק, לזיין לה ת'תחת, להנות מהשפשוף המגרה של הזיין שלי בפי הטבעת המתוח עליו ועוד יותר מההרגשה של התותב הנעוץ לה בכוס ומתחכך בזיין שלי דרך הקרום הדק שמפריד בינם.

לא הפתיע אותי שאחרי רגע עפרה צעקה שהיא גומרת, "כן, הנה, אימא'לה, שווה הפרס הזה, כן, הנה, עכשיו! פאק! הנה! אני גומרת-תת!" היא צווחה במין אקסטזה כזאת, אבל מה שהפתיע זה שתמר הצטרפה אליה, מודיעה בקול שגם היא גומרת ואחר כך היא הסבירה לי שזה הלחץ הזה של גב התותב על שפתי הכוס המגורות שלה בכל פעם שנעצתי את עצמי בישבנה של עפרה הוא שגרם לה לגמור.

המשכתי לפמפם לעפרה בתחת, נהנה מהלחץ של פי הטבעת והחיכוך של התותב לאורך הזיין שלי, "פאק! כמה שזה טוב" עפרה צעקה בקול, "פאק! היה שווה לנצח!" היא המשיכה באותן גניחות הנאה שלה, "פאק! הנה! הנה! הנה עוד אחד! פאק! הנה! גמרתי-י-י" היא צווחה והרגשתי את פי הטבעת שלה מתכווץ סביב הזיין שלי, "פאק! כן! תמשיכו, תמשיכו לדפוק אותי, כן! פאק! עוד! עוד!!" והיא גמרה בפעם השלישית!

תמר הצליחה לגמור עוד פעם לפני שגם אני גמרתי, ככה זה, דברים טובים נגמרים מהר. ירדתי מעליהן אבל הן המשיכו, "אתה מרשה לנו, נכון?" עפרה שאלה בקול מתחנחן ובלי להוציא את התותב מתוכה התיישבה על ברכיה והתחילה לדהור.

מזגתי לעצמי עוד וויסקי, התישבתי בכורסה, לגמתי והבטתי בהן. השדיים של עפרה קפצו בכל פעם שהיא עלתה וירדה על התותב הנעוץ בתוכה. הן גנחו בהנאה, לא מילים או משפטים אלא הברות ללא פשר אבל כאלה שמגלות ששתיהן חרמניות ויותר מזה שהן מגורות בטרוף. התחרמנתי והרגשתי איך שוב נעמד לי.

לפרק הבא >>>….

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן