וידוייה של טיגרסית

סיפור מאת ליאור קורדובירו‏ 

 

שמי אוליבייה, אני עורכת דין בת 38, בעלת גוף חטוב להפליא, גבוהה מטר שמונים, עם שיער בלונדיני שמגיע לי למותן ועיניים כחולות, שזופה אינטגרלי, שרירית וספורטיבית, לוחמת קראטה בדרגת חגורה שחורה. ו…, המשמעותי ביותר אצל הגברים, מידת החזה שלי 95 E, בעזרת תרגילי כושר הוא עומד ישר אף ללא חזייה.

אני אוהבת סיטואציות ארוטיות, אני כעת יושבת ליד הברכה בבית שלנו בהרצליה, ערומה תחת חלוק לבן ממשי, מלטפת את עצמי דרך החלוק תוך כדי כתיבה, התחושה נעימה.

אני לא עובדת במטרה להרוויח כסף, איני זקוקה לו, בעלי הבעלים של חברת תרופות גדולה, אני עובדת בשביל האדרנלין. לא נרתעת מלהשתמש במיניות שלי לנצח בבית המשפט, במיוחד כאשר אני בצד האפל. לפני כמה חודשים לדוגמה ניצחתי בבית משפט מול יורשים לגיטימיים, ממש שוד של מליונים בשביל זוג של חנפנים שכמעט זייפו צוואה. הגעתי לבית משפט בשמלת מיני מנומרת עם מחשוף ענק ונעלי סנדל עם עקב. כל פעם שהעורך דין השני העלה טיעון מוצלח, עשיתי תנועה המאפשרת לשופט לראות יותר, בלבלתי אותו לגמרי. הדיון נמשך הרבה זמן, ובהפסקת צהריים נכנסתי ללשכת השופט בניגוד לחוק, חלק מהאסטרטגיה היא לעבור על החוק ולהפוך את השופט לשותף לדבר עבירה. לפני שיספיק להוציא הגה מהפה ניגשתי אליו והתחלתי לעסות לו את הגב כשהוא יושב על הכיסא ואני עומדת מאחוריו, התחושה ממכרת, כעת הוא לא יוכל להתחמק. בשלב מסוים הידיים שלי עברו מקדימה ולאט לאט ירדו יותר, בהתחלה ליטפתי לו את החזה ובהמשך התכופפתי והתחלתי לעסות לו את האבר דרך המכנסיים. לקחתי את היד שלו והכנסתי אותה מתחת השמלה כדי שירגיש את הכוס הרטוב שלי, הזקפה שלו גבהה לשחקים, ואז נישקתי לו את הצוואר ויצאתי מהחדר. המיליונים היו כבר בכיס שלי. בהמשך הדיון לא הוצרכתי לעשות כלום חוץ מלחייך. בערב חגגתי את הניצחון עם הזוג בוילה שלהם, זה נגמר בשלישיה אבל זה סיפור אחר.

אחד המשחקים האהובים עליי זה גבר נשוי, לפתות אותו, לראות בעיניים שלו את ייסורי המצפון, הפחד להיתפס, לאחר מכן לעזור לחברה לגלות את הבגידה, או לגרום לו לעזוב אותה, לעקוב אחר המריבה, לנחם אותו בין זרועותיי ולעודד אותו לסיים אתה, ולאחר הפרידה לזרוק אותו כגרביים קרועות, להסתכל לו בחוצפה בעיניים ולהפטיר "אתה כבר לא מעניין אותי, סתם רווק משעמם", אני מרגישה מפלצת, ואני אוהבת את העצמה שזה מעניק לי.

בעלי מקס לא היה טרף קל, פגשתי אותו לפני שמונה שנים, נשלחתי אליו על ידי המשרד עו"ד, הוא היה אז נאמן לאשתו, ישר כסרגל, לא הצלחתי להזיז אותו למרות שהתאמצתי מאד, הוא כל כך חמוד, שחרר ומתולתל, וממש עשה לי פרפרים בבטן. לא הייתה לי ברירה אלא לאנוס אותו. עבדנו במשרד שלו על חוזה מורכב, השעה כבר הייתה מאוחרת, העובדים עזבו את המשרד. לבשתי חליפה מחויטת בצבע קרם עם חצאית קצרה ועקבי מחט מתאימים, השער שלי היה אסוף מאחורה, מאוד רשמית. לא היו לי תחתונים מתחת החצאית, אבל את זה הוא לא ידע. הצעתי לו להכין לנו קפה מהמכונה, כשחזרתי עם שני הספלים בידיים "נתקלתי" ונפלתי עליו, הקפה הרותח נשפך על שנינו. אינסטינקטיבית, הורדתי את החליפה ומיד פתחתי לו את החולצה והורדתי לו אותה. הוא נדהם מהטבעיות שבה עשיתי את זה אבל המצב היה מביך. שנינו התפוצצנו מצחוק. הוא אמר לי שיש לו חולצה להחלפה באחד הארונות, הוא גם יבדוק אם יש משהו בשבילי. אני חייכתי ואמרתי שאיני מצטערת על הזדמנות לראות את החזה השרירי שלו מקרוב. בקשתי רשות לנגוע בשרירים שלו, הוא צחק ולא הביע התנגדות. התקרבתי, הורדתי ממנו את הגופייה והתחלתי ללטף לו את השרירים, הוא עדיין צחק, אבל אז הושבתי אותו בכוח על הכיסא והתיישבתי לרכוב עליו. הוא התחיל לצעוק "מה את עושה? אני נשוי!" אבל לפני שיספיק להבין מה קורה לו התחלתי ללקק לו את החזה, הורדתי את הגופייה והחזייה, ושני השדיים שלי עמדו בחוצפה מול הפנים שלו, ופשוט תקעתי את הראש שלו בתוך השדיים שלי. הוא ניסה להדוף אותי אבל אני לוחמת קראטה ויודעת איך להדק את האחיזה שלי, הוא צעק עלי לעזוב אותו כי הוא נאמן לאשתו אבל הוא כבר לא השתלט על הזקפה הענקית, פתחתי לו את הרוכסן של המכנסיים, האבר שלו מיד הזדקר לבד מתוך התחתונים. הוא המשיך להתנגד אבל הוא איבד שליטה, לא נשאר לי אלא להשחיל את עצמי על האבר שלבש ממדים עצומים. הוא המשיך לצרוח אבל גם להתענג, צבטתי לו את הפטמות, הצרחות שלו עברו מצעקות של התנגדות לגניחות של עונג. התחלתי ריקוד סקסי על האבר שלו כשהשדיים שלי בתוך הפה שלו, מקודם מרחתי עליהם קרם גוף כדי שיהיו נעימים וטעימים יותר. כשהרגשתי שהוא עומד לגמור יצאתי ממנו ועצרתי אותו. הוא היה חצוי בין בין החרטה לבין האכזבה שלא נתתי לו לגמור. אמרתי לו "בפעם הבאה תביא קונדום

– לא תהיה פעם הבאה כי אני חוזר לאשתי.

– אין לך כבר אישה, עניתי לו, והראיתי לו שצילמתי אותנו באמצע משגל ושלחתי לאשתו.

– את ממש השטן, הוא אמר, אבל ראיתי בעיניים שלו שזה רק מגביר את החשק שלו."

אשתו לא ויתרה עליו כל כך בקלות, היא האמינה לו וסלחה לו, אבל אני ידעתי שהוא כבר שלי, כל שבוע הגעתי אליו למשרד לשכב אתו, עינגתי אותו והוא היה מאבד שליטה לגמרי מולי. ככה הכרחתי אותו להודות מול המצלמה שהוא חולם לחיות איתי ושהוא נשאר עם אשתו רק מתוך רחמים. זה כבר היה מדי משפיל בשבילה, היא הציבה לו אולטימטום, או היא או אני, כמובן הוא בחר בי, זה עלה לו חצי מהחברה שלו, אבל הוא אף פעם לא התחרט על זה. התחתנו בכרם של ההורים שלו בקליפורניה, ויצאנו לירח דבש ביאכטה שלו, במשך חודש עשינו אהבה בכל התנוחות ובכל החופים היפים שבעולם.

מיד הבהרתי לו שאני אבגוד בו מפעם לפעם, אבל זה רק הגביר את התשוקה שלו אליי, זה מכריח אותו לכבוש אותי מחדש כל פעם. אני בדרך כלל בוגדת בו רק כשהוא בנסיעה לעסקים או כשאני בעצמי בנסיעה לעבודה, כשאנחנו בבית אני רק שלו. ניסיתי לבדוק אם הוא גם בוגד בי אבל הוא מדי מאוהב בי בשביל זה. הייתה לו מזכירה כל כך חמודה, והצבתי מצלמות סמויות כדי לתפוס אותם ביחד, האמת הוא שקיוויתי לזה, זה יכל להיות סקסי לראות את זה, אבל כלום, למרות שהיא עשתה את הכל כדי לפתות אותו, הוא הדף אותה ואמר שאין לו חשק לשום אישה אחרת ממני, היא הייתה כל כך מאוכזבת. באותו ערב קניתי לעצמי הלבשה תחתונה ארוטית במיוחד, ועשיתי לו סטריפטיז במשך שעה שלימה, אני כל כך אוהבת אותו. אני גם פיציתי את המזכירה המאוכזבת, הזמנתי אותה לבלות בברכה והרגעתי אותה בין הרגליים.

רציתי לבדוק אם הוא בוגד בי כשהוא בחו"ל, אני הרי בוגדת בו בזמן זה. הגעתי בהפתעה לברלין למלון ששהה בו, התחפשתי לעובדת ניקיון והתחבאתי מתחת המיטה שלו. ואז הגיעה נערת ליווי לחדר. שמחתי, סוף סוף תפסתי אותו, יהיה כיף. אולי נעשה שלישייה, אבל לתדהמתי, במקום לשכב אתה, הוא סיפר לה במשך שעה כמה הוא אוהב אותי ולא מתחשק לו שום אישה אחרת, בסוף השתכר ונרדם. יצאתי מהמחבוא, הסברתי לנערת ליווי מי אני, כתבתי לו פתק שבאתי להפתיע אותו אבל הוא פספס אותי בטיפשותו בגלל שהוא משתכר במקום לבלות עם נשים יפות, הוא יצטרך להמתין בסבלנות כי אני חייבת לחזור לארץ, יש לי טיסה בשעה חמש ודיון בבית המשפט בשעה אחת בצהריים. צילמתי את עצמי עם נערת הלווי, שתינו ערומות ומתנשקות, חזה צמוד בחזה, ידיה של כל אחת בין הרגליים של השנייה, שלחתי לו את התמונה בהודעה. כשהוא קם בבוקר, הוא רק יכל להתחרט.

אני מתחילה את היום בשעה שש בפעילות גופנית אינטנסיבית, חדר כושר בחורף, גלישה בים בקיץ. יש לנו חדר כושר בבית, אבל אני מעדיפה להתאמן במועדון כושר, ולפרלטט עם הצעירים החסונים. בשעה עשר אני מגיעה לעבודה, מהר מאד הבהרתי לכולם שאוליביה מגיעה מתי שמתחשק לה, המשרד זקוק לי, אני מושכת לקוחות כמו מגנט.

אני בדרך כלל עוזבת את העבודה בשעה ארבע, נוסעת ישירות למועדון לאומניות הלחימה, לומדת ומלמדת שם עד שבע. לדאבוני, העומס בעבודה מכריח אותי לדלג לפעמים על החלק הזה של היום.

כשמקס נמצא בארץ, אני מבלה את המשך הערב אתו, בתאטרון, באופרה או בקונצרט. בחורף אני מתלבשת זנותית תחת מעיל סולידי, שמלות רשת החושפות את הכל וביריות, ובדרך כלל בלי תחתונים. כשאנחנו מתיישבים אני מורידה את המעיל, היושבים מסביבנו לא מצליחים להחביא את הריגוש שלהם בתחתונים. מקס יכול להרים לי את השמלה, ללטף לי את מערת התענוגות ולמצוץ לי את הפטמות המזדקרות דרך השמלה. לפעמים הוא מתכופף על הרצפה ומכניס את הראש בין הרגליים, הלשון שלו פוגש מהר את הכוס הנוטף, לתדהמת הסובבים שלא יודעים אם להסתכל על הבמה או על הפורנו בשידור חי המתרחש לעיניהם. לפעמים אנחנו רק מבלים בבית, מנגנים ביחד ערומים בחדר המוזיקה, או מתמרחים אחד על השני על הספה.

פעם בשבוע אנחנו עושים ערב רומנטי במיוחד, מכינים אותו כאירוע של ממש, אחד מאיתנו מארח את השני בסלון או בגינה, הוא בוחר את נושא הערב, את התפריט, מתאם את המוזיקה עם סוכן משק הבית. בדרך כלל מקס בוחר נושאים היסטוריים, אנחנו מתלבשים בהתאם, רוקדים לצלילי המוזיקה של התקופה, התפריט כולל מנות גורמה מתאימים מהשפית האיטלקית ויינות שאטו מהמרתף של מקס. הערבים האלה דורשים השקעה, אני צריכה לקנות או לתפור את הבגדים המתאימים וללמוד את הריקודים, אבל זו חוויה נהדרת. כשאני מארחת, אני בוחרת נושאים יותר סקסיים, רוק מטלי, חוויה היפית או מארצות הלטיניות. התפריט שלי כולל אלכוהול חזק וגוינטים; והריקודים מגרים ומושחתים.

לפעמים האווירה מתחממת כבר באמצע הארוחה, הוא אוהב להוריד לי את התחתונים ולהניח אותו על מגש המלצר, אני פותחת לו את הרוכסן ומשתפדת עליו. אנחנו ממשיכים את הארוחה כשהוא בתוכי, מאכילים אחד את השני, ואוכלים האחד מהפה של השני. במנה האחרונה, העניינים ממש יכולים לצאת משליטה, מקס מסמן למלצר להביא דלייי קצפת ושמפנייה, הוא משכיב אותי על השולחן, מורח לי את כל הגוף בקצפת ושוקולד נוזל, הוא שופך עליו שמפנייה, מעסה לי את הפטמות בקצפת ומלקק לי את התחת. הלשון שלו בכוס ובחריץ האינטימי ממש מטריפה אותי, הגניחות שלי נשמעות עד המטבח, אני מתחננת שייקח אותי, מחכה להרגיש אותו, חודר בי לאט לאט בזין הענק מצופה בקצפת.

הבילוי הלילי מסתיים לרוב בסקס קלאב הפרטי שלנו, חדר שעיצבנו במיוחד לבילוי ארוטי. החדר כולו בצבע שחור לבן, עם גקוזי ואבזרי סקס, נדנדה, מוט לריקוד, ועמודי קשירה. מי שאירח את הערב מנהל את המשך הבילוי. בדרך כלל אני מושיבה את מקס על הספה מויניל ומקיימת בפניו מצעד הלבשה תחתונה ארוטית או רוקדת לפניו לפדנס מושחת על המוט, לאחר מכן משתפדת ודוהרת עליו. לפעמים, אני קוראת לרב המלצרים, ומצווה עליו לקשור את מקס לאחד העמודים, למרוח לו וזלין בתחת ולהצליף בו. אחר שהישבן שלו אדום מההצלפות, אני מתאבזרת בחגורת דידלו, וחודרת בו לאט לאט, מוציאה ממנו צרחות של עונג. לפעמים מקס גם מבקש מהמלצר לקשור אותי ולהצליף בי, הוא מלקק לי את התחת עם הלשון וחודר בי מאחורה. יש לי אז שרשרת אורגזמות ואני משפריצה בכמויות. אבל אני חייבת להבהיר לו מי כאן שולטת, אז לאחר מכן אני מוצצת מולו את המלצר. קשה לו אבל זה המחיר לשלם אם הוא רוצה לשחק אתי במשחק הזה.

בשישי בערב אנחנו מארחים את המשפחה או מתארחים אצלם, אמא שלי ושני אחים. בשבת בבוקר אנחנו יוצאים לבילוי זוגי, רכיבת סוסים, גלישה בים או שיט ביאכטה של מקס, אנחנו שוחים אז ערומים בים, ועושים אהבה לעיני רב החובל.

אנחנו יוצאים הרבה לחופשות זוגיות, בחג הסוכות אנחנו נוסעים לבציר בכרם של ההורים שלו, עושים אהבה בכרמים כפי המסורת היהודית, בחנוכה עושים סקי באלפים האוסטריים, בפסח אנחנו מפליגים בים, היאכטה מחכה לנו עם רב החובל באחד היעדים הנכספים, לשם אנחנו מגיעים במטוס הפרטי של מקס, ובקיץ אנחנו יוצאים למסע טיפוס הרים. אני אוהבת לעשות אלפיניזם עם מקס, אנחנו נאלצים לנגוע ולתמוך פיזית אחד בשני, הידיים שלנו כל היום מחזיקות את הישבן ואת החזה של השני, עוברות בנו תחושות מחשמלות. בלילה אנחנו נכנסים ביחד בשק שינה משותף, ועושים אהבה ליד השרפים הצוחקים לקול הגניחות שלי.

כשמקס לא נמצא בארץ, מתעוררת מחדש הטיגרסית שבי. אני מביאה הביתה גברים מסוקסים שדגתי בים או במועדון הקראטה, מזמינה אותם לאכול על האש ליד הברכה, מקבלת את פניהם במונו ביקיני ומורחת עליהם את החזה בנשיקת ברוכים הבאים. הבילוי בברכה נהפך בקלות לאורגיה, אבל אני מעדיפה להתעלל קצת באורחים. רב המלצרים מפשיט אותם ומורח עליהם שמן, הם צריכים להילחם ערומים כגלדיאטורים כדי לזכות בי. המלצר קושר את המפסידים על העמוד, הם יוכלו רק להסתכל ולקבל הצלפות מפעם לפעם. רב המלצרים מאונן להם ומכריח אותם להשפריץ כמה פעמים כדי שיאבדו את החשק, המשך הערב נהפך להם לגהינם עלי אדמות. לפעמים אני מחליטה בסוף לשכב עם המפסיד, סתם בשביל להתעלל בהם. לפעמים אני גם נלחמת אתם, משטיחה את כולם על הרצפה, ואז רוקדת ריקוד סקסי כדי לגרום להם זקפה, משתחלת עליה ודופקת אותם חזק כשהם גונחים מעונג ומכאב גם יחד. לאחר גמר החגיגות, אני מעיפה את כולם החוצה, אף אחד לא נשאר לישון אתי, לא משנה כמה הם עייפים.

בסוף שבוע אני צדה בפאבים ובמסיבות חילופי זוגות. אחד התחביבים שלי, לפתות זוג וברגע האחרון להוציא את הבעל מהחדר בבעיטה בביצים, אני ממשיכה להתעלס עם האישה שלא מסוגלת לעצור, למרות מחאות הבעל.

אני בדרך כלל לא שוכבת עם לקוחות או עם עמיתים לעבודה, מעדיפה להדליק אותם בלי לספק אותם, הם נהפכים לצעצועים המוכנים למכור אמא שלהם. היו בכל אופן כמה חריגות, טיפוסים מעניינים שאיני פוגשת מחוץ למסגרת זו, לדוגמה חרדים שמנים ומזיעים, שאפשר להתעלל בהם. היה חסיד אחד שהדלקתי על אש קטנה, יכולתי כבר לעשות ממנו סמרטוט. פתחתי לו את החולצה והתיישבתי עליו, אם הוא רוצה לנגוע לי בחזה עליו להביא תמונה שלו ושל אשתו באמצע סקס. הוא הביא את התמונה ונתתי לו למצוץ לי את הציצים. הוא רצה יותר, קבעתי אתו פגישה בשבת. הוא הוצרך להגיע ברגל מבני ברק, התפשטתי והתיישבתי לפניו בתנוחת זימה, אבל היה עליו לעשן בפניי בשבת אם רצה לנגוע בי, הוא התחיל להזיע ולרעוד, אבל בסוף עישן את הסיגריה, אני הייתי כבר רטובה לגמרי, נתתי לו למצוץ לי כשהוא לבוש בבגדי חסידים, בעקיטשע שבתי ושטריימל, הוא הביא אותי לאורגזמה מטורפת. הוא רצה יותר, אבל הפעם היה עליו לאכול כריך עם חזיר. הוא נענה לדרישתי, ומצצתי לו תוך כדי שאכל את החזיר. בפעם הבאה היה עליו לצאת אתי לסיבוב באוטו באמצע שבת, ובפעם אחרת להסריט את עצמו משכנע את אשתו לשכב כשהיא במחזור. זה כמעט עלה לו בנישואיו, אבל הוא היה מכור.

 

היו כמה דמויות שעיצבו את חיי, אציג שתים מהן. הראשונה זאת אמא שלי גילה, אישה בת שישים, כלבה קלפטומנית שנודף ממנה ארוטיות בלתי רגילה. היא התעשרה מעקיצת ג*ברים, מתחתנת אתם ומנשלת אותם מנכסיהם, היא אוהבת לספר על אבא שלי "האידיוט שלא תבע אותה בבית משפט". אני זוכרת בילדותי את הגברים הרבים שהיו פוקדים את חדרה, בבוקר הייתה מסתובבת ערומה, ומחלקת סטירות לישבנים של זרים ערומים, נבוכים מהילדה הבלונדינית שעדיין לא חיבבה אברים אינטימיים חשופים.

כשהתבגרתי היא פשוט שכבה עם כל החברים שהבאתי הביתה. בהתחלה לא קלטתי והתגאיתי באימא הקולית והסקסית. כשגיליתי מה עוללה לי ברחתי לניו זילנד לאבא שלי למשך כמה חודשים, מאז שהכיר את אמא הוא איבד אמון בבני אדם, חי בבדידות בין החיות. גם כשחזרתי לא הסכמתי לדבר אתה למשך תקופה ארוכה. בסוף החלטתי להשלים אתה, היא סך הכל לימדה אותי בית הספר של החיים, אבל לא לפני שהתנקמתי בה, שכבתי עם החבר הזמני והלשנתי למשטרה על התכשיטים הגנובים שהחזיקה בבית. היא בילתה תקופה בבית סוהר, אני בינתיים השתלטתי על כל מה ששייך לה. מאז התחילה להעריך אותי, נהפכנו ליריבות אבל חברות, נהנות ביחד אבל בתחרות מתמדת מי הכלבה הגדולה יותר, גונבות האחת מהשנייה מאהבים, כסף ותכשיטים. כשהתחתנתי התערבתי על טבעת היהלום שלא תצליח להשכיב את מקס, היא מאד השתדלה במשך שמונה שנים, אבל עדיין לא הצליחה להוכיח שמקס בגד בי עמה.

הייתה גם כן את רוסי, אותה הכרתי כסטודנטית למשפטים. היה לה בר ליד תחנה המרכזית בתל אביב, בר אפל מלא בגברים ויריליים עם קעקועים מפחידים וסכינים. נמשכתי לזנותיות של הסיטואציה ונכנסתי לשם. הייתי לבושה כסטודנטית, עם טישרט לבן ומכנסי גי'נס מרושלים, חמודה אבל לא מדי סקסית. לתדהמתי, היו גם כן כמה בנות מאד חמודות מבתים טובים שממש לא התאימו לתפאורה. כשניגשתי לבאר ראיתי אותה והבנתי מיד. היא עמדה מאחורי הבאר, עם שרירים וקעקועים ענקים ושיער שחור קצוץ, לבושה רק בחזייה מעור ותחתונים מתאימים, וסיפרה בדיחות גסות לבנות המקרקרות מולה, מתחננות במבטיהן לתשומת לב, מרטיבות מהצחוק שלה. ניגשתי וביקשתי וויסקי, היא פנתה אליי והמבט שלה חדר בתוך הטישרט שלי, מפשיט אותי, צובט לי את הפטמות. הרגשתי שעוד מעט אני גומרת אם היא תמשיך להסתכל עליי. "הא הא! עוד ילדה טובה שאיבדה את הדרך שלה?" הרגשתי טיפשה אבל עניתי מיד "תבדקי לעומק אם היא ילדה טובה.

אני לא מבזבזת את זמני עם בתולות. תרקדי קצת עם הגברים ונראה מה את שווה. והמשיכה בדיחות גסות בלי להתייחס אליי.

חזרתי לשם, הפעם עם טופ שחור החושף את הטבור, חצאית מיני אדומה, שרשרת ממתכת ומגפיי עור שחורים עם עקבי מחט. היא לא התייחסה אליי אבל ידעתי מה עליי לעשות, רקדתי עם גבר מקועקע. הוא לקח אותי לשירותים, והכניס לי את הזין לתוך הפה. מצצתי לו והוא גמר לי בפה, לא היה לי כל כך חשק, אבל הייתי חייבת כדי שרוסי תתייחס אליי ברצינות. נשארתי עד שהבאר נסגר, היא ניגשה אליי ופשוט אמרה "בואי איתי". הרגשתי זרם חשמל שעובר לי בפטמות. הפה שלה הסריח מאלכוהול ומשיער ערווה של בחורות אחרות, אבל אני נמוגתי. היא הושיבה אותי על ההרלי דוידסון שלה, ונסעה בלי קסדה עד שהגיעה למקום שומם ואפל. הושיבה אותי על הרצפה ופתחה את הרוכסן הקדמי של התחתונים, פשוט הכניסה לי את הראש בין הרגליים. הכוס שלה הסריח משתן ומשאריות דם מחזור, אבל אני גמרתי רק מלמצוץ לה. בסוף היא השתינה עליי, והשאירה אותי שם לבד. כשחזרתי הביתה אימא שלי חשבה בהתחלה שנאנסתי, אבל מהר מאד היא ראתה בעיניים שלי שקרה משהו מיוחד.

חזרתי לבר אחרי כמה ימים, הפעם היא פרגנה לי משקה והזמינה אותי לבית שלה. לא יצאתי מהבית שלה במשך שבוע, צורחת מאורגזמה עשרות פעמים ביום, היא חדרה בי עם מכשירים מפחידים אחד יותר מהשני, מלמדת אותי את כל רזי הזימה.

אני זוכרת אותה מצמידה אותי לקיר, מכסה לי את העיניים, קורעת ממני את התחתונים ומחדירה לי אקדח טעון בתחת, תזוזה אחת לא נכונה ומצאתי את עצמי בין המתים, אני ערומה עם מגפי עור, כולי רועדת, מצפה למגע שלה, בלי לדעת אם אזכה הפעם למגע נעים או מגע כואב. ואז אני מרגישה את האצבעות שלה שורטות בעדינות את הגב, יורדות לאט לאט לישבן, אחריהן מגיעות נשיקות על החזה, הפטמות שלי זקופות ומצפות ליותר, הלשון שלה מלקקת לי את בית השחי, יורדת לאט לאט למטה, תוך כדי שהיא מחדירה את האקדח הטעון יותר עמוק, מגבירה ביחד את הפחד והעונג. כשהיא מגיעה לשפתיים התאוותניות אני כבר על סף האורגזמה.

עברתי לגור אתה, הפכתי למנקה שלה, זוכה מפעם לפעם לסקס בטעם קוקאין ושתן הלוקח אותי למקומות עונג שלא ידעתי על קיומם. מהר מאד קלטתי שאני עוד אחת מני רבים, הגיעו למיטתה גברים סקסיים האחד יותר מהשני ובנות מהממות, דוגמניות ושחקניות, היא הייתה משתפת אותי כצעצוע מין. הייתי מלקק לגברים את התחת המלוכלך כדי לנקות אותו בשבילה. היה לי כיף בטירוף אבל נהייתי צמאה לרגעים ביחידות אתה, למחמאות ממנה, מחמאות אמנם בוטות וסמויות "זונה מלוכלכת, מה את מגרה אותי כל כך?" או "אני חושבת שאמכור אותך וארוויח עלייך הון". רציתי להרגיש נחוצה, אז התחלתי לעזור לה במסחר בסמים, עשיתי שליחויות מסוכנות, אבל כל הבנות עשו את השליחויות. ניסיתי לגרום לה להתאהב בי, אבל כשזה קרה, היא פשוט העיפה אותי מהבית. היא פחדה מהרגשות האלה, שרפה את כל המלתחה שלי כדי שאשמור מרחק לשמור אותי. יצאתי משם בבכי. ולא ראיתי אותה יותר.

אחרי כמה חודשים שמעתי שהיא נהרגה בתאונת אופנוע. הלכתי ללוויה, איני זוכרת לוויה עם כל כך הרבה בחורות יפות בוכות. היו גם שוטרים, זיהיתי חלק מהם כגברים שהביאה לבית, חלקם נחקרו לאחר מכן ונעצרו על שחיתות וסיוע לפשע מאורגן, היו עליה ראיות מפלילות כשנהרגה. אני ניצלתי מבית הסוהר כי ראו בי אחת הזונות שהיא מסרסרת בהן, אבל הטעם החריף שלה מלווה אותי כל החיים, עד היום אני מאוננת במחשבה עליה, ואני נשבעתי להידמות אליה, בדרך שלי.

את אהבת הנעורים הכרתי בצבא. קראו לה רינת, תימנייה מתולתלת עשויה לגמרי משוקולד, הייתה סגנית ביחידה קרבית אחרת אבל השתתפנו באמונים משותפים, הוצבנו כפרטנרים באימוני קרב מגע. אני לא הצלחתי להתרכז, כל הזמן עצמתי את העיניים וחיכיתי שהיא תנשק לי, אבל שום דבר לא קרה בצבא.

שבת אחד, בחופשת הקיץ, פגשתי אותה בים, גולשת ומקפצת על הגלים בחינניות של איילה. במקום לגלוש, נשארתי פעורת פה מול הביצועים שהפגינה. כשיצאה מהמים, הזמנתי אותה לאכול אצלי גלידה. התיישבנו בטבעיות צמודות על הספה, כמעט מחובקות. הידיים שלנו מצאו את עצמן לבד, ולאחר מכן גם השפתיים. יכולנו לטרוף אחת את השנייה מיד, אבל הפעם הרגשתי משהו שונה, תחושה המלטפת אותי במקומות חדשים. התחלנו ללטף אחת לשנייה את השיער, היא השכיבה אותי על הברכיים שלה, מלטפת, מעסה, מחבקת. היא נשארה אצלי שבוע שלם, פשוט שכבנו במיטה, מסתכלות אחת לשנייה בעיניים, מלטפות אחת לשנייה את הקרקפת, מתנשקות ונצמדות במשך שעות, מרגישות את השדיים שמתרככים ונמסים. אחרי שבוע עברתי לגור אצלה, היינו ממש זוג חמוד, קוראות אחת לשנייה בשמות קטנים, מתנשקות ומתלטפות במשך שעות, נרדמות מחובקות ושוכחות לעשות סקס.

בהמשך עשינו גם הרבה סקס, אבל בחודשים הראשונים שתינו לרווייה את האהבה המלטפת, לא הרגשנו צורך בפורקן מיני נוסף. בהמשך היא לימדה אותי את כל רזי הסקס הלסבי, אמבטיות ארוכות, מגע רך וקטיפתי שלקח אותי בעדינות למסע של תחושות חלומיות. הסקס אתה נמשך שעות רבות, המטרה לא הייתה להגיע לאורגזמה מטלטלת, אלא לחוות רגעים ארוכים של קסם, המלווים בתחושות גוף נעימות, אורגזמות קלות המשמשות כמוזיקה לנשמה. כשהשתחררתי מהצבא, היא רצתה שניסע להודו, אבל רציתי להתחיל כבר לימודי משפטים. נפרדנו בבכי, ידענו שהזמן והמרחק יגברו על האהבה הצעירה שבינינו.

בהמשך כמעט שכחתי אותה, אבל לפני שנתיים הייתה פריצה בביתנו, הוצרכתי להעיד בפני קצין משטרה. כשנכנסתי למשרד כמעט צרחתי לראות אותה שוב במדים, הפעם של קצינת משטרה, היא נשארה מאופקת, וטוב שכך, אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. הזמנתי אותה לבא אצלי בשבת בבוקר, שתינו מלישייק, הצעתי שניכנס לברכה, התפשטנו, הבאתי לה ביקיני לבן משלי, אני הייתי בביקיני שחור. היינו כמו בפרסומת, תימנייה משוקולד עם ביקיני לבן ובלונדינית עם ביקיני שחור. היא הציעה למרוח עליי משחת שיזוף, התחילה לעסות לי את הגב עם המשחה, העיסוי שלה ממש היה טוב, פלטתי אנחות של עונג, הורדתי את החלק העליון של הביקיני ובטבעיות היא המשיכה למרוח משחת שיזוף על השדיים. בלי לומר מילה קמתי, החזקתי לה את היד ומשכתי אותה אל תוך הברכה, הצמדתי אותה אל הקיר, התקרבנו אחת לשנייה, הפטמות שלנו נגעו, עצמתי את העיניים, הפעם היא נישקה אותי את הנשיקה שחיכיתי לה כבר שמונה עשרה שנה. היא לא עזבה את הפה שלי במשך שעה, שעה של תענוג אמוציונלי בלתי נתפס, בהמשך שכבנו ערומות ליד הברכה, ממשיכות ללטף היכן שעצרנו שנים עשרה שנה לפני כן. מקס לא היה בארץ, יכולנו להמשיך להתעלס בבית בלי בעיה, הברזנו שתינו מהעבודה למחר, לא היה קיים דבר חוץ מהשפתיים והגוף הרך של השנייה. הייתי מאוהבת.

כשמקס חזר, הודעתי לו שרינת עוברת לגור איתנו. הוא היה קצת בהלם, אבל זה מאתגר לחיות בפוליאמוריה. היה לרינת חדר משלה, ובכל ערב, לאחר בילוי משותף לשלושתנו, בחרתי עם מי אבלה את המשך הלילה. הערבים נהפכו מהר לדו קרב עליי בין מקס לרינת. הם התעלו האחד על השני באמנות הפיתוי והכיבוש, אני נהניתי להרגיש נחשקת אבל חלמתי על משהו אחר.

התפנית במשולש הרומנטי קרתה לפני שנה וחצי, כשאמא של מקס מתה מהתקף לב. מקס נכנס לדיכאון עמוק, אני לא הייתי מסוגלת להעניק לו את החום שהיה זקוק לו באותו זמן. רינת הצילה את המצב, העניקה לכולנו את הביטחון האימהי המתאים לסיטואציה. בילינו את הערבים בחיבוק משולש על הספה, בקריאת ספרות יפה מול האח הדולק. לא היה שום דבר מיני בין שלושתנו, אבל כשהגיע חודש אפריל, מקס יצא קצת מהדיכאון שלו והציע שנפליג לים. ההפלגה בים העירה אצלנו תחושות מיניות חבויות שהתפתחו בחדשים האחרונים. השהייה על הספינה בביקיני סקסי, השחייה המשותפת בעירום, הצחוקים תחת השמש. זו הייתה רינת שיזמה את הסקס בשלישייה על הסיפון, בלי לומר מילה, כהמשך טבעי לחיבוקים המשותפים. פשוט התמרחה חזה חשוף על מקס תוך כדי שהיא מלטפת לי בין הרגליים. באותה לילה ישנה איתנו במיטה ומאז לא יצאה משם. כשחזרנו לארץ מקס קנה לה סוס כדי שנוכל לרכב בשבתות בשלישייה. החודשים שעברו לאחר מכן הם היפים ביותר בחיי, עשינו את הכל ביחד, כל פעילות יום יומית קבלה ממד רומנטי וסקסי. עשינו סקס בשלישייה בכל מקום ובכל סיטואציה שניתן לדמיין. אני כבר חלמתי על חתונה בשלישיה, על ירח הדבש מהסרטים. רציתי לדבר על כך עם מקס לפני כמה חודשים, אבל בדיוק אז קבלתי הזמנה להשתתף לתכנית קראטה ביפן למשך שלושה חודשים. זה בדיוק הסתדר גם עם העבודה, מנהלי המשרד שמחו לשלוח נציגה ליפן לפתח קשרים עסקיים עם משרדי עו"ד שם. כך מצאתי את עצמי עוזבת את הקן החם החדש למשך שלושה חודשים. קיוויתי שאוכל לחזור באמצע לביקור, אבל התכנית דרשה כושר גופני אינטנסיבי, ולא התאפשר לי לנסוע באמצע. ניסיתי סייבר סקס עם המאהבים שלי אבל הפרשי השעות לא אפשרו זאת. ניסיתי לצוד פרטנר למין מזדמן במועדון לילה, אבל לא היה לי חשק לכך, חלמתי רק להיות בין הזרועות של מקס ורינת, כל כך התגעגעתי אליהם.

היום בבוקר חזרתי מיפן, כשנכנסתי לבית, מקס ורינת חיכו לי יד ביד עם זר ורדים ורודים. שניהם ביחד הושיטו לי אותו, כל כולי מרטיבה מהתרגשות. פתחתי את המעטפה ולתדהמתי הייתה שם הזמנה להיות שושבינה בחתונה שלהם. "רינת בהיריון" הפטיר מקס, ולא ידעתי עם לקפוץ ולנשק אותם או להיעלב. ואז הוסיפה רינת "אבל גם לאחר הגירושין את תישארי צעצוע המין האהוב עלינו" ותפסה לי את הפטמות בתנועת זימה שגירתה אותי, אבל חידדה לי את עומק הקטסטרופה של מצבי. הם הפשיטו אותי והתחילו איתי סקס זנותי, אבל דברו רק ביניהם, ועליי בגוף שלישי. אחרי שהביאו אותי לאורגזמה, מקס אמר "כעת הגיעה זמנה לפרוש לחדרה" הם המשיכו להתנשק ולהתעלס לבד. הלכתי למטבח למזוג לעצמי משקה חריף, התקלחתי והתיישבתי ליד הברכה, ערומה תחת חלוק לבן ממשי. אני כעת כותבת ומלטפת את עצמי דרך החלוק ומחשבת את הצעדים הבאים. אני מרגישה טגרסית פצועה ונבגדת, הנקמה שלי תהיה כואבת ומדממת, במקומות הרגישים ביותר.

Loading

2 מחשבות על “וידוייה של טיגרסית”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן