מנאל מטיילת – מדריד – חלק 5

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6, חלק 7

קרלוס יצא מהג'קוזי והוא אכן היה ערום לגמרי, עם זקפה, אבל לא מלאה. הוא שם לב שאני מסתכלת ואמר "היי, מה אני אגיד, היא עדיין מדליקה אותי".

אמיליה צחקה, "אל תאמיני לו, נראה לי שיש לו זקפה תמידית".

בזמן שקרלוס יצא להביא את היין, אמיליה שאלה אותי בשקט "הכל היה בסדר עם דני?"

"היה מצויין. ידעתי שהוא ישראלי?", עניתי, "לא היו לו תלונות, למרות שיכול להיות שרמזתי לו שפעם הבאה הוא יקבל את שנינו".

היא צחקה, "הו מציין, תודה לך", ואז היא התקרבה אליי מתוך הג'קוזי ונישקה אותי קלות על השפתיים.

הרחקתי אותה טיפה ואמרתי, "זהירות, לא נראה לי שניקיתי את עצמי עד הסוף".

"שמתי לב, למה את חושבת שאני רוצה לנשק אותך?", היא אמרה בצחוק, אבל אז שוב נישקה אותי, והפעם עם הרבה יותר תשוקה, ואז אפילו ליקקה לי את הלחי והסנטר לפני שחזרה לנשק אותי שוב, ואז היא אמרה "אוקיי, זה בהחלט הטעם של דני!".

שנינו צחקנו ומייד חזרנו להתנשק.

"הזדיינת עם דני?", הייתי חייבת לשאול.

"מה נראה לך? את חושבת שהוא השאיר לי ברירה? הוא זיין אותי בכל חור. אני נותנת לו את מה שהוא מבקש והוא דואג שלא יפריעו לנו", היא אמרה.

קרלוס חזר עם בקבוק יין ו-3 כוסות, ובזמן שהוא מזג לנו, אמיליה הורידה לי את החלוק, ככה שנשארתי עם תחתונים בלבד.

ראיתי את קרלוס בוחן אותי בהנאה, ואז אמיליה החליטה להחליק את התחתונים שלי לרצפה, ונשארתי ערומה לגמרי, כמוהם.

נכנסתי לג'קוזי וקרלוס נכנס אחריי עם 3 הכוסות המלאות.

"לחיי מנאל", הוא אמר, "תודה שהצטרפת לצוות שלנו, נראה שזה עובד מצויין בינתיים"

לגמנו מהיין ואמרתי "תודה לכם על האירוח וההזדמנות. אני יכולה להגיד שאני מגשימה כאן לא מעט פנטזיות, ורק בזכותכם אני מרגישה כאן כל כך בנוח עם הכל".

המשכנו לשתות כשאמיליה שאלה "באמת? איזה פנטזיות הגשמנו לך?"

"וואי, המון.. לתת עיסוי עם הטבות מיניות, להיות סוג של זונה, ללמד בתול איך לזיין…"

"מה, כריס?", אמיליה שאלה.

"כריס… והיית צריכה לראות את גודל הציוד שלו"

"אוי, סקרנת…" היא אמרה והכניסה יד למים, וזה נראה כאילו היא התחילה ללטף לעצמה את הכוס.

"אם בא לנסות לראות איך זה עם זין יוצא דופן בגודל שלו, מציעה לך לתת לו טיפול פעם הבאה שהוא מגיע"

"אוקיי, אני אחשוב על זה… אולי נטפל בו ביחד, שלא תפסידי…"

קרלוס, שעד אותו רגע היד שלו היתה על הכתף של אמיליה, שם את היד שלו על השד שלה והתחיל לשחק לה קצת עם הפטמה. לא נראה שזה הפריע לו שאמרתי מה שאמרתי.

"אני רואה שאת מעדיפה את הלקוחות הגברים לרוב", אמיליה אמרה.

"כן, אני מניחה שכן. אני אוהבת זין, מרגיש לי יותר טבעי, למרות שאני יכולה לחשוב על לקוחה אישה שהייתי מוכנה לקחת לטיפול", הסתכלתי עליה ברמיזה ברורה. נראה שקרלוס לא הבין כלום, עד שהיא התרחקה ממנו והתקרבה אליי לנשיקה לוהטת נוספת.

כשסיימנו להתנשק, נשארנו מחובקות, וקרלוס הסתכל עלינו ואמר "עם שני זוגות ציצים כאלו מול העיניים שלי, נראה לי שהגעתי לגן עדן", צחקנו ואז הוא שאל "אז איזה עוד פנטזיות יש לך? אולי נעזור לך להגשים עוד"

"אני בטוחה שתעזרו לי להגשים עוד גם בלי שאפרט לכם את כל הרשימה..", קצת הובכתי מהשאלה שלו והעדפתי לא להסגיר לו את כל הפנטזיות המופרעות שלי.

"תרגישי חופשי, בכל אופן, אם את רוצה אישה, אם את רוצה זוג, כל דבר, תגידי וננסה לארגן לך"

"תודה" אמרתי במבוכה, "אני בטוחה שאהנה מכל מה שיגיע"

באותו רגע אמיליה שוב התחילה לנשק אותי, כרכה סביבי רגל, והתחילה גם לחפון לי השדיים תוך כדי. אני ישבתי על המדרגה בתוך הג'קוזי ואמיליה מיקמה את עצמה עכשיו ככה שהיא התיישבה עליי עם רגליים מפוסקות, ידיה כרוכות סביב צווארי כשהיא מקרבת אותי לעוד נשיקה רטובה. הלשונות שלנו רקדו ביחד, הציצי שלה נמעך על הציצי שלי, ואז עצרנו לרגע להסתכל אחת על השניה בעיניים, ושוב המשכנו. הרגשתי שאני נמשכת אליה כל כך. הלשון שלה היתה כל כך רכה, וטעם היין הוסיף לחוויה עוד זווית לוהטת וטעימה לחוויה. באחת העצירות שלנו מהנשיקה, מיקמתי אותה בצורה כזו שהציצי שלה יהיה נגיש לפה שלי והתחלתי לטרוף לה את השדיים, מוצצת, מלקקת, קצת נושכת את הפטמות הזקורות שלה. ככה כמה דקות עד שחזרנו להתנשק.

בשלב הזה אמיליה לקחה את ההובלה והרימה אותי ככה ישבתי על שפת הג'קוזי עם כפות הרגליים בפנים. הייתי בטוחה שהיא הולכת לרדת לי, אבל היא הפתיעה כשאמרה "קרלוס, בוא הנה, זה הציצים הכי מושלמים שראיתי, תרגיש אותם"

אמיליה התחילה למצוץ לי את הפטמה ואני השענתי את הראש לאחור ועצמתי עיניים כשהרגשתי עוד זוג שפתיים מתחילות למצוץ לי את הפטמה השניה.

אלוהים. זה הרגיש מטורף. כל אחד מהם השקיע את כולו בציצי משלו, לשים, חופנים, מלקקים את שתי הפומלות האגסיות שלי. שוב עצמתי עיניים, ואז הרגשתי אצבעות מתחילות לגעת ולשפשף לי את הכוס. רעדתי כשאצבע אחת נכנסה. של אמיליה. הסתכלתי עליה והיא התחילה ללקק לי את הכוס, ואז מצצה לי את הדגדגן. כל הגוף שלי עבר למצב של התכווצויות של עונג.

אז שמתי לב שקרלוס כבר לא מטפל לי בציצי. פתחתי עיניים וראיתי את הזין שלו מולי. הבטתי למעלה ופגשתי את המבט שלו, עומד מעליי. נתתי לק לזין שלו, ואז הכנסתי אותו עמוק לפה, בלי ידיים. אמיליה הטריפה לי את הכוס אז היה לי קשה להתרכז בשתי הפעולות בו זמנית. אולי יש נשים שזה קל להן, אבל אני מצאתי את עצמי לפעמים מתרכזת בעונג שאמיליה העניקה לכוס שלי ואז מצצתי לקרלוס בלי הרבה תשוקה, ואז פתאום עברתי למצוץ לו בלהט, ושכחתי שהיא יורדת לי תוך כדי. מידי פעם הוא דחף לי את הראש תוך כדי שאני מוצצת לו. לקרלוס היה זין קצת יותר גדול מהממוצע, ודיי עבה, אז הייתי צריכה לעשות מאמץ כדי להכניס את כולו לפה שלי. בדיוק עשיתי את המאמץ הזה כשאמיליה הגבירה קצב, ונגעה בדיוק בנקודה הנכונה. באותו רגע גמרתי בטירוף, בקושי יכולתי לנשום וכבר היתה לי סחרחורת מרוב רעידות בגוף. בכלל לא פשוט לגמור ככה עם הזין שלם וגדול בתוך הפה, אבל עשיתי את זה.

כשהגוף שלי נרגע מהאורגזמה, משכתי את אמיליה אליי וטעמתי את טעם הכוס שלי על השפתיים שלה, "תורך עכשיו", אמרתי.

הוצאתי אותה מהג'קוזי והובלתי אותה ביד לחדר עיסוי. קרלוס הלך אחרינו. דחפתי אותה על שולחן העיסוי, ואז הרמתי ופיסקתי את הרגליים שלה.

"את יודעת מה קרלוס יעשה בזמן הזה… את בסדר עם זה?", שאלתי אותה.

היא משכה אותי אליה לנשיקה ואז הסתכלה לי בעיניים ואמרה "אני רוצה שהוא יפרק לך את הצורה".

חייכתי אליה וניגשתי למלאכת הליקוק. בזמן הזה קרלוס ניגש לאמיליה מהצד, חפן לה את השד ונישק אותה, "אני אוהב אותך", הוא אמר לה.

"גם אני אוהבת אותך, בייבי. תהנה, כי אני ממש הולכת להנות"

לכוס של אמיליה היה טעם וריח נפלא, וממש נהנתי לצלול לתוכו. ירדתי כמה פעמים לבחורות בחיי, אבל לא הרגשתי שזו המומחיות שלי. ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי. ליקקתי בהתחלה לאט, הגברתי קצב מידי פעם, מצצתי, הכנסתי לה 2 אצבעות ושיחקתי איתן בפנים, זה חירמן אותי ממש ולפי התגובות של הגוף שלה, ההקשתה של הגב, הנשימות, הגניחות, ידעתי שאני עושה עבודה טובה.

בזמן שאכלתי אותה, הרגשתי את קרלוס נעמד מאחוריי, מפסק לי קצת את הרגליים ומחליק את הזין שלו לתוכי. הכוס שלי היה מספיק רטוב, ומספיק משוחרר (מכריס) שהוא חדר אליי בלי בעיה. עדיין זה גרם לי לעצור לרגע ולגנוח כשהוא התחיל לפמפם אותי.

הוא התחיל לאט אבל מהר מאוד הגביר קצב, ואז הוא באמת פירק לי את המנוש. חזק ממש ומהר. הציצים שלי התנדנדו עם כל דפיקה והתנגשו אחת בשניה בקולות חבטה. הסתכלתי על אמיליה וראיתי שהיא מסתכלת על קרלוס מזיין אותי. היא התרוממה לרגע כדי לנשק אותי ואז חזרה והניחה ראש. אני חזרתי לרדת לה ולמזלי תוך כמה שניות היא כבר גמרה. פעמיים ברצף. בצעקות. כשבפעם השניה היא גם השפריצה. על הפרצוף שלי. אני אומרת למזלי כי קרלוס היה חסר רחמים שמה מאחור והוא מאוד הקשה עליי להתרכז בירידה. אבל כנראה שהמראה שלו מזיין אותי הספיק בשביל להגמיר את אמיליה בהשפרצה.

פעם ראשונה שאישה השפריצה לי על הפנים. זה היה מרגש, אבל היה לי קשה להתרכז בזה כי קרלוס לא הפסיק לטחון אותי וגמרתי בצעקות ממש כמה שניות אחרי ההשפרצה.

"הוא עומד לגמור, בואי תשכבי עליי" היא אמרה לי אחרי שגמרתי.

בלי לחשוב עשיתי מה שהיא ביקשה, עליתי עליה, כוס על כוס, ציצי על ציצי, קרלוס יצא ממני, והיא אמרה לו "בוא, תגמור על שתינו".

קרלוס התקרב אלינו מהצד של השולחן, ואמיליה הכניסה את הזין שלו לפה לרגע, ואז הוציאה. באותה שניה דמיינתי איך היא בטח מרגישה את טעם הכוס שלי על הזין שלו, ואז הבנתי גם מה הולך לקרות בדיוק שניה לפני שזה קרה. הוא שפשף את עצמו ואז ירה עליי שפריץ לשפתיים שלי, ואז עוד אחד על הרווח בין העיניים, ועוד אחד על המצח והשיער. השפיך שלו התחיל כבר לטפטף על הפרצוף של אמיליה כשהוא ירה של השפריץ אחרון שלו על האף שלה.

אמיליה הסתכלה עליי, אני הסתכלתי עליה, ואז היא נישקה אותי, כשהשפיך של קרלוס נמרח גם על השפתיים שלה, ככה ששתינו טעמנו אותו.

אז היא שוב הפנתה את הראש הצידה ומצצה לו קצת, ואז כיוונה את הזין שלו לפה שלי. קיבלתי את ההזמנה וגם נתתי לו כמה מציצות, והופתעתי להרגיש שהזין שלו עדיין היה דיי קשיח.

ירדתי מהשולחן ונעמדתי ליד קרלוס, ואמיליה התיישבה על השולחן מולנו. הסתכלתי על אמיליה, עם הפנים המלאות בנוזל האלים של קרלוס, והיא הסתכלה על הפנים הלבנות שלי, ושתינו התחלנו להתפקע מצחוק.

"תמיד יש לו הרבה סחורה לפרוק", היא אמרה.

"וואו, זה לא נורמלי מה שקורה לי אתכם", אמרתי, והתנשקנו בפעם האלף, למרות שזה הרגיש כמו בפעם הראשונה. ניצלנו את ההזדמנות כדי לנקות קצת את הזרע של קרלוס מהפנים שלנו בליקוקים הדדיים.

"אנחנו צריכים למצוא דרך לעשות את זה שוב", קרלוס אמר בזמן שהתנשקנו.

"מסכימה, אנחנו בהחלט צריכים לעשות את זה שוב", אמרתי לפני שאמיליה הספיקה להגיב.

היה ברור שזה הולך לקרות שוב.

"כן, אני דיי בטוחה שזו לא הפעם האחרונה", אמיליה אמרה.

קרלוס לקח מגבונים וניקה מהפנים שלנו את השאריות שעוד היו שם, ויצא מהחדר.

"יש לך רשות מבחינתי להזדיין איתו מתי שאת רוצה", אמיליה אמרה לי בפרטיות, "אני מקבלת כאן כמה זין שאני רוצה, אבל לקרלוס אין כל כך הרבה הזדמנויות כמוני. את לא צריכה להרגיש מחוייבת, אבל אם יוצא לכם, אז לכי על זה ואת לא צריכה לקבל ממני רשות".

"אוקיי, מגניב, תודה", אמרתי למרות שזה היה נראה לי מוזר. קרלוס זיין אותי חזק וטוב, והיה לי ברור שארצה עוד ממנו, אז נחמד מצידה לתת לי פס לעניין הזה.

אחר כך יצאנו מהחדר וראינו שקרלוס התחיל קצת לסדר ולנקות. הצטרפנו אליו וכבר ניקינו את כל המקום. את חדרי העיסוי, דלפק הקבלה, איזור הספא. אני שטפתי רצפה, אמיליה עשתה אבק וסידרה, וקרלוס גם סידר. את הכל עשינו בעירום כמובן, כי לא היה טעם להתלבש, וזה הרגיש מאוד טבעי.

אחרי בערך שעה של נקיונות, נכנסנו להתקלח ביחד. כל אחד סיבן את השני, ולפני שסיימנו ירדתי על הברכיים ומצצתי לו 2 דקות. אחר כך קמתי, החזקתי לו את הזין ביד ואמרתי "שלא תחשוב שסיימת להלילה, קרלוס. אני מצפה שכשתגיעו לבית שלכם, תזיין לה את הצורה", המשכתי להביא לו ביד והוספתי "כי תדע שגם אני הולכת מתישהו באחד הימים האלו להסגר איתה בחדר ולזיין לה את הצורה", אז ירדתי שוב על הברכיים, נתתי עוד כמה ליקוקים, ואמרתי "אז נראה מי יותר טוב".

אז יצאתי מהמקלחת והשארתי אותו עם הזין עומד במלוא עוצמתו, וצחקתי, "הכנתי אותו בשבילך", אמרתי לאמיליה.

"היי! חכי רגע!", קרלוס התחיל להתלונן.

המשכנו לצחוק עליו קצת בזמן שכולנו התלבשנו. אחרי שכולנו היינו לבושים, הוא ישב על הספסל בחדר הלבשה, ירדתי על הברכיים, ונתתי לו עוד כמה מציצות. האמת שהיה לי קשה להפסיק, הרגשתי שאני מתמכרת לזין שלו. תכננתי להפסיק אבל הוא החזיק לי את הראש והתחנן שאני אמשיך.

"אני גומר לך בפה, מנאל! אל תפסיקי, אני גומר לך בפה!", הוא אמר תוך כדי שהוא דוחף לי את הראש לזין שלו, ואז שוב ירה את השפיך שלו בפה שלי עד שבלעתי את כולו.

הוצאתי את הזין מפה ואמרתי "אוקיי, לא ציפיתי לזה, אבל אל תדאג, יש לי הרגשה שזו לא הפעם האחרונה". נתתי לו נשיקה על הפה, ואז נשיקה לאמיליה, ויצאתי משם למלון. מפורקת אך מבסוטה. חשבתי על היום המטורף הזה שהתחיל עם מציצה לאלחנדרו, אחר כך כריס שזיין לי את הצורה, אחר כך מציצה לדני השוטר הישראלי, ואז שלישיה עם אמיליה וקרלוס. וואו, חשבתי, מה מחכה לי מחר?

 

המשך יבוא….

אהבתם/ן? תהיו בני אדם, תשאירו תגובה ותגידו מה אהבתם/ן
לא אהבתם/ן? לכו להזדיין ????

Loading

14 מחשבות על “מנאל מטיילת – מדריד – חלק 5”

  1. סיפור מעולה מחרמן בצורה לא רגילה רק חבל שאני לבד עכשיו

    הגב
  2. פשוט ואוווווווו אחד הנדירים בתיאור בעלילה פשוט. ……אין מילים

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן