מנאל מטיילת – מדריד – חלק 2

***כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט***

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6, חלק 7

הסתכלתי עליה מעט בתמהון, אבל היא המשיכה, "את יכולה להתקלח אם את רוצה. ברור שאת מוזמנת להשתמש בג'קוזי ובסאונה אם תרצי. אבל קצת גלשנו בזמנים ובקרוב מגיע עוד לקוח".

"אני מבינה לגמרי. לכי תעשי כל מה שאת צריכה לעשות", עניתי.

קמתי ועטפתי סביבי מגבת כשהלכתי לחדר ההלבשה. התקלחתי במהירות כדי להסיר את השמן, אבל כשיצאתי ערומה לחדר ההלבשה, אמיליה הייתה שם. לא טרחתי להסתיר את עצמי, למרות שהיא כבר היתה לבושה.

היא אמרה, "יש לי כמה דקות לפני שאני מתחילה קרלוס מסדר לי את החדר …"

כבר החלטתי שאני הולכת לתת לה טיפ נדיב, במיוחד לאור העיסוי החינמי והאורגזמה המטורפת. שמתי לב שהמחיר הוא 100  יורי לעיסוי של שעה. למרות שעשינו 90 דקות, חשבתי שטיפ של 100 יורו יהיה בסדר. הוצאתי 100 יורו מהארנק שלי אבל היא סרבה לקבל אותו.

אמרתי, "בבקשה קחי את זה. אני מעריכה את זה שהעיסוי החינמי, אבל אני לא רוצה לצאת החוצה בלי לתת לך משהו."

היא אמרה, "על זה אני רוצה לדבר איתך. מה שאני רוצה לדעת זה אם את אולי מעוניינת לעבוד כאן במשרה חלקית כמעסה."

בכנות, הייתי קצת מרוצה מההצעה.

היא המשיכה בזמן שלבשתי תחתונים, "אני יודעת שאת כאן לצורך עבודה, אז אני יודעת שאת לא יכולה לתת הרבה שעות. אחת המעסות האמינות שלנו נמצא עכשיו בחופשה ואנחנו קצת קצרים בכוח אדם"

הייתי שקטה והיא הבחינה. הפסקתי להתלבש ועמדתי מולה רק עם תחתונים. היא אמרה, "אין שום התחייבות, אנחנו מבינים לגמרי אם זה לא בשבילך. אבל חשבתי לקחת סיכון שאולי את מעוניינת. את לא צריכה להחליט עכשיו. אם תרצי, את יכול גם לנסות אחד ותראי אם ​​את אוהבת את זה. "

חשבתי כל הזמן בזמן שהיא מדברת. היה איזה רצון בוודאות, אבל גם חשש. גם הופתעתי שהיא מציעה לי עבודה כשאין לי השכלה רשמית כמעסה, חוץ מהקורס הקצר שלקחתי, ובטח שאין לי הרבה נסיון.

אמרתי, "קודם כל, תודה על ההצעה. זה מחמיא לי. זו אחת מאותן פנטזיות שיש לי, האמת. אבל את יודעת שאין לי נסיון רשמי. אני אוהבת עיסוי ועשיתי הרבה, אבל חוץ מהקורס שעשיתי, אף פעם לא עבדתי בזה".

היא אמרה, "זה מספיק מבחינתי. הרעיון עלה לי לראש כשסיפרת לי את כל הפרטים על העיסויים שעשית, החוויה שלך באירופה ובמקומות אחרים. ידעת כל כך הרבה פרטים שאני יכולה להגיד שאת כבר יודעת המון."

עניתי, "תני לי לשאול אותך בכנות. על סמך מה שדיברנו, מה קורה בחדרים? מה הציפיות של הלקוחות? לפי מה שדיברנו, אני מצפה שאעביר עיסויים לרוב לגברים אז במיוחד מה הציפיות שלהם? "

אמיליה אמרה, "אלה בדיוק השאלות הנכונות. אני אגיד לך שהעסקה תהיה שלא תשולם לך משכורת באופן רשמי, אבל תקבלי 20 יורו עבור כל לקוח, בתוספת כל מה שתקבלי בטיפים."

עמדתי להזכיר לה שכבר יש לי עבודה טובה …

אמיליה המשיכה, "אני יודעת שזה לא מה שיניע אותך, אלא רק רציתי להיות ברורה. מה שקורה בחדר תלוי בך. זה יכול להיות לא יותר מאשר עיסוי. את צודקת, יש חבר'ה שרוצים, מה שנקרא "סוף טוב". אנו מקפידים מאוד על כך, תמיד אומרים להם שזה לא סוג כזה של מקום. מצד שני, עבור הלקוחות הקבועים שלנו זה יכול לקרות. הנה, זה על השולחן".

הייתי המומה מעט, אבל גם לא לגמרי מופתעת לאור מה שקרה בינינו בחדר

היא המשיכה, "אפילו עבור הקבועים שלנו שעשויים לרצות את זה, את לא תהיי מחוייבת. את יכולה פשוט לומר 'אני לא עושה את זה'. סוף הסיפור. אני חושבת שיהיה לך מספיק שיקול דעת לבחור בחוכמה ולא לסכן את העסק. אני אומרת לך בכנות שמשטרה מדי פעם מגיעה לכל מיני מקומות כאלה. לא לעיתים קרובות, אבל הם כן. יש לנו הודעה מוקדמת מתי זה הולך לקרות. "

"לפי איך שהורדת את החלק העליון שלך כשביקשתי, אני מבינה שגם את מספקת שירות כזה"

"כן. לא לכולם, אבל כן", אמיליה התקרבה אליי והניחה את שתי ידיה עם המותניים שלי. הייתה שוב הפוגה באוויר כשאני נותנת לכל זה לשקוע פנימה.

אמיליה אמרה, "אז הנה שאלה מהירה, קל פשוט להגיד לא אם אתה רוצה. עכשיו השעה 18:15. הלקוח הבא שלי יגיע בכל רגע, ואני אהיה עסוקה. יש לנו בעיה כי עשינו בטעות הזמנה כפולה, במחשבה שהמעסה האחרת שלנו הולכת להיות כאן".

היא המשיכה וצחקה, "אנחנו לא יכולים באמת לתת אותו לקרלוס …" גם חייכתי. "אין לנו כרגע פתרון אחר. אז או שאנחנו שולחים אותו הביתה, או מבקשים ממנו לחזור אחר כך, או … שאת יכולה לקחת את זה אם את רוצה לנסות."

כנראה נתתי תשובה לא נכונה, "אמיליה, אין לי מה ללבוש …"

היא עצרה אותי. "יש לנו כל מה שאת צריכה", היא נתנה לי נשיקה רכה על הצוואר, והורידה את הידיים שלה לטוסיק שלי.

"אני לא בטוחה בזה …", עניתי. אבל הייתי צריכה גם להודות בפני עצמי שהרעיון ריגש אותי. בינתיים היא התחילה לתת לי נשיקות קטנות במורד הצוואר, ואז בחזה ומסביב לפטמה.

"אמיליה, אני ממש לחוצה מהעניין הזה. אבל שיהיה, זה יהיה מעניין וללא שום התחייבות, אני מניחה שאוכל לתת לזה צ'אנס".

היא ממש התרגשה, "זה פנטסטי! תודה שעזרת לנו עם זה", היא נתנה לי נשיקה בפה, ואמרה "אני תכף אחזור".

לבשתי חזייה, ואז בדיוק אמיליה חזרה עם קרלוס. היה לי מוזר שהם נכנסו ככה בלי לבדוק אם אני לבושה. "מנאל הסכימה לקחת את ההזמנה הכפולה שלנו. קרלוס יקבל אותו ואת פשוט תעשי את העיסוי."

קרלוס חייך אלי חיוך גדול והודה לי.

אמיליה אמרה, "אוקיי, בוא נמצא לך מה ללבוש"

היתה אופציה ללבוש חלוק משי קטן בסגנון אוריינטאלי מעל חזייה ותחתונים, אבל בפעם הראשונה העדפתי להיות שמרנית יותר, ובחרתי חולצה קצרה לבנה שהבליטה את החזיה השחורה שלי ומכנס תכלת קצרצר, שהוא קצת יותר ארוך מתחתון. היו לי המון פרפרים בבטן, תהיתי אם קיבלתי את ההחלטה הנכונה או לא.

לא היה הרבה זמן לפני רגע האמת. אמיליה לקחה את הלקוח הראשון שהופיע. קרלוס אמר שהלקוח שלי היה שם פעם או פעמיים לפני כן ועשה את המינוי באמצעות מעסה אחרת. הוא אמר שיש סיכוי שהוא בכלל לא יופיע, הם היו קצת מבולבלים בגלל זה בעצמם, ולדעתי קצת עצבניים על המעסה השניה בגלל חוסר הוודאות. אבל כשקרלוס ראה מישהו נכנס לחניון דרך מצלמת האבטחה, הוא חייך אלי ואמר, "אני חושב שהלקוח שלך הגיע."

אמיליה כבר חזרה לחדרה. התכוונתי להשתמש שוב בחדר 2. קרלוס כבר הכין אותו בשבילי, ואמר לי את שמו של הלקוח שלי, "סנטי".

חייכתי וחיכיתי בטרקלין העובדים. קרלוס נכנס בסופו של דבר ואמר שהלקוח בחדר הלבשה. הוא הצביע על לוח קטן על הקיר שיגיד לי כשהוא נכנס לחדר, "כשהאור נדלק, זה אומר שהוא נכנס וסגר את הדלת. תני לו רגע להעלות את עצמו על השולחן ואז תדפקי על הדלת ותכנסי. בהצלחה!".

הוא חייך, "תירגעי. ממה שאמיליה סיפרה לי, לא תהיה לך שום בעיה."

במסגרת העבודה שלי אני לפעמים מרצה לפני קהלים גדולים ומנהלים חשובים, אבל עדיין נלחצתי ממש לפני שהגיע תורי. כשראיתי את האור נדלק, הסתכלתי על השעון וחיכיתי דקה, אחר כך דפקתי בדלת ונכנסתי, סנטי כבר נשכב על בטנו.

אמרתי, "היי, אתה בטח סנטי. אני מנאל. אתן לך את העיסוי שלך היום."

הוא הושיט את ידו, "נעים לפגוש אותך, מנאל. את חדשה כאן?"

צחקתי, "כן, רק התחלתי. אבל אני אטפל בך טוב. אתה יכול להיות רגוע."

המשכתי, "יש לך פציעות או כאבים שעליי לדעת עליהם?"

"רק הגב התחתון והרגליים שלי כואבים ממשחקי הכדורסל עם החברים."

אמרתי, "אין בעיה".

כיוונתי את המגבת כך שתכסה את ישבנו ורגליו. אחר כך ביצעתי את אותם הנהלים שהכרתי מעיסויים רבים שעשיתי וממה שקיבלתי הרגע מאמיליה.

טפטפתי שמן על גבו של סנטי. עוד לא הסתכלתי עליו טוב, אבל ניחשתי שהוא בערך בן 50, בערך בגובה שלי, קצת מלא – לא עם עודף משקל, אבל גם לא אתלט.

כבר החלטתי לא להיות פטפטנית מידי אבל גם לא רציתי להיות גסת רוח. אז בזמן שהנחתי את ידי לראשונה על גבו, התחלתי שיחה.

"סנטי, בבקשה תודיע לי בכל רגע אם אתה לא מרגיש בנוח. תודיע לי אם אני עושה חזק  מידי או שיש לך העדפה כלשהי."

הוא אמר, "בסדר", אבל אחר כך שתק. שאלתי אם הוא שיחק היום כדורסל, איך היה לו, איפה הוא שיחק.

לא היה אכפת לי מהשיחה, אבל התרכזתי גם בעיסוי עצמו. שימנתי את זרועותיו ואת גבו, לוחצת לו על השרירים. אני אוהבת לתת עיסויים, לרוב לחברים, אבל איך נאמר, בדרך כלל היה לי קשה לסיים את העיסויים האלה לפני שזה הוביל לסקס.

המשכנו כבר כמה דקות כששאלתי איך הוא מרגיש. "מושלם" הייתה תשובה טובה לשמוע. אז כנראה שלא עשיתי טעויות קריטיות.

בסופו של דבר ירדתי אל רגליו ונעמדתי שוב לצד השולחן כשהזזתי את המגבת שוב וחשפתי את ישבנו. למען האמת הנחתי שהוא עירום מתחת אבל לא ידעתי בוודאות.

דיברנו מדי פעם, רק בשביל שאוודא שטוב לו עם הכל. גיליתי שהוא היה בספא הזה פעמיים לפני כן, בשתי הפעמים עם מעסה בשם קטי. הוא ציפה לה היום. התנצלתי ואמרתי לו שאני מאוד חדשה כאן ולא היה לי מושג איפה היא. נראה שהוא הבין מאוד.

כל הזמן עשיתי עיסוי עמוק, לפעמים שברתי את הדפוס כדי למתוח את זרועותיו או רגליו. אבל נראה שהכל התנהל כשורה. בדיוק עשיתי את רגליו העליונות כשעברתי רגע אחד של משבר אישי. הגיע הזמן לעסות את ישבנו. השתעשעתי ברעיון לדלג על זה אבל התגברתי על מה שהיה יכול להיות רעיון רע. כל העיסויים המקצועיים שהיו לי תמיד כללו את הישבן, ותמיד זה אחד החלקים שאני הכי נהנת ממנו.

טפטפתי שמן על התחת שלו. סנטי היה מעט מתוח ואמרתי לו להירגע כששפשפתי את השמן. לחצתי בחוזקה עם כפות ידי, עושה את הכי טוב שידעתי לעשות כדי לדמות את מה שקיבלתי.

לאחר שעבר הפרק הזמן הנכון להתמקד בישבן שלו, עברתי על כל גופו מכתפיים ועד רגליים והגיע הזמן שהוא יתהפך. הרמתי את המגבת בשביל הפרטיות שלו.

כשהנחתי את המגבת כדי לכסות אותו מהחזה לקרסוליים במגבת, המגבת היתה מספיק דקה כדי שאראה בבירור דרך המגבת שיש לו זקפה לא קטנה. קיפלתי את המגבת למותניו כדי לכסות אותו בשכבה נוספת כשחשפתי את חזהו.

כשהנחתי את ידיו לצדדיו לאחר שעיסיתי כל זרוע, הרגשתי שהוא מזיז את ידיו מעט כלפי חוץ כך שקצה ידו נוגע ברגל החשופה שלי מתחת לקו המכנס. הוא לא היה בוטה בעניין, אך גם זו לא הייתה ממש טעות.

ירדתי לקצה השולחן ליד רגליו כשעבדתי על רגליו התחתונות, ואז עברתי לצידו כשהתחלתי לעבוד על ירכיו. הייתה נקודה בירך בה סנטי העיר, "ממש שם."

זה היה בסדר, הייתה לי תגובה דומה כשאמיליה עבדה עליי. זה עשה לי טוב לעזור לו עם הכאב שלו. כשעבדתי באזור ושאלתי אותו איך זה מרגיש, הוא אמר, "זהו, זה עוזר מאוד."

"תגיד לי כשזה קשה מידי"

"לא, זה הרגיש נהדר".

המשכתי באזור ונזקקתי להיכנס מעט מתחת למגבת. הייתי מוכנה לעבור לרגל השנייה כשסנטי אמר, "כן, זה מרגיש נהדר."

נשארתי עוד קצת לפני שעברתי סוף סוף לרגל השנייה. הצצתי קצת בשעון, לא משעמום, אבל ניסיתי לנהל את הזמן כדי לסיים בזמן.

הייתי חייבת להודות שהוא היה אדיב ומכבד לאורך כל הדרך. לא היו לי תלונות.

הוא שאל, "את נותנת עיסוי ממש טוב. מאיפה כל הנסיון הזה?"

תשובתי הייתה, "אה, אני לא מטפלת מורשה, פשוט יש לי הרבה ניסיון בעיקר עם חברים. אני מקווה שהכל בסדר."

הוא אמר, "לא, סתם הייתי סקרן. אני אוהב את הטכניקה שלך."

חייכתי בחזרה ואמרתי, "תודה, נחמד מצידך."

התמקדתי לאחור ברגלו כשהרגשתי את כף ידו תופסת לי את הירך ומתחילה למשש. עכשיו ברור שזה היה מכוון. ניסיתי להחליט אם לזוז, להגיד משהו, להרחיק את ידו משם…

אבל המשכתי לעבוד על הרגל שלו במקום זאת. הבטתי אליו בחזרה, "עדיין עושה בסדר? זה מספיק חזק?"

הוא חייך, והשיב, "כן, תודה, את נחמדה מאוד", הוא אמר והתחיל ללטף לי את הרגל.

החלטתי לזרום. אחרי הכל, חלק מזה היה לעזור לאמיליה וקרלוס. למרות שהלקוח היה שם רק כמה פעמים, הוא היה פוטנציאל ללקוח קבוע.

הוא הזיז את ידו מעט כך שעכשיו הרגשתי את אצבעותיו ממששות בחלק האחורי של ירכי.

"כן, ממש שם", הוא אמר כששוב הגעתי למקום הזה בירך שלו. זה היה גבוה במעלה הירך, אבל עדיין המגבת כיסתה אותו. עם שכבות המגבת שהיו עליו, לא היה ברור אם עדיין יש לו זקפה, אבל הנחתי שכן.

אני חושבת שסנטי חשב שאנחנו מתקרבים לסיום. הוא התחיל ללטף לי את התחת. הייתי בסדר עם מגע כזה, אז הסתכלתי לאחור וחייכתי.

אני משערת שהוא קיבל את זה כהזמנה כי הוא אמר "קטי ואני בדרך כלל סיכמנו על הסיום."

אמרתי, "אני לא בטוחה למה אתה מתכוון סליחה, אבל אני חדשה כאן."

בידו השמאלית הוא החל להזיז את המגבת. תפסתי את קצה המגבת לפני שהוא נחשף במלואו, ואמרתי, "הבעלים אמרו לי שאנחנו לא עושים את זה כאן. אני לא מחפשת בעיות."

הוא המשיך להביט בי בעודו תופס לי את התחת, "אני מבטיח שאני לא שוטר, ואני מבטיח שלא אספר לאיש. שוטר לא היה נוגע בך ככה"

הדילמה הייתה שהאמנתי לו, שהוא ככל הנראה הגיע לסיכום עם המעסה השניה, קטי. היה לי גם הרושם שאם אמיליה הייתה כאן במקומי שלא הייתה לה שום בעיה.

הסתובבתי כדי להביא את בקבוק השמן מהשולחן. כשהסתובבתי, סנטי הסיר את המגבת. הזין שלו היה במצב דיי זקוף כשהוא מונח שטוח לצד אחד. הייתי אומרת שהוא היה קצת יותר גדול מהממוצע.

אני חושבת שסנטי לקח את שתיקתי כהסכמה כלשהי, ​​מה שלמעשה היה נכון. טפטפתי קצת שמן על הזין שלו והוא שאף עמוק כשלקחתי אותו ביד.

הרמתי את עיניו אליו כשנתתי לו כמה שפשופים ואז אמרתי, "אף מילה לאף אחד."

הרגשתי שהוא מתקשה לי ביד כשליטפתי אותו. הושטתי יד ביד השנייה ללטף את הביצים שלו כשהוא נאנח.

הרגשתי שהוא מכניס את היד שלו  מתחת למכנסיים הקצרים שלי, מתקרב לכוס, אבל המכנסיים הקצרים עצמם מנעו ממנו להגיע רחוק מדי.

הוא שינה טקטיקות בידו כשהושיט יד לגעת בשד שלי. הוא הרים את מבטי אלי כדי לוודא שהוא לא עבר את הגבול. לא נתתי לו רשות אבל גם לא הסרתי את ידו. מכיוון שרציתי גם לסיים אותו מהר, הפסקתי לזמן קצר ללטף אותו והושטתי יד כדי להסיר את חולצתי. משכתי אותה מעל ראשי ואז הושטתי את ידיי כדי להסיר את החזייה.

זה היה כאילו הוא לא יכול היה להאמין למזל שלו כשהוא הושיט את ידו לסחוט את שדי שהיה עכשיו חופשי וחשוף, "את כל כך לוהטת, מנאל", הוא אמר.

החזרתי את הזין הקשיח שלו ליד והתחלתי לסחוט אותו בעדינות עם השמן. לפי הגניחות שלו, חשדתי שלא ייקח יותר מדי זמן עד שהוא יגמור.

"אני אשמח אם תורידי גם את החלק התחתון", הוא אמר בנימוס.

"אתה תשמח, הא?" חייכתי ומייד נענתי לבקשה. בכל זאת, רציתי שהוא ייצא מרוצה. פתחתי את הכפתור במכנס ואת הרוכסן, והורדתי את המכנס והתחתונים בבת אחת, ככה שנשארתי ערומה לגמרי.

"איזה כוס יפה, מנאל", הוא החמיא והפליק דווקא על הטוסיק

"תודה מותק", באמת אהבתי את הכוס שלי. לא מגולח לגמרי אבל כן גזום ומסודר.

"החלטתי לסיים עם זה כשהתכופפתי קצת וקירבתי את הציצי שלי לפנים שלו. במקביל הגברתי את הקצב, ובשניה שהוא התחיל ללקק לי את הפטמה הרגשתי את השפיך החם שלו יוצא לי על היד. לא הפסקתי עד שהוא סיים לשפוך הכל. הוא גנח בשקט כי נראה שהוא מבין שהוא צריך להישאר יחסית שקט. הוא התחיל להירגע מעט עכשיו כשהוריד את ידו ללטף לי את הכוס.

"עד כאן, נראה לי שסיימנו", אמרתי בחיוך והזזתי לו את היד, למרות שכבר הרגשתי רטובה מכל הסיטואציה.

חזרתי לשולחן כדי להביא כמה מגבונים וניקיתי את שנינו.

"אני מקווה שנהנת", אמרתי בזמן שהוא התחיל להתיישב ואני לבשתי את החזייה.

ביל אמר, "תודה מנאל, זה היה נהדר. אני מעריך את זה."

"אין בעד מה, סנטי. ההנאה כולה שלי. אני מקווה שתחזור."

הוא ענה, "תאמיני לי, אני אחזור. אני שמח שבאת לעבוד כאן. את אפילו יותר טובה מקטי"

התלבשתי וחייכתי, נגעתי בזרועו, "אתה מעוניין להשתמש בסאונה או בג'קוזי? השארתי עליך מעט שמן, אז אולי תרצה להשתמש במקלחת ולא להלביש אותה על הבגדים שלך"

הוא עדיין לא החזיר את המגבת שלו, פשוט עמד בעירום בזמן שפטפטנו, אבל  לא נראה שהוא מתחיל להתקשות שוב.

חייכתי והשארתי אותו לבד. אספתי את המגבות המשומשות ולקחתי אותן לחדר הכביסה. לא הייתי בטוחה איך לסדר שוב את החדר.

ראיתי את אמיליה וקרלוס יושבים בטרקלין. שניהם הביטו בי בציפייה, אבל בלי לומר דבר, ראיתי שהם סקרנים לדעת איך הלך.

"סליחה שגלשנו קצת עם הזמן, אבל אני חושבת שהכל הלך נהדר. הוא נראה מאוד שמח ואמר שהוא בוודאות יחזור".

התגובה האחרונה הייתה באמת מה שהם קיוו לשמוע, בזמן שהם חייכו.

"אני חושבת שהוא פשוט מתקלח. אולי אתה יכול לעזור לי לפני שהוא עוזב, לא בטוחה אם הוא רוצה לקבוע פגישה אחרת …"

אמיליה קמה והלכנו לשולחן. היא אמרה, "הכל בסדר?"

לחשתי בחזרה, "הוא עזב מאוד שמח. גם אני בטוב."

היא לא לחצה לקבל פרטים, אבל התיישבנו יחד מאחורי השולחן. אמרתי, "אני מניחה שזה היה קצת מוזר לתת עיסוי בפעם הראשונה, אבל עברתי את זה. חוויה ייחודית. היו לו ציפיות מסוימות מהפגישות הקודמות שלו עם קטי, אבל הוא לא היה אידיוט, מנומס מאוד ומכבד. מעולם לא דיברנו על טיפ או משהו כזה. אמרתי לו ש'אנחנו לא עושים את זה כאן ', אבל בסופו של דבר הבאתי לו ביד".

אמיליה חייכה, "כן, ככה זה עובד בעצם. אנחנו לא רוצים את הטלטלות כאן בכל מקרה. אבל אם נוכל להשיג לקוחות קבועים עם התנהגות טובה … זה יהיה מעולה".

"קיבלתי את הרושם הזה, ולמען האמת, נהניתי לענג אותו, זה דיי מחרמן"

היא הנהנה, ברור שהיא ידעה למה התכוונתי.

שאלתי, "אז אמיליה, אני מניחה שקרלוס בסדר עם זה שאת נמצאת עם גברים אחרים בצורה הזו?"

היא אמרה, "אנחנו אוהבים אחד את השני מאוד, אבל אנחנו גם סווינגרים. הוא יודע שזה קורה ואני יודעת שהוא נהנה מכמה מהנשים שמגיעות לכאן. הכל שקוף איתנו".

נתתי לזה לשקוע כי זו בכל זאת היתה חוויה חדשה היום, החל מהמפגש המקסים שלי עם אמיליה, "העיסוי" הראשון שלי עם סנטי, ואז גילוי המצב הזוגי שלהם.

סוף סוף עניתי, "יש לכם סידור דיי מעניין. אני מתרשמת."

בערך ברגע הזה סנטי סיים את המקלחת והגיע לשולחן. בירכתי אותו, "מסודר?"

הוא אמר לשנינו, "אני אוהב את העובדת החדשה שלך, מקווה שתשמרי אותה בסביבה. יש לה יד טובה"

אמיליה השיבה, "גם אנחנו אוהבים אותה, הולכים לעבוד על זה. נעדכן אותך."

התפרצתי, "וואו, נשמע כמו קונספירציה. אבל תודה."

כולם גיחכו. סנטי הושיט יד עם כמה שטרות מקופלים והחליק אותם לכיס המכנסיים שלי, ואז הפליק לי קלות על התחת, "תודה, מנאל".

עניתי, "אתה מוזמן ביותר. אנו מקווים שתבוא שוב."

אמיליה שאלה, "אתה מעוניין לקבוע פגישה נוספת?"

הוא הביט בי, "באילו ימים את עובדת, מנאל?"

חשבתי על תגובה, "עוד לא הסתדרנו. מה דעתך לחזור להתקשר אחרי שנדבר על לוחות זמנים?"

סנטי השיב, "בהחלט". הוא רכן והעניק לי חיבוק קל. "נתראה בפעם הבאה."

הוא עזב ואמיליה הביטה בי, "נראה שעשית רושם טוב."

הסתכלתי על הטיפ. הוא השאיר 100 יורו, לא רע.

אמיליה אמרה, "זה ממש טוב יחסית לזה שנתת לו רק עבודת יד". נראה שהיא בדקה אם היו עוד דברים.

הערתי, "כן, רק הבאתי לו ביד, למרות שגם התפשטתי לגמרי ונתתי לו לשחק עם הציצים שלי קצת וללקק."

היא לחצה את השד שלי בלחיצה קלה, "לא יכולה להאשים אותו בזה.", היא נישקה אותי בפה, ואני פשוט חייכתי ונזכרתי בפגישה שלנו.

אחר כך סיכמנו שאמשיך לעבוד שם מידי פעם. הם היו מאוד גמישים. בחנו את לוחות הזמנים אפילו למחרת, והחלטנו שהם יתנו לי לקוחות בשעה 15 ו-17, ואז אוכל להמשיך לדרכי.

הנושא הנוסף היחיד שדיברנו עליו היה לבוש.

אמיליה אמרה, "תשמרי על אלה כמובן. כמובן, יש לנו את אפשרויות החלוק אם תרצי ונוכל לרכוש פריטים אחרים אם יש לך העדפה."

"מעולה", היינו לבד במכון, אז לקחתי את התיק שלי, הורדתי את החולצה והמכנס מולם, ולבשתי את הבגדים שבאתי איתם. לא היה איכפת לי, גם ככה קרלוס כבר ראה אותי בתחתונים וחזייה.

סיימתי להתלבש ואמרתי "בסדר, נתראה מחר."

אמיליה קמה ונתנה לי חיבוק קצר, וחייכה.

עניתי, "תודה על היום."

הייתי זקוקה למשקה, וכמובן שגם הייתי קצת רעבה. נמנעתי מהמסעדה בה פגשתי אותם, אבל הייתי זקוקה לכוס יין.

הרבה עבר עליי היום. נכנסתי לפאב הראשון שראיתי בדרך, והזמנתי כוסית. רציתי להבין מה קרה היום ולנסות להיות אמיתית עם עצמי לגבי איך אני מרגישה עם זה. הבנתי כמה ההרפתקה הזו עושה לי טוב. כשאני בחו"ל, אני הרבה יותר משוחררת. אני מניחה שזה דומה קצת לביטוי 'מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס'. חזרתי לחדר וישר נכנסתי למקלחת. כיוונתי את הזרם של הדוש לכוס שלי, הכנסתי שתי אצבעות, ואוננתי בזמן שנזכרתי בכל מה שקרה היום, ובעיקר במה היה יכול לקרות אם הייתי מחליטה לעלות על סנטי ולהתחיל לדהור עליו.

לחלק 3

Loading

4 מחשבות על “מנאל מטיילת – מדריד – חלק 2”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן