מנאל מטיילת – מדריד – חלק 3

*כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט*

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6, חלק 7

קמתי ביום ראשון בבוקר והרגשתי טוב עם היום הקודם. אחרי סבב קניות של כמה סטים של חזיות ותחתונים ובגדים לעבודה החדשה שלי, נסעתי למכון. הגעתי בזמן, כמו שאני תמיד עושה. היום לבשתי חולצת גולף צהובה עם מכנסונים בצבע בז'.

אמיליה ראתה אותי כשנכנסתי, נתנה לי חיבוק ושאלה "היה לך ערב טוב?"

עניתי, "כן, תודה. נהנתי אתמול, מעניין אותי מה יהיה היום"

היא אמרה לי שקרלוס כבר היה עם לקוחה, ושלי ולה יהיו לקוחות משלנו ב-15 בצהריים.

אמיליה הביאה אותי לשולחן העבודה, הסתכלה על לוח הזמנים ואמרה, "אני אתן לך לבחור לגבי הלקוחות שלנו. שניהם קבועים, גבר אחד, אישה אחת. יש לך העדפה, או שאת רוצה פרטים נוספים?"

עניתי, "זה לא חייב להיות ככה אמיליה, אם יש לך העדפה, אני אהיה בסדר בכל מקרה. אבל כנראה שארגיש בנוח יותר עם הגבר".

היא אמרה, "לא, זה בסדר גם אצלי. כידוע, אני אוהבת את הנשים …", היא עצרה לרגע. הבנתי את זה וחייכתי בחזרה. אבל היא המשיכה, "אבל אני גם אוהבת את הגברים."

עניתי, "טוב, כידוע, גם אני אוהבת את הנשים…". שנינו צחקנו.

אמיליה אמרה שנתנה לו עיסוי בעבר, "אלחנדרו הוא ככל הנראה בן גילי, בחור נחמד, את תאהבי אותו."

אמרתי, "בבקשה תהיי כנה איתי. למה הוא מצפה?"

היא ענתה, "הזדיינתי איתו, אבל זה הגיע אחרי כמה פגישות. אני חושבת שהוא ישמח אם תביאי לו ביד, או תמצצי לו, אם את מוכנה".

זה פחות או יותר מה שניחשתי. אמיליה כנראה שמה לב להיסוס שלי, "עדיין בסדר אם את רוצה לוותר ולקחת את האישה".

התלבטתי, אבל אמרתי, "לא, זה בסדר, רק רציתי לדעת מה מצופה ממני קודם".

אלחנדרו הגיע לפני הלקוחה של אמיליה, אז החלטנו שאני אקבל אותו כדי שהוא לא יתאכזב למקרה שהוא מצפה לראות אותה.

פגשתי אותו בשולחן העבודה, "היי אתה בטח אלחנדרו, אני מנאל. אני אהיה איתך היום."

הוא נראה טוב. נראה לי בערך מטר ו-80, גוף חטוב. כמו שאמיליה אמרה, ניחשתי שהיה בערך בן 35. הוא אמר, "היי מנאל, נחמד לפגוש אותך."

הוא הלך אחריי, הוא הכיר בבירור את המקום, כנראה טוב ממני. אמרתי לו שנהיה בחדר 4 והוא צריך להיכנס כשהוא מוכן. לא הייתי לחוצה, הוא היה רגיל ונראה כמו בחור נחמד.

אלחנדרו עלה על השולחן. סידרתי את המגבת שלו, שאלתי את השאלות הסטנדרטיות לגבי פציעות, כאבים. הוא אמר שאין לו בעיות, רק כאן כדי להירגע היום.

היתה לנו שיחת חולין, אבל לא יותר מדי. נראה שהוא מעדיף עיסוי שקט.. עברנו את כל הגב שלו, הוא היה בעירום מלא, כולל עיסוי של הישבן. הוא אמר בכמה הזדמנויות שזה טוב ושהוא נהנה מהעיסוי.

טפטפתי שמן על החזה והבטן שלו, ועל הרגליים שלו. לפני שהספקתי להתחיל לשפשף אותו, הוא העביר את ידו לגב התחתון, מתחת לחולצה שלי, וליטף אותי קלות. הסתכלתי עליו, ראיתי אותו מחייך. התחלתי לעסות את החזה והבטן שלו, ובינתיים היד שלו כיסתה שטח נוסף, נעה מהגב התחתון לתחת שלי, מלטף אותי בעדינות.

המשכתי לעסות את החזה שלו, אבל הידיים שלי עברו גם הם לבטן התחתונה שלי, מתחת לחולצה.

"אולי תורידי את זה? יהיה לך יותר נוח"

"בשמחה", אמרתי בחיוך והורדתי את החולצה, נשארתי רק עם חזייה ומכנסיים, והוא המשיך ללטף אותי בבטן.

"וואו! איזה ציצי", הוא פער עינייים.

הוא היה במצב טוב בסך הכל, ברור שהוא הסתדר. עברתי לאורך השולחן כדי לעסות את רגליו, והוא ליטף לי את המותניים. לאחר שמרחתי שמן בשתי רגליו, עברתי לקצה השולחן כדי לעבוד על השוקיים. לאחר מכן עברתי לצד השני של השולחן כדי להתחיל על ירכו השמאלית. הפעם זו הייתה יד שמאל שהתחילה לגעת בי. הוא ליטף בעדינות את הלחי שלי.

אמרתי, "איך אתה אוהב את העיסוי עד עכשיו?" הוא ענה מצוין, והמשכתי, "אמיליה אמרה לי שאתה לקוח קבוע ושאני אתייחס אליך טוב. אז אני אשמח לפנק אותך".

באותו זמן שאמרתי זאת, עליתי מאוד גבוה במעלה הירך הפנימית שלו, עם נגיעה קלה בביצים שלו מתחת למגבת.

"אני מצוין, תודה. טוב לדעת שאמיליה דיברה איתך.", הוא אמר והסיר את המגבת מעל הזין שלו.

הוא כבר היה עם זקפה. עדיין לא מלאה, אבל בדרך לשם. הוא היה באורך ממוצע בערך, אבל עבה. ידעתי מה הוא רוצה, אז לא בזבזתי זמן והושטתי יד לתפוס את הזין שלו.

אמרתי, "אמיליה אמרה לי שאתה בחור נחמד והייתי רוצה לרצות אותך."

הפסקתי ללטף אותו לרגע, והורדתי את החזיה. אמרתי, "לא רוצה להתלכלך משמן, מקווה שלא אכפת לך."

הוא התרומם מספיק מהשולחן כך ששתי הידיים שלו תפסו את השדיים שלי. הוא עשה כמה לחיצות ואז נשכב.

"הרבה זמן לא ראיתי זוג שדיים כאלה גדולים ויפים ומוצקים, ועוד אמיתיים", הוא אמר.

התקרבתי אליו קצת יותר כדי שיוכל לקחת הציצי שלי לפה שלו. כשהוא התחיל למצוץ, לקחתי את הזין שלו בחזרה בידי והושטתי יד לעסות את הביצים שלו. הוא גנח מעט, אבל עדיין מצץ את הציצים שלי.

לבסוף משך את ראשו לאחור ונשכב לאחור. הוא היה מרוכז כולו עכשיו בעונג שהענקתי לזין שלו.

הסתכלתי עליו וחייכתי ואז התקרבתי יותר לרגליים שלו והתכופפתי כדי להניח את לשוני על קצה הזין שלו בזמן שהחזקתי את הזין ביד שלי והמשכתי לשפשף. כשליקקתי את ראש הזין שלו, הסתכלתי על אלחנדרו, שהביט בי גם בחיוך.

"את אוהבת למצוץ, הא? זונה", הוא אמר.

אני אוהבת שמדברים אליי מלוכלך, אבל הפעם היה בזה גם משהו אמיתי. באמת קיבלתי כסף בשביל למצוץ לו. האמת שזה חירמן אותי אפילו יותר, אז חייכתי לרגע לאחור בזמן שליקקתי אותו ואז הכנסתי אותו עמוק לתוך פי. הוא התמתח וגנח באותו זמן. הוא צדק, אני אוהבת וגם יודעת למצוץ, ונראה שהוא נהנה מזה.

"אתה בסדר אלחנדרו, רוצה שאפסיק?", אמרתי בפה חצי מלא בזין שלו.

הוא צחק, "לא, אני חושב שזה …"

לפני שהמשיך, צללתי בחזרה לזין שלו, והכנסתי כמעט את כולו לפה. אם הוא לא היה כל כך עבה, כנראה הייתי יכולה לקחת את כולו. בזמן הזה הוא מישש לי את התחת, וניסה להכניס יד מתחת למכנס הקצר.

כבר החלטתי שהוא הולך לקבל מציצה כשאמיליה נתנה לי את הבחירה אם לעסות את הלקוחות הגברים או הנשים. כשאמרה שהוא רגיל ושזיינה אותו, הייתי בטוחה. אבל לא הייתי בטוחה שרציתי לזיין אותו. אולי אני צריכה להתרגל לרעיון, אולי בפגישה עתידית.

בכל אופן, זה לא מנע ממני לפתוח כפתור במכנס ולתת להם ליפול ולהשאר רק עם חוטיני, כדי שהוא יוכל לתפוס את התחת שלי בזמן שמוצצתי את הזין שלו. נתתי לו ללטף את הכוס שלי מעל התחתון. אין ספק שהוא יכול היה להרגיש שאני רטובה, אבל רציתי להגמיר אותו עם הפה שלי.

"איזה יפים הציצים שלך כשהם זזים ככה כשאת מוצצת לי כמו כלבה"

הוא היה קרוב. הוא אהב את זה כשמצצתי את הביצים שלו תוך כדי שאני מלטפת לו את הזין, אבל זה היה הגרון העמוק שבאמת הדליק אותו.

הוא אמר, "אני הולך לגמור…"

המשכתי למצוץ אותו ואז הרגשתי את הפיצוץ הראשון לפה, בזמן שהוא תופס לי בכוס. הוא גנח במהלך האורגזמה שלו, וזה הרגיש כאילו היה לו עומס גדול. הוא המשיך להשפריץ לתוך הפה שלי כמה פעמים אבל עדיין לא בלעתי את זה. קודם הרמתי את הראש והראיתי לו את הפה הפתוח שלי מלא בשפיך חם ולבן, ורק אז בלעתי.

הוא אמר, "אלוהים אדירים, זה היה נהדר". היה לו עוד קצת זרע בקצה הזין שלו, אז הבאתי אותו בחזרה לפה ומצצתי בעדינות את השאר. הזין שלו התחיל להירגע, למרות שהוא גנח קלות כשמצצתי אותו בקלילות וניקיתי אותו עם הלשון. ללא ספק, הוא היה רגיש אחרי האורגזמה שלו, אך כמובן שהוא לא התנגד לפעולות הנקיון שלי. הוא לא היה צריך עוד מגבונים אחרי שניקיתי אותו ביסודיות כזו.

אלחנדרו קם לבסוף מהשולחן ושנינו התלבשנו. הייתי מוכנה קצת לפניו, אז גם התחלתי לאסוף מגבות ולסדר קצת.

אלחנדרו גם הוציא את הארנק והגיש לי כמה שטרות של 20 יורו מקופלים. לא הייתי בטוחה בכמות המדויקת.

אמרתי, "אה, אתה לא צריך לעשות את זה. אמיליה אמרה לי שאתה לקוח קבוע."

הוא הביט בי קצת מוזר ואז אמר, "טוב, אני בדרך כלל נותן טיפ. נהנתי מאוד מהפגישה שלנו."

אמרתי, "גם אני נהנתי. נהדר לפגוש אותך."

לא התנגדתי הפעם כשהוא העביר את המזומנים, שהתבררו כ-120 יורו. הובלתי אותו החוצה למקום בו הייתה אמיליה בדלפק.

אלחנדרו אמר לה, "אני אוהב את המעסה החדשה שלך"

אמיליה נתנה תגובה טובה, "גם אנחנו אוהבים אותה. שמחים שנהנית מהפגישה שלך. מוכן להזמין פגישה נוספת או שאתה רוצה להתקשר כשאתה מוכן?"

הוא ענה, "תני לי את אותו הזמן בעוד שבועיים אם פתוח."

אמיליה אמרה, "מנאל לא תהיה אז, זה בסדר אם אני אשרת אותך?"

הוא חייך ואמר, "אני אצטרך למצוא דרך לבוא לעיתים קרובות יותר כדי שאוכל לראות את שתיכן."

התפעלתי מהתשובה המושלמת. אחרי שעזב, אמיליה ביררה אם נהנתי בפגישה.

חייכתי בערמומיות, הפתעתי את עצמי שהסמקתי מעט, "אני חושבת שנהניתי מהמציצה כמעט כמו שהוא נהנה. כמעט נתתי לו את הטיפ שלי בחזרה".

היא צחקה בהתחלה בקול רם, ואז אמרה, "תהיתי מתי את תרחיבי את הגבולות שלך. זה קרה מהר, אבל תזכרי, זה תמיד תלוי רק בך. אל תרגישי שאנחנו בלחץ על זה."

עניתי, "ברור לי. בכל מקרה הייתי חרמנית, ולא נראה שהיה לו אכפת."

הייתה בינינו הבנה מלאה והרגשתי מאוד בנוח עם הכל. כשחשבתי על הטיפ שקיבלתי, חשבתי שאין דרך להימנע מהמציאות שמדובר בסקס בשביל כסף, למרות שלא עשיתי את זה בשביל הכסף. טיעונים סמנטיים קטנים, אבל איכשהו, ניסיתי לתרץ את התנהגותי הזנותית. הדבר היחיד שידעתי בוודאות הוא שאני אדם אחר בדרך כלל, ושבארץ אני לא עושה דברים כאלה. אני יודעת שכל מי שקורא את זה יכול לחשוב שאני זונה, אבל אני שמה זין, תרתי משמע. אני עושה מה שטוב לי.

אמיליה חזרה לשולחן ושאלה אותי אם אני רוצה לקוח אחר ומתי, או אם אני רוצה הפסקה לזמן מה, נותנת לי את האופציה.

היה אמור להכנס לקוח שזו הפעם הראשונה שלו בעוד כ-30 דקות. היא שאלה אותי אם אני רוצה, לא היה לה עוד מידע לשתף. היא אפילו הציעה לתת לי להסתכל עליו ואז להחליט אבל אמרתי לה שהיא חמודה מידי ואמרתי שאני לא צריכה לראות אותו, ושאין לי בעיה לטפל בו.

בערך אז קרלוס יצא עם בקבוק יין. לא בדיוק מה שהיה לנו במסעדה כשפגשתי אותם לראשונה, אבל תערובת קברנה נחמדה. הוא עדיין לא פתח את זה אבל הציע. כשהתבוננתי בשעון לתזמון, חשבתי שכוס יין תהיה מושלמת. היין היה טעים מאוד, בול בזמן, והייתי מאוד רגועה כשכריס נכנס.

קרלוס בירך אותו תחילה, "אתה בטח כריס. ברוך הבא."

כריס היה צעיר מאוד, אני מניחה שבערך בן 20. גבוה, רזה, למען האמת, קצת חנון, למרות שהוא נראה דיי טוב. הוא עשה את הרושם של האקדמאי הקלאסי ולא של אתלט.

כריס נראה קצת עצבני, ואמר רק "היי" מעט בביישנות. קרלוס שאל אותו כיצד הוא גילה את המקום. כריס אמר שהוא ראה את המקום בזמן נסיעה כמה פעמים, אך לא חשב לקבוע פגישה לפני שחבר המליץ לו.

קרלוס שמח לשמוע על כך, "ובכן, אנחנו אוהבים המלצות כאלה, כך שאם תודיע לי את שמו, אנו ניתן לו הנחה על ההפניה. תחשוב על זה. אנחנו יודעים שלא כולם אוהבים להסגיר שמות".

כריס ענה בעצבנות, "תודה, אולי אני צריך לשאול אותו אם זה בסדר. האם אוכל להגיד לך בפעם הבאה?"

קרלוס אמר לו שזה יהיה בסדר גמור, סיפר לו על המחירים והמליץ על הפגישה בת שעה. הוא גם לקח אותו לסיור, כשהוא מראה את חדר העיסוי, המקלחות, הארון ואזורי הספא. הם חזרו אחרי כמה דקות וכריס אמר שהוא רוצה את העיסוי בן ה60 הדקות.

קרלוס סימן לעברי, "זו מנאל, היא תטפל בך היום."

הושטתי את ידי, "נעים לפגוש אותך כריס, ברוך הבא.", היה נחמד לדבר אנגלית סופסוף. האנגלית שלי הרבה יותר טובה מהספרדית שלי.

לחצנו ידיים. אפשר לומר שהוא הרגיש לי דיי לחוץ, אבל בצורה חמודה.

"בוא איתי", אמרתי לו.

הוא הלך אחריי לחדר וחזרתי על כמה מהדברים שקרלוס אמר אבל פשוט רציתי לגרום לו להרגיש בנוח.

אמרתי, "אני אתן לך כמה דקות. קדימה, תתפשט. אתה יכול להתקלח כאן, וכשתהיה מוכן אתה יכול לשכב על השולחן עם הפנים כלפי מטה ולכסות את עצמך במגבת ואני תכף אחזור. יש לך שאלות? "

הוא אמר, "מה אנשים לובשים בדרך כלל לעיסוי? סליחה, אני דיי חדש בזה."

הרגעתי, "אין בעיה. תירגע. זה לגמרי תלוי בך. רוב הלקוחות עירומים לגמרי. אני אשאיר אותך מכוסה במגבת רוב הזמן. אם אתה רוצה ללבוש את התחתונים שלך, זה גם בסדר, אבל אולי הם יתלכלו קצת בשמן. כמו שאמרתי, רוב הלקוחות מעדיפים עירום, אבל אתה הבוס, אוקיי? "

חייכתי כדי לגרום לו להרגיש בנוח. נראה היה שהוא מתחיל להרגיש בנוח יותר איתי, חייך בחזרה ואמר "תודה על ההסבר".

עניתי, "אל תדאג, אני אטפל בך טוב. אתה תרגיש נהדר כשנגמור."

כשחזרתי, כריס שכב בצייתנות על השולחן. הוא כיסה את עצמו במגבת גדולה שהשאירה רק את קרסוליו ורגליו חשופים, כמו גם את ראשו כמובן.

חזרתי, הנחתי את ידי על כתפיו מעל המגבת, "הכל בסדר? צריך התאמה בטמפרטורת החדר?"

הוא ענה, "אני בטוב, הכל בסדר."

כדי להקל על הדברים השארתי את המגבת כמו שהיא והתחלתי ללחוץ את כפות ידי על גבו.

אמרתי, "כריס, בכל עת, וודא שאתה אומר לי אם אני לוחצת חזק מדי, או אם אתה רוצה שיהיה חזק יותר. תן לי לדעת אם אני מכאיבה לך בכל דרך שהיא. לא צריך להיות כאב בשום זמן"

הוא אמר, "בסדר, תודה."

המשכתי, "יש לך פציעות כואבות, כל דבר שעלי לדעת עליו?"

כריס השיב, "אין דבר כזה."

אז התחלתי את העיסוי כסטנדרט, קיפלתי את המגבת למותניו כדי לחשוף את גבו. מרחתי את השמן והתחלתי לשפשף אותו, בדקתי לפעמים לוודא שהוא טוב עם הלחץ.

בהחלט ייתכן שזה היה העיסוי הראשון שלו, כי לכל אחת מהשאלות שלי לגבי הטכניקה שבה נעשה שימוש, התשובה שלו הייתה 'מה שאת ממליצה'.

הוא עדיין הרגיש מעט מתוח, או לפחות לא רגוע לחלוטין, אז ניסיתי לדבר איתו כדי לגרום לו להשתחרר. גיליתי שהוא קנדי במקור שגר כאן, בן 21.

"הו אלוהים, כמעט חצי מגילי!" אמרתי, והבנתי שהוא מתחיל להרגע כשהוא התחיל לצחוק. זה בהחלט היה קצת מוזר לעסות מישהו צעיר כל כך.

התחלנו לנהל שיחה טובה יותר עכשיו כשהקרח נשבר. גיליתי שהוא לומד כאן במסגרת תכנית של חילופי סטודנטים. הוא למד מדעי המחשב, מקצוע פופולרי ומשתלם.

הוא התרשם מהרקע המדעי שלי. דנו גם באינטראקציות שלי עם כמה חברות היי-טק ידועות. הוא תהה מדוע אני עובדת כאן. נתתי תגובה אמיתי למדי, שאני עוזרת לבעלי הבית בזמן שחסר להם כוח אדם, ושאהבתי אינטראקציה עם אנשים ושבעצם פשוט אהבתי לתת עיסויים.

ההרגשה שלי לגבריו התבררה כנכונה. טיפוס אקדמי, קצת ביישן, קצת חנון. אבל החנוניות היתה בעיקר בחירת בגדים וסגנון שיער. גיליתי שהוא שיחק הוקי בקנדה אבל לפי הודאתו שלו, לא היה ממש טוב בזה.

"כריס, עכשיו זה הזמן בו הייתי מעסה את הישבן שלך. אבל לא רציתי להפתיע אותך ולגרום לך להתקף לב."

הוא צחק, "נו, תודה על האזהרה. האם זה חלק רגיל בעיסוי?"

עניתי שכן והוא אמר "בסדר".

עכשיו מי יודע מה הוא שמע מ"חברו" שהפנה אותו, אם היה בכלל חבר. היה לי הרושם שהוא היה צעיר נחמד, כנראה חסר ניסיון.

לפחות נודע לי שהוא לקח את עצתי והחליט להיות עירום.

התחלתי עם הגב שלו קודם, ודיי מהר עברתי לתחת שלו. הרגשתי שהוא לחוץ אבל הוא נרגע שוב כשחזרנו לשיחה.

לא חלקנו מידע אישי עמוק, אבל השיחה גם לא היתה מאוד שטחית. התברר שהוריו גרושים, והוא גר עם שותף. התברר לי שלא הייתה לו חברה, אבל הוא יצא עם קצת בנות.

אמרתי, "אני לא מופתעת כריס, אתה נראה קצת ביישן, אבל זה מאוד נורמלי".

הוא ענה, "אני מניח שזה נכון. הייתי בכמה דייטים, אבל היה לי קשה לשמור על קשר ארוך טווח".

נדמה היה שלא אכפת לו לדבר על הנסיון שלו עם בנות, אבל לא הבנתי את החלק האחרון וביררתי "לא בטוחה למה התכוונת?"

הוא ענה ב"קצת מביך לדבר על זה."

"אל תדאג, אנחנו לא חייבים. אני נהנת מהשיחה שלנו, אבל אנחנו לא צריכים לדבר על שום דבר שגורם לך לאי נוחות", אמרתי את מה שחשבתי שיגרום לו להפתח.

היתה קצת שתיקה מביכה, לפני שהוא אמר, "אני פשוט קצת לחוץ מהנושא הזה, אבל אולי אני יכול לומר שעד שאנחנו יוצאים כבר זמן מה והדברים מובילים ל …"

הוא השאיר את מילה הזו תלויה אז אמרתי, "אתה מדבר על סקס?"

"כן."

"אוקיי, אני מבינה. אל תדאג, אנחנו לא צריכים לדבר על זה. אני מכבדת את פרטיותך, במיוחד כשאני עומדת עם בחור צעיר ועירום מולי."

הוא צחק שוב, "דווקא קל לדבר איתך, אבל כמובן שזה נושא מביך."

שיניתי קצת את הנושא ואמרתי, "בסדר, הגיע הזמן להתהפך."

הרמתי את המגבת כדי לכבד את הפרטיות שלו כשהוא התהפך לשכב על גבו. ברגע שהנחתי את המגבת כדי לכסות אותו, הייתה לי הפתעה ולא הפתעה. כנהוג, היתה לו קצת זקפה, וראיתי שהזין שלו היה גדול בצורה יוצאת דופן.

לא עבר הרבה זמן עד שהוא נפתח בפניי.

"היו כמה בחורות שיצאתי איתן במשך זמן מה והן רצו שיקרה יותר."

אמרתי, "בסדר, אני חושבת שאני מבינה למה אתה מתכוון. נשמע טוב עד עכשיו. אז מה הבעיה?"

הוא אמר, "הציוד שלי מפחיד אותן."

סוף סוף הבנתי שהוא מתכוון שגודל הזין שלו גדול מדי.

"אה, אני מבינה. אתה מתכוון לגודל"

"כן."

"תראה, האמת שכן יצא לי לראות כשהתהפכת, ויש לך באמת גדול, אבל זו לא אמורה להיות בעיה. כנראה שהבחורות שיצאת איתן גם היו חסרות ניסיון. מנסיון שלי, עם קצת זמן וקצת תרגול, אני חושבת שבסופו של דבר כל זוג יכול להתגבר על כל מיני בעיות, כולל זו."

"טוב, אני מקווה שכן. אבל זה היה מתסכל עד כה."

אמרתי, "אני חושבת שרוב הבחורים בגילך מגלים שסקס לפעמים קצת מתסכל. תן לזה זמן, אני בטוחה שזה יסתדר. אני חושבת שגברים בדרך כלל ממוקדים יותר מדי בגודל. אף אישה לא מתכוונת לבחור בן זוג על הבסיס הזה. רוב הגברים היו מקנאים ב"בעיה" שלך. אני בטוחה שזו לא הפעם הראשונה ששמעת את זה. יש לך זין יפהפה"

הוא אמר, "כן, שמעתי את זה כל הזמן. אני יודע את זה."

המשכתי, "עצה נוספת שאני יכולה לתת לך זה שאולי אם אתה מתוסכל, אתה צריך לשקול לצאת עם בנות יותר מבוגרות ממך".

עבדתי עכשיו על השוקיים. הסתכלתי אליו בשולחן, נראה מבולבל.

אמרתי, "אני לא מתכוונת לגילי בהכרח. אבל אני מניחה שאם תצא עם בנות בסוף שנות העשרים או תחילת השלושים, אני חושבת שתגלה שיש להם ניסיון ורצון … להתמודד עם מישהו כמוך. הבנות בגילך בסופו של דבר יגיעו לשם, אבל בהתחלה פשוט קשה להן. אתה אומר מפוחדות, אבל אולי יותר נכון להגיד שהן מאוימות קצת".

כריס אמר, "תודה על העצה שלך, אבל זה לא כאילו היו לי הרבה הזדמנויות לצאת עם בנות מבוגרות יותר."

צחקקתי, "נקודה טובה. סליחה, אני לא מתכוונת להקטין את התסכול שלך."

הוא אמר, "זה בסדר, ברור לי שלא. זה לא נושא שעולה בשיחה רגילה, ובמיוחד לא עם אישה. אני מעריך שהיית פתוחה לדבר איתי על זה".

האמת שקצת היה לי קשה להסיר את העיניים שלי מהזין שלו, ועשיתי מאמץ.

כדי לשנות את הנושא שוב, כשעבדתי על ירכיו, שאלתי, "אתה בסדר עם העיסוי?"

הוא אמר, "כן, זה נהדר."

אמרתי, "חשבתי שהרגעתי אותך מאוד, אבל נראה שהתסכול שלך בנושא הזה לא קטן. תירגע."

התקדמתי גבוה למדי במעלה הירך שלו והושטתי יד מתחת למגבת. כשהגעתי לרגלו השנייה, התבוננתי בביצים שלו. אני רק אומר שהם גם היו גדולים. מאוד.

חזרתי לקצה השולחן כדי לעמוד ליד ראשו. התחלתי למרוח את הרקות שלו באצבעותיי … "תירגע".

הוא עצם את עיניו ויכולתי להרגיש שהוא משחרר את המתחים שלו. "זהו. זה טוב. תירגע. זה יותר טוב."

"תודה."

עניתי, "העונג כולו שלי. כיף לי להכיר אותך, אני נהנית מהשיחה שלנו. סליחה שזה הלך למקום שיצר בך מתח".

עדיין עמדתי ליד הראש שלו, התחלתי שוב לשפשף את החזה שלו, לחצתי קצת יותר חזק מבעבר בכפות ידיי. שפכתי עוד קצת שמן על החזה והבטן שלו.

בזמן שהוא היה יותר רגוע עכשיו, היה לפחות חלק אחד שלא היה. הזין שלו עכשיו היה מתוח כמעט לגמרי.

כשהתכופפתי לשפשף את השמן על בטנו, החזה שלי נגע לו במצח. כשהרמתי אותו, הוא פקח את עיניו והביט בי.

"סליחה", הוא אמר.

"לפעמים זה קורה במהלך עיסוי. אל תדאג."

עברתי לקצה השולחן בצד ימין שלו, וראיתי שהזין שלו מותח את המגבת.

אמרתי, "כריס, זו תגובה רגילה במהלך עיסוי. זה לא תמיד קורה, אבל לפעמים זה קורה. אנחנו מתרגלים לזה."

בדיוק אז משכתי את המגבת. היה לו זין גדול בכל קנה מידה. גם ארוך וגם עבה.

"כריס, אני יכולה לומר לך בוודאות ש 99% מהגברים היו שמחים להיות בעמדתך. ואתה תהיה להיט גדול עם הנשים כשתמצא את הנשים הנכונות."

הוא חייך, אולי קצת גאה בעצמו. סוג של כמו להשוויץ קצת בלי התגובה של הבנות שהוא היה איתן בעבר.

לקחתי קצת שמן וטפטפתי על הזין שלו. הסתכלתי עליו, כשנגעתי בו ביד, "בסדר אם נמשיך?"

הוא הינהן בראשו, "זה יהיה נהדר."

שפשפתי כמה פעמים. הוא היה כבד בידי, עבה מאוד עכשיו וקשה.

הוא גנח מעט כשהבאתי לו ביד, "זה מרגיש טוב?"

הוא גנח שוב, אבל כמובן שכבר ידעתי את התשובה לשאלתי. איך זה לא יכול להרגיש טוב?

החלטתי להיות שובבה כשהסרתי את ידי ואמרתי, "אני לא רוצה לקבל כתם של שמן על החולצה שלי".

הוא בהה בעיניים פקוחות כשהרמתי את החולצה. החזייה לחצה לי על השדיים, והחלטתי להסיר גם אותה מיידית. הפטמות שלי כבר היו קשות בעצמן.

המשכתי לשפשף יותר בקצב, תוהה אם הוא יחזיק עוד הרבה זמן לפני שיגמור.

לא החלטתי לתת לו מציצה עד לאותו רגע, אלא התכופפתי לנשק את קצה הזין שלו בזמן שהסתכלתי עליו. עדיין היה לי את המוט הילוכים שלו ביד, אבל כן נתתי לראש כמה לקים ונשיקות.

אמרתי, "אני מניחה שזה לא קל לחברות שלך …"

הרחבתי את גרוני כשהכנסתי אותו לפה. כנראה שהעובי ולא האורך גרם לבנות לרוב הבעיות. לקחתי אולי 3 סנטימטרים בפה לפני שנסוגתי. נראה כי כריס לא האמין שזה קורה.

לקחתי נשימה והכנסתי אותו שוב לפה. הפעם הצלחתי להיכנס בערך 5 ס"מ לפני שהגעתי לתחושה של רפלקס הקאה. הרגשתי שהוא סוחט את שדיי. הסתכלתי אליו שוב כשהזין שלו עמוק בפה, התרוממתי וחייכתי.

שאלתי, "איך זה?"

שוב שאלה מטופשת, אך מעניינת, "לא היתה לי מישהי שיכולה לקחת אותי בפה כל כך עמוק. ראיתי את זה בפורנו, אבל מעולם לא חשבתי שזה יכול לקרות לי."

אמרתי, "אתה ממש גדול. אני לא יכולה לקחת את כולך אבל תן לי לנסות קצת יותר."

זה תמיד ככה בשבילי עם בחורים עם זין גדול. אם אני מנסה לקחת יותר מדי, מוקדם מדי, אני מקבלת רפלקס הקאה. חלק נדלקים מזה אם זה קורה. אבל אם אני מקפידה להימנע מכך, בדרך כלל אני מסוגלת לקחת קצת יותר כל פעם. הבעיה כאן הייתה לא רק שהוא היה ארוך, אלא גם שמן.

הנחתי את פי שוב עליו, כריס מלטף את שדיי. הלכתי לאט, עצרתי למצוץ אותו בעומקים שונים. אבל לבסוף התאמצתי להכניס אותו עמוק ככל האפשר. יכולתי להרגיש את ראשו בחלק האחורי של גרוני, ניסיתי להרגיע את רפלקס ההקאה שלי על ידי הפסקה, ואז לקחת קצת יותר, קצת יותר.

קשה לומר כמה ממנו יכולתי לקחת בתוך פי, אבל זה היה הרבה. לא בטוחה אם אפשר היה עוד, אבל זה כל מה שיכולתי להסתדר באותו יום. לא ממש הצלחתי למצוץ אותו כל כך עמוק, אבל התרוממתי מעט ואז הצלחתי לעשות מציצה קצת יותר חזקה, וגם העברתי עליו לק תוך כדי.

ידעתי שאני יכולה לגרום לו לגמור בכל רגע, אבל זה היה גם מעניין וממש מגרה עבורי. הרגשתי כבר דיי רטובה בעצמי.

אמרתי, "מתישהו, תהיה לך חברה שמוכנה להתאמן קצת כשהיא נותנת לך מציצה, והיא בטח תשתפר ותשתפר בזה. אתה רק צריך למצוא את הבחורה הנכונה, אז אתה צריך להיות איתה מספיק זמן ביחד שיהיה לה זמן להתרגל אליך. "

הוא התבונן בריכוז כשלקקתי את הראש קצת יותר. הוא התחיל לחייך חיוך רחב. לקחתי אותו כמה סנטימטרים בפה תוך יניקה וליטפתי אותו עם היד.

אז התרוממתי בפתאומיות ואמרתי, "אוקיי, החלק הבא של הייעוץ."

לקחתי את ידו והבאתי אותה לכוס שלי, נתתי לו להרגיש אותי דרך המכנסיים הקצרים שלי.

"אני מניחה שהבעיה הבאה שלך הייתה שהחברות שלך או שלא רצו לקיים יחסי מין או לא אהבו את זה. האם אני צודקת?"

הוא משך בכתפיו והינהן כן.

החלקתי את מכנסי המכנסיים והתחתונים למטה ואז נתתי לו להרגיש אותי. אמרתי, "תרגיש כמה הכוס שלי רטוב. זה קורה לי בקלות, אבל לא לכולם."

כבר טפטפתי מרוב רטיבות.

המשכתי, "קדימה, תחליק את האצבע פנימה."

פיסקתי קצת רגליים, והוא החליק את האצבע לתוכי והרגיש את הרטיבות שלי. גנחתי קצת ואמרתי לו בזמן שהוא משחק לי בכוס, "אף פעם אסור לנסות לקיים יחסי מין עם מישהו גדול כמוך בלי שהאישה תהיה רטובה כל כך. הכי טוב אם זה טבעי ככה כמו שאני רטובה, אבל אם זה לא קורה, תמיד תוכלו להשתמש בחומר סיכה טוב", והוספתי, "תשחק עם האצבע שלך קצת, תזיז אותה במעגלים, תרגיש אותי מבפנים", הוא ציית ואני גנחתי.

ליקקתי שוב את ראש הזין שלו ואז אמרתי, "אז אני מניחה שהטעות הבאה היא שאתה עולה למעלה ואתם עושים את זה במיסיונרית"

עכשיו, כשהייתי ערומה לגמרי, טיפסתי על השולחן ואמרתי, "רעיון טוב בהרבה הוא אם תיתן לה לעלות ככה"

היה לו כל כך גדול שהייתי צריכה להתרומם מספיק גבוה על על השולחן כדי שאוכל למקם את הזין שלו בחור של הכוס שלי. שתי כפות הרגליים שלי היו על השולחן וישבתי עליו בתנוחת כריעה.

אמרתי, "זה קצת כמו מתיחות לפני אימון או אירוע אתלטי. שרירי הכוס שלי יתמתחו, אבל בהתחלה זה יכול להיות קצת כואב. כשאני למעלה אני יכולה לשלוט בכמה מהזין שלך נכנס אליי, בהתחלה לאט, בעדינות".

כריס תפס לי את השדיים בשתי הידיים, ואני החלקתי רק את הראש פנימה … לאט לאט … ואז התרוממתי.

אמרתי, "בסדר אם אמשיך?" אבל כמובן, כבר ידעתי את התשובה כשהוא הנהן, "זה ממש מדליק אותי כשאתה מעסה לי את השדיים ככה, כריס".

חייכתי, אבל אמרתי, "לא קשה מדי, תהיה עדין. תנסה להבין מה היא אוהבת. תעזור לתמוך בי עכשיו, תניח את הידיים על התחת שלי כדי לעזור לי."

הוא הקשיב והלך לפי ההוראות שלי כשלחצתי אותו פנימה, הפעם קצת יותר עמוק, שוב לאט. בלי להתרומם, התיישבתי עליו עוד קצת.

השתחררתי בלי הרבה מאמץ אבל התרוממתי שוב. לא עד הסוף, אבל די בכך שרק הראש עדיין היה בפנים.

ירדתי שוב למטה והפעם לקחתי אותו בערך באמצע הדרך. ואז התרוממתי שוב. עשיתי כמה פעימות בעומק הזה שבתוכי בערך באמצע הדרך, איפה שרוב הבחורים היו מגיעים. זה כבר היה מענג, עצמתי עיניים וגנחתי. יכולתי לומר שהוא חושב שאולי זה כל מה שיכולתי לקחת. אבל באמת עכשיו אחרי הכניסה האיטית והמשיכות המרובות, הייתי מוכנה יותר אליו והמשכתי שוב למטה, והכנסתי עוד יותר עמוק.

עצרתי אותו עמוק עכשיו, הזזתי את רגלי כך ששתי הברכיים היו עכשיו על השולחן.

הוא עצם את עיניו מוקדם יותר, אבל כשהתעכבתי עכשיו הוא הרים את מבטו אלי. חייכתי בפירוש והבאתי את ידיו לשדיי שוב.

אמרתי, "הכנסת למישהי עמוק כל כך עד היום?"

הוא הניד בראשו לא, ואמר, "לא. מעולם. תהיתי אם אקבל את ההזדמנות הזו."

ידעתי את כל זה בתוכי כשהתיישבתי עמוק על הזין הגדול שלו. אני כמובן נהנתי מאוד זה, אבל הרגשתי אחריות מסוימת בגלל הניסיון המוגבל שלו. רציתי שזה יהיה גם נחמד בשבילו, אבל חשבתי שגם ההוראה קצת נחוצה.

בדיוק ישבתי עליו בשלווה אבל יכולתי להרגיש את הזין הקשיח הגדול שלו בתוכי עמוק. אבל לפני התרוממות נוספת, סחטתי יחד את שרירי הכוס בכמה קטנות, סוחטת, נרגעת, לוחצת, נרגעת.

אמרתי, "אתה יכול להרגיש את זה?"

עיניו היו פקוחות יותר כשהוא הינהן כן, אמרתי, "בסדר, תרגיש את זה עכשיו."

ברגע התחלתי לעשות כמה קפיצות למעלה ולמטה. זה הרגיש כל כך טוב שיצאה ממני צווחה לא רצונית, והוא גם התחיל לגנוח. קיוויתי שלא שומעים אותנו אבל היה לי קשה להפסיק. הרבה זמן לא הרגשתי זין כל כך גדול בתוכי. דהרתי עליו מהר עכשיו, שמעתי את צליל החבטה שיצא עם כל קפיצה, והרגשתי שאני קרובה לגמור.

"יא בן שרמוטה! אתה קורע לי את המנוש!", יצא לי מהפה בלי שהתכוונתי תוך כדי רכיבה.

"מה?", הוא ענה לי מופתע באנגלית.

"לא, כלום, זה פשוט כל כך טוב שיצא לי משהו בערבית".

עדיין לא רציתי שהוא יגמור אבל ידעתי שזה תמיד אפשרי. הוא לקח את הציצי שלי לפה שלו והתחיל לנשק ולמצוץ, רכבתי עליו עוד כמה פעמים לפני שהתרוממתי לגמרי. טיפסתי מהשולחן, אז התכופפתי למצוץ לו לפני שסימנתי לו לקום מהשולחן.

אמרתי, "אוקיי, אנחנו הולכים להחליף תפקידים עכשיו"

זה לא היה הזמן הכי מתאים לנסות הרבה תנוחות, אבל ידעתי שהוא ככל הנראה ניסה ולא הצליח בניסיון קודם בתנוחה המיסיונרית. אז נשכבתי על השולחן, פתחתי רגליים הכי טוב שאני יכולה, קיפלתי את הברכיים ומשכתי אותו למעלה.

לפני שנתתי לו להיכנס אלי, אמרתי, "זוכר איך כשהייתי למעלה, שירדתי עליך לאט לאט, עצרתי, שלפתי … אתה עושה את זה גם עכשיו."

כשראש הזין שלו נגע בכוס שלי, אמרתי "לאט לאט ופשוט קצת…"

הוא עקב אחר ההדרכה והחליק מעט פנימה. עכשיו נאמר את האמת, הייתי מספיק רטובה ומשוחררת שלא הייתי זקוקה לזה ורציתי אותו כבר בתוכי, כמה שיותר עמוק, אבל זה יגיע. נהנתי גם מלהיות המורה שלו לסקס.

הוא כמובן הבין ועשה מה שאמרתי. אז בכל פעם שהוא נכנס קצת יותר לעומק, הוא עשה את זה לאט, עצר, משך לאחור. לבסוף הוא חדר אלי עמוק. מאוד.

אמרתי, "תראה, אם תעקוב אחרי התהליך האיטי והעדין הזה, ואתה תקפיד לתת לה להנחות אותך, להשתחרר, ליהנות ממך,  סביר יותר להניח שהיא תרצה שתזיין אותה שוב ושוב".

ואז המשכתי, "זהו, אתה בפנים. עכשיו פשוט תזיין אותי, זה הזמן להנות"

הוא לא היה זקוק לעידוד נוסף כשהוא התחיל לתקוע אותי. הוא הגביר את הקצב ודפק אותי יותר ויותר חזק ככל שהוא הרגיש בטוח יותר.

"כן! חזק! תטחן אותי חזק! אל תרחם!", אמרתי בין גניחה אחת לשניה, והרגשתי שהוא מרחיב לי הכוס עם כל דפיקה.

הוא הלם בי יותר ויותר בכוח, ואני נהנתי בטירוף, גנחתי בקול, אפילו שידעתי שאולי שומעים אותי בחוץ. אין לי הרבה הזדמנויות עם זין כזה ענק, והרגשתי שאני מתקרבת לגמור. אבל אז הוא עצר לרגע. תפסתי לו את התחת ואמרתי "תמשיך! אל תעצור!", הוא המשיך לזיין אותי חזק תוך כדי שאני אומרת לו בין צווחה לצווחה, "תזכור, אההה…אההה… אלא אם כן הבחורה… אההה.. אומרת לך… אההה.. כן, חזק… שזה בסדר…, אף פעם… אההה… אל…. תגמור… בתוכה"

הוא הנהן ואמר בסדר, והמשיך לפרק לי את הצורה. הגודל שלו חיפה על הטכניקה, ואני הייתי באקסטזה, רועדת, הציצי שלי קפץ לו מול העיניים וקלטתי שהוא ממוקד בו.

"כן! בדיוק ככה! תעשה אותי לנצח!", תפסתי את התחת שלו ודחפתי אותו עוד יותר חזק פנימה. שמעתי כל הלימה והרגשתי את האורגזמה שלי מגיעה. לשמחתי הוא לא עצר ככה שזה אפשר לי לגמור חזק וארוך, בצעקות, כשאני כולי על רטט, כמעט לא נושמת.

מההבעת פנים שלו הרגשתי שגם הוא קרוב לגמור. האמת שהוא החזיק עוד כמה דקות, הרבה יותר ממה שציפיתי, עד שהוא יצא ממני, צעק "אני גומר!", וגמר לי על הבטן והציצי בכמה השפרצות חמות וגניחות קולניות. לא ידעתי אם הוא גמר ככה כי ככה הוא גומר כרגיל, או שפשוט הרבה זמן הוא לא זיין, אבל היה עליי המון שפיך לבן, חם וסמיך. לא שהיה איכפת לי. זה דווקא הרגיש לי נעים ומחרמן.

הוא הסתכל עליי אחר שסוף סוף סיים להשפיך עליי, למרות שעדיין יצא משם קצת. סימנתי לו לרדת מהשולחן, ירדתי אחריו, ומייד כרעתי על הברכיים ולקחתי את הזין שוב לפה שלי. הוא לא היה זקוף לגמרי, אבל הוא עדיין היה גדול. יכלתי לטעום את הזרע שלו על הלשון שלי ומצצתי לו בעדינות בזמן שהוא נרגע לו. הוא הניח לי יד על הראש וגנח טיפה.

הסתכלתי עליו מלמטה אחרי שהוא נרגע קצת, והחלטתי לעשות משהו שיטריף אותו. לקחתי עם האצבע שלי קצת שפיך מהפטמה שלי, והכנסתי לפה בזמן שהוא מסתכל עליי מלמעלה. השארתי את הפה פתוח כדי שהוא יוכל לראות את השפיך על הלשון שלי, ובלעתי.

אחר כך קמתי ושאלתי, "זאת היתה הפעם הראשונה שגמרת בזמן זיון?"

"כן, עד עכשיו גמרתי רק כשבנות הביאו לי ביד, וזה היה אדיר! תודה לך"

"חשבתי ככה. העונג היה כולו שלי, היית מעולה"

"אף פעם לא הייתי קרוב למציצה או לזיון עד היום. תמיד הבנות רצו להפסיק לפני שהגענו לשם"

"אז תזכור, תנסה להכיר בחורות מבוגרות יותר, תעשו את זה לאט, תן להן להנות, שתמיד יהיה איתך נוזל סיכה, והכי חשוב – תן להן לשלוט בקצב. יאללה, בוא נתלבש, זה לקח קצת יותר זמן ממה שציפיתי. רק אם אתה יכול לנקות אותי לפני עם המגבונים, זה יהיה נחמד". הציצי שלי עדיין היה מרוח בשפיך, וגם קצת בבטן.

הוא לקח מגבונים מהשולחן והתחיל לנקות אותי, וניצל את ההזדמנות למשש לי את הציצי עוד קצת, תוך כדי שהוא נישק אותי בפה בנשיקה עדינה.

"תבוא שוב ונוכל לעשות את זה שוב, אם אתה רוצה"

"וואו, בכיף. אני בהחלט אבוא שוב", הוא היה נראה מופתע מההצעה.

חייכתי אליו והתלבשנו בלי לדבר.

כשהוא סיים, כריס הוציא את הארנק שלו כדי לתת לי טיפ, אבל עצרתי אותו, "תשמור את זה לפעם הבאה. הפעם הזאת היתה על חשבוני", באמת הרגשתי שאני קיבלתי יותר ממנו. לא כל יום אני זוכה להפתח על ידי כלי כזה רציני. עליתי על קצות האצבעות כדי לתת לו עוד נשיקה, בשביל ההרגשה הטובה שלו. תוך כדי שלחתי יד וחפנתי לו את הזין דרך המכנסיים, רציתי להרגיש אותו "כדאי לך לחזור. זה היה רק השיעור הראשון", אמרתי לו, "ואף מילה אתה לא מספר על מה שעשינו היום, ברור?"

"ברור, כן, בטח" הוא אמר.

"יופי, אז אתה משוחרר, להתראות"

כריס הלך, ואני נשארתי עייפה אך מרוצה. היה יום גדוש בחוויות, ולא ראיתי את קרלוס ואמיליה בסביבה. עד שהגעתי לג'קוזי. שתיהם היו שם בתוך המים, ומסתכלים על מסך קטן. לא הייתי בטוחה אבל נראה לי שהם היו ערומים, או לפחות בלי חלק עליון.

 

המשך יבוא….

***********
אהבתם/ן? תשאירו תגובה, תגידו מה אהבתם/ן
לא אהבתם/ן? לכו להזדיין 😉

Loading

11 מחשבות על “מנאל מטיילת – מדריד – חלק 3”

  1. הסיפור פשוט מענג ומגרה ברמות קשות! יש לי גם בעיה דומה לשל כריס וכעת הוא כה קשה…
    אגב האם כתבת בעבר בסוכנות אירוטיקה? או באתרים אחרים? משהו הסגנון שלך פשוט מוכר (וממכר)

    הגב
      • הבעיה שלי ושלו לא באותו גודל 🙂 אבל כן, מקבל הרבה מחמאות על מה שנולדתי אתו. ושוב תודה לך. סיפורים מושלמים.

        הגב
  2. כרגיל, לא מאכזבת….
    גורמת לזין שלי לעמוד כמו טיל כשאני קורא את הסיפורים שלך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן