כך נולדת זונה

מאת אלפרדו.

נתקלתי בה פעמים רבות, בדרך כלל כשהלכה על המדרכה, עם שני ילדיה, כמה פעמים ראיתיה לבד, כשהלכתי מהמשרד לחנות הקטנה שבפינה, תמיד הבטתי בעיניה, מניד ראשי לשלום והיא הרכינה ראשה, ממהרת להיעלם ממבטי.
היא הייתה התמצית המזוקקת של אישה יפה, גוף בשל וחטוב, גוף שנוצר לזיונים, שדיים שעוצבו כדי למעוך אותם, לצבוט את הפטמות, לינוק מהן ופה שנועד להיות רק בית חם לזיקפות. רק מלראותה, הייתה מתעוררת במכנסי זקפה קשה.
באחד הימים, ראיתיה מהלכת לפני על המדרכה, מובילה את שני ילדיה הקטנים ובהחלטה של רגע, עקבתי אחריה.
הם נכנסו לחנות המכולת השכונתית, היא נטלה ככר לחם וגביע גבינה ופנתה לחנווני לשלם.
עמדתי מאחוריה, כשאני מחזיק בקבוק קוקה קולה בידי, הקשבתי לחילופי הדברים בינה לבין החנווני, כיצד איננה מצליחה לשכנע אותו לרשום לה, היא פשפשה בארנקה ומצאה חמישה שקלים, החזירה את גביע הגבינה למקרר, בחמשת השקלים שילמה עבור כיכר הלחם ויצאה, גוררת את ילדיה, המבקשים חטיף, אחריה.
הטלתי את הכסף בשביל הקולה על הדלפק ויצאתי אחריה אל מחוץ לחנות.
"היי", קראתי.
היא הסבה ראשה לעברי, פניה מביעות שאלה.
החלטתי לא לשחק משחקים (חוץ מלשחק בה כמובן), התקרבתי אליה, "אני רואה שאת זקוקה לכסף", אמרתי, הוצאתי שני שטרות של מאתיים שקל, מהארנק, "רוצה?".
"מה הסיבה שאתה מתכוון לתת לי את זה?", שאלה, כמעט מזילה ריר שראתה את הכסף.
"לא בחינם", עניתי, מחזיק את השטרות מול עיניה, "תלוי עד כמה את באמת רוצה אותם".
היא לא העמידה פנים, היא הבינה מה אני רוצה לקבל בתמורה, היססה לרגע, הסתכלה על שני הילדים הרעבים, הנוגסים בכיכר הלחם, בלעה רוק וענתה, "הדירה שלי", מלמלה, עיניה נטועות במדרכה, משלימה עם גורלה, "מאחורי הפינה".
החזרתי את הכסף לארנק, "קדימה, אני אחרייך".
האישה הצעירה אחזה בידי ילדיה, מושכת אותם אחריה, אני צעדתי מאחור, נהנה לצפות באחוריה החטובים העטופים במכנס קצר.
"את מאוד סקסית", אמרתי לה כשצעדנו, "רציתי להציע לך, כבר מהפעם הראשונה שראיתי אותך".
"תודה על המחמאה, אני חושבת", לחשה.
כשעלינו, במדרגות הרעועות, לדירתה שבקומה השנייה, חיבקתי את מתניה חזק וחפנתי את שדה המוצק והחם, הבחנתי ברתיעתה, אבל היא לא עצרה בעדי, היא הייתה צריכה את הכסף, יותר מדי, מכדי להסתכן ולעצור אותי.
"אתם תשחקו בחדר שלכם בשקט", היא הנחתה את בנה ובתה, אחרי שנכנסנו לדירה, עומדים בחדר הכניסה הקטן, "אנחנו ניכנס לחדר שלי, לשיחת מבוגרים".
"לא, התעקשתי, אני רוצה שכולנו נישאר כאן", ובלחישה לתוך אוזנה, "רוצה אותך עירומה לגמרי, כאן".
"לא יהיה", השיבה נחרצות, מביטה בשני ילדיה הצועדים לחדרם, "הם יהיו בחדרם, אנחנו נהיה בחדרי ולא, אני לא אהיה עירומה לגמרי, אשאר בתחתונים ", ענתה ופנתה לחדרה.
נכנסתי אחריה, משאיר את הדלת פתוחה.
"סגור את הדלת, בבקשה".
"לא, הדלת תישאר פתוחה", עניתי, "מה שמך?".
"סיגלית", היא ענתה, "סיגי, לחברים שלי".
"יפה סיגי, עכשיו פשטי את כל בגדייך, כולם".
"אמרתי, עד התחתונים", ענתה בהתרסה, מביטה בעיני.
הוצאתי את ארנקי, שלפתי מתוכו שני שטרות של מאתיים שקל, החזקתי אותם מול פניה, הוצאתי עוד אחד מהכיס והוספתי לראשון.
"לא" ,היא חזרה, אבל נשמעת הרבה פחות בטוחה בעצמה. עמדתי שם, נהנה מהרגע, שנינו ידענו שזה יגמר בזה שהיא תעשה בדיוק מה שאני אגיד לה והדלת תישאר פתוחה, תלוי במחיר שיקנה את כניעתה.
הוצאתי שטר רביעי מהכיס מצרף לשלושה הראשונים, ראיתי את נחישותה מתחילה להתפורר.
"אני רואה שאת לא רצינית", אמרתי בטון מאוכזב והתחלתי להחזיר את הכסף לארנק, "כנראה שאת לא ממש רוצה להאכיל אותם."
"בבקשה", אמרה בקול שכמעט לא ניתן היה לשמוע, כשדמעות שמילאו את עיניה זולגות במורד לחייה, "אני אעשה כל מה שתרצה".
"שמונה מאות שקל", אמרתי, כשהחזרתי את הכסף לארנק, והתיישבתי על קצה המיטה, "עבור ארבע שעות, שבהן את תעשי כל מה שאגיד לך ואני אעשה לך מה שארצה".
"מה תרצה לעשות לי?", לחשה ביראה.
לראות את האישה הזאת, עומדת כנועה מולי, מתכוונת לציית לכל דרישה שלי, כשדמעות של בושה והשפלה זורמות על לחייה האדומות ממבוכה, הדליק אותי כמו ששום דבר לא הדליק אותי בחיים. הזין שלי הרגיש כמו מוט טיטניום שתיכף פורץ מהמכנסיים, "אעשה כל מה שארצה, אך אני מבטיח לך, שלא אפצע אותך", המשכתי.
היא הנהנה בהסכמה, לא מזיזה את העיניים מהרצפה שלפניה, "איך אקרא לך?", לחשה.
"אלי, עכשיו" אמרתי, נשען לאחור, נותן לה לראות את הבליטה הגדולה במכנסיים שלי, "תתפשטי לאט לאט, תני לי לראות את הגוף החטוב והסקסי שלך".
פניה קיבלו גוון בוהק, אפילו עוד יותר אדום, כשדמעות ענקיות מתגלגלות מעיניה, היא הציצה לעבר הדלת הפתוחה, מוודאת ששני הילדים לא יכולים לראותנו, הרימה לאט את החולצה מעל לראשה, חושפת להנאתי את הבטן השטוחה והחלקה שלה, מניחה לחולצה ליפול על הרצפה מאחוריה, פיתלה יד לאחור ושחררה את סגר החזיה, שנפלה על זרועותיה, חושפת זוג שדיים אפילו יותר מדהימים משדמיינתי, ועליהם זוג פטמות חומות וגדולות, שבלטו זקורות, למרות ההשפלה שהרגישה, אולי דווקא בגללה.
הזין שלי, נמתח במכנסי עוד יותר, כשבהיתי בשדיה המושלמים, מלקק את שפתיי, מתכוון לעטוף איתן את הפטמות המגרות.
התרתי את רוכסן מכנסי ופשטתי אותם ביחד עם תחתוני, ישבתי על שפת המיטה וצפיתי בה, כשהיא דחפה את מכנסיה במורד רגליה החטובות, גיליתי לשמחתי, שהיא לא לובשת תחתונים ובחנתי בהערצה את השיער הסמיך, הבריא, הלא מעוצב, אך מאוד נשי, של ערוותה.
המבוכה שגרמו לה מבטי התשוקה הגלויה שנעצתי בה, כשעמדה ערומה באמצע החדר, העמידה בצל את ההשפלה שהרגישה כשנאלצה להתפשט לא רחוק מילדיה, שיכלו בכל רגע, להופיע בדלת החדר הפתוחה.
"את יכולה להתחיל", הוריתי לה, מצביע לעבר חלצי, מבליט את הזין המתוח והכואב שלי.
האישה הצעירה, האימא העירומה, התקרבה אלי, כרעה בין ברכיי והעבירה את ידה למעלה ולמטה על הזין הנפוח, כאילו אומדת את גודלו.
למרות נוכחותם של שני ילדיה בחדר הסמוך, האימא הסקסית הזאת ערסלה את הביצים שלי ביד אחת, כשבשנייה היא מעסה, למעלה ולמטה, את הזין הקשה שלי, חיבקה אותו בכף ידה, וללא היסוס, הכניסה אותו לתוך פיה. שפתיה המושלמות עטפו את האיבר המגורה שלי, לשונה ליקקה את ראשו הטמון בפיה, מספר תנועות יניקה הביאו אותי לפורקן באנקה רמה, יורה את ה"תמצית הגברית" שלי, על לשונה ולתוך גרונה.
למרבה העונג, היא כנראה ציפתה לזה, לא נרתעה ובלעה כל טיפה ואז החזיקה בעדינות את הזין בפיה, כשעיסתה את הביצים והחזירה אותי לזקפה מלאה במהירות.
כנראה, שמרגע שנכנעה לרצוני והחליטה לציית, היא החלה גם ליהנות מהקטע הקינקי.
היא התרוממה, הציבה את רגליה משני צידי ירכי, הושיטה יד בין רגליה ותפסה את הזין הזקוף, מנחה אותו לתוך הכוס הרטוב והמצפה שלה.
לא ציפיתי שלאימא לשניים, יהיה כוס צר כמו שלה, לא רק שהיא הייתה צרה, במידה שלא תיאמן, היא גם ידעה לעשות מסג' לזין שלי, בעזרת שריריה הפנימיים, בדרכים שאף פעם לא נתקלתי בהן.
כשהיא הורידה את עצמה, מחדירה לתוכה את המוט המחכה שלי, היא התכופפה קדימה והצמידה את שפתייה לשלי, דחפה את לשונה לפי, מלטפת את לשוני.
כשהלשונות שלנו רקדו בפי, היא רכבה למעלה ולמטה על המקל הקשה שלי, מהדקת ומשחררת את השרירים בכוס, מגבירה את התענוג.
הבנתי!, ברגע שהאישה הזאת נדלקת, היא הופכת לשדונית חרמנית, שמוכנה לעשות כל דבר, בכל מקום.
בעודה עולה ויורדת על הזין המתוח שלי, מחדירה אותו למעמקי נרתיקה, נשמע קול תנועה ליד הדלת.
בפתח החדר עמדו שני ילדיה, צופים בנו, "מה את עושה, אימא", שאל הילד.
היא עצרה את תנועותיה, משופדת עירומה על הזין הזקוף, הביטה את הדלת, "אני עושה לאלי, מה שהוא מבקש", ענתה, כל הסימנים להשפלה ובושה נעלמים בריגוש המיני המהמם, "אם הוא יהיה מרוצה, הוא ייתן לי כסף לקנות לכם אוכל ואולי גם חטיף ומעדן, אז קח את אחותך ותחזרו לשחק".
הילד הנהן בראשו לאישור, אחז בידה של אחותו הקטנה ומשך אותה אחריו.
ללא שהיות, המשיכה האישה הצעירה בתנועותיה, נרתיקה הפיק נוזלים שהעידו על ריגושה המיני, "אוה אלוהים, כן, זיין את הכוס הרעב שלי", לחשה האישה הצעירה, זורקת את ראשה ומעיפה את השיער השחור שלה קדימה ואחורה, "ככןןןן, הנה, הנה זה בא", פניה בתוך צווארי, כשהאורגזמה מערפלת את הכרתה.
כשהתחילה סוף סוף להירגע, היא נשענה קדימה על החזה שלי כשהיא ממשיכה לרכב למעלה ולמטה על הזין בקצב פחות פראי של "אחרי גמירה", "לא אכפת לי להזדיין איתך, כדי להשיג כסף להאכיל את הילדים שלי", אמרה ברכות לתוך האוזן שלי, כשהיא ממשיכה לדפוק את עצמה, על הזין שלי, "אני רק מקווה שלא יהיה לי מזה, עוד ילד אחד ".
התעלמתי מההערה, הושטתי יד אל בין רגליה הפסוקות, העברתי את אצבעותיי על השפתיים הרטובות והמתוחות, של ערוותה, בעודן מחליקות למעלה ולמטה על הזין שלי.
ירכיה נפסקו עוד יותר, נשימותיה התקצרו, "אל תפסיק, אל תפסיק, אני עוד רגע גומרת שוב", היא לחשה לתוך אוזני.
חיבקתי בידיי את אחוריה, הפרדתי בין לחיי עכוזה והכנסתי את אצבעי לחור ההדוק שלה. האורגזמה שלה עברה להילוך גבוה, מלווה בעוד סיבוב של עוויתות הכי מדהימות של שריריה הפנימיים על הזין.
"את באמת פריקית קטנה של זיונים, נכון?", שאלתי, אחרי שהיא נרגעה מהאורגזמה השנייה שעברה עליה.
היא נחה על החזה שלי, כשבתנועות אגן קלות ובכיווצים קצובים של שרירי נרתיקה, היא שומרת אותי קשה, "כן", ענתה, כשהיא מחביאה את פניה בצווארי, "כשאני נדלקת, אני מאבדת שליטה".
חיבקתי את מותנייה, נשענתי קדימה, כשהיא הרימה את רגליה וחיבקה את גבי, התכופפתי ומצצתי את פטמותיה, הזקורות עדיין, הנעתי את גופה, למעלה ולמטה, הזין קודח בתוכה יותר ויותר מהר, עמוק ויותר עמוק, חשתי בגופה המגיב שוב בריגוש מיני, נשימותינו התקצרו, אנחות נשמעו מפיות שנינו, עד שבאנחה עמוקה התפרקתי, ממלא את מערתה והיא טמנה את פניה בצווארי, רועדת בפורקן נוסף.
המשכתי לחבק אותה, כשאנחנו נרגעים והזין המתרכך החליק מתוך נרתיקה המסופק.
היא שחררה עצמה מחיבוקי, ניצבה מולי עירומה, שערותיה סתורות, מערוותה מטפטפים נוזלי פורקננו, ממתינה.
שלפתי את ארנקי, ממכנסי המוטלים על הרצפה, הוצאתי מתוכו שטר של מאתיים שקל, "הנה" אמרתי, מושיט לה את השטר, "הביאי לי מגבת, אתקלח ואתאושש, בינתיים, לכי ותקני קצת אוכל לילדים שלך וגם משהו לנו, אל תשכחי קפה וסוכר, את שייכת לי לעוד שלוש שעות".
היא הנהנה, מחייכת בהקלה, יפהפייה בעירומה, "תודה", אמרה ונישקה אותי בחיבה אמיתית, התכופפה, אספה את פרטי לבושה, העלתה אותם על גופה, העבירה את אצבעותיה בשערה, "ילדים, אני יוצאת לכמה דקות, אתם תישארו עם אלי, אל תפריעו לו", הוציאה מהארון והשליכה לעברי מגבת ויצאה מהדירה.
נכנסתי לחדר האמבטיה הקטן, התקלחתי, התלבשתי ויצאתי לסיור קצר בדירה.
לאחר כרבע שעה, שמעתי את דלת הכניסה נפתחת ונסגרת, היא נכנסה למטבח ואני אחריה, בידה שקית ניילון עם מצרכים.
ישבתי ליד השולחן, מביט בה בעודה מכינה כריכים עם חביתה לילדיה, מספר פעמים היא התחילה לומר משהו והייתה נבוכה מדי להמשיך.
הנחתי שהיא שוב מרגישה בושה ומבוכה, בשל מעשיה, בתמורה לכסף להאכיל את ילדיה.
עכשיו, כשהיה לה קצת אוכל בבית, תהיתי אם היא תנסה שלא לכבד את ההסכם שבנינו.
"אני לא מאמינה", היא אמרה לבסוף, כשישבנו שניינו, ליד שולחן המטבח לאכול, כשהילדים אוכלים בחדרם, אל מול הטלוויזיה, "שעשיתי את מה שעשיתי, ממש ליד הילדים, מזל שהם לא ראו הכול", הקול שלה היה שקט ודמעות שוב זלגו על לחייה.
"היו לך כמה אורגזמות די רועשות, ממש מטר מהילדים והם גם ראו אותך יושבת עלי, עירומה", הזכרתי לה, גורם לה עוד מבוכה ודמעות.
"אני לא יכולה להמשיך לעשות את זה ", אמרה, נעמדה על רגליה, "אני, אני מבקשת שתלך, אני אחזיר לך את העודף מהמאתיים שקל".
תפסתי את פרק ידה, כשניסתה להוציא את הכסף מהכיס,
"יש לנו הסכם ", אמרתי בלחישה מאיימת, משכתי אותה בכוח והושבתי אותה על ברכיי, חובק את גופה בידי, מתעלם מתחינותיה המילוליות וניסיונותיה להשתחרר.
"לא" היא התחננה בשקט, לא רוצה למשוך את תשומת הלב של הילדים, "אני לא יכולה שוב, בבקשה".
מתעלם מתחינותיה, חיבקתי אותה סביב המותניים, העמדתי אותה, ידי האחת מחזיקה אותה בכוח ובשנייה משכתי והורדתי את מכנסיה מרגליה הבועטות.
כשהיא עירומה, בחלק גופה התחתון, דחפתי את ידי אל בין רגליה והשחלתי שתי אצבעות לתוך נרתיקה.
"לא, בבקשה לא…", המשיכה סיגלית להתחנן, ידי החלה לנוע, אצבעותיי נכנסות ויוצאות מנרתיקה שהיה עדיין רווי נוזלים מפורקני שנינו, "בבקשה, לא", מלמלה, נחושה פחות, פטמותיה הזדקרו ושרירי נרתיקה, החלו להתכווץ כנגד רצונה, "לא" חזרה, לפני שקפאה פתאום וביבבה רמה פיסקה את רגליה, מכסה את צווארי, בגשם של נשיקות וליקוקים נרגשים, ידיה, שעד עכשיו ניסו להדוף אותי, אחזו בשולי חולצתה, מושכות ומנסות להסיר, את מה שמפריד בין הפטמות הרגישות שלה לפה היונק שלי, חושפת את גופה העירום שוב, מפקירה אותו לשימושי.
היא גנחה ברכות כשסחררתי את האגודל על הדגדגן, כשהאצבעות עדיין קבורות בתוך מערתה החמה והרטובה.
"ככןןןן, אוה ככןןןן", היא לחשה, משפשפת את הזין העומד שלי דרך המכנסיים, "זיין אותי שוב, זיין אותי שוב, ארוך וחזק, תעשה אותי הזונה שלך".
היא התנהגה כמו אישה עם פיצול אישיות, האימא ההגונה, מתחלפת בזונה מופקרת, ברגע שמישהו משחק בכוס הרגיש שלה.
שלפתי את אצבעותיי מתוכה, נעמדתי וכופפתי אותה על קצה השולחן, שדיה נמעכים עליו ואחוריה העירומים לכיווני, הצמדתי אותה לשולחן עם יד שמאל על העורף, פישקתי את רגליה בכף הרגל שלי ודחפתי לתוכה, שוב, את אצבעותיי.
"דפקו אותך פעם בתחת?", שאלתי, כשאני מכניס אצבע שלישית לנרתיקה הרטוב.
"לא" גנחה, מגיבה לאצבעותיי בכוס שלה ולאגודל המחכך את הדגדגן, "בבקשה אל", ביקשה, מתנשפת בהתרגשות, "זה בטח יכאב ואתה הבטחת שלא תפגע בי", סיימה בזמן שהרגשתי את שרירי נרתיקה לופתים את אצבעותיי, כשהיא מתקרבת שוב לפורקן.
"תושיטי ידיך ותחזיקי בקצוות השולחן ", הדרכתי את הזונה הצעירה והיפה שלי, היא צייתה, כמובן.
הוצאתי את האצבעות מתוכה, הרטבתי באצבעותיי את הכניסה האחורית שלה, בעזרת נוזלים מתוך נרתיקה, הורדתי את מכנסי, כיוונתי את הזין לכוס החם והרטוב שלה, נכנסתי לתוכה בקלות, נעתי פנימה והחוצה כמה פעמים, מרטיב אותו במערתה הרטובה, היא החזיקה בקצה השולחן, פרקי אצבעותיה לבנים, ממתינה בחשש. הוצאתי את הזין מהכוס וכיוונתי אותו לנקב אחוריה, נשענתי קדימה, הנחתי ידי על כתפיה ודחפתי את כיפת הזין המתוח, לתוך פי הטבעת המהודק שלה.
היא עצמה עיניה בכוח, דמעות התגלגלו מתחת לעפעפיה, יללה גבוהה נמלטה מפיה הפתוח, כשהזין העבה מותח את הכניסה לאחוריה, חודר לתוכו בפעם הראשונה ומחליק מעבר לשריר הטבעתי.
החזקתי אותה צמודה לשולחן, דחפתי את הזין הקשה עמוק, עמוק לתוכה כשאני מקשיב לילדים שלה, צוחקים מסרט מצויר, בחדר השני.
"הנה", אמרתי, כשהזין שלי נכנס עד הסוף לתוך אחוריה, "כולו בפנים".
היא הפנתה את ראשה אלי, פקחה עיניה וחייכה בחולשה, כשהוצאתי את הזין כמה סנטימטרים מתוכה ודחפתי אותו שוב פנימה.
"רק תשכבי ותירגעי", אמרתי לה, כששחררתי את אחיזתי בכתפיה והחלקתי ידי, אל בין רגליה, כדי לשחק לה בשפתותיי ערוותה ובדגדגן.
"את זה" אמרה בחיוך מהוסס, "קל לך להגיד, לך אין זין בתחת".
צחקתי בשקט מהבדיחה שלה, החזקתי את עצמי בתוכה, ללא תנועה, עד שהרגשתי שהיא מתחילה להגיב לאצבעותיי בערוותה.
אז התחלתי להזיז את האגן, מניע את הזין בתנועות ארוכות יותר ויותר, כשאני מזיין את התחת הבתול שלה, בפעם הראשונה. שיחקתי לה בדגדגן מהר יותר ויותר כך שהקצב יתאים לזיון והיא התקדמה לקראת עוד אורגזמה.
"אלוהים, זה טטוווב", לחשה נסערת, "זיין אותי חזק, זיין את התחת של הזונה שלך, תעשה לי לגמור", מחזיקה בקצה השולחן בשתי ידיה ודוחפת את עכוזה לאחור, משפדת אותו על הזין, בכל דחיפה שלי, שותלת עליו את אחוריה.
"זיין את הזונה הקטנה שלך אבא'לה", היא ייבבה, כשהיא דופקת את עצמה על הזין, "אוה זיין אותי חזק, תקע לי בתחת חזק, תעשה לי לגמור אבא'לה".
"אבא'לה הולך לעשות לך לגמור", אמרתי, תופס אותה בשתי כתפיה שוב ודופק אותה בתחת בכוח, "אבא'לה הולך לעשות לזונה הקטנה שלו, לגמור."
"אוה אלוהים, תעשה לי לגמור אבא'לה, תעשה לשרמוטה הקטנה שלך לגמור חזק".
"תגמרי בשביל אבא'לה, שרמוטה, תגמרי בשביל אבא'לה". גופה נמתח, כשאורגזמה הציפה אותה, החזקתי אותה משופדת על הזין ורוקנתי את השפיך החם בתוך מעייה. נפלתי קדימה ושכבתי עליה על השולחן, איברי תקוע בתוך ישבנה, התנשפנו במאמץ, מנסים להחזיר לעצמנו את הנשימה, כשהזין המתרכך מחליק החוצה, מעכוזה שכבר איינו בתול. התיישבתי באחד הכיסאות ומשכתי אותה לשבת על ברכי.
"השרמוטה הקטנה של אבא'לה אוהבת שמכריחים אותה, אה?" שאלתי, כשאני חופן את שדיה המוצקים וצובט בעדינות, את הפטמות, יכולתי להרגיש שהיא מהנהנת מול הכתף שלי ובקושי שמעתי אותה לוחשת "כן", כשהיא מחביאה את הראש בכתף שלי ויכולתי לנחש שהיא מסמיקה.
ישבנו כך עוד כמה דקות, נחים, כשאני מלטף את גופה ברכות והגעתי להחלטה, "יש לי הצעה בשבילך", אמרתי, ממשיך ללטף את הגוף המוצק והצעיר, "אני אשלם לך את שכר הדירה וחשבונות החשמל והעיריה, אתן לך ארבע מאות שקל לשבוע, להוצאות, חוץ מזה אני אשלם לך מאתיים שקל, בכל פעם שאבוא, לזיין אותך או לא, את תהיי תמיד זמינה בשבילי.
היא הקשיבה בלי לענות, פניה בצווארי, חושבת, אבל כשדחפתי את ידי אל בין רגליה, היא פיסקה אותן מיד, מאפשרת לי גישה חופשית לגופה.
"את תתני לי מפתח לדירה", המשכתי, דוחף לתוכה שתי אצבעות, "אני אוכל להופיע בכל שעה ביום או בלילה", אצבעותיי החליקו לתוך הכוס הצר והרגשתי אותה לופתת אותן, בשריריה הפנימיים המדהימים, "כשאני אגיע, את תהיי מוכנה לעזוב כל מה שאת עושה ולשרת אותי ולהזדיין איתי, בכל דרך שארצה", הנעתי את האגודל, במעגלים קטנים, מסביב לדגדגן, ומקשיב לאנחותיה הרכות כשפניה עדיין טמונות בצווארי, "לפעמים אני אטלפן אלייך ואורה לך לבוא למשרד שלי", דחפתי אצבע שלישית לתוכה כשאני ממשיך לחכך לה את הדגדגן באגודל, היא התחילה להניע את אגנה בעדינות, דופקת את עצמה על האצבעות שלי.
"אני מסכימה", היא דיברה כל כך בשקט עד שבהתחלה לא הייתי בטוח ששמעתי, "אבל אין לי טלפון, אלי".
חייכתי לעצמי," זה ייפתר", אמרתי, "ואת יכולה לקרוא לי אבא'לה אם את רוצה."
"אוה אלוהים, כן", היא ענתה, מביאה את הפה שלה אל שלי, "אני מסכימה לכל מה שאמרת, אבא'לה יכול לזיין את הזונה הקטנה שלו מתי שבא לו ואיך שבא לו", שפתיה פגשו את שפתי, נבלעו בתוכן, גופה החל רועד על ברכי, כשאצבעותיי הסעירו את מערתה הרטובה, "אאווחח", נשמעה אנחתה, כשפורקן נוסף, הציף את גופה.

סוף.

Loading

6 מחשבות על “כך נולדת זונה”

  1. סיפור שלקוח מן המרתף, אחד התרגומים שם, במקור הוא יותר משתגע ליד הילדים…
    אבל גם שם וגם פה לא הבנתי את הצורך להכניס אותם לעלילה.
    קרדיט לא יזיק…
    מעצבן לקרוא סיפור ישן בכותרת חדשה.
    אם אני לא טועה זה של דה פלום

    הגב
  2. התכוונת לתת לה כסף אפילי שתבקש בשביל זה דבר מסויים
    למה להרגיז אותה
    וכל רגע להחזיר את הכסף לאנרקך,
    תן לה הכסף, ולאט לאט היא תסכים להזדיין איתך בכל רגע,

    למה להזדיין ליד הילדים הדלת פתוחה, בשביל מה ההרגזה וההשפלה הזו,
    תבוא מתי שאתה רוצה, אבל תשאיר לה כבוד עצמי מינימלי,
    אינו דומה באם ילדיה היו גדולים והיית רוצה לזיין את כולם,

    בדסם
    צריך שיהיה בהסכמה ולא בכפייה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן