אמא זונה – חלק שלישי

תחילת הסיפור

סיפור מאת עלמה אשמה – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין אירועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

כ

אמור עברתי לדירה משלי, יחד עם עופר יקירי. יצא שביום, עופר היה מזיין אותי ובלילה , אמנון ,הבן שלי. לא תמיד, רק מתי שהיה לו פנאי מהזנזונות שלו. לפעמים הוא היה גם מצטרף לעופר ומזיין אותי מאחור , בתחת , כשעופר היה טוחן אותי מלפנים. איזה גן-עדן! גם את עופר נורא רציתי בתחת, אבל הוא היה גדול מדיי. פעם ניסינו , וצרחתי מרוב כאב, אז עופר הפסיק ולא הסכים לחזור על זה אף פעם. הוא אמר שבשום אופן הוא לא מוכן להכאיב לי. חבל…

אמרתי כבר שהכסף נהיה בעיה. עופר ואמנון, שניהם, יצאו לצבא והתקבלו למודיעין. כחיילים הם היו זקוקים לכסף, בייחדו אמנון, אז בלית ברירה התחלתי לתת שיעורים פרטיים אחר הצהרים. יום אחד , כשאמנון היה נעוץ בתחת שלי בעוד עופר בכוס-איזה תענוג זה ,שני כלים כאלה שממלאים אותך וטוחנים אותך עד דק!- אמנון אמר :" חבל על הזמן שאת מבזבזת על שיעורים פרטיים. את הרבה יותר טובה בלזיין-גם תוכלי לעשות הרבה יותר כסף בתור זונה." די הזדעזעתי אבל אמנון המשיך לנדנד לי בכוון הזה ,עד שבסוף נכנעתי והסכמתי לנסות.

אמנון הביא לי את הלקוח הראשון, איש כבן חמישים, די נבוך ומבולבל, שגם בשבילו זו היתה הפעם הראשונה אצל זונה. אמנון אמר שהוא מצא אותו בבית קפה אחד ובשיחה ביניהם התגלה שהוא מת לזיין ואין לו  מי. מזל, כי אני הייתי ממש נבוכה מהמצב , אבל מרוב שהייתי צריכה להדריך אותו מה לעשות שכחתי מהמבוכה שלי. הוצאתי לו את הזין מהמכנסיים והעמדתי אותו בעבודת יד קלה. אחר-כך הלבשתי עליו קונדום, נשכבתי על גבי, פישקתי את הרגליים והכנסתי אותו אליי . הוא לא כל-כך ידע איך אבל בכל זאת טחן ופמפם איכשהו-עד שנמאס לי . התהפכתי ונעמדתי על ארבע, אומרת לו להיכנס בי מאחור. זה כבר עבד יותר טוב והוא טחן כהלכה וגמר תוך שלוש דקות. .. הוא שילם לי ביד מאתיים וחמישים שקלים, אבל מזה אמנון לקח לי מאה , כדמי-תווך!  אז ככה נהייתי לזונה.

בהתחלה עבדתי רק אחר הצהריים-אמנון היה מביא לי איזה לקוח אחד או שניים כל יום. זה ממש עזר כספית, והוציא אותי מהלחץ. טוב , לא כל הלקוחות היו כאלה נחנחים. הרוב ידעו היטב לזיין, היו באים , תוקעים אותי, אם מאחור או מלפנים מפמפמים איזה כמה דקות וזהו. לא היה ביג דיל. כמה רצו תוספת –והיו גם מוכנים לשלם על זה –אז עשיתי אותם עוד סיבוב.  אלה שלא רצו לשלם או התחכמו, והיו כאלו , כמובן, היה מספיק לקרוא לעופר . המראה שלו, גדול כזה ועם פרצוף של מפגר, היה בו בדרך כלל די להבהיל אותם לשלם ולעזוב . פעם הייתי צריכה את העזרה של אמנון-הוא נראה פחות מבהיל, אבל הוא הגיע עם אקדח שלוף ומיד הבן-זונה שניסה לאנוס אותי ברח כל עוד רוחו בו. האקדח ,זה היה מהצבא. מסתבר שאמנון שרת בתור בלדר וקיבל אקדח להגנה עצמית…

אחרי כמה חודשים , יצא שתלמיד שלי , שהייתי נותנת לו שיעורים פרטיים פעם, בא אליי  ואמר שהוא רוצה לזיין, שלא אעשה את עצמי, כאילו, הוא יודע שאני זונה ומקבלת אנשים, ואיים לספר בבית-ספר. הזדיינתי אתו, לא היה משהו-הרי הוא היה חסר ניסיון לחלוטין, אבל סיפרתי לעופר ולאמנון. התלמיד הזה לא סיפר בבית ספר כלום-הם כנראה היו משכנעים מאוד. איך שלא יהיה , הבנתי שלהיות מורה וזונה במקביל זה לא הולך, אז למחרת התפטרתי מבית ספר. מה אתם מסתכלים ככה?! זונה מרוויחה הרבה יותר ממורה!  התחלתי לקבל גם לפני הצהריים, איזה חמישה ,שישה ליום. כמו שאמרתי הרוב היו סתם , מכניסים, בום-טראך גומרים והולכים, רק פה ושם היו כאלו שטחנו כראוי . כנראה שעשיתי להם טוב , כי היו לא מעט שרצו סיבוב נוסף.  פעם אחד ,אחרי שגמר לפמפם אותי מאחור, ביקש עוד סיבוב. הסכמתי, כמובן, ואז ההוא אמר שהוא רוצה בתחת! בלי לחשוב פלטתי  : " אלף שקל!" ואחר כך היה כבר מאוחר. הוא ישר קילף חמשה שטרות של מאתיים ,אז היה מאוחר להתחרט. שמתי עליו קונדום כפול, ליתר בטחון, ויאללה. טחן אותי טוב, איזה חצי שעה-טוב הביצים שלו התרוקנו מהפעם הקודמת…איך היה? טוב, אני אוהבת זיון בתחת , אז זה לא הפריע לי, לא סבלתי, כאילו? הנאה אין, זונות לא מזדיינות בשביל הנאה, רק בשביל הכסף. הנאה זה בכלל מסוכן לזונות- תשמעו מה קרה לי עם הנאה.

הוא היה בחור צעיר, בן שלושים וחמש-ארבעים כזה. בא אליי וסיפר שבאותו יום בבוקר התגרש, ועכשיו הוא רוצה לחגוג, אם אני מוכנה באלפיים שקל כל אחר הצהריים. טוב, אלפיים שקל ,זה לא הולך ברגל-זה לא מעט כסף , אז כמובן ישר הסכמתי. גם די ריחמתי עליו ,כאילו, ברור שלא היה לו זיון הרבה זמן-אז החלטתי לעשות לו  גוד טיים. זאת היתה טעות חמורה , כי זה אמר שאני עושה גם לעצמי גוד טיים… מפה לשם , אחרי כמה זיונים התחרמנתי ואיך שהוא פמפם אותי מאחור גמרתי , ממש שפכתי שם, עם הצעקות והנעות האגן וכאלו. הוא עוד לא , כי היה אחרי כמה זיונים כאמור, אז ישר איך שהייתי כזו מעופפת מהאורגזמה הוא נכנס לי לתחת ! חשבתי להתנגד, כאילו , לא ככה סיכמנו, אבל אז חשבתי-מה הוא שילם יותר מהאלפייה לזיון תחת אז שיהיה. מה שרק מראה לכם שאסור לעשות עסקאות כשמיוחמים-"כשהזין עומד, השכל בתחת" אומרים , אז ככה זה גם אצל נשים. מה, הוא שילם את הכסף על הזמן ,לא על זיון בתחת! זה צריך תוספת! אבל מה, אני אוהבת זיון בתחת ,ואני אורגזמית סדרתית , זאת אומרת אחרי אורגזמה ראשונה באות עוד, בצרורות, אז  מה-זה גמרתי בתחת! צרחתי והנעתי את התחת לכל הכוונים והשתוללתי-נו ,אורגזמה מהסרטים. גם הוא הפעם גמר  ואיך שהיינו שוכבים ,תופשים אוויר אחרי האורגזמה הוא אמר : "ידעתי! ידעתי שאת תאהבי זיון בתחת!" זה טוב ויפה אבל לטובתו צריך להגיד שאחרי ההרפיה הוא אכל לי את הכוס בטירוף, ולא הפסיק עד שהביא לי עוד אורגזמה. טוב, גמלתי לו במציצה הגונה וכך הזדייננו עד הערב…

אחרי שבוע ,הבן זונה בא שוב, עם אלפיים שקל ביד! אמרתי כבר שאלפיים שקל זה לא משהו מבוטל? אז הסכמתי לעוד אחר צהריים … הזדייננו כמו שפנים ,והוא הביא לי איזה חמש אורגזמות . כן, גם בתחת. אז בשבוע אחר-כך אמרתי לו שלא נעים לי לקחת ממנו כסף על זה שהוא מביא לי אורגזמות, ואמרתי לעופר שעמי-זה שמו של הבחור- יצטרף אלינו לזיונים. וכך הלכו אלפיים שקל לשבוע, רק בגלל שנהניתי בזיונים. אסור לערב הנאה בעסקים!

Loading

3 מחשבות על “אמא זונה – חלק שלישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן