הנשים הבשלות של יוסי –  סגירת מעגל שני   

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

הפרק הזה מהווה פרק סיום ל-2 סיפורים : "הנשים הבשלות של יוסי" ו"נקמתו של יוסי" ומומלץ לקרוא את שניהם תחילה.

סגירת מעגל שני

לא מרגישים איך הזמן רץ כשנהנים ואני המשכתי לחגוג, הייתי סחורה מבוקשת ולא הייתה לי שום בעיה למצוא לי זיון, הרבה אומנם הזמינו אותי אבל המשכתי גם ללכת לאותו בר, היה משהו מחרמן בלשבת על הבר ולחכות שמישהי תבוא לקטוף אותךָ.

ערב אחד דקלה, חצי אחותי, יש לנו אמא משותפת אבל אבא אחר, התקשרה וביקשה שנפגש בבית שלי ובגלל שהיא התקשרה {זה היה בזמנו ההסכם עם אמא שלי, לי אסור להתקשר אליהן אבל אם הן מתקשרות הכל פתוח (ראה נקמתו של יוסי)} אז הסכמתי.

"מחר אני טסה לאמריקה" דקלה הכריזה ברגע שסגרתי אחריה את הדלת, "אני הולכת להיות שחקנית קולנוע" המשיכה והתחילה להתפשט, "אבל עכשיו אני צריכה שתפתח לי את הצ'קרות, כמו אז, כמו שעשית אותי אצל פיני" הורידה את החזייה וחשפה את שדיה העסיסיים, "נו, למה אתה מחכה" הורידה גם את החוטיני שלה, לרגע עמדה כך מולי, עירומה ו…"צריך עזרה?" חייכה לעברי, שלחה ידים והתחילה להפשיט אותי.

אותו לילה פתחתי לה את הצ'קרות. בדיוק כמו אז, במסיבת יום ההולדת של פיני, גמרתי לה בכל חור אפשרי, נתתי לה אירוח מלא, הורדתי אותה על הברכיים למצוץ לי וגמרתי לה בפה, כופפתי אותה על השולחן וגמרתי לה בכוס ולקינוח השכבתי אותה על השטיח ועשיתי אותה מאחור, בהיפוך שולחן, ו…כשכבר חשבתי שגמרתי היא ביקשה עוד, העמידה לי מחדש והפעם אני זה ששכב על הגב והיא השתפדה לי, נִרתקה אותי ודהרה אל עבר שורת אורגזמות נוספת שלה.

"תספרי לאמא?" שאלתי כשהיא כמעט כבר יצאה.

"ברור" היא חייכה, "אנחנו מספרות הכול אחת לשנייה" הוסיפה ויצאה.

קיוויתי מאד שהיא לא תספר, היה לי ברור שאמא שלי לא תאהב את זה, וגם זה בלשון המעטה, הייתי במתח אבל כשכלום לא קרה איזה יום או יומיים נרגעתי.

שבוע וחצי אחרי ישבתי בערב עם בקבוק בירה ביד וראיתי את "המרדף" כשלפתע הפלאפון שלי צלצל ועל המסך הופיע "אמא".

לרגע היססתי אם לענות אבל בסוף עניתי, מוכן לשטיפה שתבוא. "שלום אמא" ניסיתי להשמע רגוע ואפילו אדיש.

"מניאק!" היא התחילה, אגרסיבית, "אני צריכה לדבר איתךָ".

"דברי" ציחקקתי, "אני שומע".

"לא ככה, פנים אל פנים!".

"אז בואי, אני בבית".

"עם מי את מדברת?" שמעתי פתאום קול גבר שצעק לה מרחוק.

"אף אחד, אני כבר באה" שמעתי אותה עונה לו, "לא, כרגע אני לא יכולה, מחר בתשע, נפגש באותו בית קפה שנפגשנו בפעם הקודמת" היא אמרה בקול תקיף, "תהיה שם!" וסגרה.

הסתקרנתי, מה לעזאזל היא רוצה ממני? הססתי קצת, פחדתי שהיא תעשה לי שם איזו סצנה מביכה אבל בסוף ההחלטתי ללכת. באותו לילה לקח לי זמן להרדם, הרצתי כל מיני תסריטים בראש, מה היא תעשה, מי היא מתכוונת להגיד לי ואיך אני צריך להגיב.

הגעתי באיחור קל, נתתי לה לחכות, אמא ישבה בדיוק באותו שולחן שבפעם הקודמת, "שלום אמא" התיישבתי מולה, רציני, מתכונן לשטיפה שתבוא ומשנן את התשובות שהכנתי.

"תודה שהגעת" היא הפתיעה אותי, חיכיתי להתקפה שלא באה.

"אוקיי, מה את רוצה?" עברתי לתכל'ס.

"רגע, קודם נזמין" היא אותתה למלצרית שמיהרה להגיע.

"אוקיי, מה את רוצה?" חזרתי שוב על השאלה אחרי שהזמנו.

"מתאימה לךָ התספורת" היא התחמקה.

"אמא, מה את רוצה?!?"

"שמעתי שנפגשת שוב עם דקלה"

"היא התקשרה!" יריתי במהירות את התשובה שהכנתי, "זוכרת? אמרת שהיא לא תתקשר אבל הסכמת שאם היא תתקשר זה מותר" המשכתי עם התשובה המוכנה מראש.

"אני יודעת אבל…" היא הסמיקה ואז בדיוק הגיעה המלצרית עם הקפה והקרואסון שהזמנו.

"מה אבל?" שאלתי בחוסר סבלנות ברגע שהמלצרית התרחקה.

"יוסי, תראה, זה לא קל לי, דקלה סיפרה לי את מה שעשית לה ו… אהה… אני רוצה גם" היא סיימה בלחישה.

"רוצה גם מה?".

"נו, אתה יודע," היא התחילה בקול מובך, מביטה בכוס הקפה שלפניה כאילו הייתה איזה פלא, "רוצה ש… אתה יודע, שתעשה אותי כמו אותה, שתעשה אותי כמו שעשית אותי אז," היא הרימה את הראש והביטה לי ישר בעיניים, "יוסי, מאז שעשיתי אותי אני לא מפסיקה לחלום שאתה עושה אותי שוב, יוסי תראה, אני יודעת שהייתי אמא לא טובה אז אני מבקשת שתעניש אותי שוב"!

הייתי המום, "אמא, את מבינה מה את מבקשת?"

"מבינה," היא שוב הסמיקה ומבטה התמקד שוב באותה כוס קפה שלפניה, "מבינה," חזרה שוב כשהיא מביטה ימינה ושמאלה, גחנה עוד מעט לעברי ולחשה, "אני יודעת שזה גילוי עריות ועדיין אני רוצה שתעשה אותי שוב, כל מה שתרצה, איך שתרצה, כמה שתרצה ואיפה שתרצה, תראה יוסי, כמו שגמרתי איתךָ לא גמרתי עם אף אחד לפניךָ, לא עם אבא שלךָ, לא עם החברים שהיו לי לפניו וּבּטח וַבּטח שלא עם הבעל החדש שלי, ואחרי מה שדקלה סיפרה לי שעשית לה הבנתי שכל מה שאני רוצה זה שנעשה את זה שוב ושאני מוכנה לעשות כל דבר כדי להרגיש שוב את הז…הגבר-גבר שלךָ בתוכי, איך שתרצה, כמה שתרצה ובכל חור שתבחר".

"את אמא רעה ומה שעשיתי אז זה להעניש אותךְ" גחנתי לעברה ולחשתי, מביט לצדדים שאף אחד לא מצוטט, "להשפיל אותך על מה שעשית לי, את בטוחה שזה מה שאת רוצה שאני אעשה לך שוב?"

"אהה," היא היססה לשניה ומיד התעשתה, "כן" היא הסמיקה והשפילה עיניים, "ואפילו יותר".

"ואת תעשי כל מה שאני רוצה," והדגשתי במיוחד את הכל, "איך שאני רוצה, איפה שאני רוצה וכמה שאני רוצה?"

"כן"

"בטוחה?"

"כן!" וזה היה כן נחוש והחלטי.

"תוכיחי!".

הפתעתי אותה, בעצם לא תכננתי את זה מראש אבל פתאם נזכרתי במשהו מסיפור שקראתי והחלטתי שזה הזמן לנסות אותו, "להוכיח? איך להוכיח?".

"קודם כל תפתחי עוד כפתור בחולצה!"

לרגע היא הביטה בי במבט מופתע ואז היא פתחה את הכפתור וחשפה עוד מהעמק הקסום שבין שדיה העסיסיים, "זהו, הוכחתי?".

"לא!" הפתעתי אותה שוב, "עכשיו תלכי לשרותים, תורידי את החזיה, תחזרי ותניחי אותה כאן לפניי" וניסיתי לשמור על פני פוקר למרות שבתוכי די התרגשתי.

"מה? יוסי!" היא הזדעקה ואז, כשכל המבטים שהופנו לעברנו חזרו למקומם הטבעי, חייכה לעברי, "אני אמא שלך, יוסי, אתה עושה לי את מבחן החזיה?" שאלה בקול משועשע.

"כן" ושוב ניסיתי לשמור על אותו מבט אדיש ולא אכפתי, "זה התנאי שלי! מסכימה: קומי ותלכי להוריד בשרותים, לא מסכימה: שלמי את החשבון ולכי הביתה" השלמתי בקול קשוח.

לא יכולתי שלא לחייך כשהיא חזרה מהשרותים והחזיה המוצנעת באגרופה מציצה. החולצה שאמא לבשה לא הייתה שקופה אבל די צמודה ופטמות שדיה המשוחררים, שעלו וירדו בכל צעד שלה, שרטטו כְּעֵין קו בולט על בד החולצה.

הבטתי אם מבחינים, הרוב היה עסוק בעניניו ולא שם לב ורק המלצרית כנראה הבחינה כי ראיתי אותה מתלחששת עם המלצרית השניה ושתיהן בוהות באמא. אמא חזרה והניחה את החזיה המקווצ'צ'ת לפני. "תִּפְרְשִׂי!" סיננתי בין שיניי.

"יוסי, בבקשה"

"תִּפְרְשִׂי  או הביתה!" לא ויתרתי וכשהיא פרשה סימנתי למלצרית שאנחנו רוצים חשבון.

אמא הסמיקה כשהמלצרית הגישה לי את החשבון, מביטה מקרוב בחזיה הפרושה על השולחן. העברתי אותו לאמא ששילמה מייד במזומן ועוד הוסיפה טיפ נדיב, חוסכת מעצמה את המבוכה שהמלצרית תשוב להחזיר את  כרטיס האשראי או העודף. "בואי!" אחזתי בחזיה של אמא והכנסתי אותה לכיס, "הולכים" קמתי ואמא אחרי.

הפעם לא הייתי צריך סיור מקדים בבית, זכרתי היטב וכבר בדרך תכננתי מה אני רוצה לעשות לה ואיפה. כשנכנסנו הובלתי אותה ישר לסלון, "ביקשת כמו אז" חייכתי אליה "אז תעמדי לפני הטלוויזיה" שלחתי אותה ואני התיישבתי בכורסת העור הגדולה שממול, "זוכרת אימו'ש, כשאני סוטר באצבע צְרֵדָה, מקיש ככה באצבעותיי" הדגמתי לה, מכה עם האמה בקמיצה ומשמיע צליל חזק, "את מורידה בגד אחד, אוקיי?" חייכתי בלעג.

"זוכרת" היא מילמלה, מסמיקה.

"אז נתחיל!" הקשתי באצבעותיי.

פריט אחרי פריט היא הורידה בקצב נקישותיי באצבעות. ראשונות היא הורידה את נעלי העקב שלה ולדעתי היא ציפתה שאני אעשה לה את זה כי היא לא לבשה גרביונים וגם את חצאית המעטפת היא הפילה לרצפה בפתיחת קשר אחד בחגורה, נשארת לעמוד כשהחולצה מסתירה את תחתוני התחרה הלבנים שלה. עם החולצה היא משכה קצת זמן, פותחת באיטיות כפתור אחר כפתור, מושכת זמן לפני שהורידה אותה ונשארה לעמוד כששדיה הגדולים שלא ממש זקופים אבל גם לא שמוטים, שדיים עסיסיים ומגרים עם עטרות פטמה גדולות וכהות ופטמות זקורות ונוקשות בראשם, חשופים ומסגירים את סודה, שגם הפעם היא מתגרה ממה שאני עושה לה!

עוד הקשה באצבעותיי וגם תחתוני התחרה הלבנים, עם פס הרטיבות הבולט במפסעה, ירדו ואמא עמדה מולי עירומה כביום היוולדה, "רגע!" עצרתי אותה מלזרוק אותם לרצפה, "תני לי אותם".

"מה?" היא הופתעה.

"אמא, את לא חרשת, תני לי אותם" ואמא, ביד קצת רועדת מסרה לי אותם ואני, בפרצוף פוקר אדיש, הכנסתי אותם לכיס המכנסיים יחד עם החזיה שלה. "אימו'ש," חייכתי אליה והתרווחתי בכורסה, "חסר משהו! איפה טבעת הנשואים שלךְ?"

"במגירה" היא השפילה מבט והסמיקה.

"אז לכי תביאי אותה"

"יוסי…"

"תביאי!" הרמתי את קולי בקשיחות והיא הלכה לחדר השינה וחזרה כשהטבעת ענודה על אצבעה. "תעמדי שם חזרה" הצבעתי על המקום שעמדה לפני הטלויזיה, "פישוק ברגליים, כפות ידיים שלובות על העורף ומרפקים משוכים לאחור!" חיכיתי שתעמוד באותה עמידה כנועה כששדיה מובלטות וראיתי את ההשפלה על פניה, "מה את אומרת אימו'ש, היית אמא טובה או רעה?" שאלתי בקול ציני.

"רעה" היא הסמיקה, אולי מנחשת לאן אני מוביל אותה.

"ומה עושים לאמא רעה?"

"מענישים אותה" היא השפילה עיניים והסמיקה עוד יותר.

"נכון, מענישים אותה," קמתי ושלפתי את חגורת העור ממכנסי וראיתי אותה מחווירה, אחר כך הורדתי את המכנסיים והתחתונים, נותן לה לראות את הזין שהיא כל כך משתוקקת לחטוף, והתישבתי חזרה. "בואי," סימנתי לה על ברכיים, "בואי תשכבי".

אמא שלי אפילו לא ניסתה להתווכח, היא נשכבה על ירכיי וסידרה את עצמה, עשה לי רושם שזאת לא הפעם הראשונה שהיא שוכבת ככה אז שאלתי, "זאת הפעם הראשונה שמפליקים  לךְ?"

"אהה, לא".

"מי ומתי?"

"אבא שלי, סבא דרור ז"ל, כשהייתי ילדה רעה הוא היה משכיב אותי ככה על ברכיו ומפליק לי" היא ענתה בקול מהוסס.

"עירומה? כמו עכשיו?"

"אהה, כן" היא ענתה במבוכה.

"חרמן היה האבא שלך" צחקתי, "בת כמה היית כשהוא השכיב אותך ככה?".

"אהה, יוסי, בבקשה" היא התחננה וראיתי על עורפה שהיא מסמיקה.

"בת כמה?!?" שאלתי שוב בקול תקיף.

"יוסי, בבקשה" ושמעתי בקולה שהיא תכף בוכה.

"מה לא ברור לך אמא?" וניסיתי להשמע כועס, "זוכרת למה התחייבת? שתעשי כל מה שאני רוצה ועכשיו אני רוצה תשובה! תשובה אמיתית! זה ברור?!?!?".

"בתיכון, בשמינית"

"וגם הוא היה ממזמז אותך ככה?" ודחפתי לה אצבע לכוס.

הרגשתי את הרעד העובר בגופה, "רק מלטף שם, בלי לחדור".

"ואיפה סבתא רחל הייתה?" לא התאפקתי.

"עומדת בצד ולא מתערבת, גם אותה הוא היה משכיב ככה על הברכיים שלו ומפליק לה"

ידעתי שמה שסבא דרור עשה זה אסור אבל להפתעתי הסודות האפלים של משפחתי העמידו לי עוד יותר ופתאום עברה לי המחשבה בראש שאולי בכלל מסבא שלי ירשתי את ההנאה בלהעניש את אמא? "ורק הוא השכיב אותך ככה?"

"אהה, אהה, לא" היא שוב הסמיקה, "גם בעלי הנוכחי משכיב אותי ככה ומפליק לי, כשאני מפוצצת, אתה יודע, מגהצת את כרטיס האשראי בלי חשבון, אבל שניהם רק עם היד, לא עם חגורה".

"אז הגיע הזמן שהתחת שלך יכיר גם את החגורה" הפלקתי לה בפעם הראשונה עם החגורה שבידי, מותח פס אדום על ישבנה הלבן.

בפעם הראשונה היא רק חרקה שיניים, במכה השניה היא מילמלה "פאק" כואב, בשלישית כבר נפלט "איי" חזק וברביעית "איי!" חזק עוד יותר שהדהד בחלל החדר ואצלי העמוד מתח-גבוה הזדקר בגאון ודקר אותה בבטנה.

הנחתי את החגורה על גבה ו…"תפתחי רגליים!" פקדתי, לרגע היא היססה לפני שפתחה, "יותר!" זרזתי אותה ולדעתי היא ידעה מה אני מתכנן לה כי שמעתי אותה חורקת שיניים. קודם העברתי אצבע חוקרת ובדקתי לה שמן, אמא הייתה רטובה ומשומנת אז הפלקתי לה, "פאק! אווץ' שיט!" היא צעקה כשכף ידי פגעה בחוזקה בשפתי הכוס הכל כך מגורים שלה, "אימא'לה! איי!" היא צרחה כשוב היכיתי, פוגע באותן שפתיים נפוחות ורגישות, "רגע" היא התנשפה בכבדות אבל אותי זה לא עניין, "פ-א-ק-ק-ק-!" היא צווחה בפראות כשבלי לחכות היכיתי אותה שוב באותו מקום אינטימי רגיש שלה, "פאק! הנה! זה בא" הרגשתי איך כל גופה נמתח ומתקשה, "פאק! הנה, גמרתי!" היא הודיעה בקול מתנשף והתוכנית שלי להמשיך להפליק לה התחלפה מייד באחרת כשהרגשתי שגם אצלי זה עומד להתפוצץ, "תרדי ותמצצי לי!" דחפתי והורדתי אותה על ברכיה בין רגליי המפושקות, "תפתחי את הפה!" אחזתי חזק בראשה ודחפתי את האיבר המתוח עמוק לפה שנפתח, "תמצצי" הנעתי את ראשה האחוז בין ידי קדימה ואחורה, "תמצצי אמא, תמצצי!" זיינתי אותה בפה, מכניס ומוציא את הזין הכל כך מתוח למעמקי הגרון העמוק שלה ולא הייתי צריך הרבה, "אימא'לה, אני הולך לגמור לך בפה!" הודעתי בקול מתנשף, "אני הולך להשפריץ ואת תבלעי!" המשכתי בקול מאיים, "הכל תבלעי, דיר באלק לפספס אפילו טיפה!" הרגשתי איך לוע הר הגעש נפתח והלבה מתפרצת ממנו, ממלא לאמא את הגרון והפה באותו שפיך חמים וריחני ו…אמא בלעה, כל טיפה ואפילו ליקקה את שפתיה.

קודם שלחתי אותה עירומה לעשות לי קפה, אספרסו ארוך עם עוגיה, ובזמן ששתיתי הורדתי אותה שוב למצוץ לי, הפעם כדי להעמיד אותו בשביל מה שאני מתכנן לה, לא כדי לגמור לה שוב בפה.

לא הייתי צריך הרבה כדי שהוא יתעורר מחדש ובשלב מסויים השכבתי אותה על השטיח, התיישבתי לה על הבטן, הנחתי את הזין הרטוב בין שדיה, הורתי לה לתמוך בידיה בשדיה ולעטוף אותו והתחלתי לזיין לה את הציצים, לאט, נהנה מהמגע הרך והמלטף, והזיין שלי הלך ותפח, נמתח והתקשה עוד יותר.

משום מה הערכתי שמה ששמעתי על סבא דרור היה רק קצה תיבת הפנדורה המשפחתית שלנו ורציתי לדעת יותר, "אמא, גם סבתא רחל שכבה עירומה כשהוא הפליק לה" חקרתי.

"כן".

"ואת עמדת וראית כשהוא הפליק לה?"

"כן" וזה היה כן אנוס של מי שיודעת שאין לה ברירה אלא לענות אם היא רוצה לקבל את מה שהיא כל כך משתוקקת לו.

"והסכמתם?"

"אתה לא מבין, זה לא היה כמו היום, בבית של סבא הייתה משמעת, היה כבוד לאבא, מה שהוא אמר אנחנו עשינו, בלי להתווכח, בלי בכלל לחשוב על להתלונן"

"ומאיפה בא לסבא הרעיון?"

"לא תאמין אבל מסבא דוד, אבא של סבתא רחל, הוא זה שאמר לסבא שלך שככה צריך לנהוג באשה, שככה גם הוא עשה לאמא של סבתא רחל ולסבתא רחל עצמה ולסבא דרור זה התאים ולסבתא רחל זה לא נראה מוזר, גם לא כשהוא דרש ממני להתפשט, השכיב אותי על הברכיים והפליק לי, כי הרי גם לה אבא שלה עשה ככה".

"ולסבתא הוא כן דחף אצבעות?"

"כן, לשני החורים"

"אז למה לך לא?"

"כי הוא רצה שאני אשאר בתולה" היא הסמיקה, "אתה יודע, גם שם, בתולה בדלת האחורית שלי, סבא אמר שאם אני לא אהיה בתולה אף אחד לא יקח אותי וככה היה, אבא שלך היה זה שפתח אותי".

עמד לי תותח-על, טעון ודרוך, והגיע הזמן לירות בו. "בואי לחדר השינה" קמתי מעל אמא והתחלתי ללכת כשהיא אחריי, "איפה הארון של בעלך?" שאלתי והיא הראתה לי, "תפתחי!" ראיתי את ההפתעה על פניה אבל היא לא התווכחה ופתחה, מצאתי את מגירת העניבות, מגירה עמוסה בעניבות מכל הצבעים והסוגים, ולקחתי כמה, "איפה מגירת התחתונים שלךְ?"

ראיתי את ההפתעה בעיניה אבל היא פתחה את הדלת שליד והצביעה על המגירה. פתחתי אותה, מניסיוני נשים שומרות במגירה הזאת את צעצועי המין שלהם וגם הפעם זה הצליח לי, שני ויברטורים רוטטים, פרפר אהבה רוטט ודילדו אחד התחבאו מתחת לערימת תחתונים אז לקחתי ויברטור רוטט אחד, זה עם הפין הגדול יותר.

"תשכבי על הבטן" הצבעתי על המיטה הגדולה ונעמדתי לצד המיטה, "יד ימין" הושטתי לה יד, לשניה היא היססה ואז הגישה לי אותה, "יוסי, אתה קושר אותי?" היא שאלה כשקשרתי את העניבה סביב פרק כף ידה ושמעתי את הבהלה בקולה.

"כן" חייכתי אליה וקשרתי את קצה העניבה השני אל עמוד המיטה. "יד שניה" עברתי לצידה השני של המיטה וקשרתי גם אותה, מותח חזק את הידים. משם עברתי וקשרתי גם את הרגליים שלה, מפשק אותם ומותח ואמא שכבה כמו X גדול על המיטה כשרגליה וידיה מתוחים לעמודי המיטה.

לדעתי היא הבינה מה אני הולך לעשות לה, לדעתי היא גם רצתה שאעשה לה את זה, אולי לא קשורה אבל רצתה, עובדה, על השידה שליד המיטה חיכה בקבוק של ג'ל סיכה, "יוסי, אתה הולך להעניש אותי?"

"כן"

"בתחת?"

"כן"

"אבל תשים לי שם ג'ל, נכון?" היא שאלה בקול מתפנק.

"לא! לאמא רעה לא מגיע!" וראיתי את הרעד העובר בגופה, "אם עוד לא הבנת אז זה עונש, לא תוכנית כבקשתך" הוספתי, משתדל להשמע הכי קשוח שיש ועליתי על המיטה, כורע על הברכים בין רגליה המפושקות ומפשק את פלחי ישבנה, מציץ בפי הטבעת המכווץ שלה, "אבל אם תבקשי יפה אני קודם אשחיל אותך"

"אני מבקשת" היא לחשה בקול מתפנק.

"לא מספיק חזק"

"אני מבקשת" היא הכריזה בקול.

"לא מספיק יפה" נשכבתי עליה, מעכתי אותה למזרון, הרמתי את ישבני וכיוונתי את ראש הזין המתוח לפי הטבעת שלה אבל לא חדרתי.

"בבקשה, אני מתחננת, קודם תשחיל אותי, בבקשה, פליז (please)".

"זה יעלה לך" לחשתי לה באוזן.

"אני אשלם, פליז"

"מבטיחה?"

"מבטיחה!"

שיניתי כיוון עם היד והשחלתי אותה, תקעתי לה את כל הזין עמוק בכוס החם והמשומן שלה, אמא הייתה חרמנית בטרוף ועוד לפני שהספקתי להתחיל לפמפם הרגשתי את הנרתיק שלה מתכווץ בחוזקה והכוס הפך רטוב עוד יותר. "גמרת?" שאלתי בקול מלגלג.

"כן" היא התנשפה וראיתי על עורפה שהיא מסמיקה.

"פעם אחרונה שאת גומרת בלי להודיע על כך בקול" סיננתי בקול מאיים, "זה ברור?!?"

"כן"

פמפמתי קצת, ציפיתי את הזין שלי באותו שמן סיכה טבעי שלה. "עכשיו תבקשי שאני אדפוק לך ת'תחת" לחשתי לה באוזן, "וכדאי מאד שתבקשי חזק ויפה" הוספתי בקול מלגלג.

"בבקשה, תדחוף לי בתחת" היא צעקה, "בבקשה, תעניש אותי, תכניס לי בתחת!", היא המשיכה בזמן ששלפתי את עצמי מהכוס שלה וכיוונתי לבין פלחי ישבנה, "בבקשה, תכניס… כן-ן-ן!" היא צרחה כשלחצתי את אייל-הברזל שלי לפי הטבעת, מרגיש את ההתנגדות ולוחץ חזק יותר עד ש"פאק!" היא צרחה כשהמחסום נפרץ וכל הזין חדר עמוק לישבנה, "פאק, כן, תעניש את האמא הרעה, כן, תתקע לה בתחת!" היא התנשפה ושמעתי בקולה צירוף של כאב והנאה.

"אני מזיין אותך בתחת" לחשתי לה באוזן, אם הייתי מנומס הייתי בוחר מילים קצת פחות גסות, אולי אני עושה אותך בהיפוך שולחן, אבל לא הייתי מנומס, הייתי חרמן וגס, טחנתי לה את התחת חזק ומהר, מבין היטב מה זה עושה לפי הטבעת שלה, יודע שישרוף לה שם ויהיה לה קשה להסתיר מבעלה שפתחו לה את התחת ולא היה אכפת לי, להפך, נהניתי מזה והמשכתי.

"אמא, רק אצבע סבא היה תוקע לסבתא בתחת?" שאלתי כשהרגשתי שהיא שוב מתקרבת לשיא.

"אהה, לא" היא התנשפה, "אתה יודע, היא אשתו".

"וראיתְ?"

"כן"

"ספרי לי"

"יוסי," היא התנשפה בכבדות ושמעו בקולה שעוד שניה היא שוב גומרת, "בבקשה, זאת סבתא שלךָ" היא שיחקה לידי אבל הפעם לא הזהרתי אותה ובתנועה מהירה הרמתי את הישבן ושלפתי את עצמי מתוכה, "לא! למה?!?" היא צרחה באקסטזה באותו קול חרמני, מנסה ללא הצלחה לשחרר את ידיה הקשורות לפינות המיטה, "לא, למה, תכניס לי, סליחה, בבקשה, יוסי סליחה, אני אספר, מבטיחה לך, בבקשה תכניס לי!" התחננה בקול.

"רגע" ציחקקתי ולקחתי את הויברטור ביד.

"יוסי, מה אתה עושה?".

"שקט!" השתקתי אותה ובתנועה מהירה דחפתי לה את הויברטור לכוס, "אימא'לה!" היא צרחה בהפתעה כשהפעלתי אותו, "פאק!" היא צרחה שוב כשדחפתי בכוח את כל הזין שלי לתחת שלה והרגשתי את רעד הכאב החולף בגופה. שלחתי ידים למטה, פישקתי חזק את פלחי ישבנה ותקעתי את עצמי עמוק עוד יותר, מרגיש את הרטט של הויברטור הרוטט לה בכוס, "חדירה כפולה, עשו לך כבר פעם?" שאלתי בקול מלגלג ובלי לחכות לתשובה הפלקתי בשתי כפות ידיי על צִדי פלחי ישבנה החשופים, פליק חזק ומצלצל, "עכשיו ספרי!"

"הייתי מציצה להם" אמא סיפרה, "רגע," היא התנשפה, "אני אספר, מבטיחה, אבל רגע, זה בא לי, זה בא, הנה!" היא צווחה והרגשתי איך האורגזמה משתוללת בגופה, "הנה, עכשיו! גמרתי, אימא'לה איך גמרתי" היא התנשמה בכבדות, "כן, רגע, אני מספרת, רגע"

נתתי לה רגע והתפננתי על התחת שלה, מזיין באיטיות ונהנה מהשפשוף הנעים של פי הטבעת החם שמתוח סביב הזין שלי ומהרטט של הויברטור שהמשיך לפעול בתוכה, "הייתי מציצה להם, ברשות כמובן," היא חזרה לספר, "אמא הייתה משאירה בכוונה את הדלת פתוחה ומזמינה אותי להציץ, היא אמרה שאני צריכה ללמוד, שגם אני אצטרך לתת לבעלי לעשות לי את זה וכדאי שאלמד כדי שהוא יהיה מרוצה".

"וסבא ידע?"

"כן, לא שהוא אמר לי אבל אמא שלי סיפרה לי שהוא אמר לה שזה מחרמן אותו עוד יותר ושהוא עודד אותה להזמין אותי להציץ".

"אוקיי, עכשיו ספרי איך וכדאי שזה יחרמן אותי".

"אהה, יוסי, זה… סליחה, סליחה, אני מספרת" היא תיקנה מייד את עצמה, "מכיר את הסרט הטנגו האחרון בפריז?"

"מכיר"

"אז זה היה ההשראה שלהם רק שאצלם אמא הייתה משתפת פעולה, הוא היה שולח אותה להביא חמאה, אחר כך להתפשט ואז למצוץ לו, להעמיד לו, ורק שהחליט שהוא מוכן הוא היה פוקד עליה לשכב על המיטה ולפתוח ת'תחת, מורח לה כמות נדיבה של חמאה, עולה עליה ותוקע לה"

"והיה לו זין גדול לסבא?"

"גדול" היא אמרה בהערכה, "גדול כמו שלךָ, אני חושבת שירשת את זה ממנו, בגנים"

כנראה שאמא צודקת, כנראה שירשתי מסבא את הזין הגדול כי לאבא שלי היה זין קטן אבל עכשיו הרגשתי שאני דוהר לעבר האורגזמה שלי, שאני הולך לגמור לאמא בתחת, "תתכונני" לחשתי לה והגברתי את הקצב, "הנה" פישקתי שוב את פלחי ישבנה ותקעתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "עכשיו!" צווחתי ויריתי מטח ראשון של שפיך חם במעמקי ישבנה של האמא הביולוגית שלי, "קחי!" יריתי מטח שני, מתנשף, "והנה עוד אחד!" יריתי את המטח השלישי ונשארתי לשכב עליה, מועך אותה למזרון ולא זז, נותן לטיפות האחרונות לטפטף בתוכה.

אותו יום עשיתי אותה שוב, הפעם גמרתי לה בכוס כשהיא נשענת על השיש במטבח. לפני שהלכתי חזרתי לארון הבגדים שלה ובחרתי ממנו תחתונים זנותיים עם פתח במפסעה, "את קנית?"

"לא, בעלי קנה לי"

"עכשיו זה שלי!" קבעתי, "יש גם חזייה תואמת?"

"כן" והיא שלפה חזייה זנותית לא פחות, כזאת שמרימה אבל לא מכסה את הפטמות.

"תודה" לקחתי גם אותה, "מזכרת מאמא" ציחקקתי.

אפילוג או יוסי לא סולח.

כמה ימים אחרי תהילה הודיעה לי שהיא בזוגיות עם מישהו שחברה טובה הכירה לה, שהוא לא מזן הזורמים ועדיין טוב לה איתו ו…שהיזיזות שלנו מבוטלת, או ליתר דיוק מוקפאת כל עוד היא איתו.

גם בלי תהילה היה לי מספיק עם מי לחגוג עד שבערב שישי אחד מצאתי את עצמי בבית לבד וחרמן בטרוף אז למרות שפיני הזהיר אותי שערב שבת הוא זמן לא טוב ל"דייג" בבר, שביום שישי כל הנשים השוות עושות פוצי-מוצי עם הבעל, ואפילו הפחות טובות כבר מצאו להן עם מי להתכרבל כך שנשארת רק הבררה, ועדיין הלכתי.

הבר היה די מלא אבל כולם שם ישבו בזוגות לפחות. ישבתי על הבר, כמו תמיד, והזמנתי בירה ראשונה. כלום לא קרה, טוב, בבירה הראשונה אף פעם לא קורה.

הזמנתי בירה שניה, בדרך כלל עוד לפני שאני גומר חצי כוס כבר יש מישהי שנצמדת אלי אבל לא הפעם.

גמרתי את השניה והזמנתי שלישית. כלום. מישהי שכבר חשבתי שהיא ניגשת אלי רק הזמינה שני קוקטיילים וחזרה לשולחן אל החברה שלה וכנראה שראו אכזבה על פניי כי "לא הפסדת, לסבית אסלית" הברמנית שכאילו במקרה עברה לידי ציחקקה והמשיכה ללקוח שהמתין בקצה השני של הבר.

סיימתי גם את הבירה השלישית וכבר כמעט עמדתי ללכת כשהברמנית שוב נעמדה לידי, "אם יש לך סבלנות עוד חצי שעה אני מסיימת את המשמרת שלי" היא חייכה לעברי.

"מה??" חשבתי שאני לא שומע נכון או אולי לא מבין.

"אתה מת לדפוק, הרי בשביל זה בא לפה, לדוג איזו סטוץ' ללילה, לא?" היא ציחקקה, "ואני מיוחמת לא פחות ממך אז עוד חצי שעה אני מסיימת אם בא לךָ לחכות לא תצטער" היא חייכה לעברי ומיהרה ללקוח שסימן לה.

חיכיתי. היו בה מרבית היתרונות שאני מחפש בסטוץ', סקסית ועסיסית עם שדיים גדולים ובטן שטוחה, ואפילו החסרון היחיד שמצאתי, ממבט ראשון כמובן, שהיא צעירה, לא הפריע כי כשהזין עומד וכוסית כזאת מציעה את עצמה מי שם לב לפרט מינורי כזה.

נסענו אלי, בדרך התברר שהיא במקור ממזכרת בתיה השכנה והכירה את אבא שלי שלימד אצלם בתיכון אבל לא אותה. כשהגענו היא ביקשה קודם להתרחץ, להוריד את הג'יפה לפני שאנחנו נכנסים למיטה ובאופן הכי טבעי הזמינה אותי להצטרף אליה.

התחככנו מתחת למים החמים, עירומים במקלחת הצרה. "תסבן לי ת'גב" היא ביקשה בקול מתחנחן וסובבה לי את הגב. סיבנתי, משפשף ומלטף, מרגיש את גופה החם והזקפה שלי תפחה עוד יותר, מזדקרת ומתקשה. "עכשיו גם פה" היא הסתובבה חזרה, מפנה את שדיה העסיסיים לעברי, "כאן" היא ציחקקה, אחזה בכפות ידי והצמידה אותם לציצים שלה, "כן, תלוש, כן, ככה, גם בבזזים" ושמעתי את החרמנות בקולה כשסיבנתי את ידיי והתחלתי לעסות ולמזמז לה את הציצים.

"עכשיו תורי" היא חייכה ולקחה ממני את הסבון, "תסתובב, אני אסבן לך את הגב" והיא התחילה לשפשף לי את הגב ברגע שהסתובבתי, "עכשיו מלפנים, תסתובב" היא לחשה בקול מפתה כשגמרה לסבן לי את הגב ועברה לסבן את החזה שלי, מסבנת ויורדת, עוברת לבטן וממשיכה לרדת, "בוא נעשה איתו הכרה" היא ציחקקה וירדה על ברכיה מולי, "נעים מאד אני מיכל" היא ציחקקה אל האיבר המתוח שמול פניה, "רוצה נשיקה?" ובלי לחכות היא נישקה את העטרה המתוחה והתחילה למצוץ לי.

לא גמרתי לה בפה, גם לא עליה. בשלב מסויים תפסתי אותה, הרמתי אותה בידיי וככה, כשאנחנו רטובים ועירומים, לקחתי אותה למיטה, זרקתי אותה על הגב, עליתי עליה, שכבתי בין רגליה שנפתחו לכבודי והשחלתי אותה, החלקתי בקלות לכוס הכל כך חם ומשומן שלה והתחלתי לפמפם, לזיין.

עשיתי איתה משהו שלא עשיתי עם אף אחת מהמילפיות שלי, אפילו לא עם תהילה היזיזה, בזמן שזיינתי אותה גם נישקתי אותה על השפתיים, נשיקה צרפתית לוהטת, למה? לא יודע להסביר אבל זה מה שהרגשתי צורך באותו רגע וכנראה שגם היא כי היא התמסרה לנשיקה, פתחה את הפה ונתנה ללשון שלי לחדור לתוכה ולשחק בלשון שלה.

האמת שפחדתי. פחדתי לגמור לפני שהיא תגמור אבל כנראה שהיא הייתה חרמנית אפילו יותר ממני כי "הנה" היא התנשפה, מפסיקה לשניה את הנשיקה וחוזרת לנשק והפעם הלשון שלה משחקת בזאת שלי, "הנה," היא המשיכה והרגשתי את הכיווצים המוכרים בנרתיק שלה, "אימא'לה, הנה!" היא הרימה גבוה את רגליה ונעלה אותם על ישבני, לוחצת, "הנה! עכשיו! עכשיו!! תן לי!!" היא גמרה בסערה ואני, כאילו קיבלתי פקודה, הצטרפתי אליה, "קחי!" נעצתי את עצמי הכי חזק שיכולתי, "קחי!" הוספתי עוד לחיצה וגמרתי, השפרצתי, עשיתי את מה שכל כך רציתי, השקתי את גן האם שלה.

את אותו סוף שבוע בילינו אצלי במיטה, עשינו רק הפסקה קצרה בשבת בצהרים, קפצנו ל'בנדיקט' לאכול והופ, חזרה למיטה. הזדינו בכל צורה אפשרית, מיסיונרית, דוגי, בעמידה כשהיא נשענת לקיר ובעמידה כשאני נשען עם הגב על הקיר והיא משופדת לי, אפילו בהיפוך שולחן עשיתי אותה וכמובן שאי אפשר בלי ירידות, לא רק היא ירדה לי גם אני ירדתי לה, פינקתי אותה עם הלשון עד שהיא גמרה ו…מודה, אהבתי את הטעם שלה ועשיתי את זה שוב והתברר לי שלעשות לה את זה מעמיד לי לא פחות מהמציצות שלה, קינקי? אולי, אבל זאת עובדה.

אהבנו את מה שקרה לנו והמשכנו להפגש, בעיקר במיטה, מיכל שהתגלתה כתהילה משופרת הפכה ליזיזה החדשה שלי ולא רק, גם היא התגלתה כזורמת ומהר מאד השתלבה באותן "משחקי חברה" שהוזמנתי אליהם ו…כאילו אין טבעי מזה היא התחילה להשאיר בגדים בארון שלי ובלי שאף פעם נדבר על זה, כאילו זה בָּרוּר מֵאֵלָיו לשנינו, היא עזבה את הדירה השכורה שלה ועברה לגור איתי עד שפעם אחת, באחד מאותם משחקי חברה הזימתיים, כשראיתי איך מישהו רוכב עליה, הרגשתי מין צביטה בלב אבל לא ממש התייחסתי אבל בפעם השניה שזה קרה לי, ואפילו צביטה יותר חזקה, הבנתי שאני מאוהב בה, שאני רוצה אותה רק לעצמי, אז הלכתי וקניתי טבעת, לקחתי אותה ל"מו-ומו", המסעדה שכל כך אהובה על שנינו, ועם כל הטקס הנדרש ירדתי על ברכיי והצעתי לה נשואים ו…היא הסכימה מייד רק שאחר כך, במיטה, כשחגגנו את ההסכמה שלה, היא הציבה לי תנאי, מהיום זה רק היא! ויותר מזה, בלי לספר לחבר'ה! ו…הסכמתי, ככה זה כשאתה מאוהב ובעצם למה לא? אני לא צריך יותר סקס ממה שמיכל נותנת לי ותאמינו לי היא לימדה אותי תנוחות שבחיים לא הכרתי אבל אתם יודעים, הבטחתי לא לספר ואצלי מילה זאת מילה.

חצי שנה אחרי הייתה החתונה. הרבה מוזמנים, אפילו פיני בא עם הבן זוג החדש שלו ובהזדמנות, כשנפגשנו לבד בשרותים, הוא סיפר לי שהוא הרוכב השני הכי טוב שרכב עליו אי פעם, אני הראשון כמובן, אבל מי לא בא? אמא שלי! כן, הייתם מאמינים? שאמא לא תבוא לחתונה של הבן שלה?! ויותר מזה, היא אפילו לא התקשרה להגיד מזל-טוב ולתרץ איזה תרוץ מהתחת למה לא.

כשחזרנו מירח הדבש בתאילנד לקחתי את אותם תחתונים וחזיה זנותיים שבעלה קנה לה והיו שמורים אצלי למזכרת, ארזתי אותם בקופסה קטנה, הוספתי פתק ובו רשמתי "אני חושב שזה שייך לאשתךָ", חתמתי "אחד שרכב עליה" ושלחתי אותם לבעלה כי כזה אני, לא סולח! מי יודע? אולי גם את זה ירשתי בגנים מסבא דרור? ????

** סוף **

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן