משחק זוגי של זוג דתי – חלק ראשון

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6

שוב פעם זה קורה, עוד עבודה בלי סוף. יום שני בערב. יוסי חוזר לביתו בשעה 20:30. אמנם שעה לפני מה שתכנן אבל עדיין הוא גמור מעייפות. הוא פותח את הדלת בשקט כדי לא להעיר את הילדים. הסלון חצי מואר במנורה מהמטבח והבית שקט. דלת חדר השינה שלהם הייתה חצי סגורה. יוסי ניגש לראות אם אשתו ישנה. בדרך הוא שומע מנגינה שקטה שהזכירה לו רעש של חוף הים. גלים מתנפצים על המזח. התמונה שיוסי ראה כשהוא נכנס לחדר השינה גרמה לו להלם, אך יחד עם זאת היא גרמה לו גם להתעוררות וסקרנות שהרבה זמן לא חווה באופן הזה. האור בחדר היה עמום. מוזיקה שקטה בקעה מהטלפון של אשתו שהיה מונח על השידה בסמוך למיטה. עדי אשתו שכבה על המיטה שהיא לבושה בבגד ורוד שקוף. רגליה חשופות לגמרי. יד אחת שלה נמצאת בין רגליה והשנייה אוחזת בשדה הימני ומוחצת אותו. שדה השמאלי חציו חשוף חציו מכוסה בבגד הוורוד שיוסי מעולם לא ראה קודם לכן. עיניה הירוקות של אשתו, אלו שגרמו לו להתאהב בה כבר אז לפני עשר שנים, היו עצומות והיא נראתה כבתוך חלום. ידה הימנית של עדי החזיקה בחפץ פלסטיק שיוסי ראה בעבר רק בסרטי פורנו ישנים שמהצפייה בהם נגמל כבר לפני שנים רבות.
הדילדו האדום שהחזיקה עדי נכנס ויצא במהירות לתוך איברה. מעולם יוסי לא ראה את עדי ככה. הפטמות של עדי בלטו בצורה מטורפת. השדיים הגדולים שלה היו מרוחים בשמן והיו מבריקים כל כך שהוא הרגיש צורך עז לתפוס אותם ולמחוץ אותם. יוסי נעמד במקום והחליט פשוט ליהנות מהמופע שנקלע אליו. כנראה בניגוד לרצונה של השחקנית הראשית. יוסי התקדם לתוך החדר עד שהגיע למקום שבו הוא מסוגל לראות את הכוס המגולח למחצה של אשתו. פלומת השיער השחור שנשמרה באדיקות מעל הכוס של עדי נראתה בצורה מעולה ממקום מבטו של יוסי. גם כשהוא ירד לעדי בעבר כדי לספק אותה הוא לא הצליח להסתכל על הכוס השזוף של עדי מזווית כזאת טובה. בדרך כלל הוא עצם עיניים בשלב המין האוראלי, בדרך כלל החדר היה חשוך יותר. אך הפעם הוא פשוט ישב על הכיסא המרופד בחדר השינה והחליט ליהנות מהמחזה. עדי נשארה בתוך החלום ועדיין לא הבחינה בדמות שהצטרפה לחלום שלה. הדגדגן שלה בלט והיה נראה כאילו הוא כפול מגודלו הרגיל, לא שיוסי ידע מהו גודלו הרגיל. יוסי החל לשמוע לפתע את עדי לוחשת "יותר חזק, כן תן לי" "כן אני גומרת. כן כן אל תפסיק…". תוך כדי הגבירה עדי את מהירות ההכנסה והיציאה של הדילדו לתוך הכוס הבוער שלה. עדי נשענה לאחור והרימה את אגנה בתנועה אינטואיטיבית כמעט בלתי רצונית, ולפתע זרם בלתי פוסק של נוזלים פרץ מבית הסתרים של האישה שיוסי כה אהב. עדי הייתה באקסטזה והמשיכה לנזול בלי הפסקה. יוסי נעמד וכמעט יצא החוצה מהחדר. עדי הרגישה ברעש הקל של הליכתו של יוסי ופתחה את עיניה במהירות. היא לא האמינה למראה עיניה. "יוסי" היא צעקה. "מה אתה עושה פה?" יוסי הביט בה למספר שניות. בליבו להט לא ברור. משהו שבין אכזבה לכעס לתשוקה. תחושה לא מוסברת. הוא יצא מהחדר והלך לשירותים.
יוסי נכנס לשירותים. הזין שלן עמד כמו שהרבה זמן לא קרה. הוא הרגיש שעוד שניה הוא גומר ורק אם הוא ייגע בו זה יקרה. הוא התלבט מה לעשות מס' שניות ובסוף החליט לזרום ויהיה מה שיהיה. הוא חזר לחדר וכשנכנס הוא הבחין בעדי יושבת על המיטה בוהה באוויר. לחייה סמוקות והטלפון כבר הפסיק לנגן מנגינות. יוסי התיישב לצידה ולחש לה "אנחנו נדבר על מה שהיה כאן אחר כך, עכשיו גם אני רוצה להשתתף בפנטזיה שלך. אפשר?" עדי לא ענתה. היא פשוט התקרבה לבעלה האהוב והחלה להפשיט אותו. תחילה את כפתורי החולצה ואחר כך בשליפה מהירה את הגופייה והמכנסיים שהיו כבר פתוחים. היא הורידה את תחתוני הבוקסר האדומים של בעלה וחשפה את האיבר הקצר והכה עבה שלו. כבר כמה ימים שלא זכתה לגעת בו. את הסקס הם שמרו ללילות שבת מאוחרים ולימים מיוחדים באמצע שבוע שהילדים הלכו לישון והיא נשארה ערה עד שיוסי יחזור מעבודתו התובענית. היא הספיקה רק לגעת באיבר המין של בעלה וזרם של זרע לבן ודביק התפרץ אל תוך כף ידה שהיה שמנוני גם ככה מאירועי הדקות האחרונות. יוסי היה נבוך. הריגוש שהיה בו לא נתן לו צ'אנס. אפילו עשר שנות ניסיון של סקס זוגי ועשיר לא עמדו לטובתו. כנראה בגלל שמעולם הוא לא ראה את אשתו כפי שראה אותה הלילה. מעולם הוא לא ראה את עדי מאוננת. יוסי ועדי היו דתיים.

יוסי נולד באופקים, כמו עדי אשתו. שניהם ילידי העיר. שניהם דתיים. ילדים טובים של בני עקיבא. בילדותו היה הילד השמן והדחוי וככל שהתבגר נעשה גבר חזק ושרירי. אבל תמיד היה קצת מלא. לקראת סוף הישיבה התיכונית הוא ועדי התחילו לצאת. עדי הייתה זו שהתחילה אתו. שיחקה אותה כאילו היא צריכה עזרה בלימודים במתמטיקה ואחר כך הזמינה אותו לאכול כהכרת טובה. זה המשיך לזוגיות של שלוש שנים מלווה בפרידות קצרות וארוכות. קצת 'נפילות' של החזקת ידיים ונשיקות, למרות שלכולם סיפרו שהם שומרים נגיעה. אחרי שלוש שנים של ישיבת הסדר וצבא יוסי הציע נישואים במופע שארגן ביחד עם שני חבריו הטובים אבי וגלעד. עדי כמובן הסכימה והם זכו להיות הזוג הראשון שמתחתנים בין החבר'ה. הראשון ולא האחרון. עדי שידכה אחר כך את חברתה הטובה נעה לאבי החבר של יוסי, נעה גם היא תושבת אופקים. ולגלעד החבר השני היא שידכה את תמר, חברתה מהמדרשה בשומרון בה היא למדה.
ליוסי היו שתי חולשות. הראשונה הייתה חולשה לעיניה הירוקות של עדי. היו לה עיניים גדולות ועגולות ומהפנטות. מאז שיוסי ראה את עדי בפעם הראשונה העיניים של עדי משכו את תשומת ליבו. החולשה השנייה היא חולשה לשדיים של עדי. אפשר לומר שלעדי היו שדיים מושלמים. הם היו עגולים וגדולים. כבר מגיל צעיר. ליוסי יש זיכרון עמום שכל החברות של עדי היו שטוחות בכיתה ח' ואפילו בכיתה ט' ורק לעדי היו שדיים גדולים ומפותחים. אחרי שהתחתנו הוא גילה את השדיים האלה מקרוב. בהתחלה עדי לא כל כך אהבה את זה שיוסי נוגע בהם בלי הפסקה במהלך הסקס שלהם אבל לאט לאט גילתה את הכיף שבעניין. יוסי זוכר במיוחד את ליל הכלולות ואת הגילוי המיוחד של השדיים. בלילה הזה הוא גילה גם את הדובדבן שבקצפת. הוא גילה את הפטמות של עדי.
בסוף החתונה הם יצאו מהאולם בחצות ונסעו יחד למלון שאביו של יוסי סידר להם. מלון קרוב במרחק רבע שעה נסיעה. "כדי שלא תיסעו הרבה, זה מסוכן" הוא אמר לו. הם נכנסו לחדר במלון ולא הפסיקו להתנשק במשך דקה ארוכה. יוסי החל להפשיט את עדי. כל כך הרבה שנים חיכה לרגע הזה. עדי הסתובבה לאחור וביקשה ממנו לפתוח את הריצ'רצ' של השמלה. עדי לא נמוכה אבל גם לא גבוהה . בערך 1.65 מטר. יוסי גם הוא לא גבוה 175 סנטימטר גובהו. בשנה האחרונה שלפני החתונה הוא עשה דיאטה ככה שהוא נראה בחתונה יותר טוב מכל זמן אחר בחייו. יוסי פתח את הריצ'רצ' של השמלה ולעיניו נגלה גופה המלא של האישה שאהב כל נעוריו. ישבנה של עדי היה עטוף בתחתוני כותנה לבנים ולאחר שהיא הורידה את הגופייה שלה יוסי סוף סוף זכה לראות את שדיה החלומיים. אמנם הם היו עטופים בחזיית פוש אפ לבנה אבל זה הרבה יותר ממה שהוא ראה עד היום. עדי החליטה שהגיע זמנו של יוסי להתפשט והחלה לפתוח את כפתורי חולצתו . מיד לאחר מכן הוא הוריד את הציצית שלבש ואת הגופיה וגילה את גופו השרירי והשעיר.
יוסי היה שעיר. מאוד שעיר. הוא אפילו קצת התבייש מזה עכשיו. מה שהיה בעבר מקור לגאווה ואות להתבגרותו המוקדמת בכיתה ז' וח' התגלה עתה כתכונה קצת מביכה. הוא הוריד את מכנסיו ונשאר רק עם תחתונים כחולים וצמודים שהבליטו את העובדה שאיברו הקצר והעבה מאוד מתרגש מהמעמד. עדי נצמדה ליוסי וחיבקה אותו חזק חזק. שניהם היו מלאים בריח של זיעה. אות לריקודים הסוערים התחוללו לפני שעות ספורות יוסי החזיר חיבוק והניח את ראשה של עדי על כתפו. עדי לחשה לו "אולי עדיף שנתקלח קודם" ויוסי ענה "ברור" "את מעדיפה להיכנס ראשונה?" עדי סירבה וביקשה שיוסי יכנס ראשון. היא הבטיחה לו שזה ישתלם לו. יוסי התקלח וחזר למיטה הזוגית. עדי התקלחה גם היא ויצאה בכותנת לילה לבנה יפהפייה שלא השאירה מקום לדמיון על מה הולך לקרות בדקות הקרובות בחדר השינה. מתחת לכותנת הציצו שדיה המופלאים ופטמותיה בלטו בתוך הכותונת כאילו מאיימות לקרוע הן אותה. מתחת לכותנת לבשה עדי תחתונים בצבע סגול שהציצו מבעד לכותנת בכל צעד שהיא עשתה לעבר המיטה.
יוסי הזמין את עדי לתוך המיטה, עדי כיבתה את האור והחדר נשאר חשוך כמעט לגמרי. זה הקל מאוד על עדי והיא הרשתה לעצמה להוריד מעליה את הכותונת. יוסי עוד הספיק לראות את שדיה החשופים ואת התחתונים למשך שניה או שתיים אך עדי קפצה לתוך המיטה וכיסתה את עצמה בשמיכה הלבנה הדקה של בית המלון. היא נצמדה ליוסי לנשיקה נוספת. השפתיים של יוסי היו נעימות לה והיא חיכתה שהוא יחזור לחבק אותה כמו קודם. יוסי החזיר חיבוק והתחיל לגלוש למטה לכיוון החזה. עדי נרתעה קצת אך שחשבה לעצמה שזה חלק מכללי הטקס. יוסי הרגיש את פיו נוגע בשדיים שחלם עליהם ולא הפסיק לחקור בשפתיו את החזה הענוג של אשתו הטרייה. כשהגיע לאמצע השד הימני של עדי הוא מצא את מבוקשו. לשונו חשה בפיטמה הוורודה הגדולה של עדי והחלה בליקוק אינטנסיבי. יוסי ביקש להחזיק עם ידו השמאלית בשד השמאלי של עדי אך לפתע הרגיש תחושה שכמעט ולא הכיר בעבר. הוא הרגיש שהוא עומד לגמור ולא הייתה לו שום כוונה שזה יקרה. סף הריגוש שהוא חווה היה כה גבוה שהוא אפילו לא הספיק להגיד לעדי שמשהו הולך לקרות וכבר הוא הרגיש כמות זר בלתי נגמרת בתוך התחתונים הצמודים שעפו את מבושיו. עדי לא הבינה מה קורה ורק ראתה את יוסי נעצר וכל גופו קפוא. ידו ירדה לתחתוניו והוא נראה נבוך. יוסי גמר- היא הבינה לאחר מספר שניות. הרבנית רבקה שהדריכה אותה לקראת החתונה הסבירה לה שזה יכול לקרות. היא לא חשבה שזה יקרה כל כך מהר אבל היא שמחה. כי אמרו לה שזה מעיד שהחתן החדש שלה מתרגש ממנה. היא חשבה לעצמה- אם ככה הוא גמר רק מהחזה שלי מה יקרה שהוא יהיה בפנים. בתוך איבר המין שלי. אחר כך גילתה שמהשלב הזה של החדירה שניהם לא מתרגשים כל כך. היא מהפחד מהכאב, הוא מהחשש שיגמור שוב מוקדם מדי.
המשכו של הערב היה מרגש ומביך מבחינת שניהם, אך נראה שהחוויה הכי גדולה של יוסי הייתה המפגש הבלתי אמצעי עם שדיה המהפנטים של עדי. לעצמו יוסי היה חושב מדי פעם במהלך השנים שלו ושל עדי כבעל ואישה, שלאף דוגמנית שהוא ראה בעבר, גם לא אלה שהוא אונן על תמונותיהן לא אחת בחדר השירותים כשעדי הייתה במחזור, לאף אחת מהן לא היו שדיים יפים כמו של עדי. הם היו שדיים בהירים. לא בהירים מדי שכן עדי הייתה חצי תמניה, אבל בהירים. עגולים כאילו סרטטו אותם במפעל וגדולים בדיוק בגודל שמעורר התפעלות אבל לא מוגזם מדי. לאחר שנה וחצי של נישואים עדי נכנסה להריון. השדיים הגדולים הפכו לענקיים ויוסי היה נוהג לינוק מהם בסקס כתינוק בן יומו. עדי למדה לחבב את האקט הזה והיא הפכה את שלב פשיטת החזייה לטקס הקבוע שלהם בתחילת כל סקס. בסופו של הטקס יוסי היה מתנפל עליה והיא הייתה גאה במעשה שדיה להתפאר.
יוסי ידע שהשדיים של אשתו הם מושא הערצה שלא שייך רק לו. הוא זיהה מספר פעמים את חבריו השונים נועצים את מבטיהם בשדיים של עדי. למרות שזה היה בעיניו ממש לא צנוע בסתר ליבו לא היה גאה ממנו. במיוחד אהב לגלות שגם אנשים שאינם דתיים מביעים עניין בשדיים של עדי שמצידה הלכה בדרך כלל בחולצות שמכסות את השדיים, ללא מחשוף כלל, אך מבליטות אותם ולא משאירים ספק למי יש את הכי גדולים.
החיים התקדמו. יוסי למד הנדסה באוניברסיטת בן גוריון ולאחר מכן החל לעבוד בחברת הייטק מצליחה בבאר שבע. עדי עסקה בהוראה ולימדה בבית ספר יסודי. היא הייתה מורה מוערכת אך יותר מכל הייתה אימא גאה. חיי הסקס של הזוג האוהב הלכו ונשחקו. הם ניסו לשמור על לפחות פעם אחת בשבוע סקס זוגי במיטה אך עוד לידה ועוד ילד והזמן עשה את שלו. הם עברו לסקס שבועי קצר בליל שבת. הסקס היה נגמר במספר נשיקות חיבוקים וליקוק שדיים תאוותני קצר ובסיומו חדירה קצרה של חצי דקה עד דקה ולאחר מכן חיבוק ונשיקה לפני השינה. זה היה טוב ליוסי שהיה עייף מכל השבוע בעבודה. זה היה טוב לעדי שהיתה עייפה גם היא מהעבודה בבית הספר ומגידול הילדים. אך יום אחד הכול השתנה.

הכול השתנה ביום הולדת 30 של עדי. כחלק ממסע היום הולדת שכלל שלל פינוקים, יוסי הזמין לה יום פינוק בספא במלון בוטיק בבאר שבע. זה התחיל בג'קוזי וסאונה פרטיים ואחריו חיכה לעדי מסאז' מפנק. מעולם עדי לא זכתה למסאז' אמתי שכזה. עד היום הם חסכו כל שקל בשביל לקנות בית צמוד קרקע באופקים וכמעט ולא פינקו את עצמם בפינוקים של בתי מלון וספא. למסז'יסטית קראו ילנה. היא הייתה רוסיה בלונדינית גבוהה שלבשה חצאית שחורה קצרה וחולצה לבנה מכופתרת שעליה לוגו של המלון. החולצה הבליטה את שדיה ונראה היה לעדי שהיא אינה לובשת חזייה. הפטמות שלה בלטו מבעד לחולצה. זה עורר אצל עדי סקרנות והיא תהתה לעצמה לכמה רגעים אם היא זו לא דרך לסקרן גברים חרמנים שמגיעים אליה למסאז. הפנים של ילנה לא היו יפים. אפה היה קצת ארוך. אך משהו בה שידר חוסן ואולי אפילו כוח. החדר היה חשוך ומנגינה שקטה הנעימה את אוזני המטופלים. רק עדי וילנה היו בחדר.
ילנה ביקשה מעדי להתפשט ולהישאר רק עם תחתונים על מנת שהיא תוכל לערוך מסאז' באופן מיטבי. "את יכולה להוריד גם את התחתונים אבל את לא חייבת איך שאת מרגישה" לעדי לא היה ברור למה כל כך ברור שאת החזייה היא מרגישה בנוח להוריד אבל היא זרמה. היה משהו מאוד מרגיע באוויר של החדר שאפשר לה להתפשט בנוכחות של ילנה ולא גרם לה להתבייש. היא נשארה בתחתונים למספר שניות ואחרי התלבטות קצרה הורידה גם אותם לא לפני שווידאה עם ילנה שהדלת נעולה ואף אחד לא יכול להיכנס. מעולם לא התפשטה כך בפני אישה זרה. אפילו את כיסוי הראש שלה לא הורידה מול אדם זר וכעת היא גילתה לפני ילנה בעירום מלא לגמרי. "אני יכולה לומר לך משהו אישי" שאלה ילנה. "בטח" ענתה עדי. "השדיים שלך מהפנטים" זרקה ילנה לחלל האוויר והשאירה את עדי המומה. את המחמאה הזו רק אדם אחד נתן לה עד היום, בעלה כמובן. ודבר נוסף, אמרה ילנה, את מגלחת למטה בצורה ממש יפה. לזה עדי כבר לא ציפתה. היא הרגישה שנחצה כאן גבול אבל לא אמרה מילה. ספק מבושה ספק מהלם. ההרגשה שהתחילה להרגיש עדי בתחתית הבטן גרמה לה לשאול את עצמה האם זו באמת היא שעומדת כאן ומרגישה את איבר מינה הולך ונעשה רטוב בגלמחמאה קטנה של אישה גבוהה שכלל לא הכירה עד לפני מס' דקות.
ילנה ביקשה מעדי לעלות על המיטה ולהניח את ראשה בתוך החור הייעודי. היא הניחה על ישבנה המלא של עדי מגבת לבנה, דבר שגרם לעדי להרגיש יותר בנוח. שיערה השחור החלק של עדי התפזר על גבה החלק והשזוף באופן טבעי, וילנה מבלי לשאול אספה אותו לגומייה וזרקה אותו קדימה. "זה כדי שלא יפריע לנו" אמרה. המסז' התחיל מהרגליים. ילנה לא פספסה אף נק'. משם היא עלתה לגב עדי הרגישה שהיא נוגעת לה בשרירים שלא הכירה עד היום. אחר כך עלתה לכתפיים ואז שוב חזרה לרגליים. הפעם היא עבדה בצורה של משיכות ארוכות מתחתית הרגל ועד הירכיים. היא נגעה לא נגעה במפשעה של עדי והרטיבות שהחלה לפני מס' דקות בכוס של עדי התעוררה שוב לחיים. האצבעות הדקות והארוכות של ילנה גרמו לעדי לכווץ את ישבנה ולהוציא אנחות קלות מפיה. "הכל בסדר?" שאלה ילנה. "עדי לא ענתה. רק מלמלה "ממממ" כאות לחיוב. "תראי" פתחה ילנה, "יש אפשרות שאני אוריד את המגבת וארחיב את העיסוי גם לישבן ולאיבר המין, בדרך כלל אני מבקשת על כך תשלום נוסף של מאה שקלים אך במקרה שלך אני מרגישה שיש בינינו כימייה ואני מוכנה לעשות זאת גם ללא תוספת תשלום, את מעונניינת?" עדי היתה נבוכה. מצד אחד זה לא דבר שעשתה בעבר. היא לא בטוחה שזה דבר שהוא ראוי מבחינה דתית. זה עיסוי אירוטי מה שהיא מציעה. מצד שני היא הרגישה כל כך טוב שלא רצתה להפסיק. וגם יוסי הוא זה שהזמין את העיסוי הזה אז בטח הוא ידע שזה מה שהולך לקרות. "יוסי לא יעשה משהו שאסור מבחינה דתית" חשבה לעצמה. " אני אשמח" אמרה עדי וקולה רעד, תוך כדי שהיא מורידה את המגבת וחושפת את ישבנה.
את החמש דקות הבאות עדי לא תשכח. גם לא בעוד הרבה שנים. הטיפול המסור שילנה טיפלה בה הביא אותה לגמור באופן שלא חוותה עד היום. אצבעותיה של ילנה חקרו את עדי מבפנים ומבחוץ. היא לא ידעה שיש אפשרות לחוות כך אורגזמה. אמנם היא חוותה לא פעם אורגזמה כשעשתה סקס עם יוסי. בעיקר אהבה להרגיש את העובי של האיבר של יוסי בתוך הכוס שלה. אבל רצף אורגזמות כזה וברמות כאלה היא לא זכתה לכך אף פעם.
הפעם הראשונה שעדי הגיעה לאורגזמה כתוצאה מחדירה היתה בערך ארבעה חודשים אחרי החתונה.. עד אז יוסי היה גומר מיד כשהיה נכנס לתוך איבר המין שלה. השיא של יוסי היה להחזיק מעמד עשר שניות. אבל אז ערב אחד עדי ביקשה מיוסי "לעשות את זה עוד פעם". יוסי לא חשב שהוא מסוגל לזה אבל אחרי שעדי שיחקה באיבר שלו כמה דקות ויוסי בעצמו זכה לליקוק נוסף של השדיים המלהיבים של עדי, הזין של יוסי נעמד שוב. עדי ביקשה מיוסי להיכנס שוב. ויוסי נכנס. הפעם הוא הצליח להחזיק מעמד דקה שלמה. זה הספיק לעדי. האיבר של יוסי היה כל כך עבה שהיא הרגישה שהוא ממלא את כל הכוס שלה. אולי לא עמוק כל כך אבל כן בכל הדפנות. הגמירה הגיעה ועדי שמחה. היא שיתפה את בעלה הטרי בהרגשה שלה והוא שמח גם כן והיה גאה בגבריותו שהביאה את אשתו לשיא כזה. אבל שום גמירה, לא הראשונה ולא אלה שבאו אחריה לא דמו לחוויה מטריפת החושים שילנה הרוסייה גרמה לעד.

האיבר של יוסי היה עבה. עבה כמו גליל נייר טואלט. אבל גם קצר. קצר כמו אגודל בן אדם ממוצע. ליוסי זה הפריע אבל עדי תמיד ניחמה אותו שמבחינתה זה מספיק והיא מאוד אוהבת את הסקס שלהם כמו שהוא. "העובי מפצה על העובדה שהוא קצר" יוסי האמין לה. אבל כפי שאתם יודעים ביום ההולדת של עדי הכול השתנה.
כשילנה סיימה את העיסוי עדי רעדה מהתרגשות היא אמרה לילנה תודה והתלבשה בזריזות. כאילו רצתה לברוח מהמקום מרוב בושה. היא אפילו שכחה לשים טיפ מרוב לחץ. כשהיא הגיעה לבית יוסי שמח שהיא נהנתה אך לא ביקש לשמוע פרטים יותר מדי. היא הבינה שכנראה יוסי לא ידע מה התחולל במיטת העיסוי של ילנה. היא הבינה שיוסי לא ביקש שום דבר ממה שהיא חשבה שביקש.
כבר באותו ערב, כהמשך לחגיגות יום ההולדת הם עשו סקס. עדי עוד היתה מרוגשת מאירועי הבוקר אך יוסי כרגיל גמר מהר ותוך כמה שניות נרדם. עדי הרגישה שמגיע לה יותר. היא גם ידעה שהיא זקוקה להרבה יותר. היא מצאה את עצמה מורידה את האצבעות השמנמנות שלה אל תוך איבר המין שלה שזעק לתשומת לב. אחרי מס' ליטופים מבחוץ היא החלה בהחדרת אצבעות ולאחר כדקה או שתיים היא כבר גמרה באורגזמה שעד היום היא לא ידעה שהיא יכולה לחוות.
מאז, עברו כבר מס' חודשים ועדי התחילה להתעניין בגופה, דבר שנמנעה ממנו עד היום. היא יצרה לעצמה טקס ובכל ערב לאחר שהשכיבה את הילדים היתה מתקלחת ומאוננת לעצמה עד הגעתה לאורגזמה. זה התחיל באוננות עם אצבעות ונגמר בשימושים בשלל אביזרים שעדי לא הכירה בעבר. הכל היה נהדר. יוסי לא ידע מאומה מכל מה שקרה ועדי הרגישה שהיא מסופקת ויחד עם זאת נתנה ליוסי את מבוקשו. ליקוקי שדיים ליטופי זין חדירה מהירה וגמירה מהירה. יוסי לא היה זקוק ליותר מזה. עד אותו ערב שיוסי חזר ו"תפס אותה על חם" בעינוג המהפנט.
אחרי שיוסי גמר (ר' פרק 1) הוא הלך להתקלח. הוא היה עדיין נבוך ממה שקרה והרגיש כל כך רע עם הגמירה המהירה שלו. הוא ידע שיש לו גמירה מהירה אבל תמיד הוא הצליח להחזיק מעמד עד החדירה והפעם רק נגיעה של עדי בזין הקשה שלו גרמה לו להתפרק. תוך כדי שהוא מתקלח הוא שומע דפיקה בדלת. "עדי?" שואל יוסי. "כן זו אני. הכל בסדר?" שאלה עדי. "אני בסדר כמה דקות אני מסיים ואבוא למיטה" הוא לא סיים את המשפט והדלת נפתחה. מולו עמדה אשתו האהובה. אלא שלהפתעתו היא כבר לא היתה לבושה. עדי עמדה ערומה מולו. "אפשר להצטרף?" שאלה. יוסי היה בשוק. הם אף פעם לא מתקלחים ביחד. הם חוששים לשפיכת זרע לבטלה. והוא גם לא רגיל לראות את עדי באור. תמיד הסקס שלהם בחדר חשוך. לעיניו נגלה הגוף המלא של עדי. בטן מלאה. שדיים גדולים ויפים. פטמות גדולות וורודות וזקורות. כוס חלק ומעליו פלומת שער דקיקה. מעין פס הדומה לחץ שמסמן את המטמון החבוי תחתיו. "כככן.. בבבששמחחהה" יוסי גמגם. מקלחת זוגית היתה פנטזיה זוגית שלהם אבל הם מעולם לא מימשו אותה. כששאל פעם את הרב שלהם אם זה דבר מתאים הוא נענה בשלילה ומאז כאילו נסתם הגולל על הפנטזיה.
עדי נכנסה למקלחון שלהם וללא עיכוב ניגשה ישר לזין הרך של יוסי שבינתיים התקשה שוב מהמחזה הלוהט שנראה לפניו. עדי התכופפה לאיטה תוך כדי נשיקות לאורך הכרס העגולה והשעירה של יוסי שתפחה בשנה האחרונה, עד ששפתיה הדקות נצמדו לזין של יוסי. יוסי כבר שכח את ההרגשה הזו של מציצה. עדי לא ירדה לו הרבה זמן. אבל לדבר הבא הוא לא ציפה. עדי התיישבה על הברכיים והתקרבה ליוסי עם גופה הרטוב והלוהט. יוסי נהנה מקרבתה והרגיש שהוא כבר עומד לגמור אבל אז עדי לקחה את שדיה הגדולים ועטפה איתם את הזין הקצר והעבה של יוסי. היא שפשפה את הזין בתנועת פרפר שיוסי הכיר רק מסרטי פורנו ישנים. התחושה של יוסי היתה עילאית. הזין שלו הציץ והתכסה בתוך שדיה הרטובים של עדי. לא עברו עשר שניות ויוסי גמר. הזרע של יוסי מילא את פניה של עדי והזין של יוסי קפץ מס' פעמים כאילו הוא סוס דוהר. "תודה" אמר יוסי. "על לא דבר, מגיע לך הרבה יותר אהובי" השיבה עדי ונעמדה לנשיקה שערבבה רוק וזרע. הם נשארו מחובקים ככה שניות ארוכות. המים התחילו להתקרר. "יש לי שאלה" עצר יוסי את הרגע הרומנטי, "קודם שראיתי אותך מאוננת, שמעתי אותך ממלמלת לעצמך יותר חזק יותר חזק" "על מה את חשבת באותם רגעים עדידוש?" עדי הסמיקה, היא לא ציפתה שיוסי יהיה כל כך ישיר. היא חשבה שהדקות האחרונות במקלחת ידחו את השיחה הזו למועד מאוחר יותר. היא לא יכולה לשקר. מעולם לא שיקרה על בעלה. בטח לא בדברים כל כך חשובים. אבל אמת כזו הייתה יכולה לעשות הרבה נזק. עדי ניסתה להתחמק באלגנטיות "זה באמת משנה?" השיבה בשאלה, "העיקר שאני אוהבת אותך ואני כל כך נהנית אתך". יוסי לא רצה ללחוץ אבל הוא ידע שעדי מסתירה ממנו משהו חשוב. או שמא חשש מהתשובה האמתית שהסתירה ממנו. הוא פחד שבראשה של עדי ברגעים שהביאו אותה למולטי אורגזמה שחזה בה לפני שעה, הייתה דמות ששניהם הכירו.

Loading

7 מחשבות על “משחק זוגי של זוג דתי – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן