ריחוק חברתי עם אחותי

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, מהקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

בהתחלה זה היה בסין, רחוק מאיתנו, בעיר ווהאן במחוז חוביי, אף פעם לא שמעתי על וואהן וחוביי לפני. אחר כך הסינים התחילו למות מזה. המחלה, קורונה, לא עצרה בסין והתחילה להתפשט בעולם ולאט לאט נסגרו הגבולות, הטיסות צומצמו עד שכמעט ובוטלו ואיתם גם העבודה שלי, דיילת, והוציאו אותי לחל״ת.

קוראים לי נגה, אני בת 28, רווקה מבחירה, לא בזוגיות, גם זה מבחירה, הדבר היחיד שמעניין אותי זה לראות עולם, וזה נסגר בפני, לבלות וסטוצים מזדמנים, לא רוצה להרגיש מחוייבת לאף אחד או אחת, כן, בסטוצים שלי יש גם בנות.

ביום שהוציאו אותי לחל״ת צלצלתי לתמר, אחותי התאומה שגדולה ממני ב-13 דקות בדיוק. אחרי שספרתי לה שאני בחל״ת היא הציעה לי לבוא אליה לקיבוץ אבל סרבתי, עדיין היו עוד כמה מקומות שאפשר לבלות וכמובן היו גם הסטוצים ובדיוק לאותו ערב קבעתי דייט עם מישהי שווה וזורמת, אם אתם מבינים למה אני רומזת, כך לפחות ההמלצות שקיבלתי עליה.

לא! אני לא לסבית, אני מה שנהוג לקרוא ביסקסואלית, דו מינית, אחת שאוהבת לגוון, לטעום משני המינים, בדרך כלל אני מעדיפה גברים ובערב שבת היה לי סטוץ לא רע בכלל עם גבר שנתן לי את עונתי וכשאני אומרת עונתי אני מתכוונת לשתי גמירה עוצמתיות, המינימום כדי שזה יחשב מבחינתי שקיבלתי את עונתי, והערב אני מגוונת, אני הולכת להפגש עם אשה, עם טלי, אשה בשלה שמבוגרת ממני בעשר שנים לפחות, לסבית והייטקיסטית שעשתה הרבה כסף, מספיק כדי לקנות דירה מְתוּקְתֶּקֶת ברחוב אוסישקין, בעבר הייתה נשואה לגבר אבל כשיצאה מהארון הם התגרשו ואחרי כמה מערכות יחסים עם נשים, אחת מתוקשרת עם יְדוּעֲנִית מפורסמת, החליטה שהיא מעדיפה להיות דבורה, לעוף מפֶּרַח לפֶּרַח ולמצוץ ממנו צוף, או במקרה שלה למצוץ ממנה צוף ????, וזה בדיוק מה שאנחנו הולכות לעשות הערב, למצוץ אחת לשניה את הצוף.

נפגשנו בנמל, היא קנתה לנו שייקים בריבר, ישבנו מול הים, שתינו ודיברנו, מספרות קצת על עצמנו, כבר בהתחלה היא הבהירה לי שעל שני נושאים היא לא רוצה שנדבר, קורונה ופוליטיקה, במיוחד לא על ביבי.

"אני גרה קרוב, יש יין לבן טוב במקרר, רוצה לעלות אלי?״ היא חייכה לעברי ולשתינו היה ברור שזאת בעצם מטרת הפגישה שלנו אז הסכמתי. כבר ביציאה מהנמל היא אחזה בידי וככה הלכנו, יד ביד, עד לדלת הבית שלה.

ה'שרדונה רזרב' היה קר וטעים. כדי להפיג את המתח טלי הציעה שנשחק טריוויה, מי שלא יודעת את התשובה מורידה פריט לבוש אחד. אני טובה בטריוויה אז הסכמתי אבל מהר מאד התברר לי שטלי טובה יותר ו…אחרי עוד שתי כוסות יין וכשנשארתי בלי בגדים היא הובילה אותי לחדר השינה שלה, אל המיטה הגדולה שסדין לבן צחור היה מתוח עליה, הורידה את החזיה והחוטיני שעדיין היו עליה ו"למנצחת בא 69״ היא חייכה אלי ורגע אחרי כבר שכבנו על המיטה כשראשה של זו בין רגליה של זו, מפנקות האחת את השניה עם הלשון כמו שרק אשה יודעת לפנק אשה, עושה לה את מה שאני אוהבת שיעשו לי שזה הסוד לפינוק טוב, ולא פלא שגניחות ההנאה של שתינו מילאו במהירות את חלל החדר ואיתן גם הגיעו הגמירות שלנו.

״הפסקה״ טלי הודיעה, מתנשפת, ונשכבה על הגב לצידי. ״כמה?״ היא שאלה באותו קול מתנשף כששדיה הקטנים והזקופים עולים ויורדים.

״מה כמה?״ לא הבנתי.

״כמה פעמים גמרת?״ היא צחקה.

״הרבה, לא ספרתי״

״אני ארבע״ היא חייכה בהנאה, ״ואת יודעת מה בא לי עכשיו?״

״קפה וסגריה?״ צחקתי.

״לא, אני לא מעשנת!״ היא צחקה חזרה, ״לזיין, אותך! דוגי סטייל של בנות״ והיא גחנה לשידה שלצד המיטה והוציאה תותב ארוך וגמיש עם שני ראשים, ״תעמדי בדוגי!״ וברגע שנעמדתי על ארבע, הרגלים מפושקות מעט והשדיים הגדולים שלי תלויים תחתיי היא הכניסה לפה ראש אחד, מצצה או יותר נכון הרטיבה אותו, ודחפה לי אותו לכוס ואז נעמדה כמוני על ארבע, ישבנה מופנה לישבני, דחפה גם לה את הקצה השני, התחילה ללכת אחורה עד שכול התותב הארוך נתקע לשנינו והטוסיקים שלנו נשקו לזה ואז היא התחילה לנוע קדימה ואחורה ואני איתה והתותב התחיל להשתפשף בין שפתי הכוס שלנו וככל שהתנועה של שתינו הִסְתַּנְכְרְנָה יותר ככה ההנאה שלנו גברה ו…ברגע שטלי צווחה שהיא גומרת גם אצלי זה קרה ועוד גמירה חזקה טלטלה את גופי, אחת ואחריה עוד אחת והייתה גם שלישית לפני שנפרדנו, שוכבות שוב אחת ליד השניה על הגב, מתנשפות.

טלי הביאה לנו עוד יין למיטה, היינו עליזות. המחשב שלה היה מחובר למסך הטלוויזיה והיא הקרינה סרט כחול, לסבי כמובן, שתי נשים מזדיינות עם סטראפאון. ״רוצה גם״ טלי ציחקקה וגחנה שוב לארון השידה שליד המיטה ושלפה משם סטראפאון עם רצועות עור שחורות ותותב בצבע אדום, ״אבן-נייר-או-מספרים מי ראשונה?״ היא ציחקקה לעברי.

״יאללה״ ציחקקתי חזרה ושיחקנו, מחביאות יד לאחור, שרות ״אבן-נייר-או-מספרים, המנצחת-בין-השתים, אחת-שתים-שלוש״, שולפות יחד את היד והנייר שלי עטף את האבן שלה.

טלי עזרה לי ללבוש את הסטראפאון, אחר כך נשכבה על הגב ופתחה רגלים, עליתי ונשכבתי עליה, בטן נלחצת לבטן, חזה נמחץ לחזה והפטמות דוקרות, כיוונתי עם היד את ראש התותב אל בין שפתי הכוס שלה ודחפתי, טלי הייתה משומנת היטב והתותב החליק לתוכה, ״כן״ היא גנחה בקול מתאווה, ״כן זייני אותי״ היא הרימה רגליים באוויר ופישקה עוד יותר ואני פמפמתי אותה, חזק, יוצאת כמעט עד הסוף ותוקעת חזרה בתנועה חזקה המרעידה את גופה וסוחטת ממנה גניחת הנאה קולנית, ״כן, זייני את האם-אמא-שלי״ היא חיבקה אותי ברגליה ונעלה את כפות רגליה על ישבני, ״כן, הנה, עכשיו!״ היא גמרה בסערה ו…״עכשיו תורי״ היא חייכה והתחלפנו, היא לבשה את הסטראפאון, אני שכבתי על הגב ברגליים מפושקות והיא שכבה עלי וזיינה אותי, כותשת אותי בתנועות אגן חזקות רק שאני אחרי גמירה אחת לא הפסקתי אותה, להפך, ביקשתי ממנה עוד, שתמשיך.

אותו לילה ישנתי איתה, שכבנו כפיות, היא נצמדה לי לגב וחיבקה אותי, הפטמות הנוקשות שלה דוקרות בגבי וכף ידה חופנת את הציצי הגדול שלי, מעסה בעדינות ומרדימה אותי.

בבוקר עשינו עוד 69, אחר כך היא הכינה לנו תותים עם יוגורט עיזים וקפה. לפני שהלכתי היא נתנה לי את כרטיס הביקור שלה, ״נגה, אהבתי, את זיון טוב,״ היא חייכה אלי, ״אם יבוא לך שוב, צלצלי״.

כל יום אני מדברת עם אחותי, גם כשהייתי טסה לחו״ל היינו מדברות וגם עכשיו בחל״ת ובכל שיחה כזאת היא הייתה מזמינה אותי מחדש לבוא אליהם עד שתעבור הקורונה ואני סרבתי עד שהתחילו לדבר ברצינות על הסגר ולהשאר סגורה לבד בדירה הקטנה שלי לא בא לי אז בשיחה הבאה, כשהיא הזמינה אותי, אמרתי לה שאני אסכים אבל בשני תנאים, הראשון שהם לא משנים בגללי מאורח החיים הקבוע שלהם אפילו במילימטר ולזה היא הסכימה מייד, והשני שאני משתתפת פעילה בכל מטלות הבית ופה שמעתי אותה מהססת וידעתי גם למה, בכל הביקורים שלי אצלה היא טענה בתוקף שאני אורחת ולא נתנה לי לעזור ובסוף, אחרי ששמעתי אותה מתייעצת עם הבן-זוג שלה, היא הסכימה גם לזה אז ארזתי מזוודה, נכנסתי לסוזוקי סוויפט שלי ונסעתי אליה.

תמר, אחותי, גרה באחד הקבוצים ליד קרית שמונה עם איתן, הבן-זוג שלה, הם כבר יחד כמעט שבע שנים אבל לא נשואים ובלי ילדים. הם הכירו בקיבוץ שבו הוא חבר והיא שכרה חדר כשהתחילה ללמוד ביוטכנולוגיה ב"תל חי״, נפגשו בערב ריקודי עם וכבר באותו לילה הם שכבו, וכמו שהיא תארה לי בשיחה היומית שלנו למחרת זה היה הסקס הכי טוב שהיה לה עד אז ותאמינו לי היה לה הרבה, אמנם שתינו היינו בתולות עד סוף התיכון אבל מרגע שנפתחנו הפכנו שרלילות לא קטנות בזמן הצבא, וחודש אחרי הם עברו לגור יחד בדירה שלו ומאז הם ביחד.

עד צומת גומא נסעתי בלי לעצור ורק שם עצרתי לתדלק, לקנות נקניקים ב"בר-בשר״ ובעיקר הרבה גלידה ב"בוזה״, מתיעצת עם אחותי על הטעמים האהובים עליהם וכשהגעתי לקיבוץ הם כבר חיכו לי עם ארוחת הערב ואחרי החיבוקים והנשיקות של הפגישה התישבנו לאכול.

אחרי האוכל ישבנו מול הטלוויזיה, אכלנו מהגלידה שהבאתי וראינו חדשות, הרבה קורונה: אצלנו, איטליה, ספרד… הפסקה לפרסומות, פוליטיקה: האם יצליחו להרכיב ממשלה או נלך לבחירות רביעיות? עוד פרסומות ושוב פרשנים שנקטעים רק לצורך השואו היומי של ביבי וברסי (בר סימן טוב) והודעתי שאני הולכת להתרחץ ולישון, מעניין איך נסיעה של שעתיים וחצי מעייפת אותי יותר מלְדַיֵּיל עשר שעות של טיסה עד ניו-יורק.

גם תמר, אחותי, ואיתן הלכו לישון ומהר מאד הבנתי שהקיר בין החדרים שלנו דק מאד ושומעים בקלות מה קורה ו…שהם לא בדיוק הלכו לישון! קודם שמעתי את המיטה שלהם חורקת ואז את אחותי גונחת ״כן, תכניס לי״ ומייד אחרי הגיע ה-״כן!״ הנהנתני של מי שתקעו לה שטרונגול והמיטה התחילה לחרוק עוד יותר ואיתה הגניחות של אחותי, מעודדת אותו לזיין אותה, ״כן, זיין אותי, חזק״ ושמעתי אותו לוחש לה משהו אבל לא הבנתי ובתגובה היא גנחה בקול ״כן, אני המזרון שלך״ ושוב הוא לחש ו-״כן, אני המזרון עם חור שלך, כן, זיין ת'מזרון עם החור שלך! כן, חזק, כן! הנה עכשיו!״ ולרגע החריקות נחלשו ומייד התחדשו ו…מצד אחד שמחתי, גם שאחותי מקבלת את עונתה בגדול וגם שהם עושים את מה שביקשתי, שהם לא משנים בגללי מאורח החיים הקבוע שלהם, ומצד שני התחרמנתי, הרגשתי את הרטיבות והעיקצוצים מתפשטים בין רגליי, לרגע עוד ניסיתי להתעלם אבל עוד כמה גניחות מלאות תשוקה של אחותי הדוהרת לעוד אורגזמה ולא התאפקתי יותר, נשכבתי על הבטן, גלגלתי את הכרית ודחפתי אותה מתחת לערווה שלי והתחלתי להשתפשף, לאונן, מתפללת שהם לא שומעים מה אני עושה ולא הייתי צריכה הרבה, ברגע שהם גמרו בסערה, ביחד! גם אני הצטרפתי לחגיגה וגמרתי, חונקת את גניחות ההנאה שלי שהם לא ישמעו ורגע אחרי נרדמתי, אני אוהבת את השינה העמוקה הזאת אחרי גמירה טובה.

כשהתעוררתי איתן כבר יצא לעבודה שלו במטעים של הקיבוץ. גם אחותי התכוננה לצאת ל'תל-חי' שם היא עובדת כמתרגלת ושוב שמחתי כשלשאלתי מה היא רוצה שאני אעשה היא השאירה לי רשימת מטלות, לא ארוכה, לא מעייפת, אבל זאת התקדמות מ-״את אורחת ואת לא צריכה לעשות כלום״ של הביקורים הקודמים.

ניקיתי את המטבח, שטפתי את הבית, הפעלתי מכונת כביסה עם ערימת בגדי העבודה של איתן הכנסתי לתנור תפוחי אדמה וכרעיים שיהיו ארוחת הצהרים שלנו והיה יום חם אז לבשתי את החלק העליון של הבגד ים שלי, פרסתי שמיכה והתישבתי בדשא לקרוא את אחד הספרים שהבאתי.

איתן חזר בצהריים ונכנס להתרחץ ואני חתכתי בינתיים סלט. כשאיתן יצא מהמקלחת בדיוק תמר חזרה והתיישבנו לאכול. אחר כך הלכנו לישון שנת צוהריים אבל כלום לא קרה. בארבע איתן חזר למטע ואני ותמר ישבנו לשיחת אחיות על כוס תה צמחים.

אחרי ארוחת הערב שהכנו ביחד ישבנו שוב בסלון מול הטלוויזיה, שוב חדשות, שוב ממשלה או בחירות? שוב הנאום היומי לאומה של ביבי על כמה הם יותר טוב ממה שעושים באיטליה בריטניה וספרד ואיך כולם לומדים מאתנו, זאת אומרת ממנו.

איתן הודיע שהוא עייף ושניהם הלכו לישון, אני נכנסתי קודם להתרחץ. חריקות המזרון שלהם והגניחות של אחותי קידמו את פניי כשיצאתי מהמקלחת, לא משאירות ספק שהם שוב מזדיינים בלהט. בדרך לחדר שלי עברתי ליד החדר שלהם ולהפתעתי הדלת הייתה פתוחה למחצה ולא התאפקתי והצצתי!

תמר, אחותי, שכבה על הגב, הרגלים שלה מורמות ומפושקות ואיתן שוכב עליה, בין רגליה, ודופק אותה בקצב, חזק ומהר, ואומנם לא ראיתי אותו בתוכה, שוק הרגל שלה הסתירה, אבל ראיתי את ישבנו הלבן והמוצק עולה ויורד בקצב וגניחות ההנאה שלה השלימו את התמונה ואצלי גלי החרמנות היכו בחוזקה ומהרתי לחדר שלי לעשות את מה שכל כך התבקש, לאונן, והפעם לא הסתפקתי רק בלהשתפשף בכרית, הפעם גם דחפתי את היד מתחתיי ופמפמתי לעצמי עם האצבע.

למחרת איתן שוב יצא מוקדם אבל אחותי נשארה בבית. קודם ניקינו, ביחד, אחר כך ישבנו לשיחת אחיות על כוס תה צמחים ואז לבשנו בגדי ים, מנצלות עוד יום שמש לפני הגשם שעומד להגיע, ויצאנו לדשא להשתזף ולקרוא.

בערב שוב ישבנו לראות חדשות, גומרים את שאריות הגלידה שהבאתי. אחרי המופע היומי של ביבי וברסי איתן הפתיע אותי כששאל את אחותי ״את יודעת מה בא לי עכשיו?" ובלי לחכות לתשובה המשיך, "שתְּחַלְּלִי לי על החליל״ הוא צחק.

הופתעתי, ידעתי שאחותי לא יודעת לנגן, אפילו לא על חליל. הבטתי באחותי וראיתי שהיא מסמיקה, ״אתה בטוח?״ והיא רמזה לו בעיניה עלי.

״בטוח,״ הוא חייך לעברה, ״איך אחותך אמרה לךְ? שלא נשנה בגללה אפילו במילימטר מאורח החיים הקבוע שלנו ואת הרי אוהבת לחלל לי, לא?".

״אוהבת״ אחותי הסמיקה עוד יותר, חיכיתי שהיא תלך להביא חליל אבל במקום זה היא ירדה על ברכיה בין רגליו המפושקות והתחילה לפתוח לו את המכנסיים ו…נשארתי בהלם, הבטתי בה בפה פעור כשאחותי פתחה את החנות שלו ושלפה את הזין שלו והאסימון נפל לי, היא הולכת למצוץ לו, לזה הם קוראים לְחַלֵּל בחליל, רק שזה לא היה חליל מה שהיא שלפה מהמכנסים שלו, זה היה זין גדול, ארוך ועבה, יותר קלרינט מחליל ו…הרגשתי איך אני מסמיקה ואותו צונמי של חרמנות מכה בי שוב, מציף את הכוס שלי והופך אותו לביצה טובענית, הופך את הפטמות הרגישות שלי נוקשות כאבן, זקורות וכאילו מנסות לקרוע את החזיה ולצאת ו…״אני הולכת לישון״ שמעתי את עצמי אומרת בקול רועד מחרמנות, כן, מודה, לראות ככה את אחותי מוצצת לו חירמן אותי ברמות עד שברחתי לחדר ו…נכון, אוננתי, אוננתי ושמעתי אותם נכנסים לחדר והמיטה מתחילה לחרוק ואיתה מתחילות גם הגניחות של אחותי ו…באותו לילה ישנתי טוב אחרי שלוש גמירות עוצמתיות במיוחד.

גם למחרת חזר אותו הסיפור, בערב, אחרי החדשות, איתן ביקש מאחותי שתחלל לו רק שהפעם, כשהיא ירדה בין רגליו ורצתה לפתוח את מכנסיו, הוא עצר אותה, ״לא ככה, את יודעת איך, כמו שאני אוהב״ ולהפתעתי אחותי אפילו לא ניסתה להתווכח, להפך, היא חייכה כשפשטה מעליה את חולצת הטריקו שלבשה, הורידה במהירות את החזייה וחשפה את שדיה העסיסיים, "ככה?" היא הקפיצה אותם בידיה, מחייכת עוד יותר ושלפה את הזין שלו והתחילה למצוץ לו ו…נכון, אתם כבר מנחשים, לראות ככה את אחותי מוצצת לו חירמן אותי ברמות עד שברחתי לחדר ואוננתי, חזק, הייתי כל כך שקועה באוננות שלי עד שלא הרגשתי ששכחתי לסגור את הדלת והם הציצו לי לפני שנכנסו לחדר שלהם והזדיינו בקול, מה שכמובן חירמן אותי עוד יותר.

כשקמתי בבוקר אחותי ישבה במטבח ושתתה קפה, עשיתי לי גם והתישבתי מולה. מסתבר שבגלל הקורונה הלימודים הושבתו והיא נשארת בבית. בהתחלה לא דיברנו על מה שהיה עד שהיא העלתה את זה ובדרך הכי מפתיעה מבחינתי, ״את זוכרת שהיה לךְ תנאי שאת רוצה להיות משתתפת פעילה בכל מטלות הבית?״ והיא הדגישה במיוחד את כל מטלות הבית.

״כן״ עניתי, סקרנית.

״אז איתן אמר,״ והיא הסמיקה, ״שכל מטלות הבית זה גם המטלות שלי, את יודעת, מה שאני עושה כדי לספק את הגבר בבית!״.

לרגע הייתה דממה, לקח לי רגע לקלוט ו-״את מתכוונת ל…אהה, את יודעת, נגיד, אהה, לְחַלֵּל לו בחליל?״ גימגמתי.

״גם, וגם יותר, את יודעת, ללכת עד הסוף, לתת לו״.

לא האמנתי למה ששמעתי, ״ואת, את, אהה, את מסכימה?״ גמגמתי במבוכה.

״כן״ וזה היה כן של איך בכלל חשבת אחרת? מה בכלל מפתיע אותך? ״מה? יותר טוב שרק תאונני?״ היא ציחקקה.

הסמקתי עוד יותר, ״שמעתם?״ חקרתי.

״ברור, גם המיטה שלך חורקת והקיר מעביר לשני הצדדים במידה שווה״ היא ציחקקה, ״וחוץ מזה אתמול שכחת את הדלת פתוחה והצצנו, כמו שאת הצצת לנו״ היא הוסיפה במהירות, ״אל תחשבי שלא ראינו ו…חוץ מזה עשית את זה כבר פעם עם חבר שלי אז מה הבעיה?״.

נכון, עשיתי את זה פעם עם חבר שלה, היינו רק שלושתנו, אני בדיוק גמרתי עם החבר שהיה לי, שיחקנו אמת-או-חובה וזאת הייתה החובה שהיא נתנה לי, בפעם הראשונה ״רק״ למצוץ לו ובפעם השניה לפתוח רגלים לכבוד החבר שלה וזה בדיוק מה שעשיתי, פתחתי ונתתי לו לזיין אותי ואני מודה שנהניתי מאד, היה לו כלי מכובד שעשה לי טוב במנוש אבל עכשיו זה שונה, זה לא משחק והיססתי, אבל אז התערב היצר הרע ולחש לי, ״תראי כמה את מיוחמת,״ ובאמת הרגשתי את הפטמות הנוקשות והעיקצוצים המוכרים בכוס שהפך רטוב ומשומן, ״תסכימי, מה אכפת לך? אם היא מסכימה תזרמי, את לא הולכת לגנוב לה אותו, את רק הולכת להעביר את הזמן בכיף והרי את יודעת, מניסיון, שזין טוב תמיד עדיף על לעשות באצבע!״ ו…״אז מה את רוצה שאני אעשה?״ מכרתי את עצמי וראיתי חיוך עולה על פניה של אחותי.

״כמוני, הכל,״ והחיוך התרחב עוד יותר, ״מה שאיתן אומר לךְ, הכל! כל מה שבא לו, גם את יודעת, בדלת האחורית״.

״את נותנת לו להכניס לך בטוּכֶעס?״ לא התאפקתי.

״ברור, הוא הגבר שלי וכל מה שאיתן רוצה ממני – איתן מקבל, ועכשיו, כל זמן שאת פה איתנו, הוא גם הגבר שלך אז תפנקי אותו והוא יפנק אותך חזרה ו…אחותי, לא תצטערי, אני מבטיחה לך״ היא גחנה לעברי ונישקה אותי על השפתיים, נשיקה של אחיות, לא מעבר לזה.

ככל שמהדורת החדשות התקדמה המתח אצלי עלה, לא ידעתי האם אחותי כבר עידכנה אותו שהסכמתי כי איתן לא אמר כלום עד עכשיו, ואם כן- מה הוא מתכנן? האם כבר הערב הוא ירצה שאני אשתתף בכל מטלות הבית?

השואו היומי של ביבי וברסי התעכב קצת, עוד פרשן פִּירְשֵׁן את מה שאמר זה שדיבר לפניו. הסגר בליל הסדר היה כבר עובדה ועכשיו נשאר רק לראות מה עוד ראש הממשלה מתכנן לנו.

הנאום של רוה״מ הסתיים, כל מה שהוא אמר הכתבים כבר ידעו לספר קודם והשרים יאשרו אחר כך. כשאיתן שלח את אחותי להביא לנו בירה חשבתי שכלום לא יקרה, 'שתו ׳קורונה׳ במשבר הקורונה' חלפה המחשבה בראשי למראה הבירה שאחותי הביאה וחייכתי לעצמי כשלקחתי לגימה ראשונה. בטלוויזיה המשיכו לְפַרְשָׁן את מה שביבי אמר, רק שאחרי עוד שתי לגימות איתן פנה אלי ״אחות שלה,״ הוא ציחקק, ״את יודעת מה בא לי עכשיו? שתְּחַלְּלִי לי על החליל״!

לשניה קפאתי, מאז השיחה עם אחותי אני מתכננת את הרגע הזה וכשהנה, הוא קרה, השתתקתי אבל מייד הִתְאַפַּסְתִּי, ״כמו שאתה אוהב?״ חייכתי אליו ובלי לחכות לתשובה פשטתי את החולצה שלבשתי ומייד אחריה פתחתי את קרסי החזיה והחלקתי את הכתפיות לצדדים, חושפת בפניו את זוג השדיים העסיסיים שלי, גדולים ועדיין זקופים, לרגע הקפצתי אותם, בדיוק כמו שאחותי עשתה רק אתמול, רואה את האוהל שצמח תוך שניה במכנסיו, וירדתי על ברכיי בין רגליו שכאילו נִפְתְּחוּ מעצמם, שלחתי ידיים והתחלתי לחלץ את הזין שלו הכלוא במכנסיו.

עכשיו ראיתי אותו מקרוב, זין גדול ועבה שעמד זקור ומתוח בין רגליו, לא פלא שאחותי מתה עליו, קודם נישקתי את ראש הזין שלו על העטרה המתוחה, אחר כך ליקקתי, ליקוק ארוך שמתחיל בביצים, עובר לאורך כל הזין ומסתיים בראש הזין, ואז הכנסתי אותו לפה שלי, לאט, מתופפת בעדינות עם שיניי על הזין הנוקשה ומרגישה איך הוא נמתח ומתקשה עוד יותר.

בזוית העין ראיתי את אחותי מביטה בנו במבט מהופנט והיה ברור שהיא מחורמנת, כנראה שגם איתן ראה אותה ככה כי פתאום הוא אמר לה ״תמר נשמה, זה השלב שאת מודיעה שאת עייפה והולכת לישון במיטה של אחותך, או לעשות את מה שהיא עשתה כשהיא שמעה אותנו,״ הוא ציחקק, ״כי הלילה, במיטה שלנו, אני הולך לעשות את אחותך״.

להפתעתי אחותי קיבלה את זה כמובן מאליו. היא קמה, שלחה מבט חרמני אחרון והלכה. אני המשכתי למצוץ לו, עושה את מה שידיד טוב שלי לימד אותי שבנים אוהבים, הכנסתי את כל הזין לפה, דוחפת אותו עמוק בגרון עד שכמעט נחנקתי והוצאתי לרגע, רק לקחת אוויר ושוב הכנסתי וכמו תמיד זה עבד, ״בואי״ איתן שלף את עצמו מתוכי, אחז בידי, עזר לי לקום ומשך אותי אחריו לחדר השינה.

שכבתי על הגב, עירומה, הרגלים שלי מורמות ומפושקות ואיתן שוכב ביניהם והזין הגדול שלו כותש בחוזקה בכּוס הכל כך מגורה שלי, מדהיר אותי במהירות אל עבר האורגזמה הראשונה שלי. מעבר לקיר שמעתי את אחותי מאוננת, המיטה חרקה ואנחות ההנאה שלה נשמעו בברור, היא אפילו לא ניסתה להסתיר אותם, ולא יכולתי שלא לחשוב שככה בדיוק גם הם שמעו אותי. הייתי מיוחמת, גם אני רציתי לגנוח, לצעוק! לספר כמה טוב הוא עושה לי בטוטה, אבל בהתחלה התביישתי, חנקתי, עד שברגע מסויים, כשהאורגזמה התפוצצה בתוכי, נשברתי ו-״כן!״ צווחתי באקסטזה, ״כן, הנה, עכשו!״ חיבקתי אותו בידיי ורגליי ונצמדתי חזק, דוקרת את גבו בציפורניי, ״כן! אימא׳לה, גמרתי!״ התנשפתי וראיתי את החיוך על פניו, חיוך של גבר גאה, ״כן, עוד, בבקשה, תן לי עוד״ התחננתי ואיתן המשיך.

״למה?!?״ צרחתי כשהוא פתאום יצא מתוכי.

״תסתובבי!״ הוא חייך ונתן לי את הכר שלו. לא הייתי צריכה הסברים, נשכבתי על הבטן, דחפתי את הכר מתחת לאגני ופישקתי רגליים ורגע אחרי הוא היה שוב בתוכי, בכּוס הרוגש וגועש שלי, שוכב עלי, מצמיד אותי למיטה וכותש במרץ, טוחן אותי כל הדרך לגמירה השניה.

מעבר לקיר נהייה שקט, אחותי כנראה גמרה ונחה, מקשיבה לנו או אולי מציצה? כי איתן לא טרח לסגור את הדלת. "הנה" גנחתי בקול כשהאורגזמה השלישית התחילה לקרום עור וגידים בתוכי, "כן, חזק, תִּטחן לי ת'טוּטָה" לחשתי לו בקול זימתי.

"את יודעת מה את?" הוא לחש לי באוזן.

"השרמוטה שלךָ" צרחתי באקסטזה.

"גם," הוא ציחקק ולחש, "אבל בעיקר את עכשיו המזרון שלי".

"כן!" צרחתי בקול, "אני המזרון שלךָ" המשכתי ונזכרתי במה שאחותי צרחה, "כן, אני המזרון עם חור שלךָ" וזה משהו שאף גבר לא זכה לשמוע ממני אי פעם, "אני המזרון עם חור שלךָ!" צווחתי שוב וגמרתי בסערה רק שהפעם זה היה אפילו עוצמתי עוד יותר כי בנוסף לסערת האורגזמה שהשתוללה בתוכי גם הרגשתי את אותו חום נעים של זרמה גברית חמימה המציפה את הכּוּס שלי.

"אחותה, את זיון טוב" איתן לחש לי אחרי שסידרנו קצת את הנשימה שלנו, "אם תעמידי אותו שוב נעשה את זה כמו שאת רוצה".

האמת שהייתי מסופקת, כבר הרבה זמן שלא קיבלתי מגבר שלוש גמירות בזיון אחד אבל היה משהו מאתגר בהצעה שלו אז אמרתי לו לשכב על הגב והתחלתי למצוץ לו, טועמת את קוקטייל הטעמים שלו ושלי המרוחים על הזין שלו, וכשהזין שלו התעורר קצת התחלתי לשפשף לו ומהר מאד ארז הלבנון המפואר שלו הזדקר נוקשה ומתוח בין רגליו ו-"אני רוצה לרכב עליךָ" הודעתי לו ועליתי והתיישבתי לו, הִשְׁתַּפַּדְתִּי, דחפתי את כל הזין עמוק בין רגליי והתחלתי לדהור במעלה האורגזמות שלי, כן, אורגזמות, ברבים, קובעת שיא חדש לאותו ערב, חמש! לפני שהוא הרים אותי, פיזית, וירה בתוכי כמה צרורות ארוכים של זִרְמָה גברית חמימה.

אותו לילה ישנתי עם איתן. כשהתעוררתי בבוקר הוא כבר יצא לעבודה. אחותי ישבה במטבח ושתתה את הקפה של הבוקר והצטרפתי אליה אבל מעבר לשאלה קצת סתמית שלה "נו? נהנית?" ו-"מאד" קצר שלי כתשובה לא דיברנו על מה שהיה.

בערב, אחרי ההרצאה היומית של ביבי לאומה, ואחרי עוד הסברים לגבי אכיפת הסגר בסדר, איתן פתח בדו-שיח עם אחותי שהפתיעה אותי שוב, "את יודעת איזה יום היום?" הוא שאל וחייך.

כנראה שזה ריטואל מקובל שלהם כי אחותי ידעה לענות בדיוק את התשובות הנכונות, "יום שלישי" היא חייכה אליו חזרה, "פעמיים כי טוב".

"ותספרי לאחותךְ מה אנחנו עושים ביום שלישי?" איתן המשיך ושאל.

"רוקדים את הטנגו" אחותי ציחקקה והסמיקה "את יודעת, בתחת!" הוסיפה אם זה לא ברור לי ונראה לי שהיא שמחה לקראת זה.

"כן, אבל קודם תחללי קצת" איתן הצביע על מבושיו ורגע אחרי זה אחותי כבר עמדה על ברכיה, פלג גופה העליון עירום ושדיה הגדולים חשופים, ומצצה לו.

לא חיכיתי שאיתן ירמוז לי, או יגיד לי במפורש, פשוט הודעתי שאני עייפה והלכתי לחדר שלי, לאונן! איך לא? שכבתי על המיטה עירומה, כרית גדולה מתחתיי וגם היד שלי, האצבע שלי תקועה לי עמוק בכּוס וכשברקע גניחות התאווה של אחותי שצווחת בקול ומודיעה שהיא אוכלת בתחת, אם יש לי ספק, גמרתי בפעם הראשונה אבל לא האחרונה.

התחילה מין שגרה כזאת, התחלקנו בו????, בערב הבא זאת הייתי אני שניגנתי לו בחליל ואחר כך הוא לקח אותי לחדר השינה שלהם ונתן לי את עונתי בגדול בזמן שאחותי "ישנה" בחדר הסמוך ומחריקות המיטה והגניחות אין לי ספק ששמעה ואוננה, ובערב הבא שוב אחותי נשאה ב"נטל" ואני שכבתי בחדר הצמוד, הקשבתי, דמיינתי ואוננתי, רק שבשבת אחותי פתאום הודיעה שהיא קיבלה ואני "נאלצתי" לשאת בכל ה"נטל" לבדי ותאמינו לי אני לא מבינה מאיפה איתן מוצא את כל האון המיני הזה לספק ערב אחר ערב אשה חרמנית, אולי זה בגנים שלו כקיבוצניק או אולי כבוגר סיירת מטכ"ל אבל עובדה, הוא לא התעייף והמשיך לדאוג לעונתי בכל התקופה הזאת.

ישבנו וראינו את החדשות כשאיתן שאל פתאום את אחותי "תמר נשמה, את יודעת איזה יום היום?".

הבנתי מייד למה הוא מכוון ורעד עבר בגופי, רעד של התרגשות, הגיע שוב יום שלישי ואני זאת שנושאת ב"נטל".

"יום שלישי, פעמיים כי טוב" אחותי ציחקקה.

"ו…אחותה," ככה הוא אוהב לקרוא לי, " זוכרת מה אני אוהב לעשות ביום שלישי?" איתן חייך לעברי.

"לרוקד את הטנגו" עניתי והסמקתי.

"כן, לרקוד את הטנגו האחרון בפריז, ראית את הסרט?" הוא חייך.

"כן" עניתי ובלעתי רוק ומהמחשבה מה הוא הולך לעשות לי הרגשתי איך בבת אחת הכּוס שלי הופך לביצה טובענית והפטמות מזדקרות.

"ורקדו לך שם פעם?".

"רקדו, אפילו יותר מפעם, אתה לא תהיה הראשון שתדפוק בדלת האחורית שלי".

"חבל, רציתי לקרוע את בתוליך האנליים, כמו את אלה של אחותךְ," הוא ציחקק וראיתי את אחותי מסמיקה וידעתי גם למה אבל שתקתי, אני יודעת בדיוק מי ומתי פתח לאחותי את התחת וזה היה לפני שאיתן בכלל היה בתמונה אבל למה לי לחרחר מלחמה? זאת הרי אחותי ואם זה מה שהיא רוצה שהוא יחשוב למה לי לקלקל לה? "אבל קודם תְּחַלְּלִי קצת" איתן חייך לעברי ואני התחלתי לפתוח את כפתורי החולצה שלבשתי.

שכבתי על הבטן, עירומה, הכרית שמתחת לאגני הבליטה את ישבני, רגליי מפושקות מעט וידיי משוכות לאחור, פּוֹשְׁקוֹת את פלחי ישבני ופותחות את הדרך אל הרקטום שלי, והרגשתי איך איתן מכוון את ראש הזין הגדול והנוקשה שלו המצופה ברוק שלי אל פי הטבעת שנחשף בפניו, לוחץ מעט כשמצא את הנקודה הנכונה, מתחיל למתוח את פי הטבעת אבל עוד לא נכנס, נשכב עלי ומתחיל לתקוע, לאט, מותח את הפתח המכווץ שמתחיל להפתח בפניו, לרגע נעצר, נחסם, ואז הגביר את הלחץ ופרץ את דרכו, חדר לתוך ישבני! דוחף את עצמו לאט והרגשתי את הזרם הזה בתוכי, הכאב הזה שמתחיל להשתולל, ונשכתי שפתיים, מכירה אותו כבר, יודעת שתמיד זה ככה, מתחיל עם כאב שתכף יתחלף בהנאה, כן, כזאת אני, בדיוק כמו אחותי גם אני אוהבת לחטוף מאחור.

כשכל הזין הגדול שלו היה נעוץ עמוק בישבני הוא שכב עלי בכל כובד משקלו, מוחץ אותי אל המזרון ורגע ארוך לא זז, נותן לי להתרגל לפולש שחדר, "אני בתחת שלךְ" הוא לחש לי באוזן והתחיל לפמפם, לזיין לי את התחת, "את אוהבת את זה?" הוא המשיך ולחש.

"כן!" עניתי בקול מגורה בטרוף, "כן, אני אוהבת את זה"

"ואת יודעת מי אוהב לחטוף מאחור?"

"אני" גנחתי באותו קול מיוחם.

"כן, את, את אוהבת לאכול בתחת".

"כן," עניתי למרות שזאת לא הייתה בדיוק שאלה.

"אז ספרי לאחותך המציצה שאת אוכלת בתחת".

"אחותי, אני אוכלת בתחת" צווחתי באקסטזה ובזוית העין קלטתי שאכן אחותי מציצה וזה חירמן אותי עוד יותר, "כן, הנה, עכשיו, כן! תטחן לי ת'תחת!" המשכתי באותה אקסטזה והרגשתי איך אני גומרת, "כן, עוד, בתחת, תמשיך, עוד!" התנשפתי בכבדות ואיתן אכן טחן אותי, חזק ומהר, שולף כמעט עד הסוף ותוקע חזרה במכה חזקה ואני צורחת מאושר, יודעת שיכאב לי שם, ישרוף לי בפי הטבעת, אבל לא אכפת לי, כל מה שהיה אכפת לי זה שאיתן ימשיך ואיתן המשיך אבל כמו לכל דבר טוב גם לזה היה סוף ואפילו סוף טוב, אחרי עוד גמירה מטלטלת גם איתן גמר ומילא לי את התחת באותה זרמה גברית לבנה וחמימה שלו.

כשהמחזור של אחותי הסתיים חזרנו לחלוקת הנטל אבל לא להרבה זמן כי אז אני קיבלתי וֶסֶת ואחותי נאלצה לשאת בנטל לבדה (ולא שאיתן עשה לה הנחת בת-זוג) וכל שנשאר לי זה לשכב, לשמוע מה קורה מעבר לקיר ולאונן וגם זה קשה כי לא יָאֶה לעשות באצבע כשאת במחזור.

ביום שהודעתי שזהו, אני נקיה ואפשר לחזור לחלוק בנטל איתן שוב הפתיע כשבשלב שבדרך כלל הוא מזמין אחת מאתנו לְחַלֵל לו בחליל הוא הפתיע אותי עם "אחותך סיפרה לי שפעם עשיתם את זה ביחד".

הבטתי באחותי והיא הסמיקה וניסתה להסתיר חיוך זימתי שעלה על שפתיה. זה נכון, עשינו את זה ביחד, אפילו יותר מפעם אחת, בפעם הראשונה זה היה כשהיינו בטירונות, בחופשת השבת נפגשנו עם זוג תאומים, ההורים שלהם היו בחו"ל ועשינו את זה אצלם בבית, על השטיח בסלון, קודם מצצנו להם ואחר כך הזדיינו, שכבנו אחת ליד השניה, החזקנו ידיים והם שכבו וזיינו אותנו, אחר כך עשינו את זה בעוד מספר הזדמנויות, באותו החדר, אפילו על אותה המיטה, אבל כל אחת עם בן זוג אחר ולמרות שהם ביקשו לא הרשנו להם לעשות החלפות! "הוא מתכוון לירון?" שאלתי את אחותי.

"כן" והיא הסמיקה עוד יותר, ירון היה החבר שלה, אז, אני לא זוכרת למה החבר שלי הבריז לי, אולי כוננות או אולי הוא סתם רותק, אבל אחותי הציעה לי להצטרף אליהם ואחר כך גם לעלות אל ירון שהיה כבר חייל משוחרר וגר בדירה שכורה ואחרי בקבוק יין שחיסלנו היינו קצת שיכורים, אני פחות, אחותי יותר, וכשירון הציע שנעשה סקס, שזה מילה מכובסת לזיון, אחותי התלהבה ואני לא רציתי לקלקל את המסיבה, ו…ירון השכיב אותנו עירומות זו לצד זו על המיטה שלו, שוכבות על הבטן כשהברכיים על הרצפה, מין דוגי לעצלנים כזה, וירון פשוט דילג ביננו, התחיל באחותי וזיין אותי עם האצבע, וכשהיא גמרה בפעם הראשונה עבר אלי והמשיך לשמור על המנוע שלה חם עם האצבע, וככה הוא עבר בינינו, לא יודעת איך הוא הצליח אבל כל אחת מאתנו גמרה לפחות פעמיים לפני שגם הוא גמר, אצלי! מילא לי ת'כּוס בשפיך החמים שלו ואחותי נעלבה ורצתה גם אז ביחד העמדנו לו חזרה והוא דפק אותנו שוב, באותה התנוחה והפעם, בסוף, הוא דאג להשקות את הגינה של אחותי ו…"בדיוק," אחותי המשיכה, הפעם מחייכת בגלוי, "ואיתן רוצה את אותו הדבר!".

"אולי אתה רוצה שקודם גם נמצוץ לךָ יחד?" שאלתי את איתן בציניות, "כי גם את זה עשינו פעם".

"רעיון טוב," הוא צחק, "אבל יש לי רעיון יותר טוב, אולי תעשו לי הצגה, תמר סיפרה לי שאתן טובות ב-69".

הבטתי באחותי והיא חייכה, חיוך מבוייש כזה, "כן, סיפרתי לו" היא שוב הסמיקה, "מה? לא ידעתי שזה סוד" היא הִתַּמְּמָה.

"זה אמור להיות סוד" נזפתי בה, מי רוצָה שיספרו שהיא ואחותה עשו פעם 69? לא שתכננו את זה אבל פעם, בזמן הצבא, ההורים שלנו עשו שיפוץ ובחופשה אני ואחותי נאלצנו לישון יחד באותו חדר ובאותה מיטה ומפה לשם מצאנו את עצמנו מדברות על סקס והשיחה התחממה כשאחותי סיפרה לי על 69 שהיא עשתה עם ידידה וכשאמרתי שאני עם אשה עוד לא עשיתי את זה אף פעם היא הציעה לי לנסות ועשינו את זה ואני לא מצטערת, עם אשה זה מעולה ועם אחותך זה בכלל חוויה עשינו את זה שוב בלילה הבא אבל מפה ועד לספר על זה למישהו המרחק רב.

עברנו לחדר השינה, כבר בדרך התפשטנו. אני ואחותי עלינו עירומות על המיטה, איתן נעמד, עירום גם הוא, והביט בנו, עמד לו אבל לא מספיק, הוא רצה עוד. נשכבנו ב-69, הראש שלי בין רגליה של אחותי והראש שלה בין הרגליים שלי, מנשקות, מלקקות ודוחפות לשון האחת לכּוס של השניה, מפנקות וגונחות בהנאה.

איתן עמד והביט בנו, משפשף בעדינות את הזין שלו שנמתח והתעבה עוד יותר עד שהחליט שהגיע הרגע, "עכשיו תשכבו, כמו אז, כמו שסיפרת לי" הוא הודיע ושתינו נשכבנו על שפת המיטה, זו ליד זו, צמודות, הברכיים על הרצפה והבטן על המזרון והרגשתי איך איתן מתייצב מאחורי, מצמיד את ראש הזין שלו בין שפתי הכּוס המגורות שלי ומתחיל לחדור, לאט, מושך את הרגע, נותן לי לגנוח בתשוקה ואז, כשכל הזין היה עמוק בתוכי הוא התחיל לפמפם.

לא הצלחתי לראות מה קורה מאחורי אבל מהגניחות של אחותי לידי הבנתי שהוא עושה לה עם האצבע, כנראה שאפילו את זה היא סיפרה לו, הייתי מגורה בטרוף, כל תקופת המחזור לא זיינו אותי והתגעגעתי, "כן!" צרחתי אחרי עוד כמה פמפומים חזקים שלו, "כן! הנה! עכשיו! הנה! גמרתי!!" וזה היה הסימן בשבילו לעבור לאחותי אבל גם אותי הוא לא השאיר מיותמת, דחף לי אצבע והתחיל לפמפם.

אחותי לידי גנחה בקול, מעודדת אותו לטחון אותה וזה בדיוק מה שהוא עשה, זיין אותה מהר וחזק והתוצאות לא אחרו להגיע, "פאק! הנה! למה? הנה! כן! כן!! הנה! גומרת! גומרת! גמרתי" היא התנשפה בכבדות ו…איתן חזר אלי, תקע עצמו לתוכי בנעיצה פראית והתחיל לטחון אותי, להדהיר אותי במהירות במעלה האורגזמה השניה שלי.

הייתה גם שלישית, עוצמתית, ובדיוק כמו אז גם עכשיו הוא גמר בתוכי, אחותי הציגה פני נעלבת אז העמדנו לו מחדש, הפעם מצצנו לו, ביחד, מתחלפות, כשהיא מטפלת בזין אני מפנקת את הביצים וכשהיא בביצים אני מוצצת או משפשפת עד שהגבר-גבר שלו חזר לאיתנו, נעמד זקור ומתוח ו…המשכנו, אותה תנוחה, הפעם איתן התחיל עם אחותי, עבר אלי והספיק לתת לי עוד אורגזמה אחת לפני שחזר לאחותי ונתן לה את מה שכל כך רצתה, הציף את הכּוס שלה בזִרְמָתוֹ החמימה.

אותו לילה ישנו ביחד, באותה מיטה, שכבנו כפיות, מחובקים, אחותי באמצע, נצמדת ומחבקת אותי, משפשפת את ערוותה הרטובה בישבני, ואיתן צמוד אליה, מחבק את שתינו, וככה נרדמנו.

אפילוג

נכנסנו למין שגרת קורונה, מתחלקות בנטל, כשאנחנו לא במחזור. ביום שלישי, פעמיים כי טוב, עושים מין אנאלי ובערב שבת חוגגים ביחד, איתן אחותי ואני עושים את זה בשלישיה, ועדיין, למרות החיים הטובים שהיו לי, כשהודיעו שהחופים והמסעדות הולכים להפתח החלטתי לחזור לתל-אביב, אומנם אחותי הפצירה בי להשאר עוד קצת, ואומנם הזיונים האלה איתם פיתו אותי מאד, אבל החלטתי שאני צריכה קצת אוויר-עם-עשן במקום האוויר-הכל-כך-נקי שלהם ונסעתי, רק שבערב, כשישבתי לבד בסלון מול הטלוויזיה, הרגשתי כל כך בודדה עד שלא התאפקתי והתקשרתי לטלי.

זאת הייתה שיחת הטלפון הכי קצרה שניהלתי אי פעם מבין השיחות שענו לי כמובן:  ״היי, זאת נגה, בא לי״ לחשתי לפלאפון ברגע שטלי ענתה לי.

״אז בואי״ טלי ענתה וסגרה.

משחק מוקדם לא היה הפעם, ברגע שטלי סגרה את הדלת מאחורי היא הצמידה אותי לקיר ונישקה אותי, נשיקה תאוותנית על השפתיים, ״תתמסרי!״ היא לחשה ותוך שהיא ממשיכה לנשק התחילה להפשיט אותי ואני הפקרתי את עצמי בידיה, נשענתי על הקיר, עצמתי עיניים ושיתפתי איתה פעולה כשהיא הפשיטה אותי. ״לא!״ היא עצרה אותי כשניסיתי להסתיר את ערוותי שנחשפה כשגם תחתוני הביקיני שלי מצאו את מקומם על הרצפה, ״תפשקי!״ היא סימנה לי על הרגלים, ירדה על ברכיה והתחילה לפנק אותי.

וואו, וואו ועוד וואו, איך שהיא יודעת לפנק אשה! הלשון שלה עשתה בי פלאים והאורגזמות התפוצצו בתוכי עד שהברכים שלי התחילו לרעוד ורק אז היא הובילה אותי לחדר השינה שלה, הפילה מעליה את החלוק שלבשה ונשארה לעמוד מולי עירומה, ״עכשיו תורך״ היא חייכה לעברי, נשכבה על המיטה ופישקה רגליים ואני ידעתי בדיוק למה היא מכוונת, נשכבתי כשראשי בין רגליה ופינקתי אותה, עשיתי לה את הכי טוב שאני יודעת, את מה שהייתי רוצה שיעשו לי, השבתי לה כגמולה.

+ + + ס ו ף + + +

Loading

3 מחשבות על “ריחוק חברתי עם אחותי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן