תעלול קוונטי בכביש 6: סיפור ואגדה למבוגרים

 

תעלול קוונטי  בכביש 6: סיפור ואגדה למבוגרים

יצאתי במוצאי שבת ב-10.00 מהבית נפרד מהאישה והילדים לשבוע הקרוב, אני אחראי על המשק והאחזקה במלון לדתיים וחרדים בצפון. עונת הקיץ  תתחיל בקרוב וצריך להכין את המלון ,סיבה טובה לברוח מהבית במוצ"ש להגיע למלון מהר בלי התלונות של אשתי. אני ממהר למירה מנהלת המשק גם היא נשואה עם ילדים כמוני. החלטנו לא להיפרד מבני הזוג שלנו אנחנו במלון יחד כבר שנים יותר מנשואים .

מירה מבית על גבול החרדי מסוג הנשים שהולכות עם מטפחת ראש, שמנצלות פנוי זמן לקרוא תהילים. כאלה שיוצאות בקבוצת נשים לקברי צדיקים,  מגיל 17 עובדת במלון בהתחלה כחדרנית ועם הזמן מסורה וחרוצה קידמו  אותה למנהלת החדרניות במלון, מירה בת 30 נשואה עם 3 ילדים. בעלה טפיל פוליטי, עסקן המפלגות החרדיות, למען מטרות עלומות כמו הכיס הפרטי שלו בדרך כלל . בבית לא נותן פרוטה.  מהרגע הראשון מירה משכה אותי , השקט הפנימי שלה, פשטות באופייה  ביחוד הגוף הנשי העסיסי הסקסי המתנועע  מתחת למדים . 

מירה ואני חולקים אותו משרדון קטן, אותו שולחן ,ואותו מחשב, הבעלים הקמצנים של המלון לא מאפשרים יותר. אנחנו עובדים די צמוד בגלל אופי העיסוק שלנו, ביחד מארגנים את כל צרכי האחזקה, והמשק, הקריאות, העובדים והתורנויות , היה קשה בהתחלה, עם הזמן למדנו לעבוד יחד, לא מתרגשים להתחכך במשרד הקטן הצפוף (היא לא.. אני כן ועוד איך כן) . זמן רב עמדתי מאחוריה, מצדדיה מלמד אות להפעיל מחשב שמעולם לא למדה ,המגע הגופני ביננו כבר כמעט טבעי , כך שחשתי מאד נוח לעקוב אחריה ,להטריד אותה.

עוקב אחריה תופס אותה בפינות חשוכות, חובק אותה מצמיד את הזין לישבן העגלגל ,חוששת שלא יראו לוחשת לי להפסיק מאיימת  להתלונן  להנהלה, ואני לוחש לה באוזן שטויות שמצחיקות אותה.

די בנצי אנחנו נשואים..זה אסור 

אני לא יכול מירה את מטריפה אותי. אני לא מוצא חן בעיניך מירה ?

אתה נחמד בנצי באמת כיף לי איתך, הייתי מתחתנת איתך אם היית דתי.. עכשיו מאוחר. לשנינו מאוחר…  די בבקשה.

אני שמח שאני לא דוחה אותה, זה הכי חשוב, קיבלתי רמז שהייתה רוצה לשכב איתי, (להתחתן איתי רומז שמירה מעוניינת)

 אם כך העתיד ביננו כבר רשום ,מה שצריך זה סבלנות, הרבה סבלנות, ולחץ מתמיד על המניעות הדתיות הנשיות, צריך משהו חזק שתשכח מהאיסורים לרגעים ספורים , עד לכיבוש הראשון ..לביקור הראשון שלי בתוכה אחר כך ….הדרך פנויה. ההתחלות תמיד קשות אמרו חכמים ממני.

 לבסוף אני נקרא לתקן וילון בחדר בקומה שישית  הריקה ,הרבה אחר שהחדרניות סיימו לנקות ,מירה בנס בחדר מוודא שהחדר נקי, שלא חסר דבר ,וחותמת בסוף שהחדר מוכן, רק כך יודעים בדלפק הקבלה שאפשר להנפיק החדר. 

אני נכנס סוגר, נועל את הדלת מניח, את הסולם, את תיבת הכלים, מירה באמבטיה , אני מודיע שאני בחדר , מירה אומרת שהווילון במרפסת יצא ממקומו . אולי צריך להחליף את המסילות.

נכנס לאמבטיה אוחז במותניה , מצמיד אותה לקיר מאפשר לישבניה לחוש בזין העומד שלי. מירה נאבקת בי להשתחרר 

בנצי די אם תמשיך כך אני אתפטר מהעבודה.

אז אני אמות וזה יהיה על מצפונך .

מירה צוחקת …. באמת יכאב לך  בנצי ?

החיים שלי בלעדיך רקים מירה .את האור שבחיי אני שר לה.

מרים את הבגדים המכסים אותה, משחיל את הזין בין רגליה, מירה נאבקת בכוח , אני נצמד ביותר כוח ..אני יודע שאני כמעט אונס אותה, מנתק קשר עם הראש שלי מתאווה ,תלונה עלי ואני בכלא להרבה שנים, הזין מחליק על התחתון הלח ,הרבה זמן חיכיתי לה,  לא מחזיק מעמד וגומר.

יוצא מהאמבטיה ללא מילה, עברתי כל גבול הגיוני, אני מטפל בווילון שיצא מהמסילה ,בסך הכל חסר חלק קטן שמונע מהווילון לצאת מהמסילה, בשבועות הבאים מירה מנתקת מגע , משתדלת להתרחק ממני מדברים רק על מה שצריך.

שבועות אחרי אני מתנצל . מירה אני מצטער אני יודע שהגזמתי ..זה לא יקרה שוב.

חשבתי שאתה חבר בנצי ,הכל אתה יודע עלי …סמכתי עליך ואתה יודע שיחסים …אני יכולה רק עם בעלי . זה איסור חמור ..חמור מאד ..אני נשואה בנצי. דמעות נוצצות בעיניה ..צודקת בגדתי בה . שלא כמוני היא תמיד ראתה בי חבר קרוב .

לא ניסיתי עוד, לא עקבתי לא נצמדתי ,תפסתי מרחק ממירה, רציתי להחזיר את היחסים הנעימים הטובים שהיו ביננו ,שבועות שעברו נראה שהחברות עם קרירות מסוימת חזרה ביננו , מקבל קריאה סטנדרטית חדר שציר דלת הארון נשבר, מירה בחדר מחכה לתיקון לפני שהיא חותמת , אני מתקן מחליף ציר, 

מסיים ..אם הכל בסדר מבחינתך מירה את יכולה לחתום אני סיימתי.

 

מירה נועלת את דלת החדר מביטה בי נכנסת לאמבטיה, אנחנו הגברים מזמן הפסקנו להבין אותן , שבועות שלא נתנה שום סימן שום רמז שיש איזה שינוי , ופתאום אני מוזמן לאמבטיה. מירה ידיה מונחות על הכיור מביטה לתוכו חצי מנותקת. אני נעמד מאחוריה מגביה את המדים המכסים אותה מחליק את הזין לאורך הכוס השעיר החמים הלח . מירה הסירה את תחתוניה אני מוזמן לכבוש הכל, אני חודר לתוכה , חש בתוך באינטימיות של מירה שכל כך השתוקקתי לה.                                 חבוקה בידי. אני שואל את מירה מתוסכל מהפסיביות שלה.

את בסדר יקירה ?

כן בנצי אני מאד בסדר , לפני חודשיים זרקתי את בעלי מהבית, נמאס לי מהנצלן , נמאס לי לפרנס את הבית.  להשתעבד לעבדות שלו רק בגלל שהוא בעלי … אני רוצה קשר איתך… אתה אוהב אותי ? אני מקוה שאתה אוהב אותי.  

אני אוהב אותך אני לוחש למירה באוזן , מחליק בתוכה מזיין לבסוף את מירה . לאט מירה נענית לי מרגיש את התזוזות ההענות שלה אלי.

לא נעשה את זה באמבטיה כמו גנבים ,בואי למיטה מירה ,נכנסנו למיטה הזדיינו שעות, התעוררנו מאוחר בערב. התקלחנו יחד לא הפסקנו להתנשק.

זה קרה לפני חמש שנים. שנתיים אחרי שהתחלתי לעבוד במלון.                          

רק מהמחשבות עליה עומד לי ואני לוחץ על הגז, 120 קמ"ש טס בכביש הריק המחוג על 130 קמ"ש מיוחם לוחץ על הזין הלוחץ על המכנסיים. מירה נמצאת בתוכי כל הזמן …אני מוטרף מתאווה .

 

אל תשאלו אותי בדיוק מה קרה ..אני זוכר ראיתי קיר של כוכבים זוהרים מסתובבים בטרוף ואני, נקרע ,נשלף מתוך הרכב. עף בתוך הכוכבים הזוהרים המסתובבים במהירות בלתי אפשרית ,איבדתי את ההכרה.

 

התעוררתי ערום אזוק למתקן מאינקויזיציה , מולי עמדו שני גברים בחליפות שחורות שמנוניות משימוש כמו של הומלסים, תפורות עליהם כמו תכריכים , החיוך של הנמוך עם השיניים המחודדות דמה לנמיה סוגרת שיניים על הטרף. לשני הגבוה יותר פנים אדישות חסרות הבעה עיניים חלולות כמו למומיה עתיקה.

 ראה ידידי מר וייגרטן הנכבד הוא התעורר האיש ..איזו אדיבות מר בנזי תודה שהואלת להצטרף , ידידי ואני שעות מחכים בקוצר רוח לשאול אותך כמה שאלות ואנחנו בטוחים שתהיה אדיב ותענה על כולם, יכאב לי מאד להכאיב לך מר בנזי,  אני ממש מתקשה לעצור את ידידי כאן לאכול לך חתיכה מהכבד. מכאן ידידי מריח את הכבד העסיסי שלך ומאד מתאפק אני מוכרח לשבח אותו על ההתאפקות האצילית , על אורך הרוח, הלו כן מר וייגרטן.  

מר פון שוויג הנכבד אני יכול להוציא ממנו בקלות בסכין חתיכה מהכבד זה יכאב, הוא ידמם קצת, ולצערי זה מאפשר לו להמשיך לחיות באושר עוד הרבה שנים . אתה מסכים איתי בוודאי שהוא ממש מיותר חבל על האויר שהוא נושם . 

אנא מר וייגרטן רסן את עצמך המלכה רוצה אותו חי ושלם הבה נשמח אותה. היא כבר יורדת אני שומע אותה יוצאת מהחדר היא בטח בדרך למטה לכאן. 

אני בטח מת, אני בטח בגיהינום משלם על ההתעסקות שלי עם מירה, מר וייגרטן ומר פון שוויג  בטח סוג של שדים            בני-השטן רצחניים. האחראים לטפל בי …אני הולך לשלם על הכל …אני בהיסטריה. אני רועד מפחד.

קול עדין עם צליל פעמונים מתערב .קשור ממקומי לא יכול לראות מי היא בעלת הקול המוסיקאלי המדהים. מה למדתם ממנו עד עכשיו מר פון שוויג ?

הוד מלכותך איזה עונג לראות אותך , אני מתרגש ובטח גם ידידי כאן עד עומק נשמתינו . (החריקות בקולו נשמעים באזני כמו התאפקות מלחנוק  את הוד מלכותה..) 

תפסיק עם הנימוס המדומה המחליא שלך וענה מיד . תשובות קצרות ולעיניין אין לי זמן ללשון הנחש הארסי שלך מר פון שוייג

אלפי סליחות הוד מלכותך . כמה שאת צודקת . לפעמים אני נסחף שאני רוצה לחתוך לקרוע לגזרים כל אשר סביבי להוציא את ידידי מר וייגרטן , על ידידי כאן כאב לשמחתי לא משפיע כלל.

הוד מלכותך ,מר בנזי הנכבד לא מעולמנו . הוא ממימד אחר ,הגיע אלינו בדרך קוונטית שעדיין לא ברורה לחוקרים מעולמו לדעתי מר בנזי הנכבד גלש אלינו שלא כל כך מרצונו, אנחנו ממש שמחים שהוא לא נפגע באיזה שהוא אופן, ידידי ואני ממש נעלוז לפגוע בו מספיק לראות אותו כואב. הוא יחיה אני נותן לך את דברתי. אם את מרשה כמובן הוד מעלתך .

תתאפקו מר פון שייג ואתה מר רייגרטן , אולי זה עוד יגיע.

שמו בנזי על פי התעודות שעליו, הוא הגיע עם שלל מכשירים בתוך כיסיו שאני מודה שלא ראיתי מעולם. ועדיין לא הספקנו לשאול .ראי את עיניו המתרוצצות הוד מלכותך .הוא תכף היה עושה במכנסיים אם היו עליו. נו הוא כבר השתין בכיסא ממש לא מנומס מר בזני . אני בטוח שהוא יענה בשמחה לכל שאלותיך המלכותיות . הלו כן מר בנזי הנכבד ?

מול עיני נכנסת דמות, המלכה ככל הנראה ,לבושה שחורים שערה מכוסה עם אותו הבד של השמלה רק עיגול פניה נראים ,וכתר מרשים על ראשה . אני בהלם היא דומה לשחקנית קולנוע יפיפיה  שהערצתי והתאהבתי בה בנערותי ,מאונן וחולם עליה עשרות פעמים. 

המלכה אוחזת במכשירים וחפצים שהיו עלי . שואלת מה זה ? ואני עונה על הכל, מנסה להסביר כמה שיותר על כל דבר .    אני מבועת מפחד לא מסתיר כלום. לבסוף המלכה פונה לזוג השדים. 

 מר פון שוויג תוכלו לגלוש לעולמו של מר בנזי ?  

בהחלט הוד מלכותך זה יקח קצת זמן . חיפושים ומעברים זה התחביב האהוב עלי. זו משימה נוספת הלו כן מלכתי הנעלה ?

מר פון שוויג (קול המלכה עולה בכמה אוקטבות) האם התאכזבת אי פעם מהתמורה שלי למשימה מושלמת ?

הוד מעלתך אני מיד אתן הוראה למר וייגרטן לתפור לי את הפה לשבוע, איזה אכזבה אני , השטויות שאני מסוגל לפלוט כשאני מתרגש , אני רוטט מזעם עצור עלי , מר פון שוייג שולף כמו מהאויר סכין חדה, ותוקע אותה בתוך כף ידו עד הניצב, טיפת דם לא יצאה ממנו. מחייך למלכה בעיני הנמיה שלו. 

אני רוצה מכשיר פפלפלפון שאוכל לדבר עם מישהו רחוק , אני רוצה מרכבה מתאימה למפתחות הזזרביות , ובקניון תקנו מה שתוכלו בכרטיס השרראי הזה. תביאו הכל לכאן יש לכם שבוע .

  מר פון שוייג ומר וייגרטן קדים הכבוד פונים לאחור הולכים יחד לתוך החשכה שבמרתף , לאט לאט מתאדים באויר נעלמים.

המלכה פונה אלי .מר בנזי הנכבד ראה את עצמך אורח רצוי בארמוני , אזדקק לך כשהאדונים יחזרו עם מה שדרשתי , עד אז אתה חופשי להלך בתחומי הארמון בלבד, כל המשרתים יעמדו לשרותך .

 פיקולינו שחרר את מר בנזי מהמתקן ,תן לו ללבוש את בגדיו , אנה מר בזני שב כאן בכורסא בנוח יש לי חקירה נוספת כאן.

במתקן אחר קשורה נערה  צעירה עירומה מוצלבת עם רגליים פסוקות מקסימום לרוחב. את זה אני יכול לראות מהכורסא שאני יושב עליה. אני מספר לכם מה ראיתי , ומה שמעתי.. אני בעולם חצי מוכר לנו אנשי כדור הארץ… משהו בו מאד מוכר מה זה? אני בטח בתוך חלום…הזיה מוטרפת.

מנואלה אני כאן מלכתך סרניטי, השליטה העליונה מצווה עליך לגלות לי את הסוד  ?

הוד מעלתך בבקשה ,אני לא יכולה זה סוד…סוד משפחתי שמור עוד מימי הסבתא של הסבתא של הסבתא שלי , 

בדמעות מנואלה מספרת שבסודי סודות לחשה לה סבתא על ערש דווי , יש לנו סוד שמור במשפחה מנואלה שלעולם אסור לגלות ,לאף אחד, אפילו תחת עינויים, רק לנכדה שלך בעתיד כשיגיע הזמן ואת על ערש דווי… ותיכף מתפגרת. 

מנואלה ילדתי "שימי ידך תחת ירכי והישבעי שאת לא מגלה לעולם". אמרה לה סבתא. בקול חלוש כמעט בלתי נשמע.

נשבעתי כשידי תחת ירכה , משחקת לה בדגדגן שאני לא אגלה לעולם . 

אז אני לא מגלה.

מה הסוד מנואלה ? חסר לך שתרגיזי אותי.

סבתא שלי עוד חיה.. למה לא תוציאי את זה ממנה ?

אמרת שהיא גוססת , בטח כבר מתה.

6 שנים היא גוססת , לא מפסיקה להשביע אותי בכל מיני שבועות , אני חושדת שהיא אוהבת איך שאני משחקת לה בדגדגן, את זוכרת כמה אני טובה בזה.

 נמאסו עלי הדיבורים מנואלה, רותחת מזעם המלכה צועקת לצ'יקולינו.. עינוי מספר 25 הפעל .

צ'יקו נעמד מול הרגליים המפוסקות , מריח את הכוס החמוד של מנואלה מלקק מוצץ את הדגדגן , מרטיב את האצבעות בתוך הכוס המטריף שלה , מחליק את הזין השחור שלו ,משחיל ומתחיל לזיין את מנואלה. 

המלכה בחרה לה את העינוי הכי מטריף , צ'יקו יפסיק לזיין שניה לפני שמנואלה תתחיל לגמור , צעקות השבר שלה ישמעו ברחבי הארמון. דרך מעברים ופתחים סודיים מהמרתף לכל הארמון, מתוכננים בקפידה…זה למען שכולם ישמעו ייראו ויזהרו. 

לא….לא…אל תפסיק. בבקשה …עוד קצת בבקשה ,אמאאאא   הצילווווו  "אתה כמעט שם" ,  "אני כמעט גומרת"…           צ'יקו בבקשה אני מבטיחה לתת לך לזיין אותי ,בפעם הבאה כמה שתרצה אחרי הווילון ,כשהמלכה לא רואה ומענה מישהו.

צ'יקו תנוח ..על הווילון עוד נדבר, תירגע ,תעשה ביד אם אתה צריך.

קיקו תחליף אותו.  

לבסוף אחרי ארבעה טיפולים של המשרתים הנאמנים,  מנואלה נשברת ..שוכחת משבועת הדגדגן של סבתא ,סיפרה על המכשף מהיער האפל . מכשף על, בעל כוחות אדירים, עלום ומסתורי שהמלכה לא ידעה על קיומו.

 

מנואלה השבורה מזמרת הכל, את יודעת הוד מעלתך זה לא בדיוק יער שחור אפל, זה יותר ירוק כהה כזה, ירוק בקבוק כמו השמלה שלבשת ביום ההולדת של "שולי" זוכרת ,עם השנצים והתחרה  והמחשוף העמוק. ביום ההולדת שנתת מתנה לשולי..                 נתת לו אריה צעיר שיהיה לו עם מי לשחק . זוכרת הוד מלכותך ?

זוכרת תמשיכי.

אז הוד מעלתך איך שאת נכנסת ליער קחי אזימוט 210 . בערך 8.5 ק"מ , ואל תשכחי לספור צעדים כפולים .ואז תגיעי לבקתה עם דלת ירוקה , צבע ירוק זית כהה כזה  ..כמו צבע הטפטים באולם הריקודים…יותר קרוב  ל….

מנואלה עוד תאור של "צבע ירוק" ואני מולקת לך את הפטמות . תתרכזי בעיקר 

לא צריך לדפוק על הדלת היא קסומה הוד מעלתך היא נפתחת מעצמה.

מרוצה מתוצאות החקירה בינתיים. המלכה נותנת רשות  לפיקו, ניקו, קיקו, וצ'יקו להמשיך את החקירה .

תמשיכו ביותר אגרסיביות ,אני רוצה לשמוע עוד סודות מאחורי הווילון מנוולים שכמותכם .

המלכה קשוחה והפקודות היוצאות מפיה צבאיות,                                                                                                                                                הצוות ..מפוסקת רגליים לפניכם ,בזמנכם החופשי תרגיל 69 משולב עם 42 ..פעל.

מנואלה נשלפת מהמתקן במהירות, מוכרעת ומושחלת.. ניקו מקדימה, פיקו מאחורה, ומנואלה מוצצת משני צדדיה לסרוגין את קיקו  וצ'יקו .מנואלה אלופה במציצות ומשחקי דגדגן, את זה אני רואה מהכורסא .

חדל דפוק להחליף עמדות. המלכה עוצרת בדיוק בזמן לפני שמנואלה גומרת ,המשרתים מתחלפים בתפקידים במהירות עם כיוון השעון. מתורגלים להפליא. 

מנואלה העליזה לא מפסיקה לגמור. הבת זונה ממלמלת המלכה ..אני לא מאמינה שאני מפספסת בתיזמון.. כל הארמון שומע את העינוי הנורא שעוברת מנואלה.

 ההדים האנקות והאנחות החוזרים למרתף דרך הפתחים הסודיים, מכל החדרים בארמון מרתיחים את המלכה , 

בטח כל המשרתים בארמון משפריצים עכשיו לכל הכיוונים. ייקח ימים עד שישתלטו על  ריח המשגלים משרתים מחורבנים. כולם עוד יחטפו ממני. המלכה משתוללת מכעס.

פרק שני : מסע ביער האפל 

נכנסנו ליער האפל בצבע ירוק בקבוק, המלכה מחזיקה ברצועה של האריה הענק "שולי" ,שלל דמויות מסתוריות עוברות חומקות בתוך הסבך, אנחנו נעקבים בעיניים זוהרות מתוך החשכה מהרגע שנכנסנו ליער , ננסים ופיות ערפיליות מתגלים ונעלמים בהרף עין, צללים כהים פוסעים אט אט אל תוך הלילה . הבהוב סיגריה שם בחושך מאדים כמו סיגר בוער. הרגשה כללית מכושפת מצמררת אותי.

גידלתי את שולי בעצמי מאז היה גור מספרת לי המלכה, כשגדל הבאתי לו לביאות שיהיו לי עוד אריות מסביבי שיפחדו וירעדו ממני כמו שצריך, וכמו שאני אוהבת … מההתחלה שום דבר לא הלך כמו שצריך "שולי"  לא נגע בלביאות.

 מיואשת הבאתי לו ביום הולדת אריה צעיר שיהיה לו עם מי לשחק .. מהרגע הראשון  שולי לא הפסיק לרדוף אחריו בתוך הכלוב לתקוף… ,לרסן …לנשוך…להכניע …ולשגל אותו. 

המזל הרע יצא ששולי האריה המפחיד שלי "חובב זכרים",  בהתחלה האריה הצעיר היה בורח רץ מסביב לסורגים של הכלוב נוהם שואג ,נושך כמו משוגע  ,נלחם על חייו בשולי האנס.  אבל שולי גדול חזק ממנו מכריע אותו תמיד….ומזיין אותו לא פחות מ 40 פעם ביום .  פקדתי על קיקולינו לספור .                                                                                                

על השביל בדמדומים  עומדת מכשפה מכוערת לבושה שחורים, השיירה שלנו עם פלגת חיילים נעצרת                          בנימוס קול מרושע, מלוקק, פונה המכשפה למלכה .

 שלום הוד מלכותך, מי ייתן ויאריכו חייך. ותארך מלכותך לעד……  רוצה תפוח ?

מורעל מין הסתם 

נו כאן זה לא יכול להיות אחרת הוד מעלתך.

תתני לשלגיה היא מספיק מטומטמת לנגוס ממנו.

אני בדיוק חוזרת ממנה, נגסה כמו גדולה, התקלה היחידה בתוכנית המושלמת שלי שלא לקחתי בחשבון, את שבעת הגמדים יימח שמם ויאבד זכרם, רדפו אחרי תפסו אותי…ארבע ימים קשרו עינו ואנסו אותי. בקושי נמלטו ממני .

אנסו אותך חחח אל תגזימי ?

הפעלתי עליהם מאות כישופי תאווה אני מכשפה דאן 6 . בעוד 120 צעדים כפולים תגיעי לבקתה תראים אותם שפוכים על הדשא,   הרוגים מעייפות ,מצצתי מהם הכל.

 

ממשיכים ללכת על השביל החשוך ,אזימוט 210  המזכיר ספר כבר 1528 צעדים כפולים, על השביל אביר זקן והזוי על סוס עם חרב חלודה, מחזיק ביד מוט ארוך. צועק בקול גדול סנשו פאנשה ראה נס משמים יריבים ראויים לאביר נועז כמוני.  כמו חלום סנשו ידידי .מכשפה אריה וגמד הולכים יד ביד..יד ביד מה יפים הלילות הקסומים. נסיכה וצפרדע ארנב וגמד.

 טטטרררם משמיע קול חצוצרה לעצמו , האביר הזקן  צועק " קדימה אני תוקף" התגוננו , האביר דוהר אלינו בפראות, החיילים מיד רצו אליו ,הפילו אותו מהסוס התשוש. וטחנו אותו לאבק. לבסוף דחפו לו את המוט מאחור. 

 שולי תקף את הסוס קפץ על גבו הכריע אותו על ברכיו , עלה עליו וארוכות נענע את ישבנו . לא אגיד לכם כמה פעמים…כבר סיפרתי כמה הוא יכול.   על השביל נותרו אביר ממולא, זב דם, מפורק וכואב, וסוס תשוש עם לשון בחוץ ..פוזל קשות.

 

במפגש הבא גבר צעיר מטורזן כמו טווס ,עומד במרכז השביל משתחווה בכבוד, מנופף בכובעו בסגנון מלכותי. מציג את עצמו    אני המרקיז דה קאנאבס ,ג'נטלמן,  אביר המנוש הקדוש ,לוחם נועז, מאהב חלומי ,שמועות על יופייך הגיעו למרחוק .ואני מחפש אותך המלכה הוד מלכותך סרניטי שנים, להציע לך את שרותי הנאמנים ,אני וחרבי והבונבון שלי לשרותך הוד מלכותך.

יש לי מספיק לוחמים ומאהבים המרקיז דה קאנאבס הנכבד , תפתיע אותי …מה גודל של הבונבון שבין רגליך האציליות ?

עובי 2.3    אורך  10.7 הוד מלכותך. בפעם האחרונה שמדדתי. 

המלווים מתגלגלים בצחוק ,המלכה מחייכת בסלחנות, אדוני המאהב החלומי אתה חמד של ג'נטלמן ,אבל לא מרשים במיוחד.

מופתע הוא שואל .. האמנם ? מה שיטת המדידה  כאן הוד מלכותך ?

בסנטימטרים תקניים ,"אביר המנוש הקדוש".

אצלינו באנגליה זה באינטשים…דיברתי באינטשים.

אני מודה למזלי הטוב המרקיז דה קאנאבס שפגשתי אותך,  אנא הצטרף…לפחות משהו טוב יוצא לי מהמסע הזה .

פרק שלישי : בקתת הקוסם.

הגענו לבקתה המסתורית "הדלת החורקת מנחשת אותנו ונפתחת מעצמה" , קול מסתורי רועם כמו משום מקום "                            רק המלכה הוד מלכותה נכנסת ,כולם לחכות בחוץ" , לרשום על הדף בדלת מי הבא בתור.

אני לא נכנסת בלי האריה שלי . 

את סומכת על ההומו הזה.. הצחקת אותי ? 

אני המלכה סרניטי השליטה העליונה אתה בשטח שלי, ונתין שלי, ואני כאן הקובעת , אני נכנסת עם שולי,ובנזי .

טוב תנסי ואני אהפוך את ההומו שלך לקרפדה.

בלית ברירה המלכה ואני נכנסנו מבעד לדלת עם הרבה טכס בישבן, בתוך הבקתה חדר ענק כמו ארמון מפואר , עם כורסאות נוחות ורהיטים סגנון לואי ה 14. שום דודים רותחים, שום קרפדות מיובשות ,נחשים זוחלים, וצנצנות עם מראות מגעילים.

הקול העמוק המסתורי חוזר אלינו שוב כאילו משום מקום ..שבי בנוחות על אחת הכורסאות הוד מעלתך אני כבר גומר מתפנה אליך . ברגע שאצליח לשלוח את השרמוטה בחזרה… לקנזס.                                                  

לאחר זמן מה אני שומע אנחת עונג ארוכה מישהו כנראה גומר, לחדר נכנס הקוסם גמד בגובה 1.20 מטר אולי, לבוש בלבוש קוסמים מסוגנן. עם סמל מרושע של בית סלית'רין , כובע קוסמים שחור עם נצנצים.. סוגר את הריץ' רץ'

מצטער שנתתי לך לחכות הוד מעלתך הייתה כאן איזה הזויה שרצתה שאני אהפוך , דחליל , אריה פחדן ,ואיש מפח, לכאלה שיכולים לזיין אותה בלי שיכאב, הם כולם , כל החבורה באיזה מסע הזוי.

הילדה עם הנעליים האדומות המבריקות הסקסיות שלה הדליקה את החבורה שלא הפסיקו לדפוק אותה לאורך כל המסע. 

 האריה עוד בסדר אפשר לסבול , אמרה לי בקולה הילדותי.

 עם הדחליל "אין כלום.. כי לא היה כלום". 

איש הפח ממש כואב גם ששפכו פחית שמן על הצינור. 

בבקשה הקוסם תעזור התחננה. שמעתי את סיפור המסע שלהם שבועות שהם "חיפשו אותי". 

הרדמתי אותה עם הזין בתוך הפה מוצצת אותו כמו מבקבוק של תינוק , למצוץ היא ממש יודעת , איך שגמרתי והיא בלעה שלחתי אותה בחזרה הביתה לקנזס.. יומיים לא הפסיקה לשיר על איזה קשת בענן, דפוקה על כל הראש אני אומר לך.

הקוסם מתיישב בכורסא ממול למלכה מגרד בביצים, את לא צריכה לספר דבר הוד מעלתך אני יודע , הכל אני יודע על מה שמטריד אותך. 

 

 איך אתה יודע ?  אתה מעז להפעיל מרגלים בארמון שלי ?

מנואלה הגיעה אלי אתמול ממוטטת בהלם מוחלט , סיפרה לי על כל העינויים המזוויעים שעברה  ,זיינתי אותה פעמיים עד שהצליחה לגמור ולהוציא מילה מהפה, הבנתי שהמשרתים שלך טיפלו בה במשך שעות. לא נתנו לה לגמור. בנות המשפחה שלה הן לקוחות ותיקות ומסורות שלי מדורי דורות, אני זוכר שטחנתי את הסבתא של סבתא שלה . 

 למה עינית אותה כל כך קשה ? 

זה מגיע לה על פי חוק, מנואלה הפרה שבועת הדגדגן הקדושה.. וגרמתי לה לשלם על זה.

מה את אומרת ? טוב את צודקת זה בלתי נסלח .היא תשלם גם אצלי על זה , סיבה טובה הלילה לאורגיה עם 7 החברים שלי שאיבדו לא מזמן את שלגיה, רוצה להצטרף ?  יהיו קשירות .אזיקים. סאדו מאזו, הצלפות . 

זה ממש מפתה ,בהזדמנות אחרת , הלילה יש תרגיל לילה חוזר עם עלי בבא וארבעים השודדים.

חוזר ? מה קרה?

פספסו את היעד ….בקושי גמרתי פעם אחת. 

אם כך נדבר עליך ומצבך הנפשי המדורדר הוד מלכותך .

הוד מעלתך נמצאת עמוק בצד האפל , הלכת רחוק מידי עם המעשים המרושעים שלך לאורך הרבה אגדות בתקופה ארוכה יעבור זמן וטיפול ארוך להחזיר אותך. לסרניטי הנערה הצעירה היפה והתוססת שהיית. גלשת במורד הרוע ששכחת אפילו איך זה התחיל.  

אזכיר לך איך זה התחיל. 

כנערה עניה משכונת עוני אבא שיכור ואמא זונה , חלמת על גדולה, על ארמונות ונסיכים , היית מוכנה למכור את נשמתך בשביל החלום.  בגיל 16 לאחר שוטטות בדרכים אפלות, וקמיעות ממקובלים ,נענה לך איזה אל רומאי עתיק עם אלצהיימר חרמן ודפוק. ושלח לך את "הסאטיר פילוקטטס"  המאמן שלעבר של הרקולס.

סאטיר חרמן עם רגלי עז, חמש שנים לא הפסיק לזיין אותך עד שהתחיל ללמד אותך אומנות האופל האינדיאנית הידועה בשם:           "דיגידי דיגידם" . כמה פעמים ביום טחן אותך העז ?

בשנתיים הראשונות ראיתי רק את התיקרה של הבקתה שלו. הייתי נערה צעירה ונהניתי מאד. רק הפרסות הקטנות החמודות שלו שיגעו אותי. בתחילת השנה השלישית יצאתי לראשונה מהמיטה ומהבקתה והתחלתי ללמוד עד לרמות הגבוהות של הקסם האינדיאני האפל, הסאטיר החרמן משך אותי עוד שנה עם הטכניקות של "המרקיז דה סאד"שיעורים שהכי אהבתי. 

 ואז הבנתי שפילו בזבז לי שנים בחרמנות ובזיונים שלו, לילה אחד הפעלתי עליו את מה שלימד אותי, קשרתי ותליתי אותו מהזין בתקרה , צבעתי לו את הפרסות החמודות בלק אדום, ועזבתי לכבוש את הממלכה שלי.

ואז הגעת לממלכה שלך  רומסת כל מה שבדרכך 

המעוז הראשון . סינדרלה נסיכה שלקחת ממנה במרמה את הכתר, שלחת אותה למשפחה אומנת שהשפילו ונהגו בה כמשרתת. משרתת עלובה שמנקה כל היום. מכבסת תולה.. מכבסת תולה. ואת נהנית כל יום לשלוח יונים שיחרבנו לה על הכביסה .  סוף סוף אחרי שנים של סבל  ,סינדרלה פגשה בנסיך חלומותיה . התברר לה שהוא, מגמגם, חולה על "ריקודים סלוניים" "טייטסים"  "והומו נלהב", עד היום סינדרלה הטובה שומרת לנסיך חלומותיה אמונים ..בוכה כל לילה.

שוכבת במיטה על 20 מזרונים וכל לילה את ברשעות שולחת מישהו שישים גרגר אפונה במזרון האחרון זה שעל המיטה. נהנת לדעת שסינדרלה מתהפכת במיטה בקושי נרדמת , מה שאת לא יודעת זה שבלילה מתחת לשמיכה סינדרלה לא מפסיקה לאונן עם עקב של נעל עשויה מזכוכית. לפעמים זה עוזר לה להרדם.

 

שלגיה .האחות השנייה נסיכה פסיכית מופרעת אבל עדיין יורשת המלכות ,רדפת אותה עמוק  עמוק  לתוך היער, מצאתי אותה ממש במקרה אבודה ביער,  מיואשת בוכה על יד הבאר, מיובשת מזיעה מריצה ארוכה ביער. ביקשה ממני לשתות, גוללתי את האבן על פי הבאר .דליתי לה מים בדלי ,לא הפסיקה לשתות מרטיבה את פניה ,שדיה ,מקררת את המנוש הלוהט שלה. 

על ברכי מצצתי את הזיעה מהכוסון, מאד מודאג ממצבה הפיזי עליתי על האבן הגלולה וזיינתי אותה…. מאזן לה את הלחץ דם                 התאכזבתי קשות אני מזיין והיא שרה …שיר שמלצי מתקתק עד גועל …רציתי לחנוק אותה.

שלחתי לה חבר מהשכונה שיעזור לה להתאקלם. לא הספיק.. כמעט מת מאפיסת כוחות, ביקש עזרה שלחתי חבר שני ,ושלישי שבעה חברים שלי שלחתי לה עד שהחבר'ה התחילו קצת לנשום.. להחזיר כוחות.

הפסיכית הזו לא מפסיקה לשיר לציפורים לחיות היער. כל היער שלי התמלא ביצורים אהבלים מוקסמים. עומדים סביבה חולמניים  מעפעפים בעיניים מצועפות …בעעע כזה גועל ..לחנוק את הנבלות .

החברים שלי המבועתים מצליחים להשתיק אותה בקושי עם זין בפה.  הפסיכית מוצצת ולא מפסיקה להמהם נרגעת רק שכל החברה ביחד עולים עליה. וסותמים לא את כל החורים.

 

פיונה הנסיכה האחות השלישית הצעירה, היפיפייה הנרדמת בכבודה ובעצמה ,לא רק שהרדמת אותה כמעט לנצח, רדומה ואסירה בטירה מכושפת . להיפטר ממנה לתמיד  שלחת לה מפלצת ענקית ומסריחה בשם "שרק" , לא הרבה אחרי שהעיר אותה החוליגן הזה בא לחפש אותי.  אחרי שזיין אותה בפעם הראשונה התברר שזיינו לו את פיונה, ובתולה היא כבר לא.

אני נכנסתי לחדר של פיונה הרדומה שנים לפניו , אני לא אהבל, לא נישקתי אותה שתתעורר, דפקתי אותה כשהיא רדומה , מידי פעם כשהייתי חם ומנואלה אצלך בתורנות. הייתי קופץ לזיין אותה. עד שהמיפלץ  המסריח העיר אותה.

איך שרק ידע שאתה פתחתה אותה ?

הדרקונית הבת זונה מסוג "נורבגי נקוד", אלה הכי גרועים , כעסה שהצלחתי לפתוח ולזיין את פיונה שאני מעופף לה מעל הראש.

אתה באמת קוסם עצום , אני עדיין לא יודעת לעופף ,ואני קוסמת אפלה דרגה דאן 9  בדיגידי דיגידם.

תנסי עם נימבוס 2000 מטאטה סוף הדרך, קניתי אחד בסמטת דיאגון בלונדון.

ועכשיו לשיא  הוד מלכותך.. תראי עד איפה הדרדרת .

את מבינה שלהתעסק עם ילדות בנות שמונה זה בלתי נסלח ..ואני מדבר על "כיפה אדומה".  "וחנל'ה ושמלת השבת"

תתביישי לך .

אני מוחה …עם חנל'ה לא התעסקתי ,אני לא מתעסקת עם יהודים אכלתי אותה פעם חזק מהגולם מפראג . 

הוד מעלתך על מנת להחזיר אותך מהצד האפל שאת שקועה בו עד צוואר ,את צריכה לעבור שלוש משימות ,למלא אותן בהצלחה עד סופן , רק אז אני  אוכל להפעיל את הקסם שישבור את טבעת הקסם האפל סביבך.

בעוד שלושה ימים כשהירח מלא תגיעי לכאן עם נר דלוק, חתול שחור ,וויברטור רוטט של פיליפס. רק אז תקבלי את המשימות שלך שעליהן את מוכרחה להתגבר.

למה תמיד החתול שחור ?

לא יודע תהרגי אותי אבל תמיד ככה זה בארץ האגדות .

מאיפה אני מביאה ויברטור רוטט של פיליפס ?… עוד לא המציאו… אולי בעולם האמיתי יש, לשם אני לא נכנסת בשום אופן

פעם נכנסתי מסקרנות, נפלתי על ארץ הזויה שיש בה אנשים שעונים בשאלה על שאלה .. טיילתי בחוף הים להנאתי .קפצו עלי שוטרים  אזקו אותי  הרבה ימים ישבתי בכלא. הפרקליטות שם "תפרו לי תיק" ..משהו עם כמה אלפים . לא הפסיקו לשאול על צוללות …

 מהחקירות  במשטרה דווקא נהניתי ,טלטלו אותי שעות… לא הפסקתי לגמור.  

אתה יודע מה זה צוללות ?

מן משחק של ילדים ,שמשחקים מתחת לשולחן בשיעור שהמורה לא רואה.

סרניטי את צודקת כוס אמו … תבואי בלי כלום נדלג על כל החארטה .

עוד שלושה ימים סרניטי.  

 

ואתה מר בנזי רוצה לחזור הביתה ?

בטח מאד … אדון המכשף.

נו תעלה למעלה לחדר שכב על המיטה ,אני צריך עוד קצת זמן להתאושש וכבר מגיע אליך.

מה התהליך אדון מכשף זה כואב ?

התהליך מאד פשוט מר בנזי אתה מוצץ לי את הזין כמו תינוק מבקבוק… בולע הכל .

ופוף חוזר הביתה.

Loading

3 מחשבות על “תעלול קוונטי בכביש 6: סיפור ואגדה למבוגרים”

  1. בקריאה שניה דברים מתחילים להתחבר יותר. מאוד מצאו חן בעיני כל הקריצות והרמיזות לתרבות פופולרית – שירים, מערכונים, סרטים, וכו'.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן