שעה מטורפת בנצרת

הכל התחיל כששללו לאבא המפגר שלי את הרשיון יומיים לפני שהגיע אליו איזה אורח מחו"ל. הצעתי שיבטל את המלון בנצרת אבל הוא התעקש שאני אהיה הנהג שלהם וזה ממש חשוב. סירבתי לבלות איתו את הלילה והוא הסכים לממן לי צימר קטן שם בעיר. בנוסף הוא הבטיח שאני לא אצטרך לבלות איתם את הערב. לפחות זה.

נגררתי אחריהם שם בחום המזעזע של אוגוסט שותה כמו גמל וכל חצי שעה מעקב אותם בחיפוש אחרי שירותים. בשיא החום הגענו לכנסיה הלבנה ואני התמוטטי לי על ספסל מול היציאה יודע שאבא והאורח יהיו עסוקים לכמה שעות בקישקושים הנוצריים שם בפנים. התחבקתי לי עם בקבוק קפוא של מים והבטתי במאמינים היוצאים.

שמתי לב לתופעה נחמדה שהאורחות הנחמדות מסירות כל מיני צעיפים וכאלה ברגע שהן יוצאות מהכנסיה אל החום הנורא. רובן רק מסירות את כיסוי הראש והכתפיים אך חלק, ודווקא הצעירות שבהן, מסירות גם את החצאית ונשארות עם אופנת המכנסונים האמריקאים. לא רע, סוג של מופע סטרפטיז קטן. בין מופעי ההתפשטות לצורך הקבוע להשתין הזין העייף שלי התחיל להגיב למרות הכל.

ואז היא באה.

כמו בסרט אירוטי היא יצאה עטופה בלבן משער הכנסיה ובתנועה אחת מתואמת השליכה מעצמה את הצעיף והחצאית מה שהשאיר אותה במכנסוני עור צמודים ווסט אופנוענים תואם. אמנם סנדלים ולא נעלי עקב אך השיער הקצוץ והמחומצן שלה השלים את המראה הקשוח שאני כל כך אוהב. בהיתי כמהופנט איך היא מציתה סיגריה בתנועות הכי סקסיות בעולם ויונקת ממנה בתאווה. היה לה ביטחון עצמי מטריף וסקס אפיל אפל שלחלוטין לא הסתדר לי עם מישהי שהולכת לכנסיה.

תוך שניות ספורות היא שמה לב אליה ולמבטים שאני שולח אליה. ובעוד אני ממשיך לבהות בטימטום סגרה המושלמת את הפער ביניינו והדבר הבא ששמעתי היה משהו כמו

"אתה אוהב את מה שאתה רואה?"

הרמתי את מבטי מהמפשעה שעמדה מולי אל עבר פניה

היא פלטה סילון של עשן ישירות אלי ואמרה "החום המזדיין במדינה המזדיינת שלך המיס את המוח המזדיין שלך?"

גלגלי השיניים בראש שלי לא ממש עבדו וכל מה שהצלחתי לומר באנגלית היה "אכן מזדיין"

היא פרצה בצחוק מתגלגל שהמיס אותי עוד יותר ואמרה "אני מחבבת אותך אבל עדיין לא ענית לי. אתה אוהב את המראה המזדיין שלי?"

"מאוד מאוד אוהב" עניתי בכנות

"אני שון" אמרה והושיטה את ידה.

ניגבתי את היד המכנס ולחצתי את ידה חזרה במבוכה

"יהיה נחמד אם גם אתה תאמר לי את שימך. או שזה עוד איה מנהג ישראלי מפגר?"

"אה… אה… אני מורדי" אמרתי בפיזור ובלי לחשוב הוספתי "אני חייב לשירותים"

היא חייכה מאוזן לאוזן ושאלה "כך בדרך כלל אתה מתחיל עם נשים?"

"לא לא לא" גמגמתי והסמקתי "אבל אני ממש ממש חייב אבל לא רוצה להפסיד אותך"

"אז קדימה, הולכים לשירותים" אמרה ומשכה את ידי "אני אעזור לך"

נגררתי אחריה מנסה לחשוב אם באמת שמעתי את מה ששמעתי שחשבתי. כוסית מדהימה שמדברת כמו נהג משאית חרמן ומציע לעזור לי להשתין ?? אולי בכלל התעלפתי מהחום ואני הוזה ??

היא לא עצרה לרגע ונכנסה איתי לשירותי הגברים תוקעת לזקנים שבפנים מבטי זועמים על מבטי התמיהה שלהם.

"החוצה אבאל'ה" התיזה לאיזה פיליפיני שבדיוק יצא משירותי הנכים ודחפה אותי פנימה. אחרי שנעלה את הדלת אחרינו היא לא ביזבזה שניה וכרעה מולי מתחילה לפתוח את מכנסי. נסיון שלי לעזור לה הסתיים בחבטה מהירה על ידי מבהירה לי שאני לא באמת דרוש פה. הכשסיימה עם המכנסיים משכה בתנועה אחת את המכנסיים והתחתונים והשאירה אותי חשוף בפניה.

צפיתי בה מקרבת את פניה אל הזין ושואפת עמוקות "המממ…. ריח של מפשעה מזדיינת מסריחה… טעם החיים". בחיוך זורח היא הרימה את פניה לכיווני ושאלה "שנתחיל?" לא באמת ידעתי מה לענות והנהנתי במרץ כדי להבהיר לה שהעניין דחוף.

הקשוחה הציתה סיגריה נוספת והחלה ללטף את הזין ברכות ובעדינות עם היד שמחזיקה בסיגריה. ידעתי שאני אבוד, המראה שלה מתחתי יחד עם התנועות הסקסיות המטורפות לא השאירו לי ברירות ותוך שניות ספורות הזין נעמד כמו טיל. ידעתי שאין לי סיכוי להשתין עכשיו.

"אווווו" אמרה בכאילו אכזבה "לא אמרת שאתה ממש ממש חייב?" אמרה וכיוונה את הזין העומד לכיוון האסלה "או שאולי אתה רוצה להשתחרר עלי?" אמרה בעוד היא מכוונת את הזין העומד אל פניה המחייכות. ידעתי שכל מגע מדהים שלה בזין רק מרחיק את השחרור. הקולות המתחננים שיצאו ממני כנראה רק גרמו לה לרצות לשחק.

"אתה מעדיף לגמור או להשתין?" שאלה בעוד היא מתחילה לשפשף את הזין לכל אורכו והיבבות שלי הפכו לגניחות של עונג.

"לגמור. בבקשה, בבקשה לגמור" חצי אמרתי חצי גנחתי.

"אתה מבלבל אותי בחור מקומי" אמרה בעוד היא מגבירה את הקצב "פעם אתה אוצה להשתין ופעם אתה רוצה סקס"

"סקס… לגמור… בבקשה" מלמלתי. ידעתי שאני צריך עוד שניות ספורות בלבד

"חמודים אתם פה בישראל" שמעתי אותה ממלמלת לעצמה "ריח גוף מטריף" ואז התרוממה וזזה הצידה, ממשיכה לשפשף בקצב אחיד.

הגמירה המטורפת הגיעה תוך כדי פיק בירכיים שאילץ אותי להישען על קיר השירותים כדי שלא אפול. כנראה הגמירה הטובה ביותר שחוויתי מעולם.

"כל הכבוד" אמרה בהתפעלות ממשיכה ומוודאת שהכל יוצא "אני רק מוודאת שתוכל להשתין אחר כך בקלות" הסבירה לי בעוד אני לאט לאט חוזר אל חושי.

"תמתין פה דקה או שתיים ואז גם תוכל להשתין בקלות" הסבירה לי כאילו מעולם גמרתי או משהו כזה. המלאכית הקשוחה התרוממה, ניגבה את ידה בעזרת החולצה שלי, נישקה אותי על הלחי ונעלמה. משאירה אותי בהמתנה לשיחרור הנדרש כל כך.

[mr_rating_result show_rich_snippets="true" generate_microdata="true"]

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן