שולט : לעשות את המלכה

הספור הינו החלק החמישי בטלנובלה "שולט", חשוב וכדאי לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה. 

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

אזהרה : הסיפור מכיל תאורי מין כוחניים אך לא בכפיה!

הפגישה התארכה. טלי הייתה מחודדת מאד, טוב זה הפרויקט שהיא מובילה, אני קצת פחות, המחשבות שלי חזרו כל פעם אל הבוקר, אל מציצת ההשכמה שהיא העניקה לי, פעם ראשונה בחיים שמעירים אותי ככה, עם מציצת 'בוקר טוב'.

טלי טענה שהלו"ז קצת לחוץ אז התרחצנו ביחד ועדיין היא מצאה את הזמן לאיזה חפוז מתחת למים ככה שלא נשאר זמן לקפה ורצנו למשרד, אני להחליף חולצה ולהתגלח במכונה החשמלית, חולצה ומכונה שאני שומר בארונית בדיוק בשביל מצבים כאלה, והיא להפעיל את המחשב בחדר הדיונים ולהעלות את המצגת שהכינה.

הלקוח היה מרוצה, השינויים האחרונים שביקש הוטמעו בתוכניות בלי לפגוע בשאר המרכיבים ואפילו הקדמנו מעט את לוח הזמנים שלנו אז הוא הזמין אותנו ל"דיקסי" ולמרות שזה הפרויקט של טלי הצטרפתי, לא כי לא אומרים "לא" ללקוח אלא כי אני לא אומר "לא" למנת בשר טובה,  רק שאחרי "דיקסי" חתכתי, ממלמל איזה תרוץ אבל לפי המבט של טלי נראה לי שהיא הבינה, אולי לא עם מי אבל בטוח לַמָּה.

התכוננתי, הערב יש לי משימה מיוחדת, לרענן את המלכה נעמה. הופתעתי אז בבר כשהיא ביקשה לצרף גם את בעלה, ההסבר שלה, שהיא עושה את זה לזוגות שבאים אליה לסשן ולכן היא רוצה להרגיש איך זה, נשמע לי הגיוני, במיוחד כשהיא באה לרענון, להרגיש מה הנשלטים שלה מרגישים,  אבל עדיין זה קצת הלחיץ אותי, בכל זאת היא נחשבת בברנז'ה כמלכה בכירה וההמלצות שלה יכולות לעזור לי להכנס למסיבות היותר שוות, אז ישבתי ותכננתי, איך פעם מישהו אמר לי בסדנת ניהול שעלתה הרבה כסף? "ההצלחות מתחילות בתכנון!".

תכננתי ורשמתי לעצמי על כרטיסיות מה אני מתכנן לעשות לה, אחר כך ניגשתי לצימר ובדקתי שכל האביזרים בהם אני רוצה להשתמש נקיים ומוכנים בהישג יד, לא נעים לדחוף לה מחסום-פה(Gag) מלוכלך, גם לא לבעלה שאני לא מתכוון לשמוע אותו, או להתחיל לחפש במגירות את השפתון ומצבטי הפטמה אם אני אחליט לקשט אותם, ואת בעלה אין ספק שאני הולך לנייש, מה שהזכיר לי להכין גם את הקשת עם הקרנים שאותה אלביש לו אחרי שיראה איך אני מזיין את אשתו, וכשהייתי מרוצה חזרתי להתרחץ ולראות את הפרק החדש מאתמול של "משחקי הכס" שלמזלי הקלטתי, אין ספק שלשכב עם טלי שווה יותר מלראות את השידור הישיר, למרות שמהספוילרים במשרד הבנתי שהצעידו שם את סירסיי עירומה ברחובות וראו לה את הכול.

נשאר לי עוד חצי שעה אז חזרתי לצימר, התישבתי בכסא המלך שלי, זה מברזל שבניתי ברוח 'משחקי הכס', וצלצלתי לדודה חנה בברלין לבדוק בדיסקרטיות, בלי חלילה להזכיר את בעלה, מה המלכה נעמה אוהבת לעשות לה? אולי אחלוב ממנה עוד איזה טיפ או רעיון יצירתי.

בשקט של המושב שמעתי את הרכב שלהם מגיע, בדיוק בזמן בשביל לא לאחר אבל גם לא מוקדם מדי, שמעתי את הצעדים על שביל החצץ המוביל אל הדלת, נדרכתי אבל לפני הדלת הם קפאו, מחכים ובשעה 20:00 דפקו על הדלת.

בפעם הראשונה ראיתי את בעלה, נמוך ממנה, צנום, עיניים מושפלות, מראה פודלי כזה שמתאים לנשלט וזכרתי שכבר ראיתי אותו קודם, פעם אפילו מובל על ידה ברצועה כשהולך לצידה עירום ועל ארבע באיזו מסיבה רק שאז לא ידעתי שזה בעלה.

הדבר הראשון שעשיתי, עוד לפני שנתתי להם להכנס, זה לעשות לה את מה שדודה חנה אמרה שהיא עושה לה בכל פעם שדודה שלי מגיעה אליה לסשן, "תרימי ת'חצאית!" פקדתי עליה, מנסה לשוות לעצמי את המבט הכי רציני.

לשניה היא קפאה, אחר כך חייכה בזווית הפה ושלחה ידים לשולי החצאית, "אופס, כנראה שמישהי הרוויחה לעצמה עונש ראשון" היא מלמלה והסמיקה כשהרימה את שולי החצאית וחשפה שהיא עם התחתונים

"הרווחתם לכם, כל עונש שלך גם הוא יקבל!" הודעתי באותו קול רציני ותקיף, "אבל לא להפךְ!" הוספתי, "פְּרִיבִילְגִיָהּ למין החלש" עקצתי, "מִקְצֶה שיפורים!" הוריתי בקול של רס"ר טירונים והיא מהרה להוריד את התחתונים, ללפף אותם על פרק כף ידה הימני ולעמוד מולי שוב זקופה ורצינית, מבינה שהסשן התחיל כבר, "להרים!" סימנתי לה על החצאית הקצרה והיא מיהרה והרימה ולדעתי גם הבינה מי נתן לי את הרעיון הזה, זה בדיוק מה שהיא נוהגת לעשות לדודה שלי, אבל אני כבר פניתי לעבר הבעל, "תפתח ת'מכנסיים!" ועכשיו תורו היה להסמיק כשהוא מיהר ופתח, מגלה שגם הוא עם התחתונים שלו, "מה זה?" משכתי בגומי והרפיתי, מצליף בו.

"התחתונים שלי מאסטר" הוא השפיל עיניים.

"ואיך מתייצבים אצל המאסטר?"

"בלי תחתונים מאסטר" הוא בלע רוק.

"הרווחת עוד עונש" הודעתי כשאני מחייך אליו חיוך לגלגני ועוקץ, "עכשיו תוריד אותם עד הברכיים!" וכשהוא הוריד את המכנסיים והתחתונים ראיתי את הזין שלו, להפתעתי זין גדול, הרבה יותר גדול ממה שציפיתי לפי המראה הצנום שלו אבל איך חכמנו אמרו? אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו ואין ספק שמה שהתחבא במכנסיו היה מאד מכובד.

ישבתי על הכסא והם עמדו מולי, הוא במכנסיים מופשלות והתורן המונף מזדקר בין רגליו והיא כשהחצאית מורמת והחריץ הוורוד החוצה בין שפתי הכוס הכהות והנפוחות רטוב ומנצנץ.

לפני שהמשכתי סיכמנו את מילת הבטחון שלהם, למה שהיה עד עכשיו זה לא היה נחוץ אבל המשך הסשן לא יכול בלי זה. "תסתובבי ותביטי על בעלך!" פקדתי על נעמה, "ואתה! תתפשט!" ציוויתי עליו  והוא מיהר לפשוט את בגדיו, "שני דברים אני רוצה שתדע" המשכתי כשהוא ניצב עירום לפניי וזקפתו המתוחה בולטת, "הלילה אתה לא מזיין והלילה לא מוצצים לך" ציחקקתי, "אז רד על הברכים מול אשתך, תביט לה בכוס ותתחיל לאונן!"

לראותו אותם ככה, מביט בכוס של אשתו ומאונן, חירמן אותי, משפת הגוף של נעמה היה ברור שגם אותה אבל אין ספק שאותו זה השפיל, ראו את זה במבט המושפל ובסומק שכיסה את פניו, "תתקרב עוד אליה, אני רוצה שתריח כמה אשתך מחורמנת" הוספתי עוד עקיצה להשפלה שלו, "מהר, תלקק ת'טיפה שנוזלת לה" עליתי עוד מדרגה כשראיתי טיפה נוזלת מהכוס ומחליקה לאורך הירך שלה, "מהר, חבל על כל טיפה" ציחקקתי והוא המשיך, מאונן, מלקק ומריח ולא פלא שה-"מאסטר יובל, מבקש רשות להשפריץ" הגיע במהירות מה שכמובן לא הסכמתי, המטרה שלי איתו היא לצבור לו עונשים ו…"תרשום לעצמך עונש שלישי!" הודעתי לו כשהוא לא הצליח להתאפק וגמר.

"תסתובבי אלי!" פקדתי על נעמה אחרי שהוא גמר, "ואתה, בעלה, תעמוד מאחוריה, שלא תסתיר לי, ותפשיט אותה!"

הוא התחיל דווקא עם החצאית רק שכשהוא הוא הוריד לה אותה עצרתי אותו, "עכשיו תלבש אותה לעצמך" צחקתי ולרגע הוא קפא ואז לבש את החצאית.

אחרי החצאית הגיע תורה של החולצה ואחריה החזיה, מוריד וחושף את שדיה העסיסיים, אבל שוב עצרתי אותו והוריתי לו ללבוש את החזיה וכך גם את חגורת הביריות, גרבי הרשת ונעלי העקב שהוא הוריד ממנה, אומנם לא עקב דק וארוך אבל עדיין מספיק גבוה, כזה שגברים לא כל כך מסתדרים איתו.

"מה עוד חסר?" אמרתי לעצמי בקול, מחייך, "אהה" זרקתי לעברו שפתון שהכנתי מראש בדיוק בשביל זה, "תמרח על השפתיים" המשכתי לנייש אותו ויאמר לזכותו שיחסית לגבר הוא עשה את זה בכלל לא רע.

זהו, הגיע הזמן להתחיל לטפל בה, הרי בשביל זה היא באה לפה, שאני ארענן אותה. "הגיע זמן עונש ראשון" הודעתי להם ושלחתי אותם לעמוד זה מול זה ליד השולחן, לפשק רגליים ולהתכופף בזמן שאני ניגשתי לשידה ולקחתי את מחבט העור.

התחלתי עם נעמה, שש מכות חזקות עם המחבט, שתים לכל פלח ישבן ולקינוח עוד שתיים בין הרגליים, בשפתי הכוס הנפוחות מתאווה שלה, מה ששלח אותה לגמירה ראשונה שלה רק שהיא לא שכחה לבקש ואני אישרתי לה, כרגע לא העונשים שלה עניינו אותי, מיהרתי לעשות בה משהו אחר רק שקודם הענשתי גם את בעלה, אותו עונש רק כפול, גם בגלל התחתונים שלה וגם אלה שלו, וגם הוא, אחרי המכה השלישית בין הרגליים הוא צרח מכאב ותשוקה, התחנן שארשה לו לגמור, וגם לו הרשתי לא רק בגלל שהרשתי לה אלה בעיקר בגלל הרספקט לאון הגברי שלו, כל כך מהר אחרי שהוא אונן וגמר הצליח לעמוד לו מחדש, רספקט אבל על המכה הרביעית לא ויתרתי, מכה חזקה היישר לביצים, כשאת שהשאירה אותו מתקפל וכואב.

הגיע הרגע שלו אני מחכה מתחילת הערב, הייתי יכול להתחיל בו אבל אין ספק שאחרי המשחק המקדים הוא יהיה מהנה עוד יותר. את נעמה השארתי להשען על השולחן, הרחקתי אותה קצת עד ששדיה היו תלויים באוויר והרחבתי לה את הפישוק, ואותו הורדתי על הברכים והעמדתי אותו מתחת לשולחן, מתחתיה, במקום שיוכל לראות הכי טוב מה אני עושה לה, נצמדתי מאחוריה, כיוונתי בידי את ארז-הלבנון האדיר שהתרומם בין רגליי ובלי השהיות נוספות השחלתי אותה, נעצתי את כל הזין עמוק לתוכה ולחצתי חזק, מנסה להכנס עוד יותר!

ה-"כן-ן-ן-!-!" החזק והמתגלגל שלה הפתיע אותי, משפת הגוף שלה ידעתי שהיא מיוחמת אבל לא ידעתי עד כמה, "כן! תודה מאסטר יובל, הסוסה אוהבת איך שהמאסטר רוכב עליה," היא המשיכה, "תודה מאסטר, הסוסה מתה על השטרונגול שהמאסטר תקעה לה" היא המשיכה להפתיע, גם בשפה הגסה ובעיקר שהיא קראה לעצמה סוסה ואולי בכלל היא מאותת לי שהבינה ממי שאבתי את הרעיון, סוסה היא קוראת לדודה שלי כשהיא רוכבת עליה.

נעמה הייתה רטובה ומשומנת, למרות הנרתיק הצר והמתוח שלה החלקתי בו בקלות, "אתה רואה?" שאלתי את בעלה.

"כן מאסטר" ושמעתי את הגירוי בקולו.

"מה אתה רואה?"

"איך אתה מזיין אותה מאסטר?"

"אותה? את מי?"

"את אשתי מאסטר, אני רואה איך אתה מזיין את אשתי"

"אתה רואה איפה הזין שלי נכנס ויוצא?"

"כן מאסטר"

"אז תן לנו שם נשיקה!"

הוא נישק, נשיקה מהוססת משהו, כזאת כדי לצאת ידי חובה, אבל לא ויתרתי לו, "שוב, נשיקה צרפתית ארוכה ותאוותנית, כזאת שתטיס את אשתך לאורגזמה!" והוא נישק, נישק והטיס, "מאסטר, מבקשת רשות לגמור" היא צווחה באקסטזה אבל אני לא הרשתי, תמיד טוב שיש סיבה לעונש במחסנית, ביחוד שאני יודע לאיזה עונש היא מצפה.

"אתה יודע מה אני עושה לאשתך?" שאלתי שוב את בעלה אחרי שהטבע עשה את שלו והיא גמרה בסערה, צווחת ומתנצלת שלא שמעה בקולי ומודיעה לי שמגיע לה עונש, העונש!

"אתה יודע מה אני עושה לךָ?" המשכתי לשאול אותו כשאני ממשיך ומזיין את אשתו מול עיניו.

"מזיין את אשתי?"

"כן, מזיין את אשתך ובעיקר מצמיח לך קרניים" צחקתי, "ואתה יודע איך קוראים למי שמצמיחים לו קרניים?"

"כן מאסטר, קוראים לו קרנן" ושמעתי בקולו את הבושה ועלבון.

"אז מה אתה?"

"אני קרנן מאסטר"

"יותר חזק, אשתך לא שמעה" חזרתי שוב על התרגיל העתיק.

"אשתי, אני קרנן, המאסטר מצמיח לי קרניים!" הוא מלמל ואני שלחתי אותו לענות שוב, בקול.

"שמעת סוסה" הפלקתי לאשתו עם כפות ידי על פלחי ישבנה הלבנים, "בעלך לא רק מאונן, לבעלך גם צומחות קרנים" צחקתי, "סוסה, ספרי לבעלך הקרנן מה אני עושה לךְ"

"בעלי הקרנן, הוא מזיין אותי!" היא צווחה בתאווה והרגשתי את הכיווצים של קירות הנרתיק החובק את הזין שלי המפמפם בה בהנאה ולא היה לי ספק שהיא שוב מיוחמת, "בעלי הקרנן," היא חזרה באותו קול מתאווה שלה, "אני הסוסה שלו והוא רוכב עלי, המאסטר תוקע לי את השטרונגול הגדול שלו ומדהיר אותי במעלה האורגזמה," וראיתי על עורפה שהיא מסמיקה אבל המשיכה באותה התנופה,  "בעלי הקרנן, המאסטר מזיין לי ת'צורה, המאסטר טוחן לי ת'מנוש, דופק לי ת'תותה" ושמעתי בקולה  שהיא עברה את נקודת האל-חזור באורגזמה שלה אז הרשיתי לה לגמור, עונש אחד במחסנית מספיק לי בינתיים, אני המאסטר ותמיד אני אוכל להמציא תרוץ מהתחת ולהוסיף לה עוד עונש ו…חוץ מזה גם אני עברתי את נקודת האל חזור שלי ואין יותר טוב מלגמור ביחד וזה בדיוק מה שקרה, גמרתי ביחד, גמרתי בכוס של המלכה נעמה.

הייתי צריך לנוח רגע, לסדר את נשימתי וכך גם נעמה אז התיישבתי חזרה על כסא המלך שלי והורדתי אותם על הברכים לפני. קודם שלחתי את נעמה להביא את הקשת עם הקרניים שהכנתי ולהלביש לבעלה הקרנן וראיתי את מבט הערכה שהיא שלחה לעברי, כזה שאומר 'השקעתָ, יש לי מה ללמוד ברענון הזה'.

אחר כך דרשתי ממנו למצוץ לי ולהעמיד לי מחדש. אם בהתחלה שגבר ימצוץ לי קצת הרתיע אותי בזמן האחרון נוכחתי שגבר מוצץ לגבר זה בכלל לא רע, ביחוד כשאשתו עומדת על הברכים ורואה, "טעים?" עקצתי אותו, "אשתו, תספרי לו מה הוא טועם" ציחקקתי.

"את הזין של מאסטר יובל" היא ענתה, מתחכמת, אין לי ספק שהיא ידעה בדיוק מה רציתי שתגיד.

"נכון, את הזין שלי" הבטתי בה וחייכתי, "תשובה נכונה אבל לא מספקת," הוספתי בקול מלגלג, "הרווחת לכם עוד עונש" הוספתי בקשיחות, "תנסי שוב!"

ראיתי את המבט המתחנן שבעלה שלח בה, יש לחובתו כבר מספיק עונשי כרגע והוא לא צריך עוד אחד, "בעלי הקרנן, אתה מוצץ את הזין של המאסטר ועליו השפיך שלו ומיץ הכוס שלי"

"שמעת?" אחזתי בראשה והצמדתי אותו חזק לערוותי, תוקע את הזין עמוק בגרונו ולמזלו הוא עדיין לא היה מתוח ושמן כדי לחנוק.

"כן מאסטר" הוא התנשף כשלרגע הרפיתי ונתתי לו לנשום.

"וזה טעים?"

"כן מאסטר"

"אז תמצוץ!" הצמדתי שוב את ראשו לחורשת שיער ערוותי המרוססת באותן אגלי קוקטיל משותף של אשתו ושלי.

לא חיכיתי עד שאגמור לו בפה, זאת לא הייתה התוכנית שלי, כשהחלטתי שהזין התעורר מספיק עצרתי אותו והחלפתי אותו עם אשתו, לה אני מתכוון לגמור הלילה בכל החורים, אתם בטח מנחשים גם למה, והגיע הרגע לגמור לה בפה.

נעמה כרעה על ברכיה לפני ומצצה לי ולא יכולתי שלא לחשוב שוב שזאת המלכה נעמה שמוצצת לי עכשיו ואתם יודעים מה, זה חירמן אותי עוד יותר. "סוסה שלי, תמצצי!" הצמדתי חזק את ראשה לערוותי, תוקע את הזין הגדול והמתוח בגרון העמוק שלה, "סוסה תבלעי!" יריתי מטח ראשון בפיה, שפיך סמיך, ריחני וחמים שהיא בלעה בתאווה, "בוא קרנן" שלפתי את הזין מפיה אחרי עוד מטח חמים ותקעתי אותו בפה שלו, "קבל את חלקך" ציחקקתי ושלחתי עוד מטח שפיך חמים וריחני הפעם למעמקי הגרון שלו.

"הגיע הזמן לעונש שהרווחתם" הודעתי להם כשנרגעתי קצת מהגמירה הזאת, "סוסה שלי, זוכרת איך הדודה שלי אוהבת לעמוד בשביל העונש" חייכתי אליה, מדגיש במיוחד את ה' הידיעה שבעונש.

"כן מאסטר" היא השפילה עיניים אבל אני בטוח שראיתי חיוך קשן בזוית פיה ושמעתי שמחה בקולה.

"אז תראי לבעלך הקרנן"

נעמה קמה ונעמדה באותה עמידת כניעה מפורסמת, עומדת זקופה, רגליה מפושקות, כפות ידיה משולבות על עורפה כשהמרפקים משוכים לאחור ומבליטים את שדיה העסיסיים. "בעלה המקורנן! תעמוד ככה על יד אשתך" פקדתי על בעלה וגם הוא נעמד, עמידת כניעה למופת, כולל המבט הכנוע והעיניים המושפלות, של מי שרגיל לעמוד ככה.

התחלתי איתו, נעמדתי מולו, מחייך, "מותר לגמור בלי רשות מהמאסטר?" בעטתי לו ישר בין רגליו.

בעלה התקפל ותפס באזור הכואב, מתנשף מכאב, "לא מאסטר" הוא הזדקף מחדש וסינן בין שיניו.

"וקיבלת ממני רשות?" בעטתי שוב, חזק יותר.

"איי!" הוא התקפל ותפס בחלציו הכואבים, מתנשף ומנסה לסדר את נשימתו, "לא מאסטר" הוא הזדקף  מחדש וראו את הכאב על פניו.

"ומה עושים למי שגומר בלי רשות?" בעטתי לו חזק בביצים.

"איי-י-י!!" הוא נפל על ברכיו ואחז באיבר הכואב, מתנשף בכבדות, "עונש, מאסטר" הוא לחש ונשך את שפתיו, "נותנים לו עונש" הוסיף בקול רם יותר והתרומם בכבדות.

"נכון," חייכתי אליו, חיוך מלגלג ומשפיל, "נותנים לו עונש" ושוב בעטתי לו שם, חזק אפילו יותר, סוחט ממנו צעקת כאב חזקה ושוב הוא נפל לרצפה, אוחז באשכיו הכואבים ומתנשף בכבדות אבל לא חיכיתי שהוא יקום ועברתי לעמוד מול אשתו.

עמדתי מולה והיא מתחה עוד יותר את המרפקים, מבליטה את שדיה. ברקע נשמעו קולות הִתְנַשְּׁפֻיּוֹתָיו הכואבות של בעלה שעדיין היה שרוע על הרצפה, "כואב לבעלך" צץ לי פתאום רעיון, "את יודע מה אמא שלי הייתה עושה לי כשכאב לי משהו?" שאלתי והמשכתי בלי לחכות לתשובה, "נותנת לי שם נשיקה שהכאב יעבור" חייכתי אליה, "ואשה טובה זה כמו אמא, אז תנשקי לו בכואב".

לרגע היא הביטה בי, מבט רציני ונוקב, ואז "כן, מאסטר" היא ירדה על ברכיה, התכופפה ונישקה לו ת'זין והביצים, נשיקה ארוכה וקולנית במיוחד, מגרה ומתגרה, וחזרה ונעמדה מולי באותה עמידת כניעה מתוחה שלה, מתכוננת, יודעת שעכשיו זה תורה.

"את זה דודה שלי כל כך אוהבת?" שאלתי ובעטתי לה ישר בין הרגלים.

"פאק" היא מילמלה כשהיא מתקפלת ואוחזת במקום הכואב, "פאק" מילמלה שוב והזדקפה מחדש, "כן מאסטר"

"ואת זה את כל כך אוהבת לעשות לה?" המשכתי ושאלתי, בועט שוב באותו  מקום והרגשתי איך אני מועך את שפתי הכוס הרכות.

"פאק!" והפעם שמעו את הכאב בקולה, שוב מתקפלת ואוחזת ת'מקום הכואב בין רגליה, רגע ארוך היא עמדה ככה, מקופלת ומתנשפת, ואז "כן מאסטר" היא נעמדה מחדש, מתכוננת, יודעת שזה עדיין לא נגמר.

"ולבעלך?" חייכתי אליה ושוב בעטתי.

הפעם כבר שמעתי "איי" ואחריו תפיסת המפשעה ונפילה על הברכיים, מתנשפת בכבדות ושמעו את הכאב בהתנשפות כל נשיפה שלה, "כן, מאסטר" היא שוב נעמדה, כבר לא כל כך זקופה ומתוחה כמו קודם, נושכת שיניים ומתכוננת.

"אז ככה זה מרגיש" ציחקקתי ובעטתי בה שוב, חזק, יותר חזק מכל הקודמות, מוחץ את שפתי הכוס וסוחט "איי-יי-י-!" ארוך וכואב כשהיא נפלה לרצפה, מקופלת ואוחזת בכוס הכואב, מתנשפת באותן נשיפות כלב כואבות ואז קרה מה שלא ציפיתי לו, "פאק!" היא צרחה וראיתי אותה נמתחת, "פאק-ק-ק-ק!" המשיכה בקול, "סליחה מאסטר, גמרתי! זה היה כל כך מהר שלא הספקתי לבקש" המשיכה בקול מתנצל.

"מה אתה מחייך!" גערתי בבעלה שעמד לידה, הביט בה וחייך ובלי התרעה בעטתי לו שוב בין הרגליים, שולח אותו לשכב מקופל מכאב לידה.

האמת שמגיע לה עונש רק שבאותו רגע הייתי חרמן בטרוף, עמד לי וכל מה שרציתי באותו רגע זה לזיין, "על הרגליים!" פקדתי עליהם והם התרוממו ונעמדו שוב, כואבים, "אתה! תשכב על הבטן!" הצבעתי על השטיח שבמרכז החדר, מחכה שישכב ומפשק את רגליו ברגלי, "תפתח ת'תחת!" המשכתי לביים את התנוחה שבחרתי והוא שלח ידים לאחור ופישק את פלחי ישבנו, חושף בפנינו את פי הטבעת המכווץ שלו, "קחי, אם את אוהבת אותו תשמני לו ת'תחת" חייכתי ומסרתי לאשתו את בקבוקון ג'ל הסיכה השמנוני והיא שפכה לו כמות נדיבה בפי הטבעת, "רקדת פעם ת'טנגו בשלישיה?" שאלתי כשאני הולך לשידה ושולף סטראפאון מהמגירה וראיתי את המבט התוהה על פניה, "תלבישי לך!" מסרתי לה את הסטראפאון והיא הלבישה לעצמה, מצמידה ומותחת את החגורות, "עכשיו תשכבי עליו ותכניסי לו בתחת!" ציחקקתי, עומד לצידה, משפשף לעצמי בעדינות את הטיל-הבליסטי שהתרומם בגאון בין רגליי והבטתי איך היא נשכבת עליו, מכוונת ותוקעת אותו, "ועכשיו את! תפתחי את התחת!" וראיתי את הרעד העובר בגופה כשהבינה מה אני מתכנן לה אבל היא שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה המוצקים, "תתכונני" נשכבתי עליה, מוחץ אותה ואותו ומכוון את הזין המתוח אל הפתח המכווץ והצר, "כן!!" גנחתי בהנאה ותקעתי את עצמי לתוכה, לוחץ וחודר למעמקי התחת שלה, "כן, ככה רוקדים טנגו בשלישיה" גנחתי בהנאה והתחלתי לזיין אותה בתחת.

חגגתי, התחת שלה היה מעדן אבל הידיעה שבכל נעיצה שלי אני גם נועץ אותה לתוכו הוסיפה לגירוי ומסתבר שהוסיפה לגירוי של כולנו, אפילו של בעלה שנמחץ תחת כובד משקלנו המשותף, טחנתי אותה, נעיצות ארוכות, חזקות ומהירות והרגשתי את החום ההולך ומתגבר של החיכוך בפי הטבעת המתוח שלה, החום הנעים לי כל כך אבל זה שישאיר לה מזכרת גם אחרי שהסשן הזה יגמר, שיגרום לה ללכת באותה הליכת ברווז מצחיקה של מי שפתחו לה ת'תחת, "כן, זה טוב" גנחתי בהנאה, "אני רוכב עליך סוסה אצילית שלי," המשכתי באותה התנשפות הדוניסטית שלי, נהנה מהרגע ולא אכפת לי מה זה עושה לה, "דיו!" הפלקתי על פלח ישבנה בידי, מרגיש איך זה בא לי, "דיו סוסה, דיו, כן! ככה, ככה!" נעצתי את עצמי עמוק בישבה וקפאתי, "כן! קחי!" דחפתי את עצמי עוד יותר עמוק, הכי עמוק שיכולתי, "קחי-י-י-!-!" צווחתי בקול ושיגרתי את הצרור הראשון למעמקי ישבנה, צרור ארוך וחמים של שפיך גברי רענן.

בעצם השגתי את היעד שהצבתי לי, גמרתי לה בכל החורים, לגמור לבעלה בכלל לא התכוונתי, הוא כאן רק בגלל שהיא ביקשה אבל שלא תבינו שלא נהניתי להשפיל אותו ככה, רק שהייתה עוד משימה שהחלטתי לעשות, עוד המלצה של דודה חנה שלסיום אני אתן לה משהו שהיא כל כך אוהבת, אבל בשביל זה הייתי צריך שיעמוד לי ושלי רק הרגע גמר והיה תלוי מדולדל בין רגליי אז קודם השענתי אותם על השולחן להעניק לה את העונש על זה שגמרה בלי לבקש רשות, מודיע לה שהתרוץ שהיא לא הספיקה לא תופס, וכמו שהודעתי מראש עונש שלה הוא גם עונש שלו, וחיממתי להם את התחת עם מחבט הקריקט שלי מה שהעיר את הישֶן והתחיל להעמיד לי אותה אבל עדיין לא מספיק למשימה שרציתי אבל אז ראיתי את הזקפה שהתרוממה בין רגליי הבעל ועוד רעיון צץ לי, התיישבתי על כסא הברזל שלי, הורדתי אותו על ברכיו לפניי, הזמנתי את אשתו לשבת לפני על הכסא ולפשק רגליים, לתת לבעלה לצלם לה, עם יד אחת חיבקתי אותה, הצמדתי את גבה אל גופי ושיחקתי לה בציצי ועם היד השניה שיחקתי בשפתי הכוס הנפוחים והרטובים שלה, מלטף, מפשק ונותן לבעלה לראות את הוורוד העמוק, ו…"תאונן!" שלחתי אותו לעשות ביד ותאמינו לי, זה חירמן ברמות, לא רק אותי, גם אותו ואותה.

"בא לי שוב על אשתך, תביט ותמשיך לאונן," זרקתי לעברו בקול מלגלג כשהרגשתי שאני מוכן ולקחתי את אשתו אל השטיח במרכז החדר, "בא לי לזיין את אשתך אבל לא בא לי לעבוד" חייכתי לעברו ונשכבתי על הגב במרכז השטיח, "את!" הצבעתי עליה, מגייס את כל כשרון המשחק שלי כדי להשאר רציני, "בואי! תשתפדי לי!" הצבעתי על התורן שהתרומם בגאון בין רגליי, "תשתפדי ותרקדי לי!".

ראיתי את החיוך על שפתיה כשהיא נעמדה מעלי בפישוק והציגה בפני את הכוס הרטוב שלה, "כל מה שתגיד מאסטר" גם היא גייסה את כשרון המשחק שלה בשביל לא להשמע נלהבת מדי אבל החיוך שלה רק התרחב כשהיא ירדה לעברי, מכוונת בידה את הזין למקום הנכון ו…"כן!" שמעתי את גניחת ההנאה שלה כשהיא השתפדה לי, גניחה קולנית שכל מי שהיה בחדר לא יכול היה לפספס כולל בעלה המאונן שפתאום הגביר את הקצב, הוא מביט בה, עולה ויורדת לי על הזין כמו אותם סוסי-עץ בקרוסלה שבגן השעשועים וחיוך של אושר על פניה, והיא בו, מאונן במרץ ו…"מאסטר, מבקש רשות לגמור" הוא צווח, מחורמן.

"קודם תספר לנו מה אתה רואה!"

"מאסטר," הוא התחנן, "אני רואה שאתה מזיין את אשתי," הוא צרח במהירות, "אני רואה איך אשתי דוהרת על הזין שלך, מאסטר בבקשה אני… אני רואה איך אשתי השרמוטה חוגגת על הזין הענק שלך, אני…פאק!" הוא ירה מטח ראשון באוויר, "סליחה מאסטר, לא הצלחתי, זה משפיל לראות את המאסטר דופק את אשתי, משפיל אבל יותר מזה מחרמן ו…מאסטר, אני אוהב שאתה משפיל אותי מאסטר," הוא הסמיק, "בשביל זה באתי לפה מאסטר, שתכאיב ותשפיל אותי".

"ואתה יודע מה הרווחת לך"

"כן מאסטר, עונש, מגיע לי כי גמרתי בלי רשות" הוא השפיל עוד יותר ת'עיניים ואמר בכניעה.

הרגשתי שגם אשתו מתקרבת לשיא, "אשתו השרמוטה," ציחקקתי, משתמש בשם התואר שהעניק לה בעלה, "אם את רוצה רשות לגמור תספרי קודם לבעל הקרנן מה אני עושה לך וכמה את אוהבת את זה"

"בעלי הקרנן," היא צווחה והחרמנות נשפכה מקולה, "תדע לך שהמאסטר מזיין אותי, המאסטר דופק אותי, המאסטר תוקע לי ת'שטרונגול הענק שלו ואני מתה על זה! כן בעלי," והרגשתי את הכיווצים המוכרים בנרתיק שלה, "כן, אני מתה על מה שהמאסטר דוחף לי! אני מתה, מאסטר, מבקשת רשות, אני מתחננת, בבקשה" והפטמות שלה הפכו כהות, זקורות ונוקשות יותר ממה שהיו עד עכשיו, הסימן הבדוק שהיא באמת מיוחמת ולא סתם מזייפת, אז הרשתי לה, בכל זאת יש לי עדיין רספקט אליה, והיא גמרה, צווחת מעונג, גומרת וממשיכה לגמירה הבאה שלה.

נעמה נרתקה אותי! כן, ככה צריך לקרוא לתנוחה הזאת שבה היא זאת שמשתפדת, היא זאת שרוכבת עליי והיא זאת שעושה את העבודה. לא סתם בחרתי לקנח עם התנוחה הזאת, דודה חנה גילתה לי שזאת אחת התנוחות היותר אהובות עליה, לקשור את הנשלט שלה לפינות המיטה כשהוא שוכב על ההגב ולרכב עליו רק שאני לא הנשלט ואותי היא לא קשרה ובכל זאת עשיתי כאילו, מתחתי את ידיי לצדדים ולא עצרתי אותה גם כשהיא נשענה עם כפות ידי על כתפיי והגבירה ת'קצב והגמירה הבאה שלה התקדמה במהירות.

"בעלי הקרנן," היא התנשפה בקול חרמני כשהרגישה שהיא מגיעה אל השיא, יודעת מה אני מצפה ממנה ולא  מחכה שאגיד לה, "אתה רואה איך המאסטר דופק אותי? אני מתה ממה שהתותח שלו עושה בגן האם שלי! הנה! עכשיו, בעלי היקר, המאסטר מגמיר אותי!" ושוב הרגשתי את הכיווצים החזקים סביב הזין שלי והחום והרטיבות שמתגברים, "בעלי, אני גומרת!" היא נמתחה וקפאה, "גומרת!" היא התנשפה בכבדות, "כן, עוד, מאסטר בבקשה, תרשה לי" והיא חזרה לדהור.

"לֹא תַחְסֹם שׁוֹר בְּדִישׁוֹ" כתוב בתורה, אחד מתרי"ג המצוות, אז לא חסמתי, נתתי לה להמשיך לנרתק אותי ולא רק כי נהנתה, אלא גם ובעיקר כי גם אני נהניתי, נהניתי כי כיף לראות את הפרטנרית שלך למשגל נהנית וגומרת, תבדקו עם כל גבר ותראו שזה מנפח לו ת'אגו, נהניתי כי היא עושה את העבודה ובמקרה כזה לוקח לי הרבה זמן לגמור, עוד משהו שעושה רושם על הפרטנרית וכמובן שגם מלקק לאגו שלך, מנפח אותו עוד יותר, ונהניתי כי עוד משהו דודה חנה גילתה לי, שזאת בדיוק התנוחה שהמלכה נעמה עושה לה לקינוח סשן מוצלח, ואין ספק שהסשן היה מוצלח, לפחות מבחינתי ומבחינת נעמה, והיא השביעה אותי לעשות למלכה שלה אם אני אהנה אז עשיתי את זה ונתתי לה להמשיך עד שגם אני אגמור או שהיא תתעלף, מה שיבוא קודם:).

נעמה לא הייתה צריכה הרבה כדי שגם האורגזמה הבאה תגיע, "העלי הגדול של המאסטר כותש במכתש שלי!" היא צרחה באקסטזה כשהכיווצים בנרתיק שלה הלכו והתגברו, "העלי הגדול כותש בתותה שלי" היא הוסיפה למקרה שהוא לא הבין לאיזה מכתש היא מתכוונת, "פאק! איך אני אוהבת את מה שהעלי שלו עושה לי בתותה" ומקולה המגורה היה ברור שהיא מתכוונת לזה, "פאק, הנה! הנה! תודה מאסטר! תודה שאתה מזיין אותי ככה!" וראיתי את המבט המושפל בעיניו של בעלה וזה עשה לי את זה, הצית אצלי את הפתיל ו…"קחי!" הרמתי את ישבני ואותה היושבת עליי, חודר הכי עמוק שאפשר, "קחי!!" יריתי צרור ראשון עמוק בכוס שלה, צרור ארוך של זרמה גברית רעננה וראיתי את החיוך מתפשט על פניה, "כן, תודה מאסטר, תן לי, בעלי! המאסטר משקה לי ת'תותה!" היא הוסיפה עוד השפלה כשהצרור השני נורה בתוכה, צרור ארוך של אותו נוזל ריחני, סמיך וחמים שמילא את הכוס שלה, "כן, הנה, תודה מאסטר, אני גומרת! אני משפריצה!!" וברגע שהזין החליק מתוכה היא התגלגלה מעלי אל הרצפה ושכבה על הגב, מתנשפת בכבדות, מנסה לסדר את נשימתה.

לא חיכיתי עד שהיא תתאושש לפני שכופפתי את בעלה לעוד עונש, הפעם הפלקתי לו עם מחבט העור, כולל באותו מקום רגיש ומגורה כל כך בין רגליו.

כשהם התלבשו נעמה "שכחה" ללבוש את התחתונים והחזיה שלה, "הפטמות שלי כל כך מגורות שזה יכאב לי" היא ציחקקה לעבר בעלה כשהכניסה את החזיה לתיק הקטן שלה, "וזה," היא לקחה את התחתונים ובדיוק כמו המלכה דנה גם היא ציירה עליהם כתר ורשמה "מזכרת מרענון מעולה" והוסיפה את התאריך, "וגם אני ממנה אותך למרענן הרשמי שלי" היא חייכה לעברי, קרצה ומסרה לי אותם וכבר לידה מיהרתי ותליתי אותם ליד אלה של המלכה דנה, בדיוק באותו גובה.

אותו לילה היה קשה לי להרדם אבל כשסוף סוף נרדמתי ישנתי חזק, כל כך חזק שלא שמעתי את הצלצול של דודה חנה ורק בבוקר מצאתי את המסרון שלה, "התקשרתי. תודה, אני חייבת לך! המלכה צלצלה, סיפרה לי שהיית תותח, שבזכותך בא לה עלי, והזמינה אותי לסשן מיוחד איתה" ואומנם לא ידעתי מה זה סשן מיוחד, בהזדמנות אני אשאל אותה, אבל אין לי ספק שמבחינת דודה שלי זה משהו טוב.

***

ביום שלישי אספתי את טלי ונסענו לחתונה של אחת מעובדות המשרד. הסכמתי למרות שזה מאריך את הדרך עבורי אבל אחרי שהיא הסבירה שבחתונות היא אוהבת לשתות והיא מפחדת לנהוג הסכמתי ואני חושב שלמרות שהיא לא אמרה את זה במפורש שנינו הבנו מיד למה היא מכוונת ולכן, ליתר בטחון, הבאתי איתי תיק קטן עם בגדים להחלפה.

החתונה הייתה שמחה, חברה צעירים, גם הורים צעירים יחסית, אוכל טוב, הרבה אלכוהול, למרות שאני נוהג ולכן נזהרתי, ו-DJ טוב הם ערובה להצלחה וחגגנו, רקדנו, ו…בדיוק כמו שחשבתי, כשהבאתי אותה הביתה היא הציעה לעשות לי קפה שחור חזק שאני לא ארדם בדרך אז עליתי,  לוקח איתי את התיק כמובן :).

קפה לא שתינו, אפילו לא הגענו עד המטבח, ברגע שהדלת נסגרה הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה, נשיקה צרפתית תאוותנית על השפתיים וכאילו כדי לאשר לי שלזה בדיוק היא התכוונה היא פתחה את הפה ונתנה ללשון שלי לשחק בשלה ויותר מזה, היא שלחה ידים, פתחה לי את החגורה והתחילה להוריד לי אותם, וגם אני הצטרפתי, פתחתי את רוכסן השמלה שלה והתחלתי להפשיט אותה.

גם הפעם הבגדים שלנו סימנו את הדרך הקצרה אל המיטה שלה. היא נשכבה על הגב ואני עליה. המשכנו להתנשק, בלי לחדור, נישקתי אותה ולא רק על השפתיים, גם הצוואר זכה לנשיקות רטובות, "את יודעת איך בא לי?" לחשתי לה באוזן באחת מהנשיקות האלה, "בא לי שתנרתיקי אותי" התגלגלתי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה, "בואי" אחזתי בידה ומשכתי אותה והיא באה, עולה עליי ומחייכת, מתיישבת לי על הבטן התחתונה ואני מרגיש עד כמה היא רטובה, עולה מעט על ברכיה, מכוונת בידה את הזקפה המתוחה שלי למקום הנכון ביו רגליה ו…"כן-ן-ן!-!" היא התיישבה, השתפדה, כן ארוך ותאוותני של אשה מיוחמת, "כן, זה בדיוק מה שרציתי" והיא התחילה לדהור עלי.

מודה, לא עשיתי את זה רק בשבילה, עשיתי את זה גם בשבילי, רציתי לעשות עליה רושם ואיזה רושם יכול להיות יותר טוב מלתת לה את עונתה בגדול, מה בגדול? בענק! לתת לה לגמור יותר מפעם אחת, אולי אפילו יותר משתים, ואתם יודעים כבר שככה אני מחזיק הרבה יותר זמן מעמד.

הצליח לי. טלי לא הייתה צריכה הרבה כדי לגמור פעם ראשונה, גמירה חזקה, עוצמתית, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, את החום והרטיבות שפושטים לה בכוס וראיתי איך היא מתאמצת לחנוק את צווחת ההנאה שלה כדי לא להבהיל ת'שכנים, "כן," היא חייכה וגחנה אלי, מנשקת אותי על השפתיים, "גמרתי," המשיכה בקול מתפנק ונראה לי שהיא הסמיקה, "אני יכולה עוד?"

"בכבוד" חייכתי חזרה והיא המשיכה, דוהרת, תופסת את כפות ידי ומובילה אותם אל השדיים שלה ואני הבנתי ת'רמז והתחלתי למזמז לה אותם, משחק ולש, ממולל את הפטמות הנוקשות בעדינות בין שפתיי והקצב שלה הולך ומתגבר ואתו גם הגניחות, קולניות ותאוותניות יותר, "כן!" היא גנחה, "הנה, עכשיו, עכשיו!" היא גמרה פעם שניה, עוד גמירה עוצמתית מטלטלת ושוב ביקשה באותו קול מתפנק להמשיך והחיוך הרחב על פניי היה האישור בשבילה, והייתה גם שלישית, כבר אמרתי לכם שבגלל זה אני כל כך אוהב ת'תנוחה, ובגמירה הרביעית, החזקה מכולן, כבר לא יכולתי והרמתי אותה, תוקע ת'זין הכי עמוק שאפשר ומצטרף לגמירה ותאמינו לי, גמירה משותפת זה שיא הקטרזיס.

אחר כך שכבנו כפיות רק שהפעם היא זאת שחיבקה אותי והרגשתי את שדיה הרכים נמחצים והפטמות הנוקשות דוקרות בגבי, "יובל," היא לחשה לי, "אתה הולך לקרוא לבת-אל בקרוב, נכון?"

"למה?" ציחקקתי.

"כי, כי, כי אני חייבת לה", היא עצרה לשניה, אולי מחכה שאשאל מה היא חייבת, "היא שילמה לי מראש" היא הוסיפה למרות שלא שאלתי ובלי לראות ידעתי שהיא מסמיקה.

"בקרוב" עניתי, לקונית, בטח היא לא הספיקה לספר לה שהשבוע היא במחזור אז קבעו לשבוע הבא, "תגידי, יש משהו מיוחד שהחברה שלך אוהבת שיעשו לה?".

"הכל, היא אוהבת הכל, אבל במיוחד שישפילו אותה, שיעשו לה דוגינג(dogging), "אתה יודע, ש…"

"אני יודע" קטעתי אותה, בדרך כלל אני לא בקטע הזה אבל… "ויובל," טלי חזרה ולחשה לי בקול חרמני, "ההסכם ביננו תקף, נכון? אתה יודע, שאם במקרה הגורל יפגיש ביננו אתה תעשה אותי, תעשה לי סשן בלי הנחות, תקרע לי ת'צורה כמו לכולן ואפילו יותר, נכון?"

"נכון," לחשתי לה חזרה, "לילה טוב" ורגע אחרי הרגשתי את נשימות השינה בעורפי.

בבוקר התעוררתי לפניה, היא שכבה על הגב, רגועה ומחייכת, כאילו חולמת על משהו טוב אז הערתי אותה עם מציצה. ברגע הראשון היא התנגדה אבל איימתי עליה שאם היא לא תרשה לי אני לא ארשה לה והיא התרצתה.

ירדתי לה,  ליקקתי ושיחקתי עם הלשון בתוכה, חיפשתי ומצאתי את ענבל פעמון תענוגותיה, הדגדגן שלה, וצילצלתי בו, הרגשתי איך היא גומרת, טעמתי את עסיס תאוותה שהציף את הכוס שלה ולא הפסקתי, שלוש גמירות "בוקר טוב" מפנקות הענקתי לה לפני שעליתי עליה, נישקתי אותה על השפתיים ותתי לה לטעום את טעמיה המרוחים על שפתיי, נישקתי וזיינתי, ישבני עלה וירד במהירות כשהזין שלי החליק בקלות בנרתיקה המשומן ולא הייתי צריך הרבה כדי לגמור, לרוקן את בקבוקיי המלאים עמוק עמוק בכוס הרוגש ורוחש שלה.

***

לא אלמן ישראל, זה שבת-אל במחזור לא עוצר בעדי וליום חמישי הזמנתי לסשן זוג, זוג מיוחד, אשה ואשה, זוג לסביות שאת שניהן ראיתי כבר מובלות עירומות על ידי מאסטר קשוח באיזו אורגית שליטה רק שלא יצא לי לעשות אותן אבל עם אחת מהן עשיתי אחר כך סשן סולו והיא הייתה ממש טובה ובסיום היא ביקשה סשן נוסף אבל ביחד בת הזוג שלה ואפילו השאירה כרטיס ביקור זוגי שתלוי במקום טוב על קיר השעם שלי, זוג תחתונים שהיא הסבירה שהבת זוג והיא שותפות בהם ולכן סיכמנו שזה תופס לגביה, והחזיה שלה שעליה היא רשמה את השמות ומספרי הפלאפון של שתיהן.

קוראים  להן קרן, לזאת שכבר עשיתי, ורינה, לבת זוג. שתיהן היו בעבר נשואות לגבר ושתיהן התגרשו כדי להנשא זו לזו, לשתיהן יש ילד אחד מהנשואים עם הגבר ולכל אחת עוד ילד אחד שעשו אחרי שנישאו, ילדים משותפים מאותו תורם זרע ושתיהן נשלטות שמעדיפות מאסטר גבר למרות שהן לא אומרות למלכה שזוכה בהן באחת מהאורגיות שבהן הן משתתפות.

למה שאשה לסבית תעדיף דווקא גבר שולט? שאלתי את קרן באותו סשן ראשון שהיה לנו והיא הסבירה לי ששתיהן מזוכיסטיות, אוהבות שמכאיבים להם ויותר מזה שמשפילים אותן וכשגבר שולט בהן זה משפיל אותן עוד יותר ושאומנם שתיהן אוהבות סקס של נשים אבל את זה הן מעניקות אחת לשניה בשפע רק שמדי פעם הן מתגעגעות לאיזה זין טוב שיכתוש אותן ויתן להן את עונתן, יאושש עבורן את הסיבה שבגללה הן עזבו את הבעלים שלהם, הזין הקטן שלא הצליח לספק אותן, ועוד היא הסבירה ש…כשהבת זוג שלה רואה איך גבר מזיין אותה או היא רואה איך מזיינים את הבת זוג שלה זה משפיל עוד יותר ובשביל שישפילו אותן הן בעצם באות אלי, ו…למה אני עושה את זה? טוב, זה פשוט, אני בא כדי לשלוט, זה הדובדבן שבקצפת, בשביל זה אני עושה אתן את הסשן, וככול שהן מושפלות יותר אני מתחרמן יותר וזה מה שהופך סשן שכבר למחרת ישכח לסשן שזוכרים אותו להרבה זמן.

את הסשן אִתן רציתי להתחיל קצת אחרת, משהו שראיתי באיזה סרט-שליטה-יפני-כחול ובא לי עליו, אז בשיחה עם קרן, כשזימנתי אותה יחד עם הבת זוג שלה, נתתי לה את ההוראות המתחייבות.

כרגיל הגעתי לצימר מוקדם, קודם הכנתי את מה שתכננתי להשתמש בו, שיהיה זמין ולא אצטרך לחפש, זה לא שהן מלכות שלא יכולות לחכות אלא פשוט ככה הסשן זורם יותר טוב.

בזמן שנשאר ישבתי על כסא הברזל שלי והבטתי בכל אותם "כרטיסי ביקור" התלויים על קיר השעם שלי, הבקשות שלהם לסשן חוזר, ותחתוני חוטיני ורודים משכו את תשומת ליבי, מהמקום שישבתי היה קשה לראות מה כתוב אבל זכרתי אותם, שייכים לרקדנית בלט שהענקתי לה את הציון 9+ כבר בסשן הראשון! היה משהו מיוחד בגמישות שלה שאיפשר לי לעשות איתה תנוחות שלא כל אחת מסוגלת וזימנתי אותה לסשן נוסף שהשאיר לשנינו טעם של עוד רק שלצערי היא מופיעה בחו"ל והבטיחה לי שתתקשר לתאם כשהיא תחזור לחופשת מולדת ו…הזכרון מהסשן איתה נתן לי עוד רעיון אז הלכתי והכנתי את מה שצריך עבורו.

הדפיקה בדלת נשמעה בדיוק בזמן. פתחתי ת'דלת ושתיהן עמדו לפני מתוחות. סקרתי אותן מלמעלה למטה, מסמיקות והמבט מושפל, כיאה לנשלטת שמתייצבת בפני המאסטר שלה, שתיהן בטי-שארט (T-shirt) לבן וצמוד ועם שדים גדולים כמו שלהן בלטה העובדה ששתיהן בלי חזיה, מכנסי דגמ"ח גבריים עם חגורה ונעלי עקב סטילטו, מין אוֹקְסִימוֹרוֹן כזה, מי ראה מכנסי דגמ"ח ונעלי עקב גבוהות?

למרות שהיה לי ברור שהן בלי חזיה לא ויתרתי על הטקס, "הבנתם את ההוראות שלי?" שאלתי בקול תקיף וקשוח.

"כן מאסטר" הן ענו יחד.

"את!" הצבעתי על קרן, "תוכיחי!".

לרגע קרן קפאה, הסמיקה, אבל אז היא הרימה את חולצת הטריקו וחשפה את שדיה, מוכיחה לי שאכן היא בלי חזיה כמו שדרשתי ממנה, "בסדר מאסטר?" היא הביטה בי ואחרי שעשיתי "כן" עם הראש היא הורידה את החולצה והתחילה לפתוח את המכנסיים, קודם החגורה ואז הכפתורים של החנות, חושפת את התחתונים שלבשה, תחתוני בוקסר גבריים, בדיוק כמו שדרשתי מהן!

"אוקיי, תתלבשי, עכשיו את!" הצבעתי על רינה וגם היא הרימה את החולצה, חושפת את שדיה הגדולים, לדעתי מידת חזיה D או DD לפחות עם עטרות גדולות וכהות בראשם ופטמות זקורות ונוקשות שמוכיחות שהסשן עוד לא התחיל והיא כבר מיוחמת, "בסדר מאסטר?".

רגע ארוך עוד נעצתי עיניי בפטמות לפני שאמרתי "בסדר" והיא הורידה את החולצה ופתחה ת'מכנסיים, מציגה גם היא תחתוני בוקסר גבריים אפורים.

"אוקיי, תכנסו ותפרסו על השולחן בצד את מה שהבאתן בתיק!" פיניתי להן את הדרך.

עמדתי לידן ועקבתי. לא כל כך עניינו אותי הבגדים להחלפה שהן הביאו איתן למרות שהתרשמתי מהחזיה הגדולה של רינה, אבל את הסטראפאון, זה שהן דופקות בו האחת את השניה, דווקא כן עניין אותי, אני בונה עליו הערב ולא שאין לי סטראפאון בשבילן אבל לדעתי אם אראה אותן דופקות האחת את השניה עם הסטראפאון שלהן זה יחרמן אותי עוד יותר.

התישבתי בחזרה בכסא והעמדתי אותן מולי, זו ליד זו, באותה עמידה כניעה שאני כל כך אוהב, פישוק קל ברגלים, כפות ידים משולבות על העורף והמרפקים משוכים לאחור. "אוקיי אמא ואמא, מתחילים" הודעתי להן אחרי שתאמנו את מילת הבטחון שלהם והיה משהו קצת מלגלג באיך שאמרתי אמא ואמא, "מי משתיכן היא האבא?" ציחקקתי.

שתיהן הביטו זו בזו ושתקו וזה הספיק לי, "לא עונות למאסטר, אהה?!?" הכרזתי-שאלתי בקול כועס.

"סליחה מאסטר, אנחנו, אהה" קרן התחילה אבל אני קטעתי אותה, "סליחה זה לחלשים! אצלנו יש רק עונשים!" הכרזתי באותו קול כועס וקמתי ממקומי, "להוריד מכנסיים ותחתונים עד הברכים ותתכופפו!" ניגשתי לשידה ולקחתי את אחד ממחבטי העור שמונחים עליה ונעמדתי מאחורי קרן שהתכופפה קדימה, אוחזת בברכיה וישבנה חשוף, "מוכנה?" ציחקקתי ובלי לחכות לתשובה הפלקתי לה פעמיים עם מחבט העור, אחד על כל פלח ישבן לבן, "אימא'לה, יש אצלנו סליחה?" שאלתי בקול מלגלג.

"לא מאסטר"

"מה יש?"

"רק עונשים מאסטר"

"יופי, תתלבשי חזרה ותחזרי לעמוד" לא חיכיתי ועברתי לרינה, "מוכנה?" וגם אצלה לא חיכיתי והפלקתי על שני פלחי ישבנה החשופים, "אימא'לה, יש אצלנו סליחה?"

"לא מאסטר"

"מה יש?"

"רק עונשים מאסטר"

"ותזכרי את זה להבא?"

"כן מאסטר"

"יופי, תרימי ת'מכנסיים ותחזרי לעמוד"

לא חזרתי לשבת, חיכיתי ששתיהן יעמדו כמו קודם ורק אז הודעתי להן, עם חיוך זימתי על שפתי, שמכיוון שלא קיבלתי תשובה אני הולך לעשות בדיקה קטנה ונעמדתי מול קרן.

"אימא'לה, תרימי ידיים", "יותר, ישר!" הדרכתי אותה להרים גבוה את הידים, אחזתי בשולי חולצת הטריקו שלה והתחלתי להרים אותה, מושך ומרים, חושף את שדיה וממשיך, עובר את הראש ורק שם עוצר, לא מוריד לגמרי, משאיר ת'חולצה מתוחה בין ידיה, מעל לראשה, "ברשותךְ" ציחקקתי ושלחתי ידים אל החגורה שלה, פתחתי אותה והמשכתי למכנסיים, פתחתי את הכפתור העליון והמשכתי לכפתוריי החנות, משכתי לצדדים וחשפתי את התחתונים, לרגע עצרתי, מביט בה בעיניים ומחייך, ואז אחזתי משני צידי המכנסיים, תופס אותם יחד עם התחתונים ומשכתי חזק למטה, מוריד עד לפני הברכיים, חושף את מברשת הערווה המטופחת ואת שפתי הכוס הכהות והנפוחות שלה ולראות אותה ככה חירמן אותי בטרוף אז שלחתי יד אל בין רגליה ובדקתי לה שמן, העברתי אצבע חוקרת לאורך חריץ הכוס שלה, חודר ומגלה עד כמה היא רטובה, עד כמה גם היא מגורה ולא מסתפק ומעביר שוב, אפילו עמוק יותר, מעביר ומציג לשתיהן את האצבע המצופה בעסיס תאוותה וכדי להוסיף להשפלתה ניקיתי את האצבע בין שדיה ועברתי לטפל בבת זוג שלה.

"אימא'לה, תרימי ידיים", עמדתי מול רינה, מחייך, אחזתי בשולי חולצת הטריקו שלה ומשכתי והרמתי אותה מעל הראש, משאיר אותה מתוחה בין ידיה ולא יכול להתפעל שוב מהשדיים הענקיים שנחשפו ומהפטמות הזקורות במרכז העטרות הכהות והגדולות, "ברשותךְ" ציחקקתי, בדיוק כמו שחייכתי לפני רגע לקרן, ופתחתי את החגורה שלה ואחריה הכפתור העליון וכפתוריי החנות,  חושף את התחתונים ולרגע עצרתי, מבחין שהתחתונים של קרן התרוממו חזרה ושוב מושך ומוריד אותם ורק אז אחזתי משני צידי המכנסיים, תופס אותם יחד עם התחתונים, ומשכתי חזק למטה, מוריד עד לפני הברכיים, חושף את פלומת שיער ערוותה ואת שפתי הכוס הכהות והנפוחות שלה ובדיוק כמו לקרן בדקתי לה שמן, פעמיים, והצגתי לשתיהן את האצבע המכוסה בשפע עסיס תאוותה, כן גם את רינה כל המשחק הזה חירמן בטרוף וגם אותה לא קיפחתי וניקיתי ת'אצבע הרטובה בין שדיה הרכים.

עד עכשיו זה היה רק המשחק המקדים, משחק מקדים מחרמן בטרוף כמו שהזקפה שלי והוָגִינָה המוצפת שלהן הוכיחו אבל עדיין המשחק המקדים ועברתי לעמוד שוב מול קרן, חייכתי לעברה, חיוך מרגיע אבל משקר, תפסתי בפטמות שלה וצבטתי, חזק, הבטתי בפניה וראיתי שכואב לה אבל היא נשכה שפתיים ולא הוציאה הגה אז צבטתי יותר חזק, סובבתי ומשכתי אותן עד ש…"איי!!" כואב נפלט מפיה ורק אז עזבתי ועברתי לרינה, בת הזוג שלה, תפסתי לה בשתי הפטמות וצבטתי ו…"איי!" כואב נפלט אחרי שניה מפיה.

"את יודעת מה זה מוכיח?" חייכתי אליה.

"לא מאסטר יובל"

"שאת המין החלש, האשה בינכן!" הודעתי לה, "תתפשטי!" ובזמן שהיא התפשטה אני נגשתי לשידה שעליה הפריטים שהכנתי,  "תלבשי!" הגשתי לה מעין חצאית תחרה לבנה מסולסלת שהבלרינה השאירה אצלי בסשן האחרון, כזאת שבקושי מצליחה להסתיר את המותניים, לא מילימטר יותר, בטח לא את הישבן והכּוּס, "זה שנזכור שאת האשה" הסברתי, מביט בה במבט חוקר מלמעלה למטה, "רגע," פניתי לקרן, "מה את אומרת, חסר משהו? אולי עגילים?" ציחקקתי ובלי לחכות לתשובה הצמדתי לכל אחת מהפטמות שלה מצבט-פטמות עם משקולת קטנה.

"ואת יודעת מה זה אומר לגביךְ?" עברתי ונעמדתי מול קרן.

"שאני הגבר? מאסטר"

"שאת המין החזק" ציחקקתי לעברה, "שאת הגבר בינכן ולכן את הבעל!" חייכתי אליה, "תתפשטי!" והפעם הלכתי לעבר הדברים שלהן ולקחתי את הסטראפאון, "תלבישי לך!" הגשתי אותו לקרן אחרי שגמרה להתפשט, "אם את הגבר את צריכה שיהיה לך זין" ציחקקתי, "את יודעת, צריך זין בשביל לבעול!".

הייתי חרמן, עמד לי, בא לי לזיין אבל לפני זה בא לי עוד משהו אחד, "אימא'לה," פניתי לקרן, "את יודעת מה גברים אוהבים שיעשו להם?" ובלי לחכות לתשובה המשכתי, "שימצצו להם, אז בואי נראה איך את מוצצת לבעלךְ!"

לרגע רינה קפאה. "אימא'לה, לא נותנים לאבא'לה לחכות!" גערתי בה בקול מאיים והיא התעשתה וירדה על ברכיה לפני קרן והתחילה למצוץ לה, "אימא'לה, עם הרבה כוונה ותאווה ואימא'לה, בקול, אבא'לה רוצה לשמוע שאת נהנית!" נזפתי בה שוב בטון מלגלג ורינה מצצה כמו שרציתי, בהתלהבות, ממצמצת בקול בשפתיה ו…"אבא'לה, אתה נהנה?" פניתי לקרן.

"כן מאסטר, מאד" והופתעתי מהחרמנות בקולה רק שלא רק היא הייתה חרמנית, גם אצלי התותח נמתח עוד יותר והחלטתי שהגיע הרגע שלי לזיין.

"אבא'לה, בא לי על אשתךָ, אתה מרשה לי?" שאלתי באותו קול מזלזל ומשפיל.

"כן מאסטר, שלי שלךָ" קרן הפתיעה אותי.

קמתי, פשטתי את החלוק שלבשתי ונשארתי עירום ולא יכולתי שלא לחייך למראה העיניים שנפערו לרווחה אצל שתיהן כשראו את זקפת האדירים שהתרוממה בין רגליי ולא יכולתי שלא להתאפק וחייכתי אל קרן "כן אבא'לה, זה מה שאימא'לה הולכת לחטוף ממני" הכרזתי במין גאווה לפני שפניתי לרינה, "שמעת אימא'לה, אבא מרשה לי" ושוב הזלזול נשפך מדבריי, "אז אימא'לה, תגשי לשולחן ותשכבי עליו!" ו…"אבא'לה," פניתי שוב לקרן כשרינה נשכבה על השולחן, "בוא תראה איך אני מזיין את אימא'לה, את אשתךָ!" אחזתי בתותב המזדקר מחלציה והובלתי אותה אחריי.

ראו שזאת לא הפעם הראשונה שרינה שוכבת בתנוחה הזאת, רינה ידעה בדיוק מה אני מצפה ממנה, היא שכבה על הגב, רגליה המפושקות שמוטות לצד השולחן והכוס שלה חשוף וגלוי, רטוב ומנצנץ, מזמין שיבואו להכנס לתוכו וזה בדיוק מה שעשיתי אחרי שהורדתי את קרן על ברכיה במקום שתוכל לראות טוב איך אני מזיין את הבת זוג שלה, נעמדתי בין רגליה ובלי הרבה הכנות נעצתי את כל הזין עמוק לתוכה והתחלתי לפמפם אותה, לזיין.

אין ספק שרינה היא זיון טוב, אשה של גבר, כזאת שלתפיסתי מתבזבזת ביום יום על אשה, היא הייתה מוכנה לקראתי, מגורה ומשומנת היטב, הנרתיק שלה עטף את הזין שחדר לתוכו בחיבוק אוהב, שפתי הכוס הבשרניות ליטפו את הזין שנכנס ויצא ביניהם, שולחים את אותם זרמים מהנים בגופי ואם זה לא מספיק אז גם הפטמות שלה עמדו זקופות ומתוחות, נוקשות כאבן, פטמות של אשה מיוחמת שפשוט הזמינו למצוץ אותן וזה בדיוק מה שעשיתי, גחנתי מעליה, שחררתי לה ת'מצבטים שהפריעו ומצצתי לה אותם, מציצה חזקה, קולנית, אולי אפילו השארתי לה היקי.

"אבא'לה, אני דופק את אשתךָ" הודעתי בלעג, "אתה רואה?"

"כן מאסטר"

"מה אתה רואה"

"שאתה מזיין את אשתי" וגם אצלה החרמנות נשמעה בקולה, אין ספק שהמראה גירה גם אותה.

"וזה מחרמן אותךָ?"

"כן מאסטר"

"אבל עכשיו אני זה שמזיין את אשתך אז כל מה שנשאר לך זה לאונן, לעשות ביד," והייתה מין רשעות בקולי, "זה מה שגברים חרמנים עושים כשאין להם את מי לדפוק" צחקתי בטון מלגלג וטחנתי את רינה.

גניחת ההנאה הראשונה שלה הפתיעה אותי, האמת שלא ציפיתי שתגיע כל כך מהר ובתגובה הגברתי את הקצב, הייתה לי תכנית. הגניחות הלכו והתגברו וה-"מאסטר, מבקשת רשות לגמור" לא אחרה להגיע ושוב חייכתי כשראיתי איך קרן מסמיקה.

"לא, תתאפקי, אני רוצה שנגמור ביחד" חייכתי אליה, חיוך מלגלג, מהתאווה בקולה היה ברור לי שהיא לא תוכל להתאפק וזה בדיוק מה שחיפשתי, סיבה להעניק להן עונש!

"אבל מאסטר, בבקשה" היא התחננה.

"לא!" וזה היה לא תקיף והחלטי, "ורק שתדעי, כל עונש שלך הוא גם עונש של בעלך" הודעתי, התרוץ הידוע כדי להעניש את שתיהן, בונה עוד שלב בתוכנית שלי.

רינה גמרה בסערה, "פאק, מאסטר, בבקשה" היא עוד הוסיפה עוד תחינה אבל אני רק צחקתי ו…"מאסטר!" היא צרחה באקסטזה, "מצטערת, סליחה, הנה, הנה זה בא! הנה זה בא לי! פאק! אלוהים! הנה!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "פאק!" היא עוד ניסתה להלחם בזה אבל עוד מציצה בפיטמה המגורה הטיסה אותה במעלה האורגזמה, "הנה! אני גומרת! אני משפריצה! מצטערת קרן, סליחה מאסטר, הנה! עכשיו! גמרתי-י-י" היא התנשפה בכבדות ועכשיו כבר יכולתי להרשות לעצמי לגמור אז "תרימי ת'רגלים" פקדתי עליה, תפסתי בפרקי רגליה שהתרוממו ופישקתי אותם לצדדים, פותח בפניי עוד יותר את הדרך והגברתי ת'קצב, טחנתי אותה דק-דק עד שגם אני השפרצתי, גמרתי עמוק בכוס הרטוב והחם שלה.

קודם עשיתי להן את הקטע הקבוע לזוגות, אותו קטע שאני עושה לזוגות נשואים אחרי שאני מצמיח לבעל קרניים, מין "פרס" כזה שייצרתי בעצמי וגם הפעם ניגשתי לשידה ולקחתי את קשת השיער שחיברתי לה זוג קרניים, "קחי" מסרתי את הקשת לרינה, "תלבישי לבעלך שלא נשכח למי הצמיחו קרנים" צחקתי ברשעות, "ואתה," המשכתי אחרי שרינה הלבישה לקרן את הקשת ושתי הקרנים התרוממו מעל ראשה, "מה את אומרת? מתאים לו, אהה" המשכתי באותו צחוק מלגלג ומשפיל, "אבל אין זמן, הגיע זמן העונש!"

אין כמו עונש טוב כדי להעיר את הישן מתנומתו. העמדתי אותן בפישוק במרכז החדר, דאגתי שקרן תוריד את הסטראפאון וכופפתי אותן, הרגלים ישרות והישבן בולט לאחור.

"אבא'לה, הרשיתי לאשתך לגמור?"

"לא מאסטר"

"והיא גמרה?"

"כן מאסטר"

"ויש אצלנו סליחה?"

"לא מאסטר, יש רק עונש"

"שמעת אימא'לה" ציחקקתי והפלקתי לה עם מחבט העור שלקחתי, מכה חזקה ומצלצלת על פלח ישבנה הימני ושמעתי אותה מתנשפת ומתאמצת שלא לצעוק אבל לא נתתי לה זמן להתכונן והנחתתי את המכה השניה, הפעם על פלח ישבנה השני, "יש אצלנו סליחה?"

"לא מאסטר, יש רק עונש" היא ענתה, מתאמצת להסתיר את הכאב.

"כן, רק עונש" הנחתתי את המכה הבאה בין רגליה, פוגע עם המחבט בשפתיים הבשרניות והמגורות והפעם היא כבר לא התאפקה וצעקה, "איי!" חזק שהדהד בחלל החדר ושלח אותי לעשות את אותו הדבר לבת זוג שלה.

פעמיים עשיתי להן את זה, גומר עם קרן וחוזר לרינה ומשם שוב לקרן וכשסיימתי איתה כבר עמד לי, עדיין לא מספיק אז הורדתי את קרן למצוץ לי, לטעום את הטעם של הבת זוג שלה המרוח עליו ורגע אחרי הורדתי גם את רינה שתעזור לה.

הפעם בא לי על קרן. כשהרגשתי שעומד לי תותח שלחתי אותה ללבוש שוב את הסטראפאון ואחר כך כופפתי אותה אל השולחן בתנוחת המזכירה, עומדת בפישוק רחב, נשענת עליו עם ראשה ושדיה וידיה משולבות על גבה. את רינה הורדתי על ברכיה לצידה לראות איך אני דופק את בעלה. "אבא'לה," נצמדתי לרינה מאחור, "אתה יודע איפה דופקים את הבעל?" ציחקקתי, "בתחת, גברים דופקים בתחת, אז תתכונן אבא'לה, תפתח ת'תחת!"

ראיתי את הרעד העובר בגופה, לא פשוט לחטוף זין כמו שלי בתחת, אבל אז היא שלחה את ידיה לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, פותחת בפניי את הדרך אל פי הטבעת המכווץ שלה, "בבקשה מאסטר, התחת שלי לרשותך" היא הפתיעה אותי, אין ספק שקרן נהנית מההשפלות האלה, "את מביטה אימא'לה" גיחכתי לעבר רינה הכורעת במקום שבו קרן כרעה כשדפקתי אותה, "אבא'לה הולך לחטוף בתחת!" ונעצתי את זקפתי המתוחה בפי הטבעת, מרגיש את ההתנגדות, לוחץ בכוח והחומה נפרצה, "פאק!" קרן צווחה כשכל הזין ננעץ בתוכה, "פאק! כן! אבא'לה אוהב את מה שהמאסטר תקע לתוכה".

נכון מבחינה תחבירית היא התבלבלה קצת, היה צריך להיות לתוכו, אבל למי אכפת כשאתה נהנה ואני נהניתי, אחזתי חזק במותניה וזינתי אותה בתחת, מפמפם במהירות ומרגיש את החום שמתחיל סביב פי הטבעת המתוח סביב הזין שלי אבל לא רק אני נהניתי, גם היא והעידו על כך גניחות התאווה שלה, הברות חסרות משמעות  ומשפטים מלאי זימה ותוכן, "כן, תודה מאסטר, זה בדיוק מה שאבא'לה אוהב שיעשו לו, כן, תודה, עוד, תטחן את אבא'לה, כן, תקרע לי ת'תחת!" ואני הגברתי תקצב, דופק אותה חזק ומהר ו…"אימא'לה, זוכרת מה אבא'לה עשה כשדפקתי אותךְ?" פניתי לרינה.

"אונן?"

"כן אונן, כי זה חירמן אותו, אותך זה לא מחרמן?"

"מחרמן מאסטר"

"אז למה את מחכה?" ציחקקתי, "למה את לא מאוננת?"

"אתה מרשה לי מאסטר?" ושמעתי שמחה בקולה.

"ברור" ובלי הרבה לחכות היא שלחה את האגרוף בין רגליה, לחצה אותו אל הכוס והתחילה להשתפשף בו.

עוד כמה פמפומים חזקים ו…"מאסטר זה בא לי, בבקשה, תרשה לי" קרן התחננה והרגשתי את ההתכווצויות בפי הטבעת שלה, "בבקשה מאסטר, בבקשה".

ברור שלא אישרתי לה, למה לי למצוא תרוץ לעונש כשהיא מגישה לי על מגש של כסף סיבה? עונש מעמיד לי ולהעמיד אני אצטרך בקרוב כי גם התחת של רינה לא ייצא מקופח הערב, "מאסטר, בבקשה" היא התחננה שוב אבל לדעתי היא ידעה שאני לא מתכוון לאשר, "מאסטר סליחה, מאסטר אבא'לה גומר, הנה, הנה! עכשיו! אני משפריצה, משפריץ, פאק! הנה!!!" והיא גמרה בסערה ורגע אחרי גם אני הצטרפתי, ממלא לה ת'תחת באותה לבה רותחת שלי.

עונש, המעמיד האולטימטיבי שלי, ואיזה עונש יכול להעמיד יותר מהר וטוב מ-העונש, זה האהוב על דודה חנה ולא רק עליה, אבל קודם דרשתי מקרן להוריד את הסטראפאון ולנקות לי ת'זין עם מטלית לחה, בכל אופן הוא ביקר בתחת שלה ובקרוב מאד הן ימצצו לי אותו, אחר כך הורדתי את רינה לעטוף את הזין ולשפשף אותו בשדים הגדולים שלה, ממריץ זקפה ידוע, ורק כשהרגשתי שהוא התעורר וחזר לחיים העמדתי אותן במרכז החדר, הפעם בעמידת הכניעה, פישוק רחב ברגלים, כפות ידים על העורף והמרפקים משוכים לאחור ונעמדתי מול קרן.

"אבא'לה, הרשתי לך לגמור?"

"לא מאסטר" היא השפילה עיניים אבל לא יכולתי לפספס את החיוך בזוית פיה, לדעתי היא ניחשה איך אני הולך להעניש אותה ואם אני קורא אותה נכון גם היא מזוכיסטית לא קטנה ואוהבת את זה.

"ומה עושים למי שלא שומע בקול המאסטר?"

"מענישים אותו מאסטר, מענישים חזק שיכאב לו" המזוכיסטית שבה רמזה לי למה היא מצפה, "שלא ישכח להבא" הסבירה.

"ומה עם אשתך?"

ראיתי את המבט שרינה שלחה בה, מבט מתחנן, "גם אותה מענישים, חזק, גם היא צריכה ללמוד לקח" ולהפתעתי ראיתי איך רינה מנסה להסתיר את חיוך השמחה על פיה, עוד מזוכיסטית שרק מצפה לזה.

"אז קח!" ובתנועה חזקה בעטתי לה בין הרגליים, מרגיש איך גב כף רגלי מוחץ את שפתי הכוס הרכות שלה.

"פאק!" היא נשכה שפתיים וחסמה את קריאת הכאב, התקפלה ותפסה במקום הכואב, מתנשפת בכבדות, "תודה מאסטר, זה מגיע לי" היא חרקה ששיניים ולאט לאט חזרה ונעמדה חזרה אבל לא חיכיתי ועברתי לרינה ו…"אחת!" בעטתי גם לה באינטימי שלה, מוחץ את הכוס ומרגיש עד כמה היא רטובה, "אאוץ'!" גם היא התקפלה ותפסה את חלציה, לרגע התנשפה בכבדות ואז התרוממה ונעמדה מחדש, "תודה מאסטר, אני לומדת ת'לקח" היא התנשפה בכבדות וראיתי איך היא מתכוננת לבעיטה הבאה שתבוא.

שלוש בעיטות בעטתי ברינה, בקרן ארבע, בכל אופן במשחק הזה היא המין החזק, את ה-איי! של רינה קיבלתי כבר בבעיטה השניה, מה שלא מנע את השלישית וה-איי! היותר כואב, אצל קרן זה הגיע רק בשלישית, חזקה במיוחד, כזאת שקיפלה אותה והשאירה אותה בלי אוויר. כשסיימתי עמד לי אז שלחתי את קרן ללבוש שוב את הסטראפאון ואת רינה הורדתי למצוץ לי, לתת לו את המתיחה הסופית לפני שאני דוחף לה אותו.

עשינו לרינה סנדוויץ', קרן, חגורה בסטראפאון, שכבה על הגב, רינה שוכבת עליה משופדת, ואני עליה, מוחץ את שתיהן ודופק את רינה בתחת, מרגיש את התותב התקוע לה בכוס מגביר את החיכוך בזין שלנו כשאני רוקד לה ת'טנגו בישבן, טוחן וקורע לה אותו, מטפורית כמובן אצלנו אין פגיעה פיזית למרות שאיזה יום יומיים היא תלך באותה הליכת ברווז מצחיקה, בדיוק כמו שכבר רואים על הבת זוג שלה כשהיא הולכת.

עד סוף הערב הענשתי אותן שוב, הצלפה כואבת עם הקיין, הרי בשביל זה הן באו. גמרתי לרינה גם בפה, מישהי צריכה ללכת הביתה עם הרישום על הבטן "מאסטר יובל גמר לי בכל החורים", השכבתי ששוב את רינה על הרצפה ברגליים מפושקות והורדתי את קרן לפנק אותה, את הבת זוג שלה, כי ידוע שבעל צריך לפנק את אשתו.

התחתונים והחזיה שלהן כבר תלוים אצלי באזור הזוגות אבל לפני שנפרדנו גם התחתונים של כל אחת מהן הצטרפו לאוסף, תלויים באזור של הנשים שמבקשות סשן סולו.

להמשך >>>>

Loading

5 מחשבות על “שולט : לעשות את המלכה”

  1. למען האמת גם אני פחות אהבתי את סדרת הסיפורים הללו. יש בהם משהו נדוש ונמרח.

    הגב
  2. אריה נכבד,
    אנחנו מבקשים אותך, בכל לשון של בקשה, להפסיק את רצף הסיפורים הקיקיוניים האלה !!!
    סיפור ההמשכים הנ"ל פשוט משעמם והפנטזיה שנטועה בו אינה נחשקת ו/או מגרה ו/או מהנה לקריאה.
    מספיק !!! סופר מוכשר צריך לדעת לשים סוף לכשנדרש הדבר.

    נא לתשומת ליבך. (נ.ב: בתקווה לסיפורי פנטזיה טובים ומוצלחים יותר בהמשך).

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן