רעיה – המשפילה! – חלק ראשון

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

זה התחיל מאוד פשוט ובצורה מאוד מקרית. "כמה את יפה ואיזה שפתיים יפות יש לך!" אמרתי לה  "ממש בא לנשק אותן!" "גם הרגליים שלי יפות, אולי אתה רוצה לנשק גם אותן, תולעת שכמוך?!" היא ענתה והוסיפה "איזה אידיוט!" . אז נישקתי אותן.

כאילו, היא זאת היתה רעיה , הפצצה של המחזור שלנו ולמעשה באותו זמן החתיכה של העיירה כולה. היא אפילו דגמנה-אמנם רק מקומית, אז לא היתה תקשורת המונים כמו היום והיה קשה לקבל פרסום ארצי- ולי לא היה שמץ מצב להתחיל איתה. אז הלכתי בשיטת ההלם, ולמרבה הפלא זה עבד.  כמו שאמרתי כבר, כרעתי לפניה ונישקתי את הרגליים. וואו, לא תיארתי לי שזה יחרמן אותי , אבל זה ממש חירמן ,והיא גם כן לא משכה ממני את הרגל, רק אמרה "איזה קריפ! מה , טעימות לך הרגליים המסריחות שלי?!"  אז חלצתי לה את הנעל והיא ממש דחפה לי את הרגל לתוך הפה  ונדנדה את האצבעות וקצת פתחה את הרגליים. בחיי  שראיתי תחתונים , ויש מצב שראיתי גם כתם רטוב עליהם… טוב, לא המשכנו בזה כי זה באמת היה קריפי, אבל זה חירמן אותי לאללה.

למחרת , בסוף היום התיישבתי בפיצריה והזמנתי ,כרגיל, פפרוני . לא היה מוכן אז הייתי צריך לחכות ואז מי מתיישבת לידי אם לא רעיה? " אתה רעב, קריפ?" היא שאלה "אז אתה יכול לאכול את הרגליים שלי ." והושיטה אותם קדימה. ירדתי תיכף אליה –מה, יש מצב שרעיה מבחינה בי ואני לא אנצל את זה?! היא שוב דחפה לי את הרגל לפה ונדנדה את האצבעות והפעם ראיתי ממש כתם רטוב על התחתונים שלה… זה וגם הרגליים שלה, ממש חירמנו אותי ,איזה רגליים חטובות ואורכות, ממש בלי סוף. לא, היה להן סוף, כלומר התחלה, מקור, והוא מה שחירמן יותר מכל. אז נישקתי וגם מצצתי לה את האצבעות. וישר איך שעליתי והתיישבתי היא "אמרה: " זה מחרמן אותך, יה סוטה? ! תראו, תראו איך עומד לו!" ובאמת עמד לי, מה, כזו פצצה מתחרמנת עליי אז שלא יעמוד?! והיא ,איך שאמרה את זה ,הצליפה לי על הזין עם היד, מה שעוד יותר הקשה אותו , ועוד פעם ועוד פעם. מה אגיד לכם, מצד אחד ההצלפה שלה כאבה קצת, אבל מצד שני איך הזקיף לי אותי! וואו, שרעיה, רעיה הפצצה, תעשה לי ביד?! " חתיכת סוטה, מה אתה רוצה לזיין לי את הרגליים?" היא אמרה והוסיפה "נראה מה יש לך שם , ,פרוורט!" והוציאה לי את הזין מהמכנסי- ג'ינס. מה אגיד לכם-ככה לא עמד לי בחיים, חשבתי שאני מתפוצץ והיא , כלום , היא אמרה "מה, זה זיין זה? זה בקושי בולבול!" וחפנה אותו ביד כשהיא תוקעת את הציפורניים במוט מתחת לכיפה ומשפשפת עם היד את הכיפה עצמה. אני ממש נחנקתי , לא יכולתי להוציא מילה רק קיפצתי על הכיסא והיא שוב סטרה לי על הזיין-הגלוי הפעם, ועוד פעם חפנה אותי.  ככה איזה שלוש פעמים עד שהתפוצצתי והשפרצתי לה על היד כזה מטען! ושתדעו ,יש לי זיין ממש לא של ילד, ממש לא בולבול! 16 סנטים לא טוב לכם ? וגם העובי בסדר..

"זבל סוטה שכמוך! עכשיו אני צריכה לרחוץ את הידיים" היא אמרה ,כולה סמוקה . "ותזמין לי פיצה עם זיתים שחורים" והלכה לשירותים.  איך שהיא היתה מתנשפת , יש מצב  שהיא הלכה לא רק לרחוץ את הידיים. … איך שהיא חזרה מהשירותים, הפיצות שלנו היו כבר מוכנות על השולחן, אבל היא אמרה " קח , אתה יכול לאכול לי ." והושיטה לי את הרגליים ואני , אני ממש התנפלתי עליהן , כאלה סקסיות עם הלק על הציפורניים שלה. ואיך שאני מסתכל למעלה ,אני רואה שהיא הורידה את התחתונים ומולי אני רואה כוס אדום מבריק פתוח ומזמין.. עמד לי כמו טיל! ניסיתי ,כמובן, לעלות לאכול לה את הכוס אבל היא דחפה אותי עם הרגל ורק אמרה "התחת שלי גם יפה אז תאכל אותו , ,יה קריפ!" ונעמדה עם  הברכיים על הכיסא. לא היתה צריכה להזמין פעמיים! ישר דחפתי את הראש מתחת לחצאית שלה, ואכלתי את החור של התחת שלה ,מנסה לרדת כמה שאני יכול מטה, אל מקור האושר. איך שהיא הניעה את התחת! כאילו , כמובן בחשאי ובלי קולות וכאלה , כי הרי היינו בחוץ , לפני כולם, אבל ראיתי שהיא מחככת את הכוס שלה על משענת הכיסא ותוך שתי דקות היא גמרה ,עם שפיך של נוזלים וכוס שנפתח ונסגר לי על הפרצוף… אחר כך היא קמה והלכה, בלי מילה . אפילו לא אכלה את הפיצה שלה. גם אני לא, לא רציתי לקלקל את הטעם.

רעיה לא יצרה קשר אתי. להיפך, כשניסיתי מצידי , היא רק עוותה את שפתיה בבוז ואמרה "שרץ!, והסתובבה ממני במופגן, אבל אחרי כמה ימים כשהתיישבתי שוב בפיצריה אחרי הלימודים היא התיישבה לידי בשולחן הפנוי. מיהרתי וצללתי אל רגליה ,שהיא הושיטה אליי ואמרה "אני רואה שאתה רעב, קריפ!" לא עניתי וישר התחלתי לנשק וללקק את אצבעות רגלה ,אחרי שהורדתי את הנעל. רעיה מצדה הניעה נמרצות את האצבעות ודחפה לי את הרגל עמוק לפה כשברגלה השנייה מגששת במפשעה שלי. עמד לי בטרוף! אחרי כמה דקות ארוכות עליתי למעלה לשאוף אוויר , ואמרתי "יש מצב, יהיה לנו נוח יותר אצלי בבית?" להפתעתי רעיה אספה את התיק שלה ואמרה "יאללה, בוא!"

הלב קפץ בי בחוזקה ונישאתי הביתה על ענן תשע , אני הולך לזיין את רעיה! הגענו, ואמרתי לאמא "תכירי זאת רעיה " בגאווה אדירה –כי מי בעיירה לא הכיר את רעיה? ורעיה מצדה רק אמרה "שלום גברת ק'." מיד כשהסתגרנו בחדר התנפלתי על הרגליים של רעיה שהושיטה אותם לעומתי כשהתיישבה על המיטה שלי וחלצה את הנעליים. "רעב, שרץ?" גיחכה רעיה , דחפה לי רגל אחת עמוק לפה ועם שנייה דחפה את הראש שלי לרצפה." קח, תאכל, פריק!" הייתי ,אולי, מרים את הראש אבל מהרצפה ראיתי שהיא הפשילה את החצאית למעלה כשהתיישבה, ומהזווית הזו ראיתי לה את הכוס, כלומר את תחתוני-הטנגה שבקושי כיסו אותו, עם כתם רטוב מאוד-מראה שהקפיץ את הזין שלי . אז נשכבתי פרקדן,  עם הראש על הריצפה וזין עומד כשהיא רומסת לי את הפנים עם רגל אחת ודוחפת את אצבעות השנייה עמוק , עמוק עד לגרון כמעט. "קח ,שלא יהיה לך יבש !" היא הוסיפה , התכופפה וירקה לי לפנים. איך שהיא התכופפה קדימה החולצה נפתחה לה- זו היתה חולצת כפתורים –וראיתי את כל השדיים המרהיבות שלה איזה מראה מדהים! חרטים לבנים , צחים מכוסים למעלה עם כיפות ורודות ובקצה מזדקרים עמודים אדומים-תענוג לעיניים ומזקירי זין. אז לא התנגדתי, רק פתחתי את הפה ליקקתי את הרוק שלה שנטף לתוכו…

"מגעיל, שרץ תולעת!" צחקקה רעיה. " תראו איך עומד לו הזין הפצפון שלו!"  וקמה ותחילה למעוך לי את הזין עם הרגליים . זה קצת כאב, בכל זאת היא שקלה מעל 50 קילו, אבל מה לא סובלים בשביל התענוג שרעיה נוגעת וממשמשת לי את הזין?! מה עוד שהיא הרימה עכשיו את החצאית למעלה למעלה ,חושפת את הכוס ואת התחת שבקושי מכוסים על ידי תחתוני הטנגה הרטובים שלה-כמה שהיא היתה מחורמנת! ממני!!! היה שווה אפילו לסבול את זה שהיא מעכה לי את הזין ואת הבטן. היא שוב התיישבה על המיטה, מפשקת את רגליה לרווחה ואמרה  "קום כלב, על ארבע, ותלקק אותי! " ואללה! דחפתי את הפרצוף עמוק בין הרגליים שלה ,לתוך הרטיבות הריחנית הנפלאה של הכוס שלה, אפילו דרך התחתונים ומה- זה ליקקתי! לא, היא לא הרשתה לי להוריד לה את התחתונים, למעשה היא בכלל לא הרשתה לי לשים עליה יד. ישר היא סטרה לי ולחשה –כן היא כל הזמן דיברה אליי במין לחישה רמה כזאת- "מי הרשה לך לגעת בי, כלב? כלבים רק עומדים על ארבע לפני הגברת שלהם!" אז ליקקתי, כמה שיכולתי, דרך התחתונים.  איזה ריח! ואיזה טעם!  הזין כמעט התפוצץ לי מרוב תאווה והיא צחקקה ואמרה "תראו מה הוא רוצה להכניס לי, הכלב הזה!"  והתחילה  לשפשף לי את הזין עם הרגליים שלה  כשאני על ארבע . מה –זה זיינתי לה אותן, את הרגליים הנפלאות , בעוד אני מלקק ואוכל במרץ את הכוס הרטוב והנוטף והיא גונחת בהנאה … תוך שתי דקות היא גמרה לי על הפרצוף ,שופכת מיצים בטרוף ואני, ואני גמרתי גם , מתיז על הרגליים שלה כמו איזה צינור מכבה אש.

"מגעיל אחד , תראה איך לכלכת אותי!"  היא צווחה. "תנקה את זה ,מיד! "  אז כשחיפשתי טישו, היא אמרה "לא, עם הפה . תלקק עד שיהיה נקי ומבריק , כלב מסריח!"  ודחפה לי את הראש למטה עם הרגל ,אל כף הרגל השנייה ואל הרצפה. ליקקתי, היתה לי ברירה? ואיך שליקקתי, לאט לאט אני מבין שאני מלקק את הרגליים של רעיה!  שבקצה שלהן ,למעלה, מחכה לי כוס נוטף וריחני ! איך עמד לי!  ואז היא קמה , הסתובבה והפשילה את התחתונים ואמרה " בוא תאכל לי גם את התחת היפה שלי !"  יה אללה ! איך נצמדתי אליו, ואיך היא סובבה את התחת ! יו! לא, בשלב הזה היא עוד לא נתנה לי לאכולה את הכוס ,רק את החור החום של התחת שלה אבל גם זה היה משהו עילאי-התחת של רעיה, הכי פצצה בעיר!   ואז היא הורידה את התחתונים והזין שלי בכלל נמתח שחשבתי שהוא יקרע לי את העור.

"רוצה לזיין, כלב? בטח, כזה כזו כוס ריחנית ויפה! לא תקבל , שרץ! "  והיא דחפה אותי עם הרגל אחורה הפילה אותי על הגב ,  דורכת ורומסת לי את הפנים, והתיישבה עליהם .

 "בוא  תאכל לשובע! " והתחילה לקפץ לי על הפנים ! וואו, איך זה היה מחרמן! הכוס הריחני שלה נוטף לי לפה  , התחת הנפלא שלה הולם בי ומטיח לי את הראש ברצפה ואפילו היה לי פה ושם מראה של השדיים שלה מקפצות ,כשהיא גונחת ומיבבת בשיניים חשוקות " אה, אההההה, ואו! "  איך אני קיפצתי מולה ,מזיין את האוויר, יו ! עשיתי גשר עם הרגליים, מנסה להגיע כמה שיותר גבוה , אבל מה, היא בכל קיפצה לי על הפנים ,מזיינת את הפנים שלי יותר ויותר מהר, יותר ויותר חזק עד שמרוב מכות ברצפה כמעט שהסתחררתי וכמעט איבדתי את ההכרה ואז היא מה-זה גמרה! בצווחות ובהנעת תחת גוף תחת והכל כמעט התפוצצתי באוויר מזה! ואז היא סטרה לי בכוח על הזין ואמרה "את זה אתה רוצה לתקוע לי??!! " אבל הסטירות שלה על הזין הספיקו. אמנם הן כאבו קצת אבל מרוב שהייתי מתוח ומחורמן התפוצצתי בתערובת מוזרה של הנאה וכאב. אז לא ידעתי שזו רק הדגמה קלה….  אחר י שהתזתי, והתזתי כמות שממש לא תאומן , היא נעמדה לי על הזין וסחטה אותו עם הרגל , כמו שסוחטים שפופרת של משחת שיניים. לא תאמינו כמה זרע היא עוד הוציאה משם! ואז היא התכופפה אליי ,ירקה לי בפנים ואמרה "זבל אחד ,ואת הלכלוך הזה רצית הכניס לי?!"  ובעטה לי בביצים. התקפלתי מכאב ובעוד אני מנסה לתפוס אוויר היא התלבשה, כלומר כפתרה את החולצה , הכניסה אותה לחצאית, יישרה את החצאית ויצאה מהדלת . שמעתי אותה אומרת לאמא שלי " שלום גברת ק', להתראות!"  ויוצאת. את התחתונים הרטובים היא השאירה .

Loading

מחשבה 1 על “רעיה – המשפילה! – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן