החטיפה של הרופאה הצעירה – יום 4

הלוליטה ידעה בדיוק מה עליה לעשות, שלחה את ידיה הארוכות ופתחה את הרוכסן שלי בזריזות.
צעדים נשמעו מאחורינו והלוליטה היססה לרגע קט.

החטיפה של הרופאה הצעירה – יום 4

בוקר שטוף שמש. התעוררתי בחדר במרכז המיטה הגדולה. זיקפת הבוקר שאני כל כך אוהב, בלטה דרך הסדין. החלון המואר דרכו נשקף המפרץ המדהים של הים הכחול כחול האיר את כל החדר באור יקרות. משני צידי שכבו הרופאה הצעירה ולינה, המלצרית היווניה שלינה הביאה לשנינו, מתנה שלא פיללתי לזכות בה במהלך החטיפה. שלחתי יד ואחזתי בזיקפה העטויה בסדין בלבן ושיפשפתי בעדינות. הלוליטה שלצידי, התעוררה בבהלה והביטה במה שאני עושה. בלי מילים היא עלתה עלי, הזיזה את ידי והכניסה את הזין העטוף בסדין,  אל בין שפתיה והחלה לעלות ולרדת עליו כמו בוכנה. זה היה אינטנסיבי ומגרה הנחטפת הצעירה לא השאירה מקום לספק, ידיה הדקיקות והארוכות החלו לטייל על גופי, ידה האחת חפנה את הביצים והיד השניה ירדה אל מתחת לישבן ואצבעה הארוכה הושחלה הישר אל פי הטבעת.
ידעתי הרגשתי והבנתי שזו הולכת להיות אחת הגמירות המהירות בחיי. זה היה נעים ומגרה עד כלות, ובכל זאת החלטתי לעצור את המעשה. הדפתי את הלוליטה הצעירה מעלי והתיישבתי במיטה
"למה?" מחתה הלוליטה
"ככה אני רוצה" השבתי
"קומי לינה", הערתי את היווניה שעדיין ניחררה קלות לצידי השני ובקושי פקחה את עיניה. בואי לכאן, אמרתי ומשכתי אותה אלי. הזזתי הצידה את הסדין וחפנתי את זוג השדיים הגדולים שלה והנחתי אותם משני צידי הזין שלי.
“בואי לוליטה, לקקי את הזין שלי, אני עומד לזיין את השדיים של הלינה הזאת ואני זקוק לקצת רטיבות”. הלוליטה ניגשה בלי לומר מילה, התכופפה והחלה ללקק את המוט הזקור שהיה "תקוע" בין זוג השדיים הגדולים והרכים של לינה. הלוליטה ליקקה מן הבסיס ועד הראש האדמדם. השדיים של לינה רטטו ועטפו את הזין הרטוב. עוד החלקה ועוד משיכה ועוד מחיצה והסיום הבלתי נמנע כבר עמד בפתח.
"שימי את הראש שלך" פקדתי
והלוליטה צייתה. בעוד אני מזיין את השדיים הגדולים של לינה, הלוליטה פערה פה גדול והצמידה אותו לחריר היוקד שבקצה הזין. עוד דחיפה ועוד תנועה והפליטה הבלתי נמנעת הגיע כשכל כולה נבלעת על ידי הלוליטה הצייתנית שלי.
ארוחת הבוקר המשובחת עברה בנעימים, ליד הבריכה. "תבחרי" אמרתי לרופאה האישית שלי, "נסיעה ארוכה דרך העיירה מונומואזיה או לטוס לאתונה ולבלות את שארית היום שם", אמרתי בחיוך.
"ברור שאני רוצה את הנסיעה הארוכה" ענתה הלוליטה.
הלוליטה התיישבה במושב הנהג של המרצדס, וכיאה לנהגת שודים החלה בנסיעה מהירה לאורך הכביש הפתלתל שמוביל בין ההרים של הפלופונס אל העיר מונומואזיה. כשעה נסיעה ואני מטפסים במעלה הגבעה המבודדת.
"תחני כאן" הנחיתי אותה
הכניסה לעיר דרך שער קטן בחומה הביאה אותנו לרחובות מרוצפי אבן של עיר עתיקה מן המאה ה 15 או 16. טיילנו קצת בין הסימטאות הציוריות וישבנו בבית קפה הצופה לים בגובה של 200-300 מטר מעליו.
מייד לאחר הפסקת הקפה, הובלתי את הלוליטה אל כיכר הכנסיה שבמרכז העיירה. כיכר יפה, צופה אל הים ובפינתה המרוחקת, מאחורי עץ דולב ענק, כנסיה לבנה מן המאה ה 12.
טוב, אין ברירה, חייבים להיכנס. נכנסנו

שוטטנו לאיטנו בכנסייה הריקה ומצאנו כיסא מוסתר מעט מאחורי עמוד גדול והתיישבתי עליו
"בואי לכאן" סימנתי ללוליטה באצבעי.
הלוליטה ניגשה וכרעה מולי.
המתנתי לראות מה תעשה.
הלוליטה ידעה בדיוק מה עליה לעשות, שלחה את ידיה הארוכות ופתחה את הרוכסן שלי בזריזות.
צעדים נשמעו מאחורינו והלוליטה היססה לרגע קט.
העפתי בה מבט נוזף והיא המשיכה.
שלפה את הזין שהיה די רפוי באותו רגע, רכנה לעברי ובלעה את הזין הרפוי כולו בתוך פיה.
הצעדים מאחור הלכו וגברו, גם קולות הדיבור ביוונית, נשמעו בבירור
אבל הרופאה הצעירה שלי לא חדלה מן הטיפול המסור. התחושה של הזין שלי הגדל בתוך פיה של הרופאה מילאה אותי בתענוג. התרווחתי בכיסא העץ הגדול ונתתי ללוליטה שלי לעשות את מלאכתה. ידעתי היטב שהיא חוששת אבל חוששת יותר מלאכזב אותי ועל כן איננה חדלה.
ליתר ביטחון אחזתי בשיער השחור החלק שלה בשתי ידי והצמדתי אותה היטב היטב אלי. הלוליטה לא התכוונה לחדול אבל ככה, הפקודה שלי נעשתה ברורה יותר. והלוליטה מצצה וליקקה ולשונה ריפרפה על כל חלק ופיסה של הזין שלי שכבר היה זקור במלואו וחלקו האחורי גלש מבין שיפתותיה הדקות.
הקולות מאחורי הכיסא גברו והמתח התעצם.
ידעתי שהלוליטה חותרת לגמירה מהירה אבל אני, כלל לא חשבתי לתת לה את מבוקשה. עצמתי את עיני, הגברתי את כוח הרצון ומשכתי את הזמן עוד ועוד. הלוליטה הגבירה את עוצמת המציצה. היא ממש שאבה את הזין שלי לתוך גרונה ולשונה הפליקה על הזין הכלוא בין שפתיה במהירות.
למרות כל מאמצי זה לא היה קל לעצור את האורגזמה. ידעתי שזה עניין של זמן קצר. באותו רגע ראיתי מן הצד חבורה של כמה מטיילים שהופיעה משמאל לכיסא. הראשונה שראתה אותנו השמיעה קריאה ביוונית וכל החבורה נסוגה לאחור. בדיוק ברגע זה השיא הגיע ושפכתי את תכולתי בתוך הפה המתוק של הלוליטה המסורה. ליטפתי את ראשה שהיה עדיין מוצמד בכוח לחלצי.
רכנתי ונשקתי לה בעדינות
"את רופאה מצויינת" אמרתי לה בשקט.
סידרתי את מכנסי ושיחררתי את הלוליטה, יצאנו מן הכנסיה בעוד מבטי החבורה מלווים אותנו. לא היה ספק. מלאכת הקודש נעשתה היטב ובדבקות
יצאנו מן העיר בהליכה איטית וירדנו אל המפרץ הצופה אל העיר.
הקפה שהוגש לנו אל מול העיר המבוצרת היה מן הטובים ששתינו בימי החטיפה.
לאתונה? שאלתי \ אמרתי
"ברור" היתה התשובה של הלוליטה שהתיישבה בזריזות בכיסא הנהג ממתינה שאתיישב לידה….

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן