רוצה את זאתי של אבא

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

אייל, הבן : פרולוג.

קוראים לאייל, אני בן 18 ואני עדיין בתול, באמת, נשבע לכם! אומנם אוננתי בלי סוף ואומנם התמזמזתי עם בנות ואפילו ירדתי להן והן ירדו לי, אבל עד היום לא הלכתי עם אף אחת מהן עד הסוף, אתם יודעים לא תקעתי את הזיין שלי לכוס.

 

האבא:

פעם קראתי ספר סיני שהגיע אלי במקרה והיה כתוב בו שישנם שני סוגים של נשים, נשים שיפות לעין, מין קישוט שכל גבר שמח להתהדר בו, ונשים שיפות לשימוש, שימוש במיטה כמובן אבל לא רק שם.

נכון, זה היה ספר על סין הקיסרית, ולא על סין של ימינו, אבל הרעיון שלעצמו מצא חן בעיניי.

החוכמה נחוצה לשתיהן, זה ברור כי איזה גבר יחפוץ בטיפשה? אבל נשים שיפות לעין הן נשים רזות, ואני יודע שהרבה נשים יקפצו עכשיו כנשוכות נחש ויגידו שזה לא כך אז תסבירו לי (בבקשה) למה רוב הנשים עושות דיאטה כל הזמן? נשים יפות הן נשים קטנות, פֵטִיט כמו שאוהבים לקרוא להן הצרפתים, והן עדינות, לא חלילה מגושמות, ואם אתם לא מאמינים תראו את כל הדוגמניות המפורסמות ונכון, אני יודע שיש כמה כאלה שמדגמנות מידות גדולות אבל כמה הן מול כל השאר?

אשה יפה לשימוש היא אשה מלאה, ככה מסביר הספר, אפילו קצת שמנמנה, כי מה מחפש גבר בשעת מעשה אהבים אם לא שתהיה רכה וחמימה כמו כרית, שיהיה נוח לשכב עליה ולא כמו הרזה שהיא קשה ועצמותיה בולטות ודוקרות, שתהיה חזקה ותוכל לשאת את משקלו ולא עדינה ושברירית שבכל זמן המשגל יפחד לשכב עליה שחלילה לא ימעך את גופה או ישבור את עצמותיה, ושתתאים לו בגודל, שתוכל לחבק אותו ברגליה וידיה ולהצמיד אותו בחוזקה כדי להגביר את ההנאה ו…אני יודע שנשים רבות יחלקו עלי אבל תודו אתם הגברים, הלא כך הוא? האם לא תעדיפו במיטה אשה רכה ככרית שאפשר לשכב עליה בנוחות ולבטוש בה בכוח כשהיא נצמדת אליך חזק בידיה וברגליה ומוחצת את גופה החמים אל גופךָ?

אם היה אפשר להתחתן עם שתי נשים הייתי בוחר אחת שיפה לקישוט והשניה שיפה לשימוש, וזה לא שהייתי מזניח את מיטתה של היפה לקישוט, לא ולא, גם לה מגיע לקבל את עונתה! אומנם בסין העתיקה ביגמיה הייתה מותרת אבל אצלנו נישׂוּאים של גבר עם שתי נשים בעת ובעונה אחת אסורים, חמש שנות מאסר צפויים למי שיעשה את זה, אבל כשיש לך הרבה כסף, וכסף ברוך השם לא חסר לי, ועם עורכי דין מעולים, כאלה שאת שרותיהם אפשר לקנות אם-ורק-אם יש לך הרבה כסף, מצאתי לי פתרון יצירתי, גם להמשיך להחזיק באשתי, נעמי, שהיא לכל ספק יפה לשימוש, ולחתום על חוזה עם הדס, יפה למראה מאין כמוה ביחוד כשהיא הולכת לצידי עם שמלה צמודה המדגישה את חֶמְדּוֹתֶיהָ, מחשוף נדיב שלא מסתיר הרבה משדיי האגס העומדים זקופים גם בלי חזיה שתתמוך בהם,  ושסע בשמלה שמציג זוג רגלים ארוכות וחטובות, לחתום על חוזה ולהזמין אותה לגור בביתי!

אתם בטח שואלים למה אשתי מסכימה לסידור כזה?

קודם כל כי היא חכמה, שומרת על מעמדה כאשתי ובעיקר על חשבון הביזבוזים הגדול העומד לרשותה ושעל פי הסכם הממון שחתמנו (ותודה לאבי ממנו ירשתי את כל הממון הרב על שחייב אותנו לחתום על הסכם ממון כזה) היא תאבד אותו אם נפרד. שנית, כי היא לא אוהבת את כל הארועים הרבים שאני מוזמן אליהם כמעט כל ערב, תנו לה להתכרבל במיטה עם ספר טוב או סדרה אנגלית משובחת בטלוויזיה והיא מאושרת, ולכן נוח לה שמישהי אחרת תלווה אותי לאותם ארועים, ושלישית זה משחרר אותה מכל נסיעות העסקים הרבות שאני טס לחו"ל והייתי דורש ממנה שתתלוה אלי (כשאתה בא עם אשה אף אחד לא מציע לך טובות הנאה שאחר כך יכולות להביך אותך), טיסות שהיו מפריעות לה בעיסוקה כפסיכולוגית ילדים המתנדבת באחת העמותות ללא רווח (ואני יודע שפסיכולוגית ילדים לא מצטייר טוב בימינו אבל אשתי לא מזן הצווחות) והכי חשוב היא אוהבת את מה שאני נותן לה במיטה, אוהבת כשאני שוכב על גופה הרך וכותש עם העלי הגדול שלי במכתש הלוהט שלה, אוהבת לעמוד על ארבע ושאני אבוא לתוכה מאחור, אחזיק חזק במותניה ואטחן אותה, ואטחן זה המילה שהיא משתמשת כשהיא גונחת בתשוקה ומדרבנת אותי להמשיך, ויותר מאוהבת את הביקורים שאני מבקר בדלת האחורית שלה, כניסת המשרתים כמו שהיא קוראת לפי הטבעת שלה, מעודדת אותי שארקוד בה את 'הטנגו האחרון בפריז', כן היא מתה כשאני מורח לה חמאה ונכנס לביקור בתחת העסיסי שלה, ובשביל כל הטוב הזה היא מוכנה להתחלק בכל ההנאות האלה עם עוד אשה במקום לאבד את הכל.

ולמה הדס מסכימה?

כי גם היא חכמה, ילדים היא ידעה שלא יהיו לה, משהו התקלקל אצלה שם בפנים כשהייתה עוד ילדה, בעל אחד כבר היה לה וחוץ ממכות וזיבה היא לא קיבלה ממנו כלום, לטייל בחו"ל ולצאת לבלות היא אוהבת, את עונתה אני מספק בנדיבות ובכסף שהיא מקבלת ממני, "דמי כיס" חודשיים נדיבים וחלק קטן מהירושה הגדולה כשאמות, היא תחיה בעושר ואושר עד סוף חייה אז תגידו אתם, למה שהיא לא תנצל כזאת הזדמנות?

לא יכולתי לבקש הסדר טוב מזה, בהתחלה אנשים הרימו גבה כשהופעתי עם הדס, כמה רכלניות בצהובונים חגגו על הסיפור אבל בלש פרטי מתוחכם ותביעה אחת בסכום אסטרונומי נגד אחת הרכלניות היותר ידועות השתיק את כולן ואני חגגתי, חגגתי בחדר המיטות של אשתי שתאוותה אפילו גָדְלה עוד יותר, כאילו מנסה להוכיח לי עד כמה היא יותר טובה מהדס במיטה, ודאגתי לעונתה של הדס, ביחוד כשאשתי הייתה במחזור או באותן נסיעות עסקים לחו"ל ואפילו ביחד! כן, דווקא אשתי הייתה זאת שיזמה את האקט הקינקי הזה בפעם הראשונה, לא ידעתי שלהציץ זה הפֶטִיש שלה וכשהיא ביקשה מהדס וממני לשבת ולראות איך אני דופק את הדס כי זה מעלה לה את הליבידו הדס ואני הסכמנו, זורמים איתה והסתבר לי שגם להדס יש שריטה דומה ובתמורה הדס רצתה לשבת ולראות איך אני רוקד את הטנגו-האחרון-בפריז באשתי, מה שהיא, הדס, לא הסכימה אף פעם לתת לי, וכמובן ששנינו הסכמנו כי גילינו עד כמה להציץ מחרמן וככה היא ישבה, צפתה ואפילו אוננה בדיוק כמו שאשתי אוננה כשישבה וצפתה איך אני עושה את הדס, אז מה צריך יותר הבן-אדם כשיש לו שתי נימפומניות כאלה בבית?

***

הסיפור הזה מתחיל בעצם כשחגגנו לאייל, הבן שלי, יום הולדת 18 במסעדת שף יוקרתית. היינו חמישה, חוץ מאייל, נעמי (האמא שלו) דודה הדס (ככה הילדים שלי קראו להדס למרות שהם כבר יודעים שהיא לא ממש דודה) ואני, הייתה גם דקלה, הבת הגדולה שלי, שקיבלה במיוחד חופשה מהצבא לחגוג עם אחיה.

חיכיתי עד שהמלצרית תפנה את הצלחות מהמנה העיקרית, אין כמו סטייק פילה משובח מלווה ביין אדום איכותי המתאים לבשר כדי לשפר את מצב הרוח, ומלצרית אחרת תיקח הזמנה לקינוחים, כנאפה קרם-בוואריה וגלידה פיסטוק שנתחלק בהם יחד עם אספרסו או תה, ורק אז פניתי לאייל, "בן," וחייכתי אליו, "מה אתה רוצה ליום הולדת שלך, כל מה  שתגיד תקבל!" הוספתי בבטחון, בטוח שאני יודע מה הוא ירצה, כבר כמה חודשים שהוא מדבר איתי על פיג'ו GTI208 אדומה, אומנם לא ממש מבקש אבל לא מפסיק לדבר על זה בכל הזדמנות, בדיוק כמו שעשתה אחותו כשהייתה בת 18 וקניתי לה את הג'יפון שעליו רמזה.

"אבא'לה, מבטיח? כל מה שאני ארצה?" הוא שאל בקול לא מאמין.

"מבטיח, הכל, רק תגיד ואני אדאג שתקבל" חייכתי אליו, בטוח בעצמי, פיג'ו GTI208 אדומה עם גג פנורמי חנתה כבר מהבוקר במוסך שבווילה שלנו עם סרט קשור סביבה והמפתחות מונחים לי בכיס, מחכים שיבקש ואני אשלוף אותם בהפתעה.

"אבא'לה," הוא חייך לעברי, "אתה יודע שאני עדיין בתול" הוא הפתיע אותי, מה עניין בתול לפיג'ו? "אז אני רוצה לאבד את בתוליי בין רגליה של דודה הדס!"

הרגשתי שאני מחוויר, צמרמורת עברה בכל גופי, הרגשתי איך הלחץ דם שלי מטפס והראיה שלי מתערפלת, "אייל," הצלחתי בסוף לפנות אליו, מנסה לא לצעוק ולשמור על קור רוח כדי שבשולחנות הסמוכים לא ישימו לב אלינו, "אני לא מאמין למה שאני שומע," אמרתי בקול תקיף אבל רועד, "מה… מה… מה אתה רוצה?" גמגמתי.

"אבא'לה," הוא חייך אלי, חיוך שחצני ולועג, "אני בטוח ששמעתָ, הבטחתָ שאני אקבל כל מה שאני אבקש ומה לא ברור? אני מבקש לאבד את בתוליי בין רגליה של דודה הדס, אתה יודע, לזיין אותה! כמו…כמו…" והוא עצר לשניה מחייך ומעביר את מבטו ביננו ואצלי הלחץ דם עלה עוד יותר, "כמוךָ!" והרגשתי כאילו היכו אותי בראש עם פטיש 5 קילו, כנראה שהייתי תמים כשחשבתי שהילדים לא יודעים שאני עושה איתה את זה.

אייל, הבן:

אבא הרים לי להנחתה ואני הנחתתי! את הרגע הזה אני מתכנן כבר הרבה זמן, שום דבר ממה שעשיתי לא היה מקרי או ספונטני.

דודה הדס לא באמת הדודה שלי אבל ככה אבא ואמא דרשו שנקרא לה, אני זומם עליה כבר הרבה זמן, מאז אותו לילה לפני כמעט שנה כשעברתי ליד החדר שלה, הדלת הייתה קצת פתוחה ושמעתי מין זמזום מוזר אז לא עמדתי בפיתוי ו…הצצתי, דודה הדס שכבה על המיטה עירומה, השדיים שלה, לא גדולים אבל זקופים ובראשם פטמות כהות ונוקשות, היו חשופים לעיניי במלא תפארתם, עיניה היו עצומות והיא התנשפה וגנחה עם המון הנאה ותשוקה, אבל מה שבעיקר משך את תשומת ליבי היה הוויברטור הכסוף שהיא החזיקה בין רגליה ואוננה איתו במרץ, לא רק שהוא רטט בעוצמה היא גם הכניסה והוציאה אותו אל החריץ שבין רגליה, מזיינת את עצמה, ואצלי, הצעיר החרמן ובעיקר הבתול, ההורמונים התפרצו ובבת אחת התרוממה לה זיקפת אדירים עד שלא יכולתי להתאפק, רצתי לחדר שלי ואוננתי.

אחר כך עקבתי אחריה וככה ראיתי את אבא שלי מתגנב לחדר שלה ובלשתי אחריהם, אומנם לא יכולתי לראות, אבא נעל את הדלת, אבל לשמוע שמעתי, שמעתי את גניחות התאווה שלהם, של שניהם, תאווה והנאה המשולבים אלה באלה ולא צריך דמיון מפותח כדי להבין מה הם עושים שם וכן, זה הפתיע אותי, וסיפרתי את זה לדקלה, אחותי, חשבתי שאני מגלֶה לה את אמריקה אבל היא צחקה ואמרה שהיא יודעת ויותר מזה שגם אמא יודעת, יודעת ואישרה לו את זה! ואני חושב שזה היה הרגע שבו גם  אני רציתי לזיין את דודה הדס, לדפוק את הזאתי של אבא!

הנחתה אחת כנראה לא הספיקה לו ואבא הרים לי שוב, "אייל," ואייל הוא קורא לי כשהוא עצבני עלי כי כשהוא לא עצבני הוא קורא לי בן, וראיתי איך הוא מנסה בכוח שלא לצאת מכליו, "אני לא מאמין למה שאני שומע," הוא המשיך בקול מגמגם, "מה… מה… מה אתה רוצה?".

"אבא'לה," חייכתי אליו, חיוך ציני כזה, "אני בטוח ששמעתָ, הבטחתָ שאני אקבל כל מה שאני אבקש ומה לא ברור? אני מבקש לאבד את בתוליי בין רגליה של דודה הדס, אתה יודע, לזיין אותה! כמו…כמו…" ועצרתי, מחייך ומעביר את מבטי בינם, קודם אל אמא שחייכה מין חיוך סרקסטי, אחר כך אל דודה הדס שפניה היו חתומות וזה דווקא עודד אותי, אומנם היא לא אמרה "כן" אבל היא גם לא אמרה "לא!" פסקני, ובסוף אל דקלה, אחותי, ראיתי את המתח על פניה וידעתי גם למה, חייכתי אליה וחזרתי לאבא, "כמוךָ!" השלמתי עם חיוך נצחון.

לא סתם הבטתי באחותי, אמרתי לכן כבר שאצלי הכל היה מתוכנן, לאחותי ולי יש יחסים מאד מיוחדים, לא בדיוק יחסים רגילים בין אח ואחות, הכל התחיל כשראינו פעם ביחד את הסרט "החולמים", סרט על שלישיה אבל אותנו עניינו רק שני האחים, ליתר דיוק אח ואחות, שמציבים האחד לשני אתגרים, אצלם זה היה לזהות קטע מסרט, והמפסיד נדרש לאונן בנוכחות השני והחלטנו שגם אנחנו נעשה את זה ואכן עשינו, אפילו יותר מפעם אחת, ואחרי כמה פעמים סתם לאונן זה שיעמם אז עלינו כיתה והמפסיד נדרש לרדת לשני וככה ירדתי לאחותי, כרעתי עירום על ברכיי בין רגליה המפושקות וליקקתי, נישקתי ואפילו דחפתי את הלשון ופינקתי אותה כשהיא מדריכה אותי אבל גם היא ירדה לי כשהיא הפסידה, אם כי אני מוכרח להודות שזה קרה פחות ממני, ירדה, עירומה כמובן! ומצצה לי, מצצה ופעם אחת אפילו בלעה, אבל אף פעם לא הלכנו עם זה עד הסוף ועכשיו היא הביטה בי כי שוב התערבנו והפעם גם סחטתי אותה! טוב היא סחטה אותי קודם ואילצה אותי לרדת לחברה הטובה שלה כדי שלא תספר להורים שאני זה ששבר את האגרטל הסיני היקר והכל כך אהוב על אמא, אז עכשיו אני מחזיר לה, במסגרת המעקבים שלי על דודה הדס גיליתי שלא רק אבא מתגנב לחדר שינה של דודה הדס, גם אחותי מבלה שם במיטה שלה, ושוב לא ראיתי אבל שמעתי ותאמינו לי היה מה לשמועJ, וכשהטחתי את זה בפניה היא לא הכחישה ורק התחננה שלא אספר לאבא ואמא כי על פי ההסכם בין אבא לדודה הדס אסור לדודה הדס לעשות את זה עם מישהו אחר בלי אישור מאבא, וכמובן שהן לא העזו לבקש ממנו רשות, ואם הוא יידע אבא יוכל לזרוק אותה בלי אף פרוטה! ובסך הכל דודה הדס כבר כמעט משפחה.

בלי להתכוון אחותי סיפקה לי מידע חשוב שעזר לי בתכנון, סחטתי אותה! לא מינית אבל סיפרתי לה מה אני מתכנן ודרשתי שהיא תעזור לי, שלא תספר לדודה הדס מה אני מתכנן אבל שתרמוז לה שאני יודע עליהן ושכדאי לה מאד לזרום אותי.

אחותי הסכימה אבל גם צחקה עלי, היא אמרה שאין לי ביצים לבקש את זה מאבא אז הצעתי לה להתערב והיא הסכימה רק שהפעם הפרסים היו כבר הרבה יותר גבוהים, אם אני אעשה את זה, לא רק אבקש גם אדפוק את דודה הדס,  היא באה לחדר שלי, מתפשטת ונותנת לי לדפוק אותה לילה שלם, באיזה תנוחות שאני ארצה ובאיזה פתח שאני אבחר, ואם יהיה לי כוח גם בשלושתם, ואם לא אז אני בא לחדר שלה, מתפשט לפניה ולפני שלוש חברות שלה ויורד להן בזו אחר זו, קודם לאחותי, אחר כך אחת אחר השניה לחברות ולסיום שוב לאחותי!

ראיתי את המבט המתחנן לעזרה שאבא שלח לעבר אמא, כשהתכוננתי לרגע הזה הרצתי במוחי המון תסריטים של מקרים ותגובות, אם אבא יגיד לי ככה אני אענה לו בצורה א' ואם אבא יעשה אחרת אני אגיב בצורה ב', היו לי תסריטים מה לעשות אם דודה הדס או אחותי יגיבו אבל בכל התסריטים שבחרתי לא חזיתי את העזרה שתגיע דווקא מצד אמא שלי, "אבא'לה," היא חייכה אליו, ככה היא קוראת לו לידנו, "נאה דורש ונאה מקיים," אמא המשיכה בציניות, "אתה תמיד זה שאומר שהבטחות חייבים לקיים" ושמעתי את העוקצנות והאירוניה נוטפת מקולה, "אז אם הבטחת, וכולנו שמענו שהבטחת, אתה חייב גם לקיים!".

אבא הסמיק, המבט המתחנן שלו עבר לדודה הדס אבל היא שמרה על פני-פוקר חתומות, "מה?" היא בסוף פלטה לעברו, מה מתמם כזה.

"את מסכימה?" ואבא נשמע כל כך אומלל.

"אין ספק שמתנת יום הולדת נאה הוא בחר" ראיתי שמץ חיוך בזווית הפה של דודה הדס, "אבל אני אשקול אותה רק אם אתה מרשה לי", היא ענתה לו, מדגישה את ה-אתה, ואין ספק שהיא חכמה, מצד אחד דואגת שלא להפר את החוזה בינם ומהצד השני זורמת איתי כמו שאני יודע שאחותי רמזה לה שכדאי מאד שהיא תעשה.

המבט האומלל על פניו של אבא רק התגבר, אחרי שאמא ודודה הדס לא באו לעזרתו הוא נדרש להחליט, ואחרי מה שאמא אמרה לו לא נשארה לו גם הרבה ברירה באיזה תשובה לבחור, "אייל, מבחינתי זה בסדר, אני מרשה לה אבל אני לא יכול להכריח אותה אז אתה צריך לבקש ממנה" והוא לא העז להביט לי בעיניים כשהוא אמר את זה.

"דודה הדס, התרשי לי לאבד את בתוליי בין רגליך?" פניתי אליה בתאטרליות וחייכתי אליה.

"אם זה מה שאתה רוצה ליום הולדת אז לכבוד הוא לי" היא ענתה לי באותו קול תאטרלי, "מתנת יום הולדת יותר טובה מזאת לא יכולת לבקש לךָ" היא הוסיפה בקול מבודח אבל אז בדיוק הגיעו שתי המלצריות עם הקינוחים והשתיה החמה והשיחה נעצרה.

נעמי, האמא:

הפתיע אותי הבן שלי, הפתיע ואהבתי את זה. הפתיע כי לא ציפיתי לזה, יש לו ביצים-של-בת-יענה לבן שלי, צריך הרבה אומץ כדי לבקש משהו כזה אבל מאבא שלך אבל בעצם אנחנו לא משפחה רגילה, תראו לי עוד משפחה שהאבא מביא "דודה" שתגור איתם ועדיין זה הפתיע אותי.

הפתיע אותי גם שהבן שלי עדיין בתול, עם כל הידידות שהוא היה מביא ומסתגר בחדר שלו הייתי בטוחה שכבר מזמן הוא עשה את זה, אפילו עשיתי איתו את השיחה על אמצעי מניעה וכמה צריך להזהר, ו…ברגע הראשון קצת נעלבתי, אם כבר אז למה לא בין הרגליים שלי? אבל מיד התאפסתי, זה אסור! מהתורה, אני אמא שלו וזה גילוי עריות! וזה לא שאני פתאום דתיה ושומרת תרי"ג מצוות אבל גם לי יש קווים אדומים.

אהבתי כי באיזה מקום זו מין נקמה קטנה בבעל שלי, הבן שלו הולך לזיין את הרכוש שלו, ככה אני קוראת להדס בסתר ליבי למרות שאנחנו BBF-יות, החברות הכי טובות, ותודו שמי שקונים אותו בכסף הוא בעצם רכוש, וזאת גם הסיבה שהחלטתי לעזור לו, זה והרטיבות שפשטה פתאום בין רגליי, התחרמנתי מהמחשבה שהבן שלי הולך לרכב על הסוסה של בעלי וסוסה אני קוראת לה בפני בעלי כשהוא חוזר מהמיטה שלה, "נו? רכבת על הסוסה?" אני שואלת תמיד, "על איזה סוסה אתה אוהב יותר לדהור?" מוסיפה שאלה מיתממת והוא, כמובן, מחמיא לי ואומר שאני לא רק הסוסה הכי טובה באורווה אני גם הסוסה הכי טובה שהוא רכב עליה מימיו.

ראיתי את מבט ה-רצח בעיניים שבעלי שלח לעברי כשאמרתי לו שהבטחות חייבים לקיים, מבט של 'חכי-חכי זה עוד יעלה לך', ואני גם יודעת במה זה יעלה לי וזה הפך אותי לעוד יותר חרמנית, אני לא יודעת במה בדיוק זה יעלה לי הפעם אבל ברור לי שזה יהיה בחדר המיטות שלנו ואני אוהבת את הפיצויים שהוא דורש ממני שם.

הנסיעה הביתה עברה בשתיקה, כל אחד שקוע במחשבותיו אבל הבחנתי במבטים שאייל ודקלה החליפו ביניהם, מביטים ומנסים להסתיר חיוך ומעניין אם היא הייתה שותפה במזימה?

המתח גבר כשנכנסנו הביתה וכדי לשבור אותו דחקתי בבעלי לתת לו את המתנה שהוא הכין לו, המתנה ממני וממנו, מתנה שכמובן התקבלה על ידו בשמחה, עושה הצגה של מופתע ומנשק אותי ואת אבא שלו ואני אומרת הצגה כי על אבא אפשר לעבוד, על אמא לא! אמא מזהה מייד כשעושים הצגה של מופתע.

ירדנו לחניון לראות את המכונית ושוב הוא זייף הפתעה כשהודה לנו והוסיף לי עוד נשיקה על הלחי. "בוא ילד יום הולדת" הדס שברה את השתיקה שהשתררה כשחזרנו, "בוא תפתח את המתנה שלך" היא ציחקקה וסובבה לאייל את הגב והצביע על הרוכסן שלה.

לשניה אייל היסס, אולי אפילו פחות משניה, ואז הוא חייך ושלח יד לרוכסן ופתח אותו במשיכה אחת עד שחריץ ישבנה התגלה, "בוא ילד יום הולדת" היא הסתובבה אליו חזרה וחייכה, מחזיקה ביד אחת את השמלה שלא תיפול ובשניה מסמנת לו עם האצבע לבוא אחריה ושוב חלפה במוחי המחשבה 'למה זאת לא אני?', מחשבה שהקו האדום שלי דאג למחוק במהירות, וכל מה שנשאר לי זה לראות איך הבן שלי הולך אחריה ונבלע בחדר השינה שלה ומייד אחרי לשמוע את הדלת ננעלת.

דקלה פיהקה והודיעה שהיא הולכת לישון ונשארנו רק בעלי ואני בסלון הגדול. מזגתי לו קוניאק והגשתי לו, משחקת את תפקיד האשה הציתנית ובעיקר הכנועה. "לא היית צריכה להתערב!" הוא פסק בקול כועס אחרי שלגם את כל המשקה שמזגתי בלגימה אחת ארוכה.

"אני יודעת" והשפלתי עיניים.

"אני כועס!".

"אני יודעת" המשכתי את המשחק של האשה הכנועה.

"אם היו מודדים לי שם לחץ דם היו מאשפזים אותי, בגללך!".

"ראיתי, אני מצטערת".

"ומה את מתכוננת לעשות כדי לפצות אותי?" הוא הגיע לתכל'ס.

"מה אתה רוצה שאני אעשה?" שיחקתי את תפקידי.

"בואי!" הוא אחז בידי והוביל אותי אחריו לחדר השינה.

אני אוהבת לפצות את בעלי, זאת לא הפעם הראשונה שאני "מפצה" אותו או דואגת "להרגיע" אותו כשהוא בלחץ. התחלתי להתפשט עוד לפני שבעלי נעל את הדלת, תמיד הוא נועל את הדלת כשאני מפצה אותו, בעלי עמד כשהוא נשען בגבו על הקיר וצפה בי מתפשטת. התפשטתי מהר, לא באותן תנועות איטיות ומגרות של חשפניות שרוקדות לצלילי מוזיקה ארוטית, מהר כי ככה הוא אוהב, לא מוכן לחכות עם הספוקים שלו.

לרגע עמדתי מולו עירומה ונתתי לו להביט בי. אני יודעת שאני לא מלכת היופי, אני מודעת לזה שאני עסיסית, לא כזאת עם כרס בירה וצמיגי 'מישלן' במותניים אבל עדיין גדולה ומלאה למרות שאני משתדלת אבל לא בדיוק מצליחה להרזות, אני גם יודעת שבעלי אוהב אותי עסיסית, הוא הסביר לי את זה כשדנו בצרופה של הדס, ועכשיו עמדתי מולו כששדיי הגדולים שמוטים, טוב הם אף פעם לא היו זקופים כמו של הדס אבל בעלי אוהב אותם ככה, גדולים ורכים, ביחוד כשאני במחזור ועוטפת איתם את הזיין שלו ונותנת לו לשפשף. גם הבטן שלי לא חטובה ושרירית כמו זאת של הדס אבל זה בדיוק מה שבעלי אוהב בי, שיהיה לו רך ונוח לשכב עלי, וגם התחת שלי לא קטן ומוצק כמו שלה, עוד נקודת זכות אצל בעלי כשהוא דופק אותי מאחור, כן, כל הגברים אוהבים לדפוק אותנו בתחת אבל לא כל הנשים מרשות להן, למשל "דודה" הדס לא מרשה, ואני דווקא כן.

בעלי לא היה צריך להגיד לי מה לעשות, ידעתי בדיוק למה הוא מצפה, ירדתי על ברכיי לפניו, שלחתי ידיים אל החגורה שלו והתחלתי לפתוח אותה, מביטה בו ככה מלמטה ורואה את החיוך המתפשט על פניו, אחרי החגורה בה הכפתור והרוכסן שפתחתי בזהירות עד הסוף לפני שמשכתי את המכנסיים והתחתונים ביחד והורדתי אותם עד הברכיים שלו, חושפת את הזקפה שלו ומחייכת לעצמי באושר, בעלי היה מחורמן ואני הולכת להנות.

חיכיתי, הצעד הבא הוא שלו ולא הייתי צריכה לחכות הרבה לפני שהוא אחז בראשי שתי ידיו והוביל אותו לזקפה הניצבת זקופה בין רגליו, נוהם "תמצצי!" בקול שטוף זימה ואני מצצתי לו, הכנסתי את כל הזיין שלו לגרון העמוק שלי ומצצתי כשהוא מניע את ראשי קדימה ואחורה, מבצע בי מין אורלי ככתבו וכלשונו.

עכשיו הגיע רגע של מתח, יגמור לי בפה או ירצה ממש לזיין? ואם לזיין אז איפה ואיך? בכניסה הראשית כשאני על הגב או בכניסת המשרתים כשאני על הבטן? "מגיע לך עונש!" הוא נהם בקול מתאווה ושלף את הזיין מפי, "תשימי כרית ותשכבי על הבטן!" הוא פקד והצביע על המיטה וכל המתח פקע.

שכבתי על המיטה, הכרית מתחת לאגני וישבני הגדול מורם, ובעלי שכב עלי וכיוון את הזקפה המתוחה והמצופה ברוק שלי אל פי הטבעת שלי. עצמתי עיניים ונשכתי שפתיים, לא קל לחטוף זיין כמו זה של בעלי רק עם רוק ובלי שמן סיכה ואת זה אני יודעת מניסיון, בעלי אוהב את זה כי זה מבחינתו עונש, פיצוי על מה שעוללתי לו, אבל גם אני אוהבת את זה, את ההרגשה שקורעים לי ת'תחת, כן, אני יודעת שזה מזוכיסטי אבל כזאת אני ו…וואו! במכת אגן חזקה הוא דחף את כל השמוק הגדול שלו עמוק לתחת שלי והתחיל לזיין אותי בתנועות חזקות וארוכות, "אני כותש אותך" הוא לחש באוזני בהנאה, מגביר את הקצב ומרעיד את כל גופי, "אני טוחן אותך דק-דק" המשיך בקול מלא הנאה, "את המזרון שלי, מזרון עם חור" לחש מתנשף באוזני את אותן מילים גסות שמגרות את שנינו אבל אז, מעבר לקיר, שמעתי את הדס צועקת בקול מיוחם "כן, הנה!", ומייד אחרי, "כן, הנה! אני גומרת!" ומוסיפה ומודיעה בקול כמה טוב הבן שלי עושה לה שם בין הרגליים שלה ואני יודעת שלא תאמינו לי אבל באותו רגע גמרתי, כי כזאת אני, זיון בתחת עושה לי את זה אבל כשאילו מצטרפת גם הידיעה שהבן שלי תותח במיטה זה עושה לי את זה עוד יותר, מה עוד יותר? בענק, מודה.

"דודה" הדס:

למרות שדקלה סיפרה לי שאחיה יודע על היחסים שלה ושלי והפצירה בי שאם הוא יבקש ממני משהו אני אסכים ולמרות שזאת סחיטה ואף אחת לא אוהבת שיסחטו אותה, לי הייתה סיבה מספיק טובה להסכים, היה לי הרבה מה להפסיד אם אייל יגלה את זה לאבא שלו, אז למרות שהייתי מוכנה שהוא יבקש ממני משהו מאד לא שיגרתי עדיין הופתעתי כשהוא ביקש לזיין אותי או 'לאבד את בתוליו בין רגליי' כמו שהוא הגדיר את הבקשה שלו.

הדחף הראשון היה להגיד "לא!" החלטי אבל אז דקלה שלחה בי את המבט המזהיר ושתקתי, מנסה לשמור על פנים חתומות, כאלה שלא מסגירות מה אני מרגישה.

ההגיון אמר לי "אל תסכימי!" אבל בין הרגליים שלי, בפות, התחוללה פעילות ערה והרגשתי את הרטיבות שפושטת ואת העיקצוצים האלה שלי כשאני חרמנית, כן, פתאום הבנתי שאני בכלל לא מתנגדת לגוון קצת, אף פעם לא פתחתי בתול והגיע הזמן שאני אוסיף גם את זה לרזומה העשיר שלי, בעצם בא לי ללמד אותו איך מענגים אשה אבל, ויש אבל גדול, רק בתנאי שאבא שלו ירשה לי כי ככה דורש ההסכם ביננו ומכוון שיש לי יותר מדי מה להפסיד אין לי כל כוונה להיות זאת שמפרה אותו.

ציפיתי שאמא שלו תטיל ווטו אבל היא הפתיעה והודיעה לבעלה שהבטחות צריך לקיים. הרגשתי שזה מתקרב והגוף שלי אותת לי שוב שאני רוצה את זה, הפעם הוא עשה את זה דרך הפטמות שהפכו רגישות ונוקשות כאבן (ואני מקווה שהם לא הבחינו בזה מבעד לבד השמלה הדק כי אני הולכת בלי חזיה) ועוד גל עיקצוצים שהציף עוד יותר את הפות שלי.

גם ממני לא באה לאבא שלו הישועה, כשהוא פנה אלי החזרתי לו מייד את הכדור כשאמרתי שאני מוכנה לעשות את זה אבל רק אם הוא יסכים ובעצם מילכדתי אותו, לא נשארה לו ברירה והוא נדרש להחליט בעצמו.

חנקתי חיוך כשהוא אמר שהוא מסכים אבל בתנאי שגם אני מסכימה, את המשוכה הגדולה עברתי ועכשיו רק נשאר להנות,

"דודה הדס," אייל חייך לעברי ושאל בקול קצת תאטרלי, "התרשי לי לאבד את בתוליי בין רגליך?" מתאמץ להשאר רגוע ושלו למרות הפצצה שהטיל.

"אם זה מה שאתה רוצה ליום הולדת אז לכבוד הוא לי" עניתי באותו נימה מתבדחת שלו, "מתנת יום הולדת יותר טובה מזאת לא יכולת לבקש לךָ".

את הקינוחים אכלנו בדממה, גם בדרך חזרה לא דיברנו. את המתח באוויר כשנכנסנו הביתה היה אפשר לחתוך בסכין, לרגע הוא התפוגג כשאבא שלו שלף צרור מפתחות מהכיס והודיע שכמתנה מאמא שלו וממנו, והוא הדגיש במיוחד מאמא שלו, הוא קנה לו פיג'ו GTI208 עם גג פנורמי שמחכה לו במוסך וכולנו ירדנו להתרשם מהמכונית האדומה, אבל ברגע שחזרנו המתח שוב חזר, שוב הייתה שתיקה וראיתי את המבט של דקלה לעברי מחייכת ועושה לי עם העיניים סימן שהגיע הרגע שלי ו…"בוא ילד יום הולדת" פניתי לאייל בקול משועשע, "בוא תפתח את המתנה שלך" סובבתי אליו את הגב וסימני לו לפתוח לי את הרוכסן בשמלה.

רעד עבר בגופי כשאייל נגע בי ותפס את הרוכסן, הרגשתי איך היד שלו רועדת כשהוא משך ופתח אותו עד הסוף, הסתובבתי אליו חזרה כשאני מחזיקה את השמלה עם היד שלא תיפול, ראיתי את המתח על פניו וחייכתי, מנסה לעודד אותו, "בוא ילד יום הולדת" סימנתי לו עם האצבע ונצמדתי מעט אליו, "בוא, דודה הדס תתן לך את המתנה שכל כך רצית" לחשתי  לו באוזן והובלתי אותו אחרי לחדר השינה שלי.

"באמת אתה בתול?" חייכתי אליו אחרי שנעלתי אחרינו את הדלת.

"כן" והוא הסמיק, "זאת אומרת להתמזמז התמזמזתי וגם לרדת ירדו לי, בנות כמובן" הוא הוסיף במהירות במין חשש שאולי אחשוד שהוא הומו, "אהה, אהה, וגם אני ירדתי להן" הוא הסמיק עוד יותר, "אבל עד הסוף לא הלכנו, לא יודע למה, לא הייתה סיבה מיוחדת, רוב הבנות שלנו החליטו שהן שומרות על הקרום הקדוש שלהן לאביר על הסוס הלבן, והייתה אחת שכבר פתחו אותה ואם הייתי מבקש ממנה כנראה שהיא הייתה נותנת לי אבל… אהה… את יודעת"

"זה בסדר" קטעתי את המבוכה שלו וחייכתי אליו, "הכי טוב בפעם הראשונה זה עם אשה מנוסה" הסברתי לו, "בוא, דודה הדס תפשיט אותך" שלחתי ידיים ובלי לחכות התחלתי להפשיט אותו והוא התמסר לי.

 

האם פעם אחת תספיק לאייל? האם האחות תעמוד בהתערבות? האם האמא תקנא ותרצה גם? איך האבא יתנהג? ואיך סבתא-חיה השתרבבה לסיפור הזה? את כל זה נדע בחלק הבא של הספור "עושה את זאתי של אבא

 

 

 

Loading

7 מחשבות על “רוצה את זאתי של אבא”

    • יהיה, ככתוב …. "האם פעם אחת תספיק לאייל? האם האחות תעמוד בהתערבות? האם האמא תקנא ותרצה גם? איך האבא יתנהג? ואיך סבתא-חיה השתרבבה לסיפור הזה? את כל זה נדע בחלק הבא של הספור "עושה את זאתי של אבא" שיפורסם בקרוב באתר זה"

      הגב
      • ממצב אריה
        שנים שאני קורא את הסיפורים שלך
        ודיברנו בעבר באתר סליזי
        אני אשמח לקרוא סיפור על חתן וחמתו ששמה דורית
        שילוב של שליטה כולל הכנסה של עובדים זרים לסיפור

        הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן