עושה את זאתי של אבא

הספור הינו המשך ישיר של "רוצה את זאתי של אבא" ולהבנתו חשוב לקרוא אותו תחילה.

 

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

דודה הדס (המשך):

הרגשתי את הרעד העובר בגופו של אייל כשנגעתי בו, "תרגע" חייכתי אליו, "אני לא הולכת לאכול אותךָ" ציחקקתי, "בעצם אני זאת שהולכת לאכול אותה" התבדחתי והחלקתי בידי על הבליטה במכנסיו, אולי כדי להדגיש מה אני הולכת לאכול.

אייל התמסר לי והרגשתי שאני הולכת להנות מהזיון הזה אבל לא הבנתי עד כמה אני אחגוג עד שהורדתי לו את התחתונים וראיתי את הכלי שהוא החביא מתחת למכנסיים שלו, איבר זכרי גדול וזקוף או אולי אייל פלדה המוכן לנגח ולפרוץ את דרכו לתוכי.

"עכשיו תפשיט אותי" לחשתי לו בקול מפתה כשהוא עמד מולי עירום. אייל התחיל ביד רועדת, חושש, אבל אני חייכתי אליו ועודדתי אותו. כשהוא נצמד וחיבק אותי כדי לפתוח את החזיה שלי אני ניצלתי את ההזדמנות וכאילו במקרה החלקתי עם ידי על הזיין הזקור והמתוח שהתרומם בגאון בין רגליו ולרגע הוא נבהל והתרחק אבל משכתי אותו חזרה, "תוריד, אל תתבייש, ותנצל הזדמנויות כדי למזמז, תלמד, זה חלק מהמשחק המקדים" וכדי לשכנע אותו אחזתי את כף ידו והובלתי אותה אל תוך התחתונים שלי, מניחה אותה על הפות החם והרטוב, "אל תתביש, תמזמז, תרגיש עד כמה אני חמה לכבודך" ואייל תלמיד טוב כי הרגשתי את האצבע שלו נלחצת בין שפתי הפות ואפילו חודרת מעט, "שובב" חייכתי אליו, חיוך מעודד להמשיך ולא נתתי לו להוציא את היד, "בודק לי שמן, אהה?".

אייל ניצל את ההזמנה שלי ומיזמז, מלטף ונוגע בכל מקום אינטימי שאפשר ואפילו מצץ לי פיטמה. "מי שטורח בערב שבת אוכל בשבת" חייכתי אליו, "הזיון מוצלח יותר אם האשה חמה ומיוחמת ואין מה שמדליק אשה יותר ממשחק מוקדם כמו זה" נתתי לו את הטיפ הראשון בתאורית הזיונים המוצלחים שלי, "אל תפחד לשכב עלי, למרות מה שאבא שלך חושב אני לא מחרסינה" המשכתי, "תשכב ותהנה, תזיין בלי לחשוש שאני אשבר" תרמתי לו עוד המלצה, "ואל תחשוב כל הזמן על לברוח בזמן, תגמור לי בפנים, זה בסדר גמור" הוספתי עוד עצה חכמה, "ואייל," השלמתי אחרי שהוא הוריד לי את החוטיני והפתיע אותי עם נשיקה וליקוק על השפתיים הכל כך מגורות של הפות שלי, "בפעם הראשונה תמיד לחוצים, אל תחשוב כל הזמן על איך לרצות אותי, תהנה מהרגע שלך, גם אם בפעם הראשונה לא תצליח לתת לי את עונתי עוד הלילה תהיה לך עוד הזדמנות, מבטיחה!" חייכתי אליו, חיוך מרגיע כזה, "ובוא גבר" אחזתי בידו והובלתי אותו למיטה, "בוא תקבל מדודה הדס את מתנת היום הולדת  שאתה כל כך מחכה לה".

שכבתי על הגב במרכז המיטה ופתחתי רגליים, נותנת לו לראות את מגרש המשחקים שלי שמחכה רק לו. "בוא גבר" עודדתי אותו לעלות ולשכב עלי, "קודם תנשק אותי" עצרתי אותו כשהוא ניסה לתקוע והוא נישק אותי על השפתיים, נשיקה צרפתית לוהטת, "עכשיו תגיד לי מה אתה רוצה לעשות לי" שאלתי כשהנשיקה הסתיימה.

"אהה" ואפילו באור החלש ראיתי שהוא מסמיק, "לשכב איתך".

"לשכב תשכב עם החברות שלך" אמרתי לו בקול נעלב, "אותי תזיין!" תיקנתי אותו, "אני, כמו אמא שלך," עקצתי אותו, "אוהבת שהגבר שלי אומר לי גסויות, זה מחרמן אותי"

"אני רוצה לזיין אותך" הוא התלהב.

"אז למה אתה מחכה?" חייכתי והרגשתי איך מההתרגשות הוא מחפש ללא הצלחה את דרכו אז עזרתי לו, הובלתי את הזקפה הנוקשה אל המקום הנכון בין רגליי, "עכשיו" לחשתי באוזנו והרגשתי את אייל-הפלדה שלו חודר לתוכי במכת אגן חזקה, נועץ בי את כל הזיין הגדול שלו שהחליק בקלות לפות הכל כך משומן שלי, "רגע, תשכב בלי לזוז" עצרתי אותו כשהוא התחיל לפמפם במהירות, "תשכב ותהנה מהרגע" התחלתי לעסות עם שרירי הנרתיק את הזיין שבתוכו ואני טובה בזה, אבא שלו מת על עיסוי כזה והוא קנה לאשתו ולי ביצי-אהבה-סיניות במיוחד כדי שנתאמן.

אייל שכב עלי, מוחץ אותי תחת גופו השרירי, וגנח בהנאה. "זהו, הפין שלך עמוק בפות שלי ואתה כבר לא בתול" אחזתי בראשו בידי ונישקתי אותו בתאווה על השפתיים, "עכשיו תתחיל לזיין, לאט!" לחשתי לו בקול מגרה והוא התחיל, יוצא כמעט עד הסוף ונכנס חזרה, משפשף את זקפתו המתוחה בין שפתיי הפות הרגישות שלי ומה שלא חשבתי שיקרה קרה, "יותר מהר" גנחתי בתשוקה והרגשתי איך האורגזמה נבנה בתוכי, "כן, הנה!" צרחתי בקול, לא אכפת לי אם מעבר לקיר אמא ואבא שלו שומעים אותי, "כן, הנה! אני גומרת! עכשיו אתה גבר מושלם!" פיצוץ האורגזמה הרעיד את גופי, "כן! תן לי! תכבה את האש בתוכי!" והרגשתי איך הוא נועץ את עצמו בחוזקה, לרגע קופא במקומו ולא זז, ואז הגיע החום הנעים והמוכר כשגבר גומר בתוכי.

אייל, הבן

רגע ארוך שכבנו זה לצד זה על הגב ובהינו בתקרה, מתנשפים בקול אבל שותקים, כל אחד מכונס בעצמו. "דודה" שברתי את השתיקה, "גמרת?"

"כן, לא הרגשת?" היא הסתובבה על הצד לעברי וחייכה, "וואו, פיצוץ, נהניתי, תודה".

"דודה" גם אני הסתובבתי על הצד לעברה והבטתי לה ישר לעיניים, "זה אומר שלא תהיה פעם שניה?" וניסיתי שלא תשמע את האכזבה בקולי.

"לא טיפשון" היא חייכה לעברי, הצמידה את שפתיה לשפתיי ונישקה, "הבטחתי פעם שניה והבטחות צריך לקיים" היא הסבירה עם חיוך זימתי על השפתיים, "בוא למקלחת, אני מכירה דרך מצויינת להעמיד לך אותו מחדש".

עמדתי במקלחת תחת המים החמימים, נשענתי על הקיר עם הגב, עצמתי עיניים והתמסטלתי מהמציצה שדודה הדס העניקה לי ומעניין שגם עכשיו, כשהיא כורעת על ברכיה לפני עירומה ומוצצת לי בתאווה את הזיין אני לא שוכח להוסיף את ה-דודה לפני השם שלה.

מצצו לי כבר בעבר, ולא רק אחותי באותן התערבויות שלנו, אבל מציצה כמו שדודה הדס העניקה לי עכשיו עוד לא מצצו לי ולא פלא שהאיבר המדולדל שהיה רפוס בין רגליי כשנכנסנו למקלחת התחיל להרים ראש, לגדול ולתפוח.

זהו, אני כבר לא בתול, גם לא בטלן כמו שרועי, החבר הטוב שלי, נהג לקרוא לי ואני כבר מחכה לראות את ההבעה על פניו כשאני אספר לו שאת בתוליי איבדתי בין רגליה של אשה יפה ומנוסה, בלי לגלות לו את שמה כמובן, ולא רק זה גם עשינו את זה פעמיים ואפילו הצלחתי לגרום לה לגמור! ולא כמוהו ששילם לזונה זקנה ושמנה (כי זה מה שהכסף שלו איפשר לו) ששכבה תחתיו כמו גווייה ורק האיצה בו לגמור וללכת ואחר כך הסתבר שבעד אותו כסף היא גם העניקה לו מנדבושקס[1].

"ילד יום הולדת אתה צריך לבחור," דודה הדס הפסיקה למצוץ והביטה בי ככה מלמטה, "מה בא לך יותר לגמור לי בפה או לזיין?"

"לזיין" הודעתי בהחלטיות, לגמור בפה כבר גמרתי פעם, אפילו יותר מפעם, והערב כל מה שבא לי זה לזיין.

"מצויין, קיוויתי שתגיד את זה," היא נעמדה, התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי על השפתיים, "ואיך אתה רוצה לזיין, כמו קודם או בדוגי?"

אולי הייתי בתול אבל מה זה בדוגי אני יודע מכל הסרטים הפורנוגרפיים שאני רואה במחשב וכל אותם סיפורים כחולים שהייתי קורא בשקיקה, ביחוד אלה של 'אריה' שאיתם אני הכי אוהב לאונן, "בדוגי" חייכתי אליה חזרה והפעם אני זה שנישק אותה, "כשאת עומדת על ארבע על המיטה וחוטפת!" הוספתי, גסויות היא ביקשה וגסויות היא תקבל.

דודה הדס עמדה בדוגי על המיטה ואני מאחוריה, מתבונן. הרגליים שלה היו מפושקות מעט, הברכיים מונחות על שפת המזרון ובכפות ידיה הישרות נשענת עליו, שדיה הקטנים תלויים תחתיה והפטמות כהות וזקורות, כפות רגליה בולטות החוצה, כאילו מסמנות לי איפה אני צריך לעמוד. "עומדות לך, הפטמות" ציחקקתי כשאני עומד כך מאחוריה ושוטף את העיניים בנוף החריץ הוורוד המבהיק לעברי בין רגליה שקורץ לי לבוא.

"כן, ככה זה כשאשה מיוחמת" היא ציחקקה חזרה, "וכדאי שתבוא לפני שהפות החם שלי יתקרר".

מעניין, היא קוראת לזה פות, אחותי קוראת לזה מנוש, מה כבר רע כבר בסתם כוסJ? אבל עכשיו זה לא הזמן לבדוק את זה אז נצמדתי מאחוריה, בין כפות רגליה, דודה הדס שלחה יד מתחת לבטן כדי לעזור לי אבל אני נסוגותי לאחור, "אני יכול לבד!" רטנתי בקול נעלב.

"אבל לא בתחת!" היא הזהירה אותי, "גם לאבא שלך אני לא מרשה לתקוע לי שם".

"לא בתחת" הבטחתי וחזרתי, מכוון בידי את הזקפה הנוקשה אל החריץ המזמין שבין רגליה, "בפות" ציחקקתי והרגשתי איך השפתיים הרכות נפתחות לכבודי, "עמוק בפות" נעצתי את כל הזיין לכוס הרטוב והחם שלה.

דודה הדס צדקה, רק עכשיו אני מבין עד כמה הייתי לחוץ בפעם הראשונה, אבל עכשיו כבר זה היה סיפור שונה לגמרי, כאילו אף פעם לא הייתי בתול.

אחזתי חזק במותניה של דודה הדס וזיינתי אותה, זיון כזה כמו בסרטים שראיתי, מוציא כמעט עד הסוף ונועץ בחוזקה, מרגיש את השפשוף הנעים סביב הזיין המחליק בין שפתי הכוס שלה המתהדקים סביבו, את קירות נרתיקה המתכווצים סביב הפולש בחיבוק מפנק ואוהב, מחכה שניה בתוך החום הנעים, נהנה מהרגע, ושוב מפמפם, מוציא ומכניס.

"כן" דודה הדס לחשה בקול חרמני, "כן, תכניס לי" המשיכה, "כן, זיין את הדודה" הוסיפה באותן אנחות הנאה תאוותניות, "כן, זה טוב, תמשיך, עוד" התנשפה בכבדות, "כן, זה טוב, זה טוב לי בפות, כן, הנה, עכשיו, עכשיו!" והרגשתי איך כל הכוס שלה מתכווץ והופך רטוב עוד יותר, "וואו, גמרתי" היא לחשה וחיוך על פניה, לחשה כאילו חוששת שהיא תעיר מישהו אם תצעק, "כן, עוד, תמשיך, תראה לדודה הדס מאיפה הדג משתין" היא ציחקקה.

גחנתי מעט מעליה ושיחקתי לה בציצים, מעסה את שדיי-האתרוג שלה ומשחק בזהירות בפיטמות הכל כך נוקשות שחלילה לא יפלו והאתרוג יפסלJ. "עכשיו תטחן אותי" דודה הדס ביקשה שאגביר את הקצב  ואני, הטירון, עשיתי כדבריה, מפמפם בה בתנועות מהירות וחזקות, "כן, ככה, עוד!" היא התנשפה בכבדות, דוהרת אל עבר אורגזמה נוספת והרגשתי שגם אני באותה הדרך, "כן, הנה! עכשיו, תן לי, תן לי!" ושרירי נרתיקה התכווצו בחוזקה, סוחטים, ו…הצטרפתי אליה, נעצתי את עצמי הכי עמוק שאפשר והשפרצתי, רוקנתי את הבקבוקים המלאים שלי עמוק בכוס הלוהט שלה, מטח אחר מטח של שפיך גברי רענן.

שכבנו על הגב, מתנשפים ועם חיוך על השפתיים, חיוך של מי שבאו על סיפוקם. "דודה, אני יכול לישון אתך כאן הלילה?" לחשתי לה אחרי שנרגענו קצת.

"לא!" היא הסתובבה לעברי וזה היה לא פסקני כזה שהפתיע אותי, "פה לא, אבל אם תרצה אני אבוא לישון איתך במיטה" היא חייכה לעברי.

אותו לילה ישנתי איתה במיטה שלי, שכבנו כפיות, החזה שלי צמוד לגב שלה והזיין שלי משתפשף בין פלחי ישבנה, מחבק אותה והיד שלי חופנת את הציצי ומעסה אותו בעדינות ו…מהר מאד נרדמתי, פעם ראשונה שאני נרדם עם אשה במיטה ואני חושב שהמחשבה האחרונה שהייתה לי לפני שנרדמתי הייתה אם היא תיתן לי עוד פעם אחת בבוקר.

כשהתעוררתי היא לא הייתה. לרגע היה נדמה לי שכל זה היה רק חלום אבל ריח הבושם המוכר שלה שעלה מהסדינים והחוטיני שהיא "שכחה" מסודרים על הכר שעליו שכבה לא השאירו ספק שזה היה גם היה.

ירדתי למטבח, יום שישי ואנט, המבשלת, לא עובדת אז ציפיתי, כמו תמיד, לפגוש שם את אבא ואמא, הוא יושב עם כוס הקפה שאמא הכינה לו וקורא את ה'דה-מרקר', והיא עם תה הצמחים שהכינה לעצמה שקועה ב'לאשה' או 'פנאי פלוס' ואני לא מבין מה היא, פסיכולוגית חכמה כמוה, מוצאת בהם.

רציתי להודות להם שוב על האוטו, מגיע להם, אבל להפתעתי אבא לא היה. "איפה אבו'ש?" שאלתי ונישקתי את אמא על הלחי.

"מעניש את דודה הדס, אתה יודע,  בגלל שהיא הסכימה" היא ענתה עם חיוך ואין ספק שהיא הצליחה להפתיע אותי.

"מעניש?" נבהלתי, "מה הוא עושה לה?".

"בדיוק כמו שאתמול הוא העניש אותי" היא צחקה וליוותה את 'כמו שאתמול הוא העניש אותי' בתנועות יד ואגן גסות שלא השאירו ספק לאיזה "עונש" היא מכוונת, ""העניש" כי לא התנגדתי לבקשה שלך" וגם הפעם ה-העניש לווה בתנועת מרכאות כפולות בידיה ואותה תנועת אגן גסה, "תרגע" וכנראה ראו דאגה על פני, "גם אני וגם דודה הדס אוהבות את העונשים האלה ואם לא היית כל כך שקוע בזיון שלך היית שומע איך אני גונחת בהנאה בדיוק כמו שה"דודה" שלך גנחה כשנתת לה את עונתה" ופתאום שמתי לב שזאת הפעם הראשונה שאמא מספרת לי על חיי המין שלה, "עכשיו תרגע" היא ליטפה אותי על הראש, "מה לעשות לך, קפה הפוך או אספרסו? עם קרואסון או דניש?".

קודם היא סחטה לי מיץ תפוזים, "מיץ לחיזוק השפיץ" היא אמרה את המשפט שסבא שלי היה אומר לי תמיד וצחקה. אחר כך הכינה לי קפה וקרואסון שוקולד. ישבתי ושתיתי כשאבא נכנס ועל פניו מרוח חיוך של חתול ששתה צלחת שמנת גדולה, או במקרה שלו מי שהרגע בא על סיפוקו בגדול.

אמא קמה ומיהרה להכין גם לו את קפה הבוקר שלו ולחמם עוד קרואסון, העיתון כבר חיכה לו על השולחן כי כזאת אמא שלי, אוהבת לפנק את הגבר שלה.

"אבו'ש, תודה על האוטו" חייכתי לעברו חיוך מעט מתחנף.

"זה גם מאמא" הוא מיהר לתקן.

"ותודה שהרשת לי, אתה יודע, אהה, לעשות את זה עם דודה הדס".

"שלךָ שלי!" אבא ציחקק, "איך היא?" הוא שאל וחייך, מפתיע אותי.

"אהה" ולדעתי הסמקתי, "אתה יודע, אין לי הרבה נסיון אבל תותחית, היה סוף הדרך".

"חרמן" שמעתי את אמא מהצד, "כמו אבא שלו".

"תותחית אבל רק שתדע שאמא שלך יותר תותחית ממנה" הוא ענה בקול זחוח ושוב ציחקק.

לרגע נדהמתי, ראיתי גם את החשש על הפנים של אמא שהפכו לבנות, לא יתכן שאבא רומז לי משהו, נכון? זה גילוי עריות! ואומנם קראתי הרבה ספורים על אמא ובן אבל זה לא יתכן וכנראה שהוא ראה את המבט על פניי כי מייד הוא הפך רציני ותיקן, "שלא תחשוב על זה בכלל!" והייתה נימת אזהרה בקולו, "אמא היא לא דודה הדס, שלא תעז לבקש אפילו!".

"לא חשבתי בכלל" מיהרתי והתנצלתי, "נשבע לכם! אני יודע, זה גילוי עריות!" אבל אז, אני לא יודע מאיפה זה יצא לי, המשכתי, "אבל עם דודה הדס את מרשה לי?" שאלתי בקול מתחנחן וראיתי את הצבע חוזר לפנים של אמא וחיוך זימתי נמתח בזוית הפה אבל עכשיו אבא היה זה שהופתע, לרגע הוא הביט בי במבט מצמית, כאילו הולך להרוג אותי, "רק ש…אתה לא, אתה יודע" הוספתי בחשש.

"חרמן" אבא חייך פתאום, "כמו אבא שלו, מה את אומרת אמא? התפוח לא נופל רחוק מהעץ" הוא צחק, "בן, אם היא תסכים גם אני מסכים".

"מסכים לֶמה?" דודה הדס נכנסה בתִזמון מושלם, כזה שרואים בדרך כלל רק בסרטים ולקח לי רגע להבין מה מוזר בה, היא הלכה לאט, במין הליכת ברווז כזאת, הייתה לה הבעת כאב על הפנים שהיא ניסתה להסתיר, היא גם לא התיישבה, רק עמדה ונשענה על הקיר ואחזה באחוריה ו…שיט! האסימון נפל לי, אז ככה אבא העניש אותה, אני איבדתי את בתולי בין רגליה וכעונש אבא קטף את הפתח המוגן שלה, קטף את בתולי-אחוריה!

"החרמן הקטן" אבא ציחקק, "רק אמרתי לו 'שלי-שלךָ' והוא תפס אותי במילה וביקש שוב שארשה לו "ללכת לישון" אתך" והוא סימן מרכאות כפולות כשאמר ללכת לישון ועוד הוסיף קריצה לעברי.

"ואתה מרשה?"

"כן, אצלי מילה זו מילה" הוא ציחקק, "אבל רק בתנאי שגם את תסכימי" הוא מיהר להוסיף וחייך לעברה.

חשבתי שהיא לא תסכים אבל דודה הדס הפתיעה, "בתנאי!" היא הביטה באבא, "תוספת מאמץ בדמי הכיס שלי" היא חייכה אליו, "ובלי עונשים כאלה" היא הצביעה על ישבנה.

אבא צחק, "תוספת מאמץ מקובל, מה לא עושים בשביל הבן החרמן שלי, אבל בלי עונשים בכלל אי אפשר," הוא קם וניגש אליה, "חייבת להיות פה משמעת" הוא ציחקק, "אבל מבטיח לך שעונשים כאלה…" הוא טפח על אחוריה וראיתי אותה נושכת שפתיים, "לא יהיו".

***

שכבתי על ספת השיזוף לצד הבריכה, העיניים עצומות, אוזניות על האוזניים, שומע בפול ווליום את דיסק פס-הקול של הסרט "אמריקן-גרפיטי" שחבר הביא לי מתנה ליום הולדת, אני מת על אולדיס (oldies) והרבה זמן אני מחפש את הדיסק הזה, וזאת הסיבה שלא שמעתי את דקלה, אחותי, מתקרבת.

"אח שלי!" דקלה הפתיעה אותי ופתחתי עיניים, "בבקשה" היא הגישה לי כוס קוקה-קולה גדולה וקרה עם קוביות ופלח לימון בפנים, בדיוק כמו שאני אוהב, "עוד פינוק לילד היום הולדת" ציחקקה בקול מתחנחן והתיישבה על הספה לידי, "נו, ספר, איך היה?"

"את יודעת" גמגמתי, "היה" מנסה להתחמק באלגנטיות.

"צנוע האח שלי," היא צחקה, "דווקא שמעתי מדודה הדס שאתה תותח"

"באמת?"

"כן, היא סיפרה לי שכתשת לה ת'מנוש" היא ציחקקה, "שאפילו בפעם הראשונה שלךָ נתתָ לה חוש-שלוק של אורגזמה, שאתה זיון מומלץ ושאבא מרשה לך להשתמש בה גם בהמשךְ"

"להשתמש?" עשיתי פרצוף לא מבין.

"כן, ככה אמא קוראת לזה, אתה יודע, היא לא באמת הדודה שלנו" היא ציחקקה, "נו, אז איך היה לך לכתוש אותה?".

"כיף, זיון טוב" חייכתי אליה, "את יודעת, בקרוב מאד גם את תרגישי את זה" חייכתי וחפנתי את מבושיי, מזכיר לה שהיא הפסידה בהתערבות שלנו ומה צפוי לה.

"זהו, על זה בדיוק רציתי לדבר איתךָ" היא חייכה לעברי.

"מה?!?" קפצתי נרעש, "את עושה לי ברז? את לא מתכוונת ל…"

"אח שלי, תרגע" היא קטעה אותי ודחפה אותי לשכב חזרה, "הבטחתי וכידוע לך אצלנו במשפחה נהוג לקיים הבטחות" היא חייכה לעברי, "אבל אח שלי, קיבלתי, אני במחזור אז תצטרך להזדיין קצת בסבלנות וכשאני אהיה נקיה אני אתייצב בחדר שלך, בדיוק כמו שהבטחתי, ותוכל להוכיח לי איזה תותח אתה מחביא מתחת לבגד הים הזה שלךָ" והיא החליקה בידה על הבד הדק שמתחתיו נח לו הזיין שלי, "וואו, סליחה אח שלי" היא ציחקקה כשהרגישה שעומד לי, "מצטערת, אני במחזור" היא חייכה לעברי, חיוך מתגרה כזה, "ביי" נופפה עם היד והלכה.

דקלה, האחות:

אמא ואני ישבנו על שפת הבריכה, משתזפות, ושתינו תה צמחים. אבא ודודה הדס נסעו לעוד נסיעת עסקים בחו"ל, אייל לקח את הגלשן ונסע עם האוטו החדש שלו לים ואנחנו שתינו ישבנו ודיברנו, יותר נכון אמא סיפרה לי איך אבא נפרד ממנה אתמול בלילה, לא, לא בטרמינל, במיטה, מתארת לי בפרטי פרטים איך הוא רקד לה ת'טנגו האחרון בפריז כשדודה הדס יושבת ומציצה להם, מציצה ומאוננת.

כן, כאלה אנחנו הנשים במשפחה, מזן החרמניות-המספרות, אמא ואני מספרות אחת לשניה על הכל בפרטי פרטים, לא רק היא מספרת לי מה אבא עושה לה, גם אני סיפרתי לה איך פתחו אותי, מה עשיתי עם שלושה צנחנים על חוף הים באילת, איך כשהם נסעו לאיזו חתונה דודי, שהיה בדיוק החבר שלי (בערך שבועיים לפני שזרקתי אותו), עשה אותי כשאני נשענת על האי במטבח ורק דבר אחד אני לא מספרת לה, על המשחקים שלי עם אחי, בפעם הראשונה ששיחקנו ואילצתי אותו לאונן מול עיניי דווקא כן ספרתי לה אבל היא לא רצתה לשמוע וביקשה שעל מה שאני ואייל עושים אני אף פעם לא אספר לה, היא לא אמרה שלא נעשה את זה רק שאני לא אספר, כאילו מבחינתה אם היא לא יודעת זה לא קרה.

אמא חרמנית ברמות אבל היא אשה של גבר אחד. על מה שהיא ואבא עושים, ולפעמים גם עם דודה הדס, אפשר לכתוב הרבה סיפורים אבל מאז שהיא הכירה את אבא היא לא עשתה את זה עם אף גבר אחר! גם אמא שלה, סבתא חיה, הייתה אשה של גבר אחד וגם היא הייתה מזן החרמניות המספרות, היא סיפרה לי שסבא אהרון ז"ל היה זה שפתח אותה, שבמשך כל החיים שלהם יחד היא עשתה את זה רק איתו אבל מאז שהוא מת היא לא מפסיקה להשתרלל, ולהשתרלל זאת המילה שהיא השתמשה, כבר בשבעה, ככה היא סיפרה לי, היא עשתה את זה עם הסטודנט שגר בדירה השכורה לידם ונכנס לנחם אותה, אחר כך היו לה סדרת מאהבים, משתמשת בהם פעם פעמיים וזורקת אותם, וגם כשעברה לדיור-מוגן היא המשיכה, אני מתה על סבתא חיה, סבתא חיה הייתה זו שלימדה אותי לאונן, לשכב על הבטן, לקמט את הכרית, לדחוף אותה מתחת לכוס ולהשתפשף בה ותאמינו לי זה עובד שגעון אבל אחר כך דודה הדס שדרגה לי את התנוחה והזמינה אותי לשכב עליה במקום על הכרית ולהשתפשף בתחת המוצק שלה וזה עוד יותר שגעון.

אנט הגיעה עם לימונענע גרוסה ואמא אמרה לה לא להכין צהריים כי אנחנו יוצאות ומה להכין לנו לארוחת הערב. נסענו לקניון רמת אביב וגיהצנו את כרטיס האשראי שלה בכמה חנויות כולל נעליים חדשות לשתינו ב-'מרי', לי עגילים ב'פדאני' ולה תיק ב'טומי' אבל את עיקר הזמן העברנו ב'אפרודיטה' שם היא קנתה לנו סט של תחתונים וחזיה זנותיים מתחרה שחורה ובייבי-דול שחיתותי שאותו אני מתכננת ללבוש הערב.

צהרים אכלנו ביפו-תל-אביב וחזרנו הביתה לנוח והייתה לי סיבה לנוח, המחזור שלי כבר עבר, עברו גם כמה ימים נקיים והלילה אני הולכת לחדר של אייל לשלם את חובי.

ארוחת ערב אכלנו יחד עם אייל, ניצלתי רגע שאמא לא הייתה ולחשתי לו שיתכונן, שהערב אני מגיעה לחדר שלו לשלם את חובי. חיכיתי עד שאמא תסגר בחדר שלה, כשאבא איננו היא אוהבת לשכב במיטה עם כוס תה צמחים ועוגיות חלבה ולראות טלוויזיה, לפעמים גם לאונן עם הויברטור שאבא קנה לה מתנה, עד שהיא נרדמת.

חיכיתי כמה דקות כדי להיות בטוחה, אחר כך צותתי לאמא מבעד לדלת הסגורה ושמעתי את הויברטור שלה מזמזם ואותה מתנשפת בכבדות וידעתי שהיא תכף תגמור ותרדם, תמיד היא סיפרה לי שכדור השינה האולטימטיבי מבחינתה זה אורגזמה טובה, ורק אז ניגשתי לחדר שלי, התפשטתי, התרחצתי, לבשתי את הבייבי-דול השחיתותי החדש שאמא קנתה לי, בלי כלום מלמטה כמובן, והלכתי לחדר של אחי לשלם את חובי.

הדלת שלו הייתה סגורה, לא דפקתי בדלת ונכנסתי. למרות שהודעתי לו שאני אגיע מסתבר שהפתעתי אותו באמצע גלישה באתר פורנו. אחי הסתובב במהירות פתח את הפה לצעוק עלי וקפא, כמו בסרטים המצויירים עיניו יצאו ממקומם ואת הבעת הכעס החליף חיוך זימתי ולא פלא, עמדתי מולו כשהבייבי-דול הדק והשקוף לגופי לא מסתיר את חמוקיי הנאים, לא את שדיי הגדולים והזקופים עם העטרות הכהות והפטמות הנוקשות במרכזן, ולא את מברשת שיער ערוותי המעוצבת לבצורת משולש המצביע על חריץ תענוגותי, "אח שלי" נעמדתי מולו ובתנועה חתולית פשטתי את הבייבי-דול ונשארתי לעמוד מולו עירומה, "הלילה שלך מתחיל עכ-שיו" ציחקקתי ומשכתי את העכשיו כמו שמנחי משחקי הטלוויזיה עושים ואחזתי אותו בידו, "בוא" העמדתי אותו והתחלתי להפשיט אותו, "שלושה פתחים עומדים לרשותך, תבחר במה להתחיל" חייכתי אליו, "אבל אח שלי, סַבְּסֵד לי".

"מה לספסד?" הוא לא בדיוק הבין.

"קודם תן לי למצוץ לך, זיין גדול כמו שלך אי אפשר לחטוף על יבש באף חור אחר" החמאתי לו.

"אחות שלי, בכבוד" אייל חייך לעברי, "תמצצי לי" הוא זמזם בזיוף שהזכיר לי את השיר "סוכריה" של ניר פרידמן והצביע על הזקפה שהתרוממה בין רגליו, "אבל תדעי לך שבפעם הראשונה אני גומר לך בין הרגליים ולא בפה!".

מצצתי לו, לאח שלי, זאת לא הפעם הראשונה שאני מוצצת לו אבל ביננו, הוא מצץ לי יותרJ.

יש לו זיין גדול לאח שלי, טוב, לא כאלה מפלצתיים כמו באותם סרטים כחולים אבל בוא נגיד שהוא בחמישיה הראשונה של כל אלה שעשיתי אתם את זה ותאמינו לי אני שרלילה לא קטנה ויש לי מספיק נסיון. הרגשתי את הזיין שלו נדחק למעמקי גרוני וכמעט חונק אותי ולמזלי אני זאת שקבעה את הקצב, אחי רק עמד בפישוק, נשען על הקיר, עצם עיניים ונהנה מהפינוק הנעים.

"אחותי" הוא נהם אחרי עוד כמה מציצות מפנקות, "תעלי על המיטה, בא לי בדוגי" והחרמנות נשפכה מקולו.

נעמדתי על ארבע במרכז המיטה ולרגע ראיתי אותו במבוכה, אני גם יודעת למה, דודה הדס סיפרה לי איך היא עמדה, על שפת המיטה כשהוא עומד בין רגליה, ואני עמדתי שונה, "בוא, תעלה ותעמוד מאחורי על הברכיים" הדרכתי אותו והוא עלה ונעמד כך מאחורי, נצמד והרגשתי איך הוא מכוון בידו את זקפתו המתוחה לחריץ המנוש הממתין לו, ערוך ומוכן ופתאום התברר לי שלא הייתי צריכה למצוץ לו כדי שהוא יוכל לחדור לתוכי בקלות, הייתי רטובה ומשומנת היטב באותו נוזל-שימון-נשי-טבעי שלי.

הרגשתי את העטרה נלחצת אל בין שפתי המנוש המגורות שלי, אחי אחז בשתי ידיו במותניי ו…וואו! הוא היה בתוכי, בתנועת אגן חזקה הוא נעץ את זקפתו הנוקשה עמוק למנוש הלוהט שלי, לוחץ וחודר עד שכל הזיין היה בתוכי והרגשתי את שערות ערוותו נמחצות אל ישבני ואת הביצים המלאות מכות בין רגליי.

אל כל רשימת החטאים שלי הצטרף עכשיו גם חטא גילוי העריות, אחי זיין אותי ואני נהניתי, הזיין שלו התחכך בשפתיים המגורות והשתפשף בין קירות נרתיקי, שולח זרמי הנאה בגופי, בונה בתוכי במהירות את האורגזמה הראשונה שלי, אורגזמה חזקה, מטלטלת ומענגת, התנשפתי ונשכתי שפתיים לא לצעוק מהנאה כדי שחלילה לא אעיר את אמא.

"וואו, אח שלי, גמרתי" התנשפתי, מחייכת, "עוד!" דרשתי והוא המשיך ואפילו הגביר את הקצב, מדהיר אותי אל האורגזמה השניה שלי, חזקה לא פחות ואולי אפילו יותר, "אח שלי, תגמור לי בפנים, תמלא לי ת'מנוש בנוזל האלים שלך" לחשתי בקול משתוקק כשהרגשתי שגם הוא מתקרב אל השיא, "כן, בוא, תן לי" עודדתי אותו כשהרגשתי שהגמירה השלישית שלי מתקרבת ומה שרציתי זה שנגמור ביחד, "כן, תן לי, עכשיו!" התחננתי ו…"קחי!" הוא נעץ את עצמו בחוזקה לתוכי וקפא, "כן, הנה, קחי!" הוא נלחץ חזק יותר לאחוריי והרגשתי שעוד רגע הזיין שלו נוגע לי בגרון, "קחי-י-י-י-!-!" הוא התנשף בכבדות, גם הוא מתאמץ לא לצרוח, והרגשתי את החום הנעים מתפשט בתוכי.

עוד רגע הוא נשאר ככה, נעוץ בתוכי ואז הרגשתי איך הזקפה נעלמת והזיין הרטוב והמדולדל מחליק מתוכי ונשכבתי על הבטן והוא עלי, שוכב, מועך, ושנינו מתנשפים ומחייכים בהנאה.

"נו" לחשתי לו אחרי שנרגענו קצת, "באת על סיפוקך?"

"אחותי" ואפילו שלא ראיתי שמעתי את החיוך בקולו, "פעם אחת לא מספיק לי ויותר מזה, יש עוד מקום אחד שלא ביקרתי בו מעולם והלילה אני מתכוון להשלים פערים" הוא ציחקק.

"איזה מקום?" התממתי למרות שהיה לי ברור למה הוא מכוון.

"בתחת" הוא גיחך, "אף פעם עוד לא נעצתי ת'זיין בֶּתחת והלילה אני הולך לעשות את זה בתחת שלך!"

"אבל…" התחנחנתי.

"מה?!?" הוא קטע אותי, "שמן סיכה?" הוא ציחקק כשהושיט יש לשידה שליד ושלף מהמגירה בקבוק ג'ל סיכה, "אחותי, את הרי כבר מכירה אותי, אני חושב על הכל" הוא צחק, "אז עכשיו" הוא התגלגל מעלי ונשכב לצידי על הגב, "הגיע הזמן שתעמידי לי אותו מחדש".

אני לא בתולה בתחת, כבר ביקרו לי שם די הרבה פעמים כולל אותו אפרו-אמריקאי שפגשתי בגוהה ובילינו כמה ימים ולילות בסקס מכל הסוגים ואם המפלצת שלו הצליחה להכנס לתוכי גם הזיין של אחי יכול וזה לא שאני מזלזלת בזה של אחי אבל לאותו גברבר הייתה אנקונדה שם בין הרגליים.

לא הייתי צריכה להתאמץ הרבה בשביל להעמיד לאחי מחדש, אולי זה היה הפה החם שלי ואולי המחשבה שלו על מה הוא הולך לעשות לי אבל ברגע שעמד לו נשכבתי על הבטן, דחפתי כרית מגולגלת מתחת לאגן, פתחתי רגליים ובעזרת שתי ידי פישקתי חזק את פלחי ישבני ופתחתי בפניו את הדרך אל הפתח המכווץ, "אבל קודם תמרח לי, הרבה, גדול הקטן שלך" החמאתי לו.

נשכתי שפתיים כשהרגשתי את ראש הזיין שלו נושק לפי הטבעת שלי, ידעתי שיכאב לי, תמיד זה כואב כשחודרים לשם, אבל אני לא רוצה שאחי ירגיש בזה וחלילה יפסיק כי אני (ואולי ירשתי את זה בגֶנים מאמא) אוהבת את התענוג שמגיע אחרי שהכאב עובר, "כן, תדחוף לי, בעדינות" סיננתי בין שיניי והרגשתי את פי הטבעת נמתח, "כן, ככה" הדרכתי אותו כשראש הזיין חדר , "כן" וזה היה כן ארוך ומלא הנאה כשכל הזיין שלו נקבר במעמקי התחת שלי, "כן, רגע" עצרתי אותו כשהוא רצה להתחיל לפמפם, "רגע, להתרגל" התנשפתי, "עוד רגע… עכשיו"

אחי זיין אותי בתחת, מתנשף, ושמעתי את ההנאה שלו בכל נשיפה כזאת, אני לא יודעת למה אבל כל הגברים נהנים לדפוק אותנו בתחת, מה? לא יותר נעים במנוש הרטוב והחמים?.

ברגע שהכאב הראשוני עבר גם אני התחלתי להנות, כן, יש בי משהו מזוכיסטי, מודה, עם אותו אפרו-אמריקאי אפילו גמרתי, אפילו פעמיים, וכל מה שרציתי עכשיו זה לגמור גם עם אחי והרגשתי שאני בדרך הנכונה וכל מה שנשאר לי זה להתפלל שהוא לא יגמור לפני, "עוד לא" מלמלתי, מרגישה את הפיצוץ מתקרב, "עוד לא" המשכתי, מרגישה שגם הוא בשלב מתקדם, "עוד לא. עוד לא. עכשיו!" הרגשתי את האורגזמה מתפוצצת בתוכי, "בוא אח שלי, בוא, עכשיו" ו…הוא בא! ננעץ עמוק והשפריץ! ירה מטח אחר מטח של שפיך שהפעם חימם את ישבני.

שכבנו זה לצד זה על המיטה, מתנשפים, מחייכים ושותקים. "אחות שלי, היה כיף להתערב אתך, אין ספק שאת יודעת להפסיד כמו גדולה" הוא צחק, "אם תרצי להתערב שוב רק תגידי".

אם יש משהו שאני לא אוהבת זה להפסיד בהתערבות והפעם הפסדתי, לך תאמין שבן יבקש מאבא שלו לדפוק את הפילגש שלו ויותר מזה לך תאמין שאמא שלו תעזור לו בכך.

לא שלא נהניתי מכל הזיונים האלה שלנו, נהניתי גם נהניתי, אבל אני לא אוהבת להשאר חייבת ורציתי נקמה ואחי כאילו הזמין את הנקמה שלי.

"אח שלי" הסתובבתי על הצד לעברו, הראש נשען על יד אחת ובשניה התחלתי לשפשף לו ת'זיין המדולדל, "באמת אתה רוצה עוד התערבות?"

"על מה?" הוא ציחקק, עדיין במין אופוריה של הנצחון שלו.

"זוכר מה היית צריך לעשות אם היית מפסיד?"

"זוכר" הוא חייך חיוך נצחון, "אבל לא הפסדתי"

"אני מתערבת אתך שאם היינו נותנות לך לדפוק אותנו במקום לרדת לנו, קודם אותי, אחר כך אותן ובסוף שוב אותי, לא היית מצליח אבל אתה צריך לגמור לנו בפנים לפני שאתה עובר לשניה" הוספתי מייד עוד תנאי הכרחי מבחינתי.

רגע ארוך הוא שתק אבל השפשוף שלי השפיע והמדולדל כבר לא היה מדולדל, הלב שלי דפק במהירות, יסכים או לא כי אני לא מכירה סופר-גבר שיצליח לגמור חמש פעמים ברציפות.

"ואם אני מצליח?" הוא שאל בלי להסתובב לעברי ושמעתי את השחצנות בקולו.

"אז אני מתייצבת אצלך עם כל אחת מהחברות שלי, כל אחת בלילה אחר, ואתה חוגג בנו כמו שחגגת בי עכשיו, כל תנוחה שתרצה עם כל מי מאתנו שתרצה או אפילו עם שתינו ביחד"

"ואם אני לא מצליח?"

"בדיוק כמו הפעם, אתה מתייצב בחדר שלי, מתפשט ויורד לכולנו זאת אחר זאת כשאני גם הראשונה וגם האחרונה"

"ואת בטוחה שהן תרשנה לי לדפוק אותן ולגמור בפנים?".

"בטוחה" אמרתי מנסה שהוא לא ירגיש שאני מתלהבת, "סמוך על דקלה".

עמד לו כמו טיל, עשיתי בחוכמה ששפשפתי לו כי ידוע הוא שכשהזיין עומד השכל בתחת וכשהוא כל כך מחורמן לא פלא שהתשובה שלו הייתה שהוא מסכים, "אח שלי" ציחקקתי לעברו, משפשפת בהנאה את הזקיף המתוח, "סַבְּסֵד לי"

"מה עכשיו?" הוא ציחקק.

"בא לי עוד סיבוב אבל הפעם אני רוצה לנרתק אותך"

"לנרתק?" הוא לא הבין.

"כן, אתה יודע, לרכב עליך בתנוחת הקאו-גירל (cow girl) אתה שוכב ואני משתפדת לך ועושה בשבילך את כל העבודה.

"אחותי" הוא חייך מאוזן לאוזן והצביע על העמוד-מתח-גבוה שהתרומם בין רגליו, "תתכבדי".

אז התכבדתי. רכבתי עליו אל עבר האורגזמות שלי ואני אומרת אורגזמות, ברבים,  כי ארבע אורגזמות חיתיות חווייתי בזו אחר זו, כל אחת יותר חזקה מהקודמת, ואז באה החמישית, אם כל האורגזמות, כזאת שזיקוקים מתפוצצים לך מול העיניים, זרמים חשמליים משתוללים לך בכל הגוף ובסוף משאירה אותך בלי נשימה, אולי בגלל שגם הפעם גמרנו ביחד, ולא פלא שנרדמתי אצלו במיטה.

אייל, הבן : אפילוג

אכלתי אותה. אולי חשבתי שאם אני אוכל את קציצות התרד של אנט אני פופאיי וזה לא ככה, התערבתי עם אחותי והפסדתי, בכל התערבות יש חכם וטיפש והפעם אני הטיפש ועכשיו אני עומד על הברכיים, בין הרגליים של אחותי, הלשון שלי עמוק בכוס שלה, או אם תרצו במנוש כמו שהיא אוהבת לקרוא לזה שלה, ויורד לה מול שלוש החברות שלה שיושבות, מביטות ומחייכות בהנאה.

דווקא התחיל לי טוב, אחותי עמדה עירומה בדוגי על השטיח, שלושת החברות שלה ישבו על כסאות מולנו, ערומות גם הן, וצפו בנו ואני התחלתי לדפוק את אחותי, משקיע, טוחן אותה ומצליח במהירות להעניק לה גמירה ראשונה אבל לפי הכללים שבטיפשותי הסכמתי זה לא מספיק אני הוא זה שצריך לגמור כדי לעבור לבאה בתור.

עשיתי את זה, נתתי לאחותי עוד גמירה, הפעם גמרנו ביחד, ומלאתי לה את הכוס במנת שפיך מכובדת ועברתי להעמיד אותו מחדש לקראת החברה הראשונה.

שפשפתי לעצמי והן עזרו לי, ישבו לפניי עם רגליים פתוחות ובלי תחתונים ונתנו לי לראות את החריצים המבריקים בין הרגליים שלהם ותאמינו לי זה יכול לעורר מתים, בטח ובטח שאת הזיין הרדום שלי.

השניה נאלצה להסתפק בגמירה אחת לפני שגם אני גמרתי, מרוקן עוד מחסנית שפיך ריחני בכוס הבוער שלה ושוב משפשף לעצמי, מנסה להעיר את הישֶן מחדש וגם הפעם הן עזרו לי, פותחות רגליים ומראות לי את אותו מראה מעורר ולמרות זאת היה לי יותר קשה להעיר אותו אבל הצלחתי ועברתי לזיין את החברה השניה שכבר חיכתה לי בדוגי.

גם את החברה השניה השקתי באותו נוזל גברי שלי ואפילו הצלחתי להעמיד אותו שוב ולתת לחברה השלישית את עונתה אבל זהו, כדי לנצח הייתי צריך לדפוק שוב את אחותי אבל הפעם הן כבר לא עזרו לי, סוגרות רגליים כמו נזירות בתולות ו…לא הצלחתי להעמיד אותו מחדש ולקול מצהלותיהן נאלצתי להודות בכשלון ואני יודע מה אתם חושבים, שלזיין ארבע נשים בזו אחר זו זה הפסד מכובד, אבל איך אומרים בסרט 'אהבה בשחקים' (Top Gun) התמונה של המקום השני תלויה בשרותים ואני נאלצתי לשלם את חובי אז זהו… הצלחתי עכשיו לתת לאחותי את הגמירה המיוחלת שלה ובפנים מרוחות בעסיס תאוותה אני עובר אל בין רגליה של החברה שלה ו…למדתי את הלקח, אני עם אחותי לא מתערב יותר, בשביל מה? הרי בשביל לזיין יש לי את זאתי של אבא!

——————————————————————————-

[1]  מנדבושקס : כיניי ערווה

Loading

4 מחשבות על “עושה את זאתי של אבא”

  1. אריה,
    אין עליך, אתה כותב בצורה מחרמנת ברמות. אני וזוגתי מתענגים על הסיפורים שלך.

    בבקשה תמשיך את הסיפור!

    הגב
  2. כתיבה מעולה
    וסיפור מחרמן

    ההמשך יהיה עוד כמה זיינים
    וזיון עם הסבתא המחרוזת

    ולבסוף גם עם האמא כשאבא בחו"ל

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן