קיץ משפחתי 3- אחרון

זוג נשים בשחור לבן

 

הגענו לחדר האוכל. אחות של אשתי ובעלה הגיעו כמה דקות אחרינו. כולנו נראינו מאד מרוצים. הזמנו בקבוק יין טוב ומשובח. האוירה הייתה מצוינת והאוכל היה גורמה. כולנו ידענו מה עומד לקרות אבל דחינו את השיחה לאחרי הארוחה. הזמנו עוד בקבוק יין והיינו כולנו שמחים ומאושרים.

ואז אשתי התחילה לדבר תכלס.

"טוב, אז בואו ניגש ישר ולעניין. אני רוצה להזדיין ולזיין את גיסי האהוב." ואני הוספתי מייד "וגם אני אשמח לזיין ולהזדיין עם גיסתי האהובה". ושתקנו.

אחותה ובעלה חייכו. "ובכן, הבנו לאן זה הולך ודיברנו על זה. אנחנו מסכימים אבל בתנאי אחד. הכל בחדר אחד. לא ב2 חדרים נפרדים ושמה שקורה החופש הזה נשאר בחופש הזה"

הסתכלנו האחד על השניה ואשתי אמרה "מסכימים".

הגלגלים בראש אצל כולנו כבר התחילו לעבוד. עדיין חיכינו לקינוח. אשתי כבר גילתה סימנים של חוסר סבלנות.

"קומי ונחליף מקומות" אמרה לאחותה. אחותה התחילה לצחוק. "וואו איזה חרמנית. לא מבזבזת דקה". אשתי הסתכלה עליה ואמרה "את עוד לא יודעת כמה".

שתיהן החליפו מקומות. אשתי לא ביזבזה זמן וישר התחילה ללטף ולחבק את בעלה של אחותה. הוא היה קצת נבוך והסתכל על אישתו. "זרום ותהנה. גם אני מתכוונת להשתולל" אמרה לו. הם התחילו להתנשק ואז בדיוק הגיע הקינוח. אכלנו את הקינוח מהר וסיימנו את היין. היינו חרמנים כולנו וכבר רצינו להגיע לחדר.

הגענו לחדר. אשתי תפסה מייד פיקוד. "אתה, (הצביעה על בעלה של אחותי) תשכב על המיטה. שניכם, להתפשט ולשבת על הכורסא" . מילאנו מייד אחר הפקודה. הוא נשכב על המיטה עם הבגדים ואני אחותה התקלפנו במהירות מהבגדים שלנו והתיישבו על הכורסא. הסתכלתי על אחותה והיא עלי, בזוית העין ראיתי את פס הערווה השחור שלה מעל הכוס וטיפות רטיבות מנצנצות בין השפתיים של הכוס. הזין שלי התחיל להזדקף.

אשתי עלתה על המיטה והתחילה ללטף ולנשק את בעלה של אחותה. לשון נגעה בלשון, שפתיים ינקו שפתיים. ידה ליטפה את ראשו יורדת ללחייו. ראיתי את התשוקה שלה, ושלו. הנשיקות של אשתי עברו לצוואר שלו הלשון שלה ליקקה כל סנטימטר בצוואר החסון שלו. היא ינקה ומצצה בתאווה גדולה. מרתקת אותו למיטה עם הידיים שלה. "אל תזוז" היא אמרה לו. הוא לא זז. אשתו לעומת זאת התחילה לזוז. היא נעה על הכורסא, מנסה להלחם ברטיבות שהלכה והתגברה מהכוס שלה וטיפטפה על הכורסא. הזין שלי כבר עמד במלואו. התחלתי ללטף לעצמי את הביצים. מועך אותן ומעביר אותן בין האצבעות. תוך כדי התחלתי לאונן עם היד השנייה. לאט לאט. כדי שלא אתפוצץ ואגמור מהר. אחותה של אשתי הסתכלה עלי מהופנטת. היא הסתכלה על הזין שלי והתחילה לשלוח אצבעות לכוס לכיוון הדגדגן. הסתכלתי על היד שלה. "מותר לכם להנות אבל לא לגמור. תורכם יגיע" שמענו את אשתי אומרת פתאום. שנינו הפסקנו בבת אחת את העינוג שלנו והתחלנו לצחוק. " אל תדאגי. לא מתחילים עד שאת לא מאשרת לנו".

אשתי התחילה להוריד לא את החולצה, כפתור אחרי כפתור, חושפת גוף שרירי וחלק. שרירי חזה מפותחים וקוביות שהלואי והיו לי בבטן. היא ליטפה את הגוף ורכנה לעבר הפיטמות שלו. אספה פיטמה אחת בפיה והיתחילה לינוק אותה וביד אחרת צבטה את הפיטמה השנייה. הוא נאנח. היא המשיכה ללטף וללקק את הגוף שלו. שריר אחרי שריר. לא מדלגת על שום סנטימטר. מלקקת עם הלשון את העור. מריחה אותו, סופגת אותו לתוכה ויורדת לאט לאט כלפי מטה. היא פתחה לו את החגורה ואת הכפתורים של המכנסיים. ירדה מהמיטה, ומשכה אותם למטה. הוא נשאר רק עם התחתונים.

אחותה דחפה לעצמה 2 אצבעות לתוך הכוס, הוציאה אותן החוצה והכניסה לי אותן לפה. ליקקתי את הרטיבות שלה והרחתי את ריח הכוס שלה. טיפות של זרע שקוף התחילו לבצבץ לי מהזין. אחותה ראתה את זה. הוציאה את האצבעות שלה מהפה שלי ואספה את טיפות הזרע והכניסה אותן לפה שלה. ליקקה ובלעה.

אשתי בינתיים התפשטה לגמרי. הכוס החלק שלה היה רטוב לחלוטין. היא נעמדה על המיטה מעל לבעלה של אחותה, פישקה את הרגליים ונעמדה משני צדדיו. היא התחילה לאונן בעמידה והוא הסתכל עליה. היא פתחה את הכוס שלה ודחפה אצבע פנימה. היד השניה משפשפת את הדגדגן. היא התחילה לגנוח. הזין שלו כבר היה זקוף והתחתונים לא הצליחו להכיל אותו. אשתי התחילה לגנוח יותר ויותר חזק. השיפשוף של הדגדגן הפך ליותר ויותר מהיר והיא הכניסה והוציאה את האצבע מהכוס בקצב הולך וגובר. אחותה ואני הסתכלנו על המחזה ולא יכולנו להוריד את העיניים. הוא הסתכל על אשתי והיא עליו עין בעין ואז אשתי התחילה לרעוד והגניחות הפכו לצעקות והיא גמרה בעוצמה. טיפטופים ירדו לה מהכוס ונחתו על הבטן של בעלה של אחותה. היא המשיכה עוד כמה שניות לשפשף את הדגדגן ואז ירדה מהמיטה והורידה לו את התחתונים. הזין הגדול והחלק לחלוטין שלו השתחחר לחלוטין. היא הסתכלה עליו במבט מלא חרמנות.

בינתיים אחותה של אשתי נשענה על המשענת של הכורסא עם הפנים אלי. הרימה רגל אחת למעלה והניחה אותה על משענת הגב של הכורסא ואת הרגל השנייה הורידה על הריצפה. כל הכוס שלה היה פתוח לפני. "הוא שלך" אמרה, "אני רוצה להרגיש את הלשון שלך".  רכנתי לעברה. הצמדתי את הפה שלי לשלה. התנשקנו בתשוקה. יד אחת שלי מלטפת לה את הלחי והשניה יורדת למטה. תפסתי לה את השד וצבטתי את הפיטמה שהתקשתה לי בין האצבעות. ירדתי עם השפתיים אל הצוואר שלה. ינקתי אותו. בזוית העין ראיתי את היד של אשתי מאוננת לבעלה של אחותי ואת הראש שלה עמוק למטה מלקקת לו את הביצים ושואבת אותם לתוך הפה שלה. הוא נאנק והתפתל על המיטה. היא ירדה עוד קצת למטה והתחילה ללקק לו את החור של התחת, מרטיבה את המקום ומחדירה את הלשון שלה פנימה תוך כדי שהיא ממשיכה לאונן לו. הזין שלו היה קשה כמו אבן והא התנשם במהירות.

אני המשכתי למעוך את הפיטמות של אחותה שהייתה כל כך מגורה שתפסה לי את הראש ודחפה אותי כלפי מטה.עזבתי את הפיטמות שלה. עברתי עם הלשון על הבטן שלה כלפי מטה. מגיע לפס הערווה השחור מעל הכוס שלה. העברתי את הלשון על השערות. היא גנחה. הלשון שלי הגיעה לשפתי הכוס שלה. הכל היה רטוב. הכוס שלה היה פתוח לגמרי.

אשתי המשיכה בשלה. היא התחילה למצוץ את הזין הענק כשבקושי היא יכלה להכניס את כולו לפה. היא ליקקה אותו לכל האורך שלו למעלה ולמטה, מרטיבה אותו. יד אחת תופסת את הזין והשנייה מחדירה אצבע לחור של התחת. היא מצצה בתאווה גדולה, נהנת מכל רגע וסנטימטר.

אני ליקקתי את הכוס הטעים של אחותה. המיצים זלגו ממנו והדגדגן שלה היה נפוח. ברגע שנגעתי בו עם הלשון היא צעקה מרוב רגישות. החדרתי אליה 2 אצבעות בקלות. הלשון לא עזבה את הדגדגן לרגע. מצליפה בו, לשה אותו ומשחקת איתו. האצבעות החליקו פנימה והחוצה. היא גנחה ונאנחה. הלשון שלה ליקקה את השפתיים שלה. זיעה התחילה להופיע על הגוף שלה. היא ליטפה את את השדיים שלה. מקרבת את הפיטמה של אחת מהן לפה שלה ומשחקת איתה עם הלשון, מזקירה אותה ויונקת ממנה. ואז היא אמרה לי "תסתכל" והנידה בראשה כלפי אשתי ובעלה.

הסתכלתי תוך כדי שאני ממשיך לזיין אותה עם האצבעות. ראיתי את אשתי עולה על המיטה. מתמקמת מעל הזין ויורדת על הברכיים. היא תפסה את הזין ביד וכיוונה אותו לעבר פתח הכוס שלה. היא שיחקה עם הזין על הפתח של הכוס, מעלה ומורידה אותו. משפשפת אותו ברטיבות שלה. נהנת מכל רגע. בעלה של אחותה עצם את העיניים ואז פתח אותם, הסתכל לתוך העיניים של אשתי ובמכה אחת הרים את האגן שלו כלפי מעלה וחדר כולו לכוס של אשתי. אשתי צעקה. לקבל כזה זין במכה אחת זה לא משהו שהיא רגילה אליו. הוא התחיל להכנס ולצאת מהכוס שלה במהירות. אשתי דהרה עליו מנסה להכיל את כולו בתוכה. היא צעקה, גנחה ונאנחה. האצבע שלה משפשפת במהירות את הדגדגן שלה והיד השניה נשענת על החזה שלו. מלטפת את השרירים המפותחים. הוא תפס אותה בתחת והתיישב על המיטה. היא עלתה וירדה עליו. כל הגוף שלה מזיע מעונג. טיפות זיעה זולגות על השדיים והפטמות וגולשות לבטן, הגב רטוב ומבריק. היא התחילה לרעוד. אני כבר ידעתי מה זה אומר. הרעידות גברו ואיתם גם הגניחות והצעקות. האורגזמה שלה הייתה חזקה וארוכה. היא השתוללה על הזין שנעוץ בה.

"תזיין אותי" שמעתי את אחותה לוחשת לי. קמתי. "תעמדי" אמרתי לה. היא נעמדה. " עכשיו, תתכופפי ושימי את הידיים על המשענת של הכורסא ותפסקי רגליים" היא מייד התכופפה. התייצבתי מאחוריה. הכוס שלה היה פתוח והזין שלי החליק בקלות פנימה. התחלתי לזיין אותה במהירות. היא, כמו אחותה, התחילה לגנוח ולהאנח. "תתכונן" אמרה, "אני משפריצה כשאני גומרת". זה רק חירמן אותי יותר. המשכתי לזיין אותה תוך כדי שאני מחזיק לה בתחת. אשתי ניגשה אלי ונתנה לי נשיקה ואמרה " אני אוהבת אותך" הסתכלתי עליה וראיתי שכולה זורחת. היא ניגשה חזרה למיטה ונשכבה על הגב. בעלה של אחותה הרים לה את הרגליים למעלה ופיסק אותן. הוא חדר אליה בקלות. היא שאבה אותו לתוכה. אחותה הסתכלה עליהם. אני הרטבתי עם הרוק אצבע ודחפתי אותה לתחת של אחותה. הצעקה הגיעה מהר מאד. החור של התחת היה מכווץ על האצבע. השארתי את האצבע ללא תנועה ונתתי לה להתרגל. לאט לאט הלחץ התרופף. התחלתי להכניס ולהוציא את האצבע תוך כדי שאני מזיין אותה בכוס. היא מלמלה "חזק, תזיין אותי חזק, אני כבר גומרת…" ואז היא התחילה לפרכס בעמידה. נוזלים התחילו לזרום על הכורסא והריצפה. היא צעקה ללא אבחנה. הרגליים שלה ושלי נרטבו והזין שלי הוצף בנוזלים. הכל היה רטוב. הרגשתי שאני לא יכול להחזיק יותר מעמד וצעקתי "אני גומר". ואז הכל התפוצץ אצלי. האורגזמה הגיעה. מילאתי אותה בזרע חם וסמיך. לא הפסקתי לזיין אותה. מטחים המשיכו למלא לה את הכוס. היא התחילה לפרכס שוב ושוב השפריצה נוזלים. כמה שניות אחר כך, יצאתי ממנה ושנינו התיישבו על הכורסא הרטובה מנסים להסדיר נשימה. קמתי לאשתי, התכופפתי מעליה ונישקתי אותה. בעלה של אחותה לא הפסיק לרגע מלפמפם אותה. התנשקנו. ליטפתי לה את השדיים וברגע שהתחלתי לצבוט לה את הפיטמות היא הגבירה את האנחות והצעקות וגמרה שוב. "תגמור לי בתוך הכוס. תמלא אותי. אני רוצה את השפיך שלך" אמרה לבעלה של אחותה. הוא הוריד לה את הרגליים תוך כדי שהוא ממשיך לזיין אותה. ונשכב עליה. אחותה התיישבה לידי ושנינו הסתכלנו עליהם. אשתי שוב התחילה לרעוד ושוב הגניחות גברו. עוד אורגזמה שלה. הוא מצידו הסתכל על אישתו ולא הוריד ממנה את העיניים ואז הוא הגביר את הזיון, אשתי שוב רעדה , ואז שניהם ביחד גמרו תוך שהוא ממלא את אשתי בשפיך שלו. שניהם התחבקו והתנשקו תוך כדי האורגזמה המשותפת. הוא ירד מאשתי. מסדיר נשימה. אחותה ניגשה אליו. תפסה את הזין שלו והתחילה לנקות אותו עם הפה. לא משאירה שום טיפה של זרע.

את שאר החופשה העברנו בין הבריכות, הסאונות והפינוקים שהמלון הציע לבין חדר השינה. זיונים במהלך היום ולתוך הלילה. זאת הייתה חופשה שלא נשכח. ומה שקורה בחופש, נשאר בחופש. כשחזרנו לארץ חזרנו כל אחד לביתו והמפגשים היו רגלים לחלוטין וללא סקס, עד לחופשה המשותפת הבאה.

Loading

מחשבה 1 על “קיץ משפחתי 3- אחרון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן