קיץ משפחתי – חלק 2

מאת הנדל

לתחילת הסיפור

אני לא מאמינה למה שקורה סביבי. בעלי, אחותי ובעלה נמצאים במלון ספא. מסביבנו נשים וגברים מסתובבים ערומים ואני מרגישה שאני עוד שנייה מתפוצצת מרוב חרמנות. כבר הספקתי לאונן במתחם השיזוף ולהזדיין עם בעלי בשירותים אבל זה רחוק מלהספיק לי. מסביבי איברים מכל הסוגים שהייתי שמחה להשתעשע ולמצוץ כל אחד מהם אבל מעל כולם, גיסי היקר. גבוה, שרירי חלק ובעל זין של 21 ס"מ. כל מה שרק חלמתי עליו. זאת הפעם הראשונה כמובן שאני רואה אותו ערום. לא תארתי לעצמי שככה אגיב למה שאני רואה. אני לא יכולה להוריד ממנו את העיניים ולדמיין מה הייתי עושה איתו. הרטיבות בין הרגליים שלי לא נרגעת. החלטתי לעשות מעשה. קמתי מהמיטת שיזוף ואמרתי לגיסי "אתה בא איתי קצת לבריכה ולסאונה?" הוא הסתכל על אחותי שאמרה לו שאין לה כח ושילך, בעלי הסתכל עלי במבט של "מה עובר עליך" הסתכלתי עליו והוא מייד חזר לשכב. נגשתי אליו, התכופפתי ולחשתי לו " אל תדאג, לא יהיה כלום.רק נדבר ונהיה בבריכה ובסאונה. לא מעבר". שמתי לב שהוא קצת נרגע. אם היה יודע מה עובר לי בראש וכמה שאני חרמנית לא בטוח שהיה נרגע כל כך אבל יש בניינו אמון והבנה שהכל פתוח ועל השולחן. גיסי הצטרף אלי והתחלנו ללכת לכיוון הבריכה. "נו, אז איך המקום" שאלתי. "האמת היא שאני בשוק, לא תארתי לעצמי כזה דבר. ואני ממש שמח שאתם כאלה חופשיים ועליתם למעלה. זה עזר לנו מאד להשתחרר גם ולהרגיש טבעי וזאת ממש חוויה, מכל הבחינות. אנחנו מתכוונים לנצל פה את הזמן ורק להנות. מהכל."  "מהכל?" שאלתי, "כן מהכל הכל". צחקתי בלב, אתה עוד לא יודע מה זה ה"הכל" הזה שאתה אומר והתחלתי לתכנן את המהלכים הבאים. הגענו לבריכה ונכנסו למיים. הבריכה הייתה מחוממת ובתוכה היו מיטות ג'קוזי. נשכבנו האחת ליד השני על המיטות וחיכינו שהג'קוזי יתחיל לפעול. גיסי עצם את עיניו והתמכר לשמש החמה. אני לא יכולתי להפסיק ולהסתכל בגופו. עור שחום, שריר חזה ובטן מפותחים, פטמות בדיוק בגודל הנכון, כל הגוף חלק. והזין. זין חלק ומדהים, גדול ויפה שמתנדנד עכשיו עם תנועות המים לידי. כל מה שרציתי היה לתפוס אותו ולהחדיר אותו אלי, להרגיש אותו ממלא אותי, נכנס ויוצא ונכנס. הרגשתי שאני מתחילה לנזול מהכוס ומזל שהיינו בתוך המים. לפתע הג'קוזי התחיל לעבוד והמים התחילו להעלות בועות וזרמים. גיסי המשיך להתמסר לזרמים ולבועות ושכב עם עיניים עצומות. אני לא הפסקתי להסתכל על הזין שעכשיו ממש השתולל מהזרם. הרגשתי שאני חייבת עכשיו לעשות משהו. כיוונתי את הכוס שלי לאחד הזרמים ונתתי לו להצליף לי על הדגדגן. עצמתי את העיניים ופינטזתי על זיון מושלם עם הזין שלידי. היד שלי החלה לגלוש לכיוון הכוס. דחפתי לעצמי 2 אצבעות פנימה. עם היד השנייה התחלתי לעסות לעצמי את הדגדגן שהלך ותפח והרגשתי את האורגזמה מתחילה להגיע. הוצאתי והכנסתי את 2 האצבעות במהירות והיד השניה פשוט השתוללה באינטנסיביות על הדגדגן. ואז זה הגיע. התכווצתי כולי באורגזמה חזקה. חנקתי את הגניחות שלי כדי שלא ישימו לב אבל כשפתחתי את עיניי ראיתי שבכל זאת יש מישהו שכן שם לב. גיסי הסתכל עלי מרותק. הזין שלו עמד זקוף מתוח וקשה מתחת למים והוא ניסה לכסות על הזיקפה עם היד. 

הסתכלתי עליו והסמקתי. "הייתי בטוחה שנרדמת". בתוכי הייתי מאושרת. הצעד הראשון בתוכנית שלי יצא לפועל. 

גיסי המשיך להסתכל עלי ולכסות את הזיקפה האדירה שלו. "וואו" הוא אמר, "לכזאת סיטואציה לא חשבתי בחיים שנגיע. בחלומות הכי רטובים שלי לא חלמתי על כזה דבר. איך ממשיכים מכאן ומה עושים עם זה?" שאל והסתכל על הזין הקשה והנפוח (והמושלם) שלו.

הרגשתי את ההתרגשות אצלי עולה, אבל הבטחתי לבעלי שלא יהיה כלום. 

ואז החלטתי לפתוח איתו את הקלפים. 

" תראה, עד היום בבוקר היית רק גיסי. שאני מאד אוהבת אבל אף פעם לא חשבתי על מעבר. ואז הגעתם היום וראיתי אותך וקשה לי להשאר אדישה למה שאני רואה. אני מודה שאתה מייחם אותי. אני לא מפסיקה להרטיב כל פעם שאני מסתכלת עליך. ורק שתדע, אני ובעלי מאד פתוחים בסקס אבל הבטחתי לו שכרגע לא יקרה כלום בינך לביני אלא אם נחליט על הכל ביחד. חייבת להיות החלטה משותפת ואני לא יודעת מה אחותי ואתה חושבים על זה. אני רק יודעת דבר אחד. אני רוצה אותך בתוכי. אני רוצה אותך שהזין המושלם הזה ימלא אותי, אני רוצה להרגיש אותך, למצוץ לך ולשאוב את כולך אלי פנימה." 

הוא שתק כמה שניות וחשב בינו ובין עצמו. 

" האמת היא שאני ואחותך דיברנו לפני שעלינו למעלה. חיי הסקס שלנו טובים אבל די שיגרתיים. מזה הרבה זמן אנחנו מדברים על לגוון ולנסות דברים חדשים. ואחת הסיבות שעלינו היא בדיוק זה. לחוות דברים חדשים, לראות, להתרגש ולנסות. אבל בחיים לא חשבתי בכיוון שלך עד שראיתי אותך בפעם הראשונה היום בבוקר על מיטת השיזוף. אז בפעם הראשונה ראיתי כמה את סקסית ומושכת אבל המחשבה שאת אחותה של אשתי מפריעה לי מאד. מצד שני, תראי למה את גורמת והצביע על הזין שלו שעדיין עמד במלוא תפארתו. כל מה שאני יכול לחשוב עליו עכשיו הוא עלי ועליך מזדיינים."

אוי, כמה שאני רוצה את זה גם, חשבתי. להעביר את הלשון שלי על הביצים החלקות שלך, ללקק את העטרה של הזין ולטפוס אותו עם היד ולסחוט ממנו את הטיפות הראשונות של הזרע, ללקק אותם ולבלוע אותם. ללקק את האיזור של הירכיים הפנימיות שלך מתחת וליד שק הביצים.לשאוב את הביצים שלך אלי לפה תוך כדי שאני מאוננת לך עם היד ושאתה מלטף לי את השיער ומכוון אותי. מפשק את הרגליים ואני עם הלשון חודרת לך לחור של התחת ואתה מתפתל וגונח. ואני מחדירה לך אצבע פנימה והפה שלי שואב את כל הזין שלך. והאצבע נכנסת ויוצאת והפה עולה ויורד ואתה גונח. ואני רטובה, ואני מחורמנת ואני מיוחמת ואני רוצה אותך בתוכי. להרגיש אותך, לזיין אותך, לגמור עליך"

הוא מנער אותי מהמחשבות שלי ושואל"אז מה את אומרת?"

" שאני חייבת שיחה עם אחותי ועם בעלי ועוד היום" המחשבות לא הפסיקו למלא לי את הראש. " ובינתיים כדאי שתוריד את הזקפה הזאת שלך כי עוד כמה דקות הג'קוזי יפסיק לעבוד וכולם יזכו לראות אותך ואותו." הרגשתי שאני מרחמת עליו, בטח יש לו כאב ביצים והוא סובל.

"אז אני מנצל את כמה הדקות שעוד יש לג'קוזי ואף אחד לא רואה" אמר. מתחת למים ראיתי שהוא מתחיל לאונן. יד אחת שלו ליטפה את הביצים ומעכה אותם. היד השניה חבקה את הזין והחלה לעלות ולרדת לכול אורכו. הייתי מהופנטת. באופן אוטומטי היד שלי ירדה לכוס והתחלתי לשפשף את הדגדגן. הוא הסתכל מטה והגביר את האוננות. אני פיסקתי קצת את הרגליים שלי והרגל התחכחה בשלו. כל מה שרציתי היה לקחת את היד שלי ולהביא אותו לגמירה. אבל התאפקתי. הסתכלתי עליו והוא עלי. התמקדנו האחד בעיניים של השניה, כל אחד עם מחשבותיו. הוא הגביר את הקצב ולא הוריד ממני את העיניים. אני הרגשתי שהאורגזמה שלי מגיע. המשכתי להסתכל עליו ולא הורדתי ממנו את העיניים ואז לחשתי לו "אני גומרת" כיווצתי את עצמי והגברתי את הנשימות. האורגזמה הגיעה בצורה חזקה ביותר. המשכתי להסתכל עליו וראיתי שהוא מעוות את הפנים. הבנתי. גם הוא גומר. הסתכלתי על הזין שלו ואז ראיתי את הזרע שלו מתחיל לצאת ולצוף על המים. הוא המשיך לשפשף עוד כמה שניות והזרע המשיך לצאת. לקחתי את היד והתחלתי לאסוף את הזרע לכיווני. מרחתי אותו על השדיים שלי וליקקתי את האצבעות מהשאריות. הסדרנו נשימה. הזיקפה שלו ירדה לאט לאט. נשארנו במים ושתקנו. כל אחד ומחשבותיו. שמש של אחרי צהריים בשמים. 

"נחזור? צריך להתחיל להתכונן לארוחת הערב."

יצאנו מהמים ונעמדנו בקצה הבריכה. הגוף שלו היה רטוב וטיפות מים זלגו לכל אורכו. המראה היה אלוהי. עמדנו כך כמה דקות, נותנים לעצמנו להתייבש. הוא לא הוריד ממני את מבטו. טיפות המים זלגו על גופי והחריץ של הכוס היה רטוב מהמים. השדיים שלי טיפטפו והפיטמות היו זקורות מהקרירות. התקדמנו לכיוון בעלי ואחותי. מרחוק ראיתי את בעלי מורח לאחותי קרם הגנה. "נראה שגם שם העיניינים התחילו להתחמם" אמרתי לגיסי שראה גם הוא את בעלי מורח לאשתו קרפ הגנה. ואז בעלי קם וחזר לשכב על המיטת שיזוף ליד אחותי. ואז אחותי רכנה לכיוונו וראינו שהיא אומרת לו משהו אבל לא יכולנו לשמוע. " כן נראה שגם שם קורים דברים".

הגענו אליהם ונשכבנו על מיטות השיזוף. אחותי התכופפה אלי ולחשה לי באוזן "אני אשמח שנדבר קצת שנינו, רק את ואני היום". הסתכלתי עליה וראיתי את העיניים שלה מנצנצות. "בשמחה גדולה" אמרתי. "גם לי יש מה לדבר איתך". 2 הגברים החליפו מבטים. 

קמנו, הערב התחיל לרדת והחלטנו ללכת לחדרים על מנת להתארגן לארוחת הערב.

שני החדרים שלנו סמוכים האחד לשני וקיר מפריד בניהם. 

קבענו להיפגש עוד שעתיים בכניסה לחדר האוכל.

פתחתי את הדלת לחדר שלנו ובעלי נכנס מייד אחרי לחדר. הסתובבתי וירדתי על הברכיים. פתחתי לו את החלוק תפסתי והחזקתי את הזין שלו ביד, הסתכלתי עליו ואמרתי לו "אף מילה". הוא שתק. הזין שלו היה עדיין רפוי. התחלתי למצוץ אותו. מכניסה את כולו אלי לפה. משחקת עם הלשון ומוצצת. הראש שלי זז קדימה ואחורה. תוך כדי הסתכלתי למעלה וראיתי את בעלי עוצם את העיניים. לאט לאט הזין שלו התחיל לעמוד. המשכתי למצוץ בשיא התשוקה מחכה שהוא יזדקף במלואו. כבר רציתי להרגיש אותו בתוך הכוס שלי. לא יכולתי כבר לחכות. תפסתי את הזין ביד ומשכתי אותו כלפי מעלה כך שיכולתי ללקק את הביצים. קברתי את הראש שלי ושאבתי את הביצים לתוך הפה ועם היד אוננתי והזין לא נשאר אדיש. הוא התקשה והתנפח ונעמד. נעמדתי על הרגליים ומשכתי כשהזין עדיין אצלי ביד את בעלי לכיוון המיטה. הוא לא דיבר. דחפתי אותו על המיטה. הוא נפל על הגב. מייד עליתי עליו ובלי יותר מדי משחקים עליתי עליו והחדרתי את הזין לתוכי. התחלתי לעלות ולרדת. מכניסה את הזין הכי עמוק שאפשר. סוף סוף גם יכולתי לגנוח ולשחרר את כל החרמנות שצברתי במהלך כל היום ולהשתולל. הייתי בטירוף. הזין שיפד אותי ורכבתי עליו מרגישה אותו חודר יותר ויותר עמוק. הייתי רטובה ונוזלים החלו לטפטף על הסדין. בעלי תפס לי את התחת, והחדיר לי אצבע לתוך החור האחורי שלי. חשבתי שאני משתגעת. הוא שיחק עם האצבע בתוך התחת שלי ואני רוכבת עליו תוך כדי. האצבעות שלי מצאו את הדגדגן והתחילו לעסות אותו. הוא היה מגורה ורטוב ונפוח. עיסיתי אותו וצרחתי מרוב עונג. ואז בבת אחת בעלי הוציא את האצבע מהחור והתחיל להניע את האגן שלו. התפוצצתי מאורגזמה מטורפת. הזעתי כולי והגוף רעד כולו. בעלי המשיך בתנועות האגן פנימה והחוצה. ואז הוא הוריד אותי ממנו, עברתי לתנוחת דוגי. הוא חדר אלי והתחיל לזיין אותי בתנועות מהירות. ליטפתי את השד שלי תוך כדי שהוא חודר אלי וצבטתי את הפיטמה. גנחתי והוא גנח. כל חדירה שלו אלי העבירה בי צמרמורת. הוא לא הפסיק והמשיך לזיין אותי תוך שהוא תופס לי במותניים ומצמיד אותי אליו חזק בכל נעיצה. הוא הגביר מהירות והרגשתי שהוא עומד לגמור. "אני רוצה שתגמור לי בתוך הפה. אני רוצה לבלוע את כל הזרע שלך. אני רוצה שתמלא לי את הגרון" הוא מהר הפך אותי על הגב. התקדם לכיוון החזה שלי. ביד אחת הוא אונן ושיפשף לעצמו מול הפה הפתוח שלי וביד השנייה תפס לי בגרון. הרגשתי שזה מגיע. פתחתי את הפה הכי גדול שאני יכולה. הוא כיוון את הזין לפתח הפה שלי והתחיל להשפריץ פנימה מטחים של זרע. בלעתי את הכל וליקקתי עם השפתים והלשון את השאריות. הוא נשכב על הגב מתנשף כולו. ירדתי לזין וניקיתי אותו מעוד טיפות זרע סוררות. שאבתי את הכל עד הטיפה האחרונה. נשכבתי ליד בעלי. שנינו מסדירים נשימה.

"אני מסכים" אמר פתאום בעלי " אני מסכים שבעלה של אחותך יזיין אותך. אבל בתנאי שאת סוגרת הכל עם אחותך, שאני יכול לזיין את אחותך ושזה יהיה בחדר אחד"

הייתי המומה. הסתכלתי עליו במבט שואל. "ראיתי איך את מסתכלת עליו והבנתי מה את רוצה" ואז הוא סיפר לי על מה שקרה עם אחותי כשהוא מרח לה את הקרם שיזוף, ושהיא אמרה שהיא צריכה לדבר איתי על כמה דברים היום ושלדעתו זה ילך לכיוון שלנו ואם אכן כך מצידו אין בעיה.

חיבקתי אותו ונישקתי אותו "אין עליך. אתה הבעל המושלם. עכשיו נעבור את המכשול של אחותי". סיפרתי לו מה היה לי ולגיסי בבריכה. תוך כדי הסיפור, הזין שלו התחיל להזדקף שוב. בעודי מספרת לו את מה שהיה ויורדת לפרטים, תפסתי לו את הזין והתחלתי לשפשף. ואז התחלנו לשמוע מהחדר הסמוך את אחותי ובעלה גונחים. 

הסתכלנו האחת על השני והתחלנו לצחוק. "מסתבר שזה היה הרבה יותר קל ממה שחשבנו" אמרתי לו. "תשמור על הזקפה שלך לאחרי ארוחת הערב. שיהיה לך כוח" הגניחות בחדר השני עברו לצעקות גמירה של אחותי ומייד אחר של בעלה. "אני מקווה שישאר לו כח בשבילך" אמר בעלי. הסתכלתי עליו ואמרתי לו "ככה אתה מכיר אותי, אל תדאג, הוא עוד יתחנן שאניח לו". קמנו להתקלח ולהתלבש לארוחת הערב.

Loading

6 מחשבות על “קיץ משפחתי – חלק 2”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן