מוריה פרק 3

אישה סקסית לבושה בשמלת מיני, נועלת נעלי סטילטו ונשענת על מכונית כסופה בעיצוב משנות ה-30

מוריה פרק 2

נרדמנו קרוב ל4 לפנות בוקר, זה היה לילה מסעיר ולמדתי משהו חדש, ככל שאני עושה יותר, אני רוצה יותר. התעוררתי לפני 9 בבוקר עירומה ומיוחמת. התחלתי ללטף את הזין של בעלי, הוא לא מיהר להגיב, ליטפתי ועיסיתי, מוללתי את בסיס העטרה והוא החל להתעורר, חפנתי את אשכיו והוא החל להזדקר. הוא לא היה ארוך כמו אלה שזיינו אותי אתמול אבל עבה ומספק. התחלתי למצוץ וללקק והוא נעמד מלא תפארתו. רציתי אותו בתוכי, רציתי לחוש את הרקמה הלחה שלי נמתחת עליו ומקבלת אותו אל תוכה. רציתי לקבל אותו אלי ולסחוט אותו עם שרירי הנרתיק שלי ולהבהיר לו את אהבתי אליו. המשכתי ללקק ולמצוץ מעריצה את זכרותו ומביאה אותה למצב שייטיב עימי.

בעלי התעורר חיוך מרוח על פניו ואמר בקול צרוד בוקר טוב. התרוממתי ממנו והקפתי אותו ברגלי מורידה עצמי להשתפד על השיפוד העבה שלו. הוא היה טוב, הוא היה קשה ומילא את גופי סוחט ממני נהרות של מיצי תאווה. התחלתי לעלות ולרדת עליו, מתכופפת אליו ונותנת לשדיים שלי לקפוץ ולהכות בחזהו בפניו ובצווארו. הוא חייך בעונג ושלח יד אל השד הימני שלי לופת אותו ומקרב את הפטמה המגורה אל פיו. פתאום היה לנו סקס אחר, עצמתי וחייתי, אני המנהלת, קובעת את הקצב ומובילה את שנינו לאורגזמה מדהימה. זה היה מרענן וגרם לי לרצות עוד ועוד.

כשנשכבנו באפיסת כוחות זו לצד זה, אמרתי לו פתאום, לך תביא את הערסים, אני רוצה אותם לפעם אחרונה. הוא חייך ואמר, מה שתרצי אהובה. התלבש ויצא. שמעתי שם דין ודברים אבל לא יכולתי לשמוע מה נאמר. בעלי חזר והביא ארוחת בוקר אל המיטה. ישבנו ביחד ואכלנו, נו, שאלתי, הם יבואו? הם פוחדים ממך הוא ענה וקרץ. הם כבר צריכים לצאת אבל יבואו לפגוש אותך פעם אחרונה.

סיימנו לאכול והם נכנסו. בוקר טוב אמרתי בסמכותיות, חשה את ליבי מפרפר. הייתי לבושה בסט האחרון שלבשתי בלילה וממש אהבתי, הרגשתי בו סקסית. עכשיו תצטרכו לעשות עוד דבר אחד, אמרתי. קולי רעד בחוסר בטחון אבל הסיטואציה המטורפת הדליקה אותי עוד יותר. תצטרכו לזין אותי שלושתכם ביחד, אמרתי מביטה בתמהון על פניהם. את בטוחה? שאל אחד מהם, ואני עניתי, בקול רועד בטוחה. תתפשטו, הוריתי להם ותוך שניה עמדו השלושה עירומים מולי. תתקרבו אלי עכשיו, הם התקרבו ואני התחלתי ללטף ולנשק את הזרגים שלהם. הם הגיבו מייד. נתתי יד לאחד מהם והושבתי אותו על המיטה, שמתי כרית מתחת לראשו, ונעמדתי על ארבע מעליו, משתפדת עליו ובולעת אותו לתוכי, לשני הוריתי לשמן אותי עם שמן העיסוי מאתמול ולחדור אל התחת שלי. אחרי כמה תנועות על הזרג שבנרתיק שלי, החלה החדירה בתחת, וואו, זה היה אלוהי. הזרגים הנעים בתוכי לחצו אחד כנגד השני בתוכי והרגשתי שכולי מלאה. זה כאב קצת בהתחלה אבל הפך לעונג מטורף, ואז סימנתי לשלישי להתקרב אלי ולהגיש את הזין שלו אל פי. זו היתה חוויה עצומה, אני התנועעתי והם היו יציבים וקבלתי זרגים בכל הגוף. עצמתי את עיני ושוב ראיתי בעיני רוחי את תלמידי מטפלים בי, שמעתי המון פעמים מורות בחדר המורים משוחחות על תלמיד זה או אחר, ומפרטות מה היו עושות לו, תמיד זה נראה לי זול ומופקר והשתדלתי להתרחק משיחות אלה.

אני כותבת על זה וצמרמורת עוברת בי. התחושה המופקרת לצד העונג החייתי מעבירים בי רעד בכל פעם שאני נזכרת.

עצרתי אותם והוריתי להם להחליף תפקידים. ההפסקה אפשרה לי ללגום מעט מים ולהכין עצמי לחדירה חדשה. ראשון גמר זה שהיה עכשיו בפי, הזרע החם שלו מילא את הלוע שלי ובלעתי אותו בעונג. אחריו כמר זה שהיה בתחת שלי גמרתי ביחד איתו לוחצת את הזרג שלו ברקטום שלי וסוחטת ממנו מטעני זרע אל תוכי. אחרון גמר בתוכי זה שהיה בנרתיק. זיינתי אותו במהירות, וגם הוא נע בתוכי עד להתפוצצות האדירה שהביאה איתה התכווצויות ורעד של עונג צרוף.

הם יצאו בלי לומר מילה.

התארגנו לנסיעה חזרה הביתה, ונסענו. בדרך אמרתי לבעלי שאני מודה לו על מתנת יום ההולדת. תשובתו היתה שהוא מודה לי על האישה החדשה שקיבל. ידעתי שזו תהפוך להיות חלק מדרך חיינו, אני זונה מופקרת והוא קוקהולד.

Loading

4 מחשבות על “מוריה פרק 3”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן