על הברכים של אמא  : חלק ראשון  

          למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

גילוי נאות : הסיפור פורסם כבר בעבר

"מאוננים אהה!!" ו…הלב שלי ירד לתחתונים כשאמא תפסה אותי על חם יושב מול המחשב עם המכנסיים משולשלים ומשפשף לעצמי בהנאה!

זה שאני מדי פעם מאונן ככה זה לא חדש, אפשר לראות את זה כמין הרפיה לפני השינה, סוג של כדור שינה שאחריו אני ישן כמו תינוק, אבל בדרך כלל אני נזהר, נועל את הדלת לפני שאני מתיישב מול המחשב ומאונן על איזה סרט פורנוגרפי מחרמן רק שהיום לא התכוונתי בכלל לעשות את זה, סתם התיישבתי לעבור על ערמת המיילים שהצטברה בתיבת הדוא"ל שלי במשך השבועיים האחרונים שהייתי בצבא והגעתי למייל ששלח לי עודד, חבר טוב מהתיכון, עם הכותרת המסקרנת "נראה אם תזהה מי זאת?"

גוף המייל עצמו היה קצר, לינק, לחצתי עליו והגעתי לאיזה סרטון בפּורנטיוב, לקח לי בדיוק חצי דקה לזהות במי מדובר, דינה "שדיים גדולים", בת הכיתה שלנו שירדה עם ההורים לארצות הברית בסוף כיתה י"א הזדיינה בסצנה לוהטת עם כושי מצוייד היטב, זיין של סוס אציל שהזדקר בין רגליו, והיא, הבחורה הלבנה הקטנה והתמה, חוטפת את כולו בדוגי פרוע, עומדת על ארבע כששדיה הגדולים מתנדנדים לכל עבר בקצב שהוא טוחן אותה מאחור וגונחת בקול, לא, לא מכאב, מהנאה, הרבה הנאה שנשמעה היטב בקולה!

התחרמנתי, למרות ששמרתי את הכוח לורד החברה שלי שתגיע בערב, לא יכולתי לעמוד בזה והתחלתי לשפשף לעצמי, קודם סתם דחפתי את היד אבל זה לא היה נוח אז הורדתי מעט את המכנסיים והתחתונים, רק עד שהזיין השתחרר ונחשף, והמשכתי לשפשף במרץ ואז, כשהייתי שקוע בלאונן ולצפות בביצועים של דינה עם הכושי שלה, אמא נכנסה.

"אז מה רוני, אתה משפשף לעצמך בלי רשות" המשיכה אמא, מתקרבת ונעמדת מאחורי ומרוב בלבול לא הצלחתי לכבות את הסרטון שרץ על המסך.

אמא התבוננה, "לא! אל תסגור" עצרה אותי כשסוף סוף שלחתי יד לעכבר, מתכופפת עוד קצת מעלי ושדיה הרכים נמחצים לפדחתי, "תגיד, זאת לא ההיא שהיתה בכתה שלך?"

"כן" מלמלתי "אבל היא נסעה לאמריקה" המשכתי כאילו מתרץ את התנהגותה.

"שרמוטה בת שרמוטה!" אף פעם לא שמעתי את אמא שלי מדברת ככה על מישהי "ותאמין לי, אני מכירה את אמא שלה!" ציחקקה, "ותראה איזה שטרונגול יש לגוי הזה, א'שווארצע חייה" עברה לרגע לאידיש, שם הקללות נשמעות הרבה יותר עסיסיות, "אבל זה לא תרוץ שתאונן!" חזרה בבת אחת אלי, מניחה יד על הכתף שלי "תגיד, ביקשת רשות?" חייכה כשהיא הולכת ומתיישבת על שפת המיטה שלי.

"לא אמא" עניתי בשקט, יודע היטב להיכן היא מכוונת ומנסה שלא לחייך.

"ואתה יודע מה אמא עושה אם לא מבקשים רשות?" המשיכה.

"כן אמא" עניתי, מביט ברצפה במין מבוכה, כבר הרבה זמן שלא שיחקנו במשחק הזה ואולי באמת הגיע הזמן.

"אז בוא!" משכה והרימה את שולי השמלה שלה, חושפת את ירכיה ואיתם גם את התחתונים הלבנים שהכתם הרטוב הקטן שעליהם מסגיר את סודה "בוא תשכב" סימנה על ירכיה שנחשפו "בוא, אמאל'ה תעניש אותך!"

"אבל אמא…" התחלתי בקול מתחנחן.

"בוא!" לא נתנה לי להמשיך, מסמנת שוב בידה על רגליה "בוא תשכב!".

לא התווכחתי יותר, גם כי ידעתי שאין טעם וגם כי ידעתי איך זה יגמר, ניגשתי אליה, משלשל את המכנסיים והתחתונים עד הברכים, עומד ככה רגע קרוב אליה, נותן לה להציץ בזיין שלי שהזדקר מתוח הישר מול פרצופה, ונשכבתי על ירכיה, מסדר את הזקפה בין רגליה המפושקות כאילו במיוחד לכך ומרגיש איך היא סוגרת אותם, עוטפת את הזיין והביצים שלי בין ירכיה החמות, נשען בצד אחד עם הרגלים על הרצפה שלא ליפול ובצד שני תומך עם כפות הידים ומרגיש איך היד שלה נחה על ישבני המוצק.

"אתה יודע מה עושים למאונן?" ליטפה את ישבני החשוף.

"כן אמא"

"ואתה מוכן?"

"כן אמא"

"אז אני מתחילה" ציחקקה, מחליקה שוב על שני פלחי ישבני ומעבירה כאילו במקרה אצבע לאורך חריץ התחת שלי, מתחילה משקית האשכים ועולה לאורך החריץ עד שלרגע נעלמה ולמרות שידעתי שהנה זה בא המכה שנחתה על פלח ישבני הימני הפתיעה אותי, מכה חזקה ומצלצלת ששלחה זרם בכל גופי.

"אחת!" צחקה אמא, מלטפת שוב, מרגיעה, "כואב?"

"לא אמא" עניתי וזאת היתה חצי אמת, זה קצת כאב, לא בלתי נסבל, אבל יותר מזה זה חירמן והרגשתי איך הזיין שבין ירכיה נמתח עוד קצת.

"ועכשיו?" הנחיתה עוד מכה, יותר חזקה ומצלצלת, "כואב?"

"קצת" שלחתי יד ושפשפתי את המקום שכף ידה הטביעה בו סימן אדום ששלח גלי חום בגופי ומתח עוד קצת את הזיין.

"יופי" ציחקקה, מלטפת בהנאה את ישבני החשוף, "זוכר למה זה?"

"כי אוננתי" עניתי.

"נכון, בלי לקבל רשות מאמא" הנחיתה עוד מכה על ישבני והפעם נפלט לי "איי" קטן.

שכבתי ככה, אמא מלטפת ומפליקה לי לסרוגין, הזיין שלי עומד מתוח בין ירכיה וכאילו במין פלאש-באק נזכרתי איך כל זה התחיל…

****************

שלושה חודשים בערך לפני הגיוס שלי היה הפיצוץ הגדול, אמא שלי ואבא שלי התגרשו!

האמת שהכתובת היתה על הקיר כבר הרבה זמן לפני, אמא היתה בעלת המאה, זאת שסבא הוריש לה מפעל מצליח וזאת שניהלה אותו ואבא סתם פרחח חסר תועלת ממשית שהיא התאהבה בו, מין בובה יצוגית שדאגה לעונתה ובזה כנראה אבא היה טוב כי את גניחות התאווה שלהם כשהיו עושים את זה הייתי שומע עד החדר שלי.

כנראה שלאבא זה לא הספיק, היו לו עינים גדולות והוא חיפש לזיין גם מהצד, אבא הצמיח לאמא קרניים בלי סוף אבל כל עוד שהוא זיין בסתר היא עוד שתקה אבל כשהוא התחיל להביא את המזדיינות שלו הביתה, שוכב אתן בחדר השינה שלהם, אמא כבר לא שתקה והמריבות שלהם רק הלכו והתגברו.

פעם הם כבר היו ברבנות אחרי שאבא שלי הרביץ לאמא ועשה לה פנס גדול בעין רק כי היא "הפריעה" לו באמצע זיון סוער אבל אז הוא הופיע לרבנות עם כיפה על הראש וספר תהילים ביד והרב, שקנה את ההצגה שלו, הציע להם לנסות לעשות שלום-בית שהחזיק מעמד בקושי חודשיים לפני ששוב היא תפסה אותו על חם ו"הפריעה" לו להזדיין על המיטה שלהם, שוב הוא חבט בה מכות רצח, רק שהפעם אמא לא סלחה וקראה למשטרה שהתערבה ועצרה אותו ורק עורך הדין שלו הציל אותו ממאסר ממושך בעיסקה שרקח עם העורך דין של אמא שבסיומה אבא נתן לאמא גט…ונעלם.

אני בחרתי להשאר עם אמא בדירת הפנטהאוז, יודע היטב באיזה צד החמאה מרוחה, ובעצם מאז אותו אירוע לא פגשתי יותר את אבא רק שמעתי שהוא נסע לחו"ל, מנסה לעשות עסקים באפריקה, כך שביום הגיוס רק אמא ליוותה אותי ללשכת הגיוס בתל-השומר, קצת ממהרת לפגישת עסקים חשובה אבל בוכה כמו כל האמהות האחרות ולא עוזבת עד שראתה אותי עולה לאוטובוס שהכניס אותנו לבקו"ם להתחיל את תהליך הקליטה.

את מרבית חופשת השבת הראשונה מהטירונות העברתי בשינה, משלים את השעות החסרות ובמיוחד את אלה של הלילה הלבן שלפני היציאה. דווקא אותה שבת היתה חורפית במיוחד, גשם בלי סוף סופות רעמים הרעידו את החלונות וברקים האירו את החדר כמו פלאש ענקי של מצלמה.

ברק חזק הבליח מבעד לחלון, מאיר לרגע את כל החדר, ואחריו רעם חזק במיוחד שהתגלגל ונשמע קרוב כל כך והחשמל בבית נכבה!

שכבתי מכורבל מתחת לשמיכה החמה כשחריקת הדלת של החדר שלי שנפתחה לאיטה משכה את תשומת ליבי, אמא עמדה בפתח, עטופה בחלוק הגדול שלה, "רוני" היא לחשה לי "אתה ישן?"

"לא" עניתי, קצת מופתע, אמא אף פעם לא נכנסה אלי ככה לחדר.

"אני מפחדת לבד" שמעתי את הרעד בקולה ופתאום היא הזכירה לי כל כך את עצמי כשהייתי קטן והייתי רץ לחדר שלהם אחרי רעם חזק "אפשר?" הפתיעה אותי כשהיא מרימה את שולי השמיכה שלי כמו שאני הייתי עושה לה פעם, כשהייתי קטן.

באופן אוטומטי זזתי הצידה, נצמד לעבר הקיר ועושה לה מקום, אמא הורידה את החלוק, נשארת רק בפיג'מת הפלנל הארוכה שלה ונשכבה לצידי, מחייכת אלי "תסתובב, אני אחבק אותך כמו פעם"

הסתובבתי, הפניתי את הגב אליה והיא נצמדה אלי, הרגשתי את שדיה הרכים נמחצים אל גבי ואת ערוותה נלחצת לישבני, כאילו אין טבעי מזה היא חיבקה אותי, ידה עוטפת את גופי, מסתדרת יותר נוח "כן, עכשיו זה טוב"  היא לחשה לי ונישקה אותי על העורף "עכשיו אני יכולה לישון" ורגע אחרי היא נרדמה.

היא נרדמה אבל אני לא. המגע הזה של גופה, אפילו דרך הפיג'מה שלה, הדליק אותי והזיין שלי נעמד בלי שתהיה לי שליטה עליו, הייתי במילכוד, מפחד לעשות את מה שתמיד אני עושה עם זקפה מתוחה כל כך, מפחד לזוז שלא אעיר את אמא.

בסוף נרדמתי, לא בדיוק זוכר מתי רק שהיה כבר מאוחר, כשהתעוררתי החשמל חזר ואמא כבר לא שכבה לצידי ורק הבושם שלה שנשאר על הכרית אישר לי שזה לא היה חלום.

לא דיברנו על זה, לא אמא ולא אני, גם לא בערב כשהיא ליוותה אותי להסעות, שלוש שנים ארוכות יש לי להעביר בצבא אבל מה שהיה חשוב למ"פ שלנו זה שביום ראשון בבוקר נתחיל את האימונים מוקדם.

שבועיים אחרי שוב הגעתי לחופשת שבת ושוב העברתי את רובה בשינה עמוקה, הפעם כבר לא ירד גשם ולא ברקים ורעמים אבל ביום שישי בערב, כשהלכתי שוב לישון אחרי הארוחה המפנקת שאמא הכינה לי, היא שוב הצטרפה אלי, "תעשה לי מקום" היא נדחפה אל מתחת לשמיכה, "תסתובב" היא נצמדה אל גבי, רק שהפעם היא לבשה רק ביבי-דול דק במקום אותה פיג'מת פלנל עבה והיא דחפה את ידה אל מתח לחולצת הטריקו שלי כשהיא חבקה אותי, מלטפת את בטני השטוחה "כן" נצמדה אלי חזק יותר והרגשתי את שדיה נמחצים לגבי "זה טוב ככה, לילה טוב" היא נישקה אותי בעורף.

שוב נעמד לי, טיל בין יבשתי מוכן לשיגור, שוב שכבתי קפוא כולי, מפחד לזוז, גם אמא כנראה לא נרדמה כי הרגשתי איך היד שלה מלטפת אותי לאט על כל הבטן, עולה לחזה ומשחקת בעדינות בפטמות, יורדת עד חגורת מכנסי תחתוני הבוקסר שלי, אפילו חודרת קצת אל מתחת לגומי אבל לא יותר, ומדי פעם מנשקת אותי בעורף, נשיקה קטנה, אמהית כזאת.

"אתה ישן?" היא לחשה לי.

"מנסה" לחשתי חזרה.

"אז בוא תחבק אותי אתה" היא הסתובבה לצד השני, מפנה לי את הגב ואני הסתובבתי לעברה, נצמד לגבה, מפחד להצמיד את אגני לישבנה שלא תרגיש בזקפה הנוקשה שבין רגלי, "תחבק אותי" אחזה בכף ידי ומשכה, עוטפת את גופה ומובילה את כף ידי שבידה, קודם נישקה אותה ומשם הישר אל מתחת לביבי-דול שלה…מניחה אותה על שדה!

קפאתי במקום, היד שלי על הציצי הגדול של אמא שלי ואני לא זז, "תלטף אותי" היא לחשה לי, מובילה את ידי על השד שלה ואני מציית, מפחד להתנגד, "מה? אף פעם לא היית עם אשה?!" הפתיעה אותי.

"לא" הסמקתי.

"חשבתי ש…" היא לחשה שוב "עם ורד" המשיכה, ורד היתה חברה טובה שלי בשביעית ובשמינית ובילינו הרבה ביחד אבל רק אפלטוני, לא יותר מזה.

"לא!"

"אז אתה בתול?"

"כן, בטלן" ניסיתי להתלוצץ "אצלנו נהוג לומר שהזכר של בתולה זה בטלן"

"לא ידעתי" התערסלה, מצמידה את ישבנה אל אגני ואני בטוח שהיא הרגישה באיבר הנוקשה שנלחץ אליה "באמת שלא ידעתי" היא מלמלה "עכשיו בוא נישן" ואחרי רגע היא באמת נרדמה.

לי זה שוב לקח קצת יותר, לאט לאט נרגעתי וכאילו אין טבעי מזה התחלתי ללטף וללוש את הציצי שלה החפון בכף ידי, אפילו עובר וחופן את הדד השני, לש גם אותו בעדינות, תנועות קטנות ואיטיות, שלא להעיר את אמא.

בבוקר, כשהתעוררתי, אמא כבר לא הייתה לידי, ריח הבושם על הכרית לא השאיר ספק ששוב לא חלמתי וריח הפנקייקים הטריים שהגיע מהמטבח הבהיר לי במה היא עסוקה.

גם הפעם לא דיברנו על זה, לא אני ולא אמא, רק שהפעם לא הייתי צריך לחזור במוצאי שבת וכל היום פינטזתי על זה שגם הלילה היא תבוא ותשכב כך לצידי, תתן לי לחבק אותה, פינטזתי ועשיתי ביד, נעלתי את הדלת ונשכבתי על המיטה שלי, הרחתי את הריח של אמא שנשאר ספוג בכרית ושפשפתי לעצמי במהירות, נזכרתי במגע של הציצי שלה ו…אוננתי!!

בערב כשהלכתי לישון מוקדם, דואג שאמא תדע, השארתי את הדלת פתוחה. שכבתי במיטה, קראתי איזה ספר וחיכיתי אולי אמא תבוא אבל כלום לא קרה עד שהתיאשתי וכיביתי את מנורת הלילה שמעל ראשי.

לא שמעתי את אמא נכנסת, גם לא ראיתי כי שכבתי עם הפנים לקיר, אבל אז הרחתי את הבושם שלה ומייד אחרי היא שאלה "אתה ישן?"

"לא" עניתי והסתובבתי לעברה.

"אני יכולה להצטרף?" היא עמדה מולי לבושה רק בפיג'מת בבייבי–דול קצרה.

במקום תשובה זזתי ועשיתי לה מקום, מרים את השמיכה לכבודה ו…כמעט התעלפתי! בתנועה אחת מהירה אמא פשטה את הפיג'מה ונשארה רק בתחתוני טנגה לבנים, "זוז" דחפה אותי כשהיא נכנסת ונשכבת לצידי, "תסתובב" דחפה וסובבה אותי ונצמדה אל גבי, "כן, ככה" חיבקה אותי, דוחפת יד אל מתחת לחולצת הטריקו שלי ונצמדה יותר, "אתה כל כך חם" לחשה כשהיא מלטפת את בטני וכאילו במקרה מחליקה כלפי מטה "חרמן!!" ציחקקה כשגילתה שאני בלי תחתונים, מצמידה חזק יותר את אגנה לישבני ומתחככת בו, "תוריד" משכה את החולצה שלי כלפי מעלה ואני עזרתי לה להוריד אותה, חושף גם את פלג גופי העליון, "כן, עכשיו בוא לישון" הוסיפה בקול מתפנק והיה נדמה לי שאני מרגיש את פטמותיה הנוקשות דוקרות בגבי החשוף.

עמד לי, עמוד חשמל רציני הזדקר בין רגלי, זה שיש לי זיין גדול ידעתי, לא שמדדתי אבל זה בדיוק מה שבנים משווים כל פעם כשהם עומדים ומשתינים אחד ליד השני, גם הליטופים של אמא שלי באזור הבטן התחתונה תרמו לזקפה הנוקשה, "אמא!" מחיתי כשהיא עטפה בידה את הזיין שלי, "אמא, מה את עושה?" המשכתי למלמל את אותה מחאה לא אמיתית כשהיא התחילה לשפשף לי, מחככת את פנים כף היד שלה לאט ובעדינות סביב העור המתוח של הזיין שלי.

"מה?" ולא הייתי צריך לראות אותה בשביל לדעת שהיא מחייכת "לא טוב? להפסיק??"

"לא" התבלבלתי "זאת אומרת כן, זה טוב" המשכתי, מודה לאל שחושך והיא לא רואה איך אני מסמיק, "ו…לא, אל תפסיקי" התמכרתי לתענוג, פולט "כן תמשיכי" ארוך ובלתי נשלט של הנאה.

"אתה כל כך מתוח" היא לחשה לי ונישקה אותי בעורף, "תן לאמא לדאוג לך" היא המשיכה ללחוש כשהיא נצמדת אלי חזק יותר ולא מפסיקה לרגע לשפשף לי, "תן לאמא לעשות לך טוב" והרגשתי שהנה הטוב הזה בא.

"אמא!" צעקתי "אמא זה בא!" הזהרתי אותה אבל היא לא הפסיקה, להפך, משפשפת יותר מהר, "כן! הנה!" הרגשתי שזה מתפרץ "כן!!" צעקתי כשאני משפריץ בבת אחת "כן!" לא יכולתי להפסיק, מרגיש איך אני מרוקן את כל המחסנית שלי בצרור ארוך אל עבר הסדין והשמיכה.

"היה טוב?" אמא שאלה כשנרגעתי.

"כן" עניתי, כן כזה של הנאה אמיתית.

"אני שמחה" היא לחשה לי, שוב מנשקת אותי בעורף, "עכשיו תחבק אותי" הסתובבה ואני אחריה, "לא, לא שם!" עצרה אותי כשהנחתי את היד כאילו במקרה על התחתונים שלה עם כוונה ברורה לחדור פנימה, "כאן" אחזה בידי והובילה אותה אל הציצי שלה, "כן, ככה" מלמלה כשעיסיתי בעדינות את השד, "לילה טוב בן שלי" והרגשתי שהיא נרדמת.

השבועיים הבאים היו קשים עבורי, מצד אחד שבועיים ניווטי שטח מפרכים, חלקם בגשם שוטף ובוץ טובעני, שהשאירו לנו מעט מאד זמן חופשי שאת כולו ניצלנו להשלים שעות שינה, ומצד שני המחשבות האלה על מה שהיה לי עם אמא, לא יודע להחליט האם זה טוב? ואין ספק שמה שאמא עשתה לי היה נעים וטוב, או האם זה רע? האם מה שעשינו זה לא חלילה גילוי עריות?!

דבר ראשון שאמא עשתה כשהגעתי הביתה ביום שישי, ככה כשאני עדיין על מדים ועוד לפני שהתרחצתי ושטפתי מעלי את כל הג'יפה של הצבא, היה לקחת אותי ל"מו-ומו", האיטליז האהוב עליה שהוא גם המסעדה האהובה עלי, כי אין כמו נתח סטייק פילה עגל רך ועסיסי צלוי בדיוק כמו שאני אוהב עם כוס גדולה של בירה טובה מהחבית להשכיח ממני את השבועים הקשים שעברתי בצבא.

אחר כך הלכתי לישון, להשלים שעות שינה חסרות לפני הבילוי של הערב עם חברים רק שבאותו הלילה המחשבות שלי היו באמא, ישבתי עם החברים שיחקנו רמי-קוב ועשיתי שטויות של מתחילים כי כל הזמן חשבתי האם גם הלילה אמא תבוא למיטה שלי ותעשה לי נעים?

כשחזרתי אמא כבר ישנה, ככה לפחות חשבתי כי מבעד לדלת הפתוחה לחדר השינה שלה ראיתי אותה שוכבת מכוסה.

ניסיתי לישון ולא הצלחתי, עמד לי!, הסתובבתי מצד לצד במיטה שלי מקווה שכל רגע היא תכנס אבל כלום לא קרה.

בסוף לא יכולתי יותר, התחלתי לשפשף לעצמי אבל אז, בהחלטה של רגע, קמתי והלכתי לחדר של אמא.

אמא שכבה באותה תנוחה, שוכבת על הצד, מכוסה כולה עם השמיכה עד הראש, הגב מופנה לדלת, אלי, נושמת לאט, נשימות קצובות ושקטות, ואני נעמדתי ליד המיטה והסתכלתי בה, מהסס.

עמדתי ככה כמעט דקה, בשקט, כשפתאום התחילו ההפתעות, הראשונה היתה כשאמא זזה, עדיין שוכבת ככה על הצד עם הגב אלי אבל עושה לי מקום ושואלת "למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע?!?"

הורדתי במהירות את חולצת הטריקו, נשאר רק בתחתוני הבוקסר הרחבים עם ה-S הגדולה של סופרמן המודפסת עליהם, מלמלתי "קררר", לא באמת כי היה לי קר אלא מין תרוץ כזה למה שאני עושה, ונכנסתי במהירות אל מתחת לשמיכה, הישר אל ההפתעה השניה, אמא שלי היתה עירומה! לגמרי!! אפילו בלי תחתונים!!!

לרגע הייתי המום אבל אז, בלי אפילו לחשוב, הורדתי גם אני את התחתונים שלי ונצמדתי אליה, החזה שלי צמוד לגב שלה, האגן שלי נושק לישבן שלה והיד שלי מחבקת אותה וחופנת שד, "אמא'לה, את כל כך חמה" לחשתי לה כשאני לש בעדינות את הציצי הרך.

ההפתעה השלישית היתה כשאמא שלחה יד וסידרה את הזקפה שלי! עמד לי, זקפה גדולה ונוקשה, ואמא הרגישה בה כשאגני נלחץ לישבנה, היא שלחה יד לאחור, אחזה בה, השכיבה אותה בחריץ שבין פלחי ישבנה ועזבה, מזיזה קלות את ישבנה ומחככת אותו באגני, מגרה אותי עוד יותר והזיין שלי נמתח בהתאמה.

ההפתעה הרביעית היתה כשאמא סיפרה לי שאתמול היא פגשה את ורד בקניון, כל כך לא צפוי ולא מתאים למצב האינטימי שבו היינו, "היא שאלה עליך" לחשה לי "היא גם שאלה למה אתה כבר לא מתקשר אליה?"

"אמא!" מחיתי, מה היא רוצה שאני אענה לה? שאיפה שהיא, אמא שלי, נותנת לי למזמז אותה ורד לא נתנה לי להתקרב? שכשפעם ניסיתי לדחוף לה יד לחזיה באפלולית הקולנוע היא עשתה מזה סצנה? שאחת הסיבות שאני בתול עד היום זה בגלל שנשארתי אתה באותה אהבה אפלטונית עד סוף השמינית?

"מה? רק רציתי לעזור" אמא התממה "דווקא חיבבתי אותה, תרבותית כל כך" ובא לי להגיד לה שאני לא מחפש תרבות אני מחפש זיון, "תתקשר אליה" המשיכה בקול המתפנק שלה שהיא משתמשת בו תמיד כשהיא רוצה ממני משהו, "אני הבטחתי לה, בשביל אמא!" שפשפה יותר חזק את ישבנה בערוותי ואצלי הגבר גבר התרומם עוד קצת.

התחלתי לשפשף את הזיין בין פלחי ישבנה, מניע קדימה ואחורה את אגני והעור המתוח של הזיין מתחכך בחריץ ישבנה, כשהיא לא אמרה לי כלום עשיתי את הצעד הבא, ניסיתי לדחוף אותו, כאילו במקרה, הרבה ניסיון לא היה לי, זוכרים בתול!, וניסיתי לדחוף לחור הלא נכון, לפחות מבחינתה של אמא, "לא שם!" היא עצרה אותי "לא ככה!" היא דחפה אותי ונשכבה על הגב, "בוא!" היא פישקה רגליים "בוא תשכב עלי!"

לשניה קפאתי, אומנם הייתי חרמן אבל עדיין הייתי בשליטה, אבל כשאמא אחזה שוב בזיין, בעדינות, ושפשפה אותו זה כבר היה יותר מדי ואני עליתי עליה, נשכב בין רגליה, בטן נושקת לבטן ושדיה הגדולים והרכים נמחצים תחת החזה שלי, שוב ניסיתי לדחוף לה, שוב בלי הצלחה, עד שהיא דחפה יד ואחזה בו, הובילה אותו למקום הנכון "עכשיו" היא לחשה לי ואני דחפתי, חזק, הכי חזק, כאילו בקשו ממני לשבור איזה קיר, אבל לא הייתי צריך, אמא היתה רטובה ואני החלקתי בקלות לתוכה, נועץ את כל הזיין למעמקי הווגינה שלה עד שאגני נצמד לאגנה ולא נשאר לו לאיפה להתקדם.

שכבתי ככה על אמא, פעם ראשונה בחיי הזיין שלי תקוע בכוס של אשה, לא זז רק מחייך מאושר ונהנה מההרגשה החדשה של קירות הכוס שלה שמתכווצים סביב הזיין שלי.

אמא אחזה בראשי בשתי ידיה ונישקה אותי על שפתיי "מה אתה מחייך?"

"אני לא בתול" לחשתי לה חזרה.

"חרמן!" היא חייכה חזרה "כמו אבא שלו" המשיכה "תגיד…נרדמת?"

התחלתי לזיין אותה, את אמא שלי!, זיינתי מהר, כמו השפן של אנרג'ייז, "תרגע" היא לחשה לי "אתה לא בתחרות" עטפה אותי ברגליה הארוכות ועצרה אותי "לאט, יש זמן…תהנה מזה!"

את התאוריה איך מזיינים למדתי באינטרנט, אמא שלי השלימה לי את השיעור המעשי, אמא שלי היתה אשה מנוסה והיא הדריכה אותי מה לעשות ואיך לעשות כדי לענג אשה, איך להפוך סתם זיון ל…משגל מהנה!

"כן, ככה!" היא גנחה בתאווה כשהוצאתי את הזיין המתוח כמעט עד הסוף ורק העטרה נשארה בתוכה, "כן" גנחה שוב כשנעצתי אותו חזרה באבחת אגן חזקה, נועץ את כול הזיין ומרעיד את גופה, "כן, ככה,  תמשיך" היא עודדה אותי כשנכנסתי לקצב שהתאים לה, התאים לה והתאים גם לי, "כן, מצויין!" היא גנחה שוב "כן, אני באה, כן, אני גומרת! הנה, עכשיו! עכשיו!!" ובפעם הראשונה בחיי הענקתי אורגזמה לאשה, "וואו, זה היה טוב…רגע!" התנשפה במהירות ואני עצרתי… "זהו, תמשיך!" סידרה מעט את נשימתה ואני המשכתי, "יותר מהר" ואני הגברתי את הקצב, "כן, תמשיך! זה בא!!" והרגשתי בשמיים, הענקתי לאמא שלי אורגזמה שניה!!

אורגזמה שלישית לא הספקתי להעניק לה, לפחות לא באותה הפעם, רגע אחרי הרגשתי שזה בא לי, שאני הולך לגמור, את ההרגשה הזאת אני מכיר, בדיוק אותה הרגשה כמו שאני מאונן, "אמא, אני בא!" צעקתי, מנסה לברוח אבל היא חיבקה אותי ברגליה והצמידה אותי חזרה, "אמא אני גומר" הזהרתי, "אמא, אני משפריץ!" התרתי, "אי-מא!!!" וגמרתי, השפרצתי פעם ראשונה בחיי בכוס של אשה, ממלא את הכוס של האמא שלי בזרמה גברית טריה חמה וריחנית!

"חייבים לחגוג את זה" אמא אמרה לי אחרי שהתאוששנו קצת, עדיין שוכבים על הגב זה ליד זה, מסתכלים לתקרה, מתנשפים קצת פחות ומחייכים, שנינו.

"בוא" היא משכה אותי אחריה אל המטבח ושלפה מהמקרר בקבוק שמפניה שכנראה הכינה מראש, ובפעם הראשונה עלתה בי המחשבה שהיא בכלל תכננה את זה, "תפתח!" היא מסרה לי אותו ואני התחלתי להתעסק עם הפקק כשהיא הלכה להביא כוסות.

רק כשמזגתי לכוסות שהיא הושיטה לעברי תפסתי שאנחנו עירומים! עומדים אחד מול השני, באור, והפרטיים שלנו חשופים.

"לחייך!" הניפה את הכוס שבידה לעברי, "לחיי הבן שלי שכבר לא בטלן" נקשה עם הכוס שלה בכוס שלי, "לחיי שנינו" הוסיפה ברכה ושתתה ואני אחריה, גומרים כוס אחת ואני ממלא לנו את השניה ושוב שותים.

עשינו את זה שוב פעם עוד באותו הלילה. שכבנו כפיות, אמא מחבקת אותי מאחור ומשחקת לי בגבר גבר שאחרי כמה נגיעות שלה התרומם מחדש, "רוצה עוד?" היא נישקה אותי בעורף.

"כן" ושוב הודיתי לחשכה שבחדר כי הסמקתי.

"רוצה בדוגי?"

היית אולי בטלן אבל דוגי ידעתי מה זה, "בטח" עניתי במין בטחון כזה.

מסתבר שגם פה היה לי עוד מה ללמוד, למרות שאת התאוריה הכרתי, אמא עמדה על המיטה ואני עמדתי מאחוריה על הרצפה, היא על ארבע בפישוק קל, ישבנה בולט קצת משפת המיטה, ואני עומד ישר והזיין שלי זקור ומתוח, מצביע בדיוק על המקום הנכון. זיינתי אותה בתאווה, אוחז במותניה, מפמפם בה בנעיצות ארוכות וחזקות, מציץ על שדיה התלויים ומתנדנדים לכל עבר בקצב שאני מפמפם ושנינו גונחים בתאווה, מספרים אחד לשני כמה זה טוב לנו.

הפעם גמרנו ביחד, אחר כך אמא אמרה לי שזה לא קורא תמיד אבל כשזה קורה זה השיא של השיא!, זיינתי אותה עם כל הלב, תוקע אותה בתנועות חזקות שהרעידו את שדיה, מודיע לה "אני בא!" והיא עונה "גם אני", מרגיש את הכוס שלה מתהדק סביב הזיין, כאילו סוחט אותו, מרגיש שהיא נמתחת ואני נמתח וקופא אתה, תקוע בה הכי חזק, הכי עמוק, "אני גומרת!!" היא צעקה ואני עונה לה כמו הד "אני משפריץ!!" ויורה את מטעני הגועש בתוכה, ממלא שוב את נרתיקה באותה זרמה ריחנית וחמה.

"תזכור להתקשר לורד" אמא אמרה לי ושמעו שהיא עוד רגע נרדמת, "אל תשכח, תבטיח!" היא מלמלה.

"מבטיח, נשבע" הבטחתי, לא באמת, גם לא הייתי בטוח שהיא שמעה.

שוב שבועיים של קריעת תחת, כמו שרק טירונות של יחידה קרבית מובחרת יכולה להיות, שוב שבועיים בלי אמא, ובמקרה שלי עוד משהו להתגעגע אליו חזק ולא בגלל האוכל שהיא מבשלת, אבל הדבר הכי קשה היה שלא יכולתי לספר לחבר'ה! מוטי, השותף שלי לאוהל הסיירים, סיפר לי איך הוא תקתק בשבת את החברה שלו בחדר שלה כשההורים שלה ישנים בחדר השני, דודי, הקיבוצניק שדומה למייקל לואיס, התגאה איך הוא חגג עם מתנדבת מקנדה, יהודיה נימפומנית שרצתה עוד ועוד, ואני שזיינתי, שכבר לא הייתי בתול, לא יכולתי לספר מילה!

להמשך >>>>

Loading

מחשבה 1 על “על הברכים של אמא  : חלק ראשון  ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן