סוף שבוע פרוע – חלק שני     

  למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.   

בסוף החלק הראשון : כששמעתי את ענת מזמינה את ינקי הבטתי בו, רק קודם הוא גמר אבל להפתעתי עמד לו לינקי, חיה'לה התחילה לשפשף לי כשהם נכנסו לבריכה אבל העיניים שלה עקבו אחר בעלה, הטקס היה אותו הטקס בדיוק אבל לראות ככה את בעלה מזיין את ענת עשה לה משהו חיובי כמובן, עם יד אחת היא שפשפה לי בעדינות, כאילו מכינה לי אותו לסיבוב נוסף, עם היד השניה היא הסיטה מעט את החלק התחתון וליטפה לעצמה את השפתיים שנחשפו, עיניה עוקבת בדריכות אחר הפעילות בבריכה והיא מתנשפת, לדעתי דוהרת לעוד אורגזמה חזקה ו…"גמרתי" היא לחשה לי בקול ביישני כשינקי גמר, גומרת יחד איתו, עם בעלה.

כשחשבתי שזהו, עכשיו ננוח קצת, ענת ניגשה אלינו. "הגבר שלי," היא הצביעה על ינקי, "מבקש להודות לךָ על הטיפול באשתו" היא הפתיעה אותי.

"תגידי לו שהתודה מתקבלת" חייכתי אליה.

"לא, לא ככה, הוא אמר שהא מבקש להודות לך אישית, מבקש להיות התרנגולת שלךָ" היא הפתיעה עוד יותר, "אני לא יודעת מה זה אבל אני בינתיים "אשמור" לךָ על בת הזוג שלךָ," היא סימנה מרכאות כפולות באצבעותיה כשאמרה אשמור והצביעה על חיה'לה ומייד הוסיפה, "ואולי גם אטעם קצת ממנה" הביטה בחיה'לה והעבירה את לשונה על השפתיים בתנועה מפתה.

לבצע החלפות במשך היום, ובתנאי שלא עם בן או בת הזוג הקבועים, זה מנהג מקובל במיוחד אם נוצרים זיווגים של גבר עם גבר או אשה עם אשה כי כולנו פה הרי דו-מיניים ואוהבים לעשות את זה עם שני המינים, הבטתי בחיה'לה, כאילו מבקש ממנה אישור, והיא ציחקקה "בשמחה".

"אבל לא פה" התניתי, לא יודע למה, כבר עשיתי גברים בפרהסיה.

"לא פה, אתה תיקח אותו לחדר של חיה'לה ואני אקח אותה לחדר שלי"

"מוסכם" חיה'לה ענתה במהירות בשמנו, לא משאירה לי ברירה.

זה לא שלא רציתי לעשות את ינקי, היה בו משהו שמשך אותי, אולי העור הלבן החלק, אולי המבנה העדין ובעיקר מה שאשתו סיפרה לי, שהוא תרנגולת מדופלמת, נכון שעד אתמול בלילה לא ידעתי מה זה תרנגולת אבל ברגע שענת אמרה שהוא רוצה להיות התרנגולת שלי הזין שלי נמתח באותו איתות מוכר שאומר 'תסכים! בא לי!'.

"אשתי אמרה לי שהיא סיפרה לך הכל, שאתה יודע מה זה תרנגולת" הוא אמר, קצת נבוך, כשנכנסו לצימר, מביט ורואה את הבגדים של אשתו מפוזרים בחדר ומסמיק למראה שפופרת ה-KY ותפוח האדמה העטוף בתחתונים של אשתו המונח על השידה, כמו כולנו גם הוא נתן את תפוח האדמה עם התחתונים לאשתו לפני שהלכנו לחדר.

"מתי היא הספיקה?" חקרתי.

"בארוחת הבוקר, נפגשנו ליד המזנון" הוא הסביר ונזכרתי שראיתי את זה, "ו… אהה… אני חושב שמגיע לךָ תודה ממני, היא אמרה שהיית נורא נחמד אליה ובעיקר תודה שהסכמת להגשים לי את הפנטזיה שלי, אתה יודע, לתת לי לראות איך אתה בּועל את אשתי".

"ובאמת הטלת ביצה?" לא התאפקתי.

"כן, כמו כולם, אין אצלנו הנחות, אפילו הנכד של האדמו"ר נדרש לטקס הזה," הוא חייך לעברי, "מסכן, הוא היה תרנגולת מבוקשת מאד, בעצם לא מסכן, הוא אהב את זה, ממש הזמין שיקראו לו" הוא כאילו אמר לעצמו.

"אם יורשה לי להחמיא," חייכתי אליו, "הצליח לךָ, אשתךָ זיון מעולה".

ינקי הסמיק עוד יותר, "תודה," מילמל בבישנות, "אני בטוח שגם אשתךָ כזאת למרות שעדיין לא יצא לי לדעת אותה" ותנועת היד הנלוות הבהירו לי היטב לאיזה לדעת הוא מתכוון, "ועכשיו קו-קו-רי-קו, התרנגולת מוכנה" הוא ציחקק והוריד את בגד הים שלו, נשאר לעמוד מולי עירום כשהזין שלו שמוט מדולדל בין רגליו, טוב, רק לפני רגע הוא גמר בענת, ניגש לשולחן האוכל הקטן, נעמד בפישוק והתכונן להתכופף עליו רק שאני עצרתי אותו.

"לא ככה, על המיטה, על הגב!" הודעתי לו וראיתי את ההפתעה על פניו, "אף פעם לא עשית את זה על הגב?" חקרתי והוא עשה לי 'לא' עם הראש, "בוא!" הובלתי אותה למיטה, "אני אראה לךָ איךְ" סידרתי כרית גדולה על שפת המיטה, נשכבתי כשישבני על הכרית ורגליי נשמטות לרצפה, הרמתי רגליים ואחזתי בברכיים, מושך אותם אל החזה שלי ומפשק אותם חזק לצדדים, "ככה!" ונעמדתי חזרה.

"אף פעם לא עשיתי את זה ככה" הוא מילמל לעצמו כשהוא נשכב על הגב וישבנו על  הכרית, "כל יום לומדים משהו חדש" הוא המשיך באותו מילמול כשהוא אוחז בברכיו, מושך לחזה ומפשק אותם רחב, פותח בפני את הדרך לפי הטבעת המכווץ שלו, "הרבה או מעט?" הצבעתי על שפופרת ה-KY שעל השידה.

"מעט, בּישיבֶה לא היה לנו בכלל" הוא חייך לעברי, "קצת זה פינוק בשבילי".

מרחתי לו קצת, לא מעסה, מרחתי עוד קצת על הזין שלי, ינקי הפתיע אותי כששלח יד ולקח את התחתונים של אשתו, הוריד מתפוח האדמה, גלגל אותם לכדור ו-"שיהיה מה לנשוךְ" הוא הסביר והכניס אותו אל בין שיניו, נושךְ.

נעמדתי בין רגליו, כופפתי מעט את הברכיים עד שהזין עמד ממש מול פי הטבעת, הצמדתי את ראש הזין הנוקשה אל הפתח הצר והמשומן והתחלתי לדחוף לו, לאט, אני אוהב להרגיש איך אני נכנס לישבן, לרגע פי הטבעת התנגד, חסם, ואז ראיתי את ההבעה על פניו כשפי הטבעת נפרץ והדרך נסללה בפני, הבעת כאב, נושך חזק את התחתונים של אשתו, אבל ככל שחדרתי יותר, ככל שפי הטבעת נמתח והתרחב, התרגל לפולש שחדר, הבעת הכאב נעלמה וכשהתחלתי לפמפם הוא חייך בפעם הראשונה, "כן, גדול ה…איך אתה אוהב שקוראים לו?"

"מה שאתה רוצה, תותח, זין, שמוק, שטרונגול, מכחול, כל זמן שהוא תקוע בתחת שלךָ לא משנה לי" חייכתי.

"דבר אחד ברור, מכחול זה לא, אולי מברשת," הוא ניסה לצחוק למרות שעדיין כאב לו, "גדול השטרונגול שלךָ".

"ואתה אוהב את זה?"

"כן" וזה היה כן נהנתני כזה, "כן, מאד, כן, זיין את התרנגולת שלךָ".

זיינתי, אני אוהב את השפשוף ההדוק הזה והחום הנעים שנוצר סביב פי הטבעת, הצריבה שינקי ירגיש עוד אחרי שאני אצא ממנו, "אני יכול לשאול אותך משהו אישי?" שאלתי תוך שאני מפמפם אותו.

"תשאל"

"בישיבה, אהבת להיות תרנגולת?"

"אהה, כן, בשנה הראשונה קצת פחות אבל בשנה השניה יותר"

"בשנה השניה?" התפלאתי, מהסיפור של חיה'לה חשבתי שזה היה רק שנה.

"כן, בשנה הראשונה כולם יכולים לעשות לךָ את הסימן ואתה חייב לציית, בשנה השניה הייתי צמוד לאחד הבוגרים, למדתי איתו, הייתי החברותא שלו, ישנתי איתו בחדר, לרוב אצלו במיטה, כמובן שאני הייתי זה שמנקה את החדר ומכבס את הבגדים של שנינו, אבל רק לו היה מותר לעשות לי את הסימן, לו, לר"מ-ים (רב-מלמד) ולמנהל הישיבה כמובן, מנהל הישיבה זה כמו מלך, למנהל הישיבה הולכים כדי שיגער בנו ואחר כך "יתקע בנו תורה", אם אתה מבין למה אני מתכוון" הוא חייך, בשנה השלישית כבר אני הייתי זה שעושה את הסימן וברביעית היה לי תרנגולת צמודה שאהבה מה שעשיתי לה, עובדה, עד היום הוא מגיע מדי פעם כדי שנלמד יחד בחברותא ואחר כך מבקש להיות שוב התרנגולת שלי" הוא הפתיע אותי, "כן, גם היום, כששנינו נשואים עם ילדים".

זה שאני מזיין אותו בתחת חירמן אותו ועמד לו, "אתה יכול לאונן" חייכתי אליו והוא לא חיכה והתחיל לשפשף, במרץ רק שאני גמרתי לפניו, מלאתי לו את התחת באותו שפיך לבן, סמיך וחמים שלי ומייד אחריי גם הר הגעש שלו התפרץ במזרקה של אגלי שפיך ריחניים.

אחר כך חזרנו לבריכה, לחכות לנשים שיסיימו, שלומיק בדיוק חזר והלכתי לעזור לו להכניס בשר למעשנת ולסדר מחדש את השולחן העגול הגדול בשעה שאשתי ונטע ניגשו למטבח לעזור לחדוה ולאט לאט הצטרפו אליהן עוד נשים.

אכלנו משהו קל, הארוחה העיקרית היא בערב, ויחד עם חיה'לה חזרנו לחדר ועשינו את זה שוב, כמו שהיא ביקשה, קודם היא מצצה לי להעמיד את התותח ואז השתפדה, דוהרת, גומרת ושוב גומרת ובפעם השלישית זה כבר היה ביחד.

הלכנו לישון, הערב יש ציוותים חדשים והכל מתחיל מהתחלה וצריך בשביל זה כוח, כשהתעוררתי חיה'לה לא הייתה בחדר, לפי המגבת הלחה ידעתי שהיא התרחצה כבר אז הצצתי החוצה וראיתי את רוב הנשים מצטופפות סביב חיה'לה שהדליקה נרות, ואחריה גם הן, כולל אשתי, אתאיסטית מובהקת שאף פעם לא עושה את זה, מסתבר שחיה'לה הביאה מספיק לכולן, מדליקות והיא עוזרת להן עם הברכות.

כשיצאתי מהמקלחת, מגולח למשעי ומריח מאפטר-שייב וסבון הלבנדר, חיה'לה כבר ישבה בחדר, לבושה מכף רגל עד ראש, והתפללה מאיזה ספרון קטן אבל היא לא נתנה לי לגעת בה, "זהו, התרחצתי, אני נקיה בשביל הגבר הבא" היא אמרה והסמיקה, חוזרת לספרון שלה, מתפללת בלי קול.

יום שישי בערב

ישבתי סביב השולחן, חיה'לה לידי אבל שומרת נגיעה. לפני שיצאנו מהחדר עזרתי לה להחליף סדינים ומגבות, אתם יודעים, היגיינה בסיסית, גם אני לא רוצה להתנגב במגבת שמישהו אחר התנגב או לזיין על סדין מלוכלך. ליד הדלת חיה'לה שאלה אם נסכים להפגש איתם שוב, לבד, וכמובן שאמרתי לה שמבחינתי זה 'כן' אבל אני צריך שגם אשתי תסכים ונתתי לה את מספר הפלאפון שלה.

ינקי, בעלה, קידש על היין וכולנו חיכינו שיגמור, ריח הבשר המעושן פשוט הפעיל לנו כבר את מיצי הקיבה. ינקי סיים, חדוה מיהרה להגיד את ה-'בתאבון' המסורתי ואנחנו התנפלנו על האוכל ובליבי קיללתי את חדוה על האוכל הטעים כל כך רק שאני התאפקתי כי הדבר האחרון שהייתי צריך הלילה זה להרגיש מלא מדי ולפשל בביצועים, יש לי מוֹנִיטִין שצריך לשמר.

עזרנו לחדוה לפנות ולהכניס למדיח לפני שהתישבנו לשתות קפה או תה, שתיתי שני ספלים קפה שחור חזק עם הל, אני רוצה להיות עירני ובמיטבי הלילה, והוספתי עוד עוגית מעמול אחת שדפנה הביאה, אני מת על העוגיות מעמול שלה.

הגיע רגע האמת, ההגרלה, חדוה בדקה את חפיסת הקלפים מאתמול, מוודא שהמלך, המלכה והג'וקר בפנים, ערבבה כמה פעמים ועל פי המסורת נתנה לאיתן, הבן זוג הזמני שתכף יוחלף כי זוכרים? תמיד מערבבים גבר ואשה, והניחה את חבילת הקלפים על השולחן.

שוב הסתדרנו בטור על פי הא"ב של שם המשפחה של הגבר רק שהלילה זה על פי הזוגות שהיינו ולא זה של הבן זוג האמיתי, מסתדרים, ומתחילים להרים את הקלף שבראש החבילה ולהציג אותו.

רות הייתה הראשונה שהרימה תמונה, את המלך, הסיבוב הראשון נגמר והתחלנו את השני והפעם האיר לי המזל, אחרי שלושה מפגשים של בצורת סוף סוף הרמתי תמונה, את המלכה! וקצת אחרי ענת הרימה את הג'וקר.

ענת הפתיעה כשנשאלה אל מי היא נצמדת כשבחרה באימא שלה, בחדוה, מחייכת והולכת לעמוד לידה ושתיהן מתחבקות. רות, עם המלך, בחרה ראשונה ועוד הפתעה, היא בחרה במיכל, ה"גבר" בזוג הלסביות כי ככה היא רות, בכל הזדמנות היא בוחרת אישה גם אם היא מגיעה אליה באריזה של גבר. "אני אקח את הדאבל" ההכרזתי מיד אחריה, כשהגיע תורה של המלכה לבחור, "את האימא וְהבת" חייכתי חיוך ניצחון לעבר שלומיק, הוא בילה עם אשתי ועכשיו אני הולך לחגוג עם אשתו פלוס הבת שלו!

עברנו לזווג זיווגים. רות בחרה ראשונה ברון, בעלה, אני הצמדתי לו את רועי, האשה שבזוג ההומואים, מין החזר חוב כזה כי הוא עשה לי את זה במפגש הקודם ולא שחלילה אני מזלזל ברועי, כמו שהוא מוצץ אף גבר אחר לא יודע למצוץ והתחת שלו, מעדן. כשאני בחרתי בנטע היא הצמידה לה את ינקי וכשרות בחרה בדרור אני הגשמתי חלום לאשתי והצמדתי אותה אליו ולא יכולתי לפספס את חיוך ה-'תודה בעלי' שהיא שלחה לעברי. את זיוה שידכנו לאיתן, וכשרות בחרה בשלומיק הצמדתי לו את חיה'לה וראיתי חיוך זימתי על פניו ולדעתי ניחשתי גם למה, הפעם הוא הולך לעשות אותה בהיפוך שולחן, כמו שהיא קוראת לזה, מה שהוא לא עשה לה במפגש הכרות הראשון שלהם, כי ידוע שזאת השריטה שלו וכמו שראיתי את אשתי ונטע הולכות, אחרי שבילו איתו את הלילה, הוא פתח את הדלת האחורית שלהן ונכנס לביקור. הזוג האחרון שהוצמד היה בעצם מי שנשאר, זאביק ודפנה.

בונוס נוסף שמגיע עם חדוה זה הבית שלה, לא צימר, ובמיוחד חדר השינה המפואר עם המיטה הגדולה מברזל ועליה מזרון קינג-סייז (King Size) רחב במיוחד והכורסה הגדולה שעומדת בצד, מסך הטלוויזיה הענק שממול והמראות הגדולות שתלויות על הקירות והתקרה, חדר שבנוי לסקס  וזאת לא הפעם הראשונה שאני חוגג איתה כאן אבל זה הפעם הראשונה שאנחנו הולכים לעשות את זה בשלישיה.

"אוקיי," הודעתי כשנכנסנו, "תאום ציפיות".

חדוה חייכה וענת הביטה בה מופתעת, "מה?" חייכתי לעברה, "למדתי מהטובה ביותר, מאימא שלךְ," והפעם חייכתי לעבר חדוה, "אם אני אעשה לךְ מה שאת הכי רוצה ואת תעשי לי את מה שאני הכי משתוקק שנינו נהיה מרוצים, לא?" הסברתי לענת את מה שאימא שלה הסבירה לי.

"כן, את התאוריה של אימא שלי אני מכירה, חשוב גם שאתה תרצה לעשות לי את מה שאני כל כך רוצה ולהפךְ, אבל אתה לא היחיד שמכיר את התאוריה ובכל זאת עד עכשיו לא פגשתי מישהו שגם מיישם אותה".

"אוקיי, אז אני אתחיל," חדוה עברה לתַּכְלֶ'ס, "לשני דברים אני מצפה, הראשון: אני רוצה שכל מה שאתה עושה לי תעשה גם לה, אם היא מסכימה כמובן" היא חייכה לעבר הבת שלה.

"מסכימה" ענת ענתה, מחייכת, "בטח מסכימה, אני אוהבת את הראש הכחול של אימא".

"נהדר," חדוה ציחקקה, "והשני: אני רוצה שנשחק במשחק השוטר וגנבת, אתה יודע, אני בטוחה שאשתך סיפרה לך על המשחק הזה" היא ציחקקה, עוקצת.

"אוקיי, יבוצע" חייכתי אליה, יודע בדיוק למה היא מתכוונת, במפגש הקודם בעלה שיחק את המשחק הזה עם אישתי והיא סיפרה לי כל פרט ופרט, קודם על המשחק ואחר כך איך הוא עשה אותה כשהיא נשענת על הקיר, "ומה המשאלה שלךְ?" פניתי לענת.

כשענת סיפרה מה המשאלה שלה הבטתי בה במבט לא מאמין, "אם אתה ואימא מסכימים כמובן כי אני יודעת שמצטרפת לא יכולה להגיד מה עושים" היא חייכה לעברי והוסיפה בקול מתחנחן והמבט שלי עבר לאימא שלה, מבט שואל, מחכה לתגובה, "מצידי זה בסדר" חדוה חייכה, "ענת היא מלקקת הכּוּסים הטובה ביותר שפגשתי" היא הוסיפה ולרגע חשבתי שהן צוחקות עלי אבל אז שוב ענת התערבה עם "מי שמדברת" ומבט רציני שמחכה לתשובה אז הסכמתי.

"ואתה?" ענת שאלה בסקרנות.

"אני," לשניה היססתי, קצת דומה למה שענת ביקשה אבל גם שונה, "אני רוצה ש…" סיפרתי להן מה אני רוצה לעשות להן והחיוך על פניהן ענה במקומן עוד לפני שהודיעו שהן מסכימות ועוד תוספת קטנה של חדוה שהזכירה "אבל בתנאי שאתה עושה את זה לשתינו, לכל אחת בנפרד!".

"לשתיכן" התחייבתי, מקווה שהזין שלי לא יאכזב אותי, "רק שאולי אני אצטרך קצת עידוד בין אחת לשניה".

"אנחנו צריכות להתפשט?" ענת פנתה ושאלה את אימא שלה כשזאת הודיעה שמתחילים.

"לא, השוטר כבר ידאג להפשיט אותנו בזמן החיפוש" היא הסבירה, "ממני תראי וכך תעשי" היא ציחקקה, "אדוני השוטר," והפעם היא פנתה אליי, "מה כבר עשינו? למה עצרת אותנו?" התחילה את המשחק.

נזכרתי באותם סרטונים כחולים על שוטר וגנבת שאני רואה בהגנב באינטרנט וכנראה שמשם גם שלומיק, בעלה של חדוה, לקח את הרעיון ועכשיו זרמתי על פיהם, "אני מצטער אבל במצלמות האבטחה נראה שלכאורה לקחתם טבעת וזוג עגילים והחבאתם אותה עליכם ולכן אני חייב לבצע עליכם חיפוש".

"אדוני השוטר אתה באמת חושב שאנחנו גנבות?" חדוה שאלה בקול מתחנף.

"מצטער, גם לי זה לא נעים אבל אלה הנהלים, אני חייב!" עניתי בקול תקיף וחסר פשרות, "תסתובבו אל הקיר, תעמדו בפישוק וכפות ידיים על הקיר!" דרשתי מהן, "ותנו לי לעשות עליכן את החיפוש".

חדוה הסתובבה, נעמדה בפישוק קצת לפני הקיר ונשענה עליו עם כפות ידיה וענת הֶחְרְתָה אחריה, נעמדת גם היא כמוה. התחלתי עם חדוה, ביצעתי בה חיפוש על הבגדים, עובר מלמעלה למטה כמו בסרטים רק יותר חרמני, קודם ידיים ומשם לשדיים, ממזמז דרך הבגדים, לאורך הבטן והמותניים, יורד לישבן ומלטף אותו, דוחף יד בין הרגליים, מרים מעט את השמלה שלה ולוחץ דרך התחתונים על שפתי הכוס ומרגיש שהיא כבר רטובה שם ואז יורד רגל אחר רגל, "ועכשיו את!" עברתי לבת שלה ועשיתי לה את אותו החיפוש בדיוק.

"תסתובבו אלי!" הוריתי להם והן הסתובבו, "אני אצטרך לערוך לכן חיפוש בבגדים, אימא'לה," חייכתי לחדוה, "תורידי את השמלה ותני לי אותה!".

חדוה הורידה את השמלה ומסרה לי אותה, נשארת לעמוד בחזיה ותחתוני ביקיני תואמים ואי אפשר היה לפספס את הפס הרטוב שסימן את מיקום החריץ שלה, הסימן הבדוק שחדוה מגורה, חיפשתי בבגד והנחתי אותו בצד, "עכשיו את," פניתי לענת, "החולצה!".

ענת הורידה את החולצה, לאט, מנסה לגרות או אולי מושכת זמן, אבל אני זרזתי אותה, "מהר, אין לי את כל היום בשביל זה" והיא הורידה ומסרה לי, נשארת לעמוד מולי בחזיית תחרה ורודה וכמעט שקופה שבקושי החזיקה את שדיה הגדולים, ועטרות הפטמה הגדולות בולטות היטב כמו גם הפטמות הנוקשות, ובזמן שבדקתי את החולצה הוריתי לה להוריד גם את החצאית והיא חשפה את תחתוני התחרה התואמים וחגורת ביריות המחזיקות את גרבי הרשת שלה.

"אימא'לה," חזרתי לחדוה אחרי שגמרתי לבדוק את החצאית של ענת, "עכשיו את החזייה" הושטתי לעברה יד והיא הורידה אותה ומסרה לי, חושפת את השדיים שלה, אני מכיר אותם כבר מפעמים קודמות, את חדוה עשיתי כבר כמה פעמים ולא רק במפגשים, גם בזוג מול זוג, ובכל פעם אני מתפעל מהשדיים שלה מחדש, אומנם לא אשכוליות אבל גם לא נעצים, יותר אגסים גדולים שלמרות הגיל היו עדיין זקופים. "ועכשיו את! תורידי גם ת'חזייה שלך" פניתי לענת תוך שאני בודק את החזייה של חדוה.

לענת, שלא כמו לאימא שלה, יש שדיים גדולים, אפילו יותר גדולים מאלה של אישתי, לדעתי רק השדיים של נטע יותר גדולות משלה ולא בכדי לשדיים של נטע בעלה קורא עטינים ואנחנו כולנו אימצנו את זה, זאת פעם ראשונה שאני עם ענת ואומנם ראיתי כבר את השדיים שלה כשהיא השתזפה טופלס בבריכה אבל עכשיו ראיתי אותם הרבה יותר מקרוב וכשבדקתי את החזייה שהיא מסרה לי גם הצצתי למידה שלה, D75. התחתונים של חדוה היו הבאים לרדת לבדיקה, בחנתי אותם מקרוב, כאילו מקרב לעיניים לבחון משהו אבל בעצם מסניף, אני מת על ריח של תחתונים של אישה מיוחמת ואין ספק שחדוה הייתה מיוחמת ו…אותה "בחינה" עברו גם התחתונים של ענת, מגלים לי שגם היא מיוחמת לא פחות מאימא שלה ואולי אפילו יותר.

חדוה הייתה עירומה, לענת נשארו עוד חגורת הביריות וגרבי הרשת אבל גם אותם דרשתי ממנה להוריד לבדיקה וגם היא נשארה עירומה או כמו שאני אוהב לקרוא לזה 'לבושה רק בבושם שלה'. "אוקיי," הודעתי להם אחרי שגמרתי לבדוק את חגורת הביריות, "תסתובבו שוב לקיר, הגיע הזמן לבדיקה קצת יותר יסודית!"

שוב בדקתי אותם מכף רגל ועד ראש, קודם את חדוה ואחר כך את ענת, עובר על כל חלק בגופן, אפילו בשערות בדקתי להן, עובר וממזמז, הפעם הבגדים לא מפריעים לי לגעת ממש, ללוש את השדיים ולמולל את הפטמות, לחבק מאחור וללטף את שפתי הכוס הנפוחות, להעביר אצבע חוקרת בין השפתיים ואפילו לחדור קצת, לגעת להן ברטוב, ללטף את פלחי יַשְׁבָנֵיהֶן, לפשק אותו וללחוץ על פי הטבעת שלה ולהחליק לאורך הרגל עד כף הרגל.

"תשארו ככה!" הודעתי להן, "אני רואה שחייבים גם בדיקה פולשנית" ציחקקתי והתחלתי להתפשט, "אימא'לה, צעד אחד לאחור, פישוק יותר רחב ותתכופפי עם כפות הידיים על הקיר!" הוֹרֵיתִי לחדוה, "עכשיו את, כמוה!" הוריתי גם לענת כשחדוה נעמדה כמו שרציתי, "ועכשיו," נצמדתי דווקא לענת מאחור וכיוונתי בידי את הזקפה המתוחה בין רגליי אל החריץ הרטוב שבין רגליה, משפשף אותו כדי לגרות עוד יותר ולוחץ מעט שלא יברח, "נעשה לך בדיקה פולשנית!" ובאבחת אגן חזקה תקעתי את עצמי עמוק לתוכה.

"אימא'לה!" ענת צעקה ולרגע חשבתי שהיא נבהלה אבל לא, "פאק! אימא! זה ענק! וואו, היוג' (huge)", ושמעתי את התשוקה בקולה, "וואו, כן, תכניס לי, כן, תדפוק אותי, כן, חזק!" היא צווחה בתשוקה כשפימפמתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות, מקפיץ את שדיה הגדולים, "וואו, אימא, אם לאקס שלי היה כזה לא הייתי מתגרשת ממנו" היא הוסיפה עוד מחמאה, "אימא'לה, זה בא לי" היא הודיעה אחרי עוד כמה פִּמפומים חזקים, "גומרת, הנה, גומרת!" היא הכריזה בקול והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "כן, זה טוב, לא!! למה?!??" היא צרחה באימה כשיצאתי ממנה ועברתי לערוך "חיפוש פולשני" באימא שלה.

זיינתי את חדוה אבל גם שיחקתי לה בפטמות, יש משהו שמזמין לשחק בפטמות האבן שלה, זיינתי חזק ומהר וזה עבד, "אני רוצה לשמוע אותךְ" לחשתי לחדוה באוזן כשהרגשתי את הכיווצים המוכרים מתחילים, "אני רוצה גם שהבת שלךְ תשמע" הוספתי, ו…"הנה," היא פתאום התנשפה, "כן, אני אוהבת לחטוף ת'אנקונדה שלךָ" היא צווחה, "כן, הנה, הנה, זה בא! הנה! זה בא לי! הנה! עכשיו! עכשיו!!" היא גמרה בסערה, "ענתי, תתכונני" היא ניחשה מה אני הולך לעשות וזה בדיוק מה שעשיתי, חזרתי לבת שלה והתחלתי לזיין אותה.

בסוף גמרתי בחדוה אבל לפני זה הענקתי לענת עוד גמירה עוצמתית שעליה היא הכריזה בקול ושלדעתי שמעו אפילו בצימרים שמרוחקים קצת מהבית. היא גמרה וחזרתי לאימא שלה, מזיין אותה בהנאה באותה תנוחת השוטר כמו שהיא קוראת לה, אוחז במותניה וטוחן אותה דק-דק, חזק ומהר, נותן גם לה גמירה מהסרטים ויותר מזה, גמרנו ביחד! אין על לגמור ביחד, להרגיש איך הכוס מתכווץ בחוזקה וסוחט ממךָ כל טיפה וטיפה.

"זה לא הוגן" ענת רטנה כשהתיישבנו ליד השולחן וחדוה הביאה לנו בירה קרה, "הבטחתָ שמה שאתה עושה לה אתה עושה גם לי" ניצלה את ההבטחה לאימא שלה.

"אני אפצה אותךְ, אבל בסוף, אחרי שנשלים את הציפיות שלנו" חייכתי אליה, "אם יהיה לךְ עוד כוח," הוספתי עם חיוך ממזרי, "או אם תצליחו להעמיד לי אותו מחדש".

"מה שאני ארצה?".

"מה שתרצי, בתנאי שגם אימא שלך תסכים".

"היא תסכים," ענת חייכה, "ויהיה לי כוח," המשיכה עם אותו חיוך שהיה צריך להרים לי דגל אדום אבל זה לא קרה, "ונצליח, תראה שנצליח, אימא תעזור לי, נכון אימו'ש" היא חייכה אל חדוה שאישרה בתנועת ראש.

חדוה אמרה שהגשמנו את המשאלה שלה מעל ומעבר, "לדעתי עשינו את זה יותר טוב ממה שבעלי עשה לאשתךָ," היא חייכה ועקצה, "אני כבר לא יכולה לחכות לרגע שאני אספר לו" חדוה הוסיפה, "אבל עכשיו הגיע הרגע להגשים את המשאלה של ענתי, זאת מהתאום ציפיות" היא חייכה, מבהירה כדי למנוע ספק כי בעצם הבטחתי לה עוד משאלה.

בשביל המשאלה הזאת של ענת באמת לא הייתי צריך שיעמוד לי, להפךְ, ענת רצתה שאני אשב על הכסא, אציץ בה ובאימא שלה עושות 69 של בנות אבל אסור לי לְאוֹנֵן! ולכן הן יקשרו לי את הידיים למשענת היד בכסא עם חגורות.

"זה דווקא יעמיד לך לקראת המשאלה שלךָ" ענת ציחקקה כשהיא ואימא שלה קושרות לי כל אחת יד אחרת למשענת, "אימא סיפרה לי שאתה אוהב לשבת לראות אותה ואת אשתךָ עושות את זה" היא חייכה לעברי והיא צודקת, בכל פעם שחדוה מגיעה לסידורים במרכז היא אוהבת לישון אצלנו וזה מה שאנחנו עושים, זה אבל לא רק זה, גם אשתי אוהבת לשבת ולראות איך אני רוכב על חדוה ומזיין אותה.

לראות שתי נשים עושות 69 זה מחרמן בטרוף אבל לדעת שזאת אימא ובת שמבצעות את האקט המיני מול עיניי זה אפילו עוד יותר מחרמן, גם אם זה לא בטוח שאימא ובת זהו גילוי עריות , ולא פלא שברגע שהן דחפו את הראש אחת בין רגליי השניה השמוט שלי הרים בבת אחת את הראש, הזדקף, כאילו גם הוא רוצה לראות????, הזדקף ונמתח עד השיא וכאב הביצים התחיל וכאילו ענת חשה בזה כי "רק שתדע," היא ציחקקה בין ליקוק למציצה, "גם לאבא אנחנו עושות את זה," גילתה לי סודות מהחדר, וזה לא שלא ידעתי שהיא ואבא שלה עושים גילוי עריות, החוק לגבי איסור בת הזוג אינו חל עליה ופעם שיצא לה מלכה היא בחרה בו כבן זוג שלה ואפילו הזמינה אותו למחרת לבריכה והם עשו את זה מול כולם! "וגם לו אנחנו קושרות את הידיים" ושוב היא הפסיקה כדי לנשק נשיקה צרפתית תאוותנית את הכּוּס-של-האימא-שלה ולהוסיף עוד ליקוק חרמני, "והוא אומר ששיטה להעמיד מחדש יותר טובה מזאת הוא לא מכיר אז תתכונן" היא ציחקקה וחזרה לפנק את אימא שלה.

שלומיק צדק, אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הזין שלי עבר ממצב רופף לתותח-על במהירות גדולה כל כך אבל פה גם הקאץ' (Catch), בכל גמירה של אחת מהן הוא נמתח עוד יותר, מוסיף עוד נדבך על כאב הביצים שלי שהלך והתפתח, ותאמינו לי הן גמרו פעם אחר פעם, ראשונה הייתה חדוה וענת מהר אחריה, ועוד אחד מהיר של ענת וחדוה לא נשארה חייבת ואני ניסיתי לשחרר את היד, מצידי אפילו את השמאלית למרות שאני ימני, אבל ללא הצלחה, "אימא'לה, כן, שם, הנה, הנה! הנה!! עכשיו! הנה זה בא לי!!" ענת צרחה כשהאורגזמה השלישית הכתה בה בעוצמה ומייד אחריה הגיע ה-"הנה, הנה עוד אחד, הנה עוד אחד בא, הנה! עכשיו! עכשיו!!" וגם חדוה גמרה בסערה, "זהו," היא התנשפה בכבדות, "צריכה מנוחה" היא נשכבה על הגב בפישוק אברים, "היה טוב, כמו תמיד, אהבתי" היא התנשפה ונישקה נשיקה אחרונה את שפתי הכוס של הבת שלה, "ענתי, תראי מה צמח לו שם" חדוה ציחקקה כשראתה את זקפת האדירים שלי.

"אימא'לה, זה לא יכנס לי לשם" ענת צווחה כשראתה מה מחכה לה.

"יכנס, יכנס, אם ילד מצליח לצאת משם אז גם זה יכנס" היא ציחקקה, "אבל עכשיו את מבינה למה אני הולכת לישון אצלם כשאני במרכז".

"מי רוצה להיות הראשונה?" שאלתי עם חיוך זימתי על שפתיי ברגע שהן שיחררו אותי. שתיהן רצו אז הן עשו אבן-נייר-או-מספריים ויצא שענת ראשונה.

המשאלה שלי הייתה שכל אחת מהן תראה איך אני מכניס לשניה מקרוב וכן, במקור התכוונתי שחדוה תראה מקרוב איך אני משחיל את הבת שלה אבל התנאי של חדוה, שכל מה שאני עושה לה אני אעשה גם לענת, הוביל לזה שגם ענת תראה בְּקרוב מִקרוב איך אני משחיל את האימא שלה.

השכבתי את חדוה לרוחב המיטה עם הראש כמעט על שפת המיטה, אחר כך העמדתי את ענת על ארבע מעליה, עומדת כשברכיה על שפת המיטה, רגליה בולטות וראשה של חדוה בין הברכיים שלה, נותנת לאימא שלה להשקיף מקרוב על הכּוּס שלה וגם היא רואה את הכּוּס של אימא שלה ששוכבת תחתיה, ואז ניגשתי ונעמדתי בין רגליה של ענת, ניצמד ומכוון בידי, לוחץ מעט, שלא יברח, ועוזב ומחזיק בשתי ידיי במותניה, "אימא'לה, תספרי בבקשה לבת שלךְ מה את רואה" ציחקקתי.

"אני רואה את אייל-הברזל שלך מתדפק על דלתות מגרש המשחקים שלה" ושמעתי את החרמנות בקולה.

"המגרש משחקים של מי?" לחצתי עוד קצת וראש הזין פישק את שפתי הכּוס הרכות.

"המגרש המשחקים של ענת, המגרש משחקים של הבת שלי," חדוה הבינה מייד מה אני רוצה לשמוע ממנה, "אני רואה את הזין פולש לגן-האם של הבת שלי" היא צווחה במין תאווה בלתי נשלטת, "כן, תכניס לה, תכניס לה!".

הכנסתי לה, לאט, לא ממהר, אני אוהב לחדור לאט ועוד יותר מזה אני רוצה שחדוה תראה בבירור איך זה נכנס, "ומה את רואה עכשיו?"

"אני רואה איך אתה משחיל אותה, אני רואה איך אתה משחיל את הבת שלי" היא צרחה, מגורה, "פאק, זה מחרמן, זה מחרמן בטרוף!!".

"אימא, זה בפנים? הכל בפנים?" ענת צרחה.

"אפילו לא חצי" חדוה צחקה.

"מניאקית, לא סיפרת לי שכזה גדול השטרונגול שלו!" ענת צעקה וגם בקולה בלט היחום.

"אין חכם כבעל ניסיון" אימא שלה ציחקקה בתגובה.

"אימא, זה גדול, זה ענק, אימא אני חושבת שאני מרגישה שהוא מגיע לי עד הצוואר" ואין ספק שהיא הגזימה.

"אז תפתחי את הפה," חדוה צחקה בתשובה, "שיהיה לו לאן לצאת????".

הייתי חרמן בטרוף, אחרי ההצגה שהן עשו לי זה לא פלא. אם יש משהו שהפחיד אותי זה שאני אגמור לפניה, לפני שאני נותן לענת אפילו אורגזמה אחת לפחות. "אימא, עכשיו? הכל כבר בפנים??" ענת שוב שאלה.

"עוד לא, שלושת רבעי כבר בפנים, תזדייני בסבלנות" חדוה צחקה ואין ספק שחוש הומור לא חסר לה כי התזדייני בסבלנות קיבל כאן משמעות כפולה.

"פאק, אם האקס המניאק שלי היה מטפל בי ככה לא הייתי מתגרשת ממנו" ענת צווחה ואני אחזתי חזק במותניה ואת הרבע האחרון נעצתי עמוק לתוכה במכת אגן חזקה, תוקע אותה עד העצם. "פאק!" ענת צרחה, "פאק, פאק, פאק!" היא המשיכה במהירות, "הנה, עכשיו, הנה, גומרת, אימא'לה אני גומרת, פאק!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה סביב הזין שלי, "פאק, גמרתי! אימא, גמרתי! וואו, גמרתי, עוד" היא התנשפה, "דני, עוד, בבקשה עוד, בבקשה, רוצה עוד מהמשובח המשובח הזה שתקעתָ בטוטה שלי".

המשכתי, עם האוכל בא התאבון ועכשיו רציתי לתת לה עוד גמירה אחת לפחות. "אימא, יא מאוננת" ענת הפתיעה פתאום, "מה את עושה?".

"ספרי מה היא עושה!" בשתי כפות ידיי הפלקתי לענת על פלחי ישבנה ובמקביל הרמתי עיניים אל המראה בתקרה וראיתי את כף היד של חדוה חופנת את הכּוּס שלה והאצבע תקועה ומפמפמת במהירות בחריץ שבין רגליה.

"היא מאוננת!" ונראה לי שענת שמחה לספר לי, "אימא מאוננת, אימא עושה באצבע" היא ציחקקה, "פאק," והרגשתי שוב את הכיווצים בנרתיק הולכים ומתחזקים, "אתה מרשה לה?"

"היא כבר ילדה גדולה, היא לא צריכה לבקש ממני רשות בשביל זה," צחקתי, "אחר כך, כשאת תסתכלי מקרוב, גם את תוכלי לאונן".

ידעתי שהיא במעלה האורגזמה שלה וטחנתי אותה, עושה כל תרגיל שאני מכיר כדי לעכב את הגמירה שלי, "אני רואה איך הוא טוחן אותךְ" חדוה צרחה, "אני רואה את הטיפות שנוזלות מהכּוּס שלךְ" חדוה המשיכה, "אני מריחה עד כמה את מגורה" ו"פאק!!" ענת צרחה, פאק ארוך ומלא זימה ותשוקה, "פאק, הנה! גומרת! גומרת!!" ורק אז הִרְשֵׁיתִי להר הגעש שלי להתפרץ בתוכה, אוחז חזק במותניה, נצמד חזק לאחוריה וממלא לה את הכּוּס באותה לבה גברית חמימה שלי ואם זה לא מספיק אז חדוה התרוממה על המרפקים שלה וליקקה ליקוק ארוך ותאוותני שהתחיל בביצים שלי והמשיך לאורך כל חריץ הכוס של הבת שלה כשהזיין שלי עוד בפנים, מלטפת בלשונה את שפתי הכּוּס הנפוחות ואוספת את אגלי קוקטייל תאוותנו המשותפת ו…"יאמי" מעבירה עוד ליקוק תאוותני לא פחות.

בזמן שענת הלכה להכין לנו קפה שחור חדוה שאלה אותי מה אני חושב על חיה'לה והאם, לדעתי, היא מתאימה לנו כי בפעם הבאה כנראה שמַחְמוּד ועיישה יחזרו ויש רק מקום לשמונה זוגות וחדוה כמו חדוה, כשאמרתי לה שאני ממליץ בחום על חיה'לה היא אמרה שהיא חשבה להכניס חוק חדש, וחדוה כידוע היא המחוקקת אצלנו, שאם יש תשע זוגות אז שמים שלושה ג'וקרים כך שבעצם יהיו שלוש שלישיות במקום אחת כיום ואני תמכתי בזה.

חדוה וענת ישבו מולי ברגליים משולבות, מציגות לראווה את מגרש המשחקים הפרטי שלהן וזה הדליק מחדש את הישן בין רגליי שהרים ראש להציץ, עדיין לא מספיק כדי לבצע בחדוה את אקט החדירה אבל עם עוד מציצה משותפת של שתיהן יחד והגבר-גבר שלי היה מוכן לביצוע.

ענת נשכבה כמו שאימא שלה שכבה, חדוה נעמדה כמו שקודם ענת עמדה, ואני ניגשתי והשחלתי את חדוה, לאט, כמו את ענת, דורש מענת לספר מה היא רואה והיא, משתמשת במילים גסות שמחרמנות עוד יותר, תיארה בפרוטרוט איך אני משחיל את אימא שלה, "אימא הוא משחיל אותךְ" היא צרחה תוך שהיא מאוננת במרץ, "אימא, אני רואה איך הוא דוחף לך את הצינור הארוך שלו" היא המשיכה, "אימא, את דולפת" היא ציחקקה, התרוממה וליקקה טיפה שנזלה לאורך הירך הפנימית של חדוה, "אימא, הוא תקע לך את כל הזין שלו" היא המשיכה כשכל הזין שלי היה נעוץ עמוק בכוס של חדוה, "אימא, הוא טוחן אותךְ" היא ציחקקה, "דק-דק הוא טוחן אותךְ" וגניחות הגמירה הראשונה של חדוה מילאו את חלל החדר.

שלוש גמירות עוצמתיות הענקתי לחדוה לפני שגם אני גמרתי, לצערי לא ביחד. שכבתי מתנשף על המיטה, מימיני חדוה ומשמאלי ענת שהתחילה לשפשף לי, "זוכר," היא הסתובבה על הצד לעברי, מחייכת, "יש לך עוד חוב אחד לשלם.

"זוכר אבל תראי," הצבעתי על הזין הרופס ששכב וישן בין רגליי, "נראה לי שהוא כבר לא יעמוד".

"יעמוד לךְ, אל תדאג, יעמוד," היא חייכה, "ענת יודעת בדיוק מה יעמיד אותו" היא ציחקקה, לקחה את בקבוק ג'ל הסיכה שעמד על השידה ומרחה לה כמות נדיבה בין השדיים ונשכבה על הגב, "בוא," היא סימנה לי לשבת לה על הבטן ולהניח את הזין בין שדיה הגדולים והרכים וברגע שהנחתי היא תמכה בהם מהצדדים ועטפה איתם את הזין, "תשתפשף, אין גבר, שהוא גבר אמיתי כמובן לא איזה פייגלה, שזה לא יעמיד לו" היא הזמינה אותי והיא צדקה, לזיין לה את הציצים העסיסיים העמיד לי שוב תותח על.

"אוקיי, הצלחת," חייכתי אליה, "עכשיו נשמע מה את רוצה?".

לרגע היא היססה אבל אז ראיתי את אימא שלה מחייכת אליה ועושה לה 'כן' קטן עם הראש ו…"אני רוצה לעשות אותך כמו אישה" היא הסמיקה.

לרגע הייתה דממה, ידעתי בדיוק מה היא רוצה לעשות לי ושקלתי אם לנסות להתחמק או לא אבל הזין שלי, שבשניה נמתח עוד יותר, אותת לי שלא, "מניאקית," חייכתי אליה, "תכף תגידי לי שזה כולל תפוח-אדמה-לוהט"

"ברור" וראיתי מין הקלה על פניה כשלא אמרתי לה 'לא' מוחלט, "זה כל הכיף, לא?".

יכולתי להגיד "לא", ענת היא המצטרפת, והמצטרפת לא אומרת מה עושים, אבל הבטחתי ואצלי מילה זאת מילה! כשאישה אומרת שהיא רוצה לעשות אותךָ (גבר) כמו אישה זה עוד מנהג מוכר אצלנו במפגשים האלה, לא שכיח בסיבוב הראשון או השני, בשלישי דווקא כן, אבל מפעם לפעם זה קורה. מה זה לעשות (גבר) כמו אישה? בדרך כלל עושים גבר כשהוא בדוגי, או שוכב על הבטן, לעיתים כשהוא נשען אל הקיר בפישוק או מתכופף על השולחן בתנוחת המזכירה, אבל לעשות כמו אישה זה לשכב על הגב ולפתוח רגליים, להביט בעיניים של מי שדופקת אותךָ ולא להפנות לו את העורף ותפוח-אדמה-לוהט הוא השם שנתנו לאותו תפוח אדמה העטוף בתחתונים של האישה רק שפה חדוה חוקקה חוק (ואם עוד לא הבנתם אז חדוה, שהיא המארחת, היא מחוקקת החוקים שלנו) שאם עושים גבר כמו אישה מותר גם לדרוש ממנו את התחתונים שלו כדי לעטוף בהם תפוח אדמה ולהגיש אותם ככה לבת-זוג (האמיתית) שלו כי אם כמו אישה אז כמו אישה עד הסוף!

ענת הניחה שתי כריות על שפת המיטה, במקום שקודם היה שם הראש שלה, ובזמן שהיא חיברה לעצמה את הסטראפאון של אימא שלה אני נשכבתי על הגב לרוחב המיטה כשהתחת שלי על הכרית העליונה והרגליים שמוטות מעבר למיטה, הרמתי רגליים ואחזתי בברכיים שלי, משכתי אותם אל עבר החזה שלי ופישקתי אותם חזק לצדדים, שוכב ככה, כמו אישה, אומנם עומד לי אבל הדרך לפי הטבעת שלי פתוחה בפניה.

ענת שימנה לי בנדיבות את פי הטבעת עם כמות ג'ל סיכה ו…"אימו'ש, יש לךְ קונדום?" היא ציחקקה, "אנחנו לא רוצות שדני יכנס להריון" והציחקוק הפך לצחוק כשאימא שלה שלפה קונדום מהמגירה והלבישה לה אותו על התותב. הרגשתי את המגע הקר של ראש התותב בפי הטבעת שלי ופישקתי חזק יותר את הרגליים, מנסה להרפות, "לאט" ענת חייכה אלי, "כמו שעשית לי" והרגשתי את הלחץ המתחזק על פי הטבעת הסוגר בפניה את שעריו, "פאק!" גנחתי כשהשער נפרץ והתותב התחיל לחדור לפי הטבעת שלי, כאב לי אבל נשכתי שפתיים, "כן" ענת גנחה במין הנאה כשהיא משחילה אותי, מחדירה את התותב מילימטר אחר מילימטר למעמקי התחת שלי, "כן, אני מזיינת אותךָ, עכשיו אתה הכוסית שלי!" היא צעקה כשכל התותב היה קבור עמוק בישבן שלי, תקעה והתחילה לפמפם, לזיין.

הכאב חלף די מהר אבל אז התחיל החום הזה בפי הטבעת, החום מהחיכוך של התותב בעור העדין המתוח עליו, ידעתי שזה יצרוב לי, שאני ארגיש את זה עוד הרבה אחרי שהזיון הזה יסתיים, שבבוקר, כשיראו איך אני הולך לא יצטרכו את התפוח-אדמה-הלוהט כדי לדעת מה היא עשתה לי ועדיין נהניתי מזה, כן, כזה אני, בי (ביסקסואלי) ואני אוהב מדי פעם להרגיש זין בתחת, אומנם אני מעדיף את הדבר האמיתי אבל גם תותב עושה לי את זה, ובלי להרגיש עזבתי ברך אחת והתחלתי לשפשף לי, לאונן.

"אני יכולה להצטרף לחגיגה?" ובלי לחכות לתשובה חדוה עלתה על המיטה והתיישבה על ברכיה מעל הראש שלי, מגישה לי את הכוס שלה לפה, "תלקק לי, תלקק את הפּוֹת הרטוב והחם שלי" היא לחשה, מחורמנת, ואני ידעתי בדיוק מה לעשות כדי לתת לה את עונתה בגדול.

אני גמרתי ראשון, יורה מזרקה של אגלי שפיך ריחניים על ביטני וסביבי, ענת גמרה מייד אחרי אבל המשיכה לזיין, אין ספק שבזה יש לתותב יתרון על פני הדבר האמיתי, התותב לא מתרכך. גם חדוה גמרה, צועקת ומודיעה על כך ואז היא התרוממה, הסתובבה, עכשיו עם הפנים אל הבת שלה, ושוב הגישה לי את הפות הרטוב והחם, עכשיו אפילו רטוב עוד יותר, אל הפה שלי ובזמן שענת המשיכה לזיין אותי ואני פינקתי את חדוה שתיהן התנשקו, נשיקה צרפתית תאוותנית, רטובה וקולנית, שאשמע.

שלוש פעמים ענת גמרה לפני שהיא יצאה ממני, נשכבת על המיטה לצידי עם חיוך גדול על שפתיה, מתנשפת בכבדות. "וואו, אהבתי" היא התנשפה אחרי שנרגעה קצת, "תודה, אני חייבת לךָ" היא הוסיפה רק שכל מה שרציתי באותו רגע זה לישון, הייתי עייף וגם הם כמוני אז באותו לילה ישנתי סנדוויץ' בין שתיהן.

יום שבת

בבוקר התעוררתי כשהמיטה רעדה, חדוה וענת שכבו ב-69 ופינקו זו את זו אז הצטרפתי, מעגל של שלושה, הראש שלי בין רגליה של ענת והזין שלי בפה של חדוה שלא עזבה אותי עד שנתתי לה את מנת הפרוטאין היומית שלה, ככה היא קוראת לְלִגְמוֹר לה בפה.

לארוחת הבוקר יצאנו כששני תפוחי אדמה לוהטים בכיס שלי ואחד ביד של ענת. לא היינו הראשונים, דרור ואשתי כבר ישבו שם, הוא מחבק אותה במין תנועת בעלות מתגרה והיד שלו שמוטה לתוך החזייה שלה,  לה את הציצי וגם שלומיק וחיה'לה ישבו צמודים והיד שלה מוחבאת בין הרגלים שלה. ענת מיהרה לתת את התפוח אדמה הלוהט שלי לאשתי, "אני חושבת שזה של בעלךְ" היא הכריזה בקול ואשתי לא ויתרה לי, היא קראה לי אליה, "זה שלך?!?" היא שאלה בקול שמנסה לכעוס וכשעניתי שכן היא דרשה שאני להוכיח ולא נשאר לי אלא לפתוח את המכנסיים, לשלשל אותם לברכיים ולהראות לה, ולכול היושבים סביב השולחן, שאני אכן בלי תחתונים ולשמחתי היא לא דרשה שאני אסביר לה איך הורידו לי אותם, רק שאז גם דרור נתן לי את התפוח האדמה הלוהט שלה, של אשתי, וגם אני דרשתי ממנה שתוכיח אבל כשנתתי לשלומיק את התפוח אדמה של הבת שלו, כן, זה המנהג, אין לה בן זוג אז נותנים לאבא, הוא לא ויתר לה ואחרי שדרש שתוכיח הוא גם דרש שתסביר לו, שתודה ששיתפה פעולה, אבל עם התפוח אדמה הלוהט של אשתו הוא הסתפק רק בהוכחה.

אותו יום לא נסעו לטייל, כולם היו בבריכה וזה אחר זה הנשים הזמינו את הבן זוג שלהן להכנס לשחות איתן בבריכה שזה אומר זיון בפרהסיה וענת עשותה איתי חסד, קודם חדוה הזמינה ועשיתי אותה בפרהסיה על פי כל כללי הטקס ואז ענת נתנה לי מספיק זמן להתאושש ולהעמיד אותו מחדש, ואין כמו לראות זיון בשידור חי כדי להעמיד מחדש, לפני שגם היא הזמינה אותי, לא מוותרת.

אחרי ארוחת צהריים קטנה, הארוחה העיקרית תהייה בערב, אני הלכתי לישון וחדוה וענת הלכו להכין את ארוחת הערב עם עוד כמה מתנדבים.

כשהתעוררתי היה כבר כמעט ערב, לא נשאר הרבה זמן עד הארוחה אבל חדוה התעקשה שאני אבוא לסבן לה את הגב שפרושו המעשי שעשיתי אותה שוב במקלחת כשהיא נשענת על הקיר מתחת למים החמימים הזורמים עלינו.

לפני שיצאנו לארוחת הערב ענת שאלה אותי אם גם היא תוכל לבוא לישון אצלנו כשיש לה סידורים במרכז. "אין בעיות," חייכתי אליה, "אני בטוח שרינה תשמח וחוץ מזה יש לנו מיטה מספיק רחבה" הוספתי.

"לא מפחידים דונה בדין" היא ציחקקה, "כל מה שאימא עושה אני עושה טוב יותר" וראיתי את חדוה מחייכת אבל לא עונה לה.

מקצה שלישי

ארוחת הערב התנהלה בשקט יחסי, ישבתי בין חדוה וענת ומתחת לשולחן מיזמזתי אותן, מיזמוז אחרון, האצבע שלי ליטפה את שפתי הכוס שלהן אבל לחדור לא חדרתי, מחמם אותן לבא אחריי???? כי בקרוב שוב נתחלק לזוגות חדשים ואני לא הייתי היחיד, גם את היד של דרור ראיתי חופרת עמוק בין הרגליים של אשתי ודרור ואני לא היינו היחידים.

שוב עזרנו לחדוה לפנות למדיח, שוב שתינו קפה עם עוגיות מעמול שרות הכינה ולהפתעתי חיה'לה טעמה מהן למרות שאישור כשרות לא התנוסס על הקופסה, בטח לא כזה של הבד"צ.

הגיע הזמן להגרלה החדשה רק שהיום, אל פי המסורת, יש תפנית בעלילה! אומנם גם היום הקלפים יכריעו, גם הפעם יש מלך, מלכה וג'וקר, אבל היום החוק היחיד שנשאר הוא שלא עושים את זה עם בן הזוג או עם מי שכבר היינו במפגש הזה, אבל הלילה נותנים לבי (ביסקסואלי) שבנו לבוא לידי ביטוי יותר מעשי ולמלכה ולמלך מותר לזווג גבר עם גבר ואשה עם אשה! כולל כשהם בוחרים, ועוד שני שינויים, הראשון: בכל זוג יש את הגבר (גם אם הוא אישה), זה ששלף את קלף המלך או מי שהמלך בחר לזווג אותו, והאשה (גם אם היא גבר), זאת ששלפה את המלכה או מי שזווגה על ידה, חייבת להשמע לקולו של הגבר ללא סייג! והשני: הפעם הג'וקר יכול להיות גם גבר ולא רק אישה והוא בוחר בסוף אל מי הוא יצטרף, אחרי שנתחלק לזוגות ולא לפני כמו בלילות הקודמים! וגם הג'וקר, כמו האשה שבזוג, חייב להשמע לכל דרישותיו של הגבר, אולי נשמע קצת שוביניסטי אבל היי, הגבר יכול להיות גם אישה אז מה פה שוביניסטי?

עמדנו בטור והרמנו קלף אחרי קלף, את המלך הוציאה אשתי, את המלכה הוציא איתן, הגבר בזוג ההומואים, ואת הג'וקר מיכל, הגבר בזוג הלסביות. אשתי בחרה ראשונה, מנצלת את השינוי בחוקים ובחרה בחיה'לה, כן, אשתי מצדיקה את ה-בי שלה, היא אוהבת לעשות את זה עם נשים ואת חיה'לה היא עוד לא ניסתה וחייכתי למראה הבחירה, צפויה לה הפתעה נעימה, חיה'לה מנוסה מאד בלפנק נשים.

איתן בחר בינקי, גם כאן לדעתי ינקי הוא הגבר היחיד שאיתן עוד לא עשה אותו רק שאיתן הוא המלכה, האשה, וצפויה לו הפתעה כשינקי, שיהיה הגבר שלו הלילה, יהפוך אותו לתרנגולת שלו.

כשאשתי ואיתן התחילו לזווג זיווגים אשתי סידרה לי את נטע, כן, אשתי יודעת את הפֶטִיש שלי לשדיים גדולים ואחרי שאני סדרתי לה אתמול את דרור, זה שבדרך לכאן היא אמרה לי במפורש שהיא כל כך רוצה אותו, עכשיו היא מחזירה לי ומה שהכי מצא חן בעיני זה שאשתי היא המלך ולכן אני הוא הגבר ונטע חייבת להשמע לכל גחמה שלי.

הייתי קצת חריג, מלבדי רק רון זווג לזיוה, זכר עם נקבה, כל השאר זווגו לאותו מין, אישה עם אישה וגבר עם גבר, רק שאת זיוה ציוותה אשתי, המלך, ולכן היא תהיה הגבר הלילה ורון יהיה הנקבה שלה, ועכשיו נשאר רק לראות למי מיכל תבחר להצטרף.

עם דפנה, הבת זוג שלה, אסור לה, ועם חדוה ורות היא כבר הייתה, כנצמדת היא לא יכולה להגיד מה לעשות, רק לעשות את מה שדורשים ממנה ואני הימרתי שהיא תצטרף לאשתי וחיה'לה אבל אז היא הפתיעה והחליטה להצטרף דווקא אליי ולנטע! כן, לא האמנתי כשהיא הכריזה את זה אבל אני חושב שאני יודע למה היא בחרה בנטע, הן חברות טובות ולפחות פעם בחודש משחקות סטריפ-פוקר זנותי, כזה שכשנגמרים הבגדים מגיעות המשימות רק שמה זה אכפת לי למה? העיקר שגם הלילה אני הולך לעשות את זה בשלישיה ואפילו יותר מזה, מיכל, הנחשבת לגבר, צריכה להמשיך להתנהג כגבר ולהסתובב עם הסטראפאון מוצמד לגופה ואתם יודעים איפה גבר דופק גבר, כן, הלילה אני הולך לבקר בתחת החמוד שלה! ורק אחרי הביקור אני, הגבר שלה בערב זה, אשחרר אותה מחובתה זו והיא תוכל להנות גם כאישה.

חיבקתי אותן בדרך לצימר של נטע, כפות הידיים שלי מונחות בהפגנתיות על הישבן שלהן, מלטפות וממזמזות. בורא עולם כנראה אוהב אותי בסוף השבוע הפרוע הזה אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שבלילה הראשון זכיתי בדוסית שכל כך רציתי וסימנתי וי(√) ראשון כי אף פעם לפני לא זיינתי חרדית ("סתם" דתיות דווקא כן ואפילו לא מעט מהן), בלילה השני זכיתי בדאבל ולא סתם דאבל, אימא ובת! והלילה שוב בורא עולם סידר לי את הדאבל ואני הולך לכבוש עוד יעד שלא כבשתי עד כה, לסמן וי(√) גם על התחת של מיכל שאם יד על הלב כבר הרבה זמן אני זומם עליו.

"אתה רוצה שנתפשט?" נטע שאלה כשהגענו לצימר.

"לא! אני אוהב להפשיט את הנשים שלי בעצמי" חייכתי אליה, "אתה!" פניתי למיכל ובכוונה דיברתי איתה בלשון זכר, מזכיר לה שהיא פה עדיין על תקן הגבר, "שב שם, תַּבִּיט וְתִּלְמַד!" הצבעתי על המיטה, "ואתְ" פניתי לנטע, "בואי, תעמדי כמו שאני אוהב ואני אפשיט אותךְ".

לא עשיתי איתם תאום ציפיות, למה לי, אני יכול לעשות אִיתם ככל העולה על רוחי והערב אני אהיה אֵגוֹאִיסְט, אדאג רק לעצמי, וכל שנשאר לי לקוות זה שגם הן תֶּאֱהַבְנָה את מה שאני מתכנן להן וגם הן יהנו ואם לא? זבש"ן (זאת בעיה שלהן).

נטע ידעה איך לעמוד, כבר עשיתי לה את זה בעבר והיא אפילו סיפרה לבעלה שבהזדמנות הראשונה החזיר לי ועשה את זה לאישתי, היא נעמדה מולי בפישוק קל ושילבה את כפות ידיה מאחורי העורף, מותחת מרפקים לאחור ומבליטה את שדיה הענקיים. הסתובבתי סביבה, קודם פתחתי לה את רוכסן השמלה שלבשה ואז כשדחפתי ידיים אל מתחת לבד, מלטף את עורה החם, היא הושיטה יד אחר יד ונתנה לי להחליק את השמלה מעליה, ושוב החזירה אותם למקומם על העורף, הוספתי עוד מזמוז אחד על ישבנה כשהורדתי את השמלה עד ירכיה ומשם השמלה כבר החליקה מעצמה ונפלה לרצפה.

שוב הסתובבתי סביבה, בוחן את שדיי הענק שמאיימים לברוח לה מהחזייה ונצמדתי אליה, משמיט את כתפיות החזיה לצדדים, מחבק ופותח את קרסי החזייה שמאחור וברגע שזזתי אחורה החזייה צנחה לרצפה והעטינים שלה, השם שבעלה נתן לשדיים הענקיים שלה, נחשפו במלא הדרם, שדיים גדולים עם עטרות פטמה ענקיות וכהות שבמרכז כל אחת פטמה גדולה ונוקשה, הסימן הראשון שהיא מגורה, "אני מת על חזה מוקפץ" ציחקקתי והקפצתי את הציצים שלה, פעם ועוד פעם והיא עומדת ומחייכת, נהנית, אין ספק שנטע גאה בשדיים שלה, "מה אתָה אומר על העטינים שלה?" חייכתי לעבר מיכל שהביטה בהם בעיניים כלות, "רוצֶה גם?" הזמנתי אותה והיא קפצה על ההזמנה, באה והקפיצה.

"אל תלךְ!" עצרתי את מיכל שרצתה לחזור ולשבת, "תעמוד לידה, כמוה, תכף יגיע תורךָ" חיכיתי שהיא תעמוד ותשלב ידיים על העורף לפני שאחזתי בתחתוני הביקיני של נטע ומשכתי אותם מעט למטה, חושף את שפתי הכוס הנפוחות שלה, "בדיקת שמן" חייכתי אליה והעברתי אצבע חוקרת לאורך כל החריץ, חודר ומרגיש עד כמה היא רטובה שם, עוד סימן שהיא מיוחמת, "יאמי" ליקקתי את האצבע המכוסה באותו נוזל סיכה טבעי שלה, "לדעתי מוכנה אבל הייתי שמח לחוות דעת של גבר נוסף" ושוב העברתי אצבע חוקרת, הפעם חודר אפילו יותר, והגשתי את האצבע הרטובה אל שפתיה של מיכל, "תטעם! מה דעתךָ?"

מיכל טעמה, ממצמצת בשפתיה, ושוב טעמה, הפעם מכניסה את כל האצבע לפה ומוצצת, "מוכנה" היא חייכה, "בשמחה הייתי עושֶה אותה" ולמרות שגם אני דיברתי אל מיכל בלשון זכר בכל פעם שאני שומע אותה מדברת על עצמה בלשון זכר זה מפתיע אותי מחדש.

הורדתי לנטע את התחתונים עד הסוף והיא הרימה רגל אחר רגל ונתנה לי להוציא לה אותם לפני ששלחתי אותה לשבת ועברתי להפשיט את מיכל.

מיכל היא קצת תעלומה בשבילי, היא בין המבוגרות בחבורה, מבוגרת ממני ב-15 שנים לפחות ומהבת זוג שלה כמעט ב-25! היא פרופסורית, משהו במדעים, מרצה מבוקשת ובעלת מעבדה באחת האוניברסיטאות היותר נחשבות בארץ, יש לה בן, טייס קרב, ובת שעושה פוסט דוקטורט ב-MIT, עד לפני כמה שנים היא עוד הייתה נשואה וסטרייטית-ונילית רק שאז בעלה יצא מהארון ובעקבות זה היא רצתה לבדוק מה זה סקס עם אותו מין, לצורך מחקר כמו שהיא תמיד מתלוצצת, וזה משך אותה לתוכו יותר ויותר, בהתחלה היא הייתה מחליפה בנות זוג כמו תחתונים, טועמת פעם פעמיים ועוברת לבאה אחריה ולא בוחלת לגוון בין לבין ואפילו תוך כדי גם עם גבר עד שגילתה את דפנה, דו-מינית כמוה, ודפנה שהייתה בחבורה עם הבת זוג הקודמת שלה הביאה אותה וחיברה אותה לחבורה שלנו וזהו, מאז היא אחת מאיתנו, תמיד הגבר! לא כמו הבת זוג הקודמת של דפנה שהייתה פעם הגבר ופעם האישה.

הפשטתי אותה לאט, גם פה ניצלתי כל הזדמנות למזמז, קודם פתחתי את הקשר בחולצה והורדתי לה אותה מגלה מתחתיה חולצת טריקו הדוקה שהדגישה את מה שהיה קשה לראות קודם, שלמרות שיש לה שדיים לא קטנים היא, כנדרש מגבר, הולכת בלי חזייה ועוד משהו נחשף, האוהל במִפְשָׂעָה שלה, שלמרות הג'ינס הצמוד היא הולכת עם הסטראפאון עליה.

הכנסתי ידיים אל מתחת לבד חולצת הטריקו והתחלתי להרים אותה, מרים ומלטף את גופה, מיכל הרימה ידיים כדי לעזור לי, הרמתי לאט, חושף קודם את הבטן השטוחה ואז את השדיים, שדיים די גדולים, לא עטינים כמו של נטע, שלה הכי גדולים בחבורה, גם לא אשכוליות כמו של אשתי אבל בוא נגיד תפוזים, שמוטים מעט, לא זקופים כמו אלה של הבת-זוג הצעירה שלה, ולרגע השארתי אותה ככה, הידיים מורמות, החולצה מסתירה את פניה ולא נותנת לה להוריד אותם ואני לא התאפקתי ומזמזתי לה את השדיים לפני שהורדתי את החולצה עד הסוף ושלחתי ידיים לפתוח את החגורה ולהוריד לה את המכנסיים שמתחתם היא לבשה תחתוני בוקסר צמודים של בנים שהבליטו עוד יותר את התותב המוצמד לגופה.

"הגיע הזמן לתכל'ס" הודעתי להם כשמיכל ניצבה עירומה ורק הסטראפאון מוצמד לגופה סטראפאון עם תותב בינוני, יותר קטן מהזין שלי, יותר צר ויותר קצר. "מה שבא לי עכשיו לעשות זה מה ששני גברים עושים לאישה, חדירה כפולה!" הודעתי עם חיוך על השפתיים, "נטע," פניתי לנטע, "לךְ רק נשאר להחליט את מי את רוצה לקבל מקדימה ואת מי לקבל מאחור?".

נטע העדיפה אותי מקדימה ואת מיכל מאחורה, נשכבתי על הגב במרכז המיטה והזמנתי אותה להשתפד לי. נטע השתפדה לאט, מחייכת יותר ויותר ככל שהזין נתקע עמוק יותר לתוכה, חיוך נהנתני כזה, כשכל הזין היה נעוץ בתוכה היא קודם עלתה וירדה קצת והשתפשפה קדימה ואחורה, מסדרת את הזין שיגע לה במקומות הנכונים, ואז נשכבה עלי, מוחצת את שדיה הגדולים והרכים אל החזה שלי ואני הזמנתי את מיכל לעלות ולתקוע את עצמה לתוכה, לתקוע את התותב שהיא מרחה בג'ל סיכה בזמן שנטע השתפדה לי, והרגשתי את התותב חודר ומשתפשף בזין שלי שרק קרום דק מפריד ביניהם.

גם מיכל תקעה לאט, לא ממהרת, הרגשתי את הכיווצים בנרתיק של נטע הולכים ומתגברים ככל שהתותב חדר עמוק יותר לישבנה, חודר ומתחכך בזין המתוח שלי, "כן" נטע גנחה לי באוזן כשכל התותב נכנס לתוכה ומיכל נשכבה עליה, מוחצת יותר את נטע אלי ונראה לי שהזין שלי חדר אפילו עוד קצת, "כן, תודה, אני אוהבת את זה" היא המשיכה ולחשה כשמיכל התחילה לפמפם אותה.

מיכל ידעה היטב מה היא צריכה לעשות, היא פמפמה את התחת של נטע מהר וחזק ואני הצטערתי שאנחנו לא במיטה של חדוה, זאת עם המראה בתקרה, כי רציתי לראות איך התחת שלה עולה ויורד.

התותב השתפשף בזין שלי כשהוא נכנס ויוצא, שפשוף נעים כזה, מחרמן, כזה שמותח עוד יותר את מה שממילא היה כבר מתוח, מעמיד ומקפיץ אותו ואם זה לא מספיק גם הרגשתי את הכיווצים בנרתיק של נטע הולכים ומתחזקים סביבו, כיווצים חזקים של מי שדוהרת אל עבר אורגזמה וזאת לא אחרה להגיע, "כן!" נטע צרחה באקסטזה, "כן! הנה! הנה!! גומרת!" והכוס שלה הפך חמים ורטוב עוד יותר, "כן, וואו, גמרתי" היא התנשפה, "גמרתי!!!" היא צרחה כאילו רצתה שבכל הצימרים מסביב ישמעו את זה, במיוחד בזה שבו דרור, בעלה, הוא הלילה האישה של שלומיק! "עוד, עוד, תמשיכו" היא התנשפה בקול מתחנן ולשנינו, למיכל ולי, לא היה בכלל כוונה להפסיק.

שכבתי מתחת, המשקל של שתיהן קצת לוחץ, וְהִתְפַנַּנְתִּי, שוכב והן עושות בשבילי את העבודה, כל נעיצה חזקה של מיכל דוחפת את אגנה של נטע אלי והזין שלי נדחף עוד יותר, פמפום קצר כזה, שפשוף בין השפתיים הנפוחות, עִינּוּג בלי להשקיע מאמץ מינימלי.

נטע גמרה שוב, צורחת ומבשרת בקול, גם מיכל גמרה, אחר כך התברר לי שבסטראפאון שלה מורכב תותב דו-ראשי והוא תקוע גם לה ונוגע במקומות שצריך, הייתה גם פעם שלישית של נטע רק שאז כבר לא יכולתי להתאפק יותר, הרגשתי את הלבה עולה ומטפסת במעלה הזין שלי, התאמצתי והרמתי את אגני, ואותן איתו, הזין שלי נכנס הכי עמוק שאפשר וכנראה שמיכל הבינה כי היא הפסיקה לדפוק ורק שכבה לה ולחצה, נותנת לי קונטרה, וגמרתי! השפרצתי! את כל ארגז הפעולה המלא שלי גמרתי עמוק בכּוּס שלנטע ופתאום מיכל הודיעה שגם היא גמרה יחד איתי.

את מיכל שלחתי לרחוץ את הסטראפאון שלה, אחרי המקום שהיא ביקרה בו זה מתבקש, "אבל בלי להוריד!" הודעתי לה, "יש לי עליו תוכניות" הוספתי מצחקק וניצלתי את זה שנטע שכבה פרקדן על הגב כדי להתיישב לה על הבטן, להניח את הזין שלי בין השדיים הענקיים שלה, לזלף קצת מג'ל הסיכה וְ-"בא לי להתפנן קצת בין העטינים שלךְ" חייכתי אליה, "אז תעטפי אותו" ונטע, מנוסה כבר בבקשות כאלה, תמכה בשדיה הגדולים מהצדדים, עטפה את הזין שלי ואני התחלתי להשתפשף, לזיין לה את הציצים כדי להעמיד לי מחדש את זה שהתדלדל וכמו תמיד זה עבד, הזין שלי התעורר ונמתח, משתפשף ומתקשה ותאמינו לי, לא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש.

"אותךְ אני רוצה לדפוק כמו אישה" הודעת למיכל כשהחלטתי שהזין שלי כבר מוכן למשימה הבאה.

"אז להוריד את הסטראפאון?" והיא שלחה ידיים לחגורות.

"לא!" עצרתי אותה, "אני הולך לבקר לך בטוסיק החמוד שלך אבל אני רוצה אותךְ שוכבת כמו אישה".

האסימון נפל לה והיא הסמיקה, "מניאק" היא מילמלה אבל התחילה לסדר את הכריות על שפת המיטה.

"היית צריכה לחשוב על זה שאני ארצה לבקר לך בטוסיק כשהחלטת להצטרף אלינו" חייכתי לעברה.

"על זה חשבתי," היא הפתיעה אותי, "ידעתי שזה מה שתרצה לעשות לי ובגלל זה גם בחרתי בכם," היא הוסיפה, "אבל לא חשבתי שתרצה לעשות לי את זה כמו אישה" והיא הסמיקה עוד יותר.

"את רוצה ש…" כבר כמעט ויתרתי לה אבל ה-"לא!!" התקיף שלה עצר אותי, "Your wish is my command" (המשאלה שלך היא פקודה בשבילי) היא הכריזה ונשכבה על הגב כשהגב התחתון שלה על הכרית, הרימה רגליים ומשכה את הברכיים עד החזה ופישקה אותם חזק לצדדים, שלחה ידיים בין הרגליים ואחזה בפלחי ישבנה ופישקה אותם, פותחת בפניי את הדרך אל פי הטבעת שלה וזה היה מחזה מחרמן בטרוף, במיוחד בזכות התותב שהזדקר בין רגליה.

קודם שימנתי את פי הטבעת שלה בכמות נדיבה של ג'ל סיכה, אחר כך הנחתי את שוקיה על כתפיי ואז כיוונתי את ראש הזין הנוקשה אל פי-הטבעת, לחצתי מעט, לא חדרתי אלא רק שלא יברח, נצמדתי עוד קצת וחיבקתי בידיי את ירכיה ואז, במכת אגן חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לתחת שלה, נעצתי ולא זזתי, נותן לה להתרגל לפולש שחדר.

"פאק!" היא צווחה ושמעתי את הכאב בקולה, טוב לא פלא, אם אני הייתי חוטף ככה זין בתחת, ועוד גדול כמו שלי, גם אני הייתי צועק, "וואו, אימא'לה" היא התנשפה במהירות, נשיפות כלב כאלה, "רגע, רגע" היא ניסתה להתרגל, "וואו, בדיוק כמו שחשבתי" והפעם היא כבר נשמעה יותר רגועה, "כן, שווה, וואלה שווה" היא ניסתה לצחקק, "עכשיו זיין אותי, זיין לי ת'תחת" ואני התחלתי לפמפם, לאט, מניע את האגן שלי קדימה ואחורה בתנועות קצרות ואיטיות.

"מצ'עמם לי" נטע התערבה בקול מִתְפַּנֵּק, "גם אני רוצה להשתתף" היא הוסיפה וכשהפנתי לעברה את המבט ראיתי אותה מלטפת את שפתי הכוס שלה עם האצבע.

"בואי, תעלי ותשבי לה מעל הראש, מיכל תפנק אותךְ" הזמנתי אותה, "נכון מיכל?" חייכתי לעבר מיכל.

"את מוזמנת" מיכל ציחקקה וברגע שנטע התיישבה על ברכיה מעל ראשה כשפניה אליי, לא ממש מתישבת לה על הפנים כדי לא לחנוק רק הגישה לה את שפתי הכוס שלה ומיכל התחילה ללקק לה, ללקק, לחדור עם הלשון ולטעום מהצוף הממלא את הכוס שלה, ולמצמץ בשפתיה במין הנאה כזאת.

עכשיו כבר זיינתי אותה בתנועות ארוכות, הזין שלי השתפשף בפי הטבעת שלה המתוח סביבו והרגשתי את החום שנוצר, ידעתי שאני לא אחזיק הרבה זמן מעמד אבל רציתי לתת לה לפחות גמירה אחת ככה אז שלחתי ידיים והתחלתי למולל לה את הפטמות הרגישות, ממולל בעדינות, לא להכאיב אלא לגרות, וזה עבד, "כן, אני לא מאמינה,  כן, אימא'לה, כן, הנה!" היא הכריזה על האורגזמה שעומדת להתפרץ ואני עודדתי אותה עם רצף "בואי, בואי" מהירים, עושה כל טריק שמוכר לי כדי לעכב עוד שניה וכשה-"כן, הנה, עכשיו!" שלה מלא את חלל החדר אני הוספתי את ה-"הנה, קחי! קחי!!" שלי, תוקע את עצמי הכי עמוק שאפשר וגומר, וגומר, וגומר.

"עכשיו את יכולה להוריד אותו" הצבעתי על הסטראפאון שלה, "ולדבר בלשון נקבה" הוספתי והלכתי להתרחץ, אחרי המקום שביקרתי בו זה מתבקש, הן המשיכו, עוברות ל-69 ומפנקות האחת את השניה.

כמה פעמים הן גמרו לפני שחזרתי אני לא יודע אבל כשחזרתי לא הפרעתי להן ונתתי להן להמשיך, לראות ככה שתי נשים שיורדות האחת לשניה זה מחרמן וזאת גם שיטה בדוקה להעמיד זין רופס מחדש, שיטה שגם הפעם לא אכזבה כי לא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש "אוקיי, אני רואה שהמנוע שלכן מחומם" ציחקקתי כשאייל-הברזל עמד זקור ומוכן והעמדתי את שתיהן זו לצד זו בדוגי.

ראשונה נעמדתי מאחורי מיכל, כיוונתי, לחצתי מעט שלא יברח, אחזתי בשתי ידיי במותניה ובתנועה איטית השחלתי אותה, חודר לתוכה סנטימטר אחר סנטימטר והיא דוחפת לאחור, כאילו רוצה לעזור לי, כאילו בוער לה והיא רוצה כבר להרגיש את כולו בתוכה.

ברגע שכל הזין היה עמוק בתוכה התחלתי לפמפם אותה, עם יד אחת המשכתי לאחוז במותניה אבל את השניה העברתי לנטע, "לשמור על המנוע שלךְ חם" ציחקקתי, תקעתי לה אצבע לכוס והתחלתי לפמפם אותה.

"מניאק" היא מילמלה.

"להוציא?" שאלתי בקול מאיים.

"לא! תמשיךְ!" אז המשכתי, המשכתי וברגע שמיכל גמרה החלפתי ביניהן, השחלתי את נטע ועשיתי למיכל עם האצבע, "שהמנוע לא יתקרר" ציחקקתי, "אם אני ארצה לחזור" ואכן חזרתי, אני לא יודע מאיפה היה לי את הכוח הזה אבל לא רק שחזרתי לנטע גם חזרתי פעם שניה למיכל רק שאז גם גמרתי, השקיתי את גן האם שלה עם אותו שפיך גברי חמים שלי.

להעמיד אותו מחדש לא הצלחתי, אפילו ה-69 הנוסף שהן עשו לא הצליח להעיר את הישן. אותו לילה ישנו ביחד, הן עשו לי סנדוויץ', השדיים הענקיות של נטע נמחצות לגבי והזין שלי, ישן ורופס, נח לו בין פלחי ישבנה של מיכל, ישן ולא מזיק.

בבוקר נטע העירה אותי עם מציצה רק שמהר מאד גם מיכל הצטרפה ועשינו מעגל אינדיאני, אני יורד לנטע, שיורדת למיכל שמוצצת לי, מוצצת ובולעת את מנת הזרע שיריתי לפה שלה.

לארוחת הבוקר הגעתי עם שני תפוחי אדמה לוהטים, זה של נטע וזה של מיכל, כן, בדיוק כמו שענת עשתה לי אחרי שזיינה אותי כמו אישה גם אני עשיתי למיכל עטפתי תפוח אדמה בתחתונים שלה והגשתי אותו דפנה, הבת זוג שלה, נותן לה הזדמנות לעשות לה את כל הטקס, כן, גם לתת הסבר, בדיוק כמו שמיכל תמיד עושה לה.

גם את נטע לא שכחתי וגם דרור, בעלה, עשה לה את הטקס המלא. אני הפעם הייתי פטור, רינה, אישתי, הייתה על תקן של גבר והיא זאת שהגישה את תפוח האדמה הלוהט של חיה'לה לינקי שהפעם כבר עשה לה את כל הטקס, כולל להסביר.

אפילוג

זהו, אחרי ארוחת הבוקר סוף השבוע הסתיים לו, עזרנו לשלומיק וחדוה לנקות ולסדר, כל אחד דואג לצימר שהיה של הבת זוג שלו, כולל לאסוף את כל המגבות והסדינים ולהביא אותם לאותו מקום ריכוז שמשם יבואו מהמכבסה לאסוף.

באוטו אשתי הטתה את הכסא לאחור ונרדמה ברגע שעלינו על כביש 90 והתעוררה רק במחלף קסם, כשעלינו מכביש 6 לכביש 5. "אתה כועס עלי?" היא שאלה בקול מתפנק לאחר שחזרה לשבת זקוף.

"כן" עניתי מנסה להשמע קשוח.

"ותכריח אותי לספר לךָ?".

חייכתי, להכריח לספר זה כבר מסורת, כשנגיע הביתה ניכנס להתרחץ ביחד ואז במיטה אני אדרוש ממנה להשתפד לי, וככה, כשהזין שלי תקוע עמוק בכוס שלה והאצבעות שלי ממזמזות לה את הפטמות המגורות, אדרוש ממנה לספר לי מה עשו לה והיא תספר ותאמינו לי שזה מחרמן בטרוף, ביחוד שאני יודע שאחר כך גם היא תרצה שאני אספר לה, שזה לעצמו מחרמן בטרוף כי זאת כבר מסורת, ככה אנחנו מסיימים את סופי השבוע המשוגעים האלה ומסורת לא שוברים!

++ סוף ++

Loading

10 מחשבות על “סוף שבוע פרוע – חלק שני     ”

  1. חבל שלא היה הזוג הערבי עם הזוג הדתי ועוד בפומבי זה היה מעלה את הרמה

    הגב
  2. סיפור מטורף,
    אשמח להבהרה קטנה בקשר לחוקים ביום האחרון, אם גבר יוצא עם גבר אז לאיזה חדר הולכים? וגם אם המינים משתנים(גבר הופך לאישה ולהפך), איך מתחלקים החדרים?

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן