מתא הנהג – סיפורים של נהג מונית 3

אליס  :

נפרד מאוראלה בנשיקה עמוקה ממושכת, מטר מהבעל השפוך בסלון, נושכת את השפה התחתונה שלי בתאווה ,לוחשת להתראות אנס מתוק שכמותך . תזכור שאתה אנסת אותי ,בניגוד לרצוני.

אני מקווה לעשות זאת עוד הרבה פעמים ,

יכול להיות נדמה לי שמצאת פירצה רצינית בהלכה .

 נוסע לתחנת האוטובוס של היישוב ,לאסוף נוסעים מזדמנים, מוקדם בבוקר , בתחנה נערה צעירה , עם תיק ענק שולחת ידה עוצרת אותי ,

בוקר טוב בבקשה לסמינר … ברעננה , נערה שחורת שיער עם צמה מסוגננת מוטלת קדימה , מבטא צרפתי , לא מלכת יופי, חיננית עד כאב,  שיק צרפתי עדין .

נוסעים כמעט בדממה ,מציץ עליה במראה ,את עולה חדשה ?

לא אני לומדת לתעודה בסמינר ,קיבלתי מלגה מהקהילה בפריז, אני צריכה לחזור ,ללמד יהדות ,ועברית .

לא היית רוצה להישאר בארץ ?

או אני אוהבת את הארץ מאד , ארוס שלי מחכה לי בפריז, עכשיו הוא בסטאג' ,למד עורך דין , אז החיים שלי יהיו בפריז.

מגיעים לסמינר , משלמת ומוסיפה טיפ ,כמו שמקובל בחו"ל ,נפרדים לשלום.

חוזר הביתה בקושי ישנתי הלילה שעה , זיינתי את אוראלה עד אור הבוקר, ואני תשוש, סוגר המונית ואני מבחין בפנקס שהקטנה שכחה , על הכיסא האחורי, אולי נפל בלי שתרגיש, בפנקס כתב עגול מסוגנן בשפה לועזית , כמה שאני יודע לועזית כתוב אליס ומספר טלפון ,בפנים מלא כתב צפוף לועזי ,עם אותיות מתחברות ומספרים , עולה לבית מתקשר למספר שעל הכריכה.

סמינר בנות… שלום .

שלום אני מסביר לדוברת את המצב , היא אומרת בכל הסמינר יש אליס אחת בטח היא , תשאיר מס 'טלפון  היא בשיעור עכשיו .

בערב רואה משחק בטלוויזיה… טלפון .

הלו ? קול עדין במבטא צרפתי מקסים .

היי זה אני נהג המונית, את אליס ?

כן מצאת את הפנקס כתובות שלי ,ממש נחרדתי ,הוא מאד חשוב לי

(עונג לשמוע אותה אני נמס , מעניין איך זה נשמע בצרפתית ,כשאחת כמוה מוצצת את מיקי)

היום יום שלישי ,והיא קובעת ליום חמישי בשעה 15.00 פגישה ,כשמסיימים לימודים ויוצאים לסוף שבוע ,קובעים מקום , אחרי התנצלויות מנומסות וכמה היא מצטערת להטריח אותי. הכל בסדר גברת אליס "השבת אבדה" זו מצווה גדולה ,

ביום והזמן הנכון מתייצב במונית ,אליס עם הצמה ,התיק הענק מונח על ידה ממתינה ,

פותח חלון  היא מתקרבת הייי אליס .

הייי ,

 מיכה שמי מיכה

היי מיכה

אני מושיט לה את הפנקס האבוד , נוסעת לאיזה מקום אליס ? כנסי אקח אותך לאן שאת צריכה , רואה היסוס בפניה, לבסוף מחליטה לפתוח את הדלת האחורית ולהיכנס.

לאן לנסוע אליס ?

ההיסוס עדיין ניכר בפניה ,מביטה מבעד לחלון , משהוא בחינוך שלה עוצר אותה , בסוף היא פולטת "להשתזף"

זה הכל ,מה הבעיה ? ניקח אותך לחוף נעים ושקט.

זה בניגוד למדיניות בסמינר ,אתה מבין ,בפריז כל הזמן קר ,כאן בארץ ההזדמנות שלי לתפוס שמש , אני חולה על זה. 

נוסע לחוף פלמחים מקום שקט מבודד שאני מבלה בו , לעיתים נדירות רואים אולי עוד איזה זוג.

בחניה אני רואה במראה את אליס ממש מבוהלת ,

אליס תרגיעי , אני כאן איתך להעביר אחה"צ בכיף עם בחורה צעירה ונעימה כמוך , מילה של ג'נטלמן שום כוונות זדוניות.

מחנה את הרכב , אליס לוקחת מהתיק מגבת ועוד כמה דברים ,מכניסה לתיק קטן יותר ,יורדים לחוף קרוב לקו המים, אליס עם הלבוש המוקפד הנזירי שלה, מכינה את המגבת , אני מוריד את הטי שרט הנעליים, הים שטוח ,גדלתי באשדוד ,הים לא מפחיד אותי, נכנס למים עם הג'ינס ,שוחה למרחק שהראש שלי בטח נראה כמו ראש סיכה מהחוף. שעה שוחה מספיק  שאליס בחוף תרגע , ותרגיש בטוחה. .

חוזר אליס שרועה על גבה מבריקה משמן שיזוף , משקפי שמש ,גוף דקיק כמו דוגמנית צמרת, בגד ים תכלכל  אולטרה שמרני  עוטף את גופה הנערי , שדיים קטנות , גבעה קטנה עגלגלה בולטת מבעד לבטן השטוחה, עם קונטור מקסים של כוס . במילים אחרות "מרהיבה"

מתיישב על ידיה, אם היית אומרת שאת הולכת להשתזף, הייתי בא עם בגד ים , תראי מה עשית לי ,המכנסיים התחתונים רטובים.

אתה חושב שתיארתי לעצמי  שאני יגיע לים, בחוף מבודד, עם גבר שאני בקושי מכירה ? נוזפת בי בחיוך.

הבנות בסמינר לא רואות את  פסי השיזוף בכתפיים שלך ? בטח הן חושדות

האמת אני מסתירה עם מייקאפ , אתה צודק ,מורידה את הכתפיות , מהכתפיים מחזיקה אותן בידיים צמודות לגוף.

 אתה בטח לא מתרשם מבחורה שמורידה כתפיות , בחוף הולכות עם ביקיני, שרואים כמעט הכל ,

את צריכה ללכת גם , אם כבר להשתזף אז מקסימום חשיפה , מה הבעיה ? תהיי עוד בחורה עם ביקיני בחוף ,יש מאות ואלפים מהן, תסלחי לי החינוך שלכם באיזה מקום ,ממש דפוק.

הערב יורד ונעשה קצת קריר ,אליס מבקשת לחזור , היא עוד צריכה להגיע לנתניה לדודים לשבת. במונית אני מציע , אליס תרשי לי הצעה , מה דעתך לבוא אלי לדירה, בערב נלך למסעדה , נבלה יחד , אני יודע שזה נשמע לך הזוי , מילה שלי ג'נטלמן בלי כוונות זדוניות,  כולה ארוחה ,ובילוי בלתי מזיק ,עם בחורה נעימה כמוך . תעשי לי את היום מושלם, מגיע לי, הצלתי אותך עם הפנקס.

במראה אני רואה את ההיסוס בפניה, אתה באמת מתנהג כג'נטלמן … לאיזה מסעדה ?

מה את אוהבת ?

גבינות ויין .

לא תאמיני בחוף בבית ים ,צרפתי פתח לא מזמן ,מסעדה כזו ,עם גבינות צרפתיות ויין שהוא מייבא מצרפת . העיניים של אליס נדלקות,

בלי מילים נוספות נוסע מגיע לדירה ,לוקח את התיק הכבד, אליס עולה בעקבותיי, דירת רווקים שלי לא מלוכלכת ,רק בלתי מסודרת,  אליס נכנסת בצעדים מהוססים , "אליס" המקלחת בסוף הפרוזדור, אני בינתיים לוקח בירה , להכין לך משהוא לשתות ,

מים קרים אחר כך יהיה טוב מאד תודה, שומע אותה נכנסת למקלחת ,המים זורמים ,אחלה הילדה רגועה, ,אליס יוצאת  לבושה טי שרט וג'ינס מפתיעים , רואה את המבט השואל שלי, אצל הדודים אני מתלבשת ככה , הם מסורתיים ולא עושים עניין.

נכנס למקלחת נותן עיסוי רציני למיקי, מרוקן אותו ,מרגיע את המתח המיני , עם הנערה הזו צריך סבלנות ברזל.

בלילה מאוחר חוזרים מארוחה ובלוי משותף ,נותן לאליס את חדר המיטות וסדינים חדשים , "אליס" הנה מפתח של הדלת את יכולה לנעול , תודה מיכה אתה מלאך , הקול העדין משגע אותי. בלילה מתעורר לפיפי ,בדרך מנסה את הדלת "לא נעולה" אחלה סימן  טוב ,אליס בוטחת בי .

בבוקר מתעורר מסטול ,אליס ליד הכיור שוטפת כלים, מתיישב מיקי המנוול זקור , רץ למקלחת לפני שהיא מסתובבת אלי, שוטף פנים ושיניים , במראה אני רואה תחתונים ,וחזיות ,תלויות על החבל של וילון האמבטיה, מוציא את הראש מהדלת אליס עסוקה במטבח, לוקח תחתון מסניף את הריח ,בן זונה הסבון , השמיד את כל הריח האינטימי שלה.

כמו סוטה מתבונן בתחתון ,במקום שהכוס נח , נקודות חומות בהירות מפוזרות בו, מיקי מתעורר, הסטייה שלי עוררה אותו ,עומד רצח , סוגר הדלת ונותן לו עיסוי חוזר עד להתרוקנות,  סבלנות מיקי סבלנות.

ארוחת בוקר מפוארת על השולחן ,חביתות ,סלט ירוק ,מיץ תפוזים, וקפה חם, הבית נקי מסודר כמו חלום,

"אליס מתי התעוררת ?

בחמש

אני לא יכולה לראות ככה בית מבולגן , שטפתי כל הבית, הכנסתי בגדים מלוכלכים למכונה ,שלך ושלי ,בינתיים ניקיתי המקלחת , והשירותים ,תליתי הכביסה בחוץ , חוץ מבגדים תחתונים שלי ,זה תליתי במקלחת.

הארוס שלך צריך לרשום לך 100 מיליון דולר בכתובה, את מדהימה ומקסימה ,חלום של כל גבר, (אליס מסמיקה באושר למחמאות שלי), ועכשיו להצעה שלי .

  • או אני מסיע אותך לדודים בנתניה ונפרדים לשלום.
  • את נשארת כאן השבת ,הולכים לסופר קונים מצרכים ,כולל בירות, ארטיקים, אבטיח ומה שתרצי עוד לים , נוסעים להשתזף בחוף שהיינו , חוזרים ומבלים כל השבת עד שאני מחזיר אותך לסמינר

הדודים שלי מבוגרים ומשעממים , אתה תהיה ג'נטלמן ?

מילה שלי אליס ,אני רוצה להעביר סוף שבוע עם בחורה מקסימה, כיף לי איתך , להעביר סוף שבוע לבד, או איתך מה את חושבת. אליס מושיטה לי יד, לוחצים ידיים ,ג'נטלמן תזכור מיכה.

בחוף שנינו לבד , אליס עם בגד הים השהתלכלך, אני עם בגד ים ,

אליס חבל ששכחתי, הייתי לוקח אותך לקנות ביקיני ,

אולי אני אוריד את כל הבגד ים מיכה ?  זה כמעט אותו דבר , מביטה בי בהתרסה,

ראיתי נשים עם ובלי בגד ים , אולי לך זה חדש אליס , עברתי כמה כאלה בשלום. אני ג'נטלמן זוכרת ?

נכנס למים, מיקי צריך להירגע ולהתכווץ , חוזר אחרי חצי שעה , אליס עם משקפי שמש אטומות, בטח עוקבת אחרי בעיניה,  כי היא שרועה על גבה  "עירומה"

העור בידיים והרגליים וקצת מעל החזה שזוף ,כל השאר לבן שלג. הכוס המשולש מכוסה בפלומה שחורה עדינה גזוזה מטופחת , רגליים צמודות.

מתיישב באדישות לידה ,רוצה ארטיק אליס ?

משמש ,תודה . 

מוציא מתיבת הקירור ארטיק משמש, ופחית בירה, מסיים את הבירה , קם מפשיל את בגד הים , לבטח מתחת למשקפיים האטומות היא עוקבת אחרי, דקה אחרי ,אליס מתהפכת על בטנה השיער השחור שלה אסוף ,מגלה צוואר עדין ,

מיכה אתה יכול למרוח לי שמן על הגב ,אני לא מגיעה לשם .

כן בכיף , לוקח את השמן אני לא מורח , אני מעסה לאט ,מתחיל מהצוואר ,יורד לגב משחרר שרירים מתוחים, מסביב לישבניה, ואת רגליה לאט לאט לאורכן , מבעד להרגליים צמודות , רואה את קצה הפס של הכוס ,ואך הוא מסתיים מתחבר, בסמוך לפס של הישבן . פשוט מקסים .אחרי חצי שעה מסתובבת על גבה,

תרצי שאמרח מלפנים אליס ?

כן בבקשה ,תעשה מסאז' כמו בגב ?

בטח בכיף.

מורח שמן בידיים מתחיל בצוואר, יורד לכתפיים, מדלג על השדיים (הבטחתי להיות  ג'נטלמן) ,צלעות ,הבטן השטוחה, לרגליים , מעסה רגל , רגל, לאורכן מתיישב מול כפות הרגליים, מעסה מכופף, מכניס אצבעות ידי בין אצבעות רגליה , מכופף צוויחה קטנה של כאב מענג, בוקע מפיה,

הרגליים שהיו פתוחות חמישה סנטימטר ,עכשיו פסוקות עשרים ואולי יותר ,ברווח אני מתבונן בקו השחור בשפתיים הצמודות זו לזו, בקצה העליון של הכוס הנקודה חצי עגולה ,מקום ממנו מבצבץ הדגדגן בייחום , 

בקצה התחתון של הכוס, מבצבצת טיפה נוצצת של נוזל שקוף, מיקי זקוף, רוטט ,תחושה של דגדוג קשה בקצה הזין.

מסתכל על פניה , הנחיריים רוטטות ,הנשימות שלה עמוקות ,לא סדירות ,צריך לבדוק את הייחום ,אני יורד עם קצה לשוני, אוסף את הטיפה המנצנצת , חוט של נוזל שקוף נמשך אחריה , אליס מיוחמת הנוזל זלג מתוכה .

שוב יורד מעביר את לשוני לאורך השפתיים ההדוקות , מפריד ביניהם ,מרגיש את תחושת הרכות של הקירות הפנימיים. אליס אוספת את רגליה ,ומפסקת אותם , מאפשרת לי לשגל אותה בלשוני הטורפת , ואני טורף אותה ,דוחף את כל הלשון לתוכה שותה את הנקטר המלוח השופע מתוכה, לבסוף נשכב עליה , מיקי לא צריך הכוונה , משגר את עצמו לתוכה מיד, עוטף אותה בזרועותיי ,ונעטף בזרועותיה , רגליה פסוקות לרווחה ,מאפשרת למיקי לנוע בתוכה בחופשיות ,

אליס ממלמלת בלחש בצרפתית ,נרעדת והכוס מתהדק , נשאב  פנימה ורגליה המפוסקות עולות נכרכות סביבי, ידיה אוחזות בישבני, דוחפות אותי לתוכה ,הלחשושים בצרפתית המגברים ,כשהיא נרעדת שוב , (למזלי היא לא בתולה כמו שחשבתי מצד שני היא מצרפת ,ויש לה ארוס ,ובזיונים היא מאד מבינה ,מקצועית) גומר  בתוכה בעונג אדיר, גאה שאחרי שמשכה  אותי הרבה זמן ,מונחת, משוגלת ,וכנועה ,מתחתי .

מיקי נעוץ עדיין בתוכה ,אני נע מעליה, מתנדנדים תנודות עדינות ,של אחרי זיון אינטנסיבי, מצטער אליס שאני לא ג'נטלמן . אני שומע צליל של גיחוך , עמדת בגבורה הרבה זמן ,אני לא בדיוק טיפשה מיכה מתוק שכמותך .

אז את לא כועסת שזיינתי אותך ?

האמת בפריז היה לי הארוס שלי , זה מקובל שעושים אהבה לפני הנשואים , גם שאנחנו דתיים קצת לייט. ז'רר היה בא כל כמה חודשים לבקר כאן ,ולעשות אהבה ,בגלל הסטאז' הרבה זמן לא יכול לבוא , ואני קצת רעבה לאהבה ,מזל שלך .

ומתי החלטת שאת רוצה ? לעשות אהבה איתי.

מרד'( צרפתית). חשבתי הרבה ביומיים האחרונים , אתה עדין מנומס ונחמד, ג'נטלמן אמיתי , ואני ידעתי טוב מאד מה עובר לך בראש. כשהורדת את הבגד ים, החבר שלך המרשים שיכנע אותי סופית , מה שכבר החלטתי לעשות .

לחבר שלי קוראים מיקי , מניסיון  אליס הוא באמת משכנע . ואת עכשיו פחות רעבה לאהבה , תרשי לו לבקר אותך עוד ?

אנחנו ביחד כל השבת , אשמח מאד לארח את מיקי ,מבטיחה שיתקבל בהרבה אהבה , עם כל האהבה לארוס שלי , אין לו את מיקי, וכמה חבל , הוא צריך לעשות לי הרבה קונצים שארגיש ממש טוב, עם מיקי זה מיותר. אף פעם לא היה לי אורגז'ם כל כך חזק .

חגגנו כל השבת , אליס בת הסמינר הצנועה ,התגלתה כרותחת וטורפת , למיקי יקח הרבה הרבה זמן למלאות מצברים מחדש.

באמבטיה לקחתי מספריים , גוזז קבוצת שערות מהכוס של אליס,

מה זה  מיכה ?

מזכרת שלא אשכח אותך . (מכניס את קבוצת השיער ,לשקית שקופה של אספני בולים , סוגר ומנשק )

ככה זה עם כל הנשים ?

מה פתאום , רק  הכי הכי המיוחדות ביותר , רק כאלה שהצליחו להרשים את מיקי ממש.

ומה הפרמטרים להיכנס לרשימה של מיקי ?

אהבה .. ותשישות ,לקיחת כל הכוחות שלו …עד מות , תסתכלי עליו אליס הוא גוסס לא עלינו .

חחחחחחחחחחחחח אני תמיד אחלום עליך מיקי

תתאושש מיקי מתוק , צריך עוד פעם אחרונה

לפני שאני הולכת….

לתמיד .

Loading

מחשבה 1 על “מתא הנהג – סיפורים של נהג מונית 3”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן