משחקת עם הגדולים 1

פרק 1

בסוף שבוע עבודה אינטנסיבי בין תל אביב לקריית שמונה החליטו חמשת הסוקרים להשאר בארץ שהפכה עבורם לפתע מארץ מאיימת למקום מעניין ומסקרן. הם חמישה גברים הולנדיים בני חמישים פלוס אשר הגיעו לארץ לבצע בדיקת נאותות לסטארט-אפ בתחום הפוד-טק לפני שקרן הגידור עבורה הם עובדים תזרים השקעה בסכום גבוהה במיוחד.

מיום נחיתתם בארץ למשך חמישה ימי עבודה ארוכים הם נעו בין משרדי החברה, מעבדות הסוקרות את מוצריה ומשרדי רואי חשבון אשר כל אחד בתורו סיפק להם חומר שעליו יבססו את החלטתם. ביום חמישי יום לפני סיום העבודה הם החליטו פה אחד להשאר בארץ לעוד שבוע של טיול והיכרות עם המקום שבחדשות שמעו עליו רק דברים רעים אבל במציאות נראה מזמין ומרתק.

מנכ"ל החברה, לאחר שהתלבט כיצד להיענות לבקשתם, נזכר שיש לו בקבוצת התכנות את עינת. את עינת הוא הכיר עוד בצבא כמדריכת ירי מוכשרת שאהבה מאוד ידיעת הארץ, ומייד אחרי הטיול הגדול בדרום אמריקה ותואר כללי כלשהו החלה ללמוד הדרכת טיולים, כמימוש לאהבתה הגדולה. אחרי מספר שנים של נסיונות להשתלב בתחום היא פנתה אליו ושאלה אם יוכל לשלב אותה בחברה אותה הקים. זה היה זמן די ארוך אחרי הצבא, אבל הקשר ביניהם נשמר כי את אימוני הירי ביחידה שלו הפקיד בידיה והיה מזמן אותה למילואים לכל אימון.

הוא קרא לה אל משרדו וביקש ממנה להדריך את הסוקרים במשך שבוע בארץ. הוא ישכור עבורה רכב וישלם כמובן את כל ההוצאות והיא חפשיה לבנות תכנית ומסלול ולהנות קצת מאויר צח במקום חללי העבודה במשרדי החברה. עינת שמחה על ההצעה והסכימה מייד. לא היה לה זמן רב לתכנן והיא קבלה את עזרת מזכירתו של הבעלים בכל התיאומים וההכנות. ביום שישי שכרו עבורה את הואן הגדול ובשבת בבוקר היא סכמה עם האורחים שיהיו מוכנים בלובי של המלון בהרצליה בשעה 10:00 אחרי ארוחת הבוקר ואחרי צ'ק אאוט.

בבוקר שבת היא הגיעה אל המלון עם הרכב הגדול, לבושה במכנסי טיולים וחולצת טריקו שחורה, נעולה בנעלי הליכה, ושיערה הארוך אסוף בקפידה ומדגיש את פניה היפים והשחומים ואת עיניה הירוקות שהיו אחד מסימני ההיכר שלה. עינת היא בחורה לא גדולה 165 ס"מ גבהה והיא שוקלת 62 ק"ג. יש לה חזה מפואר והיא אוהבת להציג אותו במחשופים עמוקים כמו זה שהיה לה בחולצת הטריקו באותו היום..בגיל 28 היא לא במערכת יחסים ומבלה בנעימים את הרווקות. החיים בצפון בפאבים קיבוציים מזמנים לה חוויות מזדמנות בדיוק במינון ובסגנון שהיא אוהבת. אמא שלה לא מבסוטה, אבל ככה זה…
אחרי היכרות קצרה הם עלו למיניבוס הם היו מופתעים שהיא גם הנהגת וגם המדריכה אבל בדיון שהתנהל ביניהם בהולנדית הם אמרו שנשים ישראליות יודעות לעשות הכל.

מהמלון בתל אביב הם יצאו לכיוון קיסריה, עינת אוהבת את האתר, הוא מעניין ותמיד מעורר בה פנטזיות על איך תושביו הקדמונים חגגו בו את חייהם באכילה ושתיה ובעיקר באורגיות חסרות מעצורים. באנגלית רהוטה וידענות מרשימה היא מובילה את האורחים בעתיקות ואחריהן באמפיתאטרון הגדול. זה מרשים והם נראים שהם נהנים מעל רגע. אחרי סיור בהר הכרמל, היא יורדת איתם אל אחד מקיבוצי חוף הכרמל אל המלון שארגנו שם עבורה. היא בחרה את המלון הזה כי עדי, חברתה מימי הצבא, גרה שם ובערבים עובדת בפאב.

אחרי שהתארגנו בחדרים ואחרי ארוחת הערב, היא מודיעה להם שמי שרוצה בירה טובה ומוזיקה נעימה מוזמן להצטרף אליה. ב 21:30 היא ממתינה להם לבושה במכסוני ג'ינס קצרצרים וחולצת טריקו לבנה קצרצרה שאם היא מרימה את היד, אפשר להציץ לה על החזה. כזו היא, ככה היא אוהבת להתלבש. בפאב עדי פוגשת בה בשמחה והן מתחבקות ומתנשקות על הלחיים, עדי לבושה טייץ שחור וטופ שחור שמדגיש את שדיה המוצקים. החיוך הלבן שלה מעורר את כל מי שסביבה לתחושה של שמחה. האורחים שהגיעו (רק 2 מהם) יושבים בשולחן פינתי ולוגמים בירה קרה מהחבית ועינת ועדי על הבר מדברות ומצחקקות ללא הרף. עדי מגניבה מבטים אל ההולנדים שנראים ממש טוב ושואלת את עינת אם היא מתכוונת לעשות אותם. בשלב מסוים. עינת אומרת ברצינות שהיא בתפקיד… אבל אם עדי יכולה לסדר לה זיון להלילה זה יהיה נהדר. עדי שואלת אם היא עדיין אוהבת צעירים ועינת משיבה בחיוב. אז אולי תלמדי את אחי את הנאות החיים? שואלת עדי, ועינת משיבה בשאלה, בן כמה? 17 עדי עונה ועינת אומרת לה תביאי אותו.. עדי מחייגת לאחיה וכשהיא מסיימת, היא קורצת לעינת ואומרת לה, את הראשונה, תהיי טובה אליו. עומר, אחיה של עדי מגיע, נער צעיר ויפה, גופו בנוי לתלפיות כיאה לשחיין ועינת מתחילה לפלרטט איתו. אחרי שעה היא מודיעה לאורחים שהיא הולכת ויוצאת עם עומר מהפאב.

בחדרה, היא מודיעה לו שהלילה הוא יאבד את בתוליו והיא מקווה שיהנה. היא מצווה עליו להתפשט וכך הוא עושה. יש לו כלי מפואר ועינת כבר רוצה אותו בתוכה. היא נושקת קלות על שפתיו וכורעת מולו, לוקחת את זכרותו אל פיה. אחרי תנועות ספורות עומר יורה אל תוך הלוע שלה מטעני זרע סמיך. עינת יודעת שעכשיו תוכל ליהנות. היא מורה לו להפשיט אותה. עומר רועד ועושה כמצוותה. הזין שלו שוב עומד ועינת אוחזת בקוקו שלו מורידה אותו כדי שילקק את הפטמות המגורות שלה. עומר לומד מהר. הוא מלקק ויונק, מענג אותה והיא מאוננת את הזין שלו ובידה השניה מלטפת את עצמה.  הזקפה שלו גדולה וקשה ועינת משכיבה אותו על המיטה כדי להתישב על הזין הענק וחסר הנסיון. היא כבר רטובה לגמרי כך שהחדירה קלה ונעימה אבל שוב אחרי תנועות ספורות עומר יורה אל תוכה מטעני זרע חדשים. עינת רוצה עוד. היא יורדת מעומר ומתחילה למצוץ לו שוב ומעירה אותו לחיים. עכשיו מתוק, היא אומרת, בוא תזיין את אמא מאחור. היא נעמדת על ארבע פותחת את ירכיה ומנחה את עומר פנימה. עכשיו הוא מזיין, יש לו כח ויש לו מרץ הוא דופק בכח ועינת רועדת מאורגזמות שמתגלגלות במורד בטנה.
עומר גומר שוב והיא שואלת אם יוכל לישון איתה כדי לתת לה את ברכת הדרך בבוקר. עומר מהנהן ומבטיח לתת לה ברכה ככל שתבקש.

ב 6 בבוקר עינת מתעוררת כדי לגלות לידה את הזקפה האדירה שלו, היא מתחילה ללקק ולהרטיב אותו כשהוא שוכב על הגב וברגע הנכון מתישבת עליו כדי לקבל עוד אורגזמה לפני היציאה אל הדרך.

אחרי ארוחת הבוקר יוצאת עינת עם האורחים לכיוון חיפה, הגן הבהאי תמיד עושה לה טוב. הם מטיילים שם ואחרי כן בעכו בשוק ובמרתפי האבירים. את היום הם סיימו בראש הנקרה ואחרי הלכו לחוף בצת להתרחץ בים.
הם לבשו בגדי ים ועינת התרחקה מאחורי שיח להתלבש גם היא. היא חזרה עם חוטיני קטנטנן סרוג מצמר לבן אשר הדגיש את עורה השחום. שדיה בקושי כוסו על ידי החזיה הקטנה וערוותה כוסתה בקושי על ידי התחתון הלבן..
היא פרסה מחצלת ובזמן שארבעה הלכו אל המים החמישי ישב לידה כאשר התמרחה בקרם הגנה.
תוך כדי ההתמרחות הוא שאל אותה אם נהנתה אתמול בערב, עינת הביטה בו, חייכה וענתה שזה היה נער בתול, לכן זה לא היה מהנה כמו שרצתה. אז הציע לה האורח למרוח את גבה. עינת שכבה על הבטן והגישה לו את הבקבוקון תוך שהיא פותחת את החוט של החזיה כדי שלא ישתזף שם קו. האורח מרח, וזה היה נעים, עינת התמכרה לאוויר החמים ולמגע ידיו הבוטח שעיסו את השכמות שלה ואת גבה. לאט לאט הוא עבר ללטף והחל מוליך את אצבעו לאורך עמוד השדרה שלה, מהצוואר למטה. זה היה נעים רק שאט אט אצבעותיו החצופות החלו ממששות את החריץ שבין ישבניה. עינת היתה  מיוחמת היא הרימה בתגובה ובצורה בלתי נשלטת את אגנה  מה שפתח את ישבניה בפני אצבעו החצופה של האורח. ראשה היה מופנה כל הזמן מהאורח לכיוון ההפוך, ואז כשסובבה את ראשה היתה מולה זקפה ענקית בתוך בגד הים. אני רוצה את הזין הזה בתוכי, חשבה עינת והציעה לו ללכת אל המים.
יש שם מערה קטנה שיצר הים בין הסלעים והם שחו אל תוכה. בתוך המים, כשהם נסתרים משאר החברים, עינת התקרבה אליו ונתנה לו להתחכך בשדיה. הוא לא היה צריך עוד רמז וחבק אותה מושיב אותה על ירכו ומחכך את גופה בגופו. גובהו והשרירים החזקים אפשרו לו לעשות בה מה שרצה והיא התמכרה אל המגע והחלה להאנח בשקט. אז התישבו על חוף המערה הקרירה ועינת שלחה יד ללטף את זכרותו. הוא היה ענק. היא הפשיטה אותו והזקפה קפצה מול פניה. זרג ענק ולא נימול, עינת הסתערה בפיה ולשונה מענגת אותו  ומתענגת על אצבעותיו שהחלו מגששות דרכן אל הנרתיק הרטוב. עינת גנחה בקול, זו הפעם הראשונה שזיינה מבוגר וזה היה נעים, הוא היה עדין ומתחשב וידע לענג. עינת השכיבה אותו על גבו מתישבת עליו ומקבלת אותו לתוכה. ידיו עיסו את שדיה שקפצו עם כל תנועה והיא גמרה פעמיים עד שהוא ירה אל תוכה את מטעניו.

הם התלבשו ושחו אל החוף, מביטים זו בזה ומחייכים. חבריו ידעו בדיוק מה קרה, והחלו לחשוב כל אחד כמה היה רוצה להכיר מקרוב את המדריכה.

Loading

9 מחשבות על “משחקת עם הגדולים 1”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן