מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ה'.

לחלק א'לחלק ד'.

מיקי ישב על הכיסא גן בחצר האחורית של הבית. הוא היה מיוזע וקצת עייף אחרי שסיים לכסח את הדשא גם בחצר הקדמית וגם באחורית. הוא לגם באיטיות מבקבוק הבקרדי בריזר שפתח לעצמו והקשיב לציפורי השיר מצייצות ולעורבנים מקרקרים. זה היה יום איטי ורגוע בעבודה ובבית וכולו בסימן המתנה לבואה של באביטה, החברה של ורוניקה.

דרסי עדיין הייתה בעבודה. ורוניקה הייתה בחדר שלה ועמדה להתארגן לצאת לשדה התעופה. מיקי בדיוק נעמד עם הבקבוק הריק וחשב להתקלח ולשטוף מעליו את אבק הדשא והזיעה.

לפתע נשמע צלצול מהדלת, ומיקי שמע את ורוניקה צועקת בשמחה "מה את עושה כאן, מופרעת?"

הוא נכנס פנימה בדלת האחורית, והביט אל כיוון הכניסה. ורוניקה עמדה שם ועטפה מה שנראה כמו בחורה שמנמונת, כהת עור ושחורת שיער.  ורוניקה שיחררה את החיבוק והסתובבה כך שלא תעמוד באמצע.
"באביטה, זה מיקי – הבויפרנד של אמא. מיק, זו באביטה". מיקי שלח יד ללחיצה, או משהו כזה ומלמל "נחמד להכיר. ברוכה הבאה". באביטה צחקה ואמרה "נעים להכיר".

ורוניקה יצאה החוצה והביאה את המזוודה של באביטה פנימה. "מה את עושה פה שעה וחצי לפני הזמן" היא שאלה ובאביטה ענתה שהיא הקדימה את הטיסה כדי להפתיע את ורוניקה. זה אפילו יצא זול יותר בכמה עשרות דולרים. היא לא יכלה לחכות לספר לה שעברה בהצלחה את הבחינה.

ורוניקה קפצה מעלה ומטה במקום. מחבקת את באביטה שוב, והקוקו הבלונדיני הבהיר שלה קיפץ מעלה ומטה על הגב הרחב שלה.

"החברה שלי הולכת להיות עורכת דין", היא המהמה לעצמה במין קריאת עידוד כזו. "אז עכשיו תוכלי לנהל בשבילי משא ומתן עם קבוצות כדורגל באירופה?" היא שאלה את באביטה בהתחנחנות ילדותית מזויפת.

"קודם תסיימי את הלימודים", הכריזה השנייה בנחרצות, והוסיפה קריצת עין.

היא נראתה למיקי כמו מישהי הם חוש הומור טוב שיהיה כיף בחברתה.

ורוניקה הובילה את באביטה במעלה מדרגות הכניסה, ושאלה אם היא רוצה משהו לשתות, או שירותים.

מיקי תפס את המזוודה מידיה של ורוניקה, סחב אותה למעלה והוריד אותה בחדר. הוא חצה את המסדרון ונכנס לחדר השינה. "אני נכנס למקלחת", הוא צעק. "אני מקווה שלא תעלמו לפני שאצא. יהיה נחמד להכיר אותך קצת" הוסיף.

מיקי התחיל להתפשט עם הדלת פתוחה. בכוונה. הוא קיווה שהמראות וההשתקפויות יעשו את שלהן.
אבל באביטה וורוניקה אפילו לא זזו לכיוון החדר. הוא נכנס למקלחת והתחיל לשטוף את הלכלוך והזיעה מעליו.

כשיצא, מגבת סביב האגן, הביט הצידה וראה במראת חדר השינה שהשתיים עברו לחדר, שכובות חלקית על הגב על המיטה הן דיברו בלחישות.

מיקי התארגן להתלבש. הוא שלף תחתונים מהמגירה והחליק אותם עליו. סידר את הזין שלו, שגדל מעט, אבל לא ממש הזדקף לנוכח הידיעה שייתכן והשתיים צופות בו. אחר כך שם על עצמו מכנס קצר וחולצה ספורטיביים ופתח את המיילים שלו בנייד.

הזווית בה שכב הייתה האידיאלית לראות את מירב החדר של ורוניקה – כפי שהסבירה לו דרסי. הוא ראה את השתיים עדיין על הגב, אבל קצת נוגעות זו בזו ומלטפות.  הוא הרגיש איך האלכוהול עולה לו לראש, והנמנום איתו, ופשוט התחיל לנקר.

מיקי התעורר שוב אחרי כמה דקות, ומבט במראה גילה לו שהאינטימיות בחדר הסמוך עברה מדרגה. אמנם ורוניקה ובאביטה היו שתיהן לבושות לגמרי. אבל, הן שכבו עם רגליים משולבות זו בזו, עושות אחת לשניה מספריים. ורוניקה נשענה על המרפק שלה בגובה, ובאביטה שכבה עם הראש מוטה אחורה ופה פתוח מכוסה חלקית בשיער השחור הארוך החלק שלה.

החולצה של באביטה טיפסה מעט למעלה, חושפת תחתיה עור בצבע חום כהה של הודים (ותימנים. באופן מפתיע בעיני מיקי, באביטה ומירי מהעבודה נראו די דומות – למעט הגזרה הדקה יותר של מירי).

כף היד שלה, שהייתה קצת יותר בהירה מגב היד ושאר הזרוע, נחה על הבטן שלה. מיקי אפילו הצליח להבחין היטב בשיפולי השומן הקטנים סביב המותניים שלה, ובקצה התחתון של חזיית תחרה בצבע סגול מבצבצת ממתחת לחולצה המופשלת.

המראה הפחות ספורטיבי (אם אפשר לקרוא לו כך) של באביטה מעט הפתיע אותו. למה שאישה ספורטיבית, חטובה ואקטיבית כמו ורוניקה תרצה לבלות דווקא עם בחורה כזו, הוא חשב לעצמו. זה לא היה נראה לו הגיוני, אבל בא בעת מיקי מצא את המראה של באביטה בהשתקפות במראה סקסי ומגרה. הוא אף פעם לא מצא את המראה של נשים לבנות, או אפילו כהות עור (אפריקאיות, אפרו-אמריקאיות, קריביות וכו') מושך. אז למה דווקא עכשיו, הוא תהה.

התנועות העדינות של ורוניקה ובאביטה התחילו להיות יותר מודגשות. בהתחלה מיקי חשב שורוניקה עובדת קשה יותר להזיז את האגן שלה למעלה ולמטה ולהתחכך בבאביטה. אבל, עם התגברות הקצב, הוא גילה שבעצם באביטה היא זו שהזיזה את האגן בתנועות יותר ארוכות ומתמשכות. ורוניקה התחילה להתנשף גם היא. מיקי כבר קלט שכשהיא מתחממת היא אוהבת למולל לעצמה את הפטמה, וגם הפעם הוא ראה איך היד הפנויה שלה צובטת את החזה דרך בד החולצה.

היד של באביטה, לעומת זאת, הייתה שלוחה קדימה ומיקי לא בדיוק ראה, אבל חשב שהיא כנראה מלטפת את השד האחר של ורוניקה דרך החולצה. אולי עוזרת לה בגירוי.

הזין של מיקי גם כן התחיל להתעורר מהמופע שמולו. אבל, הוא לא רצה להרוס את הסיכוי להמשיך לראות כאלו הופעות אם באביטה תסתכל לכיוון ה(לא) נכון, ותקלוט שהוא יכול לתצפת עליהן בחדר בחופשיות. אז במקום לשלוף את הזין מהמכנס הוא ליטף אותו מבחוץ בעדינות סתם בשביל גירוי חלקי.

המופע סוג של נגמר עם רעידות הגמירה הברורות של ורוניקה כדקה אחר כך. היא קרסה על המיטה ברעש (יחסי), ואז זחלה וכירבלה את גופה של באביטה על זה שלה בעוד שתיהן שוכבות על הגב. ואז, מיקי ראה שורוניקה לוחשת דבר מה לבאביטה, והאחרונה הרימה מבט והסתכלה – פחות או יותר כמו ורוניקה מספר ימים קודם – היישר בעיניו של מיקי דרך מערכת המראות שבין החדרים.

מיקי ניסה להסיח מבטו מהר אל הסלולרי שעדיין היה בידו, ולעשות עצמו כמתעלם (או לא מודע). אבל, כשליכסן מבט לבדוק מה קורה, באבחת רגע ראה מולו את הפרצוף של באביטה, חורצת לשון, פוזלת באופן הומוריסטי ומטה ראש עם שתי קרניים מאצבעות מולו.

"יש לך מזל שורוניקה הזהירה אותי שאמא שלה ואתה סוטים מוחלטים ומציצים לה כל הזמן", הוא שמע צעקה מהחדר הסמוך. הוא הרגיש גל חום שהציף אותו, ואז באביטה המשיכה "כן. תסמיק, יא מציצן. תקנא…!"

"אל תיקח אותה ברצינות", צעקה ורוניקה רגע אחר כך. "באביטה אוהבת שמסתכלים עלינו. זה מחרמן אותה. גילינו את זה כשהשותפה שלה לחדר במעונות תפסה אותנו פעם. אז, תציץ חופשי. אבל – לראות, ולא לגעת!"

 

"לראות ולא לגעת…" חשב לו מיקי בשעשוע. "עד שיהיה מותר לגעת…"

Loading

מחשבה 1 על “מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ה'.”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן