מיקי מכין חריימה – חלק ב' (ארוחת צהריים קינקית)

לחלק א'

למחרת בבוקר מיקי הגיע ישר למחסן מוקדם בבוקר – אפילו לפני שהקניון נפתח רשמית – והתחיל לעבוד על ספירת המלאי. הוא קיווה לסיים כמות של עבודה מוקדם כי היה צריך לעבוד בדוכן עצמו במשמרת אחר הצהריים, אבל בפועל הוא היה קצת עייף ולא מרוכז והדברים התקדמו לאט משקיווה.

בערך באחת עשרה, הופיעה דרסי בדלת ובידה שקית עם מגש טייק-אאוט של סושי לארוחת צהריים. דרסי סגרה את הדלת אחריה, אבל בגלל שהידיים היו עמוסות היא לא נעלה אותה. במקום זאת, היא הניחה את האוכל על השולחן, חיבקה את מיקי מאחור ונשקה לו מאחורי האוזן בעדינות. "היי חתיך", היא אמרה בקול זנותי מוגזם ומגוחך, וליטפה עם ידיה מהחזה שלו למטה אל עבר האגן.

מיקי הסתובב בכיסא לקראתה, שלח ידיים לחבק אותה במותניים והדביק לה נשיקה עסיסית וחמה על השפתיים. דרסי מיד נענתה להזמנה והם התעלסו כמה רגעים. אחר כך, דרסי התנתקה ממיקי, הצביעה על השולחן והכריזה "הבאתי צהרים. אבל אני לא רוצה סתם לאכול את זה וללכת. יש לי רעיונות אחרים קודם".

מיקי, שהבין לאן הולכים הדברים כבר היה עסוק בפתיחת המיטה המתקפלת ומיקם אותה לצד השולחן בחלק האחורי של המחסן. דרסי עזרה לו לפרוס את הסדין והכרית ואז התחילה לפשוט את החולצה בתנועה פתיינית, אך מהירה. מיקי התיישב על המיטה והסתכל עליה במבט חומד – הוא פשט את החולצה גם כן, והתחיל לפתוח את כפתור המכנס, כשדרסי, רכונה על עקביה, התמקמה בין רגליו ואמרה לו "תשאיר לי", בעודה מושכת את המכנס והתחתון במכה אחת למטה.

דרסי התכופפה ושאבה את הזין החצי זקור של מיקי אל תוך הפה. מרטיבה אותו ומשפשפת ביד אחת בעודה פותחת את המכנסיים שלה ומתחילה להוריד אותן ואת התחתון. מיקי מצידו הסיר את הנעליים, אחת אחת בדחיפה מבלי לפתוח את השרוכים.

אחרי כמה תנועות מציצה דרסי הזדקפה ונתנה למכנס ולתחתון לזלוג למטה. היא חלצה נעליים במהירות, נפטרה מהתחתונים ונותרה רק עם חזיית הספורט שלה עליה. מיקי השחיל את ידיו תחת המכנסיים והיה כעת ערום לגמרי על המיטה. הוא חשב שדרסי לא תבזבז זמן ותעלה עליו מיד. אבל, להפתעתו היא דווקא התמקמה למרגלותיו והתחילה מטפסת על המיטה ומחככת את החזה והאגן שלה בגוף החשוף שלו. היא עשתה את דרכה מהירכיים לבטן התחתונה, ואז לחזה, ואז טיפסה ומיקמה את האגן שלה היישר מעל ראשו בעודו שכוב על המיטה. היא הורידה את האגן היישר אל תוך פיו – ולמעשה דרשה שייטפל באיבר הורוד והפועם שלה. מיקי נענה מיד, ועם הידיים התחיל עובד על להסיר את החזיה שלה ממנה.

הלשון של מיקי הרטיבה את דרסי היטב, והאגן שלה נענה לתנועות והחיכוכים בשמחה והתרגשות. היא רעדה קצת עד כדי סיפוק קל, ואז גלשה למטה וחיככה את עצמה על הבטן והאיבר שלו – מרטיבה אותו בנוזלי התאווה שלה ולבסוף תפסה את הזין הזקור בידה, נישקה אותו ונעמדה על רגליה.

היא הסתובבה אל השולחן והביאה מהשקית את אחת  מאריזות הסושי. "אנחנו הולכים לשחק ומי שינצח בוחר את התנוחה", היא הכריזה. "ובגלל שאני קובעת את הכללים, אני אתן לך להיות ראשון" היא הוסיפה, בעודה דוחפת אותו לשכב על גבו על המיטה.

דרסי פתחה את האריזה, תפסה שני גלילוני מאקי אבוקדו והתחילה למקם אותן על הבטן של מיקי בקרבת הטבור. אחר כך הוסיפה אליהן סושי על הפטמות, ובאמצע החזה, אחד בקו הערווה וגם על שקע הסנטר ממש מתחת לשפתיים. לבסוף הניחה שניים, אחד על הברך של רגל ימין ואחד על עיקול כף רגל שמאל.

תוך כדי הסבירה למיקי את החוקים: "בגדול, אתה המגש. אסור לך לזוז ואסור לך להפיל את הסושי. אם הסושי נופל, או אם אתה זז, אז אני מקבלת נקודה. שמתי עליך חצי מהמגש, ואחר כך אתה תשים עלי את החצי השני ומי שיש לו הכי הרבה נקודות מנצח". מיקי הנהן בזהירות שהבין ונתן לדרסי להמשיך להתגרות בו.

דרסי ירדה שוב לכיוון הרגליים. היא לקחה מעט משחת ווסאבי ומרחה אותה בין אצבעות הרגליים של מיקי. אחר כך הוסיפה מעל כמה פיסות ג'ינג'ר כבוש. הגי'נגר היה קר ולח והוא דיגדג את מיקי, אבל הוא הצליח לשלוט בעצמו ולא לזוז. דרסי המשיכה והוסיפה ווסאבי או פיסות ג'ינגר גם בטבור, על הלחיים, ובחלק הפנימי של מרפק היד.

לאחר שהייתה מרוצה, קיפלה את עצמה בקצה המיטה, ורכנה בין רגליו של מיקי בעוד נשענת לכיוון הזין שלו שהתרופף מעט בינתיים. בפה שלה היה ווסאבי שהיא המיסה והיא התחילה למצוץ למיקי בלי אזהרה. מיקי ניסה לשלוט בעצמו ולא לזוז. אבל, עונג ההפתעה, ומיד אחריו התחושה הקרירה והמשתקת כמו של מנטה חריפה בפה התפשטה באיבר שלו, בעודו נמתח ומתקשח מההתרגשות. הוא זז מעט באי נוחות וג'ינג'ר שבמרפק התחיל ליפול הצידה. דרסי הפסיקה למצוץ לו, החזירה את הגי'נג'ר למקום והכריזה (בעוד הזין שלו בפה שלה) "אחד"!

אחרי שמצצה לו כמה רגעים היא בלעה את הווסאבי וניקתה שאריות, היא התקדמה בתנועה חתולית לכיוון הטבור שלו ואספה עם השפתיים את הסושי שהניחה שם. היא לקחה אותו לערמת הווסאבי שהותירה ליד, הנחיה אותו בתוכה, והתחילה מורחת הלוך ושוב עם השפתיים את הסושי. זה דגדג את מיקי אבל הוא שוב הצליח להשתלט על עצמו ולא לזוז. ואז היא הרימה את הסושי והכניסה לפיה. היא התקרבה לפניו של מיקי, ותוך כדי שהיא מנשקת אותו העבירה אליו חצי סושי. כשניסה לבלוע, הסושי על הצוואר שלו התגלגל ונפל על המיטה. "שתיים לי!", היא הכריזה בשעשוע והמשיכה.

כעת, קרובה כל כך לפניו, דרסי התמקדה בג'ינג'ר שעל המצח. היא תפסה אותו והגישה אותו לפה של מיקי שוב. הוא בלע את הגי'נג'ר ונשימתו כמעט נעתקה כשדרסי הניחה ממש מול נחירי האף כדורון ווסאבי קטן.  הוא ניסה לשלוט בעצמו, אבל זז בניעור ודרסי הכריזה "זה ארבע, וחמש ושש". היא הביאה לו ביד גלילת סושי נוספת מהחזה שלו, ואז אכלה את השניה שזזה. לקינוח השיבה את הג'ינג'ר שנותר עדיין על המרפק למקומו, ואז עם השפתיים נישקה ומצצה אותו.

מיקי התאפק והצליח לא לזוז יותר. אבל אז דרסי ירדה חזרה לכיוון כפות הרגליים שלו – היכן שנותרו עוד סושי אחד ושתי מריחות ווסאבי. היא התחילה למצוץ לו את האצבעות שמרחה בוואסבי. זו הייתה הפעם הראשונה שמצצו לו את הבוהן (הוא בעצמו עשה זאת כמה פעמים, אבל אף פעם לא חווה את צד המקבל) והוא נרעד וזז והסושי האחרון איתו. "שבע" דרסי צהלה וצחקה מולו – "נראה אותך מנצח אותי עכשיו טייגר!" היא הכריזה.

דרסי תפסה את הסושי האחרון ביד ונתנה אותו למיקי. הוא לעס ובלע וניגב מעצמו את שארית הווסאבי שעוד הייתה מרוחה והתחיל לחשב במוחו איך הוא 'מתנקם' בדרסי ומצליח לנצח אותה במשחק שלה.

מיקי התיישב בקצה המיטה ופינה לדרסי מקום להשתרע עליה במקומו. אחרי שהתמקמה ושמה ידיה לצדי גופה מיקי התחיל לארגן את הסושי, הווסאבי והג'ינג'ר הכבוש עליה. הוא מיקם סושי בנקודות אסטרטגיות שחשב שיהיו פחות יציבות, על המתלול של צד השד שלה, על הברך ובחלק הפנימי של המרפק של יד שמאל, ושניים אחד על כל עין – מכריח אותה לעצום עיניים וככה לא לדעת מה הצעד הבא שהוא מתכנן. הוא פיזר ווסאבי סביב הפטמות, ו'תלה' כמה חתיכות ג'ינג'ר מערוותה למטה על שפתיה החיצוניות. עוד ווסבי מוקם ממש בתוך הגבות שלה, וג'ינג'ר באחת האוזניים (מה שגרם לה לרעוד ולהצטמרר, אבל 'הסיבוב' עוד לא התחיל, אז זה לא נחשב). לאחר כמה דקות הכנה מיקי מיקם את עצמו על קצה המיטה לצידה והכריז שעכשיו "הוא מתחיל".

תחילה ליקק ותעתע בסושי שהונח בחלקו הפנימי של המרפק. דרסי לא זזה – ואפילו לא שינתה את ארשת פניה. הוא ירד עם הלשון, ליקק ליקוק ארוך לאורך הפתח הצר והורוד שלה ובדרך גרר חתיכת ג'ינג'ר לאורך הדגדגן. דרסי נרעדה קלות, אבל שום דבר לא זז ממקומו ומיקי היה מתוסכל.

מיקי ירד לכיוון הברך שלה, הרטיב את הצד הפנימי שידע שהוא רגיש לדגדוגים, והצליח לסחוט ממנה רעידה שהזיזה את הסושי מעט הצידה. בנחישות הוא הכריז "אחד", ואז הסתער עם הלשון עמוק אל תוך האיבר הפועם שלה וגרר תזוזה נוספת. הוא סיים למצוץ את הדגדגן והכריז בענייניות "שתיים".

משם ירד לכפות הרגליים שלה. הוא שילב חתיכות ג'ינג'ר בין האצבעות הקטנות והזרת בשתיהן. תחילה הכניס לפה שלוש אצבעות, אבל לא את הזרת, וליקק ביניהן. הוא הרטיט את כף הרגל ברפלקס תגובה, אבל שום פרט אוכל לא זז. אחר כך שם ווסאבי על הלשון והתחיל למצוץ את האגודל. הציפורן הגזומה של דרסי הייתה חלקה ועור הבוהן היה רך ועדין. היא קצת התנועעה במקום ומיקי החליט לנצל זאת והוסיף יד היישר על הדגדגן. דרסי ניסתה למחות שזה 'לא הוגן', והוא הפסיק – אבל לא לפני שמשך עם היד את הג'ינג'ר השני לאורך השפתיים החיצוניות והשאיר אותו על קצה הערווה הקצוצה שלה במקום בו הירך ועצם החיק נפגשות.

ואז הוא עלה למעלה, ליקק את הגבות שלה וגילגל את הסושי מהעין הצידה היישר אל תוך הפה שלה. הוא נישק את העפעף וזכה לתגובת תזוזה במצח שהזיזה את הסושי שהיה עדיין על העין השניה. "שלוש", הוא הכריז מיד אחר כך ואז אכל את הסושי שעל העין בעצמו.

מיקי היה בבעיה… לא נותרו לו מספיק 'קלפים' לשחק בהם כדי להזיז את דרסי עוד שלוש פעמים. הוא ניסה להפתיע את האוזן שלה עם ג'ינג'ר, אבל עכשיו כשעיניה היו פקוחות זה היה חסר טעם. הוא ניסה גם לחזור ולנשקת את קשת כף הרגל, שתמיד גרמה לה לדגדוג וגיחוך, אבל היא מלכתחילה התקשחה ולא זזה ובסוף מיקי סיים לנקות את כל הווסאבי ממנה והודה בקול מאוכזב "ניצחת. אני לרשותך".

דרסי, שכבר הייתה מאוד מגורה בשלב הזה התגלגלה קצת הצידה, השכיבה את מיקי על המיטה ואז הסתובבה עם רגליה מעליו, הרימה את האגן והתיישבה עליו בתנועה איטית וממושכת. "אם אני קובעת, אני רוצה לרכב עליך".

דרסי חיככה את האגן קדימה ואחורה במיקי, בעודו תומך בה בגב, מחליק ידיים על שדיה ומביט בה נהנית. ראשה נטה לאחור, עיניה חצי עצומות והיא כולה מרוכזת בעולמה.
קצב החיכוכים שלה הלך והתגבר, והתגבר עוד יותר. עם כל תנועה היא דחפה את עצם החיק שלה עמוק אל תוך בסיס האיבר שלו, והוא הרגיש איך היא הולכת ונסגרת עליו, בעוד הגוף שלה מאבד שיווי משקל ונופל קדימה. כשהתחילה לרעוד מיקי תפס את כתפיה בשתי ידיו והחזיק אותה עד שהיא פקחה עיניים ואמרה "אני יותר מדי מגורה, האורגזמה תקועה".

היא הפסיקה לנוע והורידה את עצמה ממנו הצידה אל הרצפה.

מיקי, שלא היה מוכן לוותר, התרומם ונעמד מאחורי דרסי. הוא הדריך אותה להתכופף לדוגי כשכולה על המיטה, נעמד מאחוריה ואחרי שהרטיב את האיבר מעט חדר אליה מאחור בעודו מחזיק אותה במותניים ופני שניהם מופנים אל כיון הקיר והלאה מדלת הכניסה.

ולכן, שניהם לא הבחינו בתנועה שהתרחשה ליד דלת הכניסה. הדלת נפתחה לרגע לכדי חרך, ונסגרה חזרה חרישית. מצידה השני עמדה מירי שהייתה אמורה להתחיל משמרת וירדה לשאול את מיקי משהו.

מירי פיספסה את ארוחת הצהריים הקינקית, אבל ראתה את הזוג מזדיין על מיטת השדה ובאינסטינקט מידי קודם כל ביקשה לסגור את הדלת ולברוח. אבל, המראה של מיקי השחום והשרירי מזיין את דרסי בהירת העור והג'ינג'ית חרמן אותה, והיא הרגישה את הרטיבות נוצרת בין רגליה. אחרי שנייה של מחשבה נוספת היא פתחה בזהירות את הדלת, השתחלה מבעד לרווח הצר ונעמדה לצד הקיר המרוחק של המחסן והביטה בזוג מזדיין בעוד ידה שלה תחובה במכנסיים, מסתובבת סביב הדגדגן שלה ומגרה אותה.

דרסי התחילה להיאנח בקולות גוברים. הייתה לה תמיד יכולת מופלאה להיות קולנית, אבל גם לשלוט בקול שלה ולהחריש כשרצתה. המיטה השמיעה קולות חריקה קטנים. אבל, הייתה יציבה להפליא.
מירי בינתיים הפסיקה להסתובב סביב הפתח והיד שלה בתוך המכנס נכנסה ויצאה חלקית מתוך הכוס הפועם שלה, כל פעם רטובה יותר מקודמתה. היא עשתה כן הלוך ושוב עד שהגמירה את עצמה – מחניקה את קולות הסיפוק בידה וכובשת את התאווה שהציפה אותה.
מיקי התקרב לגמירה ואז שפך זרע אל תוך דרסי בשתי פעימות ודחיקות אגן חזקות. הוא נאנח, יצא מדרסי והשתרע חלקית על המיטה לצידה. הכוס של דרסי היה פתוח ומופנה לאחור, היישר אל מול הפרצוף של מירי ומירי יכלה לראות את הזרע נוזל החוצה מדרסי. מעט ממנו נקווה בקצה השפתיים החיצוניות וצנח למטה לרצפה בטיפה גדולה ומלאה. הכוס הפעור ומלא הזרע של דרסי חירמן את מירי והיא נגעה בעצמה עוד קצת דרך המכנסיים. אבל, גם הבינה שההצגה כנראה נגמרה וכדאי שהיא תסתלק לפני שהם ישימו לב ותהיה פאדיחה.

מירי ניצלה את הרגע שמיקי ודרסי התחילו לדבר יחדיו, וחמקה החוצה. היא הלכה לכיוון המעלית וחיכתה שם כמה דקות. אחר כך חזרה לכיוון המחסן ודפקה על הדלת בקול. מבפנים קרא לה מיקי להיכנס. דרסי והוא ישבו שם על יד השולחן ואכלו מהסושי. הם נראו כל כך תמימים ומיושבים. אבל, המחסן שוב הריח מריח סקס. ריח הזרע ומיצי התאווה של דרסי ומיקי שמירי התאפקה כמעט נואשות להתעלם ממנו.

מירי מסרה למיקי את אשר רצתה, הסתובבה והסתלקה במהירות מהמקום בניסיון נואש להדחיק את הייחום שחשה. ומיקי ודרסי ציחקקו לעצמם איך שהדלת נסגרה ומיקי אמר "היא יודעת שהזדיינו. אין לי ספק שאפשר להריח את זה".

דרסי צחקה אף היא וענתה לו "נו, אז למה לא ניסית לשדל אותה. אתה יודע מה דעתי על בחורות קטנות ושחומות". מיקי צחק ובמקום לענות לה, התיישב על המיטה לצד הכיסא שלה, חיבק אותה במותניים והתחיל להפשיט אותה מהחולצה שוב אבל היא

 הדפה אותו "לא, טמבל. אני צריכה לחזור לעבוד".

לחלק ג'

Loading

2 מחשבות על “מיקי מכין חריימה – חלק ב' (ארוחת צהריים קינקית)”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן