מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גלורי הול

"חייבים לנסות את זה לפחות פעם אחת"; "נוכל לצאת משם בכל רגע שנרצה". כך במשך כמה שבועות לפני הנסיעה שלנו לפריז, ניסיתי לשכנע את אשתי שנלך יחד לגלורי הול.

אקצר מאוד בהקדמה. אני ואשתי נשואים באושר והילדים כבר גדלו. אשתי עורכת דין ואני סמנכ"ל פיתוח בחברת היי-טק. בעבודה אני מנהל מאות אנשים אבל מחוץ לעבודה, אני רוצה שישפילו אותי (כמה קלישאתי). גברים כמוני יודעים שאחת ההשפלות הטובות ביותר היא להיות קוקהולד ולראות את אשתך נהנית עם מישהו אחר, ואם אפשר שהגבר שאתה יוסיף עוד אלמנטים משפילים בזמן האקט.

לא היה סיכוי שאשתי תצרף גבר זר לחדר המיטות שלנו והייתי מתוסכל כבר דיי הרבה זמן מהעובדה שהדבר ישאר רק בפנטזיה שלי. ואז…חשבתי על רעיון הגלורי הול (כמה גאוני מצידי). הרי לא רואים את הגבר, אין שום אינטימיות, אין היכרות לפני וגם לא אחרי ואפשר לעצור ללא הסברים בכל שלב.

לאחר שכנועים רבים השתמשתי בנשק יום הדין והסברתי לאשתי שאני במשבר גיל 45 וממש לא רוצה לבגוד אבל חייב חוויה מינית עוצמתית. אשתי היא אישה חכמה ואוהבת ואמרה לבסוף: "טוב נו, אם נעבור ליד אחד כזה בפריז אז אולי…". זה הספיק לי. כמובן שתכננתי שנעבור ליד גלורי הול בפריז "במקרה".

עברו כבר מספר חודשים רב מאז החוויה ואני כבר מת לספר למישהו ולכן כתבתי את הסיפור הזה, וגם רציתי להגיד למי מכם שרוצה לבקר בגלורי הול – שאני ממליץ לצפות ללא צפוי (באנגלית זה נשמע יותר טוב). החוויה שלנו היתה רווית הפתעות.

אחרי מספר ימים קסומים בפריז, עברנו "במקרה" ליד מועדון סטריפטיז אותו איתרתי עוד מהארץ. נעמדנו מול המקום והתחלתי שוב בשכנועים. אני לא יודע מה שכנע אותה סופית, אבל אפילו אני לא האמנתי כשה"אולי" הפך ל"יאללה נו.., אבל אם לא נעים לי אז יוצאים מיד". "ברור" אמרתי והתכוונתי לזה באמת, כי גם אני לא ידעתי איך אגיב. שהרי אם זה באמת יקרה, זו תהיה הפעם הראשונה בחיי שאראה את אשתי העדינה, התמימה, הקרירה ברוב הזמן, נוגעת בזין של גבר זר. הפנטזיות סובלות הכל – המציאות קצת פחות…

כבר בכניסה למועדון היה פיצול בו אחת הפניות היתה לאיזור תאי הגלורי הול. עברנו את שלב הכניסה והתשלום המביכים וגבר בעל מראה ערבי, עם קעקוע קלשון על היד, הפנה אותנו לתא מספר 4. לא ידענו כלום על איך הסיפור הזה עובד: האם מעבר לקיר יש לקוח אחר ומחכים שהוא יגיע או שכבר מחכה שם מישהו, או שזה יהיה בכלל עובד המקום שזה התפקיד שלו? צחקתי לעצמי. האמת שלא היה לי מושג.

מיד בכניסה לתא הגיעה ההפתעה הגדולה. כנראה שאני ממש לא בעניינים. בקיר היו מספר חורים ולא רק אחד: היה חור באמצע בשביל הזין והביצים, אבל היו עוד. היו שני חורים גבוהים עם מנגנון מיוחד בו הם יכולים לזוז מטה ומעלה ומיד הבנתי שהם בשביל ידיים. והיו עוד שני חריצים ממש ליד הריצפה כנראה כדי שהגבר שמעבר לקיר יוכל להכניס את כפות הרגליים וכך יהיה לו נח להישען על הקיר. החורים המיוחדים לידיים הטרידו את אשתי אבל החדר היה נקי מאוד עם חבילת קונדומים וחומרי סיכה ומגבונים וזה קצת הרגיע אותה. נשארנו בינתיים.

ואז ללא המתנה ארוכה, נכנסו שתי ידיים שריריות, זין גדול עם ביצים שמנות ושתי כפות רגליים קצת שעירות. ציפיתי שבשלב הזה אשתי תגיד שהולכים, אבל השניות עברו ואנחנו הבטנו אחד על השני, קצת צחקנו במבוכה ואז היא אמרה משפט שניבא טובות: "אם כבר אנחנו כאן אז בוא ננסה בכל זאת משהו, עד שיהיה ממש לא נעים ונלך".

מיד אחרי המשפט הזה היא אחזה בגועל מופגן (עם שתי אצבעות בלבד) בזין שלו, הורידה לו את הקונדום והלבישה לו חדש. כך הורו לנו בקבלה לעשות ואשתי חזקה בנהלים. הגבר חייב להיכנס עם קונדום אבל רמזו לנו שרוב הלקוחות אוהבים לשים חדש.

הייתי קצת בשוק מאשתי. זו הפעם הראשונה שהיא מחזיקה זין של גבר אחר מאז שהתחלנו לצאת לפני שנים רבות. ועכשיו זה נראה כאילו עשתה את זה בטבעיות ועוד מולי. לא ידעתי שבחצי שעה הקרובה עוד נכונות לי הפתעות רבות מכיוונה של אשתי.

לאחר שהיא שמה לו את הקונדום היא המשיכה לגעת בו – "סתם כדי להיכנס ל"מוד"" כך אמרה לי. זה היה מגרה ביותר. ואז, הידיים שלו נכנסו לפעולה והוא החל לחפש באוויר. אשתי התקרבה אליו (שוב אני בהלם) והוא החל למזמז לה את החזה. הוא סובב אותה ובכמה תנועות הוריד לה את החזייה. אני לא מצליח לעשות את זה כשהיא מולי כשאני רואה מה אני עושה, והוא מבלי לראות ביצע את המשימה באופן מושלם. אשתי ללא חולצה והידיים של גבר זר מוחצות, מלטפות ומשחקות בשדיים של אשתי.

בשלב הזה כבר עומד לי בטירוף ואני שולף את הזין שלי ומתחיל לעשות ביד. אשתי מתעלמת ממני ומתמסרת לו לגמרי וזה עוד יותר מגרה אותי. בי היא לא נוגעת אבל הזין שלו חפון בידיה והיא נהנית להתעסק איתו. הוא החל כאילו להוריד לה את המכנסיים והתחתונים ובכך סימן לה בעצם שתעיף אותם. היא הורידה הכל ואני כמו טמבל שואל: "את בסדר?".

כן, אל תדבר עכשיו" היא ענתה לי. אשתי יודעת שאני אוהב פקודות ומתגרה מזה, ונראה לי שהיא החלה במשחק השליטה איתי כאן ממש ברגעים האלו. כשהיא ערומה לגמרי – שלב שלא האמנתי שנגיע אליו – הוא מתחיל לעשות לה מסאז' בכל הגוף כמעט והיא מתחילה להשמיע קולות של הנאה. הזין שלו ביד שלה עדיין ואני רואה שלא רק שהיא לא עוזבת היא גם מעסה לו את הביצים מיד פעם.

אין ספק שהעסק התחיל להתחמם. החלטתי להפסיק לצפות ולהתחיל להשתתף. אני אוהב את כפות הרגליים של אשתי והחלטתי להעצים את תחושת ההשפלה של לראות גבר אחר ממזמז את אשתי. ירדתי על הברכיים והתקרבתי לנשק את הרגליים שלה. היא דחפה אותי עם הרגל כמו כלב ואמרה בכעס: "זה מפריע".

חזרתי למקומי מושפל עוד יותר. לפתע אני רואה שהוא מסובב אותה ומחכך את הזין באיזור התחת שלה. ידעתי שאין סיכוי שהיא תקבל אותו בתחת שכן זה באמת גבול חד משמעי אצלה. אבל בתנוחת דוגי היא מנוסה קצת. היא קירבה את הדרגש שהיה שם, עלתה עליו והתכופפה. הוא הכניס את הזין שלו אליה, חיפש את השיער שלה ובתנוחת המושכות הידועה התחיל לפמפם אותה בכח. ממש קינאתי בו באותו הרגע. לי לא יוצא הרבה לעשות איתה את זה. לרוב זה לא נח לה וזה היה נגמר מהר.

הסתכלתי לכמה שניות על הסיטואציה מהצד והבנתי שזה כבר הרבה יותר רחוק מהשלב שחשבתי שנגיע. לא יכולתי עוד לשבת בשקט וזחלתי לרגליים שלו הפעם. מי מכם שמפנטז על חוויית קוקהולד יודע שלצפות באשתך עם גבר אחר זה מעורר תחושות השפלה אבל להיות על ארבע לרגלי הגבר בזמן שהוא מזיין את אשתך זה הדבר המשפיל האמיתי. התחלתי לנשק לו את הרגליים. לפתע הוא הרים את כף הרגל כשהעקב על הרצפה ואצבעות כף הרגל באוויר. לא הבנתי בדיוק אם הוא לא מעוניין בנשיקות או שהוא רוצה שאכנס מתחת לרגל. הכנסתי את הראש שלי מתחת לרגל שלו כשהפה שלי לכיוון העקב. הוא מצידו מיד הוריד אותה מיד והחל למעוך לי את הפנים עם הרגל הדיי גדולה שלו. הצלחתי ללקק לו את העקב והוא המשיך ללחוץ לי על הפרצוף בקצב הדפיקה של אשתי. בכל פעם שהוא נכנס אליה הרגל מעכה לי את הפרצוף. זה היה נהדר בשבילי ומשפיל מאוד אבל גם מביך כשאשתי למעלה. זה ארך מספר דקות עד שהוא הפסיק את התנועה שלו והרגשתי שאשתי מתחילה לזוז במקומו. כנראה שהוא התעייף והחל להשתמש בשיער של אשתי באמת כמו במושכות.

אשתי קראה לי בציווי, כנראה כדי להמשיך ולהעצים את החוויה שלי: "בוא לכאן מהר!". הצלחתי להשתחרר מהרגל שלו והתקרבתי לפנים שלה: "תעמוד על ארבע מולי ותחזיק אותי כדי שלא אפול". היא ציוותה שוב.

הסתבר לי שהיה לה קשה לשמור על איזון והיא פחדה שהיא תיפול כשהוא מחזיק לה את השיער. הייתי על הברכיים מולה והיא החזיקה לי את הכתפיים והמשיכה בשלה. היא נעה קדימה ואחורה במשך מספר דקות ואני רואה שהיא מתגרה עוד ועוד. לבסוף האקט נעשה אגרסיבי יותר כשאשתי נעה בפראות לכיוון הקיר ובחזרה אלי. אני מצידי עשיתי שוב ביד. לבסוף, אשתי גמרה בצעקות שלא שמעתי כבא הרבה זמן, ואני גם גמרתי מיד אחריה. היא הסתכלה לי בעיניים וחייכה חיוך מזלזל בזמן שאני על הברכיים מולה.

מבחינתי, הביקור המטלטל הזה נגמר. היא גמרה, אני גמרתי ואפשר ללכת. אשתי, משום מה, חשבה אחרת והמשיכה לשתף פעולה עם הגבר שמעבר לקיר.

הוא משך אותה אליו למעלה ויישר אותה, תוך שהוא משתמש בשיער שלה שעדיין היה בידיו. כשהיא היתה ישרה עם הגב אליו הוא סובב אותה. כשהיא היתה עם הפנים כלפי הקיר הוא לקח לה את היד ומיקם אותה על הביצים שלו. אשתי החלה ללטף אותם.

ואז…הוא נתן לה את הסימן המפורסם ביותר באקטים המיניים – הוא לחץ לה על הראש ודחף אותו קלות למטה.  פה אני חייב לעצור ולהסביר משהו חשוב: אשתי אף פעם לא יורדת כשמסמנים לה ככה. להיפך, היא מתעצבנת ומסרבת. היא מאלו שמוצצות מתי שהן רוצות, איך שהן רוצות וכמה שהן רוצות, וזה ממש לא קורה הרבה.

וכאן, שוב הפתעה, היא ירדה מיד תוך כדי שהיא מסובבת את הראש ומסתכלת עלי. אני עושה ביד שוב בטירוף ולא יודע את נפשי. היא הזיזה את הדרגש לצד, ירדה על הברכיים ועיסתה לו את הזין שעמד מול הפרצוף שלה ביד האחת, וליטפה את הביצים ביד השנייה. זהו, לא יכולתי להתאפק יותר וגמרתי בהשפרצה מטורפת בפעם השנייה. היא ראתה את זה ושוב הסתכלה עלי עם מבט מזלזל על זה שכבר גמרתי והנה היא מחזיקה זין גדול של גבר אמיתי שלא גומר כל דקה. תוך כדי משחק בביצים שלו היא מכניסה את הזין שלו לפה. לא יאמן! חשבתי לעצמי. נראה שהכל בא לה בקלות ורק איתי במיטה הכל קשה לה ולא נראה לה.

ואז, הוא עשה את כל מה שגבר אוהב לעשות כשאישה עם שיער ארוך מוצצת לו. הוא בנה לעצמו שתי ידיות מהשיער העבות שלה משני הצדדיים והחל למשוך ולדחוף את הראש שלה קדימה ואחורה. אשתי שונאת שמשפילים אותה בסקס, אבל כאן היא התמסרה לחלוטין. אני זוכר שאמרתי לעצמי שאני צריך לזכור לשאול אותה איך כאן בתא הזה היא הסכימה להכל. בהמשך, ההשפלה שלה המשיכה והוא בנה לעצמו ידית אחת מהשיער ואחז בה. ביד בשנייה הוא חילק לה סטירות לחי לא כואבות, אך משפילות. הייתי בטוח שכאן היא תקום ותסיים את האקט הזה, אבל לא. הסטירות, כך היה נראה, נעמו לה איכשהו או לפחות לא הפריעו לה.

הוא זיין אותה בפה במשך כמה דקות עד שהיא ביקשה לסיים על-ידי זה שניסתה להשתחרר. הוא הבין ועזב אותה. היא התיישבה מעולפת על הרצפה ליד הזין שלו. ואז, כשסוף סוף, היה נראה לי שסיימנו, החלו הדקות שתוכנם ילווה אותי עוד הרבה שנים. אשתי סימנה לי שאתקרב לזין שלו ואמרה: "בוא נעזור לו לגמור גם" .

"למה?" שאלתי אותה ברצינות גמורה.

"לא יודעת. נראה לי נכון" אמרה בהחלטיות. עד היום אני לא מבין למה היא רצתה שגם הוא יגמור.

"שפשף לו קצת אתה" היא אמרה.

החזקתי, לראשונה בחיי, זין שהוא לא שלי. שפשפתי לו והוא התקשח אפילו יותר ממה שהיה. "תן לו נשיקה" צחקקה אשתי אבל התכוונה ברצינות.

"נו…!" האיצה בי.

התקרבתי ונישקתי אותו. אבל אז, ברגע שהשפתיים שלי נגעו בכיפת הזין שלו הוא שלח ידיים, אחז לי בראש ומשך אותו לכיוון הזין שלו בעוצמה. הייתי בטוח שברגע שהוא ירגיש שהוא אוחז בראש קצוץ שיער יבין שאני הגבר ויעזוב אותי. אבל זה לא קרה.

בזמן שהוא אחז בראשי הוא משך אותו לכיוון הזין בפעימות – משך ושחרר קצת, משך ושחרר קצת. הבנתי שהוא ניסה לרמוז לי שהוא רוצה מציצה. הייתי המום ויכולת ההתנגדות שלי היתה נמוכה מאוד בתנוחה שבה הייתי – יד אחת עדיין אחזה בזין שלו והיד השנייה היתה על הרצפה. אין לי הסבר טוב למדוע לא שחררתי את היד מהזין שלו ודחפתי את עצמי לאחור. פשוט נשארתי כך והרגשתי שהראש שלי אזוק בידיים שלו. הדבר הבא שקרה היה טעות קשה שעשיתי ושעד היום אין לי הסבר כיצד היא קרתה.

מרוב חוסר האונים פניתי לאשתי והתכוונתי לומר לה 'מה הוא עושה?'. לא הצלחתי להשלים את המשפט. בזמן שאמרתי את ה"מה" והפה שלי נפתח קצת הגיעה משיכת הראש שלי לכיוון הזין שלו והוא הצליח לדחוף את כל הזין לפה שלי עד הגרון בעוצמה רבה. אני זוכר שהרגשתי שני דברים: הלם ורצון עז להקיא. ההרגשה הבאה היתה כבר של חוסר יכולת לנשום בצורה נורמלית. למזלי הוא החל להזיז לי את הראש אחורה וקדימה וכך נכנס לי קצת חמצן. זו לא היתה מציצה רגילה עם הפה והלשון. זה היה יותר זיון גרון שכן הזין התחכך בגרון האחורי העמוק שלי. סוף סוף שחררתי את היד מהזין שלו אבל כבר היה מאוחר מידי עבורי. שתי הידיים הגדולות שלו עטפו את העורף שלי והזיזו לי את הראש בעוצמה אחורה וקדימה.

האקט המשפיל הזה, שבפנטזיות יכול היה להיות מאוד מגרה, היה בעיקר מביך. זכר אלפא השתמש בי כאילו הייתי בובה ובניגוד לרצוני פשוט אנס אותי. אין לי הגדרה אחרת למה היה שם באותם הרגעים. אני זוכר שאמרתי לעצמי שאנסה ליהנות, שכן פינטזתי מידי פעם על סיטואציה שבה גבר מצווה עלי למצוץ מול אשתי. אבל לא יכולתי ליהנות בגלל האגרסיביות של האקט, החד צדדיות שלו והחיפוש אחרי חמצן כל כמה שניות. במהלך האקט, כשהעיניים שלי הסתכלו למעלה לשנייה, קלטתי משהו שגרם לי להיות מוטרד עוד יותר אפילו. על היד שלו ראיתי קעקוע של קלשון, בדיוק כמו זה שראינו על היד של האיש בקבלה. הם רציניים? ככה זה עובד? מי שעובד ב"מכון" גם נמצא מעבר לקיר? אולי הוא סתם נדלק על אשתי ורצה אותה לעצמו. נזכרתי גם שהוא היה בכלל ערבי. אני על ארבע מוצץ לערבי? כל השאלות האלו רצו לי בראש בזמן שאני לא יכול לעשות עם זה כלום. לבסוף, לאחר שתי דקות בערך שנמשכו כמו נצח, הרגשתי שהזין שלו עצר לרגע, התנפח ומיד אחר כך הרגשתי גם את הקונדום מתחמם לי הפה. הוא גמר.

הוא שחרר אותי מהאחיזה על-ידי זריקה של הראש שלי לאחור. הזין שלו ירד לאט לאט ואני נשענתי המום על הקיר ממולו. לאחר דקה בערך, הוא שלח יד לזין שלו וניער קלות. אשתי הבינה את הסימן, והורידה לו את הקונדום. הזין, הידיים והרגליים נעלמו מעבר לקיר סוף סוף. היא הראתה לי את הקונדום ואמרה בהתפעמות: "תראה כמה יש פה". ההתלהבות שלה מהכמות רמזה באופן חד משמעי שלי יוצא הרבה פחות – וזה נכון.

"קח אותו ותיפטר ממנו", שוב היא ציוותה עלי כשכבר חשבתי שסיימנו. לקחתי אותו מידה וזרקתי אותו לפח.

אחרי כמה דקות, אשתי חייכה אלי, הפעם חיוך אוהב, ואמרה: "היה נחמד, לא?". הייתי עדיין קצת המום ממה שקרה בסוף. גם לא ידעתי איך ארגיש בעתיד עם המבוכה הזו ומה תהיה ההשפעה של הבושה שלי על היחסים שלנו.

"כן." עניתי בקצרה. התלבשנו ויצאנו לכיוון היציאה.

יצאנו לכיוון הקבלה. היה שם אותו הבחור הערבי שראינו כשנכנסנו. ויותר חשוב, הידיים שלו היו בדיוק הידיים שיצאו מהקיר ועליהם בדיוק אותו הקעקוע. זה הה הוא. הוא הסתכל עלי ועל אשתי ודיבר עם חבר שלו, גם הוא בעל מראה ערבי. אני בטוח ששמעתי אותם מדברים בערבית כאשר זה עם הקעקוע אמר לחבר שלו את המילה "ישראיל". היום אני מבין שכנראה גם הוא מימש פנטזיה – לזיין ישראלית.

לגלורי הול לא חזרנו יותר, אבל המשכנו לחוויות אחרות משמעותיות לא פחות, עליהם אולי אספר בהמשך. אני שמח להגיד שהיחסים לא הושפעו מהאירוע, קצת שכחנו מהאירוע הזה, ובגלל עוד כמה חוויות שעברנו, זה נראה כמו זיכרון רחוק. אבל כשאני רוצה להתגרות ולהרגיש מושפל ממש, אני נזכר שאשתי הזדיינה עם ערבי ומצצה לו, ושערבי זיין אותי בפה מולה. יש יותר משפיל מזה?

Loading

9 מחשבות על “מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גלורי הול”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן