להיות זבוב על הקיר – חלק שני

לחלק הראשון של הסיפור

אבנר ישב במשרד וקרא את הערכת המצב השבועית במחשב. מפעם לפעם הוא חשב על נועה ועל כך שהיא שמעה את הדיבורים של איתן. הוא עצמו לא אמר כלום, הוא הבין את זה, אבל עדיין ההרגשה שלו היתה לא נעימה.
כבר חצי שנה שהוא גרוש, ועוד חצי שנה מאז שעזב את הבית לאחר שעדי, גרושתו הודיעה לו שהם גם ככה לא נשואים והוא נשוי לצבא ולא לה. את סידור המשמורת על ילדם המשותף הם סגרו בהסכמה ללא בעיות והוא עומד בו בצורה מלאה. עדי חיה כבר חצי שנה עם בן זוג והוא לעומתה יצא לשלושה דייטים, אחד הסתיים במיטה וגם זה היה לפני שבעה חודשים.
הוא שוב חשב על נועה, היא קצינה מבריקה וגם נראית ממש טוב.
הוא שיחזר שוב ושוב את השיחה שהיתה לפני שיצאה, היא רוצה להתאמן איתו מחר, למרות ששמעה את השיחה עם איתן. היא גם אמרה לו שאיתן לא מעניין אותה. אבל מה זה אומר בעצם? שאף אחד לא מעניין אותה? שהוא כן מעניין אותה? בגלל זה היא הלכה לקנות תחתונים? הוא הרי לא יכול לומר לה כלום על זה.

פתאום היא נכנסה למשרד, בלי ששמע בכלל את צעדיה וצעדה עד לשולחנו. "תודה", אמרה לו והגישה את המפתחות.
הוא הביט בה, היא עם אותה חולצה שאיתה יצאה, אבל היא לבשה טייץ מקושקש בוהק, כל כך בולט בנוף הצבאי עם הצבעים הקבועים שלו. "אין על מה", ענה לה.
"לא הלכת להתאמן בסוף?" שאלה אותו
"אמרנו שמתאמנים יחד בבוקר, לא?"
"כן, אמרנו, בכל מקרה שמחה שאתה עוד פה, אני גם אשב לעבוד קצת ואחר כך אפרוש לישון". אמרה והסתובבה והחלה לצאת מהמשרד.
הוא הבחין מיד בכך שהחולצה נמצאת מעל למותניה, ישבנה בולט ומותח את החלק העליון של הטייץ שלבשה, היא הלכה לאט, יותר לאט מהקצב המהיר בו נכנסה, כאילו כדי לתת לו הזדמנות נדירה להציץ על ישבנה העגול וכיצד היא מעכסת מצד לצד בקצב הליכתה. הוא הרגיש מיד את זקפתו מותחת את המכנס הצבאי.
וואו, הוא חשב מיד כשנעלמה מעבר למשקוף, אם היא תגיע ככה מחר לחדר כושר זה הסוף שלי, אמר לעצמו כשהביט על זקפתו הבולטת בבירור מתחת לשולחן. אני יותר מידי זמן ללא אישה בכדי להסתכל על דברים כאלה מבלי להשתגע.
לאחר כמה דקות שבהן לא הצליח לחשוב על דבר מלבד על ישבנה של נועה, שנמצאת בסך הכל שני חדרים לידו, הצליח להירגע והמשיך לקרוא את המסמך שהפסיק כשנכנסה.

"אבנר, אתה יודע למה המדפסת לא עובדת?"'
"אין לי מושג, אבל מאז שהחליטו לעבור למדפסות מסדרון יש כל הזמן תקלות, שניה אבוא להסתכל, כבר נהייתי חצי מומחה".
הוא סיים את הפסקה שקרא ויצא למסדרון.
כשראה את נועה מול המדפסת הרגיש שהלסת שלו נופלת לשניה ארוכה לפני שהרים אותה.
נועה רכנה עם כל הגוף כלפי מכונת הצילום, נראה היה שהיא מתעסקת במגש הדפים אבל אבנר לא היה מסוגל להביט במה שהיא עושה.
ישבנה היה מולו, הטייץ שלבשה ירד מעט וחשף טפח בולט מישבנה. החוטיני שלבשה מתחתיו בלט הרבה מעל הטייץ והוא הביט בישבנה העגול והעסיסי ולמשך שניות ארוכות כל שרצה היה להיצמד אליו.
הוא הרגיש שוב את זקפתו מאיימת לקרוע את המכנס הצבאי.
"הסתדרת?" שאל אותה לבסוף.
היא הרימה מעט את גופה והסתכלה לאחור בחיוך, "כן, היה פה דף תקוע, סיימתי", אמרה וסגרה את מגש הדפים.
היא הסתובבה אליו, הביטה בעיניו והוא הבחין בפניה בזיק שובב. שניהם סקרו אחד את השניה, הוא הבחין שהיא אינה נבוכה אלא סוקרת אותו בבוטות רבה יותר ממה שהוא מנסה להציץ על גופה המושך. היא נעצרה עם מבטה מטה. הוא הבין שהיא מבחינה בזקפתו והרגיש את החום בפניו.

לפתע, היא הרימה את מבטה אליו במבט רציני הרגיל שהוא הכיר, כאילו דבר לא קרה.
"אז קבענו בחמש?" שאלה.
"כן, בחמש בחדר הכושר".
"סבבה", ענתה לו והסתובבה למשרדה.

אבנר חזר למשרדו ועוד ניסה לעבוד אבל ללא הצלחה.
המחשבות על נועה לא פסקו והאוהל במכנסיו סירב להיעלם. ההדחקה שניסה לסגל לעצמו בחודשים האחרונים היכתה בו במלוא העוצמה והוא הרגיש את הצורך היטב בחלציו.
אני חייב מקלחת, חשב לעצמו וקם לכיוון החדר שלו. משרדה של נועה כבר היה נעול והיא הלכה לפניו.

כשסיים להתקלח, לבש את הבוקסר שלו ושכב במיטה, הוא ניסה לשחזר את השיחות עם נועה, את המבטים, החיוכים וכמובן שגם את ישבנה המושלם. היא לבשה את מה שלבשה בגלל השיחה שהיא שמעה עם איתן, הוא היה בטוח בזה. את התחתונים היא הרי אמרה לו שהיא הולכת לקנות במיוחד.
הוא ניסה להבין לאן כל זה הולך והמשיך לנתח כל שניה שהיתה איתו מאז שראה אותה מהצהריים.
הוא חשב על נועה עד שנרדם.

השעון העיר אותו בארבע וחצי, הוא קם במהירות למרות העייפות הכבדה שהרגיש, שטף פנים כדי להתעורר וציחצח את שיניו. התארגן בבגדי ספורט והלך למשרד כדי להכין קפה לפני שהוא נרדם בעמידה. הוא הכין שתי כוסות, אחת לנועה וידע בליבו שהוא מצפה לראות אותה כמו שאף פעם לא חשב שירצה.

נועה לא נרדמה לאורך רוב הלילה, היא שיחזרה כל פרט שהתרחש לאורך היום, היא נהנתה מהמבוכה של אבנר והמבטים שכן הצליחה לראות מצידו ובמיוחד הזיקפה המטורפת שראתה מבעד למכנסיו. כל אלו הרימו לה את הביטחון והיא נהנתה מכל רגע. היא החלה לדמיין שאבנר נצמד לישבנה כשהתכופפה למדפסת, היא דמיינה את איברו הקשה מתחכך בה. היא הכניסה יד לתחתוניה והחלה מלטפת עצמה, מדמיינת אותו אוחז במותניה, נצמד אליה ומתחכך עם איברו עוד ועוד. היא נגעה בעצמה במהירות עד שהרגישה את האורגזמה מתפרצת לאורך גופה ברעידות וגמרה חזק מאוד יחסית לגניחה השקטה שיצאה מפיה. מספר דקות לאחר מכן נרדמה במיטתה.
השעון המעורר העיר אותה בארבע ורבע אבל היא לא הצליחה לקום. כשקמה מהמיטה השעה היתה כבר עשרים לחמש והיא החלה למהר.
היא נכנסה למקלחת מהירה וחזרה לחדרה. לבשה תחילה את חזיית הספורט שקנתה ולאחר מכן לקחה את אחד התחתונים החדשים שקנתה, התכוונה ללבוש אותו אבל אז עצרה.
אני לא צריכה אותו, חשבה לעצמה וזרקה את החוטיני האדום על מיטתה.
היא לבשה את המכנס הסגול והבינה שהמידה הקטנה יותר שהחליטה לקחת אתמול, קטנה משמעותית יותר ממה שחשבה. המכנס אמנם נמתח על גופה ועם זה לא היתה בעיה, אבל בקושי רב כיסה את ישבנה וגם זה לאחר שמתחה אותו שלוש פעמים. היא הסתובבה ובחנה את ישבנה, אחרי המתיחה המכנס נראה חצי שקוף, ישבנה בלט מאוד והיא ידעה שכל תנועה שלה תעלה אותו מיד כלפי מעלה.
היא הסתכלה בטלפון, השעה היתה כבר חמש. זה עכשיו או לעולם לא, אמרה לעצמה.
מעל הבגדים לבשה את אחד מהטריינינגים הדקים איתם יצאה לרוב לספורט בבסיס, נעלה את נעלי הספורט ויצאה במהירות לכיוון חדר הכושר.

אבנר חיכה לנועה עד חמש וחשש שהיא כבר לא תגיע. בטח לא התעוררה, חשב לעצמו והתאכזב.
הוא עלה על ההליכון והחל בריצה קלה.
כעבור כמה דקות היא נכנסה בדלת והוא עצר את נשימתו. הוא הביט בה, היא הגיע עם הטריינינג הרגיל שלה והוא הבין שהיום היא באה להתאמן ולא לעשות לו טיזינג כפי שציפה.
אולי אתמול זה היה יותר בראש שלו מאשר משהו מצידה, חשב לעצמו.

"בוקר טוב", אמר לה, הכנתי לך קפה, תראי אם כבר לא התקרר מידי.
"היי, בוקר טוב", ענתה לו בחיוך. "תודה אבל מוותרת על הקפה, אני רואה שכבר התחלת, אז גם אני אתחיל לעשות מתיחות.
הוא המשיך לרוץ אך הציץ עליה מידי פעם. הוא ראה שהיא הולכת לספסל ומורידה נעליים. ראה שהיא מביטה לעברו והסיט את הראש כדי שלא תראה שהיא מסתכלת.
לבסוף, דרך המראה שלשמאלו ראה שהיא פותחת את הרוכסן בטריינינג ומורידה אותו. היא עמדה עם חזיית ספורט, מביטה סביבה אך נמנעת מלהביט לכיוונו והוא המשיך להסתכל. הוא הביט בפלג גופה העליון, היא היתה בהירה ובעלת בטן שטוחה שהובלטה מאוד על רקע חזיית הספורט שלבשה.
מעל פס המותניים של מכנס הטריינינג הוא ראה פס עליון של מעין טייץ סגול.
הוא ראה כיצד היא מכניסה יד לתוך המכנס ומותחת משהו כלפי מטה, כנראה את תחתוניה.
הוא עצר את ההליכון והיא גם עצרה והביטה בו. היא הסמיקה מיד.

איזו טעות, חשב לעצמו כשראה את מבטה, אבל מיד תיקן, חייך אליה בתגובה והלך לכיוון ספת המשקולות. המשקל שהיה עליהן לא ממש עניין אותו. הוא שכב רק כי ידע שהוא יכול לצפות בנועה תוך כדי הרמת משקולות.
הוא התחיל להתאמן וצפה בה מסתובבת מבלי להביט בו, עומדת עם גבה אליו ומתחילה להוריד את המכנס.
הוא בקושי החזיק את המשקולות כשראה אותה.
נועה לבשה מכנס סגול דקיק, שלא הצליח לכסות את כל ישבנה. מתחת לקצהו של המכנס ראה את הקפל של ישבנה העגול, ישבן רחב ובולט ביחס לגופה, אך עסיסי בצורה מושלמת לטעמו. הוא הרגיש את זקפתו מתפרצת והביט לכיוון מכנסיו. הזין שלו בלט מאוד דרך מכנס הספורט ואם היא תביט בו היא תבחין מיד בזין שלו שעומד להתפרץ מבעד למכנס.

נועה החלה לבצע מתיחות, עדיין בגבה אליו, מתחה את ידיה ואת גבה והוא היה מהופנט. מידי פעם הרים את המשקולות כדי לעשות רעש של מישהו שבכל זאת מתאמן, אך הוא היה כולו מרוכז בנועה ובגוף המושלם שלה שעומד במרחק כמה מטרים ממנו.

ואז, כאילו לא הספיק מה שראה עד עתה, היא הרימה את רגלה הימנית ומתחה את הברך המקופלת שלה לכיוון בטנה. כשהורידה את הרגל המכנסון שלבשה לא חזר למקומו וחצי מישבנה היה חשוף בפניו. היא מיד הרימה את רגלה השניה וכשהורידה הוא צפה בישבנה החלק, חצי חשוף מולו, בולט ומגרה אותו ברמות שלא ידע שקיימות.
כשסיימה, היא התכופפה עם ידיה לכיוון הרצפה, מבליטה את ישבנה יותר ממה שראה אותו אתמול. המכנס התרומם עוד יותר, ישבנה היה חשוף לחלוטין מולו, רגליה היו פשוקות והוא ראה את שפתי הכוס שלה בין רגליה דרך המכנס. המכנס התרומם מעל ישבנה למעין צורת Y ושהיא התרוממה הוא היה חשוף, בולט ומגרה.
אבנר בהה בנועה ולא יכל להוריד את העיניים ממנה.
היא לא נעלה נעליים שוב והלכה יחפה לכיוון הטריינר שקיים בצידו האחר של חדר הכושר. בדיוק כמו אתמול, היא הלכה לאט, מזיזה את ישבנה החשוף מצד לצד בצורה מוחצנת עד שהגיעה למכשיר. מול המכשיר היתה מראה והיא הביטה בו, היא היתה סמוקה כולה אבל חייכה אליו דרך המראה.

"אתה יכול לבוא ולהוריד לי את המוט מלמעלה כדי שאוכל להתאמן?" שאלה אותו.
הוא לא ענה. רק הנהן, קם אליה וכל הדרך הביט בישבנה החשוף והבולט. כשהביט מעלה ראה שהיא מסתכלת באותה צורה על זקפתו המאיימת לקרוע את מכנסיו.
כשעמד מאחוריה, נצמד עד למרחק המינימלי שאפשר מבלי לגעת בה, משך אליה את המוט והיא החזיקה אותו וזזה לאחור כך שישבנה נגע בזין המגורה שלו.
שניהם נאנחו יחד.
היא החלה להזיז את גופה עם המוט הקשור למשקולות, הזין שלו עמד בין פלחי ישבנה והיא זזה עליו כשהיא נושפת ושואפת אויר בכל תנועה שלה למשיכת ושחרור המשקולות.
אבנר הרגיש אותה היטב. דרך המראה, הוא הסתכל בעיניה והיא בעיניו, הוא הרגיש את נועה מכווצת את ישבנה על הזין שלו ומרפה.
הוא הרגיש עד כמה הזין שלו מגורה לאחר ההזנחה שהעביר אותו בחודשים האחרונים וכל נגיעה של ישבנה של נועה שלחה חצים של עונג בכל גופו.
הוא הרגיש את הדגדוגים באשכיו וידע שלא יוכל להחזיק אפילו עוד זמן קצר. כל גופו היה דרוך לקראת התפוצצות שלא הרגיש כמוה מעולם.
"נועה, אני…" ניסה לומר והיא המשיכה בתנועתה.
היא כיווצה שוב ושוב את ישבנה בכל פעם שסיימה לרדת על הזין שלו וגנחה בשקט מעונג.
הוא עצם את עיניו, הרגיש את הזרע עולה לאורך הזין שלו.
ההתפוצצות הגיע מיד. הוא גנח בקול עם המטח הראשון ובשקט יותר עם המשך המטחים שנדמה שהם לא מסתיימים. לאחר דקה ארוכה הוא חש בפורקן המיוחל.
נועה שחררה את המוט, נשענה לאחור ונצמדה אליו ללא מילים.
הוא חיבק אותה ונשק לצווארה.
הם עמדו כך דקות ארוכות עד שהוא סובב אותה לנשיקה פראית, נהנה משפתיה הרכות כשידיו נוגעות וחשות את כל גופה.

סוף השבוע הזה עומד להיות שונה מכל מה שהכרתי עד היום, חשב לעצמו כששניהם המשיכו להתגפף כאילו הם לבד בעולם.

Loading

5 מחשבות על “להיות זבוב על הקיר – חלק שני”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן