כבר לא לבד-1

אני כבר בת 73. לפני 3 שנים בעלי ואהבת חיי נפטר. הרבה זמן הייתי בתוך האבל. הבדידות החלה לחלחל. הילדים בעיסוקיהם ומצאתי את עצמי יותר ויותר לבד. ניסיתי למלא את הזמן בפגישות עם חברות, בתעסוקות היום יום אבל בסופו של דבר נשארתי תמיד עם המועקה של ה "לבד". בלילות ובסופי השבוע זה הכי קשה. לא מצאתי את עצמי. לא היה לי עם מי לדבר, אף אחד לחלוק איתו, אף אחד להתחבק איתו ואף אחד לצחוק איתו.

וכן, גם הסקס היה חסר לי מאד. מאז שבעלי נפטר, לא שכבתי עם אף אחד. 3 שנים. כשבעלי היה בחיים הזדיינו הרבה. נכון, זה היה אחרת משהיינו צעירים, פחות תנוחות "מסוכנות", קצת עזרה עם ג'ל סיכוך, אבל עדיין נהננו מאד וסיפקנו האחד את השני. שמרנו על התשוקה כל השנים שלנו ביחד, היקפדנו על מגע, מילות אהבה ופירגון האחד לשני ורומנטיקה. ברחנו מהשגרה.

ואז בעלי נפטר. בפתאומיות. בלי שום סימנים מקדימים. ואני, נשארתי לבד.

אני נראית טוב. לפחות יחסית לגילי. דיי רזה, שדיים מלאים ומטפחת את עצמי. מקפידה על קרמים, איפור וכל שאר המוצרים שיש.

היום חזרתי מהאזכרה השנתית לבעלי. הילדים היו איתי בבית העלמין אבל אחר כך הלכו איש איש לדרכו. הגעתי הביתה. הבית ריק לחלוטין. רק אני והמחשבות שלי.

חברות שלי כבר מזמן סיפרו לי על כל מיני אפליקציות של הכרויות. אני אף פעם לא ניסיתי. הרגשתי שאני עדיין לא מוכנה לזה. חשבתי שאולי זה יגיע מעצמו להכיר מישהו. זה לא קרה.

התיישבתי בסלון והדלקתי טלויזיה. לא הצלחתי להתרכז במסך מולי. המחשבות הטרידו אותי. אני חייבת להמשיך הלאה. מצד אחד, אני מבוגרת. לא מתאים לי זוגיות יותר. נשארו לי עוד כמה שנים לחיות ואני לא בדיוק רוצה לזעזע את עולמי. מצד שני, לא רוצה יותר את ה"לבד". רוצה מישהו לבילוים, לשיחות, לרומנטיקה וסקס. רוצה לחיות.

הערב הגיע. התעייפתי. החלטתי שאני הולכת לישון מוקדם היום. נכנסתי להתקלח, מורידה ממני את אירועי היום. הורדתי את הבגדים. נעמדתי מול המראה והסתכלתי על עצמי. אני אוהבת את הגוף שלי ואת איך שאני ניראת יחסית לגילי. שיער צבוע שחור  שמגיע עד מעט מתחת לכתפיים. עיניים ירוקות. טיפה קמטים שהרווחתי ביושר, צוואר יחסית חלק. עם טיפה סימני גיל. חזה מלא ויחסית עומד. שעליו גאוותי. התברכתי בנושא הזה בגנים טובים. בטן שעברה לידות אבל במבנה רזה. כמובן לא גוף של בת 20 אבל לגילי אין לי תלונות. שיער ערווה שחור. מאז שבעלי נפטר, לא נגעתי באזור הזה. בשביל מה ובשביל מי? לי זה לא הפריע. ממילא חוץ ממני אף אחד לא רואה את זה. תחת לא גדול ורגליים רזות.

בעיניי עצמי הייתי כוסית לגילי.

התקלחתי. מים חמים ונעימים. סיבנתי את הגוף ופינקתי את עצמי מתחת למים. המים החמים הרגיעו את המחשבות שלי. התמסרתי לזרם. נתתי למים לגלוש על הגוף. לא מיהרתי לשום מקום. ממילא אף אחד לא מחכה לי. החלטתי למלא את האמבטיה. התיישבתי. המים התחילו להצטבר ולעלות. הרפתי את הגוף ונתתי למים לעטוף אותי. עצמתי את העיניים. האמבטיה כבר הייתה מלאה. התחלתי לחשוב על בעלי. על דברים שעשינו ביחד, על כל מיני אירועים שקרו לנו, נזכרתי בשיחות שהיו לנו, בצחוקים שצחקנו ביחד, בליטופים שלו, בנשיקות שלנו. בזיונים שלנו. התחלתי ללטף את גופי. היה לי כל כך נעים להיזכר בהכל. נזכרתי עד כמה אני מתגעגעת אליו. לקול שלו, למגע שלו, לצחוק שלו, לזין שלו. 3 שנים לא נגעתי בעצמי. 3 שנים שגזרתי על עצמי התנזרות כי לא המשכתי הלאה. המשכתי ללטף את עצמי. ממששת את השדיים שלי, שקועה במחשבות. מגע המים והאצבעות, גרמו לפיטמות שלי להזדקר. הן התקשו. פתחתי את עיניי. מה אני עושה? 3 שנים לא חשבתי בכיוון, לא נגעתי בעצמי ולא הרגשתי שאני רוצה את זה. מה קרה היום? ואז הבנתי שדווקא היום, בבית הקברות, שיחררתי. הגיע באמת הזמן להתקדם הלאה.עצמתי את העיניים שוב, חוזרת לפיטמות. תפסתי את 2 הפיטמות עם האצבאות, צובטת ומושכת אותן. הן הזדקרו שוב, שולחות גלי עונג לכל הגוף. חפנתי את השדיים שלי, מדמיינת שבעלי חופן אותן. התחלתי להרגיש את הכוס שלי מתעורר. תחושות שלא הרגשתי 3 שנים חזרו אלי. הורדתי יד אחת למטה. התחלתי ללטף את השערות השחורות מעל הכוס שלי. הם היו נעימות מהמים. מגע של משי. זה גירה אותי. עכשיו הבנתי מה מנעתי מעצמי במשך כל הזמן. אני חייבת לחזור לחיים. אני חייבת להתקדם.

החלטתי  שאני מפסיקה לחשוב על בעלי. הוא כבר לא יחזור.

גוף צעיר ושרירי, שער שופע עם זיפים בזקן, קוביות בבטן, שיער ערווה שחור מעל הזין, וזין עומד ומוכן לקראתי. זקוף וקשה. אני מובילה את הזין הזה לתוך הכוס שלי. הוא חודר אלי לאט לאט. הידיים שלי על החזה שלו, מרגישות את השרירים המפותחים. הוא מנשק אותי והזין שלו כבר עמוק בתוכי. הוא לא מוציא הגה מהפה.

אני שומעת את עצמי מתחילה להאנח והאצבעות שלי משפשפות את הדגדגן. הזרמים בגוף שלי מתגברים.

אני תופסת את התחת שלו עם הידיים ודוחקת אותו לתוכי יותר פנימה מכילה את כולו.

האצבעות מגבירות קצב על הדגדגן ואני דוחפת לעצמי אצבע לכוס ואחר כך עוד אחת. מזיינת את עצמי.

המים החמים עוזרים לי להרפות את הגוף ולהתמסר למחשבות.

הוא מחדיר את הלשון שלו לפה שלי. הזין שלו ממשיך לקדוח בתוכי. הכוס שלי עוטף אותו באהבה. אני מתקרבת לאורגזמה.

האצבעות שלי ממלאות את הכוס. אצבע נוספת על הדגדגן והוא במחשבות. ואז זה מגיע. אורגזמה של אחרי 3 שנים מתפרצת בכל הגוף שלי. אני רועדת ונאנחת. המים זזים בגלים יחד עם הגוף שלי. אני ממשיכה לשפשף את הדגדגן. הגוף הצעיר נעלם מהמחשבות וכולי שקועה באורגזמה.

לאט לאט הגוף נרגע. מוציאה את האצבעות מהכוס. מסדירה נשימה. המומה מעצמי ומהעוצמה של האורגזמה שהרגע חוויתי.

אני חייבת מגע, אני חייבת את הדבר האמיתי. אני חייבת זיון. גם בגיל 73 אני עדיין עם צרכים שהודחקו במשך 3 שנים. אני חייבת גבר. זין וגוף. אמיתי. לא במחשבות.

רוקנתי את האמבטיה. שטפתי את הגוף. התנגבתי. מרחתי על עצמי את הקרמים שלי, בושם ודאודורנט. סרקתי את השיער והסתכלתי שוב במראה על עצמי. "את ניראת טוב, את רוצה, קפצי למים" שכנעתי את עצמי.

נכנסתי למיטה ולקחתי את הפלאפון אלי. שום שיחה ושום הודעה מאף אחד.

נכנסתי לחנות האפליקציות והורדתי את אחת מאפליקציות ההכרויות. כזאת אחת של הכרויות לא מחייבות. אני לא רוצה משהו מחייב.

בניתי לעצמי את הפרופיל. ציינתי שאני בת 73. לא מתביישת בזה. שמתי תמונה שלי. כמו שאני. בלי כל השינויים שאנשים עושים.  בדקתי את עצמי כמה פעמים ושיגרתי. לא ציפיתי ליותר מדי. בכל זאת אני בת 73. שמתי את הטלפון בצד על שקט והלכתי לישון.

קמתי בבוקר. הואיל ואני רגילה שאין הרבה "אקשן" אצלי בפלאפון, לא הוצאתי אותו ממצב שקט.ולא בדקתי אותו בכלל.

אכלתי ארוחת בוקר וארגנתי את הבית. ואז התיישבתי בסלון ולקחתי את הפלאפון ליד. הוצאתי אותו ממצב "שקט". הטלפון צלצל כשההודעות נכנסו. הייתי בשוק. הנחתי את הטלפון מייד על השולחן ולא העזתי לקחת אותו אלי חזרה. הלב דפק במהירות. מה קורה פה? שאלתי את עצמי. הייתי גם מבוהלת וגם נרגשת. לקחתי לעצמי כמה דקות להרגע ואז הרמתי את הטלפון מהשולחן ונכנסתי לאפליקצייה.

22 הודעות מ22 גברים שונים.

עברתי על כל ההודעות. הרוב כמובן לא היו רלוונטים מבחינתי. לא לטעמי, סתם נודניקים, רחוקים ועוד סיבות שונות.

נשארתי עם 3. אחד בן 71. על פי הפרופיל אלמן מהאזור. נראה נחמד. השני בן 76 שמחפש ידידה וחברה לבילויים. השלישי בן 41 שכותב בפרופיל במפורש שהוא נמשך למבוגרות ולא מחפש משהו מעמיק אלא אך ורק למטרות הנאה. לפי התמונת פרופיל שלו, הוא נראה מעולה. חטוב ושרירי. בעל רעמת שיער וזיפי זקן. נזכרתי במחשבות שלי אתמול כשאוננתי.

דילמה. אני לא כזאת הרפתקנית לגיל כל כך צעיר. אבל התשוקה….מוקדם מדי.

החלטתי כרגע לענות לבן 71. גם קרוב, גם אלמן, ננסה. שלחתי אליו הודעה שאשמח לדבר. מייד קיבלתי מענה שגם הוא ישמח ושלח אלי את מספר הטלפון שלו.

חיכיתי. לא ממהרת. החלטתי שאתקשר אליו בערב.

העברתי את היום עם עצמי. מעסיקה את עצמי בכל מיני דברים קטנים.

הערב הגיע. התקלחתי והתארגנתי. אכלתי ארוחת ערב ונכנסתי למיטה. לקחתי את הפלאפון אליי וחייגתי. לאחר כמה צילצולים הוא ענה לי.

הצגתי את עצמי והוא את עצמו. שמו יואב והוא אכן בן 71. יש לו 3 ילדים ונכדים. סיפרתי לו על עצמי גם והשיחה קלחה. מבחינתי זה היה משהו שהרבה זמן לא עשיתי והפיג לי את הבדידות. מסתבר שגם הוא מחפש לברוח מהבדידות. האוירה לאט לאט נהייתה קלה יותר והרגשתי שאני משתחררת ונפתחת איתו.דיברנו על המון דברים והזמן עבר. הסתכלתי על השעון וראיתי שאנחנו מדברים כבר מעל לשעתיים. איזה כיף. צחקנו, החלפנו חוויות, סיפרנו על החיים שלנו ועל המשפחה ועוד הרבה נושאים. ואז הוא שאל אם אני רוצה להיפגש. נבהלתי קצת. הרגשתי שאולי אנחנו מתקדמים מהר מידי. אבל מצד שני, מה יש לי להפסיד?

"בטח, אשמח" עניתי. הוא שמח. קבענו למחרת לארוחת ערב במסעדה בקרבת מקום.

סיימנו את השיחה והלכתי לישון, נרדמת עם הציפייה למחר בערב.

קמתי בבוקר. הלכתי למספרה לסדר את השיער ולקוסמטיקאית. יום פינוק. ערכתי קצת קניות וחזרתי הביתה.

נכנסתי להתקלח, התלבשתי וחיכיתי. לא רוצה להגיעה הראשונה.

הגיע הזמן. ירדתי למטה. המסעדה הייתה במרחק הליכה מהבית שלי. נכנסתי למסעדה וזהיתי אותו על פי התמונה שלו באפליקצייה. הוא מייד ראה אותי וקם. חייכנו חיוך של מבוכה ולחצנו ידיים. התיישבנו. הוא הזמין בקבוק יין. אני לא חזקה באלכוהול אבל כדי להוריד את המתח והמבוכה זרמתי. שתינו טוב, אכלנו טוב, נהננו מאד. יש לנו המון נושאים משותפים. מכירים אנשים והזמן עבר בכיף. היין עשה את שלו והיינו קלילם מאד. כשהגיע זמן התשלום, הוא לא הסכים שאשלם. ג'נטלמן. התארגנו ליציאה. לא רציתי שזה יגמר. אני חוזרת לבית ריק. ואז הוא הציע שנטייל קצת ברגל. מייד הסכמתי. נזכרתי באמבטיה של אתמול. בתחושות ובאורגזמה.מצד שני, רק הרגע הכרתי את הגבר הזה.

טיילנו והגענו אלי הביתה. הסתכלתי עליו ואז שמעתי את עצמי אומרת "רוצה להיכנס?" צמרמורת עברה לי בגוף.

הוא הסתכל עלי ושאל "את בטוחה?" כאמור ג'נטלמן. "כן" עניתי לו "הכי בטוחה שיש". לא האמנתי על עצמי שזה מה שאני עושה. אבל הייתי שלמה עם עצמי.

נכנסנו הביתה. הוא התיישב בסלון. אני הבאתי לנו וויסקי (למרות שאני לא חובבת). מזגתי לנו ל2 כוסיות. עשינו "לחיים". הוויסקי עשה את שלו לאט לאט. עוד כוסית ועוד אחת כבר לגמרי שיחררו הכל.

הוא התקרב אלי. הדופק שלי עלה.

רכנתי לעברו. מקרבת אותו אל שפתי.סוף סוף. מסתבר שגם בגיל 73 אפשר להיות חרמנית. הלשונות שלנו התגלגלו האחת עם השניה, נשיכות קטנות. ממש כמו פעם. ליטפתי לו את הלחי והצמדתי אותו אלי. נושכת לו את הסנטר והשפתיים וחוזרת ללשון. כולי תאווה התחלתי לפתוח לו את החולצה. כפתור אחרי כפתור. החזה שלו היה שעיר במידה. שערות לבנות כיסו את החזה פס שיער ירד לאורך הבטן עד מתחת למכנסיים. ליטפתי לו את החזה. הוא הוריד את החולצה. שולח את הידיים שלו אלי ומרים לי את החולצה. הרמתי את 2 ידי ונתתי לו לשחרר אותי מהחולצה שלי. נשארתי בחזיה. הוא היסס. לא נתתי לרגע לברוח. פתחתי והסרתי את החזיה. "אם אתה עם חזה חשוף אז גם אני" צחקנו.

"בוא לחדר שינה" אמרתי. קמנו. רוקנו את כוסיות הוויסקי והלכנו לחדר שינה. נשכבתי על המיטה. הוא נשכב לידי. ליטף לי את השיער. חזרנו לנשיקות. יד אחת שלו התחילה ללוש לי את השד. ליטפתי לו את השיער. הוא עלה עלי והתחיל לנשק וללקק לי את הצואר, מעביר בי צמרמורת בכל הגוף. הרגשתי את הזין שלו מתקשה מבעד למכנסיים. הוא ירד למטה. אוסף לפיו את אחת הפיטמות. מלקק אותה ונושך בעדינות. הצמרמורת לא הפסיקה. הפיטמה התקשתה. הוא המשיך ללקק ולנשק אותי בכל הגוף. יורד יותר ויותר למטה. גניחה יצאה לי מהפה. המגע שלו, הנשיקות שלו, שיערות החזה שלו שמתחכחות לי על הבטן. הוא פותח את המכנסיים שלי ומוריד אותן. נשארתי בתחתונים. אני מתיישבת על קצה המיטה. הוא עומד לפניי. אני מושיטה את הידיים קדימה, מלטפת לו את החזה והבטן. מעבירה אצבעות בין השערות. מתכופפת לנשק לו את הגוף. הוא מלטף לי את הראש. הידיים שלי חוקרות אותו. הלשון והשפתיים מרגישות את העור שלו. התחלתי להוריד לו את המכנסיים והתחתונים. הזין שלו קפץ קדימה משתחרר מהמחנק של התחתונים. הוא כבר חצי עמד והיה בגודל טוב. שק האשכים שלו היה גדול ותלוי למטה כיאה לבן 71. אני אהבתי את זה.  השערות למטה היו גם לבנות. ליטפתי לו את השערות ושיחקתי איתן. הנשימה שלו התגברה. תפסתי את הזין ביד והכנסתי אותו לפה. אני אוהבת למצוץ. מאד. במיוחד כשהזין עדיין לא עומד. להרגיש אותו גדל בפה שלי. הכנסתי את כולו לפה ועם היד תפשתי את שק האשכים הגדול והרפוי. הוא המשיך ללטף לי את הראש. הזין התחיל לגדול לי בפה ולהתקשות. הוצאתי את הזין מהפה ותפסתי אותו ביד והתחלתי לאונן לו. מסתכלת על הפנים שלו מלמטה. הוא חייך. גם אני. ביקשתי ממנו שישכב על המיטה. הוא נשכב על הגב. התמקמתי בין הרגליים שלו. שואבת את הזין שוב לתוך הפה שלי. הוא נאנח וגנח. ליטפתי לו את הרגליים תוך כדי מציצה. ושוב שיחקתי עם שק האשכים. עזבתי את הזין קצת וקברתי את הראש מתחתיו. שואבת לפה את הביצים שלו ומשחקת איתם בעזרת הלשון. עם היד המשכתי לאונן לו. הוא פישק את הרגליים יותר. ליקקתי את כל מה שמתחת לזין. ואז הוא הרים את הרגליים ותפס אותם עם הידיים שלו. הבנתי מה הוא רוצה. פתחתי את מגירת השידה ליד המיטה והוצאתי משם את הג'ל סיכוך שלי. מרחתי ממנו קצת על האצבע. הוא עדיין שכב עם הרגליים למטה. שימנתי את האצבע עם הג'ל והובלתי אותה לכיוון החור של התחת שלו. לאט לאט דחפתי אותה פנימה.הוא נאנק. לאט לאט הוא שיחרר ואצבע נכנסה פנימה. התחלתי לשחק איתה בפנים. מסובבת אותה, מוציאה ומכניסה אותה חזרה. לאחר שהוא כבר היה משוחרר לגמרי השארתי את האצבע בפנים וחזרתי למצוץ לו במקביל. הזין כבר עמד כולו והיה קשה. ליקתתי את הכיפה והחלקתי את הלשון לאורך כולו. ואז הכנסתי אותו את כולו לפה תוך כדי שאני מזיינת אותו עם האצבע. הוא התפתל וגנח. טיפות שקופות של שפיך החלו לצאת. ליקקתי אותן בתאווה גדולה. 3 שנים. 3 שנים שלא נגעתי ולא חשבתי על גבר. הוא הורה לי לעצור. הייתי מגורה לקחתי מג'ל הסיכוך ומילאתי לעצמי את הכוס. נעמדתי ליד המיטה, פישקתי את הרגליים ואת הגוף הרכנתי על המיטה. "בוא מאחורי" אמרתי לו. הוא קם. התמקם מאחורי. לאט לאט התחיל לחדור אלי. הכוס שלי התחיל להפתח ולהתרחב. מקבל לתוכו את הזין הקשה והזקוף. "תהיה עדין, אני 3 שנים לא קיבלתי זין" אמרתי לו. הוא היה עדין. לקח את הזמן וחדר אלי בהדרגה. סנטימטר אחרי סנטימטר. הרגשתי איך אני נפתחת, מקבלת את הזין לתוכי. כשכל הזין נכנס הוא השאיר אותו בפנים בלי לזוז. נותן לי להתרגל. התגעגעתי להרגשה הזו של זין בין הרגליים. הוא התחיל לאט לאט להוציא ולהכניס אותו חזרה. כל פעם מגביר את הקצב. היד שלי מצאה את הדגדגן. התחלתי לעסות אותו. גלי עונג נשכחים התחילו לעבור לי בגוף. גנחתי, התנשמתי, נאנקתי. הוא זיין אותי מחזיק אותי במותניים. הרגשתי את שק האשכים שלו מצליף בי עם כל חדירה. זה הטריף אותי. יש יתרונות לשק אשכים גדול ורפוי. הגברתי את המהירות של האצבעות על הדגדגן. הינה זה בא. "אוי אה, אני גומרת" הוא הגביר את המהירות. הפיצוץ הגדול הגיע. גלי אורגזמה התפשטו לי בכל הגוף. הרגליים שלי רעדו. צעקתי. הוא לא הפסיק. זיין אותי יותר ויותר חזק. הרגשתי שאני עוד שנייה לא מסוגלת יותר לעמוד. ואז אורגזמה שנייה. שוב רעידות ושוב צעקות ושוב האצבעות על הדגדגן ושוב הזין שלו נכנס ויוצא נכנס ויוצא.לא יכולתי לעמוד יותר והשתטחתי על המיטה. הוא נשכב לידי. מלטף לי את הגב. "תן לי כמה שניות להסדיר נשימה" צחקתי. לקחתי לעצמי עוד כמה שניות.

הסתובבתי על הגב. פתחתי את הרגליים. "בוא, לפני שהוא יפול." הוא עלה עלי. חודר לתוכי שוב. עכשיו כבר היה הרבה יותר קל. שק האשכים שלו המשיך להצליף בי בכל הכוח. רעשי פימפום באויר. הוא מצץ לי את הפיטמה תוך כדי שהוא מזיין אותי. הרגשתי את הזין הקשה בתוך הכוס הבוער שלי. הוא התיישב על הברכיים מרים את הרגליים שלי למעלה וחודר אלי. התנוחה האהובה עלי. זה משחרר לי את היד לכיוון הדגדגן וגם אני יכולה להסתכל על הגוף והפנים שלו. הוא המשיך לחדור ולזיין אותי. האצבעות שלי שוב על הדגדגן. המבטים שלנו הצתלבו. הסתכלנו אחד לשני בעיניים. ככה אני אוהבת. הגברתי את הקצב על הדגדגן. הוא הגביר את הקצב בכוס. שק האשכים מצליף בי ללא רחם. הגניחות שלו ושלי ממלאות את החדר. תשוקה גדולה של שנינו. היינו בכושר טוב יחסית לגילנו. ואז הוא עיוות את הפנים והתחיל לצעוק בגניחות. הרגשתי נוזל חם ממלא לי את הכוס. כמויות. הדגדגן שלי כבר היה נפוח ועוד אורגזמה התפוצצה לה. הפעם עם הידיעה שהכוס מלא בשפיך חם ודביק. הוא המשיך לפמפם אותי עוד כמה שניות. הייתי מותשת. 3 אורגזמות על כל שנה של בצורת. ועוד אליו אורגזמות. הוא הוציא את הזין שעדיין עמד וסחט את שאריות השפיך שלו על שערות הערווה שלי. הרגשתי את השפיך נוזל לי החוצה מהכוס. כמיות של שפיך שלא היו מביישות בחור צעיר. התגעגתי לטעם אז שלחתי את האצבעות ואספתי כמות של שפיך מהכוס והכנסתי לפה. בולעת בשקיקה. הוא הסתכל עלי. ממשיך לסחוט את הזין מעלי. מייד לאחר מכן נשכב לצידי. הסדרנו נשימה. בגיל כזה אין מה לדבר כל כך על סיבוב שני. אבל לשנינו היה טעם של עוד. "נלך להתקלח?" שאלתי. "לכי את קודם" אמר "אני אחכה לך פה ואכנס אחריך" קמתי למקלחת. שטפתי את עצמי במים החמים. מנקה את הכוס מהשפיך והג'ל. מברישה את שערות הערווה מטיפות השפיך. יצאתי וקראתי לו שיכנס. הוא נכנס. גבר זר אצלי במקלחת. פתאום רק רציתי להשאר לבד. התלבשתי בחלוק. הבאתי לו מגבת חדשה והסתכלתי עליו. הוא ניקה את הזין ושק האשכים ואחר כך שטף את התחת מהג'ל. המשיך לשטוף את שאר הגוף וסגר את המים. הושטתי לו את המגבת. הסתכלנו האחד על השניה בעודו מתלבש. כבר די רציתי שילך. שאוכל לעכל את מה שקרה פה בשעות האחרונות. "טוב, כבר מאוחר" הוא אמר לשימחתי. "כן" אמרתי. לוויתי אותו אל הדלת. הוא הסתובב. "תודה רבה על ערב מדהים" אמר. "האם אני יכול להתקשר אליך בימים הקרובים?" שאל,ג'נטלמן. "בודאי ורציתי להגיד לך תודה . הייתי צריכה את זה" אמרתי. הוא רכן לנשק אותי, הסתובב והלך. סגרתי את הדלת אחריו. נשענת עליה. מחשבות רצות לי בראש. אבל אני מאושרת. מפורקת ומאושרת. ואז שמעתי את הטלפון מצלצל. התקבלה הודעה חדשה……

 

Loading

4 מחשבות על “כבר לא לבד-1”

  1. זה באמת סיפור נפלא ומעורר אופטימיות בגיל מבוגר עדיין נהנים

    הגב
  2. פשוט מדהים כל חלומי ורצוני זה אישה בת 75 ויותר למשחקי אהבה …סיפור מעולה נחכה להמשך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן