ישנה עמוק – מין אסור – חלק שלישי

סיפור מאת בילבו באגינס

תחילת הסיפור

עברו שלושת ימי החג וצוות השיפוץ חוזר. כבר יומיים שכאמל לא מגיע ואני שואלת עליו .חוסאם אחד מהצוות אומר שנתגלה סיבוך באחד ממקומות השיפוץ וכאמל מטפל זה המומחיות שלו באינסטלציה .עוד יום יומיים יגיע יחזור מרגיעים אותי.  אני מציעה להכין להם קפה והם מודים לי. אני שומעת צחוקים שלהם בטח יקבלו קפה אשכנזי. אני מכינה להם קפה ערבי חזק למדתי וחוזרת אליהם. הם לוגמים בהנאה ומדברים בינהם ושוב צחוקים …

מה ? אני שואלת בצחוק הקפה לא טוב.

השתגעת אומר חסן הוא אחלה.

רואים שכאמל לימד אותך . הצחוקים שלהם מתגברים . אז למה אתם צוחקים. הם מביטים אחד בשני ואוזרים אומץ . עאדל הקטן ביניהם אומר . כשאשה מכינה לנו קפה כזה אנחנו יודעים שכאמל חגג עליה. הצוות צועק וצוחק על עאדל הקטן משתיקים אותו .אני מסמיקה . לא יודעת מה לענות. חוסאם המבוגר בינהם אומר לא צריך להתבייש גברת זה טבעי שום אסון לא קרה נכון או לא נכון ? ואנחנו הפה שלנו תמיד סגור אין מה לדאוג.

אני אוזרת אומץ ושואלת הייתם אצל אחותי נכון ?

 מי אחותך ?

מירב חרדית עם מטפחת  שמכסה לה את כל הראש גבוהה שטנית.

אההה זו גמרנו אצלה לפני חודש הייתה  מאד מאד מבסוטית חחח כולם מתגלגלים בצחוק…

היא סיפרה לי.. .זה נכון שהייתם איתה כולכם .

היא אחותך כן עכשיו רואים אתן קצת דומות ואללה . היא נמרה אחותך . נמרה הכי רעבה שהכרנו. נראה שהשיחה שלנו מדליקה אותם הם צוהלים ומחליקים כפות בינהם …

גברת  ליאורה אומר חסן אנחנו נותנים איזה שרות שמבקשים . למה לא. תבקשי נשמה נשמח לשרת אותך .

תשכחו מזה.נכון הייתי עם כאמל וזהוא אני לא מתכוונת להשתרלל איתכם .

למה לא את יודעת מה זה שארבעה מטפלים בך . לא תשכחי בחיים לפתע כולם בתיאום שנובע מהרבה נסיון עומדים ומפשילים את מיכנסיהם מולי . כולם שריריים  שחומים  ארבע כלים עומדים זקופים מולי כולם שונים  לאחד ארוך ועבה כמעט שחור. לשני שחום נוטה כלפי מעלה כחצי סהר עם כיפה ארוכה .למבוגר בינהם זין ממש שחור עם עקמומית נוטה ימינה .לצעיר זין חמוד יותר מפותח משל שאולי בעלי.

אני מכסה את עיני מה אתם עושים ? השתגעתם אני צוחקת .בחיית הראנו לך מה את מפסידה . נוו תראי לנו גם את הם מגחכים לא ניגע בך רק אם תרצי… בחיית אנחנו מוכרחים לעשות ביד אנחנו חמים לאללה.

בחלום שלכם אני אומרת ויוצא למטבח שעדיין מחכה לשיפוצו.

במטבח אני מחזיקה בפני האדומות .המנוולים גרמו לי לרטיבות תחתוני נספגים ברטיבות שנוזלת ושלא מתייחסת לרצונותי .כאילו הערווה שלי ואני מנותקים אחת מהשניה.בשעות הבאות הצוות עובד ואני עסוקה במטבח. אחר הצהריים הצוות יוצא לקנות אוכל יש להם שעה הפסקה.רק חסן נשאר ממשיך לעבוד.

למה אתה לא יוצא חסן אני שואלת . אני מוכרח לגמור שהמלט לא יתייבש. כשיחזרו אני אני יוצא להפסקה.אני זוכרת את כלי חצי הסהר שמסתתר תחת מכנסיו  ואוזרת אומץ .למה לא..

בוא חסן אני אומרת.אני צריכה אותך חסן מתרומם ומתקרב אלי .אני אוחזת בידו ומוליכה אותו לחדר השינה .

אני עומדת ליד המיטה ומתפשטת חסן שולף את עצמו במהירות משליך את בגדי העבודה שלו הזין המשונה חצי הסהר שלו עומד .הכיפה סמוקה מפוצצת בדם. אני נשכבת ומזמינה אותו אלי. חסן מטפס ונשכב עלי ריח הזיעה שלו חזק .

חסן לך תשטוף את עצמך הרבה סבון חסן.

כן כן הוא אומר רץ למקחלת.וחוזר אחוז טירוף.מריח סבון חצי רטוב

 הוא מפסק את רגלי ותוחב את פניו לתוך הכוס הרותח שלי. אוהב את הטעם חסן אני מגחכת.מה הגברים מוצאים בטעם הרטיבות של האישה.זה מפליא אותי.בעלי בחיים לא היה חושב על זה (לא שהייתי מסכימה כמה תמימה שהייתי)

חולה עליו עונה חסן. במהרה הוא מטפס ונשכב עלי. חסן מנסה ללכוד את פי ואני מסובבת את פני . חסן לא לוחץ . הוא אוחז באיברו ומחליק אותו לתוכי.גונח כשהוא חש את כל איברו קבור בתוכי אני קולטת אותו ונאנחת גם . איברו חצי הסהר עושה הרגשה מטרפת בתוכי. הזין לוחץ  על החלק העליון של הרחם. זו תחושה נהדרת ואני אומרת את זה לחסן.

חסן מתנשף ואומר אני יודע אחותך מתה על הזין שלי. אחותך  מירב אהבה  להזיין רק איתי . אל תגידי לאף אחד אני ממשיך לזיין אותה.

הזין של חסן הוא שונה אני מרגישה את הכיפה שלו מגרדת את הרחם העליונה לכל אורכה .מחליקה על נקודות פנימיות  חדשות לא מוכרות לי. שולחות אותי לגבהים של עונג מטריף אני מאבדת את חושי..חשמל של אלפי וולט זורם בכל גופי אני חובקת אותו מייללת צועקת חסןןן… חזק חסןן.. תזיין אותי שלא תפסיק.

אני מייללת בוכה . מתחננת . לא מאמינה למה שקורה בתוכי. אני מתכווצת על הזין של חסן עשרות פעמים . וחסן בשקיקה מזיין אותי .אני חשה כשהוא עוצר מחזיר לעצמו שליטה מנסה לא לגמור . יש לו רצון חזק לענג אותי כמה שיותר ואני מרגישה את זה בפעם הבאה שהוא מחפש את פי אני נושקת אותו בתאווה .מגיע לו למתוק. לבסוף חסן לא יכול יותר ומתרוקן בתוכי. אני גומרת יחד איתו נותנת לו את הכיווץ הכי חזק שלי. התודה הענקית שערוותי מעניקה לו. הוא מיילל בחדווה  ויחד שוכבים תשושים..אני מלטפת את הראשו

חסן. מה גברת ליאורה . תודה מתוק אתה ענק. חסן מחייך .תודה לך.אני מזיין עדיין את אחותך.אבל אין לה .מה שאת עושה. איך שאת סוגרת על זיין . לגמור איתך זה להרגיש גן עדן.

במהרה חוזר הצוות חסן ואני עדיין חבוקים במיטה. הדלת נפתחת וכולם מציצים עלינו . נוו מה יש אני אומרת

בחיית תעזרי לנו . תצאו אני לא הזונה שלכם. הם לא מוותרים

אני מצביעה על עאדל הקטן בינהם הוא חמוד . שלאכול אותו .

תחזרו לעבודה אני דורשת.חסן מתרומם מהמיטה ונותן לעאדל הקטן לזחול לתוכה .

אני מחבקת את עאדל.

נוו עאדל תראה לי כמה אתה טוב. עאדל מסמיק ואני מנשקת אותו. בא חמוד.. בא אלי אני אוספת את רגלי מפשקת אותם לעאדל .

עאדל נשכב עלי ומחדיר את איברו לתוכי מוצץ את פטמותי .

אני מתייחסת אליו כאל ילד קטן .והוא מאד נעים .אחרי חסן אני  מסופקת .רוצה רק לחוש תנועה בתוכי איברו קטן משהוא

שאולי המסכן אילו ידע שערבים . ישמעלים משגלים את האישה היקרה שלו.

אני חובקת את עאדל הקטן בזרועותי ובידי .

עאדל דוחק את איברו חזק לתוכי אני מרגישה במפשעתו הנלחצת בחוזקה אל מפשעתי וזה נעים לי אני מכווצת את שרירי ערוותי מענגת אותו .שומעת אותו נאנק נאנח.מיילל. זה משהוא שלא היה לו בטח אף פעם .אני צוחקת בתוכי מנשקת אותו על מצחו . עאדל מתייגע בתוכי עד שהוא פולט את זרעו .

עאדל נח עלי . נוו עאדל אני אומרת נהנת .

כן מאד מאד . את משהוא מיוחד.

נוו עאדל כדי שתחזור לעבודה כאמל עוד יכעס עליהם אם לא תספיקו היום.

.עאדל קם מעלי מביט בי במבט שואל .

מה עאדל ? .

אני יכול לשתות את הכוס שלך ?.

 גם אתה אוהב את זה ?

 את הכוס שלך.. אף פעם לא ליקקתי לאף אחת.

עאדל יורד אל בין רגלי שותה ומלקק את ערוותי. היה לי כל כך נעים איתו.

ערב הילדים ישנים שאולי עוד בעבודה. אני מצלצלת למירב . היי מירב .

היי ליאורה צוהלת אחותי מה נשמע ?

נפלא מירב . השיפוץ הזה מטריף את החיים שלי .

מירב מגחכת ידעתי איחלתי לך את זה ליאורה.מרוצה ?

מאד מירב אני עונה.

עדיין עם כאמל ?

לא מירב כאמל לא הופיע כבר יומיים עסוק במקום אחר .הייתי עם חסן.

אני שומעת נשימות חזקות בצד השני. הייתי צריכה לומר לך אומרת מירב . הוא עדיין שלי

מצטערת מירב לא ידעתי .

הוא משגע . כאמל עם כל היכולת שלו לא הביא אותי לגבהים כאלה.

 היו לי מחשבות לעבור איתו לכפר .

אני בהלם מיממרררבבב אל תאבדי שפיות .

אל תדאגי זה לא יגיע לזה.הוא אוהב אותי למרות שבטח רצה לטעום גם אותך . אנחנו נפגשים לפחות פעם בשבוע לפעמים יותר. אני מכורה לו מאד. אבל לא מתכוונת להרוס את משפחתי. את מתכוונת להמשיך עם השאר ?

 מה את אומרת ?

מומלץ מאד אחותי . לא תהיה לך חוויה כזו יותר בחיים נצלי אותה . תשמעי לי . את לא מתחרטת עכשיו ליאורה  מה פתאום אני עונה אני הולכת להיפתח לכל . את צודקת חיים פעם אחת .

ואל תשכחי את הכדורים עוקצת אותי מירב. אנחנו צוחקות.

למחרת הצוות מופיע מברכים בבוקר טוב וצוהלים. אני מקבלת אותם בחיוך..

הכל בסדר חברים..בטח  אל תדאגי..

הצוות נכנס לחדר מחליף בגדים ומתחילים לעבוד. הכל בסדר עם כאמל אני שואלת ?

כן הכל בסדר מחר הוא יבוא . אומר חוסאם. אני מכינה להם קפה שמתקבל בברכה .

נוו מה יהיה איתנו ליאורה בחיית אנחנו גם בני אדם . אני מביטה בהם הם כאלה חמודים נוו אני אומרת זה לא יהיה כולם ביחד אולי אחד . אחד.

 הם מביטים אחד בשני לבסוף חוסאם מתרומם ומביט בי .

בא חוסאם בא תחגוג .

אני נכנסת לחדר השינה .חוסאם . למקלחת הרבה סבון .

חוסאם מגחך ורץ להתרחץ אני מתפשטת ונכנסת למיטה.חוסאם מופיע בדלת ואני מריחה את הסבון.גופו נקי וחלק.מה את הכי אוהבת הוא שואל ? אני כורעת על ארבע מפנה את אחורי מקמרת את גבי.חוסאם ניצב מאחורי. מחזיק את כפות רגלי מפנה אותי שוב על גבי, ותוחב את אצבעות רגלי לתוך פיו מלקק לי את אצבעות הרגליים.

זה לא נקי תן לי לשטוף אותם קודם . אני מוחה.. צוחקת.. הוא נוהם השתגעת ככה אני אוהב אותם .

זה משהוא חדש בשבילי לא מבינה מה זה עושה לו. מה שכן הזין העקום הענק השחור שלו מתרומם הפניה הימנית שלו מצחיקה אותי . אני מתאפקת לא רוצה לפגוע. חוסאם מלקק את אצבעות רגלי תוחב אחת אחת לפיו מלקק את החיבורים שבינהם מתענג על הטעם נוהם ..לאחר הטיפול בשני רגלי הזין שלו מתוח. טיפת זרע זולגת לאורך הזין שלו .אני מתרוממת שולחת את לשוני ומלקקת אותה בולעת אותה .ייללה בו כבר טיפש זיין אותי אני דורשת

חוסאם מסובב אותי גורם לי לכרוע על ארבע עוד לא גברת ליאורה .מכופפת מגביהה את האגן שיחדור כבר.

ואני מרגישה את הפנים נלצחות לישבני חוסאם מלקק את החור בישבני דוחף את לשונו לתוך החור מלקק ומנשק יורד לערוותי יונק את הדבש שאני מפרישה לכבודו. וסוף סוף הוא תוקע את שרביטו לתוכי. חוסאם נע בתוכי בטרוף נוהם . מבקיע את דרכו בכח ,בזעם, התקיעות שלו עמוקות ואלימות . אני קצת נלחצת מהמטורף שנע בתוכי.כשהוא אוחז במותני מצמיד אותי חזק אליו ומשגר אל תוכי את זרעו. אני גומלת לו בסגירת רגלי.  בהתכווצות חזקה אוחזת בזין שלו בחוזקה בתוכי עד שהוא מסיים.מונעת את תקיעותיו האלימות לתוכי. ההתכווצות אצלו מהירה והוא כבר נחלץ מתוכי. זה היה הזיון הכי מטורף שקבלתי ואני מודה …אהבתי את זה

עכשיו זה כבר הופך להרגל אצל הצוות . מידי פעם מופיע אצלי במטבח אחד מהם נצמד אלי . וכאני רוצה הולכת איתו לחדר . אני חוגגת את החיים. מזדיינת עם כולם מתי שהם רק רוצים. הם לא מזלזלים בזונה שיש להם בבית מעריכים את זה ונוהגים באדיבות ובעדינות

בשלב מסויים ביקשתי חברים מספיק.. הערווה שלי משופשפת.

בשבוע האחרון הם נתנו לי לנוח . הבינו שיש גבול ממה שאישה יכולה לקבל. השבוע האחרון הגיע הבית קיבל צורה נפלאה וחדשה . הרבה אהבה הושקעה בשיפוץ עם צוות מרוצה ומסופק...אפס תקלות..

את שאולי קיבלתי בקושי בתקופה האנטסיבית הזו . זה בסדר אומר לי שאולי אני מבין שהמתח של השיפוץ גמר לך את החשק . חחחח …אוי שאולי

ביום ראשון מופיע הצוות . הם באים לקחת את הכלים.אני עורכת מסיבה קטנה לכבודם מודה להם . אפיתי עוגה והכנתי נישנושים .הושבתי אותם לשולחן להרים כוסית –מיץ תפוזים ..כולם שומרים ולא שותים אלכוהול. דתיים

נוו עכשיו כולנו רוצים להודות לך .

די חברים אנחנו צריכים להפסיק. השיפוץ נגמר אני אומרת בחיוך .

הם כולם קמים ונושאים אותי לחדר השינה החדש שלי. היי  אני מוחה. חחחח. אפילו בעלי עוד לא שכב זיין אותי במיטה החדשה אני צוחקת

הצוות מפשיט אותי כולם מסביבי מטפלים בי. עירומה הם משכיבים אותי  ומתפשטים.במיטה שניים מהם צמודים אלי מצדדי המטורף עם הזין העקום ניצב מולי מכניס את אצבעות רגלי לפיו מלקק . ונוהם. מימיני חצי הסהר מוצץ ולוקק את השד שלי . בצד שמאל הענק שבינהם השחור מוצץ את השד השמאלי . הצעיר תוחב את פניו אל תוך ערוותי מלקק את נוזלי. לפתע המטורף שולף את הצעיר מבין רגלי. מכוון ודוחף את הזין אל תוכי . הולם בכח בתוכי . הוא נע בתוכי. עד שאני חשה בישבנו הנלחץ . ושולח לתוכי את מטחי זרעיו כרגיל הוא מתכווץ במהירות ונחלץ מתוכי

שאר הצוות מסובב אותי ואני כורעת על ארבע כמו כלבה .הענק נכנס מתחתי מכוון את חניתו וחודר לתוכי. אני רטובה מנוזלי וזרעי חוסאם המטורף. הוא מחליק ממלא את קרביי הוא מצמיד אותי אליו בחוזקה לא מבינה מה קורה כשהזין של הצעיר מחפש את הכניסה האחורית שלי

אני מתנגדת .

אני מוחזקת בחוזקה לא יכולה להתנגד כשאני חשה בזין של הצעיר שחודר אלי מאחור. כאב מתפשט בי ואני זועקת לאאאאא. הצעיר לוחש לי בבקשה אני אוהב ככה .אני מנענעת בראשי שיהנו ויגמרו . ההרגשה מטרידה וכואבת עאדל הקטן ביתק את בתולי ישבני לו רק ידע את זה .הוא צריך להדביק לעצמו מדליה.

אני חשה שהאיברים שמחליקים בתוכי כמעט מתחככים אחד בשני ואני מתכווצת אורגזמה אדירה מרעידה אותי במהרה הענק שבתוכי מכווץ את ישבנו נלחץ חזק אל תוכי .ואני חשה בזרעו ממלא את הרחם.

הצעיר לא מחזיק יותר ופולט את מטחיו אל תוך ישבני…..הצוות  היגע מתגלגל מעלי .

ואז אני מקבלת את הליפתן את  חצי הסהר  של מירב. חודר לתוכי ומזיין אותי בעדנה.איתו אני מתכווצת  וגומרתכמה וכמה פעמים .עד שאני חשה בזרעו הנשפך בתוכי. המטורף מפשק את רגלי ושותה כל מה שאני יכולה לתת כולל מתנות הצוות ומותיר אותי נקיה..נקיה

הצוות לוקח את הכלים נעים לשיפוץ הבא..לנשים הבלתי מסופקות ..כאלה שהבעלים שלהן חושבים ששיפוץ יספק אותם……ואולי כן

עובר שבוע .

בבוקר מצלצלת מירב תנחשי מי מחפש שיפוצניקים. מי אני שואלת ? דודיק . הבעל של אביגיל

Loading

4 מחשבות על “ישנה עמוק – מין אסור – חלק שלישי”

  1. זה בילבו ..משתמש אנונימי למה צריך להיות קשר ..הילד התגייס לצבא .. צריך כוחות חדשים חחח

    הגב
  2. אין קשר בעלילות בין חלק ראשון לשני
    זה סיפורים שונים לגמרי
    היה עדיף שתמשיך את עלילה מחלק ראשון .

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן