חילופי אבות – חלק שני

חלק ראשון

אחר הצהריים הבנות נדדו בחזרה למקום שבו היו אבותיהן.

"אנחנו הולכות להתקלח ולהתכונן לארוחת ערב; שניכם הולכים להצטרף אלינו או שאתם מתכננים לגרום להנרי לעבוד לשארית הלילה?" שאלה קלואי.

"אני חושב שארוחת ערב היא רעיון מצוין. ואז אולי נבלה עם הנרי לשארית הלילה," ענה טרוויס.

+++

"אז עם מי תשכבי?" שאלה קלואי כשהיא ואליסה נכנסו לסוויטה ופנו לחדר האמבטיה.

"מה?" שאלה אליסה, לאחר שלא שמעה את השאלה כמו שצריך.

"ג'ון או רנדי. עם מי תשכבי קודם?" שאלה קלואי.

"אני לא מתכוונת לשכב אף אחד מהם, פגשנו אותם רק לפני כמה שעות!" אליסה השיבה.

"אני לא אומרת שכדאי לך," קלואי צחקה. "אני קצת חרמנית ובעיקר סקרנית לדעת את מי את מעדיפה. זאת אומרת, לג'ון יש את הלסת המרובעת והזיפים הנחמדים האלה, אבל רנדי נראה כמו המתאים מבין השניים."

"זה כל מה שאת חושבת עליו?" אליסה צחקה. "אוקיי, ובכן, מכיוון ששאלת, אני חושבת שאני מעדיפה את הגוף של רנדי ואני אוהבת את העובדה שהשיער שלו בהיר יותר. ויש לו את העיניים הכחולות והיפות האלה."

"כן, אולי אם לג'ון היו עיניים כחולות במקום חומות. הן היו נראות כל כך לוהטות עם השיער הכהה שלו."

"אתה רוצה להתקלח ראשונה או שנייה?" שאלה אליסה.

"אני חושבת שאני צריכה להתקלח קודם," קלואי כמעט גנחה.

"אלוהים, את חרמנית נכון?" אליסה צחקה.

"לעזאזל כן. זאת אומרת נרטבתי רק ממריחת קרם הגנה על התחת שלך, שלא לדבר על זה שישבתי בשמש מפלרטטת עם החבר'ה האלה וחשבתי לשגול אותם."

"אני חייבת להודות, הידיים שלך על התחת שלי הרגישו ממש טוב," אליסה צחקה.

קלואי משכה את חוטי הביקיני שלה ונתנה לשני החצאים ליפול אל רצפת האמבטיה ואליסה ניצלה את ההזדמנות להציץ בשדיה הגדולים של חברתה כשנכנסה למקלחת.

"אתה יכול להצטרף אלי לכאן, את יודעת," הציעה קלואי.

"לא, אני בסדר, ראש המקלחת הוא חבר אישי שלי והוא הבטיח לי שהוא ייתן לך את מה שאת צריכה."

"יום אחד תגידי כן," צחקה קלואי.

"אבל כנראה רק כדי לתת לי הזדמנות לשחק עם הציצים המדהימים שלך שוב," הסכימה אליסה, כשהיא חושבת אחורה על התקופה שבה התנשקו זו עם זו כדי לגרות בכמה בחורים בבית הספר. אחר כך קלואי רצתה לנסות עוד קצת איתה, אבל אחרי שהתמודדה בשמחה עם מגע בציצים של קלואי במשך זמן מה, אליסה לא קידמה זאת יותר.

"זה יהיה בסדר מבחינתי. לא הייתי מתנגדת להזדמנות לשחק עם שלך בפעם הבאה."

"שלי? מה הטעם… אין שם כלום. זאת אומרת אפילו לא נראה שיש לי פטמות!"

"טוב, אני חושבת שהפטמות שלך סקסיות, לעזאזל," קראה קלואי בחזרה מהמקלחת. "אני אוהבת את הדרך שבה הן משתלבות עם הציצים הקטנים והחיוורים שלך והם כל כך קטנטנים וזקופים! אפילו הייתי קוראת להם ברי מציצה, גברת ביישנית!"

"מְשׁוּנֶה!" אליסה לעג לחברתה כפי שעשתה לעתים קרובות כשהשיחה הפכה לשיחת זימה. כל מה ששמעה בתגובה היה גניחה מכיוון רצפת המקלחת. היא הנידה בראשה וקראה לקלואי שהיא לא מאמינה שהיא עושה את זה בזמן שהיא ליד הדלת. היא נסוגה לחדר השינה והשאירה את קלואי לבד.

אליסה עמדה מול המראה והסירה את הביקיני שלה, סוקרת את גופה בעודה מקנאה בקימורים של קלואי. אליסה הרגישה את כל הזוויות; ירכיה בקושי מתרחבות ממותניה הצרים ושדיה בקושי בולטים מחזה. היא קוננה על העובדה שכשהיא שכבה זה היה כאילו הם נעלמו לגמרי. היא נתנה לחיצה ומשיכה בפטמותיה הקטנות, שמחה שהן היו רגישות לפחות, גם אם הן היו חיוורות עד שבקושי ניתן להבחין בהן משאר שדיה. 'פטמות רפאים', כינה אותן אחד מחבריה בעבר, אם כי לא בצורה לא יפה. היא הציצה מעבר לחדר והבחינה בחזייה שחברתה תכננה ללבוש לאותו הלילה. חזיית תחרה שחורה. היא הרימה אותה והחזיקה אותה אל חזה, בוחנת בצער את החלל הריק המשמעותי בין שדיה לחזייה. היא בדקה את התג כדי לציין שמדובר במידת D כפולה. טיפוסי, היא נאנחה, למרות שכבר ידעה את גודלה של חברתה.

היא החזירה את החזייה למקום שממנה לקחה אותה וצנחה בחזרה אל המיטה, כדי לחכות שקלואי תגמור במקלחת ותפנה אותה.

"המקלחת פנויה עבורך," הודיעה קלואי כשהיא נכנסה עירומה לחדר, פרט למגבת סביב שיערה הבלונדיני. "לעזאזל, את מנסה לגרות אותי שוב, שוכבת שם חשופה ומדהימה ככה?"

"הא! בקושי!" אליסה צחקה וקפצה מהמיטה כדי לתפוס את חדר האמבטיה.

"רצועת הנחיתה האדומה הקטנה הזאת כל כך סקסית, אלי," גנחה קלואי בהתגרות וסטרה בישבן של חברתה כשחלפה על פניה. אליסה רק צחקה ועשתה את דרכה למקלחת. היא שקלה ברצינות להשתמש בראש המקלחת כפי שעשתה חברתה, אבל החליטה שלא לעשות זאת.

כשהיא סיימה, שתי הבנות התלבשו בבגדים קטנים חושפניים ועשו את דרכן החוצה לסלון שם הן מצאו את מקס יושב עם בירה ביד.

"היי בנות," הוא בירך אותן. "אני מניח שגם אני צריך להתכונן לארוחת ערב."

"כן, אתה ודוד טראב צריכים לנקות את עצמכם כדי שתהיו ראויים להיראות בפומבי עם בנותיכן המהממות," הסכימה קלואי. אנחנו נהיה בבר ומחכות לכם. כשתגיעו כולנו נלך למסעדה.

"אין בעיה בוני," השמיע מקס בחיקוי גרוע של המבטא הג'מייקני הנינוח של הנרי.

+++

לא היה שום סימן לרנדי או לג'ון בבר, אבל עד שהנרי הכין להם כמה קוקטיילים, קבוצה נוספת של גברים אמריקאים הצטרפה אליהן ושמחו להכירן.

מקס וטרוויס הצטרפו אליהן בדיוק כשהן סיימו את המשקה השני שלהם, וארבעתם פנו יחד למסעדה.

במהלך הארוחה הם תכננו את הפעילויות שלהם למחרת. הבנות אמרו שהן קבעו ללכת לצלילה עם שנורקל יחד עם רנדי וג'ון למחרת אחר הצהריים, והסכימו לעשות סיור של חצי יום עם אבותיהן בבוקר.

לאחר ארוחת הערב הם חזרו לבר, קיבלו כמה משקאות והתיישבו סביב הבריכה לצפות בשקיעה.

"אני חושב שסיימתי ללילה," הודיע טרוויס בערך בעשר. "אם אשאר כאן יותר, אני עלול להסתגר במיטה כל היום מחר."

"אמן על זה," הסכים מקס. "אתן בנות מגיעות?"

"כן, אני חושבת שכן," ענתה אליסה. קלואי היססה, אבל לאחר הצצה סביב ובדיקה מי שנשאר, החליטה להצטרף אליהם.

+++

למחרת יצאו ארבעתם לסיור באזור המקומי לפני שחזרו לאתר הנופש לארוחת צוהריים.

קלואי הציעה, "אתה יודע, שניכם צריכים לשוחח עם כמה מהבחורות האמריקאיות. הן יעופו את המבטאים שלכם, אתה יודע. ואפילו ניתן לכם מרחב, כדי שלא להרוס לכם את התדמית."

"כן, טוב, נראה מה יקרה, תודה שאת דואגת חמודה, אין צורך ללכת לסרסר את האבות שלך," הגיב מקס בצחוק.

הבנות השאירו את אבותיהן בבר ועלו לחדרן, בזריזות החליפו לביקיני שלהן ואז טיילו למטה אל הבריכה שם נפגשו עם רנדי וג'ון.

"תתנהגו כראוי," קרא להם טראוויס מהבר כשהן התרחקו.

"ברור שזה מה שאעשה," אליסה חייכה לאביה, "אבל היא כנראה לא!"

טרוויס צחק למראה מבטו של מקס.

+++

הבנות ירדו עם רנדי וג'ון יחד לרציף וגילו שהם ארבעת האנשים היחידים שנרשמו לטיול של אחר הצהריים, מה שנותן להם הרבה מקום בסירה.

"האחרונה שנכנסה היא ביצה סרוחה!" צעקה קלואי בהתלהבות כשקפצה מהדופן של הסירה שהוציאה אותם לשונית מקומית. אליסה הנידה בראשה ולקחה את הזמן שלה, מוודא שהסנפירים שלה מותאמים כהלכה לפני שירדה מדופן הסירה וצנחה לאוקיינוס.

הן בילו שעה טובה בשנורקלינג מסביב לשונית, והתפעלו מהסביבה של עולם אחר המלא בדגים צבעוניים. לאליסה היה ברור שהבנים מבלים זמן רב יותר בהערצת מראה הבנות ולא ממראה הדגים, מספר פעמים תופסות אותם שוחים מאחוריה או מעליה וגם מאחורי קלואי, שם ללא ספק היתה להם מבט מושלם על התחת או בין רגליהן.

קלואי, למשל, לא עשתה שום דבר כדי להרתיע אותם ואליסה הייתה נינוחה מספיק שגם היא לא עשתה סצנה. זה לא שהחבר'ה ניסו לגעת בהם בצורה לא הולמת או משהו.

כשמיצו את השנורקלים, ארבעתם השתרעו על קדמת הסירה, הרחק מעיני המפעיל, שהתעסק בדיסקרטיות באחסנת הציוד שלהם. קלואי הציעה לו לתת להם חצי שעה כדי פשוט ליהנות על המים והוא היה שמח להיענות. קלואי ואליסה שכבו אחת ליד השנייה ורנדי וג'ון תפסו עמדות לצידן, רנדי ליד קלואי וג'ון ליד אליסה.

הם שוחחו על שום דבר מיוחד ואחרי זמן מה אליסה הרגישה את אצבעותיו של ג'ון מלטפות את אצבעותיה. הוא היה בחור נחמד באמת והמגע היה כזה שלא היווה איום, אז אליסה הפנתה את ידה מתחת לידו והצמידה מעט את אצבעותיו, פרפרים בבטנה. למרות שאמרה אחרי היום הראשון שרנדי היה היעד שלה, היא ביצעה הערכה מחודשת במהלך אחר הצהריים. כמי שקיים את שמו, רנדי היה קצת יותר חצוף, אגרסיבי ומוחצן מג'ון ופשוט נראה מתאים יותר לקלואי. כשהיא חשבה על זה, היא פנתה לקלואי והופתעה לראות את רנדי רוכן למחצה ומנשק את חברתה. היא הסתובבה במהירות חזרה לעבר ג'ון במקום זאת. הוא חייך אליה וליטף עם אצבעותיו למעלה ולמטה על זרועה.

מה לעזאזל, חשבה לעצמה. היא הייתה בחופשה וסביר להניח שלעולם לא תראה את הבחור שוב. מה יהיה רע בקצת כיף? היא רכנה אל ג'ון והוא רכן לעברה, מאחדים את שפתיהם בעדינות. לשונותיהם מחליקות זו על זו בזמן שהתנסו בנשיקה הראשונה שלהם. אליסה נהנתה. הוא לא היה כוחני מדי, לא מיהר; הוא נישק אותה בעדינות בלי להיות תובעני והשתמש בדיוק בכמות הלשון הנכונה. הוא היה מנשק טוב.

עד שכולם חזרו לרציף קלואי ורנדי כבר נמרחו אחד על השני כאילו אין מחר. אליסה הייתה קצת יותר זהירה עם ג'ון, אבל הם החזיקו ידיים ותחתוני הביקיני הירוקים שלה היו רטובים מהתרגשות שלה. כשהם התנשקו בחזית הסירה, ג'ון נלחץ על ירכה. היא הייתה די בטוחה שהיא קלטה בחטף את קלואי משפשפת את ידה במפשעה של רנדי, אבל היא לא הייתה מוכנה ללכת כל כך רחוק בעצמה. כשהם התקרבו לאזור שבו ניתן היה לראות אותם על ידי אביה, היא שמטה את ידו, והודיעה לו בעדינות שהיא לא לגמרי מוכנה לכל השאלות שקרבה כזו עלולה לעורר.

"קלואי! בואי לכאן ותני חיבוק לאבא!" מקס שיכור בעליל קרא לבתו. בעווית פנים היא ניגשה ונתנה לו לחבק אותה. "בחיי אבא, כמה כוסות שתית?"

"עדיין לא מספיק!" הוא התפאר בקול.

"לעזאזל. הנרי צריך הרבה שתיה כדי להרגע ואני עוזר לו," הצטרף טרוויס.

"אלוהים אבא, זוכר מה אמרת לי על הדקיריס שהשפיע עלי? אני חושבת שהרום כבר משפיע עליך," אמרה אליסה לאביה כשהבינה שהוא שיכור כמו מקס.

"בגלל זה אנחנו כאן, זוכרת?" טראוויס הזכיר לבתו, מניח אצבע אחת על אפו כאילו הוא נותן לה להיכנס לסוד גדול.

"אני חושבת שאנחנו צריכים להשאיר אותם לנפשם ולהביא אותם עם מריצה מאוחר יותר," הציעה קלואי, התרחקה מאביה ותפסה את ידו של רנדי.

"כנראה רעיון טוב, למרות שאלוהים יודע למה נחזור," הסכימה אליסה.

"על מה כל זה היה?" ג'ון שאל את אליסה כשקלואי הובילה אותם לכיוון הסוויטה שלהם.

"אני אספר לך כשנעלה למעלה," אמרה לו אליסה.

"חדרים נחמדים!" קרא רנדי כשהובלו פנימה "לעזאזל, תראה את הנוף הזה!"

"מדהים, בטח בהשוואה לחדר הקטן שלנו בחלק האחורי של אתר הנופש," הסכים ג'ון.

"עוד לא ראית את חדרי השינה," אמרה קלואי לרנדי בלהיטות, גוררת אותו לכיוון החדר של אביה. הדלת נסגרה מאחוריהם ואליסה שמעה צווחה מרוצה מקלואי. היא הנידה בראשה, די בטוחה שהיא יודעת מה כבר מתרחש.

"אז מה הקטע עם פסטיבל האלכוהול למטה?" שאל ג'ון, והחזיר את תשומת לבה אליו.

"בוא נשב ואני אספר לך," אמרה אליסה בשקט והובילה אותו אל הספה. "זה קשור לכל הסיבה שאנחנו כאן. לפני חמש שנים, אמא שלי ואמא של קלואי היו בטיול ביחד ובכן, הגרסה הקצרה היא שהן נהרגו בתאונת דרכים".

"אוי לעזאזל, אני כל כך מצטער!"

"זה בסדר," אמרה אליסה בחיוך קלוש. "או סוג של. אבל היום זה יום השנה. הן היו החברות הכי טובות והאבות שלנו החברים הכי טובים. שתי המשפחות: אמהות, אבות ובנות היו בלתי נפרדים. אלה מאיתנו שעדיין חיים עדיין. אני מתכוונת בהרבה מובנים קלואי היא יותר כמו אחות עבורי מאשר חברה. מקס מרגיש כמו דוד עבורי וקלואי מרגישה אותו דבר לגבי אבא שלי. אבל שבוע יום השנה הזה תמיד דופק את ארבעתנו.

"בכל מקרה, כל אחד מתמודד עם זה בדרכו שלו ועבור האבות שלנו זה בדרך כלל כרוך בבולמוס שתיה. ללא ספק לי יהיה בכי ארוך בהמשך וקלואי, ובכן, היא כנראה מתמודדת עם זה בדרכה כמו שצריך. עַכשָׁיו."

"זה הרבה לעכל," אמר ג'ון, לקח את ידה של אליסה והחזיק אותה בין שתי ידיו.

"כן, האבות שלנו החליטו שאולי אם נבוא לצד השני של העולם יהיה פחות מה שיזכיר לנו את זה ואנחנו נהיה עסוקים מכדי לחשוב על זה יותר מדי השנה. זה בעיקר עבד, אבל התאריך הזה תמיד יהיה קשה עבורם… עבור כולנו."

ג'ון לא כפה את עצמו עליה ואליסה הייתה אסירת תודה על כך. אבל התזכורת למה הם כאן שינתה את מצב רוחה ושפתיה החלו לרעוד.

"אני ממש מצטערת ג'ון, אבל אני חושבת שאני צריכה להיות לבד עכשיו," היא התנצלה, מנסה לשמור על זה ביחד. "אני חושבת שהעצב והבכי הזה שהזכרתי עומד להכות בי".

"כמובן; אני מצטער שאני זה שגרם למצב רוחך הזה," ניסה ג'ון להרגיע אותה.

"בכלל לא אשמתך. אני מאוד מעריכה שאתה כל כך מבין. אני אפנק אותך מחר." היא נתנה לו נשיקה מהירה על הלחי כשהיא דחפה אותו מחוץ לדלת וסגרה אותה מאחוריו. היא פשטה את הביקיני, טיפסה למיטה, משכה את השמיכות על ראשה והתפרקה בבכי תמרורים.

כשעה לאחר מכן הדלת נפתחה ואליסה הציצה מעל השמיכות כדי לראות את קלואי נכנסת, לבושה רק תחתוני הביקיני שלה.

"רנדי גמר ונעלם. אתה בסדר מותק?" שאלה כשניגשה למיטה והתיישבה.

"כן, פשוט הייתי צריכה לפרוק קצת בכי," אמרה לה אליסה.

בלי לשאול, קלואי משכה לאחור את השמיכות וטיפסה עם חברתה.

"אממ, גבולות?" אליסה צחקה.

"רק חשבתי שאת צריכה חיבוק," ענתה קלואי ומשכה את חברתה לזרועותיה. העובדה שאליסה הייתה עירומה לא הרתיעה אותה כלל.

"טוב, באמת מתאים לי חיבוק, אבל יכולת לחבק אותי דרך השמיכות, את יודעת. מה עם זה שאני עירומה והכל."

"כן, אבל אני לא עירומה, יש לי תחתונים", צחקה קלואי.

אליסה הניחה לנושא. אחרי הכל, זה לא היה שהיא לא נהנתה מהתחושה שהשדיים העצומים של קלואי נמחצים אליה. "אז היה לך כיף?" היא שאלה.

"אה כן. זה לא הרגיש כמו רעידת אדמה, אבל זה היה כיף. לילד הזה יש עניין ללקק את התחת!"

"בֶּאֱמֶת?" אליסה צחקה.

"אה כן. גם הזין שלו היה בסדר. לא נימול, בערך במידה הזו, כאשר החזקתי אותו ביד נשאר מספיק נשאר למציצה. הוא די זרק אותי על המיטה ברגע שהיינו בחדר וליטף בקצרה את קו הביקיני שלי ואז, כמו רוב הבנים, הוא הלך ישר על הציצים שלי".

"טוב, זה מובן," צחקקה אליסה, נענע קלות כנגד אותן תלי בשר.

"אה. בכל מקרה, נתתי לו למצוץ ולשחק לזמן מה, אבל יכולתי להרגיש את הבליטה שלו לוחצה על הרגל שלי וממש רציתי לקבל זיין, אז נפטרתי מהמכנסיים הקצרים שלו ותפסתי אותו כדי שאוכל למשוך אותו למעלה הפה שלי. הוא זז ברצון ואז כרע לצדי כשמצצתי אותו. אלוהים, אני אוהבת למצוץ זין, אבל את יודעת את זה. בכל מקרה, הוא הציע שנעשה שישים ותשע, אז הוא הסתובב והתיישב עליי, כאשר הוא מלמעלה. עשינו את זה קצת עד שאמרתי לו שאני מאוד רוצה אותו בכוס שלי. הוא בהחלט לא התנגד לזה אז הוא ירד ממני ועמד בקצה המיטה והתחלתי לפלס את דרכי במורד המיטה לעברו. אבל במקום לתקוע אותי עם הזין שלו, הוא נשכב לאחור והורה לי להניח את הרגליים שלי על הכתפיים שלו. הוא למטה ואכל שוב את הכוס שלי, וזה היה מדהים. ואז, בדיוק כשחשבתי שהוא הולך לגרום לי לגמור, הוא דחף את הרגליים שלי למעלה והתחיל ללקק את כל התחת שלי: אפילו הרגשתי אותו דוחף את הלשון שלו פנימה. אני לא יכולה להגיד שזה משהו שהייתי עושה בשביל בחור, אבל זה בהחלט הרגיש טוב בצד המקבל. הוא תקע בי כמה אצבעות וזיין באצבע את הכוס שלי בזמן שהוא עשה את זה, וזה הספיק כדי לתת לי אורגזמה. אין ספק שיש לו כישורים במחלקה הזו!

"ואז, בזמן שעדיין די הסחררתי וגמרתי, הוא קפץ עליי ודחף את הזין שלו פנימה. עכשיו זה היה מדהים."

"ואיפה הוא גמר?" שאלה אליסה, מתחממת מכל הסיפור.

"על הציצים שלי כמובן," ענתה קלואי.

"וואו, ועכשיו הם צמודים אלי?" קראה אליסה והרחיקה את חברתה.

"אוי תירגעי, שטפתי הכל, כמובן," הרגיעה אותה קלואי. "לעזאזל, זה לא שקיימנו סקס רק פעם אחת. גרמתי לו לעשות אותי בדוגי ואז רכבתי עליו. הוא גמר בשנית על הציצים שלי. לא התכוונתי לסמוך עליו שיגמור בפנים, קונדום או לא."

"הם באמת ציצים נחמדים," הבטיחה לה אליסה.

"רוצה לשחק איתם?" שאלה קלואי.

"אולי רק קצת," ענתה אליסה. "רק כדי לעזור לי להתאושש קצת."

"אוי, אני מרגישה כמה את כבר מתאוששת," צחקה קלואי והעבירה את אצבעותיה על הפטמה החיוורת של חברתה.

אליסה הרימה את ידה הימנית והושיטה את ידה על גופה של חברתה כדי לקחת את השד השמאלי שלה בידה וקלואי התגלגלה על גבה כדי להכיל אותה. אליסה לחצה בשובבות והקניטה את הפטמה לפני שהחליטה שהיא צריכה לשבת. היא השליכה לאחור את הכיסויים והתיישבה על ידידתה, הכוס העירום שלה נחה על התלולית העטופה בביקיני של קלואי.

"רק קצת, אה?" שאלה קלואי בהתגרות.

"טוב כן, אבל מספיק זמן כדי להבטיח שאהנה כמו שצריך" אליסה חייכה אליה בחזרה. היא לקחה את שני השדיים של קלואי ביד, לחצה והחליקה אותם, שיחקה, התפעלה עד כמה הם גדולים בהשוואה לידיה. היא הרגישה שקלואי מושיטה ידיה לכיוון שדיה שלה ולא עצרה אותה, שמחה לתת לה גם ליהנות. לפחות היא לא פשוט התעלמה מהם כאילו הם לא היו שם, כמו רוב הבנים!

"אני יכול למצוץ את הפטמה שלך?" שאלה פתאום קלואי.

"אממ, אני לא יודעת," ענתה אליסה בעצבנות.

"אוי בחייך, את יכולה לעצום עיניים ולחשוב שאני כל מי שאת אוהבת," הציעה קלואי.

"אלוהים, בסדר," הסכימה אליסה. מבט העונג על פניה של חברתה גרם לה להרגיש מיד טוב יותר על כך שהסכימה. קלואי דחפה קלות את אליסה אחורה והתיישבה, פיה הולך אל הפטמה השמאלית של אליסה.

אליסה לא יכלה שלא לגנוח, כשהלשון של חברתה מתגרה בקצה הפטמה שלה ואז מצצה אותו לתוך פיה. הלשון המשיכה להסתובב ולהקניט גם כשפיה של קלואי התרחב וקלט כמה שיותר שד. באופן אינסטינקטיבי אליסה העבירה את אצבעותיה בשערה הבלונדיני המשיי של קלואי, שיחקה והחזיקה את ראשה בזמן שחברתה החליפה שדיים והתענגה על הפטמה השנייה. היא לא ממש הצליחה לגרום לה להפסיק; זה הרגיש כל כך טוב. בלי לחשוב על זה היא התחככה בכוס שלה על זה של חברתה. רגע לאחר מכן קלואי התמוטטה בחזרה אל המיטה, מתנשפת.

"איזה אימון בטן-גב!" היא ציחקקה.

"אני חייב להודות קלו, זה הרגיש מדהים!" אליסה חייכה אליה.

"את צריכה למצוץ את שלי, אלי" פרצה קלואי.

 

"בסדר, רק הפעם," אליסה חייכה אל חברתה. היא כרכה את שתי ידיה סביב החזה הימני של קלואי ולחצה כך שהפטמה התרוממת מעל ידיה, ואז היא הורידה את ראשה. היא העבירה את לשונה סביב הקצה החיצוני של העטרה הרחבה של חברתה ואז העבירה את לשונה קדימה ואחורה על פני הפטמה. כשהרגישה נעימה ונוקשה היא מצצה אותו לתוך פיה ומשכה בו בשפתיה. היא החליפה לשד השני ועשתה אותה פעולת גירוי, נהנתה מהכיף שהיא נהנתה ומגניחות העונג היוצאות מהשפתיים של קלואי.

היא עצרה והשפילה מבט אל הבעת העונג על פניה של קלואי והרגישה צורך עצום לנשק אותה. ולכן היא עשתה בדיוק את זה. עד כמה שקלואי הייתה מופתעת מהמהלך, זה לא עשה דבר כדי להפחית את התשוקה שבה היא הגיבה. בסופו של דבר אליסה התגלגלה מחברתה בהתנשפות, ואז שכבה עם חזה מתנופף כשהיא לקחה אוויר.

קלואי התיישבה ואליסה ראתה אותה מביטה לעברה בחיוך ענק. "זה היה בלתי צפוי ומדהים," התמוגגה חברתה. "נראה שגם את קצת מתרגשת מזה."

"מה נותן לך את הרושם הזה?"

"אממ, אולי זה," אמרה קלואי והצביעה על תחתוני הביקיני שלה. הם נצצו במקום שבו האור משתקף מהנקודה שבה מיצי הכוס של אליסה שציפו את הבד.

"אוי, זה כל כך מביך, חרמנת אותי!" אליסה צעקה כשהסמיקה.

"אל תדאגי, אני חושבת שזה מדליק. אני יכולה לעזור לך עם זה, את יודעת."

"עם מה?"

"עם אורגזמה. אשמח לתת לך, אליסה." זו לא הייתה הפעם הראשונה שקלואי הציעה (או כמה פעמים אפילו התחננה) לעשות דבר כזה, אבל בפעם הראשונה אי פעם אליסה באמת שקלה את זה. היא הרגישה את אצבעותיה של קלואי מלטפות בעדינות את רצועת הנחיתה האדומה הקטנה שלה, זוחלת באיטיות לעבר הכוס שלה. היא הייתה חרמנית מספיק, אבל היא תמיד אמרה לעצמה שהיא לא לסבית. היא לא הייתה בטוחה למה, אבל הפעם היא תהתה לעצמה אם זה באמת משנה. היא הנהנה בהיסוס להסכמתה, פיסקה מעט את רגליה וקלואי העבירה אצבע אחת קלות על אחת משפתי הכוס המגולחות שלה. היא נעה למטה מצד אחד ולמעלה מהשני ושוב למטה, הסתובבה. בסיבוב הרביעי, במקום לעבור לאורך שפת כוס, האצבע החליקה ביניהם ואליסה התנשפה. היא בחנה את פניה של קלואי ולא ראתה שם דבר מלבד תקווה ושמחה. האצבע התנועעה והסתובבה במיצים הרבים של אליסה. נדחפה פנימה. אליסה נשכה את שפתה אך לא אמרה דבר. האצבע מעמיקה יותר ועד מהרה הצטרפה אליה אצבע נוספת וקלואי עבדה עם שתי אצבעותיה עמוק בתוך חברתה.

"לעזאזל, תעשי את זה קלואי, תגרמי לי לגמור," אליסה נאנקה, כל היסוס התפוגג.

"את מרשה לי?"

"לעזאזל כן, פשוט תעשי את זה מותק," אליסה התנשפה, "אני באמת רוצה שתעשי זאת!" היא ציפתה שהאצבעות יפעלו כלפי מעלה לכיוון הדגדגן שלה, אבל במקום זאת, קלואי התמקמה בין רגליה של חברתה וללא אזהרה או טקס, דחפה את לשונה עמוק לתוך הכוס שלה לפני בעברה למצוץ את הדגדגן שלה!

אליסה אחזה בסדינים בשתי ידיה וקישתה את גבה, דוחפת את הכוס שלה בהנאה העזה. היא הרגישה את ידה של קלואי מחליקה פנימה מתחת לפלחי עכוזה וחופנת אותם, כשהלשון שלה עובדת על הדגדגן. היא הושיטה את ידה ופרשה את שפתי הדגדגן שלה עבור חברתה, ועודדה אותה בכל פעם שהיא עשתה בדיוק מה שהרגיש הכי טוב.

"הו, לעזעזל קלו, אני הולכת להציף את כל הפרצוף שלך!" אליסה צעקה כשהרגישה שהאורגזמה שלה מתקרבת. קלואי הגיבה על ידי הצמדת לשונה ביתר שאת על הדגדגן של אליסה, וסחפה אותו קדימה ואחורה בתנועות פרועות ומהירות.

"פאק! פאק! יאסססססססססס!" אליסה יללה, גופה נחבט על המיטה, מיצים מתיזים מהכוס שלה.

"וואו! לעזאזל!" היא שמעה את קלואי זועקת. "את משפריצה!"

אליסה לא ענתה מיד, כשהיא שקועה מדי בהתלהבות שלה. בסופו של דבר היא חזרה ארצה. "הזהרתי אותך שאני הולכת לגמור לך על כל הפנים," אליסה ציחקקה.

"איך זה שמעולם לא סיפרת לי על זה?" דרשה קלואי.

"נבוכה מדי," נאנחה אליסה.

"נבוכה? למה שתהיי, אני חושבת שזה פנטסטי!" קלואי צחקה.

"זה מבולגן, זה מה שזה," אליסה השיבה. "כל כך הרבה סדינים לכבס."

"לא פלא שאת כל כך אוהבת לאונן במקלחת."

"בְּדִיוּק." אליסה הציצה בשעון שלה. "את חושבת שהגיע הזמן שנבדוק את אבותינו הסוררים?"

"אחרי שנתלבש אולי," ענתה קלואי.

"כאילו דה."

Loading

מחשבה 1 על “חילופי אבות – חלק שני”

  1. אני מחכה מאוד לחלק הבא, אבל אתה חייב לעבור על זה לפני שאתה מפרסם, אם אתה צריך עזרה תשלח תאתר אבל התרגום טועה בלשון כמעט תמיד לשון זכר כי אין באנגלית הסבר והתרגום לא מבדיל בין זכר ונקבה לבד

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן