חגית- ביקור בית

סיפור מאת Dannylove

פרק נוסף בקשר/לא קשר שלי עם חגית. פה ופה אפשר לקרוא את הפרקים הקודמים

 

להזכירכם שנינו נשואים, אני אבא לילדים וחגית נשואה צעירה ומתכננת להקים משפחה עם בעלה הטרי.

לאחר המפגש השני אצלי במשרד, שוחחנו בטלפון וניסינו להבין מה קורה לנו, שנינו לא מתכוונים לפרק את החבילה, שנינו מבינים שמדובר במשהו רגעי שמבוסס בעיקר על משיכה מינית מטורפת.

החלטנו להמשיך בשלנו , בלי תכניות , בלי פגישות מעבר לשעות עבודה, בלי נסיעות לכל מיני מקומות מבודדים.

הזמן עבר, נפגשנו במשרד שלי מידי פעם, ליד העבודה שלה ברכב, כל פעם מדברים, מתמזמזים, נהנים מהרגע וחוזרים לשגרה שלנו.

 

יום אחד, אני במשרד עובד כרגיל ,מקבל שיחה מחגית שמודיעה לי שהיא פוטרה מעבודתה בגלל קיצוצים ושהחל מהשבוע לאחר מכן היא כבר לא תהיה בעבודה.

שאלתי אותה מה התוכניות, איך היא תסתדר כלכלית (רק לפני כמה חודשים קנו בית ), ענתה שיש כבר כמה כיוונים ומאמינה שתחזור מהר מאוד לעבודה ותיצור איתי קשר.

עברו קרוב לשבועיים ואין חדש, ידעתי שחגית גרה בכפר סבא והייתה לי פגישה באזור. בדרך לפגישה הרמתי לה טלפון. "מה קורה נשמה? התגעגעתי אליך" ישר ענתה, "מתגעגעת אבל לא מתקשרת " עניתי עם חצי חיוך, "אל תשאל , כל יום רצה מראיון לראיון והאמת הקדמת אותי, תכננתי להתקשר להודיע לך שהתקבלתי לעבודה חדשה, הרבה יותר מעניינת, תנאים יותר טובים ומשכורת יותר טובה. יש לי המון מה לספר לך" , שמעתי בקולה את ההתרגשות. " מה הבעיה? תזמיני אותי לקפה ותספרי לי הכול " זרקתי לה וקיוויתי שתסכים .

"בכיף נשמה, גם ככה אני רוב היום בבית ומשעמם לי, מתי נוח לך להיפגש? אתה העסוק מביננו", התרגשתי מאוד מהתשובה. "האמת, אני בדרך לפגישה בכפר סבא, רוצה שאאסוף אותך אחרי ונשב איפשהו?" שאלתי אותה. "בכיף, אני שולחת לך מיקום, רק תעדכן אותי 10-15 דקות לפני" ענתה לי. "אין בעיה, מאמין שעוד שעה וחצי שעתיים אסיים ואעדכן אותך", רק מהמחשבה שאני אפגוש אותה , התחיל לעמוד לי. "מצוין, אסיים לסדר את הבית עד שתגיע, ביי בינתיים"

חגית שלחה לי ישר אחרי השיחה את הכתובת, רשמתי אותה בוייז וראיתי שאני מאוד קרוב לבית שלה, לא חשבתי הרבה, התקשרתי לפגישה שהייתי בדרך אליה והודעתי שיש לי מקרה חשוב ושנצטרך לדחות, ונסעתי לחגית בלי להודיע.

הגעתי לבניין שלה, בזמן שחיפשתי את השם שלה כדי לצלצל, מישהו יצא מהבניין, נכנסתי והחלטתי שכנראה זה סימן . היה בנין של 3 קומות, אז החלטתי לחפש את דירתה ולא להתקשר. הדירה שלה הייתה בקומה השנייה, ראיתי שלט חמוד, כאן גרים בכיף חגית ו….

צלצלתי בפעמון, "פתוח" שמעתי אותה צועקת מהצד השני של הדלת. פתחתי את הדלת בחשש (לא ידעתי אם היא לבד או לא בבית), "כנסי שני, אני תיכף מסיימת לשטוף כלים ומכינה לנו קפה, אל תתבאסי, היום אין לי זמן אני צריכה לצאת עוד מעט לפגישה", סגרתי את הדלת אחרי והלכתי לכיוון הקול שלה. הגעתי למטבח, חגית עמדה עם הגב אלי, שוטפת כלים, לא יודעת שאני נמצא בכלל, לובשת טישרט שבקושי כיסה לה את הישבן הסקסי שלה, מעבר לזה היא לא לבשה כלום (לא היה ברור אם היא לובשת משהו מתחת לחולצה). היה מוסיקה ברקע, אני עומד בפתח המטבח ובוהה בה, מחייך, מעניין מתי היא תשים לב שאני כאן בכלל. חגית פתחה את הארון שמעל הכיור וניסתה לסדר צלחת , התנועה של היד ושל הגוף גרמו לחולצה לעלות אל על והתגלה בפניי ישבן עסיסי עם חוטיני שחור שלא מכסה הרבה. התקרבתי אליה בשקט, הייתי כבר כמה סנטימטרים ממנה, שלחתי את ידיי אל המותן שלה ונצמדתי אליה. באותה שניה, חגית קפצה וצרחה מבהלה. "שששש תירגעי זה אני " אני אומר בקול רגוע בזמן שאני נצמד אליה יותר וידיי מתחילות ללטף את הבטן שלה מעל החולצה. "יו אתה לא נורמלי, חשבתי שחברה שלי נכנסה, היא גם מובטלת וגרה קומה מתחת אז אנחנו נפגשות המון" אמרה תוך כדי שגופה נרגע והתחיל להתמסר לאט לאט, " אם היא נראית כמוך, תגידי לה לעלות ותגשימי לי חלום" אמרתי עם חצי חיוך. " מניאק, שכח מזה" אמרה וצחקה.

ידיי נכנסו מתחת לחולצה, מלטפות את הבטן שלה ועולות לאט לכיוון השדיים העסיסיים שלה, אני טופס אותם ומתחיל לשחק בפטמות שלה שמתקשות בשנייה, ראשה נזרק לאחור, "דודו, אל תתחיל, באמת, שני צריכה להגיע כל רגע" אמרה בקול מתנשף, "מה זה כל רגע ?" אני שואל בלי לעזוב את הפטמות, "לא יודעת , 10 דקות פחות או יותר" ענתה  בזמן שהיא מחככת את ישבנה על הזקפה שלי. "באמת, אין לנו הרבה זמן…..הפסד שלך", לאט לאט כופפתי אותה אך הכיור, שלחתי יד אל הכוס שלה, הזזתי את החוטיני והתחלתי ללטף את השפתיים שלה, היא כבר הייתה מאוד רטובה, המשכתי ללטף אותה ועם היד השנייה פתחתי את המכנסיים שלי והוצאתי את הזיין, קירבתי אותו לפתח הרטוב שלה , כשהראש נגע בפתח , גופה רעד , "דודו, מה אתה עושה ? " , " משהו שאני חולם עליו כבר חודשים" לאט חדרתי אליה, עוד קצת ועוד קצת, כל פעם מוציא טיפה ומכניס קצת יותר עמוק , הכוס שלה היה מאוד צר אבל בזכות הרטיבות חדרתי אליה ללא בעיה. כשכל כולי היה בתוכה עצרתי, מחזיק אותה מהמותן ולא נותן לה לזוז, "להוציא או להמשיך?" שאלתי אותה בטון מגורה, " שלא תעז להוציא אותו, תזיין אותי כבר, אני עומדת להתפוצץ", התחלתי לנוע בתוכה בקצב איטי, מוריד ממנה את החולצה תוך כדי ותופס את הפטמות שלה, מצד אחד יודע שחברתה יכולה להגיע כל רגע ולסיים את הרגע הזה אבל מצד שני, אני רוצה להנות מכל שניה שאני בתוכה ולתת לה להנות לפחות כמוני אם לא יותר. אני מרגיש את גופה מחפש את גופי, עכוזה נצמד לאחור כל פעם שאני מוציא את הזין, מבין שהיא נהנית. "תזיין אותי חזק, אני רוצה חזק" זועקת חגית כשהיא מנסה לגרום לי להגביר קצב. אני נותן סתירה מצלצלת על הישבן שלה, "אני קובע את הקצב, אם לא תתנהגי יפה , אני יוצא", "אתה הורג אותי , בבקשה תזיין אותי מהר וחזק" חגית מתחננת.

אני מוציא את הזין כמעט לחלוטין, בקושי חצי ראש נשאר בפנים, "לא, בבקשה, תמשיך, בבקשה אל תוציא אותו, אני מתחננת", אני מחזיק את המותן שלה , ובמכה אחת מכניס את כל הזין שלי לתוכה, מתחיל לזיין אותה חזק ומהר, אני שם לב שחגית שלחה יד אל בין רגליה,  משחקת עם הכפתור שלה, מלטפת את הזין שלי בכל יציאה ואת הביצים שלי בכל כניסה. אני ממשיך לחדור אליה בפראות, יודע שהרגע עומד להסתיים בקרוב, אני מרטיב את האגודל שלי ומתחיל לעסות את החור הקטן שלה, חגית לא אומרת כלום, אני מחדיר את האגודל לחור הקטן שלה , "אני גומרת אל תפסיק, אני גומרת, כןןןןןןןןןן" חגית צעקה , וכל גופה רעד, הרגשתי את גופה נחלש , אני עדיין בתוכה , לא יוצא, נותן לה להירגע, כשאני מרגיש שגופה נרגע קצת אני חוזר לחדור אליה בקצב איטי, אני יודע שאני על הקצה, מגביר מהירות , מרגיש לאט לאט שהכול עולה וזה עניין של שניות, "אני רוצה לגמור עלייך, תסתובבי", אני מוציא את הזין שלי ומסובב אותה אלי ומוריד אותה על הברכיים, שני שפשופים הספיקו ויריתי את המטח הראשון, פגע לה בפנים, בפה ובסנטר, המטח השני כבר היה יותר חלש ונפל על החזה שלה והבטן, פתאום היא תפסה את הזיין שלי והכניסה אותו לפה, מצצה, שאבה, ינקה ממנו עד הטיפה האחרונה.

חגית נישקה את הכיפה של הזין שלי, חייכה אליה "תודה ,היה מדהים. כדאי שאלך לשטוף את עצמי לפני ששני תגיע" אמרה חגית בזמן שקמה ואוספת את שאריות הזרע המפוזרות על החזה שלה.

"חבל שכבר נגמר, עוד גמרתי" שמענו קול נשי מאחורינו, סובבתי את הראש , ראיתי בחורה עומדת בפתח המטבח עם היד במכנסיים.

"שני ???? כמה זמן את פה??" שאלה חגית בבהלה

"מספיק זמן כדי לדעת שלא מרחת קרם על הפנים שלך" ענתה שני וצחקה

 

….המשך יבוא (אם תרצו ☺)

Loading

9 מחשבות על “חגית- ביקור בית”

  1. תשמע ידידי… קצר, סקסי, מרגש. קראתי, נהניתי, התחברתי… תמשיך ככה בטח שכן. תודה 🙏

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן