ואת האקסית שלי גם

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.  

מיכל, האקסית שלי, מזגה מבקבוק ה'מרלו-מרום' של יקב 'האור הגנוז'  שהביאה לכוסות הגדולות, יין משובח שאבא שלה קונה ממנו כל פעם ארגז, יין שהולך טוב עם הפיצות ולחם השום שענת, אחותי, הזמינה.

בדרך כלל אחותי לא מזמינה אותי לאכול איתה כשיש לה חברה אבל הפעם, אולי בגלל שאימא שלי ובעלה נסעו לקפריסין לסוף שבוע מטעם החברה שבה אימא עובדת, זה קרה.

קודם גלגלתי את היין בכוס הגדולה כמו שאבא של מיכל לימד אותי כשמיכל ואני עוד היינו חברים, בוחן את הצבע האדום-בורדו העמוק, אחר כך דחפתי את האף לכוס והרחתי את הארומה הפירותית, ואז טעמתי ומילמלתי ״גוף מלא ועשיר״ כמו שזכרתי שאבא שלה היה תמיד אומר וחייכתי לעצמי למראה מבט ההערכה של אחותי, לא מתקן אותה שאני סתם מחקה, לא באמת מבין.

אחותי היא לא ממש אחותי, היא אחותי החורגת, היא הפכה להיות אחותי כשאימא שלי ואבא שלה התחתנו, או אולי בעצם היא זאת שקיבלה אותי כי היא גדולה ממני בשנה וחצי בערך.

אימא שלי ואבא שלה הכירו בפינת הקפה במחלקה האונקולוגית באיכילוב. אימא שלי ליוותה את אבא שלי לטיפולים והייתה איתו בזמן האישפוז הארוך והוא את אשתו ומסתם שיחות נימוסים זה הפך לידידות ואפילו עזרה הדדית כשצריך.

אבא שלי נפטר ראשון והוא בא לשבעה לנחם וישב עם אימא שלי שעה ארוכה והם הסתודדו. אשתו נפטרה כחודש אחרי ואימא שלי לקחה אותי איתה להלוויה ואז הכרתי בפעם הראשונה את ענת. אימא שלי המשיכה ללכת אליו לנחם כל השבעה, לבד, הייתה יושבת איתו בערך שעה וחוזרת. כשנגמרה השבעה הם היו מדברים הרבה בטלפון ואחרי השלושים הם התחילו להפגש לקפה והידידות הפכה לאהבה.

הם חיכו עוד חודש אחרי השלושים וגילוי המצבה של אשתו לפני שהיא הפתיעה אותי כשהודיעה שאני לא אדאג אם היא תשאר לישון אצלו בלילה.

היה ברור לי למה היא מתכוונת בלישון והמחשבה הראשונה הייתה לצעוק שהגופה של אבא עוד לא ממש התקררה וכבר היא הולכת להזדיין עם גבר אחר אבל למזלי הצלחתי לבלום את עצמי, אימא צעירה יחסית, 45, יש לה צרכים ולדעתי בשנתיים האלה שאבא נאבק במחלה הארורה היא לא קיבלה את עונתה וכנראה שאותו הדבר גם אצלו ובטח גם הבקבוקים שלו מלאים ואכן אימא לא חזרה בלילה ובבוקר, כשחזרה, קורנת ומחייכת, אפילו בתול כמוני (כן, אז עוד הייתי בתול 😊 ) ידע לקרוא בשפת הגוף שלה שהם עשו את זה ושהיא אכן קיבלה את סיפוקה בגדול.

שנה אחרי הם חתמו הסכם ממון והתחתנו, חתונה צנועה על הדשא בוילה שלו באחד המושבים הסמוכים לתל-אביב, ועברנו לגור אצלם, קיבלתי חדר גדול ואוטו קטן כדי שאוכל לסיים את השמינית בתיכון שלמדתי.

ענת הייתה כבר בצבא, תצפיתנית בגבול הצפון, ולמחרת החתונה, כשאימא שלי ואבא שלה טסו לירח דבש בסיישל, היא תפסה אותי לשיחה צפופה על שפת הבריכה שלהם, ״רק שתדע את מה שאבא שלי ואימא שלך כבר יודעים, אני לָסְבּית," כן, בדיוק ככה, לָ בקמץ! "עוד לא ממש יצאתי מהארון אבל בקרוב, כשאשתחרר זה יקרה, אז אתה אל תתערב במי אני מביאה לחדר שלי ומה אנחנו עושות שם, ואני לא אתערב במי אתה מביא ומה אתה עושה בחדר שלךָ! ו…תוציא לך מהראש המלוכלך שלךָ שאתה יכול להכנס לתחתונים שלי, נכון, אין ביננו שום קרבת דם, לדעתי אין פה גילוי עריות, אבל דיר באלק! שלא תעז אפילו לחשוב על זה!״ וכך זה היה, לא התערבתי אבל מבעד לקיר המשותף בין החדרים שלנו הייתי שומע הכל, ותאמינו לי היא הייתה פעילה, הרבה נשים עברו במיטה שלה, היא הייתה מחליפה אותן כמו גרביים, אבל בשלב מסויים גם אני איבדתי את בתוליי והיא התחילה לשמוע אותי (ואת מי שאני הייתי מביא).

את מיכל הכרתי במסיבה אצל בן של שכן ומהרגע הראשון היה ביננו קליק כזה ואחר כך היא אמרה לי שאני הראשון שהיא שכבה איתו כבר בדייט הראשון, עם אף אחד לפני היא לא עשתה את זה עד הדייט השלישי לפחות.

האם הייתה אהבה כזאת שידעתי שזאת האחת שאיתה אני רוצה להמשיך כל חיי? לא בטוח, אם היא רצתה שנחליף טבעות? לדעתי כן, אבל מה שבטוח זה שהיה לנו סקס מעולה והמשכנו לצאת גם אחרי שהתגייסתי עד אותו ערב שאני לא אשכח כל חיי שבו היא הושיבה אותי על המיטה בחדר שלי ונעמדה מולי, חשבתי שהנה היא עושה לי את עוד אחד ממופעי הסטריפטיז כדי לגרות ולהעמיד לי עוד יותר את מה שממילא עמד, אבל אז היא פשוט הודיעה לי שהיא מצטערת, שהיא התאהבה במישהי אחרת, כן, מישהי! בחורה!! והיא עוזבת אותי ו…יצאה מהחדר שלי ועברה לחדר של אחותי!

בתוכי ידעתי שיגיע היום שנפרד רק רציתי שאני אהיה זה שזורק אותה ולא היא אותי, אבל ידעתי שלא אלמן ישראל, שתי חברות טובות שלה עשו לי עיניים כבר כמה זמן ובטלפון אחד אני יכול להביא כל אחת מהן והיא תפתח לכבודי בשמחה את הרגליים. זה שהיא החליטה לזרוק אותי בשביל בחורה פגע בי אפילו יותר מזה שהיא "סתם" זרקה אותי, אבל מה שנתן לי סטירה בפרצוף עם הרגל הייתה העובדה שהיא זרקה אותי בשביל אחותי החורגת ועל זה ידעתי בתוכי שאני לא אסלח לה ו…כבר בפעם הראשונה שההורים לא היו ואחותי והאקסית ישבו והשתזפו על שפת הבריכה בחצר הזמנתי אחת מהן, ה-BFF-ית שלה, החברה הכי טובה שלה,  הצגתי אותה לאחותי כשאני ממזמז אותה מול עיניהם, והיא, מבינה מה אני מצפה ממנה, שיתפה פעולה והתמסרה, ואם המבט בעיניה של האקסית שלי היה יכול להרוג הייתי מת בו במקום, אין ספק שכאב לה, ביחוד כשהודעתי שאנחנו הולכים לחדר והשארתי את החלון פתוח כדי שהיא תוכל לשמוע את חריקות המיטה וגניחות ההנאה של החברה שלה כשרכבתי עליה במשעולי האורגזמות ו…לא הסתפקתי בה, עשיתי את זה שוב גם עם החברה השניה, אותו דבר בדיוק ו…בהזדמנות הראשונה אחותי החורגת הודיעה לי שאני המניאק-בן-זונה הכי גדול שהיא מכירה.

הזמן רץ, ענת השתחררה, אני ומיכל התגייסנו ומיכל אפילו הספיקה להשתחרר. אני חגגתי, הייתי פרפר חופשי, לא התחייבתי לאף אחת, עפתי מפרח(ה) לפרח(ה) ומצצתי מהצוף שלה עד שרוויתי ועפתי לפרח(ה) הבאה, ולמרות כל הזמן שעבר מיכל וענת נשארו זוג, ענת חיכתה לה עם הטיול הגדול עד שמיכל השתחררה ורגע לפני שהן יצאו לטיול הן גם יצאו מהארון במסיבת בנות מפוארת שאליה אף בן (ואני בן) כמובן לא הוזמן.

לפני שבועיים הן חזרו, בדיוק לחופשת השחרור שלי, גרות בינתיים יחד בדירת הארוח שליד הבריכה בחצר, וכיוון ששתיהן התקבלו לאוניברסיטה הן מתכננות לשכור דירה בלב תל-אביב וככה, כשההורים נסעו לאותו נופש חברה בקפריסין, מצאתי את עצמי יושב, שותה יין ואוכל איתן פיצה.

היינו עליזים, ענת סיפרה על קטע שהיה להם בגואה עם איזה גברבר שלא רצה להאמין שהן לָסביות וטען בתוקף שהן יפות מדי בשביל להיות כאלה ושגם אם זה נכון אז לילה אחד איתו והן חוזרות בתשובה. בקבוק היין שהביאה מיכל נגמר וענת ירדה למקרר היין של אבא שלה והביאה בקבוק נוסף, 'צרעה' של 'יקב שורש', ובזמן שהיא מילאה לי את הכוס מחדש לקחתי עוד משולש פיצה והתחלתי לאכול.

"אחשלי," ענת ציחקקה לעברי והופתעתי, היא מעולם לא קראה לי אח שלי, בטח לא בגירסה הסחבקית הזאת, "שמעתי שאתה פריק של סטריפ-פוקר".

"מה? סיפרת לה?!" הבטתי במיכל במבט נזעם, סטריפ-פוקר היה המשחק המקדים האהוב עלינו כשהיינו חברים, לרוב אני הייתי המנצח אבל לפעמים גם היא.

"כן," מיכל ענתה בְּהִתַּמְּמוּת, "למה? זה סוד? ענת היא הבוצ'ה שלי" מגלה לי בלי להרגיש סוד מחדר המיטות שלהם, "ולבוצ'ה מספרים הכל, נכון?" היא חייכה בחנפנות לעבר ענת שחייכה אליה בחזרה חיוך אוהב.

"תכננו לשחק, הייתָ רוצה לשחק איתנו?" אחותי חייכה לעברי, "אתה יודע, לזכר הימים הטובים שלכם".

"היא סיפרה לך גם על מה היינו משחקים?" חייכתי אליה חזרה.

"כן, מי יקבע מה עושים במיטה" אחותי שוב ציחקקה, "זה גם מה שאנחנו תכננו, היא גם סיפרה לי שאתה טוב בזה, שלרוב אתה היית מנצח אותה" היא המשיכה, "אז חשבתי שנשחק שתינו מולךָ, אם אחת מאיתנו מנצחת אתה מוריד בגד ואם אתה מנצח שתינו מורידות, מה אתה אומר?".

הדבר הראשון שבא לי זה להגיד לה זה 'לא', במשחק שאנחנו היינו משחקים, בלי הימורים, רק מחלקים חמישה קלפים, מותר להחליף עד שלושה קלפים ואז הטוב מנצח, המזל הוא השחקן המרכזי והסיכויים שלהם כפולים משלי, אבל אז חשבתי שגם 1 ל-3 זה בכלל סיכוי לא רע, בלוטו וטוטו הסיכויים הרבה הרבה יותר פחותים אפילו רק להחזיר את הכסף, אפילו לא להרוויח, ואני עדיין ממשיך להמר בהם מפעם לפעם, "ואם אני אסכים, ואני אומר אם," הדגשתי את האם, "על מה נשחק?"

"אהה," אחותי חייכה לעברי, "כשננצח אותךָ אתה קודם תמצוץ לנו, לכל אחת בנפרד, שתי גמירות לפחות! ואחר כך אנחנו נזיין אותךָ עם הסטראפאון שקניתַ לענתי מתנה"

"מה?!?!?" צווחתי לעבר האקסית שלי, "גם את זה סיפרת לה?" שאלתי בקול לא מאמין.

"כן" ושוב זה היה כן מִתַּמֵּם כזה, "אמרתי לךָ, היא הבוצ'ה שלי" ושוב היא חייכה את אותו חיוך מתחנף לעבר אחותי.

"ואם אתה מנצח," אחותי התעלמה מההפרעה והמשיכה, "אתה מזיין שוב את ענתי" היא חייכה לעברי.

"א-חו-תי," חייכתי אליה חזרה, מושך במיוחד את האחותי כדרך החבר'ה, "אולי אני מכוער אבל אני לא מטומטם! אם את רוצה שאסכים אז צריך שתהיה הדדיות, אם אני מנצח שתיכן מוצצות לי עם לבלוע! ואחר כך אני מזיין את שתיכן, אחת בטוטה והשניה, ואני אבחר מי, בישבן!".

ראיתי אותן מחליפות מבטים, לדעתי הן חשבו שהסיכוי לזיין שוב את האקסית שלי יגרה אותי מספיק כדי שאסכים לתנאים המחפירים שלהם. ענת לחשה לה סוד באוזן, לדעתי אמרה לה 'לא', ואז "אנחנו יכולות התיעצות?" אחותי שאלה ומשכה את ענת אחריה אל המטבח.

שמעתי אותן מתלחששות במטבח אבל לא הבנתי מה הן אומרות רק שמנימת הקול שלהן היה נדמה לי שדווקא ענת, אחותי החורגת הלסבית, היא זאת שמושכת להסכים לתנאים שלי, לרגע עוד מיכל לחשה לה משהו ומהתשובה הבנתי רק את המילה פוסטינור[i] שנאמרה קצת בקול.

"אנחנו מסכימות" מיכל הודיעה בקול קצת רועד כשהן חזרו לחדר ועמד לי על קצה הלשון להגיד לה 'בטח שתסכימי, אם הבוצ'ה שלך רוצה יש לךְ ברירה?' אבל שתקתי, אולי כי באיזו פינה חבויה בלב עדיין אהבתי אותה, כן, אולי קצת מאוחר אבל כנראה שאחרי כל הפרחות שדגמתי אחריה רק עכשיו הבנתי שאיתה זאת הייתה אהבה.

"אבל אנחנו רוצות להגדיל בשקל תשעים" אחותי התערבה.

הבטתי במיכל וחייכתי, הפעם משום מה לא כעסתי עליה, כנראה שבאמת היא סיפרה לה הַכֹּל, 'להגדיל בשקל תשעים' זה שם קוד שהמצאנו לשדרוג נוסף במשחק, למנצח מותר לדרוש להוריד למפסיד את הבגד ובאותה הזדמנות גם למזמז קצת את אותו חלק בגוף שבדיוק נחשף, "בתנאי שאחר כך, כשאני אנצח, אתן תעזורנה לי להעמיד אותו בין פעם לפעם" חייכתי אליה כי זה עוד שדרוג שהמצאנו ואני בטוח שהיא סיפרה לה גם אותו.

הפעם אחותי אפילו לא התיעצה עם מיכל, "אתה לא תנצח!" היא קבעה במין בטחון שחצני, "אז מבחנתנו זה מקובל אבל בתנאי! רק מה שהיית עושה איתה בעבר, לא משהו חדש!".

"סגרנו" חייכתי אליה, "להביא קלפים?" עברתי לתכל'ס.

"לא צריך, הכנו מראש" מיכל ציחקקה ושלפה משקית ניר שהתחבאה מתחת לשולחן שבצד הספה חפיסת קלפים חדשה, עטופה עדיין הצלופן ורעד עבר בגופי כשהמשיכה והוציאה שפופרת KY ואת הסטראפאון שקניתי למיכל במתנה במיוחד עבור המשחקים האלה שלנו, לאותם מקרים שהיא הייתה מנצחת ומזיינת אותי בתחת ובבת אחת האסימון נפל לי, זה לא היה ספונטני, מסתבר שהן תיכננו את כל זה כבר מראש ועכשיו הבנתי למה הוזמנתי פתאום לאכול איתם פיצה.

אחותי פתחה את חפיסת הקלפים, שלפה את הג'וקרים ואת כל הקלפים מ-2 עד 6 (כולל), זה מגביר את המתח ואת האפשרויות לרצפים גבוהים יותר והתחילה לערבב ורעד עבר בגופי, היא ערבבה כמו מקצוענית!

כמו שסיכמנו כל אחד מאתנו עם 4 פריטי לבוש, הם חלצו נעלים, אני נשארתי עם הסנדלים במקום החזייה שלהן.

"מתחילים" אחותי הודיעה וחילקה לכל אחד מאתנו חמישה קלפים, בדקתי והיה לי בלגן, אף קלף לא דומה לשני או אפילו יכול ליצור רצף. השארתי מלך ומלכה והחלפתי שלושה קלפים, קיבלתי זוג 9 שלא הספיק מול שלישיית הנסיכים של אחותי וזה שלענת לא היה אפילו זוג כבר לא עניין. "את הסנדלים" אחותי חייכה לעברי, לא מתנדבת להוריד לי אותם בעצמה.

אלילת המזל צחקה עלי גם בתור הבא, שבו אני חילקתי, פול-האוז (full-house) של מיכל לא השאיר שום סיכוי לאפילו-לא-זוג שלי, "קום" מיכל חייכה אלי, "תרים ידיים" היא התחילה להוריד את חולצת הלקוסט שלי, מלטפת את הבטן החלקה, משאירה אותי רגע כשהחולצה תופסת את ידי למעלה ומדגדגת אותי בבית השחי כמו פעם, יודעת שאני רגיש לזה, ו"מכאן תמשיך לבד" היא צחקה והתישבה חזרה, נותנת לי להאבק ולהוריד את החולצה.

המחשבה שאולי עשיתי טעות כשהסכמתי, שלסיכויים כפולים יש משמעות מעשית, חלפה במוחי כשראיתי איך הם מחייכות ונותנות כיפים אחת לשניה. ענת חילקה את הקלפים ואני התפללתי בליבי שאולי הפעם יצליח לי. זוג מלכים וזוג שמיניות חייכו אלי יחד עם תשע אחד שאותו ביקשתי להחליף וראיתי את המבטים המודאגים שהן מחליפות ביניהן, הצצתי בזהירות בקלף שענת חילקה לי במקומו וניסיתי לשמור על פני הפוקר שלי כשראיתי את המלך השלישי מחייך אלי, לא בטוח שעם הרבה הצלחה.

הפעם הפול-האוז שלי לא השאיר להם סיכוי. אחותי עוד ניסתה כשהציגה ראשונה שלישיית עשיריות אבל אחריה ענת פשוט זרקה את הקלפים בלי להציג והכריזה "הפסדתי".

"מי רוצה להיות ראשונה?" חייכתי אליהם וקמתי. ראיתי את אחותי דוחפת מרפק למותניה של ענת וזאת הכריזה "אני", קמה ונעמדה מולי. "רוצה לעשות לי כמו פעם?" היא שאלה והסמיקה.

"את רוצה?" וידיתי.

"כן".

בשתי ידיי תפסתי בשולי החולצה מעל החזה שלה ובמשיכה אחת חזקה פתחתי אותם לצדדים והבטן השטוחה שלה והחזיה הלבנה נחשפו כשחלק מהכפתורים נתלשו והתגלגלו על הרצפה וחלקם פשוט יצאו מהלולאות, ליטפתי את עורה החם כשהורדתי ממנה את החולצה והרגשתי איך העומד נעמד לי יותר.

"עכשיו את" חייכתי לאחותי כשהחולצה של מיכל הצטרפה לזאת שלי על הרצפה. ענת קמה ונעמדה מולי, "אני יכולה גם?" היא הפתיעה אותי.

"בשמחה" חייכתי חזרה, תפסתי בחולצה ובמשיכה חזקה פתחתי לה אותה וקצת הופתעתי כשראיתי איזו חזייה היא לובשת, חזיית תחרה דקה וכמעט שקפה שבקושי החזיקה את שדיה הגדולים ובטח שלא הסתירה את עטרות הפטמה הכהות ואת הפטמות הנוקשות והזקורות וגם אותה ליטפתי ומזמזתי כשהורדתי ממנה לגמרי את החולצה.

גם בתור הבא אלילת המזל חייכה לעברי והשלישיה שלי הספיקה לזוגיים של ענת והזוג של אחותי ושוב הן נעמדו מולי והפעם הורדתי להן את החצאיות, לא מפספס את ההזדמנות למזמז אותן, ללטף להם את התחת ואפילו להוסיף צביטה ידידותית ושב הופתעתי מהחוטיני הזעיר של אחותי, כזה שהמשולש שלו בקושי הצליח להסתיר את שפתי הכוס שלה והחוט מאחור נעלם בין פלחי ישבנה.

שוב אלילת המזל שלי יצאה לסידורים והפסדתי, נעמדתי ונתתי לאחותי להוריד לי את המכנסיים וגם היא ניצלה את המצב למזמז אותי, ללטף אותי על התחת ולהחזיר לי צביטה על הצביטה שאני צבטתי אותה וללטף את האוהל שהזדקר בתחתוני הבוקסר שלי.

כנראה שאלילת המזל אוהבת מתח כי היא שוב התיישבה לי על הכתף ורביעיית המלכים שלי, שאותם קיבלתי כבר בחלוקה הראשונה ונהניתי לראות את הלחץ על פניהן כשהודעתי שאני לא מחליף, לא השאירה להם הרבה סיכוי. את השדיים של מיכל, האקסית שלי, כבר מזמזתי הרבה פעמים אז הזמנתי אותה ראשונה, שומר את אחותי לסיום, מי יודע, אולי זאת ההנאה האחרונה שלי במשחק הזה?

נעמדתי מאחורי האקסית שלי ופתחתי לה את הקרסים, דואג שהחזייה תשאר תלויה על הכתפיות ואז חיבקתי אותה, חפנתי את שדיה ומזמזתי לה אותם, מעסה, מלטף את הפטמות הנוקשות ולוחש לה באוזן "זוכרת כמה אהבת את זה?" ו"כן" היא ענתה אוטומטית, כן נהנתני שגרם לה להסמיק ולהביט באחותי, הבוצ'ה שלה, במבט מתנצל.

"עכשיו את" פניתי לאחותי כשגם החזיה של מיכל הצטרפה לערימת הבגדים שירדו. גם אצלה נעמדתי מאחור, את השדיים שלה כבר ראיתי לא פעם, אם יש משהו שאחותי אוהבת לעשות לי זה טִיזִינְג, לשבת עם מיכל על ספות-שיזוף על סף הבריכה טופלס ולחייך למראה האוהל שצומח ב'ספידו' שלי, צומח ומאיים לברוח מבגד הים הקטן. פתחתי לה את הקרסים, דואג גם הפעם שהחזייה לא תיפול, חיבקתי והתחלתי למזמז. "מניאק" היא לחשה לי, "מזמז, מזמז, כי לא תהייה לך עוד הזדמנות" ואני ניצלתי את זה עוד תום, בעצם לא עד תום, עד שהרגשתי שהיא מתחילה להתנשף או אולי אני זה שפחדתי לגמור עוד לפני שאנחנו מתחילים.

סיבוב אחרון, שלושתנו בתחתונים, אם אפשר לקרוא תחתונים לאותו חוטיני זעיר וזימתי של אחותי. מיכל חילקה, ברגע הראשון ראיתי בלגן של קלפים אבל אז הבחנתי שכולם לב אדום והלב שלי דפק על 300 כשסידרתי וראיתי שיש לי סטרייט פלאש, רצף של שמונה עד מלכה, נכון זה לא הסטרייט פלאש הכי חזק, ונכון שרויאל סטרייט פלאש, הידוע כפוקר, חזק עוד יותר אבל אתם יודעים תמיד יש הפתעות.

מיכל, המחלקת, ירדה ראשונה, זוגיים נסיך. ענת המשיכה אחריה, מחייכת, והניחה על השולחן פול-האוז שלושה אסים ושתי שבעיות, עשיתי את עצמי מובך והנחתי את הקלפים קצת מבולבלים, ראיתי את החיוך העולה על פניהן ואחר כך הכיף שעף באוויר אבל אז סידרתי את הקלפים מחדש ו"פאק!" מיכל קלטה ראשונה, "פאק! פאק! פאק! סטרייט פלאש! מאיפה הבאת את זה?" וראיתי את אחותי מחווירה כשהאסימון נפל לה שהיא הפסידה, בעצם שהן הפסידו.

"פאק," הפעם אחותי אמרה את זה, "מצטערת," היא פנתה אל האקסית שלי וחיבקה אותה, "הייתי כל כך בטוחה שנצליח".

"שכחת כנראה את חוק מֶרְפִי" חייכתי אליה, "כל דבר שיכול להשתבש, אכן ישתבש" הזכרתי לה אותו בתמצית, "ועכשיו הגיע שלב הורדת התחתונים ונתחיל במיכל, בואי" הושטתי לה יד ועזרתי לה לקום.

העמדתי אותה מול אחותי ונצמדתי מאחוריה, אחזתי בתחתוני הביקיני שלה משני הצדדים ומשכתי, הורדתי אותם עד אמצע הירכיים וחשפתי בפני אחותי את הכוס שלה, שלחתי את כף ידי הימנית והתחלתי ללטף את שפתי הכוס שלה. "מה אתה עושה?" אחותי התרעמה.

"ביקשת להגדיל בשקל תשעים, לא?" ציחקקתי, "מיכל, תגידי לה מה זה אומר!".

"שמותר למזמז" היא ענתה בקול רועד.

"ומה אני עושה לךְ?" שאלתי.

"ממזמז".

"ועד מתי מותר לי למזמז אותך ככה"

"עד שאתה מוריד לי את התחתונים עד הרצפה" היא ענתה והסמיקה.

"הבנת אחותי, אבל בשבילך אני מוכן לעשות איתך דיל, את תורידי לה את התחתונים עד לרצפה אבל עם השיניים או שתחכי עד שאני אחליט להוריד"

הרגשתי איך נעמד לי עוד יותר כשאחותי ירדה על ברכיה לפני מיכל, תפסה את התחתונים בשיניים והתחילה למשוך לה אותם כלפי הרצפה, נאבקת איתם עד שהצליחה להוריד אותם ורק אז הפסקתי למזמז את מיכל ושלחתי אותה לשבת חזרה.

"איתך אני מוכן לעשות דיל אחר" חייכתי לעבר אחותי, "תבחרי, או שאת זוכה לאותו טיפול כמו הבת זוג שלךְ אבל יותר ארוך, בלי שהיא תוריד לך אותם בשיניים, או," ועצרתי רגע לבנות את המתח, "שאת מורידה אותם לבד, יורדת על הברכיים לפני, מגישה לי אותם בשתי ידייך ואומרת אחי, קבל את התחתונים שלי במתנה כהוכחה לנצחון שלךָ".

ידעתי ששני הדברים הם השפלה בשבילה ועכשיו נשאר לראות באיזה השפלה היא תבחר. "מניאק," היא מלמלה, קמה והורידה את החוטיני שלה, "קבל" היא התחילה אבל מייד עצרתי אותה, "על הברכיים, בשתי ידיים ואת כל המשפט כמו שאמרתי!". "בן-אֶלֶף" היא מילמלה שוב וירדה על הברכים, "אחי המניאק," התחילה, מוסרת לי את החוטיני ומסמיקה, "קבל את התחתונים שלי במתנה כהוכחה שניצחת אותי" והיא הסמיקה עוד יותר.

חייכתי אליה ולקחתי, "אם כבר את על הברכיים" ציחקקתי, "אז בואי תורידי לי את התחתונים ותמצצי לי" התיישבתי על הכורסה ובתנועה הפגנתית הסנפתי את החוטיני שלה המבושמים קלות בריח הבושם שלה ויותר באותו ריח ניחוח נשי מהכתם הרטוב שעיטר כמעט את כל משולש הבד הקטן, הסימן שכל המשחק עד עכשיו גירה אותה ברמות.

אחותי התקדמה מעט על ברכיה עד שניצבה בין רגליי, שלחה ידיים למשוך את התחתונים שלי ואני התרוממתי מעט לעזור לה, "כן," ציחקקתי למראה העיניים שלה שנפערו לרווחה למראה הזקפה שלי, יש לי זין די גדול, בין 17 ל-18 סנטימטר בשיא, ועכשיו הוא היה מתוח למלוא אורכו, "את זה את צריכה להכניס לגרון העמוק שלךְ ולמצוץ, מצצת פעם?".

"זה לא עניינךָ" היא ענתה בכעס.

"צודקת, זה לא ענייני אבל עכשיו בואי נראה מה את יודעת" וברגע שהיא הכניסה אותו לפה והתחילה למצוץ הוספתי "ואל תשכחי, לפי ההסכם אני הולך לגמור לך בפה ואת תבלעי!" והרגשתי איך היא בולעת רוק, "ואני אתן לךְ טיפ, ככול שתפנקי אותי יותר ככה זה יגמר יותר מהר" צחקתי, התרווחתי לאחור ומבטי דילג בין ראשה הבלונדיני של אחותי שבין רגליי לפנים של האקסית שלי שהביטה מהופנטת בבוצ'ה שלה שמוצצת לי.

אחותי החורגת מצצה לי, היא התייחסה ברצינות לטיפ שלי והראש שלה נע קדימה ואחורה כשהשפתיים שלה העוטפות את הזיין במין O כזה ומשפשפות אותו והשיניים מתופפות על העור המתוח והיא עשתה את זה כל כך טוב שהיה לי ברור שזה לא הזין הראשון שהיא מוצצת בחייה.

הייתי מגורה בטרוף מכל המשחק המקדים ואל זה עוד תוסיפו את העובדה שאחותי הסנובית, זאת שהזהירה אותי שאני לא אחלום בכלל להכנס לה לתחתונים, היא זאת שמוצצת לי עכשיו ועוד לעיניי הבת זוג שלה, ומסתבר שהיא הרוויחה מזה, הרגשתי שאני הולך להשפריץ, תפסתי חזק את ראשה בשתי ידיי והצמדתי אותו לאגן שלי, דוחף לה את הזין עמוק לגרון ו…"תבלעי!" צרחתי ויריתי מטח ראשון של שפיך חמים וסמיך, לרגע שחררתי מעט, נותן לה לנשום ולבלוע, ושוב הצמדתי חזק את ראשה ו"תבלעי!" יריתי עוד מטח ואחריו עוד אחד ועוד אחד, מרוקן את הבקבוקים המלאים שלי עמוק בפה של אחותי שיאמר לזכותה שבלעה את הכל כמו גדולה.

לא נתתי להם להתאושש לפני שדרשתי שהן תתחלפנה, שאחותי תשב ותראה ומיכל תרד בין רגליי ותמצוץ לי ולה הייתה משימה כפולה, קודם להעמיד אותו מחדש ואז למצוץ ולבלוע.

"אני יכולה ללכת לשטוף את הפה?" אחותי קצת הפתיעה אותי.

"לא!" עניתי מייד והסברתי, "עכשיו תשבי ותראי איך הבת זוג שלך מוצצת לי ואחר כך תלכו יחד לשטוף".

מיכל מצצה לי, חששתי שהיא תעשה את זה כדי לצאת ידי חובה אבל היא מצצה עם כל הלב, כמו פעם, מוכיחה לי שוב למה כל כך אהבתי כשהיא עשתה לי את זה בעבר.

לא רק המציצה המפנקת, גם המחשבה שזאת האקסית שלי שמוצצת לי ועוד לעיניי הבת זוג שלה, תרמה לעניין והיָשֶן ורופס בין רגליי התחיל להתעורר ולהמתח, הזדקר לאיטו ונעמד לה בפה. לרגע היא הוציאה את הזין מהפה, הביטה בו, חייכה ונישקה את העטרה המתוחה במיצמוץ שפתיים קולנית, זוכרת כמה אני אוהב לשמוע את הקול הזה, ולמראה הזין הנמתח ורוטט חייכה, הכניסה אותו חזרה לפה החם שלה והתחילה להניע את ראשה קדימה ואחורה, משפשפת את העור המתוח בין שפתיה ומתופפת עליו עם השיניים.

"אם תפתחי רגליים זה יעזור לבת זוג שלךְ" חייכתי לעבר אחותי היושבת ברגליים סגורות ומביטה בנו במבט מהופנט. "מניאק" היא מילמלה, לא מסיתה לשניה את המבט, ופתחה לאט את הרגליים, חושפת בפני את הכוס שלה וזה עבד, אפילו יותר טוב ממה שחשבתי, לראות כך את אחותי הסנובית יושבת וכל הפרטיים שלה חשופים בפניי הטיס אותי לגמירה הבאה שוב, תפסתי את ראשה של מיכל בשתי ידי, הצמדתי אותו לערוותי ודחפתי את כל הזין עמוק לגרנה ו"תבלעי!" צרחתי כשהמטח הראשון נורה מהזין שלי, "כן, תבלעי!" דחפתי שוב אחרי רגע של מנוחה כדי לנשום ולבלוע ועוד מטח נורה לגרונה, והיה גם שלישי ועוד כמה טיפות אחרונות לפני ששחררתי אותה, "טובה כמו פעם" חייכתי אליה, "התגעגעתי למציצות שלךְ" והיא הסמיקה, "עכשיו אתן יכולות ללכת לשטוף את הפה" שיחררתי אותן, "ובדרך חזרה תעשו לנו קפה, לי אספרסו חזק כפול" הוספתי עוד בקשה.

קצת חששתי, פעמיים כבר גמרתי הערב ועכשיו עוד שתי גמירות חשובות לפני, האם אני אעמוד בזה? האם אני אצליח להעמיד לי אותו? אני חייב! האגו הגברי שלי יפגע קשות אם לא אצליח ומזל שהיה לי שכל להוסיף את התנאי שהן תעזורנה לי להעמיד אותו.

שתיתי את האספרסו בלגימות קטנות, הן ישבו מולי על הספה ברגליים משוכלות ושתו את ההפוך על סויה שלהן, שותות לאט ונראה ששלושתנו מושכים זמן, כל אחד וסיבותיו עימו.

עזר משהו האספרסו, היה נדמה לי שיש שם התעוררות מה בין הרגליים שלי, אומנם הרגליים שלהן משוכלות ומסתירות את המנוש אבל השדיים חשופות ולשתיהן יש שדיים גדולים ומדליקים. "בנות," קמתי כשסיימתי את האספרסו שלי ונעמדתי מולן, "הגיע הזמן להעמיד אותו מחדש" הצבעתי על הזין ששכב בין רגליי, "יש לו משימה לבצע" ציחקקתי, "אז כיוון שהתחייבתם לעזור אז בבקשה תפתחו רגליים" והתחלתי לשפשף לעצמי.

ראיתי את אחותי מביטה בה במבט חוקר. "כן" מיכל לחשה לה והסמיקה, "גם ככה היינו עושים את זה" ופתחה רחב את הרגליים ואחותי, במבט של 'יאללה, תרוויח', פתחה גם היא אחריה.

נכון, מחרמן, אבל עדיין לא מספיק, "מיכל," פניתי לאקסית שלי, "זוכרת מה עוד היית עושה כדי לעודד אותי כשישבת ככה ברגליים פתוחות?"

"כן," ושוב היא הסמיקה, "מלטפת לי שם, בפּוֹת" לחשה והסמיקה עוד יותר.

"אז יאללה, ללטף או אולי, שיהיה גם לכן מעניין, תלטפו האחת לשניה?"

מיכל הביטה באחותי, כאילו מבקשת אישור, "אחשלי, לא ידעתי איזה ראש כחול יש לךָ" היא צחקה, הושיטה יד והתחילה ללטף את שפתי הכוס של מיכל וזאת, עם חיוך מאושר, הֶחְרְתָה אחריה, מלטפת גם היא את שפתי הכוס של הבוצ'ה שלה.

זה עבד! בעוד אני משפשף לעצמי העיניים שלי דילגו בין הרגליים שלהן, פעם מציץ לכוס של אחותי שהאצבע של מיכל מלטפת ופעם לכוס של האקסית שלי שאחותי מלטפת, בדרך סוקר גם את הציצים שלהם ורואה איך הפטמות הולכות ומתקשות ושוב מציץ להן בין הרגליים ולאט לאט הזין שלי התרומם ונעמד, הפך גדול ונוקשה יותר בכל שפשוף שלי עד שהחלטתי שהוא מוכן לפעולה.

זה שאני אתחיל עם אחותי ידעתי אבל באיזה תנוחה לא החלטתי עדיין,  מבחינתי שתי תנוחות היו על הפרק, מיסיונרית או דוגי? בלי סיבוכים, משהו שבטוח היא מכירה ו…"אחותי," חייכתי אליה ברגע שהחלטתי, "את ראשונה, תעמדי על השולחן בדוגי עם הפנים לבת זוג שלךְ, התחת אלי והרגליים קצת בפישוק שיהיה לי מקום להכנס ביניהם" הצבעתי על שולחן הסלון הנמוך שהפריד ביננו.

לרגע היא קפאה, אחר כך הם החליפו מבטים ואז, להפתעתי, אחותי נישקה את מיכל ולחשה לה "אני אוהבת רק אותךְ" ונעמדה על השולחן בדיוק כמו שאמרתי לה, על ארבע, השולחן די צר והרגליים אכן בלטו החוצה.

נעמדתי מאחוריה ובדקתי לה שמן. אולי בגלל שהיא לסבית חששתי שהיא תהיה יבשה שם, שזה שאני הולך לזיין אותה לא יגרה אותה אז העברתי אצבע חוקרת בין שפתי הכוס, חודר קצת, לבדוק אם היא מוכנה לקראתי, והיא הייתה מוכנה, הייתה רטובה להפליא.

נצמדתי יותר אחזתי בזין שלי, שפשפתי אותו בשפתי הכוס שלה וראיתי את הרעד העובר בתוכה. "אחותי, את יודעת מה אני הולך לעשות לךְ" שאלתי כשאני מחייך לעבר מיכל הצופה בנו במבט מהופנט.

"מניאק, כן"

"מה?"

"לזיין אותי" היא רטנה.

"ולמה?"

"כי הפסדתי וזה העונש שלי"

"זיון זה לא עונש" ציחקקתי והתחלתי לדחוף לה, לאט, מרגיש איך שפתי הכוס שלה נפתחות ומתחילות לחבק את הזין שלי.

"ממך זה כן עונש" היא מילמלה וראיתי איך היא נמתחת.

"אקסית, אני מזיין את הבת זוג שלךָ" תקעתי את כל הזין במכת אגן חזקה, אחזתי במותניה של אחותי החורגת והתחלתי לזיין אותה, "אקסית, את רואה איך אני מזיין את הבת זוג שלךָ?" חייכתי אליה.

"רואה" היא מילמלה והסמיקה ולדעתי ראיתי דמעה בּעֵינָהּ.

זיינתי אותה לאט אבל בתנועות ארוכות וחזקות, מושך את הרגע, יוצא כמעט עד הסוף, ממתין איזו שניה ותוקע את כל הזין חזק חזרה, מכה עם האגן על ישבנה ומרעיד את גופה ורואה דרך ההשתקפות בחלון איך שדיה הגדולים רוקדים לכל עבר.

"אחותי, אם עוד לא הבנת אז אני עמוק בתחתונים שלךְ" צחקתי, משתמש באותו תיאור שלה על מה שלדבריה לא יקרה, "עמוק, עמוק בתחתונים שלךְ".

"בן-זונה, מניאק!".

"מיכלי," פניתי לאקסית שלי בקול מתחנחן, "תני בבקשה נשיקה לבת זוג שלךְ, אני שומע שהיא עצובה"

היא הביטה בי במבט הורג אבל נישקה אותה. "עכשיו תגידי לה גם את שאת אוהבת אותה" חייכתי אליה.

"היא יודעת" מיכל ענתה והסמיקה.

"מה, את מתביישת ממני?" ציחקקתי.

"ממךָ? פחח" היא ציחקקה, "ענתי, את יודעת שאני אוהבת אותךְ מִילְיוֹנְתָּלָפִים" היא הכריזה בקול ונישקה אותה שוב על השפתיים, נשיקה תאוותנית ובעיקר קולנית, "זהו, זה מה שרצית?" הביטה בי בהתרסה.

חייכתי אל מיכל והגברתי את הקצב, האתגר שלי עכשיו היה לגרום לאחותי החורגת לגמור לפני שאני גומר אז עשיתי כל מה שאני יודע כדי להגמיר אישה, כולל לגעור ולשחק לה בציצים, לעסות בעדינות ולמזמז לה את פטמות האבן הגדולות והנוקשות, אפילו לקחתי צ'אנס והגברתי עוד את הקצב, טחנתי אותה דק דק מה שהגדיל גם אצלי את הסיכוי לגמור, ואז הרגשתי את הסימנים המעודדים, מבחינתי כמובן, אני בטוח שלה הייתה מטרה הפוכה משלי, לא לגמור ולהשפיל אותי,  הרגשתי את הרטיבות החמימה הפושטת בתוכה ואת הכיווצים החזקים בנרתיק ו…"כן, בואי, בואי" עודדתי אותה, "ספרי לבת זוג שלךְ איך את גומרת" מוללתי לה בעדינות מחרמנת את הפטמות והרגשתי איך הכיווצים בנרתיק מתחזקים עוד יותר, "כן, ספרי לה, ספר לה, אל תתביישי" כתשתי את הכוס שלה בתנועות מהירות וחזקות ו…"פאק! סליחה! מיכלי סליחה!" היא צרחה בקול בכייני, "סליחה, גומרת! מצטערת, הנה, גומרת, גומרת! גמרתי" היא גמרה וזהו, לא יכולתי יותר וגמרתי יחד איתה, "כן, עמוק בתחתונים שלךְ" נהמתי בקול ושיגרתי מטח אחר מטח של שפיך חמים עמוק בכוס הגועש ורוגש שלה.

נצמדתי אליה מאחור ולא עזבתי אותה עד שהזין החליק מעצמו ויצא ורק אז התיישבתי חזרה בכורסה, מחייך מאוזן לאוזן. ענת, אחותי החורגת, ירדה מהשולחן, הכניסה אצבע לפה וסימנה 'האק' עם האצבע על כף היד, יעני חכה-חכה, אני לא אשכח לך את זה, והלכה לנגב את אותן הטיפות שטיפטפו בין רגליה.

ישבתי מול מיכל וחייכתי אליה, היא רק השפילה עיניים. חיכיתי עד שאחותי תחזור ותשב לידה ורק אז המשכתי, "מיכלי," חייכתי לאקסית שלי, חיוך זימתי כזה, "זוכרת מה היית עושה כדי להעמיד לי הכי מהר?".

"מניאק! אתה לא!" היא הזדעקה.

"אני כן, ספרי לבת זוג מה היית עושה"

"לא, בבקשה" היא התחננה.

"זה בסדר, ספרי, שום דבר לא יהרוס את האהבה שלנו" אחותי התערבה, "אני אוהבת אותך הכי שאפשר" היא חייכה לעברה חיוך מעודד.

"הוא היה משתפשף לי בין השדיים" מיכל הסמיקה.

"ועכשיו אני אוהבת אותך אפילו עוד יותר" אחותי גחנה לעברה, ליקקה אותה בין השדיים וחתמה בנשיקה.

"אחותי, את תחליטי," חייכתי אליה, "בדרך הקצרה והמהירה, כשאני משתפשף בין השדיים שלךְ או הארוכה, ולדעתי עכשיו זה יקח אפילו יותר, כמו קודם, אתן פותחות רגליים ומלטפות ואני עומד, מביט ומשפשף".

"אפשר להציע דרך שלישית," אחותי חייכה לעברי, "אתה עומד ומשפשף בזמן שאנחנו עושות לךָ הצגה, 69 של נשים, לדעתי זה אפילו יהיה יותר מהר"

"אחותי, מתברר שאני לא היחיד עם ראש כחול, קניתי, יאללה, תתחילו".

אחותי והאקסית שלי עברו אל השטיח, מיכל נשכבה על הגב ואחותי עליה, בטן נושקת לבטן וראשה של האחת בין רגליי השניה ובזמן שאני התחלתי לשפשף לעצמי הן התחילו לפנק האחת את השניה ו…אין ספק שאחותי צדקה בגדול, אני חושב שרק מלראות, גם בלי לשפשף, היה נעמד לי בְּצִ'יק אבל אני גם שפשפתי.

"אני מוכן" הודעתי כשעמד לי תותח-על.

"רגע," אחותי גנחה בתשוקה, "רגע, תמשיכי, תמשיכי, הנה! הנה!! עכשיו!" היא גמרה בסערה והתגלגלה על הגב מתנשפת, "מצטערת, הייתי חייבת לגמור" היא קמה ונעמדה מולי, מחייכת, "לא משאירים אישה ותאוותה בידה אז תודה שהִמְתַנְתָּ," היא ציחקקה והתיישבה חזרה על הספה.

"תשכבי על שתי כריות ותפתחי את התחת" הודעתי למיכל וראיתי את הרעד העובר בגופה, יודעת היטב מה אני הולך לעשות לה, "מה?" התממתי, "הודעתי לכן מראש שאחת אני אזיין בכוס ואת השניה בתחת, לא?" חייכתי לעברה חיוך עוקצני.

"מניאק, אבל עם KY!" היא לחשה בקול מתחנחן, הניחה שתי כריות זו על גבי זו ונשכבה עליהן, מסדרת אותן תחת האגן, פישקה מעט את רגליה, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה.

"עם KY ואני אפילו אבוא לקראתךְ," ציחקקתי, "הבת זוג שלך תשים לךְ, כמה שהיא רוצה" הגשתי לאחותי את שפופרת ה-KY.

"מניאק" היא מילמלה ושלחה בי מבט של 'חכה-חכה-כל-כלב-בא-יומו' וזילפה כמות נדיבה לפי הטבעת של מיכל והתחילה לעסות לה אותו.

זאת לא הפעם הראשונה שאני מזיין אותה בתחת, זה היה מין נוהל קבוע כשהיינו משחקים סטריפ-פוקר, גם לי היא הייתה עושה את זה כשאני הייתי מפסיד ועוד עם הסטראפאון שאני קניתי לה, אז למה בחרתי בה ולא באחותי? לדעתי מין נקמה כזאת, בא לי לטחון לה את התחת על זה שהיא עזבה אותי בשביל אחותי.

אחותי הוסיפה עוד מעט מה-KY בפי הטבעת וחזרה והתיישבה על השולחן הנמוך, צופה בנו מקרוב. עליתי על מיכל, הרמתי את אגני וכיוונתי בידי את הזין המתוח אל החור המכווץ והיא פישקה חזק יותר את ישבנה,

"תראי איך אני משחיל את הבת זוג שלךְ" חייכתי אל אחותי והתחלתי לדחוף, לרגע פי הטבעת חסם אבל עוד לחץ קטן, השער נפתח והרגשתי איך מיכל נמתחת כשהתחלתי לחדור לתחת שלה וגם בלי לראות ידעתי שהיא נושכת שפתיים, גם עם כל ה-KY בהתחלה זה כואב, אני יודע, מניסיון.

שכבתי עליה בכל כובד משקלי, כל הזין נעוץ עמוק בישבנה, ולא זזתי, למרות שרציתי להכאיב לה על מה שעשתה לי עדיין היה לי עדיין משהו אליה בלב ונתתי לה להתרגל לפני שאני מתחיל לזיין. "זוכרת מה הייתה המסורת שלנו?" לחשתי לה באוזן אבל מספיק חזק שגם אחותי תשמע.

"זוכרת" היא סיננה בין שיניה.

"אז תגידי, לא תצעקי, כמו פעם"

"לא, בבקשה" היא התחננה.

"נשמה, תגידי לו, אני ממילא יודעת, אך תדאגי אני אפצה אותך והוא ישלם על זה בְּרִיבִּית דֶּרְיבִּית" אחותי התערבה.

"אני אוכלת בתחת" מיכל לחשה.

"חזק! הבת זוג שלךְ לא שמעה" התחלתי לזיין אותה.

"אני אוכלת בתחת!" היא צרחה, לדעתי משחררת גם מעט מהכאב, "זהו, מספיק לךָ?" היא שאלה במין התרסה.

"מספיק, נשמה" ציחקקתי והגברתי את הקצב, "וזוכרת מה הייתה התשובה הקבועה?"

"כן, זוכרת" היא לחשה במין השלמה כזאת וראיתי על עורפה שהיא מסמיקה.

"גם אני" צחקתי, "אני מת על התחת שלךְ" צרחתי בקול וכתשתי עם העלי הגדול שלי את התחת שלה, זיון חזק ומהיר, מרגיש את החום הנוצר מהחיכוך הנעים של הזין הנוקשה שלי בפי הטבעת המתוח סביבו, צריבה שתלווה אותה גם אחרי שהזיון יסתיים.

טחנתי לה את התחת, ידעתי שזה יעלה לי, שככה אני אגמור מהר, שאני אומנם אגיע על סיפוקי אבל היא לא ואני חושב שבעצם זה מה שרציתי, שיש בזה איזה יצר נקמה שהרבה זמן חיכה לרגע הזה ועכשיו התפרץ, "אני מת על התחת שלךְ" צרחתי באקסטזה כשאני מזיין ה אותו בתנועות פראיות, "כן, הנה! הנה! עכשיו!!" נעצתי את עצמי הכי עמוק בתוכה, "עכשיו!!" צרחתי ודחפתי עוד קצת, אולי אצליח לחדור אפילו עמוק יותר, "קחי!!" יריתי מטח ראשון של שפיך חמים וסמיך עמוק בתחת שלה, "קחי!" לחצתי עוד ויריתי את המטח השני ואחרי השלישי התגלגלתי מעליה, נשכבתי על הגב לצידה, מתנשף ומחייך.

"תם הטקס, שילמנו את חובנו" אחותי נעמדה לידנו ועזרה למיכל לקום, מעמידה אותה ומחבקת אותה, "אני אוהבת אותךְ" היא לחשה לה ונישקה אותה נשיקה תאוותנית על השפתיים, "בואי, אני אעשה לנו אמבטיה חמה" ושוב היא נישקה אותה, "ואתה!" היא נגעה עם הרגל בזין המדולדל ששכב בין רגליי, "אנחנו דורשות משחק גומלין!".

"ברצון" חייכתי אליה, "אם בא לכן שוב להפסיד רק תגידי מתי ואיפה" ציחקקתי.

"פה. מחר. אותה השעה בדיוק, הפעם הפיצה עליךָ" ושתיהן הלכו לחדר האמבטיה.

אפילוג

למחרת שיחקנו שוב, גם הפעם הגענו לסיבוב האחרון כשכולנו רק בתחתונים רק שהפעם לזוג השמיניות שלי לא היה שום סיכוי מול שלשיית האסים של האקסית שלי והפול-האוז של אחותי!

אותו לילה הן עשו לי זובור. את התחתונים אחותי דרשה שאוריד בעצמי, ארד על ברכיי ואמסור לה אותם וכמובן שאגיד בקול רם וצלול "קבלי את התחתונים שלי במתנה כהוכחה שניצחתְ אותי". אחר כך ירדתי להן, קודם לאחותי ואחר כך לאקסית שלי, שתי גמירות הענקתי לכל אחת מהן, מורחות לי את המיץ כוס שלהן על כל הפנים, אפילו על הקפה הן לא ויתרו לי ושלחו אותי לעשות להן, ולקינוח אכלתי בתחת, משתיהן, בפעם הראשונה ממיכל כשאני עומד בדוגי על השולחן, נקמה על מה שעשיתי לבת זוג שלה, והשניה אחותי, שוכב על כריות במרכז השטיח והיא טחנה לי את התחת דק דק וכמובן לא שוכחת, כמו מיכל לפניה, לדרוש שאצעק "אני אוכל בתחת כי הפסדתי" והיא עונה לי עם ה"אני מתה על התחת שלךָ".

שבוע אחרי עזרתי לאחותי ומיכל להעביר את הדברים לדירה ששכרו בתל-אביב, קרוב לאוניברסיטה שבה הם מתחילות ללמוד, ועוד שבוע אחרי השתחררתי, גזרתי את החוגר באותו טקס מיתולוגי וכבר למחרת יצאתי עם חבר לטיול הגדול, תכננתי חצי שנה בדרום אמריקה ולקנח בקרנבל הגדול בברזיל אבל נאלצתי לחזור חודש קודם, אחותי ומיכל התחתנו ואימא שלי הודיעה לי שאם אני לא מגיע היא מוחקת אותי מהירושה!

עכשיו אני בדרך אליהן, לדירה שלהן, מחר בלילה החתונה שלהן והן הזמינו אותי למסיבת הרווקות שלהן, מסיבה אינטימית, רק הן ואני ו…האם הן מתכננות לנו איזה משחק סטריפ-פוקר? תכף אדע.

++ ? The End ++

נ.ב: כן, הן תִכְננו. שיחקנו וקרעתי להן ת'צורה רק שריחמתי עליהן, לא האכלתי אותן בתחת, רק זה חסר שהן ילכו כמו שתי אווזות בהריון בחתונה.

[i] פוסטינור (Postinor), או "גלולת היום שאחרי", משמשת כאמצעי למניעת היריון לאחר קיום המגע המיני.

Loading

מחשבה 1 על “ואת האקסית שלי גם”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן