הצלם – שיעורים בסקוטלנד חלק 7

סיפור מאת מצליח

.דוד אלון ואוולין קמו מהמיטה, התיישבו ערומים ואכלו בנחת מהשולחן העמוס. הם סובבו את הכורסאות כך ששניהם ישבו מולי, אוכלים ומביטים בגופי החשוף לפניהם. למרות שכבר גמרתי פעמיים, מבטם המלטף את גופי עורר אותי שוב והרגשתי את ערוותי מתחילה לבעור. לאחר דקות ארוכות שהם אכלו בשקט, אוולין קמה, נשענה מעליי והתירה את ידיי. בעודה מתעסקת עם הקשרים, שדיה נתלו מעל פניי ואני ניצלתי את ההזדמנות, לכדתי את פטמתה הגדולה בפי וינקתי אותה בחוזקה. אוולין צחקקה, התירה את ידיי, ניתקה את עצמה ממני וחזרה לאכול. התיישבתי על מסעד הכורסא של אלון והצטרפתי לארוחה, מרגישה את העץ הקשה לוחץ את ירכיי. בסיום הארוחה אלון עלה בעייפות על המיטה ושתינו הצטרפנו אליו, שוכבות מצדדיו ומלטפות את בטנו בעדינות וידינו יורדות אל מפשעתו מנסות לעורר את אברו. "זה לא יעבוד. אני חייב לנוח קצת" אמר אלון ומשך את השמיכה על גופו. הנחנו לו ונרדמנו גם אנחנו.
דפיקה חזקה בדלת התא העירה אותי בבהלה. הסדרן הודיע לנו שעוד שלושים דקות נגיע למנצ'סטר ואלון דחק בי להתלבש ותדרך אותי. מסתבר שהוא דאג לסדרן שילווה אותי לרכבת שיוצאת לגלזגו וגם לנהג מונית שיחכה לי על הרציף וייקח אותי לדירה. "לא סימפטי שם לבד בלילה ולא רציתי להכביד על אמא שלך, שגם ככה עוברת תקופה לא קלה."
נשארו עוד כ 20 דקות ואני התחלתי לעכל שבעצם אני נפרדת ממנו וכנראה לתמיד והתחלתי לבכות. אלון חיבק אותי אל תוך גופו הגדול ואני, בחוצפה של רגע, החלטתי לקבל ממנו זיון פרידה. שלחתי את ידי, אחזתי באברו והתחלתי לאונן לו באגרסיביות. התנתקתי מחיבוקו, כרעתי על ברכיי, החדרתי את אברו הזקור חלקית אל פי והתחלתי לינוק בתנועות חזקות, ידי ממשיכה ללטף אותו בתנועות חזקות. אברו הוסיף והזדקר ומילא את פי לגמרי. התרוממתי על רגליי, הפשלתי את מכנסיי ותחתוניי, נשענתי בידיי על שולחן האוכל, מפנה את אחוריי הקטנים אליו. אלון לא התמהמה, נצמד אליי, אברו בין רגליי והניע את אגנו בתנועות קטנות. הושטתי יד אל בין רגליי, תפסתי את אברו ובחוסר סבלנות החדרתי אותו אל ערוותי שכבר היתה חמה ולחה.
אברו הגדול של דודי מילא אותי והנעתי את גופי בקצב הולך וגובר, נאנחת בקול. הרגשתי איך ידו של אלון יורדת בין עכוזיי והתכופפתי עוד, חושפת אליו את חריץ אחוריי המחכה לו. אלון החדיר אצבע עבה אל אחוריי ואני גמרתי בצעקה, בעוד הוא ממשיך לכבוש את ערוותי הצרה ואז הרגשתי אותו מתקשה אף יותר ומשפריץ בתוכי. עוד לפני שנשלף ממני הודיע כרוז הרכבת שהגענו לתחנה ואני התלבשתי במהרה, הסתובבתי ונישקתי אותו על פיו, מסופקת ובוכה.
אוולין יצאה ערומה מהמיטה, ניגשה והעניקה לי חיבוק פרידה ארוך, ידה מועכת את שדי הערום מתחת לחולצתי הדקה. "זמן ללכת" אמר אלון ופתח את הדלת, שם כבר חיכה לי הסדרן, מציץ בסקרנות אל תוך הקרון ומבטו המופתע נתקל בגופה העירום של אוולין מולו. אוולין צחקקה, הסדרן מיהר להסב מבטו ואני ראיתי את אברו מזדקר במכנסיו הכחולים ההדוקים. יצאתי מהקרון והלכתי אחריו כסהרורית, עד לרכבת היוצאת חזרה לגלזגו. התיישבתי בקרון ועוד לפני שהרכבת יצאה כבר נרדמתי.
כשהגעתי לדירה מצאתי את אמא קוראת ספר וממתינה לי.  היא קמה לקראתי, חיבקה אותי בקצרה והושיבה אותי לאכול אוכל סיני שהזמינה עבורי. התיישבתי וטרפתי את הארוחה בזמן שאמא ישבה מולי ועברה איתי על לוח הזמנים של מחר: "שמונה בבוקר ביקור פרידה אצל אבא, עשר ורבע רכבת למנצ'סטר, המראה לתל אביב בשבע, כך שיש לך מרווח זמן לא גדול מידיי להגיע לשדה. אחיך ייצא לחמשוש, אז הוא יאסוף אותך מנתבג. אל תשכחי להוציא את קורי מהפנסיון בבוקר." אני הנהנתי, מרגישה את גופי מתמלא אנרגיה לאחר השינה הטובה ברכבת והאוכל הטעים.
"מה תעשי כאן שלושה שבועות?" שאלתי את אמא באמפתיה, ערה לפתע למצבה הלא רגיל.  "מחר בצהריים אני עוברת לבית מלון על חשבון חברת הביטוח, ככה שהדוד שלך לא יצטרך לסבול אותי, אהיה עם אבא כמה שעות כל יום ובשאר הזמן אטייל קצת בעיר, אקרא הרבה ספרים ואנוח. לא נראה לי שאסבול" חייכה אליי אמא חיוך חם ואני איך שהוא הרגשתי שהיא בכלל לא כועסת עליי.
נעמדתי כשסיימתי לאכול, התמתחתי ופיניתי את שולחן האוכל. למרות השעה המאוחרת הרגשתי עירנית לחלוטין והחלטתי לעשות מקלחת ארוכה.
אבל לפני זה רציתי עוד לעשות מכונה כי כבר נשארתי בלי תחתונים נקיים. שאלתי את אמא וגם לה היו כמה בגדים. אספתי מהחדר את השקית עם הבגדים המשומשים, ניגשתי למכונה, התפשטתי והכנסתי הכל.
פתאום אמא נכנסה לקיטון הצר ונזכרה שגם את החולצה שהיא לובשת היא רוצה לצרף, פשטה אותה ואז נזכרה שגם החזיה הסגולה קצת התלכלכה, אז היא הורידה גם אותה והכניסה למכונה. עמדנו קרובות בחדר הקטן, אני עירומה לגמרי ואמא רק במכנסיים ואני התכופפתי וניסיתי למצוא את התוכנה הנכונה גם לייבוש. לא הייתי בטוחה ואמא התכופפה וניסתה לעזור, שדיה הרכים נמעכים על כתפי וראשה צמוד לראשי. לאחר דקה ארוכה זיהינו את הסימון הנכון והפעלתי את המכונה. הזדקפנו והרגשתי את שדיה של אמא נמעכים על גבי. כמו במקרה נשענתי קצת אחורה, בודקת האם הטירוף הוא רק במוחי ואמא הושיטה את ידייה וחיבקה אותי, ידיה על בטני העירומה.
נשארנו כך דקה ארוכה ללא תנועה ואז אמא התנתקה ממני ואני שוב נשארתי מבולבלת. נכנסתי לאמבטיה, כיוונתי את המים ונתתי למים החמים לזרום על גופי. לאחר דקה ארוכה לקחתי את הספוג והסתבנתי ביסודיות, תוך כדי שסיבנתי את שדיי ואת בטני, נזכרתי באברו הגדול של אלון ורעד חרמנות עבר בי. העברתי את הספוג בעדינות בין רגליי והרגשתי את ערוותי מתחממת ושולחת עקצוצים קטנים בתחתית בטני. נשענתי על הקיר, פישקתי את רגליי והתחלתי לאונן, אצבעותיי מהדקות את הדגדגן בתנועות קטנות. לפתע נפתחה הדלת ולפני שהספקתי להזדקף, אמא נכנסה לחדר לבושה רק בתחתוניה הסגולים. היא כאילו לא שמה לב למעשיי, התכופפה, פשטה את תחתוניה ונכנסה לאמבטיה לצידי. היא נכנסה מתחת לטוש והעבירה ידיה על גופה בתנועות נמרצות שטלטלו את שדיה הריקים על בטנה. "מה קפאת כאן? את יכולה להמשיך" היא אמרה לי ואני שוב התבלבתי, לא בטוחה למה היא מתכוונת. אמא סובבה את גבה אליי, "תסבני לי את הגב שוב רלי. היה ממש כיף בבוקר" ואני נרעדתי. העברתי את הספוג על כתפיה ובמורד גבה בתנועות רכות ואז שפשפתי את עכוזיה, העברתי את הספוג עמוק בחריץ אחוריה וחזרתי אל גבה. אמא נאנחה בהנאה "את עושה את זה נהדר רלי. אפשר לקבל את אותו דבר גם מקדימה?" הסתובבה אליי, פטמותיה הזקורות מתחככות לרגע בשדיי. היא הרימה ידיים ושילבה אותם מאחורי ראשה, פיסקה מעט את רגליה ונתנה בי מבט עמוק.
ביד רועדת מהתרגשות התחלתי לסבן את עצמות הבריח שלה מעל שדיה, מעבירה את הספוג באיטיות חושנית על תחתית צווארה ומשם אל החלק העליון של שדיה הרפויים, חלקו התחתון של הספוג כבר נוגע במעגל הפטמות הכהה. פטמותיה של אמא הזדקרו עכשיו, אבל אני סובבתי מסביבן ומבלי לגעת בהן עברתי לשפשף מתחתן, מרימה את השדיים הרכים בידי ומסבנת מתחתם. הנחתי לשדיים וסיבנתי את בטנה בתנועות מעגליות מנמיכה אל הבטן התחתונה והעברתי את הספוג מעל משולש השיער, לוחצת אותו בחוזקה אל עורה. אמא נאנחה, עשתה צעד קטן לאחור, השעינה את גבה על הקיר, והבליטה את אגנה כלפיי, רגליה בפיסוק קל. עכשיו כבר לא היו לי ספקות. החדרתי את הספוג אל בין רגליה והעברתי אותו במורד החריץ מהדקת אותו בכח.
הרגשתי את אגנה של אמא מתרומם אל מול ידי והעברתי את הספוג הלוך ושוב. עיניה של אמא היו נעוצות בי ואני חסמתי את מבול המחשבות בראשי והתרכזתי בגופה הקטן.
אמא פלטה אנחת תענוג נוספת ואני, בלי לחשוב, עזבתי את הספוג, כרעתי על ברכיי והצמדתי את פי לערוותה בנשיקה צרפתית מושקעת במיוחד. אמא הניחה את ידיה על ראשי, מצמידה את פי חזק אליה ומושכת אותו למעלה ולמטה בהתאמה לתנועות האגן. הידקתי את לשוני בתוך החריץ מרגישה את הדגדגן גדל מולה וללא מחשבה שלחתי את ידי מלמטה והחדרתי שתי אצבעות עמוק אל ערוותה שהיתה חמה ופעורה. אמא גמרה, פולטת צעקה, רגליה רעדו מצידיי ראשי ואני הרגשתי את דפנות הערווה מתהדקות על אצבעותיי ואת נוזליה ניגרים על ידי.
 ניתקתי את פי ממנה, אבל אמא לחצה אותי שוב אל גופה. "תמשיכי!.. תמשיכי..! אני רוצה עוד!!" ואני חזרתי לנשק אותה והנעתי את אצבעותיי בתוכה שוב. רעידות אגנה של אמא ואנחותיה שבו ועלו ואני העזתי ושלחתי אצבע אל אחוריה. ליטפתי את הפתח הקטן, מרגישה אותו מתכווץ קלות ואז החדרתי אותה לתוכו, מתגברת על ההתנגדות הראשונית וננעצת לעומקו, שומעת את אמא נאנחת בחוזקה מעליי, ידיה בשיערי מצמידה אותי אליה בכח וכל גופה רועד. תוך פחות מדקה אמא גמרה שוב בסדרת צעקות ואני הרגשתי שוב את ערוותה מתהדקת כל אצבעותיי ואת פי הטבעת נפער ונסגר חליפות על אצבעי התחובה בו.
שלפתי עצמי ממנה והתרוממתי מולה, שדיי צמודות לשדיה והצמדתי את ירכי בין רגליה. אמא חיככה את ערוותה על ירכי בתנועות קטנות. "אף פעם לא נגעו בי כך חלי" לחשה אליי, לא גמרתי ככה כבר שנים", צחקקה וליטפה את שיערי. "בואי נסיים. המים כבר מתקררים.
התנגבנו בשתיקה, התעטפתי במגבת, הלכתי אל החדר ונכנסתי ערומה למיטה, ערוותי שעדיין לא הגיעה אל סיפוקה, בוערת ומעקצצת. אמא הגיע קצת אחרי, הסירה את המגבת, נעמדה מול המראה והחלה מורחת את גופה בקרם גוף. ידיה עברו על זרועותיה, על צווארה ואז מרחה את שדיה הנפולים, הרימה אותם, מרחה את תחתיתם. ידיה ירדו אל הבטן והיא הרימה רגל על השרפרף, התכופפה ומרחה את ירכיה.
שדיה, שבתנוחה זו נתלו באויר, התארכו ומראה פטמותיה השחורות המצביעות לרצפה, כמו עטיני פרה, גירה אותי ללא הסבר.
הכנסתי יד מתחת לשמיכה והעברתי בעדינות במורד בטני, מלטפת את גבעת הוונוס שלי שואבת גירוי ממראה גופה העירום של אמא.
היא המשיכה ומרחה את אחוריה ואז כשסיימה, לבשה תחתונים פרחוניים ונכנסה למיטה לצידי. הפסקתי ללטף את עצמי וחיכיתי לבאות. למרות מה שקרה באמבטיה, מרותה של אמא עליי עדיין היתה חזקה וחששתי ליזום כל מגע בינינו. היא כיבתה את האור והחדר החשיך, מואר רק באור חלש שנכנס דרך הוילון. היא התרווחה על גבה ולחשה, "היה לי ממש ממש טוב מה שעשית לי רלי. אני רק מהרהרת בזה ושוב עולה בי החשק.." ואני הרגשתי את גופה זז בתנועות קטנות ואחידות. "אם לה מותר, אז גם לי" חשבתי ושלחתי את ידי אל בין רגליי, מעבירה את אצבעי בין שפתיי וטובלת אותה בערוותי שכבר היתה חמה ורטובה.
גופה של אמא זז עכשיו בתנועות ארוכות והיא החלה להאנח בחוזקה. הסרתי בבעיטה את השמיכה מעלינו, התיישבתי והשקפתי על אמא. לא ידעתי מתי הספיקה להוריד את התחתונים  אבל היא שכבה על גבה ערומה, רגליה מקופלות ומפושקות, ידה האחת לשה את אחד משדיה וידה השניה מונחת על תחתית גבעת הוונוס שלה, שתיים מאצבעותיה משפשפות בין שפתיה הכהות. פישקתי את רגליי והמשכתי לאונן, מנסה לדחוק את אצבעותיי עמוק, אך בתנוחה זו לא היה לי נח.
נשכבתי על צידי, ממשיכה להסתכל על אמא והידקתי את ירכיי על ידי, מגבירה את קצב השפשוף.
אנחותיה של אמא התגברו והיא החלה להרים את אגנה לאוויר בתנועות ארוכות. בכל פעם שאגנה התרומם, ראיתי את שדיה שהיו מרוחים לצידי גופה כמו נוזלים לכיוון צווארה  וחשבתי שאם לי היה כזה חזה, בטוח הייתי מוצצת לעצמי את הפטמות. בתעוזה של רגע שלחתי את ידי הפנויה, תפסתי את אחד משדיה בחוזקה והבאתי את פטמתה אל פיה. אמא החלה לינוק את פטמתה והמראה הטריף אותי. נשכבתי על גבי לצידה, מחקה את תנוחתה, שכבנו זו ליד זו, אמא ובת וגמרנו בצעקה ממש באותה שניה.
לאחר מספר דקות, הרמתי את השמיכה, נשכבתי על צידי צמודה לגופה, שדיי הקטנים צמודים לשד השפוך על צלעותיה, הרמתי את רגלי על בטנה וכך נרדמנו.
סוף דבר :
למחרת חזרתי בטיסה הביתה. אבא ואמא נאלצו להישאר בסקוטלנד יותר מחודש והבדידות בבית הריק כשרק קורי הכלב מארח לי חברה, היתה קשה לי. בלילות הייתי מעלה במוחי את השיעורים שקיבלתי בסקוטלנד, את אברו של דוד אלון נוגח בי ואצבעו ממלאת את אחוריי, את גופה המזמין של אוולין ואת ערוותה השעירה מעוכה על פני, את שדיה הנפולים של אימי נתלים תחתיה ואת פי הטבעת שלה מתהדק על אצבעי.
אוננתי מידי לילה ומרוב בדידות לפעמים הייתי מכניסה את קורי למיטה, מחבקת את גופו השעיר אל גופי, לשונו המחוספסת מלקקת את שדיי בעודי ממריאה לאורגזמה מבורכת.
בחופשתו הבאה של אחי הקטן מהצבא נכנסתי אליו בזמן שהתקלח, עירומה וחרמנית ואחר כך, במשך כל סוף השבוע פרקתי עליו את געגועי ואת המתח המיני שהצטבר בי.
עזבתי את בית הקפה הקטן בחולון, עברתי למלצר במסעדה מכובדת במרכז תל-אביב שם, בסיום המשמרות, הייתי מפתה לקוחות מבוגרים אקראיים שהזכירו לי את דודי אלון, אחיו הגדול של אבא. רובם היו חוזרים למסעדה שוב ושוב, מנסים לחזור ולבלות איתי, אבל אני מעולם לא חזרתי לאותו גבר, שכן אף אחד מהם, בסופו של דבר לא היה כמו אלון.
כשהוריי חזרו, נאלצתי גם להפסיק לשכב עם אחי ולמעט פעם אחת, בה חזרנו מאירוע משפחתי והשכבתי אותו באוטו, לא חזרנו לשכב יותר.
גם אמא לא גילתה כל סימן שברצונה לחזור ולהתענג איתי ואני ויתרתי.
לאחר כשנה התפרסמה ברעש תקשורתי גדול תערוכה חדשה של דוד אלון –  "חדש-ישן: פרספקטיבה" .
עשרות צילומים מדהימים באשכולות משולשים של טבע, בעלי חיים ושל נוף אורבני. בכל אשכול תמונה מרוחקת ושתי תמונות תקריב של שני פרטים מאותה תמונה חדש/צעיר ועתיק/זקן.
התערוכה גרפה פרסים ומחמאות בכל העולם, בעיקר החלק שעסק בתצלומי רחוב של אנשים שונים. באשכול האחרון בתערוכה הופיע צילום פנורמי,מייד זיהיתי, של הסטודיו שלו ריק, תצלום תקריב צידי של שד אשה צעירה (שלי!! שלי!!) ובתצלום השלישי, שד אישה מבוגרת. כהה, פטמה שחורה גדולה והשד שרוע על צלעותיה, פטמתה מצביעה הצידה.
שלכם – מצליח .

Loading

2 מחשבות על “הצלם – שיעורים בסקוטלנד חלק 7”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן